slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1127  1128  1129  1130  1131  1132  1133  1134  1135  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
Zdarte, chci se Vás zeptat, kdybych chtěl dát místo zadní žárovky ledky, tak když nebudu odebírat z cívky plný proud, který mě může cívka dát, tak do LEDek nemůže jít více proudu, protože více si nevezmou ? Jak je to u fichtla ? Zbytek proudu, který cívka dá, tak jde do kondenzátoru ?? Takže podle mě bych tam mohl dát i jed např. 1 ledku, že ? díks odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel5042    
LEDky nejsou jako žárovky, musí se omezovat odporem, aby proud nepřekročil stanovenou mez (konkrétní pro každou diodu vyčteš z katalogu, obvykle 20mA), pokud do nich půjde víc proudu, spálí se. hodnotu odporu pro konkrétní počet ledek spočítáš ohmovým zákonem. doporučuju pročíst stránky jawa-50.cz, je to tam hezky vysvětlený. jo a kondenzátor nemá se světelnym okruhem nic společnýho, to je věc zapalování.
 
 
Datum: 06. července 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
proud , který ti nespotřebuje zadní světlo půjde do předního světla...jednu diodu tam dát klidně můžeš , ale stejně k ní musíš dát odpor
 
 
Datum: 06. července 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže:nalisoval jsem nová ložiska, z tamtoho kolečka jsem dostal ložisko za použití pistole a hrubého násilí. Teď dva dotazy:je normální, že se ložiska v blocích těžko otáčejí? Jak vyndat ložisko z deklu zapalování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2010 0:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ten dekl na zapalování stačí pořádně nahřát na kamnech a pak s ním bouchnout o stůl a ložisko vypadne
 
 
Datum: 07. července 2010 0:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dodržuju úplně přesně technologické postupy. Motor už jsem složil k sobě. Klikovka se točí, řadí to všechny kvalty, takže ono to tak hrozné nebude.
 
 
Datum: 06. července 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9841    
jak je vidět,máš sílu v rukou ale slabší rozum.On totiž motor je strojní součást a tudíž se musí dodržovat technol.postupy.No ale nic si z toho nedělej,z toho vyrosteš jako odborníci dežolek a mustangista.
 
 
Datum: 06. července 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna pri dani loziska do blok motora je lepsi moja technika lebo ten pistol je podobny ako otvoreni ohen co sa moze sposobit deformovanie suciastok teraz mislim na makky hlinik,,,ale ked uz dás hriadel do loziska je rozhodne lepsi pistol lebo s pistolem nezohrievas vsetko ale len co potrebujes teda vnutorny kruzok loziska
 
 
Datum: 06. července 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím tě, zase v klidu. Horkvzdušná pistole vykoná stejnou službu jak trouba, kdoví jestli to neroztopí ještě víc.. A ložiska podle návodu stačí do mrazáku na 5 minut, já je tam měl i dýl, takže v pohodě. S tou demontáží ložiska je to dobrý nápad, dík.
 
 
Datum: 06. července 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děláš z toho pulení vědu-při tom si tačí přečíst návod a hned by tu bylo o 5 dotazů deně mín
 
 
Datum: 06. července 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k prvim otazkam no komment,,,loziská sa davajú do blok motora tak ze dás na sporék rovnú platnu a dás tam blok a zohrejes to az na 140-150 'C a loziská dás do mraznicky tak 1hod dlho potom strcis do loziska prst a pekne a rovne dá so blok motora,,to sa do toho pekne sadne bez akykolvek nasylneni,,lozisko z veka zapalovania sa zvikám dat von tak ze niaky dlchsi sroub zavarim do vnutra loziska a vitiahnem von s pomovou zveráka a pekne ide von potom s takou istou technologiou dám tam nové lozisko ale ked sa zohrievas veko nesmie tam byt tesniaci kruzok spojkovej tycky!! lebo sa roztopi,,to tam dás len naposledy tesne pred loziskom a treba to zaolejovat tak z hruba tolko :-)
 
 
Datum: 06. července 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Natlačil jsem je po celé ploše dřevem, ale dobře. Normálně byly v mrazáku a blok rozpálený pistolí. Vůli nemají. Když jsem jedno namazal olejem a vsunul do něj hřídel, točí se dobře... To spíš ta klika, jestli se bude točit. Spíš mě teď zajímá ta druhá otázka.
 
 
Datum: 06. července 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
Síla v tomhle případě nezvítězila, pravděpodobně jsi zničil ložiska, špatně nalisoval, bokem nebo jsi tlačil do vnitřího kroužku, nemají jít těžko, jestli složíš motor ( dobře ) , tak budeš mít snížený výkon. Buď si kup nebo udělej stahoval, nebo jestli je vyhodíš, tak ze vnitř od klikovky je vytluč kolmo např. dutou trubkou nebo dřevem.
 
 
Datum: 06. července 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel9838    
Draci mam ale totalne fatalni problem s elektrikou mam doma tri alternatory(magneta) vsechny sem zkousel dokonce jsem menil i indukcku a kondenzator a zkousel tri ruzne navody na elektricke schema uvazoval jsem odtrh a predstih nevite teda cim vby to mohlo bejt ???? Prosííím poradte :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel9838    
bohuzel jiskra
 
 
Datum: 06. července 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co vubec nejde?
 
 
Datum: 06. července 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel9838    
No to ja prave delam jenom na zapalovani bez svetel a vsecko uz jsem menil i magneta cele 3x
 
 
Datum: 06. července 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
zkusil si zapojit jen zapalovani ? bez svetel atd... jestli si neudelal neco blbe ? ocistit kladivka vimenit kondik inducku a civku by melo 100%tne pomoct ...
 
 
Datum: 06. července 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: rey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci, babeta už jede, ale když rozsvítím světlomet tak mi zdechá. Jakoby tam šlo málo elektriky. Co s tím? Díky. Rey. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
nemas blbe zapojeny svetlo jako chcipak ? :-D nebo zapalovani a svetlo jen na jedny civce ??
 
 
Datum: 06. července 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: tomzi      IP: uživatel9039    
Mas zapojeny okruh osvetleni na svetelne civky? (Ten drat, co vede ze svetla (byva zeleny) musi vest k civce, a na te civce uz nesmi byt zapojeny dalsi vodic napr. od zapalovani)
 
 
Datum: 06. července 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: sramda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar jakej je rozdíl mezi Výfukov.koleno s falcem a bez falce .Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s falcem ma falc a bez falce falc nema:-) na konci kolene nekterý maj falc asi aby tam lip drzela azbestova snura..
 
 
Datum: 06. července 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel9837    
Dobry den, chtel bych se zeptat ,jestli nekdo nevite ,co mam delat se spojkou u fichtla,zmacknu ji ale vubec nezabira,ta tycka co je dola jak se za ni zahakuje spojkove lanko de zmacknout prstem ale to by nemelo newite cim to muze byt?? dekuji za odpovedi =)) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo mas jen jednoduse nevyladenou spojku..na pravym krytu motoru,kam de lanko,tak by mel byt sroub..ten pritahni a uvidis jak spojka pobezi :-)
 
 
Datum: 07. července 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: mustosak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hle nevypala ti kulička? a navíc když de prten tak se ti podělalo něco u spojkového koše nepravděpodobnější mi připadá že se odmontovala mat a máš povolenou spojku.
 
 
Datum: 06. července 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
Může být dost opotřebovaná spojka, že prostě nefunguje, mělo by pomoct vyměnit ozubená (2 ) kola s novým korkem nebo ferodem.
 
 
Datum: 06. července 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,zajímalo by mě kdo se tady z pokecu chystá na 100 minut Lhoteckých. A proč tam maj napsáno poslední ročník?Snad to nechcou zabalit. Stačí že nepořádaj Jílovice! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
kde to je?!
 
 
Datum: 06. července 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel6713    
já určitě jako divák, mam to pár kilometrů, možná že i jako závodník, jestli se dokopu dát něco dohromady :-)
 
 
Datum: 06. července 2010 13:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vzal jsem klikovku. Jednou rukou jsem ji držel za píst a nechal jsem ji viset volně ve vzduchu. Druhou rukou jsem do ní(do setváku blízko ojnice) klepl velikým šroubovákem. Klikovka zní. To je asi špatně. Ale jezdit to bude.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha, tak až sundám píst.
 
 
Datum: 06. července 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ňoumo neklepe se na setrvák :-D.... do dvou prstů chytni ojnici a druhou pěstí bouchej zvrchu na horní ojniční oko!!!
 
 
Datum: 06. července 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
Zdar, přemejšlel jsem, že bych si udělal usměrnovač napětí na fichtlovy. Nevím, ale, jestli můžu použít usměrňovací didoy na fichtlal. Diody jsou dělaný na 50Hz a nevím kolik až (k)Hz může mít fichtl. Zkuste poradit. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
fyzicky přepočítáno: přišel bych pouze o ůbytek napětí 0.193V, ale u 6V nevím nevím, jestli bych to mohl dovolit ;-)
 
 
Datum: 06. července 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
Pochybuju, že didody budou mít ůbytek napětí 1/4, to je blbost, max. se to bude pohybovat v procentech. Teoreticky, podle mě, kdyby nebyla žádná ztráta, tak by se to mohlo projevit pozitivně.
 
 
Datum: 06. července 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D :-D ten usměrňovač by tam byl opravhu jenom na ho*no a ještě by ti ubral 1,5V - téměř 25% výkonu
 
 
Datum: 06. července 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel5042    
usměrněním se frekvence nezmění, jen se přestane střídat směr proudu, na svítivosti žárovky se tato změna vůbec neprojeví, nebo se o trošku sníží kvůli odporům v diodách... je to vymyšlený tak dobře jak to jen jde, jestli chceš víc proudu, přemýšlej spíš o úpravě zadního světla na LEDkové...
 
 
Datum: 06. července 2010 14:36
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
Jo, vím, že s diod, výkonnový, ale o polovinu produ ? Kdybych nepřišel o tak velký proud, tak bych to dal před přední žárovku, prostě bych usměrnil proud a napětí pro přední žárovku, když to má frekvenci, tak ta žárovka rychle se zapíná a zase shasíná, takhle by to svítilo furt a podlě mě, by byla lepší svítivost
 
 
Datum: 06. července 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel6713    
spotřebiče na pionýru jsou vhodné pro střídavý proud, takže není důvod ho usměrňovat. když bys to nutně chtěl udělat, použij výkonové diody pro proud do 5A. a rovnou čtyři a postavit graetzův můstek, ks jednou by to taky fungovalo ale přišel bys o polovinu proudu (o každou druhou půlvlnu). frekvence na fichtlovi se mění s otáčkami motoru, ale pro usměrnění nehraje roli
 
 
Datum: 06. července 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1)čau vyčistil sem trysky projel to a vpohodě volnoběh za 30minut to du znova nastartovat a nechce to chytnouvyčistím trysky tak to chytá ale jen tak na 2-5sekund a blafá to Vůbec to na neutrál nereagovalo na přidání plynu jak je to možný? :-( 2)sou tam příšerný kabely slepovaný izolačkou a zakovejma plastovema věcma co drží dráty šroubkem kde a za kolik sehnat KOMPLETNÍ KABELÁŽ na Mustanga? díky fakt by mi to píchlo ale mám dost času do 14,8,2010 se účastním Fichtl cupu-(100 minut Lhoteckých) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel6713    
u fichtlu je elektroinstalace naprosto jednoduchá, k běhu motoru ti stačí jedinej kabel, od kladívka k VN cívce, a pak ještě ukostření cívky.. jinak barva izolace nemá na vodič samotnej žádnej vliv, slouží k odlišení kabelů ve svazcích
 
 
Datum: 06. července 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má barva vliv na jakej e proud nebo napětí? asi ne co :-)
 
 
Datum: 06. července 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak elektriku si snad uděláš z toho co vyhrabeš doma ve skříni ne?? jinak je dobrý třeba vytáhnout elektriku ze starýho auta...máš tam plno barev
 
 
Datum: 06. července 2010 12:34
 
 
 
 
Jméno: Kozička      IP: uživatel1194    
Zdary! Sportovní jízda 7.8.2010 !! 2 kat. šlapací, nakopávací, upravám se meze nekladou info. na http://www.nkpmk.wz.cz nebo na mailu nkpmk@sznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem všechno vytahal z motoru, až na to kolečko s pěti dírama, co má z druhý stany řetězový kolečko(náhon na rozetu) Jak s ním ven? Nechci do něj řezat kladivem, nebo se to má? Není divný, že jsem kliku ze strany zapalování vytlačil prstem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo
 
 
Datum: 06. července 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě nebavilo čekat, tak jsem ho vyrazil už rovnou s ložiskem Blok jsem rozpálil pistolí, vyražeč jsem dal do mrazáku a prásk a je to venku. Takže můžu pootevřít svěrák, položit na to to ložisko a vyrazit silou to kolečko ven?
 
 
Datum: 06. července 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Flákni do něj kladivem přez polínko
 
 
Datum: 06. července 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ložiska budu dávat nový komplet, ale proto potřebuju vyndat to kolečko, abych mohl na ty ložiska. PORAĎTE PROSÍM CO NEJDŘÍV, JE TO NUTNÉ A SPĚCHÁ TO.
 
 
Datum: 06. července 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkus sehnat new ložisko a nebo jí tam potom nalep
 
 
Datum: 06. července 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak taky bylo už pěkně dojebané ložisko, ale nebylo to tak, že by sama vypadla, jsem se do ní opřel palcem.
 
 
Datum: 06. července 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je divné že jsi si vytlačil prstem..... nejpíš máš už obroušený čep.... takže bud na to nechat nanést tvrdochrom a pak nechat obrousit, ale nejlevnejsi bude sehnat novou kliku.
 
 
Datum: 06. července 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel476    
zdravim jeden rychlej, jak zajistit spojkovej koš pionýra, když chci povolit matici která ho drží? ten přípravek na zajištění nemam a motor už je venku z motorky. díky za nápady.. .) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel6713    
sikovky obalené hadrem taky pomohly, ale dík za rady..
 
 
Datum: 06. července 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělám to přesně tak jak píše ondragam
 
 
Datum: 06. července 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzpřič tam šroub (drážky v koši oprati karteru)
 
 
Datum: 06. července 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: dragoun      IP: uživatel9836    
ahoj lidi chci se zeptat jakej olej mam nalejt do motoru do jawy 50 /jawa 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel9449    
spiš do převodovky ne ? ja tam leju paramo gyrol 80 W
 
 
Datum: 06. července 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel476    
viz. webster, jinak s jakymkoli motorovym to pojede v pohodě taky...
 
 
Datum: 06. července 2010 11:08
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš asi do převodovky, takže převodový, ideální je PP80 nebo 90
 
 
Datum: 06. července 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: lukáš8      IP: uživatel9835    
čus chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte skušenosti s 9 a 11 primárnim kolečkem co se dává na klidu a je spojenej řetískem ke spojkovému koši. stavim pioníra do terénu a potřeboval bych vědět jakej to stim bude rozdíl dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel9835    
a ty tam máš nák upravenej válec nebo originál
 
 
Datum: 07. července 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
zaleží co zamýšlíš s válcem, ja mam skoro serii 11 na primáru, 13 sekundár , max 70km/h , tah supr jednotku nezadusíš!
 
 
Datum: 07. července 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec kamos ma to 9z tahne to dobre ale ma tam 13z sekundarko a jede to sotva 35km/h.Ale tah fakt dobry
 
 
Datum: 06. července 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: karlik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj,může mi někdo poradit,kde sehat rotor alternátoru na 640?Upálil se drátek a konečky jsou ..Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 9:09
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
 
 
Datum: 06. července 2010 9:09
 
 
 
 
Jméno: Notixinis      E-mail:      IP: uživatel868    
Zdarec. mam Jawu 350/639...za tuto sezonu mi prasklo uz podruhe spojkove lanko. praskne vždycky v místě u páčky jak vylejzá a zalejzá do bowdenu. je nejaka moznost jak tomu predejit? Diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: gsx-f      IP: uživatel9839    
jestli máš plastové páčky tak s tím nic neuděláš, já měl 638 a ten samý problém. u třindy je prostě asi tvrdá spojka a slabé lanka... já jsem to řešil tak že jsem se maximálně snažil používat poloautomat spolu s páčkou abych lanku ulevil a fungovalo to.
 
 
Datum: 06. července 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel476    
zapilovat to ostrý místo, o který se to lanko řeže, případně koupit celou novou páčku
 
 
Datum: 05. července 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: zetoras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, mam Jawu 350 leta s nikdo nejezdil , ma malej techničak takou malou šedou kartičku, ručně vypsanou Plati to ještě ? ? ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50.      IP: uživatel8140    
pokud nema ustrizený roh melo by to platit
 
 
Datum: 06. července 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
dojdi na urad oni ti ho vymeni ona precejn ta knizecka je velka a drzi pri sobe silou vule... mam ji na babette
 
 
Datum: 05. července 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řek bych že už ne. Já mám doma taky ještě ten malej TP s nápisem CS :-D
 
 
Datum: 05. července 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.prosím vás když koupím tady tu rozetu .. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_430.html má to nanýtované ty nýty?jsou tam? nebo si ti tan nusím nanýtovat sám ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jak to vidíš na obrázku, tak ti to přijde domu...takže nanejtovaný
 
 
Datum: 06. července 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel4805    
zdarec draci chcu se zeptat kamoš ma simsona jede mu pěkně ale jak to zdechne tak to pak musi dlouho rostlačet tak sme sundali svičku a mokra a když ji ošmirgluju tak to pak chytne rychle svička je dobra skoušeli sme ji na pionyru a pekně chytal a jel tak co to chce je potřeba seštelovat zapalovani nebo karburator odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 22:39
 
<  1127  1128  1129  1130  1131  1132  1133  1134  1135  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 9:00:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu