Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau draci.....dneska jsem se hrabal na pude u babicky a nasel jsem uplne novy 45 W zapalovani ze 125.........tata rikal ze je to zapalko funkcni ale ja 125 nemam tak se ptam jestli se t ozapalko da nejak vyuzit na fichtla......kladivko a kondik pujdou na fichtla urcite ale zbytek veci ktere by sli?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 10:40
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 kolik takovy zapalko stoji?
Datum: 25. srpna 2010 10:40
 Jak?
Datum: 24. srpna 2010 22:07
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Mě se to jednou stalo a toho ''překupníka'' sem pěkně vypekl
Datum: 24. srpna 2010 21:04
 Neboj, já bych to neprodal, nejsem překupník. Koupil jsem funkční dynamo na burze v Chotusicích za 2kila
Datum: 24. srpna 2010 20:04
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Ale zjisti si cenu, aby to dotyční neprodal na aukru za třikrát tolik
Datum: 24. srpna 2010 19:32
 To nenič, raději mi to prodej....
Datum: 24. srpna 2010 18:54
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 CAu draci... jak jinak se da definovat KROUTICI MOMENT? co to vlastne je? dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 17:14
 http://cs.wikipedia.org/wiki/Krout%C3%ADc%C3%AD_moment
Datum: 24. srpna 2010 17:14
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau draci budu kupovat nový píst a chtěl bych se zeptat jaké vlastnosti má 1 kroužkový 2 kroužkový a 3 kroužkový a který je podle vás nejlepší pro běžné ježděný po silnicích al chtěl bych to spíšr do tahu děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 19:13
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Od 3kroužkového se upustilo i proto že 3 kroužry -větší tření víc se zahřívl válec.
Datum: 24. srpna 2010 19:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kyž budeš mít motor po výbrusu tak mezi 2k a 3k pístem rozdíl v síle nebude...akorát to s tím 3k pístem nepojede tak rychle jako s 2K..protože už dneska novej 3k píst těžko seženeš ,tak bych bejt tebou koupil 2k
Datum: 24. srpna 2010 18:22
 na sílu do tahu je dobrej 3 koužkovej
Datum: 24. srpna 2010 16:35
Jméno: eh
IP: uživatel10218
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 17:42
Jméno: eh
IP: uživatel10218
 Fana hod mi kontakt  a nebo napis na K.Vrtiska@seznam.cz
Datum: 26. srpna 2010 17:42
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Pokud někdo má zájem tak to prodám...Mám jich asi deset...
Datum: 25. srpna 2010 21:43
Jméno: eh
IP: uživatel10218
 sesa to tu nema, pry se to uz ani nevyrabi, jediny co me napadlo je si to vyrobit ale to zas nevim jak to dopadne  kazdopadne kdyby to nekdo mel tak odkoupim ( k.vrtiska@seznam.cz)
Datum: 25. srpna 2010 21:37
 je to na malejch kejvackach, na velkejch nevim to nechci kecat jinak ja osobne bych to sehnal, kdyz uz delas tu GO me uz ten automat zachranil pred tlacenim, kdyz mi prasklo lanko to jsme byly asi v pulce cesty Mlada Boleslav-Plzen, coz by byla prochazka  jinak mozna to tu bude mit i SESA
Datum: 25. srpna 2010 9:23
Jméno: eh
IP: uživatel10218
 Kdyby to tam bylo tak to nevyndavam, bohuzel to tam neni a chci delat komplekt go tak se predem ptam abych vedel co tam chybi, co koupit atp...
Datum: 25. srpna 2010 0:10
 Ja nevim jak nekoho vubec muze napadnout neco skuset vyndavat.... kdyz to tak meli soudruzi vymyslene tak to tak asi ma byt ne??? (muj nazor)
Datum: 24. srpna 2010 22:15
Jméno: eh
IP: uživatel10218
 Jo to mas pravdu, u 250,350 atp to je, ovsem to vipada jako klasicky U.... kdezto u ty CZ je to takovej plech promacklej... nevim jestli by to pasovalo kazdopadne dik
Datum: 24. srpna 2010 21:39
 Teď otázka, jestli stejného rozměru, to ti neřeknu, to nevím....
Datum: 24. srpna 2010 20:15
 Abych nekecal, ale tohle má každá kývačka, panelka, pérák a čezeta
Datum: 24. srpna 2010 20:14
Jméno: eh
IP: uživatel10218
 jeste se zeptam nevite nekdo kde ji sehnat popr. z ceho by se dala nahradit?
Datum: 24. srpna 2010 17:15
Jméno: eh
IP: uživatel10218
 Jasny, diky moc za vysvetleni
Datum: 24. srpna 2010 17:13
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jde o segmentovou vačku, která umožňuje ovládání spojky pomocí řadící páky. Když se přetrhne lanko , můžeš dojet na
toto ovládání spojky. Chce to cvik při rozjíždění.
Datum: 24. srpna 2010 17:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak už bylo řečeno, je to vačka k vypínání spojky bez nutnosti mačkat ji rukou... když se dobře nastaví, tak to funguje velmi dobře, ale ja už jen ze zvyku raději mačkam spojku i rukou....každopádně se dá bez toho normálně jezdit, akorát je vhodný na konec té hřídele nandat třeba podložky a zajistit závkačkou, nebo se ti může stát, že se nějakým způsobem hřídel zamáčkne a vylítnou ti kolíčky v převodovce, což někde dál od domu nemusí být příjemný...
Datum: 24. srpna 2010 16:46
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 jo to mela i jawa 350 v autoskole co sem jezdil  ale rek mi ze je to k hovnu ze je lepsi pouzivat norml spojku nvm proc
Datum: 24. srpna 2010 15:52
Jméno: eh
IP: uživatel10218
 Takze vcelku nepotrebna vec? Normalne se bez toho da jezdit?
Datum: 24. srpna 2010 15:52
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 24. srpna 2010 15:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ona jde totiz ovladat spojka i nohou... nevim jak mas kvalty tady u toho kdys bude jednicka dolu tak zmacknes nohu dolu na paku co nejvic to jde a drzis ji tam pak pomalu posutis nohu nahoru (jako u auta) a motorka se rozjizdi
Datum: 24. srpna 2010 15:42
Jméno: eh
IP: uživatel10218
 Nejak sem nepochopil, jak jinak bych spojku pouzival nez rukou? xD
Datum: 24. srpna 2010 15:06
 myslím že to je poloautomat spojky můžeš jezdit bez toho ale používej spojku rukou... jesi se pletu, tak mě ostatní opravte
Datum: 24. srpna 2010 15:04
 Mám babetu 107,ale blbne v bubnu jak jsou pakny tak když zastavim tak něco klepne a výrazná křupající rána, ale rozjezdy dobré a jízda taky.Vůbec si nevím rady čím to je.Nevím jak to rozebrat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 11:44
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Čím rychleji tlačíš ,tím je to intenzivnější ? To působí odstředivá síla na čelisti ,které začínají zabírat.
Datum: 25. srpna 2010 11:44
Jméno: Honza
IP: uživatel9857
 no když to tlačim tak v tom cvaká.
Datum: 24. srpna 2010 22:02
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Můžou to dělat rozběhové čelisti. Pro jistotu vem za setrvačník a snaž se ho přitáhnout k sobě a od sebe. Zjistíš ,jestli není
uvolněná kliková hřídel. Když to bude OK, povol středový šroub setrvačníku a tři šrouby kolem něho. Setrvačník sundej a
podívej se na pružiny čelistí , jestli jsou zaháknuté. Jinak , ty čelisti rachotí i za normálního stavu.
Datum: 24. srpna 2010 17:13
 Zdravím, u babičky ve stodole jsem našel nepoužitou svíčku PAL N7Y šla by použít do 555ky? Předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 15:59
 Podle mě to je blbost,na snížený hlavě jezdím svíčku Y a nemám tam podložku žádnou...
Datum: 24. srpna 2010 15:59
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 pujde tam i bez te podlozky navic.... to ze to propaluje pisty... je bud a nebo... kazdej rika neco jinyho... me osobne se to jeste nestalo
Datum: 24. srpna 2010 15:49
 ale když tam dám podložku tak zkrátím závit svíčky ... ve valci je celkem tlak...
Datum: 24. srpna 2010 15:14
 Protože má vysunuté jiskřiště a mohla by jinak propálit píst.
Datum: 24. srpna 2010 14:58
 Když pod ní dáš jednu podložku navíc to znamená celkově 2, origo by tam měla bejt jedna, tak jí takm dej PALky jsou nejlepší.
Datum: 24. srpna 2010 14:57
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 21:06
 ne kazdej ma na to penize... a kdyz uz je jednou ma, udela to blbe a cely se to pak za rok neskutecne zmrví... az na podruhý by to bylo lepší... vlastní zkusenost
Datum: 24. srpna 2010 15:05
Jméno: Martin
IP: uživatel10268
 Ten kdo to dělal má muj neskutečnej obdiv...Kéž by takovejhlech lidí bylo víc....
Datum: 24. srpna 2010 14:33
 Tuto renovaci sleduji od začátku, je to krása...
Datum: 24. srpna 2010 14:30
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 ahojte draci, poraďte pls co tankovat do Mosquita: Shell V-Power bo Natural 95? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 18:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ber to co je levnější...
Datum: 24. srpna 2010 18:23
 V-power má vyšší oktanový čislo,zbytečnost jestli nemáš sníženou hlavu.
Datum: 24. srpna 2010 16:52
 je to to samý akorát shell V-power je dražší možná o trochu lepší
Datum: 24. srpna 2010 15:01
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 Zdarec bratři já bych se chtěl zeptat jak vyzkoušet indukční cívku jestli je dobrá a jestli to nějak jde díky za rady !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 19:55
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 Tak sorry !!!
Datum: 26. srpna 2010 19:55
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Myslím , že podle oslovení si nás pleteš ze svědky Jehovovými , tam se oslovujou bratři a sestry .
Datum: 24. srpna 2010 19:40
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 Díky za radu !!!
Datum: 24. srpna 2010 14:05
 Údržba, opravy a seřizování motocyklů JAWA, Jiří Dočkal, strana 183. Studuj.
Datum: 24. srpna 2010 13:35
 čau draci nevíte někdo kde bych sehnal originální tachometr na babettu 210 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 15:02
Datum: 24. srpna 2010 15:02
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 Čau draci mám dotaz je to trochu kompikovaný tak se trošičku rozepíšu od kamaráda děda měl jawu 20 nebo 05 nejspíš 05 protože zme našli u řidičáku pojistku a TP na Jawa05 1 věc na kterou se chci zeptat je jestli je na takovy fichtli malej i velkej TP a 2 věc tomu dědovy ukradi motorku tu Jawa 05 a šel to nahlásit na policii ubyliu 2roky a furt se nenašel a v rodině už tomu dědovy nechce nikdo dovolit aby ještě jezdil na pionýru tak my kámoš nabýdl že my ten TP prodá protože já mám Jawu 05 vše v TP souhlasí až na rok výroby já mám 65 a vtým TP je 63 u svojí Jawi nemám ani spz tak se chci zeptat jestli bych to mohl přihlásit tu Moji Jawu 05 a jestli by stím nebyli problémi u policie atd a jak bych to měl popřípadě přihlásit a co udělat abych pak stím mohl normálně jezdit po silnicích díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 20:45
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 pokud jde o štítek, určitě najdeš na netu nabídky jak na štítek, tak za příplatek i na vyražení potřebných údajů. Jenom pozor na jednu věc: jestli děda nahlásil na policii odcizení motorky, tak tam musí zase zajít a nechat to pátrání zrušit, jinak bude pořád v evidenci odcizených vozidel. To bys jednak nemohl motorku přepsat a za druhé, kdyby tě zastavil policajt, tak vlastně jedeš na kradený motorce.
Datum: 24. srpna 2010 20:45
Jméno: nn
IP: uživatel10072
 tak ja nevim ale mozna mate raznice a kdyz ne tak nevim
Datum: 24. srpna 2010 15:25
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 a nevíš kde by my to udělali? to stím štítkem to vyklepání
Datum: 24. srpna 2010 14:18
Jméno: nn
IP: uživatel10072
 musis met štitek z te puvodni ale to nemas tak bys sis musel koupit štitek a vyklepat čisla a pak by nemel byt problem
Datum: 24. srpna 2010 13:33
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 Čauves, potřebuju poradit jak narovnat promáčnutej výfuk na fichtla...vůfuk je v kuse a je promáčnutý v koleně a docela dost a vůbec nevím jak to vyklepat nebo něco s tim udělat aby to nebylo tak promáčklý...prosím poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 19:23
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 Tak to asi nakonec dám příbuznýmu, ten to přefikne vyklepe a zas zavaří..snad to bude OK..
Datum: 24. srpna 2010 19:23
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Není nad AUTOGEN najdi někoho kdo s ním dělá a máš vystaráno.
Datum: 24. srpna 2010 19:18
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 Já si nemyslim že tam bude všechno...Jen mi poradily ať se kouknu do příručky, tak říkám že tam to není.
Datum: 24. srpna 2010 14:08
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 No kladivem to asi nepude, ono je to promáčklý úplně jako dovnitř že to je jak písmeno C....Sem přemejšlel zevnitř nějakou tyčkou to jako roztáhnout, ale nevim co by to udělalo.... A díky moc za rady.
Datum: 24. srpna 2010 14:07
 Já mám za to, že tam je vyklepat kladivem, ale třeba se pletu. A pozor, mohlo by to prasknout.
Datum: 24. srpna 2010 13:59
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jastinek: omg a co si myslíš že bude v příručce napsáno na kterou stranu dotáhnout šroubek?!?! nemůže tam bejt všechno.. jinak ti pomůže flexa když je lauf v kuse
Datum: 24. srpna 2010 13:56
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 Ale v příručne neni nic o tom jak to opravit...
Datum: 24. srpna 2010 13:42
 Jenom jsem tě chtěl upozornit, že tu není vítáno zakládat ten samý dotaz víckrát, kort když jsi dostal odpověď.....
Datum: 24. srpna 2010 13:36
Jméno: Pan x
IP: uživatel10027
 Zdar, dá se dát klikovka z 555 do mustanga? A je klínek na rotor na stejném místě? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 11:45
 ne... jsou to motory stejné jak má mustang
Datum: 24. srpna 2010 11:45
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Ani do 20, 21 ?
Datum: 24. srpna 2010 11:39
 pokud vim tak z 555 do 23 nejde
Datum: 24. srpna 2010 11:32
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar draCI, u mustanga, který dlouho stál jsem nastavil předstih, ale nastal problém, v místech kde jsou závity pro uchycovací šroubky jsou cívky...CO STÍM? MÁM PŘEDĚLAT ZÁŘEZ NA VAČCE?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 16:20
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 To se má? Jak se to vlastně celé nastavuje?
Datum: 24. srpna 2010 16:20
 Jo, moc volně se nemusí otáčet... Ještě tak jako mimo, nastavil jsi v HÚ odtrh na 0,4mm.
Datum: 24. srpna 2010 13:38
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Myslíš že stači srovnat rotor aby v něm vačka šla otáčet, dát to kam je třeba a pevně dotahnout?
Datum: 24. srpna 2010 13:07
 nejdriv koukni, jestli nemas useknutej zajistovaci klinek na klikovce a kdyz ne tak ohni kolicek, co na rotoru zajistuje vacku a prenastav si ji podle potreby
Datum: 24. srpna 2010 11:33
 na kolikaty zarez mam dat jehlu když sem mnenil píst a kroužky ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 9:37
 ok ,díkes
Datum: 24. srpna 2010 9:37
 Na píst a kroužky 2 z vrchu. a olej 1:33
Datum: 24. srpna 2010 9:34
Jméno: Joxa
IP: uživatel10275
 Nazdar draci, mám problém s Fichtlem, jezdil úplně suprove, ale včera když jsme s kamošema blbnuli, tak jsem to postavil na zadní ujel asi 10 metrů a pak už jsem to neudržel a dal to z5 na obě kola, jenže pak začal blbnout a vůbec se nechtěl vytáčet a nedržel volnoběh, tak jsem otevřel karburator a zjistil že se posunula jehla a šel domů. Dnes když jsem chtěl jet na brigádu tak vůbec nechytal ani roztlaceni tak jsem vyndal svíčku a sklepnul kontakty a chytal jen s plným plynem a jak jsem pustil tak chcíp. Nevíte co by to mohlo způsobovat? Napadá mě svíčka, kondenzator, nebo karburator, nestalo se to už někomu. Poraďte prosím. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 11:44
Jméno: Joxa
IP: uživatel10276
 Jo tak už jsem zase jezdil  jak se to postavilo na zadní tak všechny sračky z plovakove komory natekly do kanalku volnoběžné trysky stačilo vzít kompresor a je to jako za mlada
Datum: 24. srpna 2010 11:44
 Mě prostě a jednoduše natekl hnůj do karbecu. Vyčistit celý.
Datum: 24. srpna 2010 10:32
 nebo estli se ti nehnulo zapalování
Datum: 24. srpna 2010 9:27
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když jsi seřídil polohu jehly, přimačkl jsi pojistku jehly ? Překontroluj jestli znovu nesjela dolů.
Datum: 24. srpna 2010 9:19
Jméno: suedo
IP: uživatel9425
 čaute mam takový problém a už si s tím nevim rady... mama dva pionýry a oba dva uplně ta samá zavada... jak navedu dratek z civky a protočim motor haže vybornou jiskru jenže jak to zapojim přes indučku a dam do fajfky svičku a dam to an kostru protočim tak ani malinká jiskra.... skoušel jsem 3 inudčky 3 fajfky draty sou ok nevite kabel na svičku sme dal nový nevite co s tim muže být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 9:32
Jméno: suedo
IP: uživatel9425
 jo svičky už se taky zkoušel ale furt nic draty sou ok zkoušle sem je prosvicovat... jj ještě skusim prohodit ty draty dky za rady
Datum: 24. srpna 2010 9:32
Jméno: suedo
IP: uživatel9425
 jo svičky už se taky zkoušel ale furt nic draty sou ok zkoušle sem je prosvicovat... jj ještě skusim prohodit ty draty dky za rady
Datum: 24. srpna 2010 9:29
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jak máš zapojeny dráty na cívce ? Vyzkoušej přehodit svorku 15 a 1.
Datum: 24. srpna 2010 9:24
 Zkus jestě svičky,a hledej mezi dráty např. zixodavené misto.
Datum: 24. srpna 2010 9:15
 Zdar draci, mám Stadiona s11, a rád bych zjistil rok výroby. Jde to zjistit podle čísla motoru nebo rámu jako u auta? Vím akorát že mám druhej typ s dvěma přenášecíma rukojetima, dvouramenný stojan který se dávali od r. 1959 a starší typ štítku bez čísel. u těhle štítku se mělo číslo rámu vyrážet přímo na rám. Nevíte kde? Díky moc za jakou koliv radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 10:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 číslo máš i na motoru ( jestli nebyl měněněj) já mám ucha na rámu,stojánek do boku výrobní číslo 18 444 a rok to mám 1958
Datum: 24. srpna 2010 10:13
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se v místě upevnění motoru na rám ( 2 šrouby ). Tam je vyraženo číslo a možná i rok v.
Datum: 24. srpna 2010 9:33
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 čau Draci, mam 05 a jak to skusím kopnout tak to jen nekdy streli ale nechytne!! zkouším to potlačit tak to taky jen nekdy střelí nekdy ani to ne .. a nekdy to chytne a jede a pak se to zahreje a vubec to zase nechyta prosím lidi poradte co s nim ..uz mam delat mam nervy v kiblu.. Díky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 9:56
 máš blbej předstich nastav ho a mělo by to bejt o.k
Datum: 24. srpna 2010 9:56
 čus,mam problém ze simsonem S51,mám tam 60ccm pístní sadu+válec,jinak vše 50ccm.Začalo mi to dělat,když jedu tak zhruba po kilometru to zničeho nic chytne hrozné točky 8-9 tis otaček a myslím si že se roztrhne motor chcipnu to a nastartuji a zhruba po kilometru se to zase vytočí.Neví někdo co stím je??mam podezření že bude ohnuta klika nebo lozizka na klice vyšmajdana a tím padem špatná gufera
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 21:07
 Jéé Franky velkej LOFAS napsal,proč mi vubec odpovídáš na dotaz když máš místo úst kanal?? Tady na to neni nikdo zvědavej.Nápodobně výsměch tobě
Datum: 25. srpna 2010 13:47
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 hlada ®:ucpanym kabbecem to nebude ze dvou prostych důvodá za 1.zkoušel jsem tam dát jiný a bylo to stejné a za 2. logicky když dochází benzín tak se to dusí a ne že to chytne takové točky!!!
Datum: 24. srpna 2010 21:25
 máš ucpanej karbec... privod paliva konkretne nebo zacpanou trysku... ono jak to chcipnes, dotece ti smes a pak to jede normalne... ale jak zachne dochazet, ochudí se smes a samo se to vytáčí víc, než je zdrávo... včeera jsem zrovna tenhle problém u sebe resil  puvodne jsem si myslel, ze nemam benzin
Datum: 24. srpna 2010 15:09
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 jak zbroušené kanalky atd???jen sem koupil hlavu,válec,píst,kroužky,lozisko a čep nasadil jsem to na 50ccm rychlostku ani kliku jsem neměnil a jezdilo to cirka dva měsice a ted to začalo dělat
Datum: 24. srpna 2010 10:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to dělá jen na volnoběh né?
Datum: 24. srpna 2010 9:49
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Más to zajete????Kamosovi to taky na simu delallo kdyz daval 60 ccm..A zbrusene kanalky atd..jinak ti to nepojede dobre !!!!!!pri 60cc
Datum: 24. srpna 2010 0:02
|



|