slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1235  1236  1237  1238  1239  1240  1241  1242  1243  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
prosím Vás jaký benzín mám let do mustanga?vím že se tam lil special ,ale ten už tak nebývá tak není snadné ho sehnat..můžu tam nalét něco jiného?jestli jo taak mám při změně nějak vymýt nádrž???četl jsem že se tam může let Natural 95 , ale nevím.,jestli je to pravda tak jak se to míchá ? v jakém poměru?a ještě prosím co byste doporučili za olej na míchání s benzínem?díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel9046    
Já jezdím na natural 95 + Repsol moto 2T town 1:40 a jezdí bez problémů
 
 
Datum: 08. června 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
lej tam jenom natural 95 a olej Mogul TSF v poměru 1:30
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
letecký benzí ?? co to sakra je? :-) to se neda jen tak koupit ne?
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: Lakatoš      IP: uživatel9046    
Já jezdím na letecký benzin 1:40 Repsol Competition a na výkonu to jde znát. Můžu jen doporučit
 
 
Datum: 25. dubna 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
ok.díky moc všem.s předstihem jsem zatím nic nedělal protože mi to nedává smysl jak tam je nejaka ta mira.nevi od ceho se to meri nebo jak.ale inac díky moc
 
 
Datum: 25. dubna 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9271    
proste to musi seridit tak aby to ted jelo co nejlíp na natural.....sám pozná co to bude delat
 
 
Datum: 25. dubna 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jedině je podebrat něčím špičatým no...jo a při tom přechodu na natural se prý musí trošku přidat na předstihu ale o tom ví něco Standa...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
ok díky moc.a ještě takový blbý dotaz: jak je píst a jsou tam ty pojistné kroiužky čepu.. víte jaký má tvar,...¨: ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_296.html a já mám na obou stranách zlomený ten zobáček za který se vytahujou.prosím Vás jak to mám vytáhnout?díky moc....;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co bude klepat?
 
 
Datum: 25. dubna 2010 9:22
 
 
 
 
Jméno: grepak.s ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, nevim jestli 98, jestli to nebude už klepat... Ale 95 bys tam mohl, možna to bude trošinku vic cinkat a dostanou dostat trosku vic čepy atd. Ale co dělat, když 91ku za chvilu z rušijou.... Já liju olej tak jak se má a dyycky trošinku plknu navic,,,
 
 
Datum: 25. dubna 2010 9:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přechod ze speciálu na natural je bezproblému..nádrž vylévat nemusíš...maž pořád stejně. já sem nikdy nepoužil speciál, vždy bere jen natural 95 nebo 98, olej používám CASTROL 2T, ředím tak jak to od oka trefím.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 1:28
 
 
 
 
Jméno: díezell      IP: uživatel9238    
hojte.prosím Vás chci se zeptat proč mám na mustangovi píst s dvěma pístními kroužky a na Jawě 20 mám 3 pístní kroužky?jaký to má význam že na jednom mám 2 a na druhém 3 ? a ještě prosím :vadí když mám na te 20 ten třetí kroužek (směrem od svíčky dozadu) zlomený a je ho tam jen asi něco okolo půlky??? ale ostatní dva jsou v pohodě celé......díky moc .. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: díezell      IP: uživatel9238    
hoši díky moc...abych vám pravdu řekl tak já jsem ještě na fichtlu pořádně nevalil. :-( hlavně že mám 3 a nejezdí.. :-( nejsou časya hlavně prachy.norm.mám mustanga a tam sem měnil kroužky a asi už potřetí bo sem ho vždy při montáži zlomil :-( ted tam mám samozřejmě taky zlomený..ale to se spraví.. :-) díky moc.. ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
předpokládám že máš ten typ jawy 20 s lištama,tedy ten starší..no a nejdřív se do všechn pionýrů dávali 3 kroužkový písty no a pak nějakej borec přišel na to že to pry se 2 kroužkama jede ,,líp'' no a tak se tam začli dávat 2 kroužky...co jsem zpozoroval tak ten se 2 kroužkama má menší spotřebu ,ale ten se 3 zase odost líp táhne do kopců,ten kopec co jsem jel s 3kroužákem celý na trojku tak dnes ho s 2kroužákem vyjedu tak do 3/4 tzn. 2kroužák točí víc otáček ale zase ztrácí na síle a 3 kroužák má větší sílu ,ale menší rychlost (samozřejmě záleží na opotřebení atd..)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 11:01
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj vymen novy ja dal novy pist i krouzky pac jeden byl ustiplej trochu i ty 2 uz byly divny vimenil jsem je i s pistem a ten leti o dost lip nez predtim
 
 
Datum: 25. dubna 2010 7:08
 
 
 
 
Jméno: jawa50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarectak co říkáte na mé stranky http://jawasport.webnode.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draci neprudte,, docele gut stranka.. na zacatek super,,, mel bys videt moje,,, a to ja uz mam za sebou pul mega nastevnika http://pocatek.sesa-moto.cz/ram.htm tak prestante delat ramena a uvedomte si ze kazdej musi nekde zacinat,,,
 
 
Datum: 25. dubna 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zas je tam ten drát v té trysce!!!furt dokola čištění trysek,schema zapojení a hromada pravopisných chyb
 
 
Datum: 25. dubna 2010 7:28
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9269    
dodal bych ještě :tyto stránky vytvořil ..náctiletý fichtlař , který vše pochytal na internetovém pokecu
 
 
Datum: 24. dubna 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkář      IP: uživatel5685    
a zas a zas a zas a zas a zas ..pořád dokola...bože, nechceš radši zapojit mozek a uvědomit si že miliontá stránka už asi nemá smysl... stejně každej půjde na jawa-50.cz kde nejsou blbý žvásty a ty stránky jsou k něčem, neblbněte už ..
 
 
Datum: 24. dubna 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
mě se ty stránky líbí, sice tam nic moc neni ale aspoň je to pěkně seřazený
 
 
Datum: 24. dubna 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že sem se ptal první...řekni kolik to je..pak ti povim muj nazor na ten web.
 
 
Datum: 24. dubna 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
proč?
 
 
Datum: 24. dubna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostim tě..kolik že ti je?
 
 
Datum: 24. dubna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Vojty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caw draci nevite jak zkratit ocelove lanko ale potrebuji tam mit ten zalisovany konec.Sice ustipnout to dokazu ale nevim si rady jak tam mam dat ten konec nejakou radu diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: Vojty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky moc zitra vyzkousim
 
 
Datum: 24. dubna 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: Bouzek      E-mail:      IP: uživatel868    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1513.html tady to vidis jak to vypada
 
 
Datum: 24. dubna 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: Bouzek      E-mail:      IP: uživatel868    
Vezmi kulatinu o prumeru, aby se ti vesla do te diry...cca v prostredku vyvrtej diru, aby se tam veslo lanko...provrtej to durch..potom z čela vrtej díru abys tam mohl udelat zámit o prumeru 4-5 mm. ja to delal na mou 350 a je to v cajku
 
 
Datum: 24. dubna 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
zdar draci je to dobry to tyristorove zapalko na fichtla? budu to montovat v pondeli na mustanga a bude to mit vetsi silu do kopce?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
môžem ti ho len doporučiť.. je to skvelá vec pre tých čo majú kladívka, stým zapaľovaním som docielil väčšiu iskru, neopaľujú sa kontakty na kladivku, menšiu spotrebu, lepšie štartovanie a môžem nastaviť maximálne malý voľnobeh s pravidelnými otáčkami, a to že či ťahá lepšie do kopca som si nevšimol :-D ..ide skôr celkovo lepšie
 
 
Datum: 25. dubna 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tak sem denska byl projet svoji 21 po GO motoru .Pěkně se to hřeje ale jedeto jakoby čím dál líp ale zezačátku to bude nejhorší no než se to rozjezdí..chtěl bych se zeptat kolik km ste zajížděli vy pístní kroužky????.......300km? nebo i víc nebo mín .......Díky za odpvoědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Do 500 km to moc nehoň (jezdi tak na půl plynu a do 50 km/h, od 300 km to sem tam na chvilku protáhni do vyšší rychlosti, aby motor potom nebyl línej), po 500 km už tomu začni pomalu nakládat a kolem 1000 km je to kvalitně zajeto ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
hele podle tabulek 1000km ale ja to zajel pomalinku na 3 nadrze a jezdi nanherne...
 
 
Datum: 24. dubna 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Zdravím,prosimvás myslíte že když mi nedoléhá štelovací šroub spojky ke spojkové tyčce,že je možné že tam nemám spojkovou kuličku?Nebo nevíte čím to může být?Protože mě vůbec nejde seštelovat spojka prostě ten šroubek nedoléhá k tyčce.Předem moooc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Se tam podívej a uvidíš...
 
 
Datum: 24. dubna 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
co se stane, když vyměním karburátor za jinej typ?ovlivní to něco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
Hlmut: sory, blbě sem to vysvětlil..zapomněl sem tam napsat, že nemůžeš tam mít karbec třeba z pragy, to by se ten válec totálně utopil v benzíně :-D:-D:-D:-Dprostě nemůžeš tam dát zas karbec s hoodně velkým průměrem ,pěkně by se to topilo a vůbec nejelo...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
kekz: Mam doma karbec Mikuni 34mm, co sem mel na svoji Pragovce, ma dvojnasobny difuzor, co fekal, takze kdyz ho tam dam, tak mi pionyr pojede uplne nejvic nejlip? Nevim proc ti blbci na zavodech jezdi nejaky 21 Bingy a nenarvou tam neco takovyho, asi tomu vubec nerozumi.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 12:42
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
jé tak tomu nerozumím... ale poradím ti... čím větší difuzor (průměr karbecu) tím líp ti to pojede.... ale zase pojede to hůř, když vyměníš karbec s difuzorem 15 za karbec s průměrem 14.. chápeš ne??
 
 
Datum: 25. dubna 2010 9:54
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mezi těmito karburátory je rozdíl jen v otryskování.
 
 
Datum: 24. dubna 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
když místo jikov 2924SBD12b dám jikov 2924SBD11b
 
 
Datum: 24. dubna 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
i to í jakej karbec a na čem.... pokud dáš třeba karbec z fechtla na bebettu tak ti to pojede jak nikdy.... dyžtož napiš.. poradím jestli budu vědět...
 
 
Datum: 24. dubna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: lollek      IP: uživatel6644    
cau draci nemáte někdo blatníky na mustanga na novějši typ?Kdyžtak napište emil sorry že je to inzerát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakub.kralik@seznam.cz jo a poslal bych ti je jedine kdyz mi posles penize predem,muzes mi verit,prodavam i na aukru,s dobirkou mam spatny zkusenosti,je drazsi a hodnekrat se mi balik vratil,poslal sem ho znova na stejnou adresu a az potom dosel...
 
 
Datum: 24. dubna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: lollek      IP: uživatel6644    
tak mi napiš email a poosles foto ok?
 
 
Datum: 24. dubna 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus,ja mam,sou ale v horsim stavu,..orezly,sou pochromovany ale to uz se nespravi ani silichromem..taky sou trochu pobouchany..ale kdyz si s nima das praci,vyklepes,zakytujes,nabarvis tak budou pekny :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
čus draci dneska sem spravil kámošovi babču 207... byla to brnkačka :-).... dělal sem co mohl ale narazil na jeden problém.... pořád to profukuje pod hlavou.. hooodně sem to utáhl a dal tam tmel.. docela dost sem to zastavil ale pořád profukuje.. prosím poraďte, co udělat, aby to tou hlavou neprofukovalo vůbec .. docela to profukuje dost a kouří se odtama... ale jede to nádherně..:-)divný.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel1553    
nastartuj to, nech to chvilku bezat, at sa to zahreje. pak by si to mnelo este sednut a mnelo by to jit este dotahnut.
 
 
Datum: 24. dubna 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dyštak mě opravte
 
 
Datum: 24. dubna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U těch babet hodně profukuval dekompresor a ne hlava, ale to bys napsal, tak s tou hlavou bych poradil leda tak zabrousit nebo těsnění jestli je, čímž si ale zmenšíš nepatrně kompresy.
 
 
Datum: 24. dubna 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel1089    
cau draci mam problem s moji jawa 21 kdyz jedu delsi dobu a je zahrata tak mi to pak vubec nejde do otacek a skoro to uz nechce semnou jet a kdyz vymenim svíčku tak už jede jako drak nevite cím to muže byt ze mi to znici svicku protoze ta svicka pak už vubec nefunguje a pak mam další problém se světlama malo mi to svítí čím docílím aby mi to vice svitilo ??? protoze v noci skoro nevidim na cestu jak to malo sviti :-) dekuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
hele to jsem mel stejny sešteluj predstih presne merkou vymen kondik a dej silnejsi zarovku a mozna to taky dela ten kabel od civky indukcni odstrihni kousek z kazde sztrany a namontuj i na fajfku znovu a jedes..
 
 
Datum: 24. dubna 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel9268    
zdar,mám problém u mé jawy 21.Za studena je volnoběh v pořádku,za tepla je ale motor jakoby pořád v otáčkách, když nastavím volnoběh tak to chvilku je normální ale pak nanovo.Nevíte čím by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš dvě možnosti ....1Bud koupit nový .Nebo za 2 vzít starý připilovat ho jakoby ze spoda od filtru a trošku víc můžeš kámoš to taky tak udělal a pak to bylo dobrý .....musím si s tím vyhrát mno
 
 
Datum: 24. dubna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel9267    
zdar.. ake je cislo gufera ktore je pri sekundarnom koliesku?? a dalo by sa jazdit aj bez neho? lebo do mesta sa dostanem az v pondelok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vadí něčemu když budeš jezdit bez oleje?
 
 
Datum: 24. dubna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel9246    
Nazdar hoši potřebuju helpnout mam babku 210 a když ji startnu tak jde do otaček ale když na níí sednu tak vubec se nechce vytocit do otacek a po chvili zdechne !! nevííte cim to muze byt trysky jsou cisté !! filtr také nevíím kde by mohla byti chyba !! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
čuss.. s tímto ti moc neporadím ale zkus nějak jinak nastavit přestih, zkontrolovat, jestli to třeba někde neprofukuje, nebo jestli to třeba nesaje falešnej vzduch! (kolem kolena karbecu atd...)taky mě toto dělala bába... bylo to tím, že profukovala hlava a byl blbej předstih.... zkus to prostě poladit....
 
 
Datum: 24. dubna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
Zdarec. Nevíte někdo o nějakém osvědčeném způsobu jak vyčistit palivový kohoutek na Pionýrovi? Kromě profouknutí kompresorem. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Právě ten osvědčený způsob je profouknutí kompresorem.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: KuBbiQ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau proste sundej ho z fika a rozdelej ho a vycisti to vevnitr a bude to OK :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: dokovoj      IP: uživatel5252    
Hele chci se zeptat jestli je po zimě dobré vyměnit olej v převodovce (jawa 20), a jestli se tam dává stejnej jak do benzímu M2T? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: KuBbiQ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau jestly jsi jezdil pred zimou tak to ani menit nemusis ale nedavej tam M2T neco jinyho treba napr PP80 . :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dava se nejcastejc PP80
 
 
Datum: 24. dubna 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, není někdo mezi Váma, komu se doma váli výfuk Hikone a chce se ho zbavit? Můžeme se dohodnout, klidně i za něco vyměnit, doma mám spoustu dílů jak na fichtl, tak i na 175. Omlouvám se za inzerci. Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
napster:čau nemáš prosimtě rukojeť plynu na tu ČZ?dík :-)
 
 
Datum: 29. dubna 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
275036408
 
 
Datum: 24. dubna 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
čus já mám doma hikone a klidně ti ho prodám napiš icq ad se mužem domluvit
 
 
Datum: 24. dubna 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, to víko nemám.
 
 
Datum: 24. dubna 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau no hikone sice nemám ale jaký máš díly na tu 175?Já mám 487 a sháním víko pod sedlem levý,kdyžtak můžes písnout na icq 400924390 dík. :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel9144    
cus draci mam problem s mustangem, mam tam novej kondik, indukcku, kabel, svicku, minulej tejden jeste jezdil, pak prisel jeden takovej "opravář" a "nastavil" mi predstih, tak ze ho nakopnul a tocil s dynamem, kdyz to mel tak s tim kousek popojel a chciplo to, od ty doby to nejede, tak jsem nastavil predstih znova podle priducky 1,8, odtrh jsem nastavil na 0,45mm, ale furt to nejede, a misto toho aby se jiskra zvetsila tak zmizela uplne ani kdyz dam prst do fajfky tak nedostanu kypu, a mezi kladivkama je uplne malinka jiskra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
souhlsaím se standou a taky je dobré to vše vyzkoušet přes zárovku cívku zvlášt pak i s kladivkama a ak i s indukčkou .... tam kde tak sem to zkoušel i ja když mi najednou přestal jit mustaf ,nakonec to bylo indukčkou ... hold byl to ještě originál . :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9257    
pokud kladivka slabe jiskri tak to v zapalovanim neni akorat ze ta jiskra nemuze pres inducku na kostru(na svicku) takze skus vymenit VN kabel,fajfku,svicku pripadne dej novou inducku a bude po problemu....taky je mozny ze se ti nekde kostri kabel od kladivka na inducku....
 
 
Datum: 24. dubna 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel9144    
a nemuze to bejt civka?
 
 
Datum: 24. dubna 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uklepanej konektor, nebo "opravar" zapomel na izolaci na kladivkach. Kdyz sundas viko tak taky nehodi ? nekde bude nejspis kostrit, nebo uklepanej kabilek (ty stary to radi delaj) projdi znova kabel po kabelu zapalovaci okruh
 
 
Datum: 24. dubna 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: díezell      IP: uživatel9238    
prosím Vás jak má asi být umístěn filtr na přívodové hadičce benzínu do karbecu? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám ze škodovky filtr na fichtlu a teče to :-D
 
 
Datum: 24. dubna 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: KuBbiQ      IP: uživatel6617    
Ahoj na filtru je sipka ? :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je na něm šipka která musí směřovat ke karbecu tak ho neotoč
 
 
Datum: 24. dubna 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak umístěn ? Dej si ho kde chceš tam kde máš místo.
 
 
Datum: 24. dubna 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: díezell      IP: uživatel9238    
hoj draci.prosím Vás jak mám vycisti tlumic vyfuku jawa 50/23 ??odsrouboval jsem ten zadni ,,kryt´´ a dál nevím.díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 9:55
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
nemáš zač...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 9:55
 
 
 
 
Jméno: díezell      IP: uživatel9238    
ok.sorry že se tak ptám.jo jo mám klasiku.ok zkusím to.ještě raz díky ! ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
twl prostě odšroubuj ten zadní kryt a vytáhni ho(ten kousek jako kdyby váleček plechu, v němž sou 2 díry odkud to kouří..toto půjde dobře... pak ve vnitřku máš další část tlumiče a musíš to za něcochytit( za nějakou díru co v tem je nebo za kraj nebo za něco a tahej to ven... toto de těžko ale jak tovytáhneš tak máš vyhráno.. hlavně netahej tu tyčku se závitem....dyžtož když ti to fakt epůjde tak ten vejfuk nahřej nad sporákem ( v místě, kde je ten tlumič- někde uprostřed)..jakej vůbec máš vejfuk??doufám že ten, co bejvají normálně na mustangách...
 
 
Datum: 24. dubna 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: díezell      IP: uživatel9238    
jo ale jako ještě jak tam je ten ,,kryt´´ ???jako ta koncovka vzadu co je na 10 matce.tak to tam mám ještě nechat a za to to táhnout nebo za co to mám vytáhnout??za co to mám chytit??? díky moc ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
za ten závit ne...chtyni ten tlumič za něco (jde to blbě) a prostě to tahej ven
 
 
Datum: 24. dubna 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: díezell      IP: uživatel9238    
jak to myslíš vytáhni? za co nebo jak to mám vytáhnout? za ten závit co zezadu trčí ? jinak díky moc
 
 
Datum: 24. dubna 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vytáhni ten tlumič..půjde to dost těžko ale jde to
 
 
Datum: 24. dubna 2010 12:58
 
<  1235  1236  1237  1238  1239  1240  1241  1242  1243  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.11.2025 15:39:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu