Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lolek
IP: uživatel16629
 čau draci doporučite mi tu nejlepší trysku do pincka diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2014 6:34
 do seriovýho jedině 68
Datum: 30. června 2014 6:34
Jméno: pepa
IP: uživatel17363
 68 anebo laditelnou...... anebo vždy 1 koupit a skusit jak to jede a kdyš se to nepovede tak skusit jinou
Datum: 30. června 2014 0:21
Posl.aktualizace: 30. června 2014 19:15
 Stando mluvíš mi z duše, ale bohužel doba už je taková.... každej by chtěl všechno pokud možno zadarmo a hlavně bez práce, ideální je když by to šlo ukrást někde na internetu..
Datum: 30. června 2014 19:15
Jméno: standa
IP: uživatel17367
 Jsou 3 základní typy špatných ladičů. První něco vytvoří,vůbec nevědi co a proč dělali,upravovali nemaj šajn vo co gou,hlavně zadarmo,a teorie úprav nikoho nezajímá,vznikne nefunkční paskvil a pak se diví. Druhá kategorie je koupim vše na čem je napsáno tuning ačkoliv vůbec nevim proč to kupuju,ale do válce se srát nebudu tam by se dalo něco pokazit a za úpravu nikomu nebudu platit a udělat to neumim,pak jezdí na neodladěnym hikonu s 85 klikou,tvrdou hlavou,brutálně ulitym origo karbecem a megakrutym tuning filtrem a diví se že to nejede. Třetí kategorie - jede mi to už mizerně,motor už nemá moc sílu,vim že ve válci se dá nejvíc přidat i ztratit,tak si obstaram upravenej válec,kterej by měl jet fakt pecka,osadim to na rozpelešenej vrak s milimetrovym vaklem na klice a s guferama co pamatujou gottwalda na hradě a musí to jet,do motoru nedam přece ani korunu,mam přece dobrej válec a ten to utahne i se ztrátama...a ono to nejede a zase se budeme divit ... chlapci ono je to trochu jinak ... základ je 100 procentní motor jako celek... pak si alespoň okrajově nastínit teorii 2T motoru,karburátoru,válce,výfuku - toto již je slušný základ,aby se člověk mohl rozhodnout co od motoru chce,jakym směrem se vydat a muže realizovat konkrétní logické kroky potřebné k dosažení konkrétního cíle ... a až po zdolání těchto základních " překážek " se dostaneš do fáze ladění a teprve tady se dostaneš k tomu,že třeba tryska 72 je chudá a tudíž se to chce logicky poohlédnout po větší,asi 74 - 76 ... ane koupim trysku 100 a pak budu řešit co s motorem ... doufám že tyto řádky poslouží alespoň k zamyšlení těch,kterých se to týká. Co se týče literatury,mohu doporučit p.Bella - 2 stroke performance tuning (nebo tak nějak) je to sice v angličtině,ale je to psaný dost halabala pochopitelně,nic exaktního,jako studnice základních znalostí víc než dobrý ... a dnešní pokročilý překladače toho dost přeloží ...
Datum: 30. června 2014 18:44
 Ve vzdušníku problém nebude, ale pravděpodobně na difuzor 17mm bude směs neuměrně bohatá, další problém nastane u přechodového režimu, protože bez úprav přechodvý systém nemá šanci uregulovat rozdíl mezi normální a takhle bohatou směsí, v neposlední řadě bude pravděpodobně problém v dotékání paliva, a to vše jsme jen teoretických úvahách.
Datum: 30. června 2014 14:41
 mám tucha že vzdušník je 1,5mm takže 100 trysku namontovat můžeš a bude pracovat celým svým průtokem, otázka zůstává jestli 100 trysku vůbec potřebuješ
Datum: 30. června 2014 10:24
 na 100 trysku už budeš muset ten karbec hodně upravit, a sorry, proč trysku 100, ani na 5k válci kterej točí jako kráva nemám takhle velkou ...
Datum: 30. června 2014 6:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17363
 je příšerně velká ja dal na mustnga 72 a je to bohaty až jeje puvodní je 68....hrozí že směs benzinu se vzduchem sratí celistvost a pionír nepojede vubec......jmenovitě to same jak kluci s moskytem o 2 otázky dole ...nastartovat pude ale na víc jak 1 se neutáhne.... za me skusit vhdodnejší převody ..slícovat kanali a necpat peníze do takovýchto součastek ktere jsou určeny pro radikalně poladěné motory...
Datum: 30. června 2014 0:12
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 Zdravím zkušenější, na kamarádově Jawě 585 Mosquito a za boha nejde nastartovat. Jiskru hází, svíčka mokrá a já mám nervy v kýblu. Když už se po půl dni podařilo tak byla naprosto bez výkonu. 5 v ten okamžik zbytečný kvalt, na ni to nejelo vůbec. Mimo to přestali fungovat blinkry ale to je vedlejší. Poradíte zkušenější???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2014 14:38
Jméno: Jindra B.
IP: uživatel17530
 Zdarec.Před lety jsem řešil stejný problém u úplně nového stroje,čerstvě koupeného.Ty samé příznaky,přesně jak popisuješ.Jediné,co nakonec pomohlo,bylo rozpůlení motoru a výměna gufer na klice a celý motor (karter) přetěsnit.Od těch dob OK. Moc jsem tě asi nepotěšil?!?
Datum: 21. srpna 2014 14:38
 Teď jsem došel z dílny, 12 hodin jsem se s tím mordoval, karbec rozhozenej asi 100, baterka dobytá kontakty prolítlé jisrku hází, pokopala mě několikrát, a ne a ne naskočit, jiank svíčka morká a vyzkoušel jsem ji několik, jde do servisu a bude...
Datum: 01. července 2014 23:21
Jméno: pepa
IP: uživatel17368
 elektrikou to nejni jak to jde spustit......
Datum: 01. července 2014 11:49
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 ok, zkusím teda ještě kouknout na plovák. Jinak co se týče elektriky- mohla by to dělat třeba špatně zvolený tip svíčky nebo vada na elektrice? Jiskry to háže kvalitní a párkrát mě to kvalitně nakoplo
Datum: 30. června 2014 12:49
Jméno: pepa
IP: uživatel17366
 proste se ti to muže uchcavat a to se presne chová jak píšeš druhej přiznak je že z karburace furt kape či teče palivo..jinak pokud vím melo to karburaci podobnou simsonu a 638 jave .....proste se podivej nač tam ten plovak je a skus to nejak donuti k provozu
Datum: 30. června 2014 12:04
Jméno: pepa
IP: uživatel17366
 s kamaradem sme v 17 moskyto převrtali na 70 ale už tomu bude 11 let tak jedu z matne paměti
Datum: 30. června 2014 12:00
Jméno: pepa
IP: uživatel17366
 nemusí být ok muže ti nezavirat benzin demontuj karrbec a pri pracovní poloze musí jít pusou foukniút do trubičky pro hadičku ale jak karbec otočíš vzhuru nohama profouknout to jít nesmí......pak eště je totazka aby byla seřízená na spravnou víšku .....
Datum: 30. června 2014 11:59
 No jelikož je svíčka mokrá tak předpokládám že by hladina měla být OK. Jinak máte někdo k tomuto stroji nějaký manuál? Stačilo by mě aspoň hrubé nastavení karburátoru.
Datum: 30. června 2014 11:30
Jméno: pepa
IP: uživatel17365
 olejem ta zavada nenastala jde o to kdyby se to ochudilo moc aby se to neraflo ...jinak se mi zda že plovák nejak včas nedovírá benzin a je to spíš uchc...
Datum: 30. června 2014 10:30
Jméno: pepa
IP: uživatel17365
 co hladina
Datum: 30. června 2014 10:23
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 No do motorky dáváme mogul TSF v poměru od výrobce. Zkoušel jsem to bez hrdla a plive benzín do sání. Jinak motorka jinak než s plným knedlem nejede. Stalo se to však ze dne na den.Předtím to prý u kohosi měl a bylo mu vyměněn rotor. Prý starý byl vyosený a ryl do karteru. Svíčka černá, mokrá zkoušel jsem však i jiné a stále nic.
Datum: 30. června 2014 0:36
Jméno: pepa
IP: uživatel17363
 pokut pomitu vyčochtan motor a vadna gufera je to jen nevhodná směs pro daný motor ....skusit odpojit airbox jestli to není bohatý...pokut se to nezmení ani pak možná spíš nedotýka benzín na dalku těško soudit ...jakou barvu ma svíčka?skuste ji trošku potejrat at se vybarvi a radej dejte dost oleje do benzinu
Datum: 30. června 2014 0:17
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Čus drac, mám pionýra a nejspíš napsanou na mrtvou osobu a nesedí mi číslo motoru s tou kartičkou jakou k tomu mám, tak asi nemůžu udělat výmaz motoru když to není napsané na mě.
Tak by mě zajímalo vůbec jestli se to kontroluje ještě když je to bráno jako náhradní díl jestli má cenu shánět raznice a radši to přerazit? přijde mi to stejně takové směšné no, ale radši se vás zeptám kdo s tím máte zkušenosti díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2014 15:18
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 no jak kde me treba vyhodil rek ze dokud je to cislo napsany v technicaku tak musi sedet
Datum: 30. června 2014 15:18
Jméno: Joe
IP: uživatel17364
 Motor je brán jako náhradní díl, vůbec to neřeš
Datum: 30. června 2014 8:18
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši mám problém se sítkem na palivovém kohoutku. Nedávno sem ho dával nové pěkně sem ho na ten kohoutrk nasadil držalo,dal sem kohoutek do nádrže a po chvíli sa to sítko uvolnilo a zůstalo v nádrži,vytáhnout nejde. Co s tím mám udělat aby to sítko na tom pořád držalo? Už na to nemám nerví každou chvilku kupovat nové sítko za 50Kč.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2014 16:20
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Oskar 2. : Tu nádrž práveže čistůnemám a v benzínu bývá dost bordelu ikdyž to leju přes trychtýř se sítkem. Sítko tam má vždycky být!
Datum: 30. června 2014 16:20
Jméno: pepa
IP: uživatel17363
 konec sitka opatrne nahrat a našroubovat na kohout..osobne si delam sítka svoje pajene z nerezoveho síta z ferony podbně to měli peraci azetky z medeneho sita prosis ze sitka na špalíku stočil valeček a spajel po okraji a pripajel na kohout..jinak plastove repliky moc nesedí se te musím zastat...silikonem prilepit nejdou ucpe to kohout jedine se nebat a narazat a navrtět to ohrat do sebe
Datum: 30. června 2014 0:27
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Zeby pšiletovat? Šišlá moja pravnučka! Nebo sa pleteme??? A na co je potřeba v čistej nádrži sítko? Toš asi tak.
Datum: 29. června 2014 23:21
 no tak sítka se na to jakoby šroubovala a drží to tak.. nevím jak ty nové repliky... mužeš to zkusit přilepit nějakým benzínu odolným tmelem
Datum: 29. června 2014 22:39
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Dobré zítra to zkusím. Ale ještě mě napiš jak to sítko na ten kohoutek mám dat tak aby sa už z něho neuvolnilo nebo mě to sežere nervy. Dík.
Datum: 29. června 2014 22:19
 Čezeták má pravdu
Datum: 29. června 2014 22:19
 bože ty jsi trouba.. vrchem jsou ty půlky spojené.. je tam normálně průchozí místo....
Datum: 29. června 2014 22:17
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Jak může to sítko přepadnout do druhé poloviny když ty půlky nejsou úplně průchozí ale jenom preš tu hadičku mezi nima a nikde jinde? A potom jak to sítko budu nasazovat tak jak to mám opatřit aby na tom kohoutku držalo a zase sa z toho nevytentovalo ven??
Datum: 29. června 2014 22:10
 pane bože!!! .. sundej nádrž, vypusti z ní benzín a pak ji otoč vzhůru dnem a to síto přepadne do druhé poloviny... co je na tom tak těžké?
Datum: 29. června 2014 21:59
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Rád bych ju sundal ale problém je v tom že to sítko je zrovna v místě ze kterého to nedostanu ven. Je to zrovna v místě za otvorem pro kohoutek a celkem daleko jako.
Datum: 29. června 2014 21:56
 v hlavě máš co?  .. nádrž drží na 3 šroubech.. strašný problém ji sundat, že?
Datum: 29. června 2014 21:50
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Vytáhnu ho? jak?? jedná sa o nádrž mustangovou. Čím se tam dostanu asi tak??
Datum: 29. června 2014 21:45
 nejde vytáhnout? ale prosimtě... vytáhnout to jde.. máš jen levé ruky
Datum: 29. června 2014 21:38
Jméno: Kuba
IP: uživatel14019
 Ahoj , potřeboval bych poradit kolik budu potřebovat barvy na moji jawu 20 , budu jí celou lakovat , tak abych věděl kolik mám koupit barvy , DÍKY .
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2014 15:45
 Tři plechovky po 0,7l na jednoho pionýra? Přes dva litry barvy? Neni to nějaký překlep?
Datum: 01. července 2014 15:45
 6 plechovek po 0,7l, to chceš vážně říct že na pionýra vyplácáš přes 4l barvy  , no tak ty seš hustej
Datum: 01. července 2014 6:16
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Kupuju klasické 0,7L plechovky.
Datum: 30. června 2014 23:23
 pionýráku to teda nevím co kupuješ za plechovky ale 1,5L jsem nestříkal celé auto i s vnitřkama, 6 standartních plechovek jsou 3L barvy
Datum: 30. června 2014 16:49
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 jirka : ve spreji nemyslím. Mám na mysly barvu v plechovce.
Datum: 30. června 2014 16:32
 Já bych řekl, že budeš potřebovat asi tolik barvy jako na jednoho pionýra  ne ted vážně, je to jak píše KOLEČKO, kupuju vždycky 2dc šedý + 3dc odstínu co potřebuju, stříkám dvě vrstvy (ne že by to bylo nutné ale líp to vypadá) a ještě mi zbyde.
Datum: 30. června 2014 9:29
 Zdar. Co je to za novou jednotku ta plechovka barvy?  Odhadem bych řekl, že ti musí stačit 0,5-0,6l barvy.
Datum: 30. června 2014 9:08
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 pionýrák: nemyslíš náhodou barvu ve spreji ?
Datum: 30. června 2014 0:03
 tak to jsi potom špatný stříkač... mě na 150C stačila jedna plechovka polyuretanu a ještě hodně zbylo...
Datum: 29. června 2014 22:40
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 cezetak  no to asi tezko  6 motorek  dve plechovky mines jenom na zadni plech a pulku horniho prsicka
Datum: 29. června 2014 22:12
 jestli budes delat bílou jen masku, všavle a prsa tak to budou stačit tak 2 decky.... na zbytek plechů což je blatník, podsedlák, horní prsa a rám... na to bude jedna plechovka bohatě stačit a ještě hodně zbyde.
Datum: 29. června 2014 22:04
 pionýrák: ze 3 plechovek udelas 6 motorek
Datum: 29. června 2014 22:01
Jméno: Kuba
IP: uživatel14019
 Jak jako 3 plechovky ?To myslis 3 plechovky bílí a 3 plechovky červený ? Nebo celkem 3 plechovky ?
Datum: 29. června 2014 21:58
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Ahoj, zhruba tři plechovky.
Datum: 29. června 2014 20:45
Jméno: Otouchek
IP: uživatel14519
 Zdarec, jaký má mít rozměr přední pneu na Jawa 21? Dočetl sem se, že 2,50x16, ale chci koupit papíry a v nich je 2,75x16. Co případně potřebuju k tomu, abych mohl nechat do TP zapsat ten rozměr 2,50x16? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2014 18:35
Jméno: pepa
IP: uživatel17362
 je to dane rokem vyroby na fichtlech koncem vyroby se šetřilo a tak davali 2,5 plášt ... skusit se optat na dopravce zda ti to tam nenapíšou jako alternativu--asi nejednoduší řešení anebo to na technický prostě ukecat a přepsat na mojí čz si širšího pláště ani nevšim na regulerní technický....
Datum: 29. června 2014 18:35
Jméno: martin
IP: uživatel17062
 cau je lakobenzin odmastovac, budu strikat plechy obrousim to odmastim a nastrikam. dekuji martin
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2014 16:30
 Na odmašťování se používá technický benzín...
Datum: 29. června 2014 16:30
Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 vždy to nejprv ostříknu acetonem a otřu
Datum: 29. června 2014 16:25
Jméno: pepa
IP: uživatel17362
 za me obrousit umejt horkou vodou odmastit kde co vijiš nitrem pak zaklad pak kit znovu zaklad a pak až vrch......ale delej jak umíš
Datum: 29. června 2014 15:56
Jméno: pepa
IP: uživatel17362
 benzínem neeeee je sam o sobe mastnej ..bud nitro ředidlem anebo lihem benzin ti udelam mastne mapy a je to pak na písek
Datum: 29. června 2014 15:54
Jméno: martin
IP: uživatel17062
 cus chlapi mam dotaz na jawu 555 ohledne prednich tlumicu , hybam s kolem ye strany na stranu cim to je co mam koupit tlumice jsem skousel dotahnou na hore a porad to samy dekuji martin
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2014 16:04
Jméno: pepa
IP: uživatel17362
 těsko soudit co stim je ale pokut vule nejni v naboji a jeho ložiscích tak zas tolik toho tam nejni.....http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.htm
Datum: 29. června 2014 16:04
Jméno: hajan
IP: uživatel17360
 Zdar draci chci si rozšířit ŘP na motorku.. asi budu muset znovu k lekaři atd.. coo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2014 15:21
Jméno: urbyk
IP: uživatel17361
 lékařská prohlídka k řp platí mám pocit jeden měsíc tzn, pokud nezačneš do měsíce od prohlídky dělat papíry měl by si jít znovu na prohlídku, tudíš pochybuji že ti bude ještě platit
Datum: 29. června 2014 15:21
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Zdarec. Je lepšie liať do 175/477 so zapojeným čerpadlom , M2T alebo Mogul TS ? Aké máte skúsenosti s tým Mogul om ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2014 14:04
 je to jedno.. hlavně aby to bylo řídké... hustý olej to pobere špatně..
Datum: 29. června 2014 14:04
 Zdravím, chci se zeptat jestli kostra z jawy 23 mustang pasuje na pionýra 20,21 nebo zda jde případně upravit díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2014 15:41
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Přesně jak říká marquee, kostra je stejná jen třeba odřezat a pak přisvařovat nějaké úchyty. Pokud umíš svařovat a jsi aspoň trochu šikovný tak není problém. Sám jsem tento rok předělával kostru z jawy 20 na mustangovou.  Tak ať se daří.
Datum: 29. června 2014 15:41
 musí se upravit, například uchycení sedla/pantu, zadní vzpěry...... je toho docela dost ale dá se to udělat
Datum: 29. června 2014 9:19
Jméno: lolek
IP: uživatel17359
 Zdravim,mam babetu 210 a po nastartovani se mi silne roztoci zadni kolo (na stojanku) kdyz ho zabrzdim brzdou a pustim tak se roztoci po chvili na velke otacky....volnobeh jsem snizil na uplne minimum az sem sroubek skoro vyndal z karburatoru a porad nic.....s bohatosti sem si hral a uz nevim co by to mohlo byt. Jsou tam original pakny jak startovaci tak tozjezdove tak i dvojkove.....vse origo....nevite cim by to mohlo byt? Nezaradi se mi treba dvojka a proto se to toci? Jinak kdyby jste mel nekdo kola na prodej v peknem stavu napiste prosim.dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 12:50
Jméno: hoppe
IP: uživatel17371
 zkontroluj dobře nasazené lanko plynu v sedlech (plyn, karbec)
Datum: 02. července 2014 12:50
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Když se ti nezařadí dvojka celý znova seřídit. Vysoký točky, řádně promazat lanko a možná to máš seklý v karbecu.
Datum: 30. června 2014 9:33
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, dávals nové rozběhové pakny, tak to nech být. Ony jsou totiž pořád v záběru. Jak budeš jezdit tak se opotřebí a ono to přestane. Musel bys je ošmirglovat, ale to je zbytečný.
Datum: 30. června 2014 9:25
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
 irčitě to odmasti a gufera vyměn  ale ty vysokí otáčky neseká se ti lanko plynu nebo ti to muže tahat falešnej vzduch ale spíš si myslím že ti šoupě nejde uplně dolu  je možné že se do těch spojek někdo kuchal a buhví jak to tam dal
Datum: 29. června 2014 21:40
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Plácáte tu nesmysly. To není karburátorem ale spojkama. Máš spálené obložení na tych spojkových paknách nebo zamazaný buben teče gufero. Rozebrat, zkontrolovat, dat nové obložení,gufero,odmastit buben.
Datum: 29. června 2014 20:50
 Rozeber karboš a všechno skontroluj a tam je ještě druhej šrubek na štelovani.
Datum: 29. června 2014 20:05
Jméno: pepa
IP: uživatel17358
 nemaš moc nahoře ten holandr na bodenu na karburaci? ti to pak šoupě nepustí upně dolu
Datum: 29. června 2014 11:02
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když povolíš šroubek na volnoběh tak , že už je skoro vyšroubovaný a babetta pořád běží , tak je něco špatně.Podle mě ti někde přisává falešnej vzduch a proto jsou vysoké otáčky - točí se zadní kolo
Datum: 29. června 2014 9:32
 čus draci, máte někdo zkušenosti s karburátorem dellorto na babettu? já jsem si ho koupil a připadá mi ten výkon pořád stejnej, dá se tam něco ladit? Odepište díky Ondřej
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_dell_orto_babetta.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2014 22:36
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
 ale výkon u ní zvýší dobře odštelovanej motor a nevylítanej motor a v cajku spojky  potom mužeš zkoušet dál já mám 14zub zkrácení kolínko 1.6 předstih origo karbec nová svíčka a po rovině dá 60 km/h beze srandy
Datum: 01. července 2014 22:36
 No jo, tuning je tuning.. Na Babettce ti žádnej karburátor výkon nezvýší.. Od toho jsou nálepky na nádrž...
Datum: 01. července 2014 7:24
Jméno: pepa
IP: uživatel17358
 nejni co ladit ten karbec tam není skrze výkon ale proto že slováci stratili možnost nechat si v jikovu vyrobyt puvodní karburace..byla to složitá doba po roce 89 tak zvolili cestu nejmenšího odporu a namontovali italskou výrobu.....z toho vyplívá že pokut to jezdí nebabrat se do toho kor u 2 konove babety se šlapkama
Datum: 28. června 2014 20:56
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 cau , potrebuju vysvetlit jednu zajimvou vec, fichtl mi nejel a ani nedrzel volnobeh , nevedel sem co stim , benzin dotykal , karburator byl vycistenej , jiskra šla. Vyresil sem to tím , že sem nalil plnou nadrz problem se vytratil. Proste z mensim mnozstvim paliva to nechce jet , treba 4 cm je este hranice na ktery to jede, pak uz ne .Nevite co by to mohlo zpusobovat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2014 13:45
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Paplivové filtr jsem dal pryč, protože to nechtělo jet. Může to taky dělat, že se zasekává plovák jestli pomačkané. Podívej se na dírku ve víčku na nádrži jestli je průchozí.
Datum: 28. června 2014 13:45
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Jo klucí, taky jsem měl takový problém a vyřešil jsem to koupí nového ventilku v plovákovce.
Datum: 28. června 2014 11:34
Jméno: standa
IP: uživatel17357
 Kdysi jsem měl problém,pio točilo 9 jen s plnou nádrží .... pod půlku nádrže se to zakuckávalo v kopcích a nebo v přehnanym přetáčení do úplnýho maxima. Provrtával jsem palivovej ventil,dokonce jsem tam vrazil provrtanej kuželovej kohoutek z péráka a j 550 .... to trochu pomohlo,ale nikdy se problém nevyřešil úplně,pouze jsem tomu pomáhal,aby to nědělalo tolik .... nedokážu to vysvětlit ... ten průtok paliva by ukrmil snad i osmiválec ... od tý doby co mam seriovej motor a klidnější válec tak je klid .... ale mě samotnýho by zajímalo,co se tam dělo ... jestli je to spojený s vibracema motorky/nádrže/motoru v rámu .... ???
Datum: 28. června 2014 11:14
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Máš tam palivovej filtr? Mě to přes něj taky moc neteče, pokud tam mám málo benzinu.
Datum: 28. června 2014 8:56
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, když máš 4cm. benzínu v nádrži tak to nepojede žádné pekáč. Přepni na rezervu a nebo dolívé benzín do nádrže. Já jsem zkrátil trubičku v sítku na minimum a jezdí to skoro do sucha. Zkracoval jsem trubičku skrz jiné důvod.
Datum: 28. června 2014 7:38
Jméno: Jirka
IP: uživatel17356
 Je ok když mustang s origo původními tlumiči mi ve dvou sedí už téměř na dorazu? V jednom tlumiče fungujou asi normálně ale se spolujezdcem si to sedne až se kolo zaboří celý do blatníku a zbejvá tak poslední 1cm, takže na každým hrbolu a díře narážíme na ty gumy co jsou na těch tyčkách. Má smysl vyměnit ty vnější pružiny pomůže to nebo je to takhle normální když to nejde nijak naštelovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2014 10:53
 je to docela normální,šlo by to vyřešit hustším olejem a tvrdšíma pružinama ale musel by sis je nechat udělat na zakázku, protože nevím jestli se daj takový sehnat kup si tlumiče na simsona elektronik, dáš jenom pak na každou stranu v uložení podložku, protože jsou ty konce užší než u fichtláckejch
Datum: 30. června 2014 10:53
Jméno: marthy
IP: uživatel9706
 Ahoj, mám problémek u mustanga po Go - svíčka nehází jiskru. Je to hodně řešenej problem a je tu na foru spoustu rad, snažil sem se většinu pročíst, ale trochu sem se v tom ztrácel (ikdyž tam není tolik věcí co se dá udělat/zkopntrolovat).
Svíčkou by to být nemělo - mám dvě různé které jsem zkoušel. V elektrice nebylo nic měněno, vše ponecháno jako před GO kdy bylo vše po stránce elektriky v pořádku. Mám po ruce měřák, ale nevím co kde proměřit abych zjistil, kde je chyba.
Dál si nejsem jistej jestli mám zapojený správně dráty a jestli vůbec všechny - mám zelenej z magneta vytaženej do přepínače v masce, dále černej z magneta do zapalovací cívky do kontaktu "1" a odtud dále do přepínače v masce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2014 19:03
Jméno: marthy
IP: uživatel9706
 VYŘEŠENO  Tak když už jsem dnes opravdu nevěděl co, tak sem byl koupit novej kondenzátor a ted dává jiskru jak zamlada, moc sem tomu nedával :-/ ale šlape to konečne!Chci všem poděkovat za rady, moc mi to pomohlo, nevěděl sem kudy kam
Datum: 30. června 2014 19:03
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 A co kondenzátor?
Datum: 30. června 2014 9:15
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 jinak indukčku vyzkoušíš s pomocí 6V baterky a pár drátků (nebo autonabiječky - transformátorové, ne elektronické!), jednu svorku cívky (třeba 1) připojíš k mínusu baterky, druhou svorku cívky k plusu baterky a VN kabel naohýbáš tak, aby končil cca 2 milimetry od zápornýho pólu baterky (můžeš si pomoct třeba hřebíkem v konci VN kabelu). Když teď budeš připojovat a odpojovat plusovej pól baterky od indukčky, na konci VN kabelu by měla lítat jiskra..
Datum: 29. června 2014 22:50
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 mam pocit že na kladívko patří svorka 15 a 1 se ukostřuje, ale to skoro jedno, fungovat musí obojí (doufám teda žes tu druhou svorku indukčky ukostřil, i když píšeš žes nic jinýho nezapojoval).. Jestli ano a nehází vůbec žádnou jiskru na konci VN kabelu (proti rámu na vzdálenost několika mm) a přitom ji hází mezi kladívky, pak je prošvihlá indukčka
Datum: 29. června 2014 22:42
Jméno: marthy
IP: uživatel9706
 Tak jsem si udělal ten kablik(vzal jsem si samozřemě novej abych měl jistotu, že je "funkční"  , připojil ho z kladivka k indukčce na kontakt 1 a nic jineho nebylo zapojeno a nic - svíčka jiskru nehází (vyzkoušel jsem opět obě svíčky).. při rozpojování kladívka jde občas vidět jiskra mezi kontakty kladívka (to nevím jestli je dobře, ale předpokládám že by to mělo dělat a že by to znamenalo že zapalovácí pól je v pořádku). Jenže nevím co teď, další indukčku po ruce nemam abych vyzkoušel jestli bude chyba zde..takže asi budu muset sehnat, nebo nějaký jiný tip co vyzkoušet?
Datum: 29. června 2014 14:02
Jméno: marthy
IP: uživatel9706
 Díky za radu, hned jdu vyzkoušet. Jinak odtrh jsem nastavoval měrkou 0,4 mm aby to bylo na těch 0,45 a předstih 1,6 s myslím docela dobrou přesností
Datum: 29. června 2014 13:07
Jméno: pepa
IP: uživatel17358
 vyrob si cca 60 cm kabel se 2 očky na koncívh na M 5 kabel propoj mezi kladívka a 1 na idučce puvodni kable nezapojuj ...a skusu našlapa ....pokut to nezabere skontroluj zda se ti otvírají a zavíri kladívka aby seply anebo naopak aby mezi nima byla mezera..
a jak šteluješ přestih a odtrh?
Datum: 29. června 2014 7:57
Jméno: Juraj
IP: uživatel1026
 Zdarte, pokud máte někdo problémy se špatnýma startama (u mě hlavně studené), nedržením volnoběhu a hodně jalovým výkonem, tak se zkuste podívat na svíčku, jestli ji nemáte s vysunutým jiskřištěm. Jestli jo, tak vyměnit za svícu se zasunutým a je po problémech. Byli jsme už v koncích a po té, co z nejasného důvodu do vnější elektrody lehce klepl píst (předtím to do ní nikdy nekleplo), jsme tam dali zasunuté a je po problémech.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2014 13:05
 aaa tady někdo oběvil ameriku
Datum: 28. června 2014 13:05
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Zdravim, je nějakej rozdíl mezi kolečkama z převodovky z 05 a 21? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2014 6:58
 Ještě doplním, že ač má výstupní hřídel stejný počet zubů, ani ta nejde do novějšího provedení použít z důvodu jiné délky, díky vylepšenému uložení (přidání ložiska do krytu zapalování)
Datum: 27. června 2014 6:58
 Trošku to upřesním, kolečka z 05 jsou o 1,2mm užší, jednička má 3kolíky, trojka normálně 6. Tak to je v naprosté většině motorů od počátku výroby až téměř po ukončení výroby. Existují ovšem vyjímky. V průběhu výroby se objevily i kolečka s jiným počtem zubů na dvojce (19/19 jako u pařeza, ale s šesti kolíky) jde poměrně o zvláštnost. Upozorňuji, že nejde o první serii motorů, ale objevio se to v průběhu výroby (možná pro vývoz). U posledních motorů lze narazit na 6kolíků i na jedničce. Další rozdíl je v hřídelích, která jsou jiné z důvodu jiné šířky převodovky a tím daného i jiného kroku u řazení. Ze stejného důvodu je jiný i řadící automat. Jednička má oproti 20/21/23 jiný počet zubů (13-24), tak že i startovací kolečko je jiné, má 24z u 20/21/23 má zubů 23. Na výstupní hřídeli je, ale již převod 14-23 jako u novějších modelů (550 a 555 měla 13-24).
Datum: 27. června 2014 6:54
Jméno: standa
IP: uživatel17355
 Jsou jiný délkově,motor z j21 je širší o několik cm. Navíc většina motorů j05 má tříkolíkové uloženī koleček a j21 je šestikolík. Takže obecně je jiný všechno.
Datum: 26. června 2014 20:32
 nevím jak v ostatních kolečkách, ale já si myslím, že startovací kolečko má jiný počet zubů.
Datum: 26. června 2014 20:04
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Prosím o radu nestartuje mi fichtl po Go ani na roztlaceni kdyz jsem ho poskladal tak jel v phoode a druhy den uz nejel je mozny ze jsem neak spatne utahl zapalko a ono se tak o centimetr protocilo ale skosuel jsme ho nastavovat znova a nic kondik kladivko i kontakt mam novej skosel jsem menit inducku i zapalovaci civku nevite cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2014 18:03
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 aha tak ted už to vím dík brzo sem přidám videjko až to bude zajetý trochu ale to nepochopite
Datum: 28. června 2014 18:03
 nevíš proč? už se to tu psalo Xkrát.. pozoce zapalovací cívky je závislá na tom jaký rotor je použitý (jestli 20W a nebo 30W) .. ony totiž mají jinak poskládané magnety a proto je správná pozice cívky důležitá... když je cívka jinde než má být je jiskra slabá a bud to jede mizerně a nebo vubec
Datum: 27. června 2014 19:02
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Nevím proč ale když jsem dal zapalovaci pol na jine misto tak uz to jelo
Datum: 27. června 2014 12:17
 jak máš odizolované kladívko?.. jinou svíčku jsi zkoušel?
Datum: 26. června 2014 19:00
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 prestih je nastaven cca 1,6 odtrh 0,45 jiskru to prave nedava to resim ze je problem nejspis v elektrice bo tak neco jo a kdyz tam dam svicku a parkrat nakopku pak ji vytahnu tka je mokra
Datum: 26. června 2014 18:20
 taky by se hodilo vědět, jestli je svíčka mokrá nebo suchá
Datum: 26. června 2014 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel17355
 Samozřejmně že se muže zapalování pootočit,ale tak to poznáš snad okamžitě jak se na to podiváš ...
Datum: 26. června 2014 14:25
 jiskru do dává? jaký je předstih? myslím hodnotu a né "v pohodě"
Datum: 26. června 2014 14:04
|



|