Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdarte, chci se Vás zeptat, kdybych chtěl dát místo zadní žárovky ledky, tak když nebudu odebírat z cívky plný proud, který mě může cívka dát, tak do LEDek nemůže jít více proudu, protože více si nevezmou ? Jak je to u fichtla ? Zbytek proudu, který cívka dá, tak jde do kondenzátoru ?? Takže podle mě bych tam mohl dát i jed např. 1 ledku, že ? díks
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 19:34
Jméno: hh
IP: uživatel5042
 LEDky nejsou jako žárovky, musí se omezovat odporem, aby proud nepřekročil stanovenou mez (konkrétní pro každou diodu vyčteš z katalogu, obvykle 20mA), pokud do nich půjde víc proudu, spálí se. hodnotu odporu pro konkrétní počet ledek spočítáš ohmovým zákonem. doporučuju pročíst stránky jawa-50.cz, je to tam hezky vysvětlený. jo a kondenzátor nemá se světelnym okruhem nic společnýho, to je věc zapalování.
Datum: 06. července 2010 19:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proud , který ti nespotřebuje zadní světlo půjde do předního světla...jednu diodu tam dát klidně můžeš , ale stejně k ní musíš dát odpor
Datum: 06. července 2010 19:12
 Takže:nalisoval jsem nová ložiska, z tamtoho kolečka jsem dostal ložisko za použití pistole a hrubého násilí. Teď dva dotazy:je normální, že se ložiska v blocích těžko otáčejí? Jak vyndat ložisko z deklu zapalování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 0:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten dekl na zapalování stačí pořádně nahřát na kamnech a pak s ním bouchnout o stůl a ložisko vypadne
Datum: 07. července 2010 0:19
 Já dodržuju úplně přesně technologické postupy. Motor už jsem složil k sobě. Klikovka se točí, řadí to všechny kvalty, takže ono to tak hrozné nebude.
Datum: 06. července 2010 22:43
Jméno: trubka
IP: uživatel9841
 jak je vidět,máš sílu v rukou ale slabší rozum.On totiž motor je strojní součást a tudíž se musí dodržovat technol.postupy.No ale nic si z toho nedělej,z toho vyrosteš jako odborníci dežolek a mustangista.
Datum: 06. července 2010 19:47
 podla mna pri dani loziska do blok motora je lepsi moja technika lebo ten pistol je podobny ako otvoreni ohen co sa moze sposobit deformovanie suciastok teraz mislim na makky hlinik,,,ale ked uz dás hriadel do loziska je rozhodne lepsi pistol lebo s pistolem nezohrievas vsetko ale len co potrebujes teda vnutorny kruzok loziska
Datum: 06. července 2010 19:37
 Prosím tě, zase v klidu. Horkvzdušná pistole vykoná stejnou službu jak trouba, kdoví jestli to neroztopí ještě víc.. A ložiska podle návodu stačí do mrazáku na 5 minut, já je tam měl i dýl, takže v pohodě. S tou demontáží ložiska je to dobrý nápad, dík.
Datum: 06. července 2010 19:28
 Děláš z toho pulení vědu-při tom si tačí přečíst návod a hned by tu bylo o 5 dotazů deně mín
Datum: 06. července 2010 19:27
 k prvim otazkam no komment,,,loziská sa davajú do blok motora tak ze dás na sporék rovnú platnu a dás tam blok a zohrejes to az na 140-150 'C a loziská dás do mraznicky tak 1hod dlho potom strcis do loziska prst a pekne a rovne dá so blok motora,,to sa do toho pekne sadne bez akykolvek nasylneni,,lozisko z veka zapalovania sa zvikám dat von tak ze niaky dlchsi sroub zavarim do vnutra loziska a vitiahnem von s pomovou zveráka a pekne ide von potom s takou istou technologiou dám tam nové lozisko ale ked sa zohrievas veko nesmie tam byt tesniaci kruzok spojkovej tycky!! lebo sa roztopi,,to tam dás len naposledy tesne pred loziskom a treba to zaolejovat tak z hruba tolko
Datum: 06. července 2010 19:23
 Natlačil jsem je po celé ploše dřevem, ale dobře. Normálně byly v mrazáku a blok rozpálený pistolí. Vůli nemají. Když jsem jedno namazal olejem a vsunul do něj hřídel, točí se dobře... To spíš ta klika, jestli se bude točit. Spíš mě teď zajímá ta druhá otázka.
Datum: 06. července 2010 19:07
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Síla v tomhle případě nezvítězila, pravděpodobně jsi zničil ložiska, špatně nalisoval, bokem nebo jsi tlačil do vnitřího kroužku, nemají jít těžko, jestli složíš motor ( dobře ) , tak budeš mít snížený výkon. Buď si kup nebo udělej stahoval, nebo jestli je vyhodíš, tak ze vnitř od klikovky je vytluč kolmo např. dutou trubkou nebo dřevem.
Datum: 06. července 2010 19:00
 Draci mam ale totalne fatalni problem s elektrikou mam doma tri alternatory(magneta) vsechny sem zkousel dokonce jsem menil i indukcku a kondenzator a zkousel tri ruzne navody na elektricke schema uvazoval jsem odtrh a predstih nevite teda cim vby to mohlo bejt ???? Prosííím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 21:03
 bohuzel jiskra
Datum: 06. července 2010 21:03
 a co vubec nejde?
Datum: 06. července 2010 20:30
 No to ja prave delam jenom na zapalovani bez svetel a vsecko uz jsem menil i magneta cele 3x
Datum: 06. července 2010 19:25
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 zkusil si zapojit jen zapalovani ? bez svetel atd... jestli si neudelal neco blbe ? ocistit kladivka vimenit kondik inducku a civku by melo 100%tne pomoct ...
Datum: 06. července 2010 19:21
 ahoj draci, babeta už jede, ale když rozsvítím světlomet tak mi zdechá. Jakoby tam šlo málo elektriky. Co s tím? Díky. Rey.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 19:22
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 nemas blbe zapojeny svetlo jako chcipak ?  nebo zapalovani a svetlo jen na jedny civce ??
Datum: 06. července 2010 19:22
Jméno: tomzi
IP: uživatel9039
 Mas zapojeny okruh osvetleni na svetelne civky? (Ten drat, co vede ze svetla (byva zeleny) musi vest k civce, a na te civce uz nesmi byt zapojeny dalsi vodic napr. od zapalovani)
Datum: 06. července 2010 19:19
 Zdar jakej je rozdíl mezi Výfukov.koleno s falcem a bez falce .Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 17:28
 s falcem ma falc a bez falce falc nema  na konci kolene nekterý maj falc asi aby tam lip drzela azbestova snura..
Datum: 06. července 2010 17:28
 Dobry den, chtel bych se zeptat ,jestli nekdo nevite ,co mam delat se spojkou u fichtla,zmacknu ji ale vubec nezabira,ta tycka co je dola jak se za ni zahakuje spojkove lanko de zmacknout prstem ale to by nemelo newite cim to muze byt?? dekuji za odpovedi =))
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 10:39
 nebo mas jen jednoduse nevyladenou spojku..na pravym krytu motoru,kam de lanko,tak by mel byt sroub..ten pritahni a uvidis jak spojka pobezi
Datum: 07. července 2010 10:39
 No hle nevypala ti kulička? a navíc když de prten tak se ti podělalo něco u spojkového koše nepravděpodobnější mi připadá že se odmontovala mat a máš povolenou spojku.
Datum: 06. července 2010 23:28
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Může být dost opotřebovaná spojka, že prostě nefunguje, mělo by pomoct vyměnit ozubená (2 ) kola s novým korkem nebo ferodem.
Datum: 06. července 2010 19:07
 Zdar,zajímalo by mě kdo se tady z pokecu chystá na 100 minut Lhoteckých. A proč tam maj napsáno poslední ročník?Snad to nechcou zabalit. Stačí že nepořádaj Jílovice!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 18:21
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 kde to je?!
Datum: 06. července 2010 18:21
Jméno: hh
IP: uživatel6713
 já určitě jako divák, mam to pár kilometrů, možná že i jako závodník, jestli se dokopu dát něco dohromady
Datum: 06. července 2010 13:24
 Vzal jsem klikovku. Jednou rukou jsem ji držel za píst a nechal jsem ji viset volně ve vzduchu. Druhou rukou jsem do ní(do setváku blízko ojnice) klepl velikým šroubovákem. Klikovka zní. To je asi špatně. Ale jezdit to bude....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 13:46
 Aha, tak až sundám píst.
Datum: 06. července 2010 13:46
 hele ňoumo neklepe se na setrvák  .... do dvou prstů chytni ojnici a druhou pěstí bouchej zvrchu na horní ojniční oko!!!
Datum: 06. července 2010 13:12
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdar, přemejšlel jsem, že bych si udělal usměrnovač napětí na fichtlovy. Nevím, ale, jestli můžu použít usměrňovací didoy na fichtlal. Diody jsou dělaný na 50Hz a nevím kolik až (k)Hz může mít fichtl. Zkuste poradit. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 18:47
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 fyzicky přepočítáno: přišel bych pouze o ůbytek napětí 0.193V, ale u 6V nevím nevím, jestli bych to mohl dovolit
Datum: 06. července 2010 18:47
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Pochybuju, že didody budou mít ůbytek napětí 1/4, to je blbost, max. se to bude pohybovat v procentech. Teoreticky, podle mě, kdyby nebyla žádná ztráta, tak by se to mohlo projevit pozitivně.
Datum: 06. července 2010 18:38
Datum: 06. července 2010 17:00
Jméno: hh
IP: uživatel5042
 usměrněním se frekvence nezmění, jen se přestane střídat směr proudu, na svítivosti žárovky se tato změna vůbec neprojeví, nebo se o trošku sníží kvůli odporům v diodách... je to vymyšlený tak dobře jak to jen jde, jestli chceš víc proudu, přemýšlej spíš o úpravě zadního světla na LEDkové...
Datum: 06. července 2010 14:36
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Jo, vím, že s diod, výkonnový, ale o polovinu produ ? Kdybych nepřišel o tak velký proud, tak bych to dal před přední žárovku, prostě bych usměrnil proud a napětí pro přední žárovku, když to má frekvenci, tak ta žárovka rychle se zapíná a zase shasíná, takhle by to svítilo furt a podlě mě, by byla lepší svítivost
Datum: 06. července 2010 13:21
Jméno: hh
IP: uživatel6713
 spotřebiče na pionýru jsou vhodné pro střídavý proud, takže není důvod ho usměrňovat. když bys to nutně chtěl udělat, použij výkonové diody pro proud do 5A. a rovnou čtyři a postavit graetzův můstek, ks jednou by to taky fungovalo ale přišel bys o polovinu proudu (o každou druhou půlvlnu). frekvence na fichtlovi se mění s otáčkami motoru, ale pro usměrnění nehraje roli
Datum: 06. července 2010 13:11
 1)čau vyčistil sem trysky projel to a vpohodě volnoběh za 30minut to du znova nastartovat a nechce to chytnouvyčistím trysky tak to chytá ale jen tak na 2-5sekund a blafá to Vůbec to na neutrál nereagovalo na přidání plynu jak je to možný? 
2)sou tam příšerný kabely slepovaný izolačkou a zakovejma plastovema věcma co drží dráty šroubkem kde a za kolik sehnat KOMPLETNÍ KABELÁŽ na Mustanga? díky fakt by mi to píchlo ale mám dost času do 14,8,2010 se účastním Fichtl cupu-(100 minut Lhoteckých)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 13:01
Jméno: hh
IP: uživatel6713
 u fichtlu je elektroinstalace naprosto jednoduchá, k běhu motoru ti stačí jedinej kabel, od kladívka k VN cívce, a pak ještě ukostření cívky.. jinak barva izolace nemá na vodič samotnej žádnej vliv, slouží k odlišení kabelů ve svazcích
Datum: 06. července 2010 13:01
 má barva vliv na jakej e proud nebo napětí? asi ne co
Datum: 06. července 2010 12:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak elektriku si snad uděláš z toho co vyhrabeš doma ve skříni ne?? jinak je dobrý třeba vytáhnout elektriku ze starýho auta...máš tam plno barev
Datum: 06. července 2010 12:34
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
 Zdary! Sportovní jízda 7.8.2010 !! 2 kat. šlapací, nakopávací, upravám se meze nekladou info. na http://www.nkpmk.wz.cz nebo na mailu nkpmk@sznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 12:06
 Tak jsem všechno vytahal z motoru, až na to kolečko s pěti dírama, co má z druhý stany řetězový kolečko(náhon na rozetu) Jak s ním ven? Nechci do něj řezat kladivem, nebo se to má? Není divný, že jsem kliku ze strany zapalování vytlačil prstem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 16:42
 Jo
Datum: 06. července 2010 16:42
 Mě nebavilo čekat, tak jsem ho vyrazil už rovnou s ložiskem Blok jsem rozpálil pistolí, vyražeč jsem dal do mrazáku a prásk a je to venku. Takže můžu pootevřít svěrák, položit na to to ložisko a vyrazit silou to kolečko ven?
Datum: 06. července 2010 16:07
 Flákni do něj kladivem přez polínko
Datum: 06. července 2010 14:53
 Ložiska budu dávat nový komplet, ale proto potřebuju vyndat to kolečko, abych mohl na ty ložiska. PORAĎTE PROSÍM CO NEJDŘÍV, JE TO NUTNÉ A SPĚCHÁ TO.
Datum: 06. července 2010 13:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus sehnat new ložisko a nebo jí tam potom nalep
Datum: 06. července 2010 12:39
 Tak taky bylo už pěkně dojebané ložisko, ale nebylo to tak, že by sama vypadla, jsem se do ní opřel palcem.
Datum: 06. července 2010 12:09
 je divné že jsi si vytlačil prstem..... nejpíš máš už obroušený čep.... takže bud na to nechat nanést tvrdochrom a pak nechat obrousit, ale nejlevnejsi bude sehnat novou kliku.
Datum: 06. července 2010 11:35
Jméno: hh
IP: uživatel476
 zdravim jeden rychlej, jak zajistit spojkovej koš pionýra, když chci povolit matici která ho drží? ten přípravek na zajištění nemam a motor už je venku z motorky. díky za nápady.. .)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 12:19
Jméno: hh
IP: uživatel6713
 sikovky obalené hadrem taky pomohly, ale dík za rady..
Datum: 06. července 2010 12:19
 dělám to přesně tak jak píše ondragam
Datum: 06. července 2010 11:33
 vzpřič tam šroub (drážky v koši oprati karteru)
Datum: 06. července 2010 11:28
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 ahoj lidi chci se zeptat jakej olej mam nalejt do motoru do jawy 50 /jawa 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 12:44
Jméno: jan
IP: uživatel9449
 spiš do převodovky ne ? ja tam leju paramo gyrol 80 W
Datum: 06. července 2010 12:44
Jméno: hh
IP: uživatel476
 viz. webster, jinak s jakymkoli motorovym to pojede v pohodě taky...
Datum: 06. července 2010 11:08
 Myslíš asi do převodovky, takže převodový, ideální je PP80 nebo 90
Datum: 06. července 2010 11:04
Jméno: lukáš8
IP: uživatel9835
 čus chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte skušenosti s 9 a 11 primárnim kolečkem co se dává na klidu a je spojenej řetískem ke spojkovému koši. stavim pioníra do terénu a potřeboval bych vědět jakej to stim bude rozdíl dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 19:56
Jméno: lukas8
IP: uživatel9835
 a ty tam máš nák upravenej válec nebo originál
Datum: 07. července 2010 19:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zaleží co zamýšlíš s válcem, ja mam skoro serii 11 na primáru, 13 sekundár , max 70km/h , tah supr jednotku nezadusíš!
Datum: 07. července 2010 17:21
 Zdarec kamos ma to 9z tahne to dobre ale ma tam 13z sekundarko a jede to sotva 35km/h.Ale tah fakt dobry
Datum: 06. července 2010 11:37
 ahoj,může mi někdo poradit,kde sehat rotor alternátoru na 640?Upálil se drátek a konečky jsou ..Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 9:09
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Datum: 06. července 2010 9:09
 Zdarec. mam Jawu 350/639...za tuto sezonu mi prasklo uz podruhe spojkove lanko. praskne vždycky v místě u páčky jak vylejzá a zalejzá do bowdenu. je nejaka moznost jak tomu predejit? Diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 19:10
Jméno: gsx-f
IP: uživatel9839
 jestli máš plastové páčky tak s tím nic neuděláš, já měl 638 a ten samý problém. u třindy je prostě asi tvrdá spojka a slabé lanka... já jsem to řešil tak že jsem se maximálně snažil používat poloautomat spolu s páčkou abych lanku ulevil a fungovalo to.
Datum: 06. července 2010 19:10
Jméno: hh
IP: uživatel476
 zapilovat to ostrý místo, o který se to lanko řeže, případně koupit celou novou páčku
Datum: 05. července 2010 23:42
 Zdravim, mam Jawu 350 leta s nikdo nejezdil , ma malej techničak takou malou šedou kartičku, ručně vypsanou Plati to ještě ? ? ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 17:33
Jméno: jawaracing50.
IP: uživatel8140
 pokud nema ustrizený roh melo by to platit
Datum: 06. července 2010 17:33
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 dojdi na urad oni ti ho vymeni ona precejn ta knizecka je velka a drzi pri sobe silou vule... mam ji na babette
Datum: 05. července 2010 23:17
 řek bych že už ne. Já mám doma taky ještě ten malej TP s nápisem CS
Datum: 05. července 2010 22:49
Posl.aktualizace: 06. července 2010 17:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak to vidíš na obrázku, tak ti to přijde domu...takže nanejtovaný
Datum: 06. července 2010 17:45
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 zdarec draci chcu se zeptat kamoš ma simsona jede mu pěkně ale jak to zdechne tak to pak musi dlouho rostlačet tak sme sundali svičku a mokra a když ji ošmirgluju tak to pak chytne rychle svička je dobra skoušeli sme ji na pionyru a pekně chytal a jel tak co to chce je potřeba seštelovat zapalovani nebo karburator
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 22:39
|



|