slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1049  1050  1051  1052  1053  1054  1055  1056  1057  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel9762    
Koukněte se na fotky pionýra předělanáho na čtyřtak. http://www.jawa50zavody.wz.cz/clanky/ctyrdoby_pionyr.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
škoda že se us nikde nedaji sehnat
 
 
Datum: 25. srpna 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-o:-o mazec:-)
 
 
Datum: 25. srpna 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
masakr !!!
 
 
Datum: 25. srpna 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
tak tomu sa hovorí mašina! klobúk dole pred jeho konštruktérmi!
 
 
Datum: 25. srpna 2010 12:40
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
ze je simson lepšííí jak fichtl??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel10618    
No tak fichtl se posere, ale neni to nic co nespravíš.Na Simáku se furt kurví elektrika.A taky je Simson o pár let novější, tak to nejde jen tak srovnávat. Radši srovnávejte Jawu Mistral a Simsona.
 
 
Datum: 03. listopadu 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rekl bych ze je fik lepši a simson ma vesi poruchovost
 
 
Datum: 14. září 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
simson je lepší........ fichtl je jednoduší a to má také své výhody...
 
 
Datum: 26. srpna 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Já mám fichtla 3 roky, od června co mám STK a jezdím všude a zatím mne to nikde nenechalo, něco se třeba pos**** ale vždy sem dojel.Jezdím celkem hodně, nádrž mám na 2-3 dny...Jezdím do města, 35km na chalupu, různě po okolí, občas bloudím a musím fakt zaklepat, vždycky sem dojel.:-) Pravda, dost času sem u toho strávil v garáži, asi půl roku sem u toho sedával tak obden, dva...jelikož sem to předtím zrasoval na polích, skoro nic tam nefungovalo...ted funguje vše tak něják jak má a nemám strach, že by mne to někde nechalo...Neříkám, Simson svoje + má, ale kamarád to měl a když mi řekl, co všechno tam měl v prdeli, jako třeba že mu dvakrát praskla rozeta a jednou tlačil domu 35km tak říkám zlatej fekál. Já k němu mám citovej vztah, to je pravda, daroval mi ho děda a je to mazlik, v životě bych ho neprodal.:-)
 
 
Datum: 26. srpna 2010 1:11
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau mam doma jak simsona tak pionýra a musim říct že je to tak pionýr snadný přstup ,jednoduchost,spolehlivost, ale simson jako je to huř přístupné k motoru atd ale zas vypadá trchu jinak je živější atd...jako porovnávali jsme simsona pincka v rychlosti a vysledek nasledující na rovině simák nemá šanci proti pionýru ale do kopcu pionýra simak da ale zaleží jak ktereho ale serii simak do kopcu da
 
 
Datum: 25. srpna 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Novou bych nechtěl, já bych si(až vyhraju ve Sprotce:-D) koupil pětikuli, 350 OHV/SV nebo třeba speciál, to je jedno....
 
 
Datum: 25. srpna 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simson je lepsi,,ale nema dusi,,,,to spis vychodo nemecky funi :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
simson je šrot dobrej pincek ho netře jak víno ješte jak má uplne debilní zvuk simson nikdy ale na upravy je ten motor super tten bych bral ale jinak serie je hruza
 
 
Datum: 25. srpna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Nejak se vas nechci dotknout, ale kupovali ste si ty nase dobry cesky stroje ze je tak vychvalujete? myslim ty novejsi jawy... Ja teda ano a uz vzivote to nechci videt
 
 
Datum: 25. srpna 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: poklop      IP: uživatel10072    
proste na simsonu jezdi sračky a poradni chlapy sednou na pionyra
 
 
Datum: 25. srpna 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: Rosi48 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
převodovku na simsonu bych taky moc nevyzdvihaval,to odstupňovani je taky hrozny(fichtl mě ohledně toho sedi vic).
 
 
Datum: 25. srpna 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja taky som uz jazdil na simsone (nebol moj) lepsie zrichli to je vsetko na maximalku nic moc len ako fichtl,,simson má tiez aj vihody aj nevihody,simson má 4 stupnovú prevodovku co je velky plus ked na nom jazdia dve osobi, fichtl nieje predovsetkym stavané pre dve osobi,len to má v TP,simson je,ale ja osobne ne preto som kupil motorku aby som na nom niekoho vozil
 
 
Datum: 25. srpna 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NA simsonu jsem nikdy nejel, ale podle mě je pro většinu lidí lepší fichtl, protože k němu mají citový vztah a je to česká motorka. Já bych si taky jinou než českou motorku nekoupil, ať by byla sebenovější, lepší, výkonější a kdovícoještě.
 
 
Datum: 25. srpna 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lori : na simsona nekoulám na obrázku, ale stojí v garáźí vedle pio...když někam jedem, vždy se posere bratrův sráč simson.
 
 
Datum: 25. srpna 2010 13:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Simson je pár věcech o hodně lepší ale já bych si ho NIKDY nekoupil.
 
 
Datum: 25. srpna 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Vsadim boty ze ti co tu hlasujou pro pincka ho proste maj doma, a na simsona koukali maximalne na obrazku... Chcete srovnavat jabka s hruskama, simson je lepsi... Pincka uz bych si vzivote nekoupil
 
 
Datum: 25. srpna 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel10072    
proste reknu to tak pincek je česka kvalite je to dobry stroj celkem lehky na opravy a kdyz se na nem neco posere tak v kazde mototechne koupis zaklad na simsona musis zhanet proste kdyz motorku tak jawa pionyr a simson at se de zahrabat :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a s tím podvozkem bych to taky nepřeháněl....simson má hrozně měkké přední tlumiče a do zatáček to taky není zrovna to nejlepší
 
 
Datum: 25. srpna 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak yuri..bratr má simáka. a to co si napsal že se sere. většinu už měnil.
 
 
Datum: 25. srpna 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Hej hej akurát tak holú pič* ano simson lepšie tahá 4 kvalt má batériu ale furt sa na ňom čosi serie cievky, tyristory, prevodovka tiež nijak štastne konštruovaná nieje.
 
 
Datum: 25. srpna 2010 12:45
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Simson je několikrát lepší než fichtl. 4 kvalty, lepší podvozek, lepší zapalování, lepší umístění motoru. A že jsem měl možnost jezdit na obojím.... Ve dvou jsem do kopce předjízděl na Simsonu fichtla, na kterým jeli taky 2 lidi a možná že byli o 20 kg dohromady lehčí.
 
 
Datum: 25. srpna 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sem asi jedinej z mnoha co taky zastává názor že nikoli NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!!!!
 
 
Datum: 25. srpna 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Jednoznačne ŇEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
 
 
Datum: 25. srpna 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
Ahoj drací mám takoví problém pomiňte že to tady píšu sice to sem nepatří ale ptal sem se už snad všede mam pitbajka 110 jen tak na svezeni abych neničil fichtla a nedavno když sem jel tak mi zdechnul začal škubat a pak uplně chcip a už sem ho nenatočil tak sem mu vičistil karbec a vůbec nic a nedavno sem ho skoušel roztlačit tak chytnul nejde vubec do otáček a když se do nich dostane tak začně hulit černě mislim si že bude neco s ventilama prosím vás drací poraďtemi už nevim kde se ptát promiňte ze to sem dávám vím nepatři to sem dík za odpovědi Venca odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Ventily, svíčka, fajfka, v horším případě CDI.
 
 
Datum: 25. srpna 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechal bych si seřídit ventyly
 
 
Datum: 25. srpna 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak odkud si?
 
 
Datum: 25. srpna 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tohle to dělalo kámošovi,když se mu podělala fajfka.
 
 
Datum: 25. srpna 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamos ma apriliu 125 mu to udelalo uz po třetí a zjistili jsme že mu do valce teče voda z vodního chlazení, tak jsme vyměnili těsnění pod valcem a voala chytla a už nečudila, jake máš chlazení? pokud vodní je možné že je to stejny problém...
 
 
Datum: 25. srpna 2010 10:25
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Čus draci pokusim se zde popsat muj problem s fikem budu vděčný za jakoukoliv radu.Tak k tomu problému;pionyr mi háže pěknou jiskru,benzin teče pěknym proudem,hladina v karburatoru je seštelováná,pionýra nastartuju na první našlápnutí,krásně drží i volnoběh,ale zajízdy ten motor prostě nemá plynulý chod,jakoby cuká ale jen tak mírně,takže se dá normálně jet jinak má tah pěknej a letěl by jak střela.:-D díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
problém vyřešen ;-) ,bylo to kladívkem a kontaktem v zapalování,vzal jsem si pilníček a trošku to opiloval,dal otrh podle oka,a jede jak za mlada :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si svíčku n17 a n15 a snad to pomůže, se starou palkou mi to také jezdilo a startovalo super ale pro přidání víc jak 1/4 plynu to začlo pomalu vynechávat
 
 
Datum: 25. srpna 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Diky,ale předstihem si myslim že to nebude,protože motor zabýrá krásně už od spodnich otáček,a na to že tam mám 13z sekundární kolečko,má i tah,kouknu na to šoupátko.
 
 
Datum: 25. srpna 2010 10:13
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo nějak hejbnutý předstih...
 
 
Datum: 25. srpna 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se v jakém stavu máš šoupátko v karbecu a bowden plynu třeba máš větší vůli než je zdrávo a směs do motoru nejde plynule... jinak nevím..
 
 
Datum: 25. srpna 2010 10:07
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
zdar draci mám problém se svým mustangem když dám jedničku a tlačím ho tak to jde hrozně ztuha.Když nakopávám tak to jde zlehka. Když dám neutral tak jde taky zlehka ale jakmile tam dám kvalt tak jde ztuha. Mám dojem že to bude něco v převodovce ale nevím jestli je to právě toto nebo něco jiného. Prosím poraďte mě co s tím. Mám nové gufera na klice a celý motor sem přetěsňoval všechno sem dal dobře. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
už sem to vyřešil hoši píst byl malinko větší jak válec ttak to drhlo koupil sem píst nový i s kroužkama s čepem a segrovkami a je to v pohodě
 
 
Datum: 25. srpna 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Nesmíš to roztlačovat v písku, dej tam neutrál roztlač to z kopečka pak tam kopni za 2 a pusť to, pak tam vraž jedničku ad se to protočí a je to...
 
 
Datum: 25. srpna 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jako jak ztuha? když to roztlačuješ tak se ti zasekne zadní kolo?to by mělo být v pořádku..
 
 
Datum: 25. srpna 2010 10:57
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemáš moc napnutý sekundarní řetěz? Jinak nevím snad už jen ty převody, ale psal jsi že máš vše dobře..
 
 
Datum: 25. srpna 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: Martin Janešík      E-mail:      IP: uživatel10282    
Otázka pro Sesu i ostatní: Dá se sehnat zadní tlumič pérování, NESTAVITELNÝ na jawu 175/356 v replice nebo se musím rozběhnout po internetu a shánět starý? Jeden mám OK, druhý po havárii, je zlomený závit na konci táhla pístku. Popřípadě,nemá někdo zkušenosti s rozborkou těchto starých tlumičů(pokud se dají vůbec rezebrat)? (Jsem děsný detailista a mermomocí tam chci mít ty starý, nestavitelný.) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: Martin Janešík      E-mail:      IP: uživatel10282    
Menší aktualizace: Tlumič jsem kompletně rozebral a sháním už jenom tu tyčku toho pístku. Z čeho by tam mohla pasovat? Je možné,že je stejná jako v novějším provedení? Dlouhá je 15cm i se závity na koncích.
 
 
Datum: 25. srpna 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele když dáš jeden novej tak bude tvrdší a bude se ti kroutit kyvka....takže budto kup 2 nový a nebo si sežen 2 starší , ale takový u kterých víš že byly vždy spolu a jsou přibližně stejně opotřebené
 
 
Datum: 25. srpna 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: dachlař      IP: uživatel9614    
dobry den ,potreboval bych poradit : na mustangovi mam zapalování z 550 achci se zeptat jak mám zapojit celou elektriku estli podle mustangovího schemata nebo z550,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
myslím že se v těch číslech na přepínači liší. Musíš to zkusit jestli to půjde podle typu 21 a když ne tak se kouknout na schéma jawy 550
 
 
Datum: 26. srpna 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: dachlař      IP: uživatel9614    
a to bude stejny ty popisky na tom hlavnim vypínači v předí masce ?
 
 
Datum: 25. srpna 2010 8:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
musíš to podle 550
 
 
Datum: 25. srpna 2010 8:33
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
rý den, Vyjedu kopec sDobrý den, Vyjedu kopec se 14 zubym sekundarku kopec? Když važim 90kg, a kvůly víměně musim pulit motor? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 10:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
1 budeš mít do kopce , dvojku po rovince a trojku dáš jen z kopečka
 
 
Datum: 25. srpna 2010 10:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na jedníčku vyjedeš...dvojka trojka, nějakej větší koper no nevím nevím.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 23:08
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jestli vyjedeš záleží na tom , v jakym stavu je motor
 
 
Datum: 24. srpna 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor nemusíš pulit
 
 
Datum: 24. srpna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ahoj, prosím můžete mi nědo napsat webové stránky jistého AZmarka? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: filipsvestak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj lidi mam problem mam jawa 125 dandy ale posral se mi jeden tlumič nevite kde sehnat novej popřipadě z jaké motorky by tam šli narvat jiný diky za opověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: filipsvestak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nevim čeče sou to sra*ky vubec nemužu sehnat nic..
 
 
Datum: 24. srpna 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: miso      E-mail:      IP: uživatel9588    
ja by som potrebowal weci do hlavy newis poradit?
 
 
Datum: 24. srpna 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
Dobrý den, poradíte mi: Je dobrej kup dva fechtly za 1000, akorat že nefunkční u jednoho nejdou dávat rychlosti a druhej je bez kol, nesvítěj, brzděj, jinak jsou funkční. A co myslíte že tomu může být když tam nejdou kvalty? Těžká oprava? Vyplatí se mi to? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to docela je
 
 
Datum: 25. srpna 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo je to dobrý....dneska sehnat fíka za 500 už je docela umění
 
 
Datum: 25. srpna 2010 11:00
 
 
 
 
Jméno: poklop      IP: uživatel10072    
hele jak to tak čtu tak bys sis moh udelat jednoho dobryho je prehodis motor
 
 
Datum: 24. srpna 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel10245    
Jo jo vyplatí.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: orlando1      E-mail:      IP: uživatel10279    
Dotaz pro Sesu: Dostanou se ještě koupit díly české výroby, nebo je to všechno Čína? ( konkrétně řetěz na jawu 50) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 6:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne ze cr,,asi 40% retezy mam cr
 
 
Datum: 25. srpna 2010 6:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím má problém na babbete so spojkami nejde mi natočiť motor len to tak seká ale nepretočí ho spojky sú nové a bubný prebrusené brúsním papierom toto nieje moja babetta ale nejak tak to robí http://www.youtube.com/watch?v=hBIxNGztweA len já mam ten problém že mne motor vôbec nepretočí! prosím pomoc som bezradný odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: J0key      IP: uživatel10316    
Zkus se podívat na Stator a cívky, jak je zapalování,startování a tak .. viz: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1024.html
 
 
Datum: 31. srpna 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: JaWak05      IP: uživatel9832    
Čau draci, mam problem ohledne zapalovaní..Víte jak to kazdemu jede jak ma odtrh v Hú 0.4 mm.... mi to na tenhle odtrh hazí krasnou jiskru ale nejede !!kackudyz dam odtrh na ten nejvetší co de tak mi fichtl chytne ale vubec nejede a je liny prosím co s tím vymenit acku nebo co DIky za rady .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyndej si kryt od zapalka celej ten velkej karter povol si jeden šroub od celyho zapalka pak nastartuj a nežto chcípne tak povol druhý šroub a s rukavicí s tím celým zapalkem pomalu otáčej a skoušej vytáčet a pak najdeš bod kdy se to prostě bude vytáčet do takovejch otáček o kterejch se ti před tim jen zdalo....;-)
 
 
Datum: 08. října 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: JaWak05      IP: uživatel9832    
JJ diky a jak nastavuji ten předstih a vracím se o 1.6-1.9 tak jak se vratim v jake poloze musi byt kladivko otevrene presne jak cigaretovy papirek nebo uplne zavrene????A v HÚ musí byt 0.4 mm ?diky
 
 
Datum: 24. srpna 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: PavoL      IP: uživatel10280    
Velikost odtrhu má vliv na předstih. Odtrh je důležitý mít seřízený opravdu kolem 0,4mm aby bylo správné sycení cívky (proto to při velkém odtrhu netáhne-nedostatečná energie jiskry). Pro seřízení zapalování je dobré postupovat prvotním seřízením odrthu (natočíš motor tak, kdy jsou kontakty maximálně od sebe & seřídíš vůli na 0,4mm) a následně seřídit předstih. U fichtla je ještě taková anomálie, že se při seřizování předstihu sundavá hlava a pak šuplerou měří vzdálenost pístu od horní úvrati. Najedeš do horní úvrati, vložíš šupleru, otáčíš motorem doleva tak dlouho až píst klesne o hodnotu předstihu, tj. cca 1,9mm. V tom okamžiku musí dojít k rozpínání kontaktů (vložíš mezi ně kousek slabého papíru a musí jít ztuha s ním pohybovat). Jestli je to jinak, musíš povolit úchyty statoru a celým zapalováním pootáčet. Současně kontroluješ papírkem kontakty. Jestli se ti to bude zdát OK, přejdi znova odtrh. U fichtla doporučuji postup několikrát opakovat, protože celé zapalování mívá vůli a při pohybování s ním se může znova rozhodit nastavení...
 
 
Datum: 24. srpna 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nestači nastaviť odtrh ale aj predstich ktorý má byť od 1,6 až po 1,9mm od hornej úvrati
 
 
Datum: 24. srpna 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Cus borci, zajímalo by mě jestli by policajtům vadilo kdybych si u pionýra namontoval jak do předu tak do zádu místo obič světla diodové, že bych si koupil 50 rudých a 50 normálně žlutých a zelených. A místo normálních žárovek bych tam dal LED diody odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10288    
Je fuk jaká barva... ptal jsi se jestli by to policajtům vadilo. Tak VADILO! Ikdybys neměl řidičák a chytí tě na silnici, tak z právního hlediska jsi účastníkem provozu na pozemní komunikaci, a ať si myslíš co chceš, v tu ránu spadáš pod zákon o provozu na pozemních komunikacích a tam se píše naprosto jasně že na vozidle smí být připojeno pouze takové zařízení, které prošlo schválením zkušebního ústavu, nebo-li testací. No a pokud ti je patnáct a víc, tak byť v omezené míře, ale přesto jsi již právně postižitelný. A to včetně zákazu, kdy si nebudeš moct udělat řidičák, ale hlavně pokutě, která je pěkně mastná a rodičům neudělá radost. Můj názor je takovej, když už srát policajty jízdou na nepojištěným, neohlášeným stroji bez řidičáku, tak proč ještě tu trochu přehlíživé tolerance policajtů testovat nějakou matějskou poutí na motorce. Vsadim boty že papíry na fichtla nemáš, protože spadá do kategorie A1 a to je na řidičák od 16ti, tak raději koukej jezdit tak aby jsi nikoho nesr.. :-D On stačí jeden telofonát nevrlého postaršího občana na měšťáky či státní a oni si tě rádi odchytěj. Jinak ale platí že i policajti jsou lidi, takže když je nebudeš dráždit a nebudou zrovna nějaký snaživci, tak se budou dívat na jinou stranu když pojedeš.. ale chce to bejt co nejmíň drzej a mezi to barevný světýlka na motorce nepatří :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Ale já někde viděl že byla žárovka se 3ma barvama ledek (myslim že žlutá zelená a červená) a svítilo to normálně bílím světlem, a taky mám doma baterku na tuškovky kde sou 3 bílé ledky a je s tím vydět fakt parádně i do dálky...
 
 
Datum: 24. srpna 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no dozadu by to nemal byť problém ale do predu dať žlté a zelené ledky ?? keby len žlté tak pochopím a mám pocit že v noci by si aj tak prd videl do predu daj klasiku žiarovku a do zadu červené ledky to je len môj názor
 
 
Datum: 24. srpna 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: Dušan      IP: uživatel10278    
Nazdárek pánové, mám problém s fichtlem (jawa50 /20). 20 let stál v garáži, teď ho zprovozňuju. Nastartovat jde v pohodě, zmáčknu spojku a zařadím stupeň - vše bez problémů, ale když to chci rozjet, pokud dám hodně plynu tak se začne rozjíždět, ale jakmile čím víc jde spojka do záběru, tím se to začíná dusit a nakonec chcípne. Zajímavé, že bez zátěže (zadní kolo ve vzduchu) se "rozjede". Výfuk je vyčištěný, převodový olej nový, svíčka nová, vzduch saje jen přes filtr, dal jsem tam pro jistotu i nové těsnění, karbec jsem vyčistil, měnil jsem i kondenzátor. Napadá mě, že by to mohlo být třeba i cívkou, ale nevim... Jediné, co mi nehraje, je že když jsem seřizoval hladinu v plovákovce, tak jsem ji nastavil dobře a ona tak zustala, ale jakmile jsem to nastartoval a snažil se to rozjet (a asi protože tam šlo více paliva) a potom to vypnul, tak začala ta plovákovka přetékat , resp. ten benál v ní a nešlo to zastavit, měnil jsem i plovák, ale tím to nebylo, tak mě napadl ještě ten ventilek na víčku od plovákovky, ten taky nebyl zanešený... Fakticky si s tím už nevím rady, pokud nekdo tušíte řešení, prosím poraďte ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: Dušan      IP: uživatel10278    
Fichtlar05: ten karbec se stále přechlastával, celá závada asi byla špatným jehlovým ventilkem, ale přechlastával se i pak, jenže to bylo protože ten ventilek je jiný než puvodni a uhe lmezi pliškem a tou jehlou ve ventilku byl velky takže se ta jehla nezvedala, ale drhlo to a proto se přivod neuzavřel a přechlastávalo se to, takže jsem plíšek přihnul tak aby to nedrhlo a snad to pude, zítra to ještě otestuju, ještě budu muset srovnat řiditka - jsou nakřivo. S tou dvojkou mě to taky napadlo, ale tim to nebylo :-D
 
 
Datum: 29. srpna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
nastav si hladinu, vyčisti karbec a nerojizdis se nahodou s dvojky ?? :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jéžiš tak kup na burze za stovku jinej karbec a máš pokoj.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: Dušan      IP: uživatel10278    
PavoL: karburátor jsem vyčistil, palivový ventil není nový, ale funguje, a nádrž je bohužel jen několikrát propláchlá benzínem, protože mě nenapadlo nic lepšího. Ale podstatné je, že se ta motorka takhle "zkazila" už před těma pár lety, problém bude asi někde v té plovákové komoře, že to tak nějak přetýká, ale přitom ten ventilek, který do ní vede a je vyšroubovatelný - když ho přimáčknu prstem a otevřu kohout tak benzín neteče a když povolim tak teče..
 
 
Datum: 24. srpna 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: PavoL      IP: uživatel10280    
Při "rozbíhání" motorky co dlouho stála platí obecný pravidlo: Vyčistit nádrž, VYČISTIT kohoutek a VYČISTIT karburátor... Zdánlivě nicneříkající věci, který na 99% způsobujou problémy...
 
 
Datum: 24. srpna 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NO? je to ulitý.... Doporučuju koupit nový ventilek, sítko a jehlu plováku, koneckonců třeba je ten plovák děravý...
 
 
Datum: 24. srpna 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdarec mám tokovej blbej dotaz ale zajímá mě jak je možný že jawa 250 má 2 výfuky a ta moje čz 250 má 1 to se pak ten motor musí na ty čz špatně vyplachovat když to má jeden výfuk co o tom výte? co je vlastně lepší čz 250 nebo jawa 250 ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9857    
No tak ta jawa 250 má 2 vývody z 1 válce a některé mají kolena do srdce že se to spojuje do 1\r\n\r\n
 
 
Datum: 24. srpna 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta JAWA má ve skutečnosti taky jeden, a ten je pak rozvidlený do dvou výfuků. Ty starší budou mít logicky dva malý kanály místo jednoho velkýho. Jawa je silnější a těžší, čz lehčí a slabší. Rozdíl prý zanedbatelný, ale čz maj údajně živější a točivější motory.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: tomashek      IP: uživatel9691    
cau draci mam problem mam jawa 20 pionyra a haze mi jistra jenom do fajfky a nehazi pres svicku kdyz ju prilozim k hlave nebo k valci tak nic diky za odpoved...cus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
a jak víš že hází do fajfky? pak zkus vyměnit svíčku
 
 
Datum: 24. srpna 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Poradte co s tim kdyz mi mezikus viz fotky http://zeturek25.rajce.idnes.cz/nastenka/ v motoru dela hluk a klepe se a presekává mi tesnení pod valcema. Poradte... Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
přilep ho silikonem
 
 
Datum: 24. srpna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Rex      IP: uživatel10027    
Hoj, mám pionýra a jede blbě....když jedu na jedna tak to vytočim dám dva a motor prostě nemůže..dám jedna po chvíly dva a to samo, když jedu z menšího kopce tak to jede normálně ale na rovině se to začne dusit...ne jako dusit...ale ten motor na tu dvojku nemá sílu. Ale na 1 uveze i dvě osoby...tak nevím...Moc díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Byl to velkej odtrh, ted ho mám 0,25 a táhne krásně...Na 0,4 to nejelo...
 
 
Datum: 26. srpna 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
hmmm....mozna hladina v plovakovce........jinak koukni jestli ti to vazne u ty hlavy nepodfukuje to se stalo jednou me........kdyz to nebude timhle tak mozna výbrus nebo predstih.....ale nejsem si nicim jistej :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Občas to zakucká a předstih, odtrh a těsnost hlavy sem překontrolovávál... TAKŽE PROSÍM O VEŠKERÉ RADY KTERÉ NĚKOHO NAPADAJÍ :-)
 
 
Datum: 24. srpna 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo může..třeba jsi to přidřel...a má to rovnoměrný chod bez síly a nebo to kucká??? může ti někde podfukovat hlava , nebo máš rozhozený předstih
 
 
Datum: 24. srpna 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Myslíš? Před měsícem to jelo normálně...stálo to pod stodolou a ted to nejede...nemůže to být něco jiného?
 
 
Datum: 24. srpna 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
řekl bych že v tom nebude nic jinýho než nadměrné opotřebení , a že ten motor měl být už dávno po GO když tě neuveze ani na 2 ...
 
 
Datum: 24. srpna 2010 18:28
 
<  1049  1050  1051  1052  1053  1054  1055  1056  1057  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 21:11:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu