Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci , jdou nějak vyměnit silentbloky v zadní vidlici na pinckovi aniž by se musla rozlisovat? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 20:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 ne nejdou originalni vidlice se musi odbrousit
Datum: 14. září 2010 20:16
Jméno: jawa 20
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zepat jak se vydělávají ložiska z kol (u jawa 20) mě to nijak nešlo díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 18:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pořádně ten buben nahřej třeba na 150 stupnu a pak s tím jen bouchni a oni vypadnou
Datum: 14. září 2010 18:18
 čau draci,chtěl bych se zeptat jaký máte názor na toleranci výbrusu 0.04mm. Dělají ho u nás standardně a je možné na požádání nechat vybrousit válec s menší tolerancí. Mám pocit že když se dřív válce řadili do skupin tak skupina A měla nulovou toleranci. Doporučíte mi nechat udělat výbrus s nulovou tolerancí? Vím že se to bude hůř zajíždět ale jak se to chová po zajetí? Nepřidírá se to nějak nebo neco? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 17:18
 na to spominam raz mi nejak blbo udelaly vybru ze az tak tazko v tom hodil piest,zo silou to bolo treba vo vybruse posúvat,,ale nakoniec to penke zajel a mal parádnú kompressiu,no bol to moja prevá motorka a moj prvy vybrus  vobec som to nezabiehal ani vatsie mnozstvo oleja a tak,,tahal som mu plni plyn a nikdy sa mi to nezadrelo,len na prvú jizdu zacal zadirat a zacal spomalit motorka pak som zastavil roztlacil
Datum: 14. září 2010 17:18
 jo jo. já tam mám tu toleranci 0.04 a zdá se mi to od té doby co jsem ho zajel dost slabé a strašně malá komprese. Kamarád měl tu nulovou toleranci a jelo mu to 3x lip jak ten muj a to ja mam motog po kompletni generalce jety 7 000 a on to ma jete 15 000. Tak si říkám že na jaro si to tak nechám udělat. ale mám strach z toho že se to s takovou malou tolerancí bude nějak zadírat i se zajetým motorem. se azdíráním při záběhu počítám.
Datum: 14. září 2010 17:13
Datum: 14. září 2010 17:09
 akoze tolerancia vybrusu je 0,04
Datum: 14. září 2010 17:08
 jo já vím já jsem to akorád špatně popsal tou nulovou tolerancí jsem měl na myslí jako nulovou přídavnou vůli... Vím že kdyby to nebělo žádnou vůli tak by se tam musel píst nalisovat což je nesmysl
Datum: 14. září 2010 17:07
 jasné ale to neznamená nulovú toleranciu to znamená ze má toleranciu 0,09 co nieje 0 ,nula je v tom pripade ked majú aj piest aj válec stejny priemer
Datum: 14. září 2010 17:05
 Vysvětloval mi kolega na jawamanii že se to vždy dělá tak aby píst měl o 0.09mm menší průměr než je průměr výbrusu a pak se ještě na výbrusu přidávají nějaké vůle navíc třeba těch 0.04mm a podobně a já mám ny mysli kdybych nechal udělat výbrus bez těch přidaných vůlí. třeba když bude vůle výbrusu 0.04 tak celková vůle bude 0.13mm. s nulovou vůlí na válci skupiny A by byla vůle pouze těch 0.09mm... možná plácám nesmysly ale přesně takto mi to bylo vysvětleno
Datum: 14. září 2010 16:57
 ako keby by si chcel jazdit s pevne zadrenym motorem
Datum: 14. září 2010 16:47
 to je blbost nulová tolerancia je ze aj vybrus aj piest majú rovnaky priemer takze piest nevojde do vybrusu bolo by to tam musiet dolisovat  nulová tolerancie to originalne nebolo ale 0 vybrus (original),
Datum: 14. září 2010 16:45
Posl.aktualizace: 14. září 2010 17:36
 stojí to v tescu v opavě
Datum: 14. září 2010 17:36
Datum: 14. září 2010 16:56
Datum: 14. září 2010 16:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ta pecka to sa mala fotiť na pařezu a ne na tej šumke
Datum: 14. září 2010 16:53
Jméno: Petrys
IP: uživatel9528
 Ahoj seso, prosimtě jak držej ty kliky na dvourychlostní babetty, jak prodáváš, dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 22:20
 jsou gut,,,zadna reklamace
Datum: 14. září 2010 22:20
  mam takovy blbby dotaz kolik stoji přepis na jawu 350?  udelal jsem ridicak tak to chci pristy tyden prepsat
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 13:27
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 a ještě povinny pojištění cca 400
Datum: 14. září 2010 13:27
 200 kč stoji evidencka, nebo jestli nemas etchnickou tak 300 echnicka (nechat si tu technickou-protokol- napsat na svy jmeno - aby to platilo jako evidencka) a pak 500 na urade jeste
Datum: 14. září 2010 12:40
 potřeboval bych zalepit nádrž na 350/640 a nevím čím je to nejlepší. nádrž jsem odmastil a vyčistil (šroubkami a matičkami) přez noc v nádrži a v míchačce na beton. poraďte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2010 11:05
 Už jsem to jednou zavařil, ale prasklo to znova
Datum: 20. září 2010 11:05
 nelep ji, ale zavar
Datum: 16. září 2010 8:53
 Zdravim mam problém seklo se mi zadní kolo, jde jen dopředu ale dozadu ne a ještě se mi sekl druhej převodovej stupeň. Poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 23:07
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Něco v převodovce estli je řetěz ok tak GO motoru a poskládej převodovku znova..
Datum: 14. září 2010 23:07
 neni spadlej retez u sekundarniho kolecka?
Datum: 14. září 2010 20:20
 sekle kolo to bude lozisko asi podle me ne? a s tim prevodovym stupnem budeš muset pulit nejspiš motor
Datum: 14. září 2010 9:59
 čau draci čistli jsem si hlavu válce píst a atd a budu dávat nové píst kroužky ale v pístních drážkách a v hlavě válcu i když sem to očistli co to šlo akorát to ještě musím umít v tech benzíně nebo petroleji tak tam zustal karbon a chtěl bych mazat lepším olejem např Shell advance SX2 nebo Mogul TSF ale bojím se že se ty usazeniny co tam zustali rozpustí a bude mi to dřít válec nebo jestli to už ta trocha nevadí nebo taky přemýšlím že zustanu u M2T zají msli by mě vaše názory draci díky za rady odpovědi atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2010 18:01
 M2T je na nic, ničí motory ,a špatně odvádí teplo
Datum: 15. září 2010 18:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli chceš mít všechno 100% čistý tak to namoč na noc do nafty
Datum: 14. září 2010 19:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 SX Advance moc nerozpouští, je to taky minerál, takže očisti co půjde a jinak si s tim nelámej hlavu..
Datum: 13. září 2010 23:33
 Nemělo by ti to nic udělat podle mě ,no ten karbon jak se zahřeje je jak maslo  .Očisti tk jak můžeš a stačí
Datum: 13. září 2010 23:00
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdarec chlapi,potřeboval bych poradit neznáte nekdo nejaky sprej nebo nejake barvy kterou jdou vodou nebo hadříkem nebo nejaky lihem lehko smazat,my máme ve škole dřevené skříňky na hadry a chtel by jsem si přes celou skříňku napsat JAWA ,akorat když to tam bude a nepujde to smazat tak to musím uhradit a to nechci,tak mi poradtě čím to tam napsat(nasprejovat)aby jsem to mohl na konci roku smazat,
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2010 7:41
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 tvle si snad delas kozy ne?
Datum: 15. září 2010 7:41
Jméno: haryk
IP: uživatel6617
 a nebo tekutou křídou
Datum: 14. září 2010 15:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 my čmárali na skřínky obyč tužkou, vydrželo to až překvapivě dlouho a v případě potřeby to máš gumou za chvilku dole..
Datum: 13. září 2010 23:35
 Nojo vymyšlat píčoviny na to vás užije  ..kup sprej na vlasy to stříkneš kamkoliv a to jde krásně smýt ,ale taky ten obyčejný (co se naněm ksichtí ty punky děcka  ).
Datum: 13. září 2010 23:03
 Klasickou lihovkou to tam načmárej...sice to nejde jen tak smazat ale až bude ptořeba to smazat,koupíš alpu francovkunamočíš hadřík a krásně to smažeš a bude to jakoby tam nic nebylo
Datum: 13. září 2010 22:10
 samolepku...
Datum: 13. září 2010 20:34
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
 zdravim, mam pionýra a jak jsem dotahoval šroubky na hlavě válce tak jsem strhl závit. A potřebuju poradit, jestli je nějaký fígl na to, jak odšroubovat tu tyčinku která drží valec. Děkuji za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 21:56
 co nejde silou,pujde ještě větší! hlavně nezapoměn na kterou stranu se povoluje,jako já
Datum: 14. září 2010 21:56
Jméno: trubka
IP: uživatel10381
 Tu matku M6 2x odvrtej 2,5 mm vrtákem a rozsekni.
Datum: 14. září 2010 21:36
Jméno: fANA
IP: uživatel10027
 SIKOVKAMA TO MUSÍ JÍT!!!
Datum: 14. září 2010 15:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pevně chytnout sikovkama a půjde to... kdyby ne tak na ten zbytek závitu nahoře natoč (i třeba násilim přes závit) matku, přibodni ji nahoře svářečkou a vytočíš to jak nic..
Datum: 13. září 2010 23:45
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 no zkusim,, jinak diky
Datum: 13. září 2010 21:14
 hm, tak upnout ten steft do svěrky a poradne toahnout... musi to jit
Datum: 13. září 2010 21:01
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
 ne ne, ja to myslim jinak, v motoru se to nezalomilo, ale na konci tycinky u hlavy se strhl zavit, a potrebuji sundat tu tycinku, ale je tak zatvrdla ze to vubec nejde odsroubovat. a jak sem to chytl kleštema tak to taky nejde.
Datum: 13. září 2010 20:40
 vytahovak zalomenych sroubu... nebo jak sem kdysi tuhle cet, navar na to neco a pak to vysroubuj... nebo, tak sem to vyresil ja, sezen si helicoil vlozky, odvrtej to, lupni tam ty vlozky a mas po starostech
Datum: 13. září 2010 20:35
 čus draci chtěl bych si trošku "sestříhat" a upravit natočené video jak jedu na pinckovi a vložit tam třeb song.. nevíte přes jakej program ???  pls poraďte.. vůbec nevím..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2010 14:27
 lori. jestli já sem lama tak ty seš totál kokot vyjebaný..  jinak kluci díky za rady a lori ty táhni do pryč protože sem se slušně zeptal.. a na tom nic není že neznám jakýsi pinacle studio 12 nebo co všechno.. nikdo nezná vše..
Datum: 15. září 2010 14:27
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Pro lamu jako ty Windows Movie Maker standartni soucast windowsu
Datum: 15. září 2010 7:58
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 pokud jsi šikovný tak najdeš na internetu  ale zkus ulozto nebo pod.
Datum: 13. září 2010 20:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky.. a kde se to dá stáhnout,??
Datum: 13. září 2010 20:18
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 Doporučuju Pinacle Studio 12.. tenhle používám a je docela lehký na naučení a na ovládání, přehledný, tak vyzkoušej
Datum: 13. září 2010 20:01
 jeste reknu, ze Vegas potrebuje velky misto na disku. Ani ne pro software jako takovej, ale pro dokonceni videa
Datum: 13. září 2010 19:26
 Ja pouzivam Sony Vegas Studio 7, ale jestli nepotrebujes nejaky super efekty tak bohate staci Movie Maker (je v zakladu Windows). Jinak je jeste Pinacle studio (nebo jak se to pise) a dalsi programky reknou jini.
Datum: 13. září 2010 19:25
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Zdarec chtěl bych zvýšit výkon na jednorychlostní babetě.Pomohl by mi k tomu karburátor z pionýra??Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2010 13:41
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Při standardním převodu (řetězové kolečko 12 zubů, rozeta 35 zubů) by při rychlosti 60km/h musel motor točit 8750ot. Při rychlejším převodu (řetězové kolečko 13 zubů, rozeta 35 zubů) by při rychlosti 60km/h musel motor točit 8077ot. Jsou u tohoto motoru takto vysoké otáčky reálné při zachování spolehlivosti, dlouhé životnosti, nízké spotřeby a pohodlné jízdy (hluk a vibrace)? Myslím že ne.
Datum: 15. září 2010 13:41
Jméno: Fogi
IP: uživatel10383
 Kekz: jasne je potřeba vědet co rozšířit..Už sem pár válcu udělal,ale ani jeden neměl pořádny spodek,ale zato pěknou špici,tak se ptam jesli při zachováni puvodniho časovani + rozšiřene kanaly pouze do šiřky získam lepši spodek př válec pro cross..
Datum: 15. září 2010 12:37
 počítám, že s tím upraveným válcem, lepším karbecem atd. to dá tak 60 v poho...fogi: no ono je tro trošku složitější.. když třeba rozšíříš výfukáč a sací kanál, tak aji pomůže větší karbec.. ale to už je profesinální práce tady toto  záleží o kolik a co vlastně rozšíříš atd..
Datum: 15. září 2010 6:54
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 207 mám taky a zajímá mě jakých konkrétních hodnot chcete docílit, například jakou rychlostí by měl tento stroj jezdit?
Datum: 15. září 2010 1:57
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 Rozšiřenim kanalu pouze do šířky získam lepši spodek, nebo se mýlim ?
Datum: 13. září 2010 20:20
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 jjdík ale ja mám už přírubu hotovou tak to už jen nasadím a vyzkouším když to pojede hůř tak dám origo nebo z dvourychlostní.Dá se koupit na babetu vývodové kolečko s 11zuby??
Datum: 13. září 2010 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel10376
 Válec z babety je "zavřený" takovým způsobem,aby jela odspoda,měla sílu,zbytečně netočila a nežrala a zároveň mela vysokou životnost. Není těžké najít ve válci o koně víc jen pouhou upravou saciho a vyfukoveho kanalu,ale prinese to sebou řadu problémů a otazníků....jine saci koleno,jine vyfukove koleno,jiny karburator,jine zapalovani,jine sani,upraveni rozběhové spojky atd....jako velmi učinná a snadná uprava se uvádí zkrácení výfukového kolena tak aby zbytecne nezasahovalo do tlumice vyfuku,rozsireni saciho a vyfukoveho kanalu pouze do sirky a použití karburátoru z dvourychlostní babety....
Datum: 13. září 2010 19:31
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Ok a zkoušel jsi to??A kdyby proběhly další ůpravy pomohlo by to kdybych např. upravil válec??
Datum: 13. září 2010 19:22
 to by se ten výkon akorát zhoršil a babetta by vůbec nejela, žrala by hodně a uchlastávala se strašně až by se uchcala k smrti  jinak já mám b. 207 a potunil sem si ji takhle: karbec, válec, hlava z babetty 210, Go motoru, prostě renovace,.. novej lak a atd.. zatím na ten válec čekám.. ale myslím si až bude upravenej že to bude ohodně rychlejší než dvourychlostní.. pak mám v plánu ještě pružiny střední tvrdosti od strage 6 ( ostřejší starty), karbec 19mm asi, zápalko wape a tak dále..
Datum: 13. září 2010 19:14
Jméno: čík
IP: uživatel9051
 čau,hoši chtěl bych se vás zeptat čím mažete fichtla ? Je dobrej olej Mogul TSF ? Nechci vyvolat žádnou hádku,jen se ptám. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 23:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 radek: soudíš podle čeho? že si ho lil do nádrže v poměru 1:60 a pak se divil že ti odešlo bronzový futro ojnice?
Datum: 13. září 2010 23:38
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 hlavne si nekupujte cinol 2TC garden je to pekna sracka ja ho mel a je ne picu
Datum: 13. září 2010 19:51
Jméno: standa
IP: uživatel10376
 Do seriovky "stačí" i m2t (API TC) pokud je seřízená a nejezdí na ní idiot ....pro náročnější zde pak existuje řada výkoných minerálních olejů mnoha výrobců v ceně pohybující se od 100,- do 200,- dle etikety výrobce....mě se osvědčil minerální olej Motul Motomix 100 2T,cena se pohybuje od 135,- pod 170,- dle distrubutora.....dnes mi na čerpací stanici velmi zaujal minerální 2T motorový olej Cinol 2TC(garden) (API TC),který je pro celou řadu výkoných 2T motorů(pily,sekačky,skutry atd..) kde cena 0.5L lahve je 59,- ,myslím velmi dobrý ekvivalent a levný ekvivalent nekvalitního m2t,kde lahvicka deci oleje stojí okolo 25,- a lahvicka 2 deci 30,-.....Do lehce upraveného motoru používej olej polosyntetický,do vysokootáčkového vysoce zatíženého upraveného motoru alespon Motul 710,který stojí cca 350,- za 1L oleje.....slyšel jsem hodně chvály také na nepředředěné oleje Denicol.....
Datum: 13. září 2010 19:44
Jméno: martasm21
IP: uživatel10212
 Mogul TSF je vynikající, možná trochu moc drahej pro fichtla, je lepší spíš pro moderní dvoutakty, o dost levnější Mogul TS ti udělá stejnou práci a nic s ním nezkazíš. Nejlevnější M2T taky maže, ale víc zanáší výfuk a je lepší ho dávat o něco víc do benzínu, než TS nebo TSF.
Datum: 13. září 2010 18:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano, je.. možná až zbytečně moc
Datum: 13. září 2010 18:48
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 vim ze to sem nepatri ale jak je v zetoru razeni??v 70 a v 52?je to stejne ? dyztak nakej obrazek nebo to popsat
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 21:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak 70 tak i 52 už má řazení pod volantem a je to z neutrálu: R-vlevo nahoru, 1-vlevo dolu, 2-nahoru, 3-dolu, 4-vpravo nahoru, 5-vpravo dolu
Datum: 13. září 2010 21:04
Jméno: Fajn-Tom
IP: uživatel9389
 70 má řazení pod volantem a řadí se stejně jako například u liazky s desítkouvou převodovkou, spátečka vlevo-nahoru (dopředu), jednička vlevo-dolu (dozadu). U 52 je myslim ještě řazení vedle volantu jako například čtiřicítka, ale nevim to jistě v 52 jsem ještě nejel.
Datum: 13. září 2010 18:50
 Zdravím draci jaký předstich a odtrch byste mě doporučili u JAWY 05?Skoro celý motor je origoš 05 akorát je tam pařezácký zapalování a hlava,karbec,filtr z jawy 21.Jaký byste doporučily hodnoti aby to táhlo a le i zárověn točilo??????,Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 22:05
Jméno: Tom21
IP: uživatel1723
 argo:Jako proč by to nemělo jet dobře s tím zapalováním?Právě že je lepší na seštelování na rozdíl od 21 a víc ti svítej i světla a nemusíš kontrolovat jestli ty někde drhnou cívky nebo tak něco .
Datum: 13. září 2010 22:05
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 U 05 když je všechno origo tak 2,7-3,0-vydání 1962 a potom 2,3-2,6vydání 1965
Datum: 13. září 2010 20:37
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-hodnoty-predstih-odtrh-jake-zarovky.html
Datum: 13. září 2010 19:54
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 prectih ma bejt myslim 1,6 min urcite ne
Datum: 13. září 2010 19:48
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Mi na 05 lítal a startoval fík velice dobře akorat mi trošku více jiskřily kladívka
Datum: 13. září 2010 18:34
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 s tym zapalkem to nepojede dobře
Datum: 13. září 2010 17:59
 Cau draci.....nedavno jsem u babicky na pude vyhrabal originalne zabalenej kompletni stator z ČZ 175...........J250 6v-45W Made in Czechoslovakia........na krabicce je jeste cenovka  ........a ja bych ten stator chtel prodat, protoze je mi k nicemu.......a muj dotaz zni.....za kolik bych to asi tak mel prodat? je dost zachovalej viz. foto: http://img829.imageshack.us/g/stator1.jpg/
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 15:44
 nepocitej vic nez 500 .. samotnej stator se moc neprodava, jo kdybys mel k tomu i rotor v podobnym stavu, to by byla jina...
Datum: 14. září 2010 15:44
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 na aukro to dam urcite ale chci vedet cenu odhadem abych na tom neprodelal
Datum: 13. září 2010 18:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dej to na aukro, tam si to cenu určí samo... jinak osobně bych tipnul tak mezi 500 až 1000, víc asi ne
Datum: 13. září 2010 18:50
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
Posl.aktualizace: 14. září 2010 16:12
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
 jenomže to na předstih 1,6 nejede
Datum: 14. září 2010 16:12
 pokud mas danou n a05 hlavu z 21 tak dej predstih 1.6mm
Datum: 13. září 2010 21:42
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 čuz draci, mám otazečku jak správně vyndat klikovku z kartru mam ho na levém kartru..A ješte jak je na levém kartru takove kolečko v čem drží vidlička tak se mi to kolečko ulomilo a vidlička si tam volně lítá a pak neřadí..nevíte jak to spravit???popřípade neprodáte nekdo levý karter ??? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 22:35
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 A tak jak to spravit??je tam ulomené ta dírka v kartru a vidlička není na pevno
Datum: 13. září 2010 22:35
 kartry jsou vrtané párově.... tzn: nekombinovvat!!!
Datum: 13. září 2010 22:22
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Myslím takovou tu dírku co je v kartru a je v ni zapíchlá vidlička....a dřevem a kladívkem to asi budu delat no..  jinak myslíš že kdybych tam dal třeba kartr s 21 do 05 nebylo by to dobréé ??
((
Datum: 13. září 2010 20:01
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Kliku vylisovat rozlisovačem klikových skříní, pokud půjde na repas a rozlisovač nemáš, jde to i kladívkem přes dřívko, ale neriskoval bych, hrozí poškození kliky.. Jinak nevim jaký kolečko myslíš, vydlička drží na tyčce. A pokud chceš koupit novej karter, tak vždy pouze v páru, jsou do sebe zaběhnuté, kdybys vyměnil jeden nedělalo by to dobrotu..
Datum: 13. září 2010 18:54
Jméno: Lukas
IP: uživatel10310
 Čuz, potřebuju se zeptat mám babettu 210 jezdim do velkýho kopce přidal by se mi výkon pokud bych vyměnil trysky karburátoru mám tam 63 a 38 volnoběh. O kolik by musela být větší, nebo je lepší koupit novej karburátor dell orto.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 19:21
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 V tryskach výkon nehledej.Lepši by bylo si od někoho upravit válec,at to má spodek a celkově at to je živějši,k tomu karbec s pionýra a jedeš
Datum: 13. září 2010 19:21
|



|