slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1028  1029  1030  1031  1032  1033  1034  1035  1036  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci , jdou nějak vyměnit silentbloky v zadní vidlici na pinckovi aniž by se musla rozlisovat? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
ne nejdou originalni vidlice se musi odbrousit
 
 
Datum: 14. září 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zepat jak se vydělávají ložiska z kol (u jawa 20) mě to nijak nešlo díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pořádně ten buben nahřej třeba na 150 stupnu a pak s tím jen bouchni a oni vypadnou
 
 
Datum: 14. září 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci,chtěl bych se zeptat jaký máte názor na toleranci výbrusu 0.04mm. Dělají ho u nás standardně a je možné na požádání nechat vybrousit válec s menší tolerancí. Mám pocit že když se dřív válce řadili do skupin tak skupina A měla nulovou toleranci. Doporučíte mi nechat udělat výbrus s nulovou tolerancí? Vím že se to bude hůř zajíždět ale jak se to chová po zajetí? Nepřidírá se to nějak nebo neco? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to spominam raz mi nejak blbo udelaly vybru ze az tak tazko v tom hodil piest,zo silou to bolo treba vo vybruse posúvat,,ale nakoniec to penke zajel a mal parádnú kompressiu,no bol to moja prevá motorka a moj prvy vybrus :-D vobec som to nezabiehal ani vatsie mnozstvo oleja a tak,,tahal som mu plni plyn a nikdy sa mi to nezadrelo,len na prvú jizdu zacal zadirat a zacal spomalit motorka pak som zastavil roztlacil :-D
 
 
Datum: 14. září 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo. já tam mám tu toleranci 0.04 a zdá se mi to od té doby co jsem ho zajel dost slabé a strašně malá komprese. Kamarád měl tu nulovou toleranci a jelo mu to 3x lip jak ten muj a to ja mam motog po kompletni generalce jety 7 000 a on to ma jete 15 000. Tak si říkám že na jaro si to tak nechám udělat. ale mám strach z toho že se to s takovou malou tolerancí bude nějak zadírat i se zajetým motorem. se azdíráním při záběhu počítám.
 
 
Datum: 14. září 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jjjj v tom bolo pravdepodobne chyba :-):-)
 
 
Datum: 14. září 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
akoze tolerancia vybrusu je 0,04
 
 
Datum: 14. září 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo já vím já jsem to akorád špatně popsal tou nulovou tolerancí jsem měl na myslí jako nulovou přídavnou vůli... Vím že kdyby to nebělo žádnou vůli tak by se tam musel píst nalisovat což je nesmysl
 
 
Datum: 14. září 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasné ale to neznamená nulovú toleranciu to znamená ze má toleranciu 0,09 co nieje 0 ,nula je v tom pripade ked majú aj piest aj válec stejny priemer
 
 
Datum: 14. září 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vysvětloval mi kolega na jawamanii že se to vždy dělá tak aby píst měl o 0.09mm menší průměr než je průměr výbrusu a pak se ještě na výbrusu přidávají nějaké vůle navíc třeba těch 0.04mm a podobně a já mám ny mysli kdybych nechal udělat výbrus bez těch přidaných vůlí. třeba když bude vůle výbrusu 0.04 tak celková vůle bude 0.13mm. s nulovou vůlí na válci skupiny A by byla vůle pouze těch 0.09mm... možná plácám nesmysly ale přesně takto mi to bylo vysvětleno
 
 
Datum: 14. září 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ako keby by si chcel jazdit s pevne zadrenym motorem
 
 
Datum: 14. září 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je blbost nulová tolerancia je ze aj vybrus aj piest majú rovnaky priemer takze piest nevojde do vybrusu bolo by to tam musiet dolisovat :-) nulová tolerancie to originalne nebolo ale 0 vybrus (original),
 
 
Datum: 14. září 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caute draci :-D http://bikepics.com/pictures/2060520/ vidite najlepsiu motorku na foto?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stojí to v tescu v opavě
 
 
Datum: 14. září 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. září 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) jj inak mám aj takú :-D:-D
 
 
Datum: 14. září 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ta pecka to sa mala fotiť na pařezu a ne na tej šumke
 
 
Datum: 14. září 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: Petrys      IP: uživatel9528    
Ahoj seso, prosimtě jak držej ty kliky na dvourychlostní babetty, jak prodáváš, dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou gut,,,zadna reklamace
 
 
Datum: 14. září 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
:-D mam takovy blbby dotaz kolik stoji přepis na jawu 350? :-D udelal jsem ridicak tak to chci pristy tyden prepsat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
a ještě povinny pojištění cca 400
 
 
Datum: 14. září 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
200 kč stoji evidencka, nebo jestli nemas etchnickou tak 300 echnicka (nechat si tu technickou-protokol- napsat na svy jmeno - aby to platilo jako evidencka) a pak 500 na urade jeste
 
 
Datum: 14. září 2010 12:40
 
 
 
 
Jméno: Mumlis      E-mail:      IP: uživatel10379    
potřeboval bych zalepit nádrž na 350/640 a nevím čím je to nejlepší. nádrž jsem odmastil a vyčistil (šroubkami a matičkami) přez noc v nádrži a v míchačce na beton. poraďte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: Mumlis      E-mail:      IP: uživatel10379    
Už jsem to jednou zavařil, ale prasklo to znova :-(
 
 
Datum: 20. září 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nelep ji, ale zavar
 
 
Datum: 16. září 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: Monstersumec      E-mail:      IP: uživatel10378    
Zdravim mam problém seklo se mi zadní kolo, jde jen dopředu ale dozadu ne a ještě se mi sekl druhej převodovej stupeň. Poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Něco v převodovce estli je řetěz ok tak GO motoru a poskládej převodovku znova..
 
 
Datum: 14. září 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni spadlej retez u sekundarniho kolecka?
 
 
Datum: 14. září 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sekle kolo to bude lozisko asi podle me ne? a s tim prevodovym stupnem budeš muset pulit nejspiš motor
 
 
Datum: 14. září 2010 9:59
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci čistli jsem si hlavu válce píst a atd a budu dávat nové píst kroužky ale v pístních drážkách a v hlavě válcu i když sem to očistli co to šlo akorát to ještě musím umít v tech benzíně nebo petroleji tak tam zustal karbon a chtěl bych mazat lepším olejem např Shell advance SX2 nebo Mogul TSF ale bojím se že se ty usazeniny co tam zustali rozpustí a bude mi to dřít válec nebo jestli to už ta trocha nevadí nebo taky přemýšlím že zustanu u M2T zají msli by mě vaše názory draci díky za rady odpovědi atd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10387    
M2T je na nic, ničí motory ,a špatně odvádí teplo
 
 
Datum: 15. září 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli chceš mít všechno 100% čistý tak to namoč na noc do nafty
 
 
Datum: 14. září 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
SX Advance moc nerozpouští, je to taky minerál, takže očisti co půjde a jinak si s tim nelámej hlavu..
 
 
Datum: 13. září 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemělo by ti to nic udělat podle mě ,no ten karbon jak se zahřeje je jak maslo:-D.Očisti tk jak můžeš a stačí:-)
 
 
Datum: 13. září 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
zdarec chlapi,potřeboval bych poradit neznáte nekdo nejaky sprej nebo nejake barvy kterou jdou vodou nebo hadříkem nebo nejaky lihem lehko smazat,my máme ve škole dřevené skříňky na hadry a chtel by jsem si přes celou skříňku napsat JAWA ,akorat když to tam bude a nepujde to smazat tak to musím uhradit a to nechci,tak mi poradtě čím to tam napsat(nasprejovat)aby jsem to mohl na konci roku smazat, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2010 7:41
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
tvle si snad delas kozy ne?
 
 
Datum: 15. září 2010 7:41
 
 
 
 
Jméno: haryk      IP: uživatel6617    
a nebo tekutou křídou
 
 
Datum: 14. září 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
my čmárali na skřínky obyč tužkou, vydrželo to až překvapivě dlouho a v případě potřeby to máš gumou za chvilku dole..
 
 
Datum: 13. září 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nojo vymyšlat píčoviny na to vás užije:-D..kup sprej na vlasy to stříkneš kamkoliv a to jde krásně smýt ,ale taky ten obyčejný (co se naněm ksichtí ty punky děcka:-D).
 
 
Datum: 13. září 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klasickou lihovkou to tam načmárej...sice to nejde jen tak smazat ale až bude ptořeba to smazat,koupíš alpu francovkunamočíš hadřík a krásně to smažeš a bude to jakoby tam nic nebylo
 
 
Datum: 13. září 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samolepku...
 
 
Datum: 13. září 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: kajbr      IP: uživatel768    
zdravim, mam pionýra a jak jsem dotahoval šroubky na hlavě válce tak jsem strhl závit. A potřebuju poradit, jestli je nějaký fígl na to, jak odšroubovat tu tyčinku která drží valec. Děkuji za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co nejde silou,pujde ještě větší! hlavně nezapoměn na kterou stranu se povoluje,jako já :-D
 
 
Datum: 14. září 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10381    
Tu matku M6 2x odvrtej 2,5 mm vrtákem a rozsekni.
 
 
Datum: 14. září 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: fANA      IP: uživatel10027    
SIKOVKAMA TO MUSÍ JÍT!!!
 
 
Datum: 14. září 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pevně chytnout sikovkama a půjde to... kdyby ne tak na ten zbytek závitu nahoře natoč (i třeba násilim přes závit) matku, přibodni ji nahoře svářečkou a vytočíš to jak nic..
 
 
Datum: 13. září 2010 23:45
 
 
 
 
Jméno: Kajbr      IP: uživatel768    
no zkusim,, jinak diky:-)
 
 
Datum: 13. září 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm, tak upnout ten steft do svěrky a poradne toahnout... musi to jit
 
 
Datum: 13. září 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: kajbr      IP: uživatel768    
ne ne, ja to myslim jinak, v motoru se to nezalomilo, ale na konci tycinky u hlavy se strhl zavit, a potrebuji sundat tu tycinku, ale je tak zatvrdla ze to vubec nejde odsroubovat. a jak sem to chytl kleštema tak to taky nejde.
 
 
Datum: 13. září 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vytahovak zalomenych sroubu... nebo jak sem kdysi tuhle cet, navar na to neco a pak to vysroubuj... nebo, tak sem to vyresil ja, sezen si helicoil vlozky, odvrtej to, lupni tam ty vlozky a mas po starostech
 
 
Datum: 13. září 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci chtěl bych si trošku "sestříhat" a upravit natočené video jak jedu na pinckovi a vložit tam třeb song.. nevíte přes jakej program ??? :-) pls poraďte.. vůbec nevím.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
lori. jestli já sem lama tak ty seš totál kokot vyjebaný.. :-) jinak kluci díky za rady a lori ty táhni do pryč protože sem se slušně zeptal.. a na tom nic není že neznám jakýsi pinacle studio 12 nebo co všechno.. nikdo nezná vše..
 
 
Datum: 15. září 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Pro lamu jako ty Windows Movie Maker standartni soucast windowsu
 
 
Datum: 15. září 2010 7:58
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel7345    
pokud jsi šikovný tak najdeš na internetu ;-) ale zkus ulozto nebo pod.
 
 
Datum: 13. září 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
aha díky.. a kde se to dá stáhnout,?? :-)
 
 
Datum: 13. září 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel7345    
Doporučuju Pinacle Studio 12.. tenhle používám a je docela lehký na naučení a na ovládání, přehledný, tak vyzkoušej ;-)
 
 
Datum: 13. září 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeste reknu, ze Vegas potrebuje velky misto na disku. Ani ne pro software jako takovej, ale pro dokonceni videa
 
 
Datum: 13. září 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja pouzivam Sony Vegas Studio 7, ale jestli nepotrebujes nejaky super efekty tak bohate staci Movie Maker (je v zakladu Windows). Jinak je jeste Pinacle studio (nebo jak se to pise) a dalsi programky reknou jini.
 
 
Datum: 13. září 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
Zdarec chtěl bych zvýšit výkon na jednorychlostní babetě.Pomohl by mi k tomu karburátor z pionýra??Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Při standardním převodu (řetězové kolečko 12 zubů, rozeta 35 zubů) by při rychlosti 60km/h musel motor točit 8750ot. Při rychlejším převodu (řetězové kolečko 13 zubů, rozeta 35 zubů) by při rychlosti 60km/h musel motor točit 8077ot. Jsou u tohoto motoru takto vysoké otáčky reálné při zachování spolehlivosti, dlouhé životnosti, nízké spotřeby a pohodlné jízdy (hluk a vibrace)? Myslím že ne.
 
 
Datum: 15. září 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10383    
Kekz: jasne je potřeba vědet co rozšířit..Už sem pár válcu udělal,ale ani jeden neměl pořádny spodek,ale zato pěknou špici,tak se ptam jesli při zachováni puvodniho časovani + rozšiřene kanaly pouze do šiřky získam lepši spodek př válec pro cross..
 
 
Datum: 15. září 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
počítám, že s tím upraveným válcem, lepším karbecem atd. to dá tak 60 v poho...fogi: no ono je tro trošku složitější.. když třeba rozšíříš výfukáč a sací kanál, tak aji pomůže větší karbec.. ale to už je profesinální práce tady toto :-) záleží o kolik a co vlastně rozšíříš atd..
 
 
Datum: 15. září 2010 6:54
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
207 mám taky a zajímá mě jakých konkrétních hodnot chcete docílit, například jakou rychlostí by měl tento stroj jezdit?
 
 
Datum: 15. září 2010 1:57
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10313    
Rozšiřenim kanalu pouze do šířky získam lepši spodek, nebo se mýlim ?
 
 
Datum: 13. září 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
jjdík ale ja mám už přírubu hotovou tak to už jen nasadím a vyzkouším když to pojede hůř tak dám origo nebo z dvourychlostní.Dá se koupit na babetu vývodové kolečko s 11zuby??
 
 
Datum: 13. září 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10376    
Válec z babety je "zavřený" takovým způsobem,aby jela odspoda,měla sílu,zbytečně netočila a nežrala a zároveň mela vysokou životnost. Není těžké najít ve válci o koně víc jen pouhou upravou saciho a vyfukoveho kanalu,ale prinese to sebou řadu problémů a otazníků....jine saci koleno,jine vyfukove koleno,jiny karburator,jine zapalovani,jine sani,upraveni rozběhové spojky atd....jako velmi učinná a snadná uprava se uvádí zkrácení výfukového kolena tak aby zbytecne nezasahovalo do tlumice vyfuku,rozsireni saciho a vyfukoveho kanalu pouze do sirky a použití karburátoru z dvourychlostní babety....
 
 
Datum: 13. září 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
Ok a zkoušel jsi to??A kdyby proběhly další ůpravy pomohlo by to kdybych např. upravil válec??
 
 
Datum: 13. září 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
to by se ten výkon akorát zhoršil a babetta by vůbec nejela, žrala by hodně a uchlastávala se strašně až by se uchcala k smrti :-D jinak já mám b. 207 a potunil sem si ji takhle: karbec, válec, hlava z babetty 210, Go motoru, prostě renovace,.. novej lak a atd.. zatím na ten válec čekám.. ale myslím si až bude upravenej že to bude ohodně rychlejší než dvourychlostní.. pak mám v plánu ještě pružiny střední tvrdosti od strage 6 ( ostřejší starty), karbec 19mm asi, zápalko wape a tak dále.. :-)
 
 
Datum: 13. září 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: čík      IP: uživatel9051    
čau,hoši chtěl bych se vás zeptat čím mažete fichtla ? Je dobrej olej Mogul TSF ? Nechci vyvolat žádnou hádku,jen se ptám. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2010 23:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
radek: soudíš podle čeho? že si ho lil do nádrže v poměru 1:60 a pak se divil že ti odešlo bronzový futro ojnice?
 
 
Datum: 13. září 2010 23:38
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel7934    
hlavne si nekupujte cinol 2TC garden je to pekna sracka ja ho mel a je ne picu
 
 
Datum: 13. září 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10376    
Do seriovky "stačí" i m2t (API TC) pokud je seřízená a nejezdí na ní idiot ....pro náročnější zde pak existuje řada výkoných minerálních olejů mnoha výrobců v ceně pohybující se od 100,- do 200,- dle etikety výrobce....mě se osvědčil minerální olej Motul Motomix 100 2T,cena se pohybuje od 135,- pod 170,- dle distrubutora.....dnes mi na čerpací stanici velmi zaujal minerální 2T motorový olej Cinol 2TC(garden) (API TC),který je pro celou řadu výkoných 2T motorů(pily,sekačky,skutry atd..) kde cena 0.5L lahve je 59,- ,myslím velmi dobrý ekvivalent a levný ekvivalent nekvalitního m2t,kde lahvicka deci oleje stojí okolo 25,- a lahvicka 2 deci 30,-.....Do lehce upraveného motoru používej olej polosyntetický,do vysokootáčkového vysoce zatíženého upraveného motoru alespon Motul 710,který stojí cca 350,- za 1L oleje.....slyšel jsem hodně chvály také na nepředředěné oleje Denicol.....
 
 
Datum: 13. září 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: martasm21      IP: uživatel10212    
Mogul TSF je vynikající, možná trochu moc drahej pro fichtla, je lepší spíš pro moderní dvoutakty, o dost levnější Mogul TS ti udělá stejnou práci a nic s ním nezkazíš. Nejlevnější M2T taky maže, ale víc zanáší výfuk a je lepší ho dávat o něco víc do benzínu, než TS nebo TSF.
 
 
Datum: 13. září 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ano, je.. možná až zbytečně moc :-)
 
 
Datum: 13. září 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
vim ze to sem nepatri ale jak je v zetoru razeni??v 70 a v 52?je to stejne ? dyztak nakej obrazek nebo to popsat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jak 70 tak i 52 už má řazení pod volantem a je to z neutrálu: R-vlevo nahoru, 1-vlevo dolu, 2-nahoru, 3-dolu, 4-vpravo nahoru, 5-vpravo dolu
 
 
Datum: 13. září 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: Fajn-Tom      IP: uživatel9389    
70 má řazení pod volantem a řadí se stejně jako například u liazky s desítkouvou převodovkou, spátečka vlevo-nahoru (dopředu), jednička vlevo-dolu (dozadu). U 52 je myslim ještě řazení vedle volantu jako například čtiřicítka, ale nevim to jistě v 52 jsem ještě nejel.
 
 
Datum: 13. září 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci jaký předstich a odtrch byste mě doporučili u JAWY 05?Skoro celý motor je origoš 05 akorát je tam pařezácký zapalování a hlava,karbec,filtr z jawy 21.Jaký byste doporučily hodnoti aby to táhlo a le i zárověn točilo??????,Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: Tom21      IP: uživatel1723    
argo:Jako proč by to nemělo jet dobře s tím zapalováním?Právě že je lepší na seštelování na rozdíl od 21 a víc ti svítej i světla a nemusíš kontrolovat jestli ty někde drhnou cívky nebo tak něco .
 
 
Datum: 13. září 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
U 05 když je všechno origo tak 2,7-3,0-vydání 1962 a potom 2,3-2,6vydání 1965
 
 
Datum: 13. září 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: venca 023      IP: uživatel8693    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-hodnoty-predstih-odtrh-jake-zarovky.html
 
 
Datum: 13. září 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
prectih ma bejt myslim 1,6 min urcite ne
 
 
Datum: 13. září 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Mi na 05 lítal a startoval fík velice dobře akorat mi trošku více jiskřily kladívka
 
 
Datum: 13. září 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
s tym zapalkem to nepojede dobře
 
 
Datum: 13. září 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci.....nedavno jsem u babicky na pude vyhrabal originalne zabalenej kompletni stator z ČZ 175...........J250 6v-45W Made in Czechoslovakia........na krabicce je jeste cenovka :-D........a ja bych ten stator chtel prodat, protoze je mi k nicemu.......a muj dotaz zni.....za kolik bych to asi tak mel prodat? je dost zachovalej viz. foto: http://img829.imageshack.us/g/stator1.jpg/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepocitej vic nez 500 .. samotnej stator se moc neprodava, jo kdybys mel k tomu i rotor v podobnym stavu, to by byla jina...
 
 
Datum: 14. září 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
na aukro to dam urcite ale chci vedet cenu odhadem abych na tom neprodelal :-D
 
 
Datum: 13. září 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
dej to na aukro, tam si to cenu určí samo... jinak osobně bych tipnul tak mezi 500 až 1000, víc asi ne
 
 
Datum: 13. září 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: venca 023      IP: uživatel8693    
Ahoj drací mám problém s mojí 05 sem zviklí dělat předstih vždy od 1,3 az do 1,8 ale koukal jsem na internetu na članek http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-hodnoty-predstih-odtrh-jake-zarovky.html a tam je předstih na 05 2,3 az 2,6 na 05 má hlavu z 21 protože má menší spalovák a furt mi nák škube kolik bych měl dát předstih 2,3mm od HÚ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: venca 023      IP: uživatel8693    
jenomže to na předstih 1,6 nejede
 
 
Datum: 14. září 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud mas danou n a05 hlavu z 21 tak dej predstih 1.6mm
 
 
Datum: 13. září 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
čuz draci, mám otazečku jak správně vyndat klikovku z kartru mam ho na levém kartru..A ješte jak je na levém kartru takove kolečko v čem drží vidlička tak se mi to kolečko ulomilo a vidlička si tam volně lítá a pak neřadí..nevíte jak to spravit???popřípade neprodáte nekdo levý karter ??? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
A tak jak to spravit??je tam ulomené ta dírka v kartru a vidlička není na pevno :-(
 
 
Datum: 13. září 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kartry jsou vrtané párově.... tzn: nekombinovvat!!!
 
 
Datum: 13. září 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Myslím takovou tu dírku co je v kartru a je v ni zapíchlá vidlička....a dřevem a kladívkem to asi budu delat no..:-(jinak myslíš že kdybych tam dal třeba kartr s 21 do 05 nebylo by to dobréé ?? ((
 
 
Datum: 13. září 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Kliku vylisovat rozlisovačem klikových skříní, pokud půjde na repas a rozlisovač nemáš, jde to i kladívkem přes dřívko, ale neriskoval bych, hrozí poškození kliky.. Jinak nevim jaký kolečko myslíš, vydlička drží na tyčce. A pokud chceš koupit novej karter, tak vždy pouze v páru, jsou do sebe zaběhnuté, kdybys vyměnil jeden nedělalo by to dobrotu..
 
 
Datum: 13. září 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel10310    
Čuz, potřebuju se zeptat mám babettu 210 jezdim do velkýho kopce přidal by se mi výkon pokud bych vyměnil trysky karburátoru mám tam 63 a 38 volnoběh. O kolik by musela být větší, nebo je lepší koupit novej karburátor dell orto. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10313    
V tryskach výkon nehledej.Lepši by bylo si od někoho upravit válec,at to má spodek a celkově at to je živějši,k tomu karbec s pionýra a jedeš :-)
 
 
Datum: 13. září 2010 19:21
 
<  1028  1029  1030  1031  1032  1033  1034  1035  1036  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 12:14:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu