slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1048  1049  1050  1051  1052  1053  1054  1055  1056  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nezkoušel jte někdo vyrábět úsečový pero? Pokud se vám to povedlo, z čeho jste ho vyrobili? V obchodě ani nevědí co to je když jim to vysvětlím, tak to nemaj. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel10292    
ty nemáš kulatinu příslušnéhoprůměru?
 
 
Datum: 26. srpna 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: Rosi48 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mysliš woodruffovo?to musijou mět,na co to potřebuješ,do simsonu beztak ne? :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: Olda      IP: uživatel10287    
Zdravim, mam problem s pinckem, nakopnu ho v pohodě ale pak se stává že musim držet pořád plnej a motor de jenom v malinkejch otáčkách a palivo stříká ven z karburátoru jak je ten otvor na filtr..:-( Nevíte někdo co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Dráža      IP: uživatel7862    
zkus vyčistit vejfuk a vyčisti karbec !!!
 
 
Datum: 26. srpna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zkus rozdělat karburátor a podívej se jestli není něco třeba poškozený nebo něco blbě namontovaný a podle toho usoudíš co s tím...:-)
 
 
Datum: 26. srpna 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
čau draci chtěl bych se zeptat kolik se vleze oleje do převodovky dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tam mám asi 0,55-0,6 litru. Lej dokud nepoteče šroubkem. Motorku musíš mít rovně(nejlépe opřenou co nejvíc kolmo k zemi)
 
 
Datum: 26. srpna 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0,5liter tam treba
 
 
Datum: 26. srpna 2010 12:34
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
no do jawa05 pol litru sem tam nalil a kontrolní šroubek furt dole asi to někde bude netěsnit že? díky zýa odpověd
 
 
Datum: 26. srpna 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1. nevíme do čeho 2. fichtl má kontrolní šroubek, tak po kontrolní šroubek, je to trochu víc jak půl litru.
 
 
Datum: 26. srpna 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vleze se tam hodně...ale dej tam pul litru
 
 
Datum: 26. srpna 2010 11:20
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Příručky napoví...
 
 
Datum: 26. srpna 2010 11:12
 
 
 
 
Jméno: AAA      IP: uživatel6843    
Čus draci co je lepší dávat mezi kartery papírové těsnění nebo silikon nebo obojí. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak aj ja vzdy pouzivam papier+vazelin a este nikdy mi nekvapkal olej,,len raz som tesnil s paulinem ale drzalo aj to,nemal som papier,,ale papier je najlepsi
 
 
Datum: 27. srpna 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10290    
zabrousit bloky 600 smirkem na skle a pak jen papír a vazelínu....neznam nic lepsiho.....
 
 
Datum: 26. srpna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já dávám paulin a je to paráda... Nevím čím to je jestli se vyrábí šmejdy,u pionýra,kývačky a babetty jsem těsnil tím těsnícím papírem co jsem koupil už hotový v obchodě a po dvou letech mi to vysálo všechen olej z převodovky u všech strojů...u pindoura mám paulin,najeto už 15 000km a neubyla ani kapka
 
 
Datum: 26. srpna 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dávam jenom silikon a bez problému...
 
 
Datum: 26. srpna 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Hlavne tam nedavej paolin ja ho tam mam a kape to jak prase!
 
 
Datum: 26. srpna 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
obojí..
 
 
Datum: 26. srpna 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obojí......
 
 
Datum: 26. srpna 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dávám červený soudal za 250 a ani nekápne. Za mě silikon.
 
 
Datum: 26. srpna 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel9410    
Čau chtěl bych se zeptat na kolik mm by měl být u mustanga seřízený předstih pro natural 95. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
To se nedělalo přesně, ale v rozmezí 1,2 - 1,5...
 
 
Datum: 27. srpna 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel9410    
A nevíte někdo na kolik je ten předstih seřízený sériově?
 
 
Datum: 26. srpna 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1.6 - 1.9...přesně ti to nepovím, musíš zkoušet.
 
 
Datum: 26. srpna 2010 10:19
 
 
 
 
Jméno: Tlmi(č)      IP: uživatel8342    
čau draci chtěl bych poradit co mam udělat když my prokluzuje startovací páka ? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Povol sroubek u spojky a nebo vymen lamely a i mezilamelu nejlepe..
 
 
Datum: 27. srpna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude něco se spojkou buĎto je sjetá nebo potřebuje jen seřídit
 
 
Datum: 26. srpna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim chtel bych se zeptat estli se neda dat zapalování z babety na pionýra ,a estli to pojede líp,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky za reklamu ale ja to mám original z tovarni nie predelané
 
 
Datum: 26. srpna 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: Fichltar05      IP: uživatel9832    
Ano babetta ma bezkontakt http://www.youtube.com/watch?v=vo3vxpSh3fY
 
 
Datum: 26. srpna 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
tak to máš jasne že by to šlo lepšie len to treba trochu prerobiť http://www.jencomoto.wbs.cz/zapalovanie.html
 
 
Datum: 26. srpna 2010 13:37
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel1723    
čus draci, dělám si fichtla do krosu a chci na něj dát přední tlumiče ze simpla a chci se zeptat jestli má s51 enduro stejný tlumiče jako simson skútr, dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bryle nebudú pasovat! simson skuter má ovela dlchsi krk ,,presne neviem ale asi aj o 5cm
 
 
Datum: 27. srpna 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel1723    
a osa do předního kola na sr 50 je stejná jako na s51 ?
 
 
Datum: 26. srpna 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel10286    
jirko totožné jsou skoro.. tlumiče z techto dvou typu se liší pružením jak už říkal kolega ale až tolik to znát není nepřišlo mi že jo... ale pokud to bereš včetně brýlí tak simson skutr má malinko rozdílnou horní část brýlí oproti enduru... ale každopádně to chce nechat udělat misky na soustruhu pro ložiska takže si to upravíš at dáš jakýkoliv ale jsou dost měkké takže bych ti doporuil pod prachovky dát ještě pružiny třebas z jawky 250 nebo tak jinak budeš pořád skákat na doaz při zvolení tohoto odpružení.
 
 
Datum: 26. srpna 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
čus,jo sou naprosto totožný jen endůro má silnější pružiny takže jsou tvrčí než na skutru
 
 
Datum: 26. srpna 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Fiha draci a je to tady,,,konecne i sesa se vraci za riditka. Dostal jsem spolu s kamosem od manzelek na dva dny opustak,, a tak jsem s geočkoval dva fichtly, co byli zakoupeny pro sesu 2, kdyz nam prisel na svet, A JEDE SE NA DVOU DENNI FICHTLČUNDR,,, modrej mustaf a orig Pio 21 co zitra ukusi 250km smer KEMP U brna (Ujezd u rosic). Kde se potkame s kamosema atd,,, ohrejem se u taboraku, opecem burti a v sobotu v jednu hodinu zas smer domu,,, uz ted stracim duveru v me G.O lebo jsem dva motory delal snad 14 dni s tim, lebo jak sem se vytratil od rodiny do dilnicky, tak do 10 minut pribehla rafika v naruci sesu 2 z dotazem kdy uz pujdu dom,,,tak si to umite predstavit,, kdyz na to clovek nema klid :-) Kazdopadne aspon mam klid na srdci ze pri patecnim pocasi, tezko utavim motory :-) pocasi nepreje jak v patek tak v sobotu, bude prset a bude docela klada,,, takze drzte palce aby start a cil byl ok...Kdo by se chtel pridat,,tak jen pro nejtvrdsi draky,,, lebo bude patecni provoz a bude zima a prehanky,,,takze docela velka psycho zatez na vas organizmus :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Uzij si to a hlavne se ve zdravi vrat :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      E-mail:      IP: uživatel7314    
Mám do fekála lejt náhražku olova, nebo to nemá cenu? Já jezdím na Natural 95+ M2T 1:33, zatím sem teda zadřel jeden válec, ale to bylo z mý hlouposti, mazal sem tím co bylo, takže Castrol 4T v malim poměru...Mne se to za tepla dusí, jehlu mám tak, aby tam teklo víc benzínu, že mi na plnej v dírách občas jehla vyskakuje..Někdo říká že to tam tu náhražku mám lejt, druhej že je to kravina, tak jak?:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: tatik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar draku, já jezdím na Natural 95 a mažu olejem, co valím do motorový pily -HUSQUARNA XP modrý štítek . Žádnou jinou náhražku tam nedávám, panč přeci fík má hliníkovou hlavu, takže olovo vůbec ne.
 
 
Datum: 28. srpna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od té doby co se neprodává special, kupuju natural a tu náhražku olova. a řeknu ti že to jede líp.
 
 
Datum: 26. srpna 2010 8:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
náhražku olova tam nelej fechtl nemá ventily. Nařeď si benzin s m2t v poměru 1:30 a nalej ho tam
 
 
Datum: 26. srpna 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
Zdar jak mám upravit otáčkoměr z favorita nebo škodovky aby mi šel zapojit na fichtla pls poradte nebo nejaký odkaz na stránky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
aha to asi preto som ledva vyskočil na 4000rpm :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10288    
Předělat fíka na 12V není až takový problém. A není třeba k tomu ani převíjet cívky zapalka. POchybuju že ale chceš složité řešení. Není úplně podle zdejších představ "dám tam jednu diodu a odpor a je to" ale existuje řešení jak předělat efektivně elektroinstalci na 12V stejnosměrných s baterkou co se za jízdy skutečně dobíjí. Ale co se týká tvého otáčkoměru, tak počítej se mnou... favorit je čtyřtakt, že ano? Má čtyři válce, že ano... jeden válec pálí jednou za dvě otáčky, že ano? POkud jsou vůči sobě válce s časováním pracovní doby pravidelně posunuty, budou pálit pravidelně po sobě, že ano? No ale to mi pak vychází že indučka pálí dvakrát za otáčku... že ano? No jo, protože tam je rozdělovač a ten rozděluje jiskru k jednotlivým svíčkám. Takže pokud by jsi použil otáčkoměr z favorita, bude si myslet že točíš o polovinu menší otáčky.. namísto 6500rpm (to je tak obvyklý strop neladěného motoru) bude ukazovat 3250rpm což je asi tak třetina stupnice otáčkomě.. popsal bych to slovy "jen tak se líně zvedne" :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ide to ale je to nepraktické, ta za prvé musíš mať stálich 12V najlepšie z batérie aleternátor ani po umernení bars nefunguje na 6V, 8V ti to nepôjde. potom na otačkomeru máš tri káble ( favoritacký) modrý + červený - a sivý pripojíš na ind. cievku svorku 15. Ak tak spraviš ta si pekne možeš meračť otáčky ale asi len ta v garáži ja som to skúšal ale amplikovať to na motcikel je veľmi nepraktické!
 
 
Datum: 26. srpna 2010 8:22
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
nejde, taky sem to zkoušel
 
 
Datum: 25. srpna 2010 23:37
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel9464    
Zdar draci, mám takovej problém. Fichtl mi vynechává ve středních otáčkách. V malých jede, ve středních brblá a moc netáhne, pak škubne a ve vysokých jede zase dobře. Předstih sem dělal nespočetkrát, zkoušel sem různý hodnoty, ale pořád se mi stává tenhle problém. Nemáte nějakou radu, prosím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: hrosik      E-mail:      IP: uživatel10285    
sedit si karburator
 
 
Datum: 25. srpna 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: hrosik      E-mail:      IP: uživatel10285    
sedit si karburator
 
 
Datum: 25. srpna 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel9464    
Karbec OK. Gufero mě nenapadlo... Dík moc, mrknu na to :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
karbec nebo gufero
 
 
Datum: 25. srpna 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel9410    
Čau, mám takový dotaz. Ručička tachometru na mustangovi mi při vysokých otáčkách neukazuje aktuální rychlost, ale lítá si ze strany na stranu. Jde to nějak vyladit, aby při vysokých otáčkách správně ukazovala? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10288    
Sice mi přijde kravina tenhle dotaz psát pod hlavičkou "elektroinstalace" ale budiž.. každopádně ti nic nepomůže. Ta ručička se rozkmitá vibracema a ne tím že by se zadrhávalo lanko. A protože vibrace neodstraníš, můžeš akorát tak sehnat tachometr co je víc odolný vibracím.
 
 
Datum: 26. srpna 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JirkaH nenapsal novej tachometr,ale zrepasovanej (puvodni starej tachometr opravenej a pripravenej na pouzivani)
 
 
Datum: 25. srpna 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel9410    
No novej tachec asi neseženu tady na stránkách v e-shopu maj na mustanga maximálně náhon tachometru.
 
 
Datum: 25. srpna 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej bowden náhonu tachometru přes noc do olejové lázně nebo to prostě nějak prolij olejem a pokud to nepomůže tak bude špinavej tachec, kup zrepasovanej.... :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel9410    
Čau, chtěl bych se zeptat, jak seřídím motor jawy mustang 23 na natural 95, aby se mi směs vzněcovala pod správným tlakem. Díky za všechny odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel9410    
Na to se právě ptám co tam upravit - něco se tam určitě upravuje - dedukuji s tohoto příspěvku "ale oktanoví číslo neznamená jestli to víc pojede nebo ne musíš vždy motor seštelovat na dané oktanové číslo,oktanové číslo ti udává to pod jakym tlakem se směs sama vznítí,motor když nesešteluješ tak to víc nepojede pojede to uplně stejně jen ti to možná připadá"
 
 
Datum: 25. srpna 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: poklop      IP: uživatel10072    
a co tam chces upravovat
 
 
Datum: 25. srpna 2010 23:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6291    
Caw klucí mam problém dnes se mi na pinckovi spadnul řetěz tak jsem ho nasadil ale když jsem se chtěl rozjet nešloto jako bybili zuby na subě.I když jsem vyřadil nastartoval a zařadil nešloto ani se netočil primární kolečko motor vrčel ale nejel, tak jsem zaředil jinou rychlost a taky nic v převodovce to chrastí a nic, jako když se sekne primární hřídel. Tak mi poradte zítra bych to chtěl dělat. Myslím si že bude podělaná převodovka. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 8:21
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6291    
Caw tak moc děkuji jdu nato.
 
 
Datum: 26. srpna 2010 8:21
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš na mysli sekundární kolečko? protože když to vrčí tak se primár točit musí pokud se neprotáčí na klikovce... na 99% máš v háji zuby v převodovce... Ona je to obrovská slabina když motor má otáčky,najednou soadne řetaz,který se nahromadí mezi skundárem a přepážkou zapalování a sekne se to tak to je celkem prda a může to zničit kolečka v převodovce. A řekl bych že budou vylámené ty kolíky které zapadají do hřídele,která nese sekundární řetězové kolečko
 
 
Datum: 25. srpna 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Draci, myslíte že dává zápalko z pařeza věčí jiskru než to z pinska a nebo naopak? A má zapalovací pól stejný výkon u 30W a 20W? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau! raz mi rikal jeden múdry: s zapalovanim z pareza mozem zvisit silu iskry,lebo ked stelujem predstich mozem sa tocit len s destickou na ktorom je kladivo a pri tom cievky zapalovania zostanú na svojom mieste, a u nové zapalovanie vsetko sa toci spolu,,nikdy som to nevyskusal NEVIM ze ci je to pravda
 
 
Datum: 26. srpna 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavne na zapalku z pareza je strasne jednoduchy nastaveni predstihu.jen se povoli 2 sroubky a otaci se pouze s tou destickou kde jsou kladivka,nemusi se otacet s celym statorem a civkami :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel9464    
No, nevím jestli větší jiskru, ale co sem slyšel zkušenosti, tak je prý o mnoho spolehlivější, než ten novější typ. Osobně mě to moje v mustangu neustále zlobí, takže mít zapalko z pařeza, tak neváhám a dám ho tam ;-)
 
 
Datum: 25. srpna 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z pařeza
 
 
Datum: 25. srpna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Co máš na mustangu místo origo?
 
 
Datum: 25. srpna 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jiskru nevim ,ale na mustangovi je mam misto toho orig jede suprově .
 
 
Datum: 25. srpna 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4417    
čau, muj dotaz se týká jawy 125 dandy - z roku 2006 - ted mi přestali jít pravý blinkry -levy jdou - navim cim to je - kdyz je zapnu tak přerusovac zacne hrozně vrčet- kdyz jse ho rozdlela tak hrozne rychle kmitá az jiskri- zkousel jsem uplne novej přerušovač- nic - kdyz to necham vrcet tak 5 vteřin ani ne -tak to vyhodí pojistku - zajimavy ale je že nekdy se to zblazní a ty blikry jdou - nekdy staci pohnout mototrkou a nekdy ani to ne - jen zapnu a jdou zapnu podruhy a nejdou. takze zarovka to neni.ovladac na riditkach jsme taky prohlid - neni zkorodovanej - mozna ze nekde je treba narusena izolace kabelu ne??? to je jediny co me napada - moc prosim kdyz nekdo vi co by to mohlo bejt - poradte . dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
Jo určitě je někde zkříplej kabel už se mi to stalo u elektrickýho stratovani kabel byl prerusen v izolaci na trech mistech
 
 
Datum: 26. srpna 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odpověděl jsis sám.....
 
 
Datum: 25. srpna 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: jawass;      IP: uživatel9121    
čau hoši chtěl bych se zeptat když koupím nové korky do spojky na jawa 20 tak jak je tam mám dát jestli tak jak sjou je tam ám normálně nějak narvat nebo jak. A ještě jedna věc jak jsou lomely tak trochu vypouklé do jedné strany tak jestli mají být vypouklé k sobě nebo od sebe děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup radši feroda :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak u 20,21,23 nemá zmisel vymienat korky radsej kupit celé lameli,,iny pripad je 550,555 do toho nové lameli nekupis,,inak korki do lameli dávajú tak ze dás korki do varujuci vody,pak budú dost makke na to aby ich tam mohol dat
 
 
Datum: 25. srpna 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup celé lamely, je to lepší a cenově to vyjde cca nastejno...jinak patří tim vypouklym ven, tzn zubama k sobě...
 
 
Datum: 25. srpna 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: LUKÁŠ      IP: uživatel10284    
čau draci nevíte prosím co se změní kdys dam na fíka hlavu z korada ? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10290    
budes tam mit hlavu z korada
 
 
Datum: 26. srpna 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
zdarec mám dotaz jestli někdo neví jake je odstín takový stříbrný barvy co byl třeba na jawa-čz 150 ten mezitip poraďte prosím nemůžu to nikde najít odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 13:54
 
<  1048  1049  1050  1051  1052  1053  1054  1055  1056  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 20:13:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu