slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1323  1324  1325  1326  1327  1328  1329  1330  1331  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tuc      IP: uživatel5506    
čus draci když dám na babettu 207 válec z babetty 210 jak vyřešim chcípání?? (u B 207 dekompresor) vím že to jde několika spůsoby : vytáhnou zapalovací kabel, udusit to atd.. ale mě zajímá jestli by šel nějak udělat chcípák jako je to u B 210 díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 2:29
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
staci kdyz si das na kabel co ti de k civce vypinac..to je vsechno..jakmile vypnes vypinac,nepude tim proud k civce takze to ani nehodi jiskru..je to jako kdyby si ten kabel preriznul... :-)
 
 
Datum: 21. února 2010 2:29
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě,uděláš to pomocí jednoho navedenýho kabelu na řídítka kterej napojíš na napájení bezkontaktu nebo ho naletuješ rovnou k cívce jak nainstalovat spínač chcípáku myslim nemusim vysvětlovat..
 
 
Datum: 21. února 2010 0:00
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
Ahojte draci, nevie niekto ci ide na pincla nahodit valec s babky 207? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 10:58
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
no tak nic aj tak dik za pomoc pani :-)
 
 
Datum: 21. února 2010 10:58
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde. napíšu ti co je všechno jinak. svorníky, zaváděcí průměr vložky(to co dole kouká z válce),jinej píst, jiná délka válce, válec je jinak časovanej(pomíjim to že má maličkej výfuk a sání a že ani hlava nepasuje.
 
 
Datum: 21. února 2010 8:20
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde musíš si ale převrtat katery a upravit pístek...dál zvětšitvýfuk kanál a sací segment
 
 
Datum: 21. února 2010 0:08
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdarec mam dotaz s mustangem byl u me se na neho divat stryc a rikal ze to ma malou kompres ale ja sem mu rikal ze to ma dobrou.Ale nedávno kdyz sem mel sdelanou hlavu tak se hýbal píst ve válci je to normální válec je po výbrusu.Myslíte že by to chtelo kroužky? a jak poznám že to ty kroužky už chce nové? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli jsou krouzky dobry nebo ne poznas tak ze sundas krouzek z pistu, das ho do valce a zmeris mezeru mezi koncema krouzku.. 0,3 mm je dobry.. od 0,5 mm vejs uz je na vymenu..
 
 
Datum: 21. února 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
motor zaběhlý je a píst a kroužky tak sou taky
 
 
Datum: 21. února 2010 8:54
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli ten motor neni zaběhlej tak nemůže mít kompresi ,zkus mazat ve větším poměru synt. minerál oilem...
 
 
Datum: 21. února 2010 0:03
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
Ono asi zla otazka ale menil si aj piest pretoze ked nas vybrus musis dat aj vecsi piest a kruzky.
 
 
Datum: 20. února 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
Ahoj,plnáju přestavbu pincka na cross,poradíte mi jak bych měl upravit rám...jde mi jen o to kam dát výztuhy...Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel2403    
Nedelej too.nenič fichtla pls. si kup nejakou krosku
 
 
Datum: 21. února 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pak si tam dej jiny tlumice-predni treba ze simsona,zadni treba z MZ,prevar zadni uchyceni abys to mel o neco vysi..
 
 
Datum: 21. února 2010 2:35
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přivař koutovým svarem výztuhu mezi krk řízení a pod přední uchyt sedačky krámu -jekl o šířce max20mm lepší je ale 15mm šířka jestli seš zprávnej kutil tak si předělej kyvku na jehlový ložiska Ina...
 
 
Datum: 21. února 2010 0:06
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar jak zjistím nebo jak spočítám kolikátej výbrus mám na pinckovi na písti to už není vidět dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo prumer valce zevnitr
 
 
Datum: 21. února 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel6644    
vem si šupleru a zmer
 
 
Datum: 21. února 2010 6:55
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vrtání je co?to je průměr válce?ze vnitř?
 
 
Datum: 20. února 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Originální vrtání má průměr 38mm, při každým výbrusu se přidává 0,25mm. takže šupleru a počítat ;-)
 
 
Datum: 20. února 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar jak zjistím nebo jak spočítám kolikátej výbrus mám na pinckovi na písti to už není vidět dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vezmeš šupleru a změříš vrtání.....co chceš počítat?
 
 
Datum: 20. února 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši, chtěl bych udělat takový průzkum ohledně spotřeby Vašich strojů. Jedná se hlavně o PIO 05-23. Ne 550/555. Jakou máte spotřebu Vy? Já mám normální směs (cihlová svíčka) a žere mi to tak 1 nádrž na 60-70 km a nevím, čím to je. Žere to jak tank, ale nikde nic ani kapka zbytečně. Jakým stylem jezdíte? Takhle jezdíte s fichtlem i jinak než na plný plyn? Díky za informace. Jen by mě to tak zajímalo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: king2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja vazim 40 kg mam rok po vybrusu a nadrz mam na teden denniho jezdeni okolo 20km ale jako drzim mu poradne plyn pac kdyz mu nedavam tak se me uz stalo ze mi tak po roku od vybrusu se me pojebal valec coz je normalni pac se musi trochu zabehnout a ja jezdil na spotrebu a hovno hovno
 
 
Datum: 23. února 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z      IP: uživatel368    
No já sem jezdil na Mustangovi celý léto, dost jen krátký vzdálenosti a na spotřebu sem rozhodně nejezdil. Ale i tak byla tak okolo těch 3 na 100 ;-)
 
 
Datum: 22. února 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muj starej fík žere 3 litry na 100 a novej nwm,mač sem na něm najel 25 kilometru -D
 
 
Datum: 21. února 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak můj tatran tah poměrně má, ale zase mi fest netěsní benzínový kohout, takže taky nestíhám dolévat..
 
 
Datum: 21. února 2010 11:03
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě žere třiapůla 638- 12litrů a pískam si vzteky že podělam kamion s cisternou benálu:-D
 
 
Datum: 21. února 2010 0:23
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No presne Ondragam pokiaľ máš po vybruse a dobrú kompresiu tak to žeré akurát ale keď máš vydretí valec je to konec, na tatrane 125 som mal pôvodný valec a to už mala motorka 40 rokov a piest mi vo valci lietal skoro 0,5 mm a kompresia skoro žiadna to žralo jak desať Zily som nestihal liať benzín do toho
 
 
Datum: 20. února 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pařezu jezdím od loňský března na 1 úplně plnou nádrž(neteče mi rezerva, takže vlastně 2 litry) Sice jezdím velice málo, ale věčně přeplavuju a startuju za studena a jezdí zadarmo. u mustanga mám vyběhanej válec a tak jsem ho musel točit do plnýho plynu i při rozjezdu, aby mě uvezl a taky žral jak tank.
 
 
Datum: 20. února 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No já právě mám 05 (ale je to už skoro 20-23 kromě válce :-o) a žere to vše stejně. Takže říkáte nejezdit furt na plnej? já myslel, že na fichtloj se jinak jezdit ani nedá!!!! :-D Díky za rady. Já myslel, že těch 3,5 litru je udávaná spotřeba na plnej knédl. A já si říkám, proč tolik žere i Bába :-D
 
 
Datum: 20. února 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
To se nediv když mu držíš pořád plný knedlík :-D:-D to by mě žralo taky 5 litrů...já když jedu po rovině tak držím tak 1/4 až 1/3 plynu když nefouká vítr a jezdím do 3 litrů na 100km...a je známo že 05 žerou mín než 21
 
 
Datum: 20. února 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe      IP: uživatel6311    
Ahoj draci tak sem ted zmenil doménu na misto jawa50speed je to zmeneno na http://www.jawa50rapid.wbs.cz a jeste jednou bych se chtel omluvit stejkymu za mojí chybu vazne srry ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel4563    
čus. nevíte jak se dělá předstih na babetě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: míra      E-mail:      IP: uživatel8776    
Ahoj draku.Pošli mi email a já ti zašlu na email nějakou radu něco so jsem našel na netu muj Email mira.jonak@seznam.cz
 
 
Datum: 22. února 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Nastavíš píst do horní úvrati.Pootočíš rotorem v protisměru hodinových ručiček,až se píst posune o 1-1,5 mm.V tonto bodě se musí krýt rysky na rotoru a držáku cívek.
 
 
Datum: 20. února 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel4563    
aha. tak to zkusim rozluštit
 
 
Datum: 20. února 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Yuri to tam fkaticky píše. Stačí trochu rozumnět slovenštině ;-)
 
 
Datum: 20. února 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šak sii poriadne prečitaj čo som ti napísal a pochopiš
 
 
Datum: 20. února 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel4563    
no jasný že má bejt píst v horní uvrati! ale třeba u fichtla se točí těma cívkama co sou na magnetu a u babety ty cívky sou namontovány na bloku motoru
 
 
Datum: 20. února 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokiaľ sa dobre pamätám tak daš piest do hornej úvrate a na zapalku by si mal mať risku a tiež aj na kartru tie zarovnaš a dotiahneš šrubí a je nastavené:-D
 
 
Datum: 20. února 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Draci...mám dotaz...jestli má někdo zkušenost s tyrystorovým zapalkem a STK s ním... díky.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
na STK se ti nikdo nebude dívat do zápalka nebo pod plechy
 
 
Datum: 20. února 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to sem rád díky..:-)
 
 
Datum: 20. února 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no i já mám tyristorové zapalko a chcem isť na STK ale myslím že by to vadiť nemalo lebo ich len zaujíma či ti ide motor, svetka, bzučiak, či ju nemáš nejak veľmi hrdzavú, čí maš aspoň jedno späné zrkadlo, pretesnený výfuk atď ale to či máš podomacký zbúchané tyristorko ich asi trápiť nebude
 
 
Datum: 20. února 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic ti nereknou...
 
 
Datum: 20. února 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: Dux.x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar Draci, potřeboval bych vědět ve kterém roce mohla být vyrobena Jawa 20 s v.č 721333. Jawa 20 se vyráběla od roku 1967-1982 a já mám v TP datum první registrace 1988. Tak buď se někdo překlepl v přepisu TP a místo 1968 napsal 1988, ale podle v.č bych to viděl na konec výroby a že potom ještě ležela někde ve skladě 6 roků, než se prodala. Mrkněte prosím na vaše v.č a rok výroby, ať to porovnám. Dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Třeba teďka si známí koupil skútra. A papíry dostane až za 14 dní. A pak myslím musí jít do 3 měsíců na přihlášení (nejsem si jist). Dříve to mohlo být libovolně dlouho. Záleží kdy to jdeš přihlásit. Jakmile to přihlásíš, dostaneš SPZ atd.
 
 
Datum: 20. února 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pritom dalši moto čo mám 961212 je už 1971
 
 
Datum: 20. února 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skôr by som povedal že rok 1968 lebo ja mám 927523 z roku 1970
 
 
Datum: 20. února 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute draci,co by jste podle mě udělali? mám na zadním plechu na levé straně obrovský škrábanec od koček (lépe řečeno slouplou barvu) pastou tempo to nejde rozleštit,takže mám to přelepit samolepkou fichtlkrámku bo to nechat jak to je? jak to bdue hezčí? :-D.podívejte se mi na profil na jednu z fotek,a řekněte,a sorry za hodně debil*í dotaz. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pořád těch škrábanců tam máš méně než já :-D
 
 
Datum: 21. února 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nee,vidle jsou po generálce ako nový,nijak je nikdo mechanicky nezvedal
 
 
Datum: 20. února 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezda se vam , za ma predni tlumice vypadli kdyz nazvedne fika aby mu nevypadli, za jizdy se to nestane ale kdyz ma na stojanu je tam hrozne velka mezera, nebo se mi to zda ? ale ja myslim ze kurva velka
 
 
Datum: 20. února 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel8610    
udelej guláš, a zapomenes na škrábance
 
 
Datum: 20. února 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ta samolepka fichtlkramku není obrysová ale bílá,takže bych to neviděl,ale říkal bych si furt že tam je
 
 
Datum: 20. února 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to já bych to přestříknul hned,kdybych věděl kod a značku farby
 
 
Datum: 20. února 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prebrúsiť zatmeliť a zastriekať a mačky v krabici na dobierku poslať Alfovi.
 
 
Datum: 20. února 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Když to něčím přelepíš, tak stejně ten škrábanec uvidíš. A pořád si budeš říkat, že ho tma máš. Proto bych s tím já nedělal vůbec nic. Nechal bych to.
 
 
Datum: 20. února 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3477    
Zdar mám dotaz k čemu je dobrý mít tyristorové zapalování když tam je kladívko i indukční cívla ? co to řeší ? http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: kyssyk      E-mail:      IP: uživatel2997    
je to fajn. mam to zrobene. a motor chyta uplne paradne, ani nemusim vynalozit nebo dokonce doslapnout az do konce a naskoci :-). takze doporucuju
 
 
Datum: 22. února 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Platí pravidlo že při nižší energii jiskry (nebo stejné) dochází u CDI (tyristorové zapalování) k účinnějšímu zapálení směsy vlivem rychlejší strmosti výboje na jiskřišti (měřeno elektricky). Tohle zapojení tedy zlepšuje vlastnosti jiskry v nízkých a vysokých otáčkách. Tedy jinými slovy, snažší starty a schopnost pálit i při vyšších otáčkách než dokáže indukční zapalování. Dá se i ušetřit co se týká spotřeby elektrické energie (i indučka je v bateriovém zapojení spotřebič), protože CDI má mnohem menší spotřebu při kvalitní jiskře. Výkon to nezvětší, to je kravina.. tedy ve smyslu že by jsi pak na motorové brzdě naměřil vyšší výkon motoru...
 
 
Datum: 21. února 2010 0:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
máš vyší výkon pri nízkých otáčkach zlapeší sa štartovanie a neopaľuju sa kontakty prerušovača
 
 
Datum: 20. února 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tuším že to potom líp startuje a jiskra je podstatně větší
 
 
Datum: 20. února 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: GAZI ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://aukro.cz/item923226509_jawa_50_cross.html koukněte na to to sem ešte neviděl jako úprava pěkná ale ty peníze XD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
SaGy: Bud to byl kua dobry kup, nebo to byla vrazda s motorem po smrti za 20k? Jinak za ty penize jsem videl spoustu lepsich prestaveb. Nevim, kde s tim chtel zavodit? Na dlouhy zavody zavody to neni (bez sedla) a na kross taky poradne ne, kdyz vidim ten maly zdvih zadniho kola...
 
 
Datum: 20. února 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
a ty stupačky :-D
 
 
Datum: 20. února 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
Já za 20 koupil KTM SX s TP :-) 41 koníků na zadním kole :-)) A když jsem viděl za todle 40 klacků tak se mi až zatočila hlava :-D
 
 
Datum: 20. února 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Válec babetta kvůli tomu, že babetta má lepší vrtání a zdvih. Fichtl má 38X44 ale babetta 39X41 takže má lepší průběh krouťáku atd. Prostě více čtvercový motor. Ale musel si tedy pohrát s klikovkou. Originální klikovka by tam nešla
 
 
Datum: 20. února 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: GAZI ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAK JAKO ÚPRAVA PĚKNÁ FAKT JAKO TRIAL ALE TY PENÍZE?DYT ZA TO SE DÁ SEHNAT KX 125 V SUPR STAVU
 
 
Datum: 20. února 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
no ja by som podľa to ho sedla povedal že je to čistý trial
 
 
Datum: 20. února 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Valec babeta?
 
 
Datum: 20. února 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky jsem to už viděl. vypadá to pěkně ale 40litrů bych za to nedal...
 
 
Datum: 20. února 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
40 tidííc? dal bych tak 20 a to maximálněě
 
 
Datum: 20. února 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau chtěl bych vědět proč mi babetta palí ty tyristory uz jsem jich upalail 5 nevíte čím to bude??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel8209    
Bude to tim, že ty tyristory sou špatný. Já jsem odpálil jeden orig a dva plagiáty. No, a pak jsem si udělal vlastní a jezdí už 3 roky.
 
 
Datum: 21. února 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tim svetlem si myslim ze to nebude. mozna jestli nemas k tyristoru pripojenou jinou civku nez ma byt. ma tam byt pripojena ta jak je nad snimacen otacek (myslim ze je mensi nez ostatni) mrkni na to a dej vedet
 
 
Datum: 21. února 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ale ja mam inducku 4V ale nemam zadni svetlo muze to byt tím???
 
 
Datum: 21. února 2010 9:35
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ze tam mas 6V indukcku? musi tam bejt 4V...
 
 
Datum: 20. února 2010 13:58
 
 
 
 
Jméno: zetoras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim, Dá se nějak vyměnit těsnění na náhonu tachometru u jawy 350/632 aniž bych musel půlit motor ? Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8802    
proc bys pulil?? myslim ze jako kazda velka Jawa to má náhon tachace z hridele predlohy a ma to nahon v pravym karteru pod spojkou.....pokud bys chtel nejak náhon vyndat,utesnit a zandat tak by melo snad stacit sundat jen víko od primáru......
 
 
Datum: 20. února 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CS,myslíte že by šel udělat výbrus na soustruhu?Že bych vyndal vložku a hodil ju na soustruh..?Šlo by to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. února 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tak jak rika jawa_cezetak...vetsina materialu se odebere na vyvrtavacce a zbytek se dobrousi kamenama...
 
 
Datum: 20. února 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8802    
ja si teda myslim ze vlozky pri vybrusu nevylisovávaj.....to by ani potom nesel prebrousit polskej valec na 8.vybrus.....o tom ze si uz kdosi jaksi delal vybrus na soustruhu jsem slysel.......ale výsledky?? No.....nevim.....takový ty domáci CSSR soustruhy.....no nevim.....a delej tam neco presne na 0.05mm.... ze jo;-)
 
 
Datum: 20. února 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
johny: vložku ti vylisuju takřka na koleně. aprooo jinak při výbrusu se vložka nevyndává, a výbrus se nedělané jen tak na soustruhu. je na to špešl kulatý nůž který u vložka maličko stočí a zbytek se vyhonuje brusnýmy kameny.
 
 
Datum: 20. února 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tk to nalisujou z5 :-D
 
 
Datum: 20. února 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já myslím že jo,já ho mám furt na stejným místě :-D
 
 
Datum: 20. února 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta vložka jde určitě vyndat,v těch brousírnách no nedělaj přece z celým válcem nn? (si teda myslim) :-)
 
 
Datum: 20. února 2010 12:54
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já myslím že ta vložka nejde vyndat,že je tam nalisovaná a podlemě asi mají nějakej upravenej soustruh na výbrusy
 
 
Datum: 20. února 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,mám novej píst a není na něm zespoda v té komoře na pístní čep 2 dírky na mazání pístního čepu.u starého pístu tam byly.mám je tam vyvrtat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAk´to otázka my vyznívá tak že je pístní čep protáčí v píst ....doufám že se pletu ??
 
 
Datum: 20. února 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
před týdnem jsem rozdělával motor na Staďákovy a ty dírky na ojničním pouzdře sem neměl,a motor do teď v klidu vrčel :-)
 
 
Datum: 20. února 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
cawec daraci udelal jsem si web ... http://www.jawa50speed.wbs.cz ... bude to jak pro sinlici tak i pro cross mozna se to casem i zmeni ze vyradim na silnici a bude jne cross ale to je budoucnost tak se koknete :-) hezky den ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: dodge      IP: uživatel5407    
rád bych se kouknul na ty stránky, ale když kliknu na odkaz tak mi to napíše not found, poradte, díky
 
 
Datum: 20. února 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj taky se mi to líbí,ale ta doména,to by chcelo přestěhovat...
 
 
Datum: 20. února 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se to zatim líbí až na tu doménu no:-)
 
 
Datum: 20. února 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mně by rozhodně vadily pravopisný chyby, na to si dej pozor, to vypadá blbě.
 
 
Datum: 20. února 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
osobně bych si určitě zvolil jinou doménu, tohle mi připadá jako když se po stejskym opicis...
 
 
Datum: 20. února 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8802    
a proc zrovna stejskyho název??? to cekas vysokou navstevnost???? Nebo tu domenu chces casem prodat??:-D me by to asi bylo trapný:-D ......asi nejnavstevovanejsi web o upravach fichtlů http://www.jawa50speed.wz.cz a udelat si podle nej web http://www.jawa50speed.wbs.cz je docela trapný,me by to teda trapný bylo......je to jak kdyz se s nim chces srovnávat...ale tak konej jak myslíš.......treba to nebude zas jen jeden z dalsich nudnejch nic nerikajicich a okopirovanejch webů........pokud do toho dáš kus práce a úsílí,tak ti drzim palce........
 
 
Datum: 20. února 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: 20      IP: uživatel8555    
zdar hosi napsal by me nekdo rozmery saciho kolena na karbec dell orto 21 mam to na cestovni upravu dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8802    
myslim že dýlka kolena by mela bejt mezi 90 - 110mm - to se musi v praxi odskouset ,vnitrni prumer kolena logicky 21mm pri vyusteni do karburátoru dosedací plocha kolena na válec musi byt o obdelnihovem tvaru a postupne se koleno musi z obdelnikoveho tvaru vyustovat do kruhového tvaru....... a myslim ze by melo mit koleno radius takový,aby byl karburátor pár stupnu do spádu...... kdyztak mi opravte......nejsem si uplne jistej rozmezim tý délky........
 
 
Datum: 20. února 2010 12:14
 
<  1323  1324  1325  1326  1327  1328  1329  1330  1331  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 16:06:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu