Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: čezet 175/487
IP: uživatel9949
 Zdar , přemýšlím o novém laku na mou čezetu 175/487 hodně známých my radí ať si nechám udělat na plechy komaxit moc takových motorek jsem ještě neviděl s komaxitem , proto by mě zajímal Váš názor popřípadě zkušenosti s touhle barvou předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 17:23
 jak rika hh na vrchni plechy nema cenu davat komaxit. zato na ram je to uzasne vec, urcite pri zandavani motoru nekde zavadis o ram, ale ten komaxit to vydrzi resp udela se do nej sktabanec, ale nebude to na material a nebude to tim padem ani videt. Opravoval jsem ER5, mela ram v komaxu, priznam se, ze mi ujel sroubovak a vzal jsem o ram. Pri vsi ucte k umeni JAWy a čz ten lak co je uriginalne na ramu by se odloupnul, ale komax drzi. Je pravda, ze lakovani komaxitem je drazsi, ale ta investice se vyplati.
Datum: 22. září 2010 17:23
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 představ si to jako plastovou vrstvu přes ty železný díly... výhoda je že to vydrží určitě víc než obyč lak.. Jinak podle mě je dobrá kombinace komaxitu na rámu a dílech co nejsou moc vidět (rám, vidlice, airbox, případně i palubka a na ty hlavní plechy jako blatníky, kastlíky a nádrž klasickou barvu, nejlépe z lakovny..
Datum: 21. září 2010 19:39
 čau lidi dá se nekde splašit příručka návod na fíka 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 12:25
Jméno: king2
IP: uživatel10484
 Tak origo mam na vsechny fichtly ale neprodam ale zadarmo okopcim a poslu v obalce tech 10kc za znamku objetuju!
Datum: 20. října 2010 12:25
 neprodáte ho někdo?
Datum: 23. září 2010 13:15
 HONZO A ZAKOLIK BY SI HO BYL SCHOPNEJ PRODAT
Datum: 22. září 2010 16:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ja mam asi tři, ale taky se toho určitě zbavovat nebudu...tohle se nekupuje, to se dědí..
Datum: 21. září 2010 21:26
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Mám doma, ale zadarmo nebude
Datum: 21. září 2010 21:23
 přesně tak
Datum: 21. září 2010 20:23
 Si to vytiskni nebo ať ti to někdo vytiskne, ale originál je originál, vím o čem mluvím.
Datum: 21. září 2010 20:00
 myslím knížku
Datum: 21. září 2010 19:42
Datum: 21. září 2010 19:36
 *objeví
Datum: 21. září 2010 18:46
 Občas se oběví třeba na Bazoši, já ji měl za 100Kč i s poštou
Datum: 21. září 2010 18:46
Jméno: Venca 023
IP: uživatel8693
 Zdar drací a tuneří mám odázku dlouho mi to už leží v hlave fichci na fichtla nladák jeden už mám ale chtel bych primo ladák aby sedel přesně pro seriovej motor dáte radu hikone nechci už ho mám a jezdím na nej ale neco lepšího díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Klikař: Svatá pravda!! Seriový výfuk je nejvhodnější i pro lehce upravené stroje!
Datum: 22. září 2010 15:51
 na seriovej motor je nejlepší sériovej vejfuk.
Datum: 21. září 2010 19:36
 Když máš možnost si svařovat tak proč si rovnou neodladíš ten hikone?
Datum: 21. září 2010 19:21
 a spočítat to nezvládneě ?
Datum: 21. září 2010 18:49
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
 ale mě bi stačily treba osvedčeny míry k seriovímu vejfuku a já si ho povařím doma
Datum: 21. září 2010 18:38
 Žádnej ladák na fichtla,kterej bys nemusel ladit neexistuje,krom sériováho vejfuku ale to zas neni ladák
Datum: 21. září 2010 18:19
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
 sorry blbne mi klávesnice sem tam se objevují písmenka co tam nemají nic dělat
Datum: 21. září 2010 17:39
Jméno: houda
IP: uživatel6914
 čau, může být na škodu (a jak) když je řetěz moc napnutý? někde jsem četl že má mít vůli tak 1-2cm, ten můj na mustangovi nemá téměř žádnou vůli
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 16:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 5etěz musí mít vždycky vůli asi 2cm jinak se ti brousí zuby na rozetě a ničí sa převodovka
Datum: 26. září 2010 16:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 při přepnutém řetězu také vypadává 3. převodový stupeň..
Datum: 21. září 2010 19:45
 když je řětěznaplý jaks truna tak si hne odsereš ložisko té hřídele,na které je žetazové kolečko
Datum: 21. září 2010 18:05
 Vule musi byt. Kdyz je naplej tak se ti za chvili vytaha a tim padem ti odejde rozeta a sekunrarni rezezovy kolecko. taky to urcite nebude dobry na sekundrarni hridel na kterym je to kolecko nasazeny. Takze kazdopadne vuli tak kolem 2 max 3 cm min bych asi nedaval.
Datum: 21. září 2010 15:41
 má mít vůli když je moc napnutý tak to tuším ničí něco v motoru
Datum: 21. září 2010 15:14
 Čau draci,potřebuji dát kliku z 21 do karteru z 05 a nastal problém z ložiskama  v prodejně mi poradily buď udělat vymezovaci kroužek o sile 1mm nebo zvětšit otvory v kartrech.Prosím poraďte co mám udělat?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 21:07
 a nepoškodí se tím kalení ?to mě taky napadlo
Datum: 21. září 2010 21:07
 taky jsem ji tam měl.byly tam stočené čepy
Datum: 21. září 2010 21:02
 tak sorry no,ja sem myslel že jich je vic takovych
Datum: 21. září 2010 20:32
 tak se ptej u zdroje a ne tady když víš že ji tam má
Datum: 21. září 2010 19:35
 standa mi minule psal že Hlada v 555 má kliku z 21....tak jak to udělal?
Datum: 21. září 2010 18:14
 neexistuje. jedině opravit kliku nebo motor 20-23
Datum: 21. září 2010 16:41
 Tak si sežen takový ložisko který tam pasuje,určitě na 100 % existuje..
Datum: 21. září 2010 15:54
 jenže klika co tam byla má špatný čepy....
Datum: 21. září 2010 15:17
 nedělej nic a dej to k sobě jak to patří. je tam víc problémů než jen ložiska. ta klika má i jinak dlouhý čepy
Datum: 21. září 2010 15:05
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 cau tak mam konecne moznost si udelat zapalovani. Hodne se tu mluvilo o chlapikovi jmenem CHONG stavel zapalka a ma dokonce svuj web: http://btelectronic.sweb.cz/ chci se zeptat.... ktere zapalování je nejlepsi z tech co tam ma ?! diky moc predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 21:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 tak ja se asi pustim do Tyristorové zapalování DC-CDI ver.1.1 + k tomu asi Light bezkontaktní CDI ver. 1.0 protoze jak se rika.. v jednoduchosti je sila
Datum: 21. září 2010 21:19
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 verze 1.0 a 2.0 se liší jen použitými součástkami. Parametry mají shodné. Jen u verze 2.0 je možné zapojit CDI tak aby fungovalo i s 6V rozvodem. Ale u 6V verze bývá problém s oživením vzhledem k vyšším proudům rušení, takže když je to alespoň trochu možné, dávám přednost 12V verzi jak analogu, tak procesorové. Pokud se použije bezkontaktní čidlo od IMFSOFTu, tak je vhodné plechovou předlohu vyrobit ze silnějšího plechu a bez odlehčovacích otvorů. Mě po cca 1500km se předloha rozrhla vibracema.
Datum: 21. září 2010 20:28
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 myslis DC-CDI v1.1 nebo 2.0? jeste se zeptam jak ses stim spokojenej?
Datum: 21. září 2010 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel10409
 osobně nemužu posoudit,která varianta je nejlepší,ale mě se osvědčila analogová varianta CDI na 12V+regulátor jak na statoru,tak externí,baterka 12V 1.3Ah(ted 3.4Ah bez dobijeni),používal jsem 3 cívkovou verzi s dvěma světelnýma cívkama z první Jawy 20(15W) a jeden zapalovací pol. Vše co je uvedené v Chongovu projektu je pravdivé a vyzkoušené.... jen bych dodal,že pokud chces CDI umístit do místa,kde jsou velké vibrace a nebo rázy(maska) tak je třeba mít kondenzátory prilepene tavnou pistolí a velký kondenzátor v CDI sem se nebál přitáhnout k plošnýmu spoji pomocí slabý stahovací pásky(proste mi furt vypadával vibracema a narazama prednich vidli)....volba zdroje signalu pro jiskru(CDI) je na tobě...funguje to jak s kladívky (do cca 8000 otáček s origo kladívkem),ale mnohem lepší je použití nejakeho bezkontaktniho čidla....treba halka....u imfsoftu si vyberes....ja mam tu halku....má odběr v řádu jednotek miliampér,takze minimální.... libová věc je žárovka 12V/35W halogen
Datum: 21. září 2010 14:41
 Sewas Draci, mám Dandy 50 SPORT a jelikož se nudím a rád si ji vylepšuju, tak bych si tam chtěl koupit oddělené mazání. Ovšem zde a ani jinde na webech jsem to neviděl, což mě až tak netrápí, spíš bych potřeboval védět v jakém cenovém rozmezí se to pohybuje a kam se umisťuje, mám dojem že někam dozadu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 19:42
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 pokud ti to nepomuze je MOZNY ze neco najdes tu http://dandy.tym.cz/Dokumenty/ ale nejsem si moc jistej, pokud ani to ti nepomuze tak leda obepsat par majitelu toho stroje(ja to delal tak ze sem psal lidem na motorkari.cz) a ptal se jak maj reseny ruzny veci...
Datum: 21. září 2010 19:42
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 21. září 2010 19:40
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 A to se umístuje teda kam ? Jinak všem zatím děkuji
Datum: 21. září 2010 19:20
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 21. září 2010 17:28
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 klikar >to je určitě pravda, ale Lori. má taky pravdu, že se občas posírá, ale tak ted nevím =D, tu "zhruba" cenu asi nevíte, že ?
Datum: 21. září 2010 16:54
 s mazáním se zadírá pouze když tam někdo nedolejvá olej. a pak samozřejmě tvrdí že to samo přestalo mazat
Datum: 21. září 2010 16:43
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Hm.. tak dík za radu =) a co je na tom mazání tak poruchové ? Tam praská ta trubička co to vede, že ?
Datum: 21. září 2010 16:16
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 chces to zadrit? pokud vim vsichni co na dandyne meli mazani ho preventivne sundali
Datum: 21. září 2010 16:05
Jméno: Honza
IP: uživatel6914
 ahoj draci, máte nějakej trik/tip při nasazování segrovek u spojkových lamel? jednou jsem to už dělal ale bylo to dávno a teď mě to vůbec nejde, jsme na to 2 ale i tak to nám to nejde x(
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 20:09
 Ještě bych ti doporučil si hadrem ucpat ten spojovací kanál, protože zákon schválnosti funguje a pokud ti uletí segrovka, spadne zcela jistě do převodovky. Mě se to stalo, naštěstí tam nebyl olej, tak jsem to vytáhl namagnetovaným šroubovákem, ale když tam bude olej, tak se tam přilepí a máš problém.
Datum: 21. září 2010 20:09
Jméno: cpivo
IP: uživatel8999
 to je fakt nejjednodušší a nejúčinější způsob. Hlavně se o to nesnaž ve dvou. Tim si to strašně komplikuješ..
Datum: 21. září 2010 19:37
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Přesně tak!!!
Datum: 21. září 2010 18:12
 Jednoduchy tedy pokud jse o fichtla tak si vem podlozku do kombinacek zatlac ji tam a zaroven s tim tam nacpi segrovku. Delam to sam a mam to za 10 minut hotovy.
Datum: 21. září 2010 15:35
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Zdravím, měnil jsem na sve čezet 175/477 pouzdra v přední vidlici a připadá mi že jsou ty tlumiče moc měkký oleje jsem tam nalil přesne podle knížky, myslím že to bylo kolem 250ml. Nemá tam toho oleje být víc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 10:16
 kyz ja mam vychozeny futra - tak to spravuju tak ze tam naliju normalni prevodak pp 80 a tlumej nekdy pekne a nekdy i dokonce malo - ze by to chtelo hustci olej - ale tak staci to - kdyz je to vychozeny -dat co nejhustsi
Datum: 22. září 2010 10:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Nemá. Když tam naleješ víc, vyteče.. Jinak pokud ti ten olej nikde neprosakuje, tak si tam dal asi buď moc řídkej nebo máš už unavený pružiny pérování
Datum: 21. září 2010 19:41
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 zdar, měnil jsem u mustanga v zapalovování kladívko a kondík, před výměnou svíčka venku házela jiskru (ve válci ne)... po výměně to jiskru neháže vůbec  na 90% jsem to poskládal tak jak to bylo (není tam toho moc k pokažení) ale kde mám hledat chybu? a ještě, to kladívko tam má být nějak ncvaknuté? mě se zdá že mě tam moc dobře nedrží ale nešlo to už víc natlačit
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 18:57
 tak tak protoze jinak ti to nehodi jiskru. Bude to porad ve skratu a to ty nepotrebujes.
Datum: 22. září 2010 18:57
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=510
ahá, takže to složit tak aby to bylo všechno spojené ale nebylo to ukostřené do toho "držáku na statoru"
Datum: 21. září 2010 16:18
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 a sakra...  sice chápu jak to myslíš ale nedává mi to smysl... zkusím někde najít obrázek jak to má vypadat
Datum: 21. září 2010 16:06
 Jo ted jsem to docet to kladivko musis jak rikas jakoby nacvaknout na ten trn a popripade doladit dosedaci plochy tak ze je pred serizenim nejprve lehce prihnes tak aby sedely
Datum: 21. září 2010 15:49
 No, bohuzel reknu ti, ze jsi si to slozil spatne. V podstate sis to ted vyskratoval. Musis to slozit tak aby se ti kondik dotykal toho kladivka ktery ma tu planzetu ale nesmi se ti dotykat toho kladivka ktery je prisroubovany do statoru. To musi byt izolovany to je vlastne ukostreny a do toho druhyho ti musi vest inducka a kondik. Doufam ze jsem to napsal polopaticky
Datum: 21. září 2010 15:46
Jméno: Ondra
IP: uživatel10406
 Čus draci mam dotaz ohledne převodovky na jawě21. Nejde mi přeřadit na jiny stupen zustala mi tam jen jednička, spojka mi funkguje ale řadit to nejde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 20:08
Jméno: hersi
IP: uživatel10105
 to je tím že si na tyčce na ktery je zvedák na kolečka (nevím jak jinak to ted pojmenovat) si ho otočil... když skládáš převodovku,kolečka musí byt přizvednutá!
Datum: 21. září 2010 20:08
 Pravdepodobne jsi si prihnul vidlicku to pak dela tuhle paseku. Reseni: Rozklepni to vymen a melo by to chidit. Priste tam ty kvalty hazej lehce zadny cpani nasilim tohle je pak vysledek. Jo a taky se koukni jestli mas radici mechanismus prisroubovanej a neni volnej je nahore na motoru.
Datum: 21. září 2010 15:51
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel10407
 rozpul motor
Datum: 21. září 2010 11:28
Jméno: honza
IP: uživatel4207
 Chtel bych se zeptat nevite proc se mi na me ČZ 150... porad lamou lamely! originalni uz sem nesehnal a tak sem si vcera koupil ze simsona! a jeste vecer sem to projizdil jezdil sem asi tak pul hodiny a zas se zlomily nevite nekdo v cim je ten problem??? poradte mi díííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 18:50
Jméno: jirka
IP: uživatel10339
 treba ma cz 150 vetsi vykon jak simál....
Datum: 21. září 2010 18:50
 nemáš náhodou křivej koš nebo něco?
Datum: 21. září 2010 7:30
Jméno: pioneer rider
IP: uživatel1723
 čus draci, udělal jsem na pinckoj generálku motoru, dával jsem nový ložiska a gufera na kliku, všechno je utěsněný jak blázen, což před GO nebylo, ale teď po GO to netáhne tolik jako před GO, pokud máte rady tak pište, dix
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 22:12
Jméno: pioneer rider
IP: uživatel1723
 tak už je to oukej, vyladil jsem předstih a lítá to jak stíhač
Datum: 22. září 2010 22:12
Jméno: pioneer rider
IP: uživatel1723
 to znamená že je to utěsněný kvalitně  a pod válec jsem dal papírový těsnění a ne silikon
Datum: 21. září 2010 20:49
 prvních 500 kilometrů s mým motorem po GO mě předjela vyhrkaná babetta. Pak se to začalo probírat a uplně probrané v plné síle to bylo až nějak kolem 3500 kilometrů. Ted už předjíždím simsony jedna radost... chce to čas a hlavně trpělivost při záběhu
Datum: 20. září 2010 23:02
 co znamená "utěsněný jak blázen" ??  ...... jinak je normalni ze motor po go je ze zacatku takovy tuhý.... to si sedne
Datum: 20. září 2010 22:55
 jestli jsi pod válec namatlal silikon, tak se ti vytlemil do přepouštáků
Datum: 20. září 2010 21:41
 čau hoši mám 13. výbrus a chtěl bych se zeptat jestli mohu nechat normálně origo trisky na karbecu nebo jestli je lepší nějaké větší díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel10409
 trysky zvol takové,aby nebyla ani bohatá ani chudá směs...proste klasika,tak akorat,cihlová svíčka.....mozna budes muset dat vetsi....a pravděpodobně se ti obohatí směs na volnoběh,takze si s tim taky budes muset pohrát....
Datum: 21. září 2010 14:45
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 zdarec prosím kolik má obal od mleka a newim jestly 0,4 a nebo 0,5 ne se totiž rozbylo digitalní posunové měřitko dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2010 21:02
 0.4 asi..
Datum: 20. září 2010 21:02
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Tak někde je 0,4 a někde 0,5
Datum: 20. září 2010 20:40
 si děláš prdel ne?
Datum: 20. září 2010 20:33
Jméno: Nunik
IP: uživatel8793
 cau draci  delam GO mooru na fika.. nechal jsme si udelat 7 vybrus.. a chtel jsem se zeptat jesi na staci tryska 68? nebo lepší bude 72? dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 19:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 měla by stačit, ale záleží na motoru... uvidíš jak to pojede po záběhu, když to bude ve vysokých otáčkách ztrácet sílu a vynechávat, pak zkus tu větší..
Datum: 21. září 2010 19:43
Posl.aktualizace: 21. září 2010 14:10
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 je na dokladech , cena 6 000 celkem haluz . Sem tam se hádají válce , ae jinak jede nadherne . Motor by mnel být po GO
Datum: 21. září 2010 14:10
 super stroj,,cel orig,,az na ten zadek,,, na dokladech draku?jaka byla cena
Datum: 20. září 2010 22:52
 Hmm ani ne.Jestli to nechceš mít jako nové tak nestyděl bych se ani za tohle. Pěkný stroj hlavně to udržovat v pokudmožno spolehlivém stavu
Datum: 20. září 2010 21:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 veľa veľa veľa veľľľľľľľľľľľľľľľľľľľľľľľa práce ešte na nej
Datum: 20. září 2010 20:12
 zdar draci nevíte někdo kde bych sehnal soupis ložisek do motoru čz 125/453 na sesa sem to našel ale je to nečitelné
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2010 19:38
Datum: 20. září 2010 19:38
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 zdarec poraďte mi jakej olej mám namíchat do benzínu mám 250/353 do 150Kč/1l vím že je to debi... otázka ale já o tom fakt nemám ani páru
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 20:17
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 dik za rady budu si na to davat pozor
Datum: 21. září 2010 20:17
 No hlavne tam nelej syntetickej olej. Jedinne mineralni 2T. Uz jsem to tu nekde nekomu psal.
Datum: 21. září 2010 15:57
 Shell sx někde litr za 100 kč
Datum: 20. září 2010 19:53
Jméno: Tubin
IP: uživatel7489
 Čau draci,máte nikdo skušenosti se zapalovánim od mahdy petra? nevite jesi se taky musi nastavovat předstih?Díkky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2010 20:42
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ti odkaz vieš len ja som si ho musel hľadať!!!!!! lebo si hotu nedel!!! tvojmu fichtlu to zapaľuje dobre len ti máš zlý predstih
Datum: 20. září 2010 20:42
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 odkaz znám tak chci vědět jestli je dobré a bezporuchové a asi bych ho koupil na 555ku co renovuji!
Datum: 20. září 2010 19:12
 inak by som sa nepohneval ak by zverejnil schému ale vidno že sa jedná o veľkého podnikateľa a sukromnika
Datum: 20. září 2010 19:03
Datum: 20. září 2010 19:01
|



|