Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dotaz
IP: uživatel16049
 Muzu michat do benzinu m6AD mogul sae 40? pincek
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2014 9:03
Jméno: pepa
IP: uživatel17358
 zmam pána co jezdí na letite zasoby motraku v 21 pio a je pravda že přiznavá že luf čistí 1 za sezonu ....jinak pokud ti prostě doma zbyl odjel bych ho ....byt je to už překonane řešení
Datum: 29. června 2014 9:03
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nelilo se tam M6AD ale M6A , já jsem asi jednu sezonu jezdil na M7ADSIII a přišlo mi to lepší jak M2T
Datum: 23. června 2014 23:14
 Ok aby jsem to uvedl na pravou míru, ano ve své době se M6AD používalo i do dvoutaktů, nic méně prioritně je to olej do 4T, což sebou nese spostu zbytečných problémů (zapečený kroužky, zanešená svíčka, blbě napmazané horní pouzdro ojnice) prostě je to podstatně rychlejší cesta ke generálce
Datum: 23. června 2014 16:54
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Jo můžeš, tenkrát nic jinýho nebylo a konstruktéři s tímto olejem počítali. Ale proč bys to v dnešní době dělal? I to M2T co tam patří je levnější.  Spíš v tom vidím provokaci a pokus rozpoutat "flame" na pokecu ...
Datum: 23. června 2014 15:25
 M6AD je olej do 4T benzínových a naftových motorů ne do 2T
Datum: 23. června 2014 14:47
Posl.aktualizace: 23. června 2014 21:57
 Pěkný! A mrkni ještě, koho potkal, bandu českých fechtlů, co objíždí Slovensko kolem hranic https://www.facebook.com/whereiskarel/photos/pb.306849766137740.-2207520000.1403553268./316123978543652
Datum: 23. června 2014 21:57
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 Zdar draci mám dotaz ohledně snížení hlavy na čz 175/477 o kolik bych to měl nechat snížit aby to mělo trochu vliv na výko ale neničilo to motor. A nemáte někdo nákres jak přesně to upravit ? Samozdřejmě mě je jasný co všechno snížit a vybrat aby nechytal píst.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2014 14:08
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 Já to mám po GO a seřízený a vim jak to jede mám aji leštěný kanaly a de na dvojku na zadní. Jen sem si řikal že by to trochu pomohlo tahu od spodu. Jede mi dost dobře.
Datum: 23. června 2014 14:08
Jméno: Standa
IP: uživatel17342
 Stejně jako u pio a ostatního - na seriovej válec seriovou hlavu .... nemá význam snižovat hlavu,když k tomu neni důvod ani potřeba... hlavu bych řešil až kdyby si měl třeba upravenej válec a kompenzoval se tím výfukovej kanál,jinak bych to nedělal ... jinak souhlas,že stroj v TOP stavu jede dobře,točí,táhne...nevidím důvod upravovat 477 ... jinak jsme kdysi něco páchali na 477 a pak to jelo jak 350 ... ale už to je jinej motor,na hraně životnosti,sere se to atd ... každej musí vědět co chce ...
Datum: 23. června 2014 10:48
 z jakeho duvodu to chceš dělat? zdá se ti že jede málo? co takhle udělat GO a vše seřídit? pak to jede velice dobře....
Datum: 22. června 2014 23:56
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím co má největší podíl na tom aby pionýr chodil na nakopnutí vím že hlavně předstih ale co dál už ne. Mám motor po go ze začátku chodil na nakopnutí ale teď de sotva na roztlačení. Neměl jste někdo podobnej defekt?? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2014 21:57
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 hlavne hned nekupuj civky  uz se mi parkrat stalo ze motor po GO se po chvilce rozsteloval
Datum: 23. června 2014 21:57
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Děkuju za odpovědi jinak pionýr je po kompletní renovaci nádrž i karbec jsou čisté no zkusím to zítra poštelovat
Datum: 23. června 2014 20:55
 Proč mám pocit, že uživatel15188 trpí schizofrenií? Jinak za mě ta jiskra  A nebo máš bordel v karbu (a nádrži)
Datum: 23. června 2014 13:23
Jméno: jawa50
IP: uživatel15188
 jako první zkus koupit indukční cívku a zapalovací cívku a od toho hledej dalčí problémy karbec, kladívko, magneto, kondík..
Datum: 23. června 2014 12:15
Jméno: Standa
IP: uživatel17342
 Začal bych tim,že bych si nastavil zapalování baj oko aby byl odtrh nějak mezi 0,3-0,5mm a předstih okolo 1,5mm a na svíčce aby byl takovej odtrh aby lítala dostatečně silná jiskra (přesnej předstih nehraje až takovou roli) a hlavně bych vyšteloval karbec,tam je 90% problémů se startovánim,volnoběhem,nízkejma otáčkama atd....
Datum: 23. června 2014 10:52
 Může to dělat x-věcí. Začal bych předstihem, kontrolou zapalování - kondík, kladívka, cívky, kabeláž, indukčka, svíčka. Pak jít třebas dál - karburátor (hladina, zanesení), nebo ještě dál - horší komprese. Pořád do kola
Datum: 23. června 2014 9:11
 zdar ktery vyfuk by ste my doporucily abych ho nemusel upravovat?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2014 21:25
Datum: 22. června 2014 21:25
Jméno: vena
IP: uživatel15908
 Zdary, koupil jsem si motorku chci na ni jezdit na silnici ale mam zatim jen kupni smlouvu, smim jezdit po silnici?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2014 22:03
 Zdar. Ne.
Datum: 22. června 2014 22:03
 Moje první video z kamery umístěne vzadu. Myslím, že to dopadlo bobře a záběry jsou celkem luxusní  https://www.youtube.com/watch?v=p9Y1RPvzEEg
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2014 10:38
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Akorát ty stroje fichtly už moc nepřipomínají...  Jede vám to ale pekelně!!! Moc hezké video.
Datum: 23. června 2014 10:38
Jméno: Jiřin Ch
IP: uživatel16315
 Pro admina - To je právě výhoda zadního pohledu, není vidět, kolik lidí je předemnou  Na youtube mám i video ze přední kamerky a tam je vidět, že jezdím cca v polovině závodního pole (8 místo z 20ti)
Datum: 23. června 2014 10:17
Jméno: Jiřin Ch
IP: uživatel16315
 Pro admin ® : To je právě kouzlo zadního pohledu, že nevidíš, kolik lidí je předemnou  Byl jsem 8 z 20ti. Mám na youtube i video zepředu, tam je vidět, jak jedu asi v polovině startovního pole.
Datum: 22. června 2014 22:28
 kokukamdo zadu prez tve ramena a docela jsi jim daval co proto,, kolikaty jsi dojel
Datum: 22. června 2014 22:25
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jiřin Ch! Krásný video. Bylo to moc krásný. Vím, je toho poměrně dost fšude. Ale tady je to bez hledání! Moooc děkuju! Toš tak.
Datum: 22. června 2014 21:39
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 čau vadí něčemu když nemám v zapalování ten mazací filc na kladívko? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2014 13:21
 Nemaže se vačka, po čase se začne vydírat pertinax na kladívku a začne se zmenšovat odtrh.
Datum: 22. června 2014 13:21
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 a čemu přesně? já jen že to poslední dobou moc nechce jet tak jestli to nebude tím..
Datum: 22. června 2014 13:09
 Zdar. Ano.
Datum: 22. června 2014 13:07
Jméno: Karel
IP: uživatel17309
 Zdur draci, mam takovy dotaz na ČZ 125/476 mam origo karbec, bude to mit nejaky vliv na vykon kdyz tam namontuju karbec na ČŽ 175? nebo to vyjde na stejno, a nebude to delat nejaky neplechy? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2014 10:39
 Zdar. Rozdíl v průměru difuzoru je 2mm. Zkoušeli jsme to před pár lety výsledek žádný - ani zlepšení, ani zhoršení.
Datum: 22. června 2014 10:39
Jméno: Hanes 17777
IP: uživatel14719
 Zdarec, chtěl bych se zeptat jaké byly z výroby sekundární kolečka na Mustangách ? a Jaké na 21 ?? 12 nebo 13 ? Díky moc za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2014 14:37
 Dwein: Já myslím, že volitelné kolečko bylo pouze předmětem vášnivých debat v anarchistických kroužcích.
Datum: 22. června 2014 14:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17340
 zákazník si tenkrát určitě nemohl vybrat jaký mu tam daj ve výrobě kolečko, to byl bohužel jen sen kterej se jim zdál o západních imperialistickejch zemích. zákazník byl v tý době rád, že nějakej ten stroj vůbec byl k dostání a když už byl tak zákazník, aby si ho odvezl domů, musel překousnout třeba poškrábanej lak atp. tím ale nepopírám že kolečka nebyli, akorát to bylo asi takhle: na pařezy a 05 se dávali nejspíše 12z, neb měli hovno co výkon. pak když výkon u 20,21,23 stoupl začlo se dávat zřejmě standartně 13z. to ale nic nemění na tom, že ten 12z byl bez problémů k dostání jako nd, protože jich museli mít na skladě hafo hrozně moc do foroty.
Datum: 22. června 2014 14:17
 Oboje, zákazník si mohl vybrat buď 12z, nebo 13z.
Datum: 22. června 2014 11:58
 Čus borci, mám problém na svoji 210ce, neřadí neutrál, na stojanku ji v pohodě roztahám ale zadní kolo se nezastaví ani když ji hodím na zem, furt musím přídávat jinak scípne. Nevím si rady, spojky jsem odmastil a pořád to samé, karburátor je čistý a seříný, laboroval jsem dlouho se směsí a žádná změna. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2014 11:47
 Volnoběžka..
Datum: 11. července 2014 11:47
 Zdar. Koukal jsi na pružinky na rozběhových paknách?
Datum: 22. června 2014 9:52
 Čau draci svíti mi málo přední světlo žarovka ok mam posílit magneto?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2014 16:04
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zkus přiblížit v zapalování světelnů cívku. Daj ji víc k rotoru ale né moc ať ti ten rotor po ní neškrábe.
Datum: 22. června 2014 16:04
Jméno: pepa
IP: uživatel17338
 pošleš ho nabudit..ale spíš si tam narval blbou žarovku anebo to má krátke spojení blbou kostru atd
Datum: 21. června 2014 23:42
 Záleží, jestli je to tim rotorem...
Datum: 21. června 2014 21:27
 Zdarte potřebuju poradit vyměnil sem kladívka a jel sem asi delší cestu a vyschl mi filc po čase to nechtělo jet chcípalo to vyměnil sem kladívka namazal filc vazelínou s mědí a po asi 30 km se mi to zase rožštelovalo ale kladívko se neodřelo bylo mazané že by se povolil spodek dotách sem to dobře prosím poradte čím nejlíp mazat filc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2014 22:25
 mažu každých 2000kilometrů motorovým olejem. Jen je třeba, aby vačka byla dokonale hladká až úplně lesklá.
Datum: 23. června 2014 22:25
 Zdar. Stačí obyčejný motorový olej.
Datum: 21. června 2014 20:35
Jméno: karel
IP: uživatel17337
 zdravim, mám dotaz na SESU. Kdy bude k mání zadní světílko na Stadion S11? Kdysi tady bylo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2014 10:51
Jméno: karel
IP: uživatel17339
 teď už ne, ale při příští várce dílů bych ho potřeboval.
Datum: 22. června 2014 10:51
 a nebo jestli ho chces prihodit kdilum,, tak tiho muzu splasit ale cena prave 410kc
Datum: 22. června 2014 8:51
 draku sorac,,,to jedine monty jawa,,zkus mu brnknout,, u ma je prd,, sorac sesa
Datum: 21. června 2014 22:08
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Čau draci mam problem s hlavou na babettě 210, chtěl bych se zeptat na váš názor jestli je lepší sehnat nějakou starší nebo koupit novou tady na fichtlkramku? ta původní hlava neustále podfukovala a i když jsem to zabrušoval tak se to nedařilo zarovnat a ted když ji nasadím tak asi naráží píst do hlavy a stále podfukuje tak sem to asi zbrousil moc  nebo nějaké rady jak to opravit jestli mám zkusit tam dát ten těsnící kroužek co se tu prodává? díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2014 9:06
Jméno: pepa
IP: uživatel17336
 čím to prosím tě brousíš?vždyt si z toho musel sebrat aspon 0,5mm aby ti to narazilo za mě si to vzal moc hrubím abrazivem a přírubu na hlavě si poničil skřivil....a ještě jak si při šel na to že ti fouká pod hlavou? víš jedna z věcí co se tradují na netu nejsou je že je to často slyšet proste když pomalu točíš motorem tak sišíš jak ten tlak utíká ...to jestli tam je mokro nemusí být těsněnní ale přepad z karburace a odpověděl sis sám bud jiná hlava za 600 anebo koupit kroužek na pioníra a upravit ostříhat pokut si věříš že to udelaš čistě tj krasne rovne řezy nečumělo do spalováku ale melo i vuli v říbube hlavy a melo se tak kam nahrnout při dotahováni
Datum: 21. června 2014 9:06
Jméno: honza
IP: uživatel4718
 zdar potreboval bych vedet jestli se dava mezi kartery na čz 150 papirovy tesneni diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2014 20:32
Jméno: pepa
IP: uživatel17336
 zaleží jak vymezíš převodovku jak sou na tom dělicí roviny..ale dal bych ho tam
Datum: 21. června 2014 20:32
 Nazdar, sbírám materiál na Jawa Pionýr ve filmech 5, tak kdyby náhodou někoho ještě něco napadlo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2014 17:23
 Seriál Ranč u zelené sedmi... nevím už kterej díl ale pošťák nebo kdo to byl..tam přijel na modrým mustangu.
Datum: 23. června 2014 17:23
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Babovřesky 1 a 2???
Datum: 22. června 2014 10:45
 Oboje už mám, ale i tak díky.
Datum: 21. června 2014 11:08
Datum: 21. června 2014 0:39
 nevim jestli už jsem ti to neradil ke 4 dílu ale napadá mě Kluk za dvě pětky ( Jiří Langmajer, je to z r.80-83?) jezdí na mustangu, a nebo ještě - teď si nevzpomenu přesně na doslovnej název ale snad Páni chlapci nebo tak nějak, tam zas hraje Mojmír Maděrič a je tam scéna jak vychovatelce z intru zpravuje mustanga
Datum: 21. června 2014 0:33
Jméno: Pavel
IP: uživatel17118
 Zdravím,mám problém s mojí dvourychlostní babetou když se rozjíždím a ona přeřazuje z 1 na 2 tak divně "cvaká,cinká",muže to nějak něco poškodit nebo semmuže jezdit dále,popř. jak se to dá opravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2014 14:22
Jméno: jawa50
IP: uživatel17346
 Zdravím Pájo, když to cvaká a cinká tak je to špatný (ještě že to nechrastí) mám pro tebe radu z jedničky nepřeřazuj na dvojku ale rovnou na trojku tím by se to mělo vyřešit. Rád pomůže méně znalím drakům, dračicím a dráčatům  TAK DOUFÁM ŽE MITO NĚJAKEJ DEBILNÍ MODERÁTOR ZAS RYCHLE SMAŽE -_-
Datum: 24. června 2014 14:22
 Čau draci, nevíte někdo kde bych sehnal nějakej dobrej laděnej výfuk na mustanga? ale zase nechci aby to řvalo. Pište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2014 15:57
Datum: 20. června 2014 15:57
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17169
 čus velice ti mohu doporučit výfuk hikone má to dobrý tichý zvuk a něco málo přidá také na výkonu u mě to teda velice pomohlo
Datum: 20. června 2014 15:55
 Čau draci. jsem na dně  Potřebuju pomoct nastříkal jsem to hrdlo čím se přikrýva karboš cívka a tak, ale uz to schlo asi 3 dny a pak mi to spadlo na koberec a ztobily se tam podle toho koberce take hnusne otisky co stím moc vám děkuju za rady (PS: znovu to stříkat nebudu) :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2014 17:25
Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 nechal bych to asi porádně vytrdnout potom zkusit rozleštit kvalitní pastou kdyžtak strhnout hranky odreniny velmi jemným šmirglem pod vodou
Datum: 21. června 2014 17:25
|



|