Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, možná budu za debila  ale jakej je zdvih motoru?  v mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 18:49
 je to kravina
Datum: 23. února 2010 18:49
 díky moc a je možný že mi vyšel kompresní poměr 1.00?..to je kravina ne?
Datum: 23. února 2010 18:38
 záleží na čem mislíš pincek má 44 mm
Datum: 23. února 2010 18:29
 Vzdálenost mezi horní a dolní úvratí.
Datum: 23. února 2010 18:25
Jméno: peto
IP: uživatel8696
Posl.aktualizace: 24. února 2010 19:21
 Když nepomůže odtrh zkus vyměnit kondík  .Mě to jelo se špatným kondíkem jak s ucpanou tryskou a nemoch sem furt přijít na to co to je
Datum: 24. února 2010 19:21
Jméno: peto
IP: uživatel8696
Datum: 23. února 2010 18:20
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 a to sa ako ladi
Datum: 23. února 2010 18:11
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Máš odtrh 0,4mm? Zkus seřídit plovákovou hladinu... Dělala mi babetta to samé. Vyladil jsem plovákovou hladinu a je to OK.
Datum: 23. února 2010 18:07
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 čau hoši když jedu na fichtlu strašně to v něm zvoní to prej znamena že jsou špatny pístní kroužky tak sem je sundal ale nevim jak mam poznat jestli sou špatny nebo je nebo jestli to je vubec kroužkama? diky za odpovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 19:58
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 jj
Datum: 23. února 2010 19:58
 jeej soráččč,chtěl jsem to napsat trošičku jinak,je špatnej pokud má větší mezeru jak 0.5 mm,a dobrej ak má 0.3  sorry
Datum: 23. února 2010 19:51
 kolecko ma pravdu dachle  kdyz das krouzek do valce tak musi mit minimalni mezirku...jakmile ma 4 mm uz je na vymenu  ten uz nemuze tesnit,dyt to je skoro pul centimetrova dira..ale urcite je vymen  i kdyby to zvoneni nebylo krouzkama
Datum: 23. února 2010 19:22
 dach21: jsi se preklepl, ne?
Datum: 23. února 2010 18:43
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 dík všem
Datum: 23. února 2010 18:27
 krožky poznáš tak že ho sundáš z pístu dáš do válce,a změříš mezeru mezi koncwma píst. kroužku...jak má mezera přes 5 mm je špatnej,jak má 4 je OK
Datum: 23. února 2010 18:25
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Píst musí být černý za pístními kroužky- špatná těsnost. Nebo máš něco s klikou......
Datum: 23. února 2010 18:06
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 skus pozriet tu brondzovu vlozku (klzne lozisko) na piestnom cape asi je vybuchane
Datum: 23. února 2010 17:58
Posl.aktualizace: 23. února 2010 17:40
Jméno: lukáš
IP: uživatel8768
 Čau, potřeboval bych poradit jaký olej mám nalít do tlumíču u čz 175/450, v návodu je psáno tlumičový olej + M5, tak jaký je ten tlumičový? Díky za odpovědi Lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 22:12
 nalej tam hydraulickej
Datum: 23. února 2010 22:12
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 24. února 2010 7:01
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No já ti nevím Marku... rozdíl mezi 20W a 30W zapojením elektroinstalace je mj. v použití 5W světelného pólu vzadu a jednoho 15W vpředu... narozdíl od použití dvojpólu 30W.... rozdíl tedy není pouze v zapojení elektroinstalace, ale také v tom jak je zapojenej alternátor. Pokud tedy někdo tvrdí že má 30W zapalko a 20W zapojení elektroinstalace tak vyloženě blábolí... mě by totiž zajímalo jak má tedy zapojené zadní světlo když se podle podle autora jedná o 20W verzi ,,schématu,, a on má 30W verzi altíku.. to mi k sobě prostě nejde, stejně jako ozubené kolo k řemenici
Datum: 24. února 2010 7:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Řeknu ti to takto- nic! představ si, já mám 05- trochu jiné schéma zapojení. Dal jsem tam zapojení jako z tipu 20 a funguje to. Jde jen o výkon, a pokud přispůsobíš žárovky (25W ve předu) tak ti ani nic nepraskne
Datum: 23. února 2010 20:53
 Zdarec draci shanim hvezdicovou hlavu nemel byste nekdo na prodej ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 22:45
Jméno: standa
IP: uživatel8833
 spatne sem se vyjadril......Markem sem nemyslel tebe,ale je nejakej pan Marek co upravuje dily na fichtly,dela 70ccm,upraveny valce,saci kolena,vejirovy hlavy,distribuce tuningovych dilu a podobne......casto se o nem nekde dolechnes.......ja jen vim ze mu odlejval hlavy stejnej chlapek jako frikulinovi
Datum: 23. února 2010 22:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mě ji nikdo neodléval...... Já jsem ji náhodou sehnal. Ono se něco občas na trhu objeví, ale je to náhoda. Já ji sehnal za 1200 kč od jednoho anarchisty, který upravoval mustanga na 24 hodinovku a jel ve třídě bez úprav. Ale do té doby jim vjejířovité hlavy tolerovali. Od té doby ne, tak ji prodal. Ale Sesa tu jeden čas nabízel vjejířovky, a pak zase ne. Mylsím i motokrámek nabízel. Ale jen pár dní.
Datum: 23. února 2010 20:56
Jméno: standa
IP: uživatel8831
 prave ze uz nedela....chlapek co odlejval Frikulinovi a Markovi hlavy umrel.....sesa rikal ze bude nejaký mít  a mely by mit uz poradnej spalovak!!
Datum: 23. února 2010 18:15
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Frikulin dělá vjejířovité hlavy.
Datum: 23. února 2010 18:04
 nabízím Go motoru jawa pio ...... za cenu materiálu +100kč ktomu ..... go motoru jsem delal již 3krát ůspěšně
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 15:34
 V Motohobby Kyjov pokud nekdo víte... Stálo mě to 890Kč
Datum: 24. února 2010 15:34
Jméno: standa
IP: uživatel8835
 koupi tajwan na aukru.......to je jednoduchy.........
Datum: 24. února 2010 9:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tvrdochromem se opravuje vymačkané uložení ložisek na čepech...
Datum: 23. února 2010 20:52
 od té doby co mám nachromovavé obě části klikovky uložené v ložisku a asi 0.5 cm po okrajiích setrváku mám taky chrom... Když jsem dával kliku na repasi tak mi to znovu nachromovali
Datum: 23. února 2010 19:08
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 boocher:od kdy se klika chromuje ????
Datum: 23. února 2010 18:56
Jméno: Standa
IP: uživatel8831
 Hele neboj si říct........ u nás fichtly a postrky nedla nikdo a motoservisy to ani nechtej prijimat na dilnu,takze se mi uz naskytlo dost prace.......ja si beru jen za otevreni a zavreni 500,-
Datum: 23. února 2010 17:05
 Ty slovenské do pincka stačí.Mě vydržely život celého motoru 32 000Km... Jinak výbrus a generálku kliky kromě pár lidí co na to mají techniku nikdo doma nedělá. To ti udělají v nějakém servisu nebo mototechně atd... Výbrus stojí Cca 400Kč a dají ti k tomu nový píst+kroužky+čep a ségrovky a kompletní generálka klikovky (nové nachromování,výměna ojničního čepu a ojnice a vycentrování-je samozřejmost) stojí cca 900Kč
Datum: 23. února 2010 16:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak to potom neni go motoru... výměnu ložisek na pinckovi si udělá doma každej, kdo umí držet v ruce šroubovák... pokud nejseš schopnej zajistit 100% go tak asi moc kšeftů nepobereš... jinak ne že bych ti to nepřál
Datum: 23. února 2010 16:40
 tak víš co já to beru jako zábavu a učení ...... go kliky este nemam skusenost a výbrus nato nemam techniku ...... je mi 15 chci jenom tak povecerech kdyz neni co delat tak vymenu lozisek atd ...... prostě mě to baví ok pokud by byl nekdo ochotnej dávat 1000 jenom za delani lozisek atd tak prosim ja bych si zato ty prachy nevzal .... nejsem vydřiduch ..... tak max 500 mi připadá přijatelný myslim že tu 1000 mužete dat třeba do kvalitnějších ložisk a ne dotech suntu co vyrabej na slovensku chce to aspon nake japonske aby to vydrzelo tech 20 000 km
Datum: 23. února 2010 16:36
 a co je to motor. Jinak neni to nějak málo 100Kč? V mototechne nebo servisu by ti udělali generálku aspon za 1000Kč+cena za potřebné díly
Datum: 23. února 2010 16:21
Datum: 23. února 2010 16:17
 3 krát je málo. 100 kč je takx divné...urči si hidinovou sazbu, to máš lepší. a dáváš dělat i go kliky a výbrus?
Datum: 23. února 2010 15:49
 zdar, pls poradte nejakeho pekneho motarda 125ccm za nejakou normalni cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 15:43
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 čz 125/476
Datum: 24. února 2010 15:43
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 supercity
Datum: 24. února 2010 15:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Třeba něco od Číňanů  Ne dělám si srandu. Yamaha DT 125.... motard a jede slušně.
Datum: 23. února 2010 18:04
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 cagiva super city 125
Datum: 23. února 2010 15:34
Jméno: matacz
IP: uživatel8829
Posl.aktualizace: 23. února 2010 14:03
 nepujde ti tam protoze je to stojan na kola s prumerem 16" 476 ma 18"
Datum: 23. února 2010 14:03
 mám takový dotaz?!... nemáte někdo schéma elektriky na Jawu 250 .. ale bez baterky!! bezbaterkový schéma!!  díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 6:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To Standa - Jen ať si při každym startu zaběhá když je mu líto pár stovek za akumulátor
Datum: 24. února 2010 6:55
Jméno: standa
IP: uživatel8831
 no jo,ale pak je tam jaksi problem se startovanim a roztlacovanim ne?  Jemu asi pujde o to,ze tam ma eletriku total Ko a nechce se mu to resit.....davaj se tam zapalovani z fichtla.......ale musi se pod nej nechat vytocit na soustruhu mezikus.......
Datum: 23. února 2010 17:07
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Nech to jak to je, jen tam nedávej baterku  . Nevím jak kejva, ale panelka měla na přepínači polohu přepínače spínací skříně kdy se dalo jet bez baterky.
Datum: 23. února 2010 15:40
Posl.aktualizace: 24. února 2010 9:45
Jméno: standa
IP: uživatel8835
 proste koupil šrot a zjistil to az hodne pozde
Datum: 24. února 2010 9:45
Jméno: pollda
IP: uživatel36
 to : Marek asi jsi mladší , nebo jsi zapoměl ze školy , Potěmkinova vesnice se stavěla -ly nekde v Rusku když tam projižděl nějakej papaláš Potěmkin aby se mu ukazalo jak se tam lidi dobře maj a že tam vubec někdo žije ,byly to budovy (makety) jenom co bylo vidět z cesty . tudíš tem chudák co koupil toho pionýra chtel říct že to ma jenom tvary (častečnej vzhled) pionýra
Datum: 23. února 2010 19:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nechápu, co tím myslí. To musí být nějaká blbost ne?: Nabízím tady k prodeji Potěmkinovu vesnici. Pozor! V žádném případě se nejedná o motocykl!!! Ale na fotce je fichtl..... tak to fakt nechápu.
Datum: 23. února 2010 18:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ale celkem slusna cena este tak stahnut na 150 a je.
Datum: 23. února 2010 16:51
 jn.tady by někdo potřeboval využít jedličkovy služby
Datum: 23. února 2010 10:07
Datum: 23. února 2010 10:06
 prosím vás co mi na toto řeknete předstih mám 1.9 mm do benzinu liju olej pro dvoudobé motory prosint m2t je to na motorový pily a na sekačky ale pincek mě moc žere jak jsem řikal když ho nakloním na pravou stranu tak to jede nádherně je to krásně živí nevynechává nic pohoda ale když ho dám do normální polohy tak se to trochu furt jako zahlcuje benzínem když tomu dám plnej tak to prostě vynechává a z výfuku uplně valý kouř svíčku mám pořád černou a když to nastartuju když je to studený tak je ta svíčka normálně mokrá od oleje i když to jede a vytáhnu ju tak je mokrá to je hrůza z výfuku my teče olej míchám ho správně s benzinem hladinu plovákové komory mám ok prosím poradte mi a ješte připomínka když chci mýt chudou směs tak mám dát jehlu na první od zhora nebo na první od spoda??? diky moc za rady čau mějte se
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 20:49
 fouknou celou litrkovku   to je husty
Datum: 23. února 2010 20:49
Jméno: Standa
IP: uživatel8831
Datum: 23. února 2010 17:11
 prvně zkus dát podložku v karbci na 2 zářez že zhora,pokud to nepomůže,nevyhneš se půlení.Ale spíš bych to taky viděl že ti to saje převodák
Datum: 23. února 2010 9:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 asi bych taky řekl že ti to saje olej z převodovky..to by vysvětlovalo že když to nahneš tak přeteče na druhou stranu a nesaje ho to a když to srovnáš tak si ho to zase bere
Datum: 23. února 2010 0:34
 ja se v seřizování krbce moc neviznám mje se to taky dusilo kolikrat to ani nechitlo pak se prislo na to zemi chcije do valce olej z vany mjel sem spatny gufero nevím jestli mas tu stejnou vadu u mje to zacalo ze dne na den
Datum: 22. února 2010 22:37
 asi to bude bohaty...jehlu jed niz, a mozna sniz hladinu v plovakovce...
Datum: 22. února 2010 22:26
Jméno: Macek27
IP: uživatel8411
 čus jawaci mam dotaz mam 3 karbece jeden ma i sitič ale s tím jezdim az 10-12 litru na 100 km ale ty dva jsou nekomplet mužu použít trisku mam tam (50) ale chci dat (45) de to zavit delka stejní
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 17:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Karbec se sytičem může být z Pařeza, nebo babetty. Záleží jak velké jsou závity. Zkus to a uvidíš.
Datum: 23. února 2010 17:59
 Zadrec draci prosím potřebuju pomoct.. našel sem na půdě motor..v krásným stavu...dal sem ho na fika jezdí krásne...jen jedna věc.. nevrací se nakopávačka.. ale pružina je prý dobrá... dá se to prý nějak napružit.. bez půlení motoru.. nevíte jak??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 1:20
Jméno: lantros7
IP: uživatel8394
 Prasklá pružina,nebo se pružina vyhákla ze segmentu.No a nějaký napínání,no nevím nevím.Taky by to ta pružina při napružování nemusela vydržet,takže tak jak tak,doporučuju rozdělat.Jistota je jistota.
Datum: 26. února 2010 1:20
 To je nowinka kurník  musim jit do dílny si to ověřit
Datum: 23. února 2010 18:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 právě proto jí musíš tak o půl cm povytáhnout a pak to ten doraz přeskočí a půjde to natáhnout
Datum: 23. února 2010 16:29
 to je nějaké divné... V tom motoru je takový měsíček,který drží tu nakopávačku aby s ní šlo otočit nějak jenom o 3/4 otočky... Leda že bys ten měsíček měl nějaký rozbitý ale kdyby byl rozbitý tak by ti to páku nedrželo napruženou a točila by se
Datum: 23. února 2010 15:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo já jsem jí kolikrát natahoval tak že jsem oddělal stupačku a povytáhl start páku a po směru hodinoých ručiček jí napružil
Datum: 23. února 2010 0:36
 zalezi jak je to tam vypada, jestli ta pruzina vypadla z diry v karteru bo ne.. jinak se da napruzit tak, ze sundas stupacku, zatahnes za nakopavacku (trosec se vysune) a natahnes ji.. posledne se mi to takhle podarilo a byla to jen nahoda..
Datum: 22. února 2010 23:02
Jméno: Macek27
IP: uživatel8411
 nn nepujde jak říkaj kolegove
Datum: 22. února 2010 22:10
 bez puleni to nenapruzis ani silou vůle
Datum: 22. února 2010 22:09
 Bez půlení to nepude.
Datum: 22. února 2010 22:04
 zdravím ,chci dělat kompletní elektriku na 20ce a nevím co všechno si mám koupit ,potřeboval bych hlavně káble .Nevíte někdo kde ty kompletní káble sehnat?Klidně pište na icq 487166259 ,předem velký dík .Mějte se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 18:37
 díky moc ,hned jsem chytřejší a nevíte jak zjistím jestli mám 20 nebo 30W ?
Datum: 23. února 2010 18:37
 ja mel stejne problem ale tata mi z prace donesl celou igelitku tech spravnech ale vrakac to jisti!
Datum: 23. února 2010 16:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 skoč si na vrakáč a vykuchej tam elektriku z nějakýho auta a máš dráty na 5 pionýrů
Datum: 23. února 2010 16:30
 Jukni se na aukru¨, tam se vobčas vyskytne že někdo prodává celej svazek drátů už vocínovanej. Já sem to tam koupil na jawu 23 a mužu ti říct že to pasuje výborně. Měl jsem to zapojený během půl hotky a to sem eletriku eště nikdy nedělal.
Datum: 23. února 2010 13:48
 Zdarec draci, potřeboval bych docela dost poradit, chtěl bych si doma postavit tříkolku, z takováho vrak pionýra, ale nevím jak mám udělat zadní pohon na obě kola a proto budu moc vděčý pokud mi pošlete jakékoliv výkresy či fotografie buď na e-mail nebo sem třeba vložte odkaz. Strašně moc a moc díky draci!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 16:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 23. února 2010 16:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak pokud neseženeš žádnej malej diferáček a nebudeš chtít dělat ani třecí spojku jako to mam já, tak rozhodně nedělej náhon na obě kola, ale jen na jedno... z vlatní zkušenosti ti mužu říct, že TŘÍKOLKA nezatočí!!!
Datum: 23. února 2010 16:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 23. února 2010 15:58
 kdyz jste u toho, jak je to reseny u ctyrkolek? mam na mysli takove ty stredni , 100-250ccm ,cinske... rozetu maji na hrideli a nevypada to , ze by tam byl diferak, nicmene potrebuju nejakej na motokaru (175ccm) a ze ctyrkolky by sel paradne vyuzit celej zadek..
Datum: 23. února 2010 14:59
 CZK : u tak slabého motoru jako má pionýr je diferák na ještě větší změnšení výkonu. já sem kdysy měl motokáru s motorem 05 a náhon byl na obě zadní kola napeno a žádné problémy to nedělalo.
Datum: 22. února 2010 21:35
Jméno: CZK
IP: uživatel7758
 No hlavně nezapomeň na diferák jakýkoliv konstrukce.
Vono bez diferáku se blbě zatáčí s tim jednim kolem.
Datum: 22. února 2010 21:22
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 To udělej jako to má čtyrkolka.
Datum: 22. února 2010 20:56
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 Ahojte, mam problem s fichtel motorom  Nezalezi na tom aky predstih tam dam motor mi nechce vytocit na vyzsie otacky ako volnobeh  Chova sa to ako by ho nieco dusilo ze nema palivo proste ked pridam tak to iba zacne vydavat basity zvuk z karbeca a otacky nezvysuje. Karburator som kompletne precistil vsetko jak u doktora. Sviecka nova dneska som kupil. Nakopnem to na prvu ale je mi to na nic lebo na volnobehu daleko nezajdem. Ja uz neviem co je s tym
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 15:22
 To je bud špatný kondík nebo blbý odtrh a předstih...
Datum: 23. února 2010 15:22
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Pozor na ty silikonový gufera.Kdysi jsem je tam taky dal-myslel jsem si jak neudělám dobře-a bylo to přesně naopak.Ony ty potvory jsou totiž měkké a pouští faleš a olej.Musíš použít klasiku-černé.
Datum: 23. února 2010 13:05
Jméno: Petr
IP: uživatel8828
 Zdarec zkus vyměnit kondezátor
Datum: 23. února 2010 12:35
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 dakujem za pomoc  gufera som menil tam to nebude pac motor ma dobru kompresiu aj dolnu (ked dam dole sviecku ide to zstit) Asi to bude tou tryskou. Mal som tam karbec z baby 210 lebo origo bol zacpaty uplne a nechcelo sa mi ho cistit. Nemyslite si ze mi to tam netesnilo o to som sa postaral  sak mi to islo jeden den dobre ale potom sa to asi zacpalo. Dnes som vycistil ten origo setko perfektne trisky nezacpate. Tak dufam len ze to nastartuje a pojde. A tie gufera tam mam silikony  B)
Datum: 22. února 2010 23:21
Jméno: mustang23
IP: uživatel8826
 to bude hlavni triska dej novou nebo ji vycisti
Datum: 22. února 2010 22:03
 Draku možná taky gufera....v háji.. saje si to do klikovky vzduch a nechce to do oteček hele jadnodeše se to pozná nastartuj a zkus trochu přiškrtit přísun vzduchu do karbecu..jestli to pude aspon o kousek je to tím.. a nebo zkus držet ruku na cepáku..to by pak bylo tím,že tam teše málo benzínu třeba skrs Hladinu..jinak nevim no...
Datum: 22. února 2010 21:08
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 ale najviacej ma se*e ze v sobotu to islo ako hodinky a tocilo sa ako besne krasny zvuk, chod vsetko len sa mi potom zacpal karburator a ja som si myslel ze to je zo zapalovanim tak som to rozsteloval a teras to neviem nastelovat znovu naspak
Datum: 22. února 2010 20:46
 to už bude chtít asi výbrus
Datum: 22. února 2010 20:40
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau
hale kdo z vás dělal papíry na motorku 125ccm ?
tak bych se chtěl zeptat jestli tam jsou jako otázky ze všeho ? jako od každýho něco ?
nebo tam jsou třeba značka atak ??,
prosím napiště jak to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 19:39
 JE TO TAK I U ZÁVĚREČEK ALE JSOU TAM POZMĚNĚNA SLOVA A PÍSMENKA TAK SE NENECH SPLECT A HODNĚ ŠTĚSTÍ
Datum: 25. února 2010 19:39
 JE TO TAK I U ZÁVĚREČEK ALE JSOU TAM POZMĚNĚNA SLOVA A PÍSMENKA TAK SE NENECH SPLECT A HODNĚ ŠTĚSTÍ
Datum: 25. února 2010 19:38
Jméno: standa
IP: uživatel8831
 testy jsou nahodne generovane variace otazek z jednotlivych skupin.......neboj se toho,soucasny testy sou hrozne jednoduchy a logický.....ja delal v 16 este ABCD verzi a to bylo na palici
Datum: 23. února 2010 18:18
 Zkoušel jsem si dělat test na B a mám 60 %  na to že jsem to dělal poprvy to docela de
Datum: 22. února 2010 22:49
 lk: kdo driv pride,...
Datum: 22. února 2010 20:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zase nějakej co předbíhá...
Datum: 22. února 2010 20:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 22. února 2010 20:11
 zkus stranku http://www.etesty.cz a dej si A...mas tam krizovatky, znacky, predpisy, zdravovedu, zasady bezpecne jizdy atd...dale pak mas technickou cast zkousek a jizdy...
Datum: 22. února 2010 20:10
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar, jakou měli originální barvu blatníky a nádrž na S22? Bílou, nebo slonovou kost? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 20:02
 slonová kost, bílé nebyly...
Datum: 22. února 2010 20:02
|



|