Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tuc
IP: uživatel5506
 čus draci když dám na babettu 207 válec z babetty 210 jak vyřešim chcípání?? (u B 207 dekompresor) vím že to jde několika spůsoby : vytáhnou zapalovací kabel, udusit to atd.. ale mě zajímá jestli by šel nějak udělat chcípák jako je to u B 210 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 2:29
 staci kdyz si das na kabel co ti de k civce vypinac..to je vsechno..jakmile vypnes vypinac,nepude tim proud k civce takze to ani nehodi jiskru..je to jako kdyby si ten kabel preriznul...
Datum: 21. února 2010 2:29
 Určitě,uděláš to pomocí jednoho navedenýho kabelu na řídítka kterej napojíš na napájení bezkontaktu nebo ho naletuješ rovnou k cívce jak nainstalovat spínač chcípáku myslim nemusim vysvětlovat..
Datum: 21. února 2010 0:00
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 Ahojte draci, nevie niekto ci ide na pincla nahodit valec s babky 207?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 10:58
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 no tak nic aj tak dik za pomoc pani
Datum: 21. února 2010 10:58
 nejde. napíšu ti co je všechno jinak. svorníky, zaváděcí průměr vložky(to co dole kouká z válce),jinej píst, jiná délka válce, válec je jinak časovanej(pomíjim to že má maličkej výfuk a sání a že ani hlava nepasuje.
Datum: 21. února 2010 8:20
 Jde musíš si ale převrtat katery a upravit pístek...dál zvětšitvýfuk kanál a sací segment
Datum: 21. února 2010 0:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec mam dotaz s mustangem byl u me se na neho divat stryc a rikal ze to ma malou kompres ale ja sem mu rikal ze to ma dobrou.Ale nedávno kdyz sem mel sdelanou hlavu tak se hýbal píst ve válci je to normální válec je po výbrusu.Myslíte že by to chtelo kroužky? a jak poznám že to ty kroužky už chce nové?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 10:33
 jestli jsou krouzky dobry nebo ne poznas tak ze sundas krouzek z pistu, das ho do valce a zmeris mezeru mezi koncema krouzku.. 0,3 mm je dobry.. od 0,5 mm vejs uz je na vymenu..
Datum: 21. února 2010 10:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 motor zaběhlý je a píst a kroužky tak sou taky
Datum: 21. února 2010 8:54
 Jestli ten motor neni zaběhlej tak nemůže mít kompresi ,zkus mazat ve větším poměru synt. minerál oilem...
Datum: 21. února 2010 0:03
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 Ono asi zla otazka ale menil si aj piest pretoze ked nas vybrus musis dat aj vecsi piest a kruzky.
Datum: 20. února 2010 23:20
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Ahoj,plnáju přestavbu pincka na cross,poradíte mi jak bych měl upravit rám...jde mi jen o to kam dát výztuhy...Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 15:18
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Nedelej too.nenič fichtla pls. si kup nejakou krosku
Datum: 21. února 2010 15:18
 pak si tam dej jiny tlumice-predni treba ze simsona,zadni treba z MZ,prevar zadni uchyceni abys to mel o neco vysi..
Datum: 21. února 2010 2:35
 Přivař koutovým svarem výztuhu mezi krk řízení a pod přední uchyt sedačky krámu -jekl o šířce max20mm lepší je ale 15mm šířka jestli seš zprávnej kutil tak si předělej kyvku na jehlový ložiska Ina...
Datum: 21. února 2010 0:06
 zdar jak zjistím nebo jak spočítám kolikátej výbrus mám na pinckovi na písti to už není vidět dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 10:37
 jojo prumer valce zevnitr
Datum: 21. února 2010 10:37
Jméno: pepa
IP: uživatel6644
 vem si šupleru a zmer
Datum: 21. února 2010 6:55
 vrtání je co?to je průměr válce?ze vnitř?
Datum: 20. února 2010 22:17
 Originální vrtání má průměr 38mm, při každým výbrusu se přidává 0,25mm. takže šupleru a počítat
Datum: 20. února 2010 21:58
 zdar jak zjistím nebo jak spočítám kolikátej výbrus mám na pinckovi na písti to už není vidět dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 21:54
 vezmeš šupleru a změříš vrtání.....co chceš počítat?
Datum: 20. února 2010 21:54
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši, chtěl bych udělat takový průzkum ohledně spotřeby Vašich strojů. Jedná se hlavně o PIO 05-23. Ne 550/555. Jakou máte spotřebu Vy? Já mám normální směs (cihlová svíčka) a žere mi to tak 1 nádrž na 60-70 km a nevím, čím to je. Žere to jak tank, ale nikde nic ani kapka zbytečně. Jakým stylem jezdíte? Takhle jezdíte s fichtlem i jinak než na plný plyn? Díky za informace. Jen by mě to tak zajímalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 16:42
 ja vazim 40 kg mam rok po vybrusu a nadrz mam na teden denniho jezdeni okolo 20km ale jako drzim mu poradne plyn pac kdyz mu nedavam tak se me uz stalo ze mi tak po roku od vybrusu se me pojebal valec coz je normalni pac se musi trochu zabehnout a ja jezdil na spotrebu a hovno hovno
Datum: 23. února 2010 16:42
Jméno: Jakub Z
IP: uživatel368
 No já sem jezdil na Mustangovi celý léto, dost jen krátký vzdálenosti a na spotřebu sem rozhodně nejezdil. Ale i tak byla tak okolo těch 3 na 100
Datum: 22. února 2010 23:00
 muj starej fík žere 3 litry na 100 a novej nwm,mač sem na něm najel 25 kilometru -D
Datum: 21. února 2010 13:06
 No tak můj tatran tah poměrně má, ale zase mi fest netěsní benzínový kohout, takže taky nestíhám dolévat..
Datum: 21. února 2010 11:03
 Mě žere třiapůla 638- 12litrů a pískam si vzteky že podělam kamion s cisternou benálu
Datum: 21. února 2010 0:23
 No presne Ondragam pokiaľ máš po vybruse a dobrú kompresiu tak to žeré akurát ale keď máš vydretí valec je to konec, na tatrane 125 som mal pôvodný valec a to už mala motorka 40 rokov a piest mi vo valci lietal skoro 0,5 mm a kompresia skoro žiadna to žralo jak desať Zily som nestihal liať benzín do toho
Datum: 20. února 2010 21:30
 Na pařezu jezdím od loňský března na 1 úplně plnou nádrž(neteče mi rezerva, takže vlastně 2 litry) Sice jezdím velice málo, ale věčně přeplavuju a startuju za studena a jezdí zadarmo. u mustanga mám vyběhanej válec a tak jsem ho musel točit do plnýho plynu i při rozjezdu, aby mě uvezl a taky žral jak tank.
Datum: 20. února 2010 21:05
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No já právě mám 05 (ale je to už skoro 20-23 kromě válce :-o) a žere to vše stejně. Takže říkáte nejezdit furt na plnej? já myslel, že na fichtloj se jinak jezdit ani nedá!!!!  Díky za rady. Já myslel, že těch 3,5 litru je udávaná spotřeba na plnej knédl. A já si říkám, proč tolik žere i Bába
Datum: 20. února 2010 20:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 To se nediv když mu držíš pořád plný knedlík   to by mě žralo taky 5 litrů...já když jedu po rovině tak držím tak 1/4 až 1/3 plynu když nefouká vítr a jezdím do 3 litrů na 100km...a je známo že 05 žerou mín než 21
Datum: 20. února 2010 20:53
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
Posl.aktualizace: 20. února 2010 20:37
Jméno: kuba
IP: uživatel4563
 čus. nevíte jak se dělá předstih na babetě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 12:20
 Ahoj draku.Pošli mi email a já ti zašlu na email nějakou radu něco so jsem našel na netu muj Email mira.jonak@seznam.cz
Datum: 22. února 2010 12:20
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Nastavíš píst do horní úvrati.Pootočíš rotorem v protisměru hodinových ručiček,až se píst posune o 1-1,5 mm.V tonto bodě se musí krýt rysky na rotoru a držáku cívek.
Datum: 20. února 2010 23:36
Jméno: kuba
IP: uživatel4563
 aha. tak to zkusim rozluštit
Datum: 20. února 2010 23:27
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Yuri to tam fkaticky píše. Stačí trochu rozumnět slovenštině
Datum: 20. února 2010 20:41
 šak sii poriadne prečitaj čo som ti napísal a pochopiš
Datum: 20. února 2010 19:33
Jméno: kuba
IP: uživatel4563
 no jasný že má bejt píst v horní uvrati! ale třeba u fichtla se točí těma cívkama co sou na magnetu a u babety ty cívky sou namontovány na bloku motoru
Datum: 20. února 2010 19:24
 Pokiaľ sa dobre pamätám tak daš piest do hornej úvrate a na zapalku by si mal mať risku a tiež aj na kartru tie zarovnaš a dotiahneš šrubí a je nastavené
Datum: 20. února 2010 19:18
 Zdravím Draci...mám dotaz...jestli má někdo zkušenost s tyrystorovým zapalkem a STK s ním... díky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 20:05
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 na STK se ti nikdo nebude dívat do zápalka nebo pod plechy
Datum: 20. února 2010 20:05
 tak to sem rád díky..
Datum: 20. února 2010 19:38
 no i já mám tyristorové zapalko a chcem isť na STK ale myslím že by to vadiť nemalo lebo ich len zaujíma či ti ide motor, svetka, bzučiak, či ju nemáš nejak veľmi hrdzavú, čí maš aspoň jedno späné zrkadlo, pretesnený výfuk atď ale to či máš podomacký zbúchané tyristorko ich asi trápiť nebude
Datum: 20. února 2010 18:58
 nic ti nereknou...
Datum: 20. února 2010 18:56
 Nazdar Draci, potřeboval bych vědět ve kterém roce mohla být vyrobena Jawa 20 s v.č 721333. Jawa 20 se vyráběla od roku 1967-1982 a já mám v TP datum první registrace 1988. Tak buď se někdo překlepl v přepisu TP a místo 1968 napsal 1988, ale podle v.č bych to viděl na konec výroby a že potom ještě ležela někde ve skladě 6 roků, než se prodala. Mrkněte prosím na vaše v.č a rok výroby, ať to porovnám. Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 20:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Třeba teďka si známí koupil skútra. A papíry dostane až za 14 dní. A pak myslím musí jít do 3 měsíců na přihlášení (nejsem si jist). Dříve to mohlo být libovolně dlouho. Záleží kdy to jdeš přihlásit. Jakmile to přihlásíš, dostaneš SPZ atd.
Datum: 20. února 2010 20:49
 pritom dalši moto čo mám 961212 je už 1971
Datum: 20. února 2010 18:53
 skôr by som povedal že rok 1968 lebo ja mám 927523 z roku 1970
Datum: 20. února 2010 18:52
 čaute draci,co by jste podle mě udělali? mám na zadním plechu na levé straně obrovský škrábanec od koček (lépe řečeno slouplou barvu) pastou tempo to nejde rozleštit,takže mám to přelepit samolepkou fichtlkrámku bo to nechat jak to je? jak to bdue hezčí?  .podívejte se mi na profil na jednu z fotek,a řekněte,a sorry za hodně debil*í dotaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 14:42
 pořád těch škrábanců tam máš méně než já
Datum: 21. února 2010 14:42
 nee,vidle jsou po generálce ako nový,nijak je nikdo mechanicky nezvedal
Datum: 20. února 2010 21:16
 nezda se vam , za ma predni tlumice vypadli kdyz nazvedne fika aby mu nevypadli, za jizdy se to nestane ale kdyz ma na stojanu je tam hrozne velka mezera, nebo se mi to zda ? ale ja myslim ze kurva velka
Datum: 20. února 2010 21:09
Jméno: anonym
IP: uživatel8610
 udelej guláš, a zapomenes na škrábance
Datum: 20. února 2010 20:57
 a ta samolepka fichtlkramku není obrysová ale bílá,takže bych to neviděl,ale říkal bych si furt že tam je
Datum: 20. února 2010 19:07
 to já bych to přestříknul hned,kdybych věděl kod a značku farby
Datum: 20. února 2010 19:06
 prebrúsiť zatmeliť a zastriekať a mačky v krabici na dobierku poslať Alfovi.
Datum: 20. února 2010 18:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Když to něčím přelepíš, tak stejně ten škrábanec uvidíš. A pořád si budeš říkat, že ho tma máš. Proto bych s tím já nedělal vůbec nic. Nechal bych to.
Datum: 20. února 2010 18:24
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
Posl.aktualizace: 22. února 2010 22:02
 je to fajn. mam to zrobene. a motor chyta uplne paradne, ani nemusim vynalozit nebo dokonce doslapnout az do konce a naskoci  . takze doporucuju
Datum: 22. února 2010 22:02
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Platí pravidlo že při nižší energii jiskry (nebo stejné) dochází u CDI (tyristorové zapalování) k účinnějšímu zapálení směsy vlivem rychlejší strmosti výboje na jiskřišti (měřeno elektricky). Tohle zapojení tedy zlepšuje vlastnosti jiskry v nízkých a vysokých otáčkách. Tedy jinými slovy, snažší starty a schopnost pálit i při vyšších otáčkách než dokáže indukční zapalování. Dá se i ušetřit co se týká spotřeby elektrické energie (i indučka je v bateriovém zapojení spotřebič), protože CDI má mnohem menší spotřebu při kvalitní jiskře. Výkon to nezvětší, to je kravina.. tedy ve smyslu že by jsi pak na motorové brzdě naměřil vyšší výkon motoru...
Datum: 21. února 2010 0:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 máš vyší výkon pri nízkých otáčkach zlapeší sa štartovanie a neopaľuju sa kontakty prerušovača
Datum: 20. února 2010 18:35
 tuším že to potom líp startuje a jiskra je podstatně větší
Datum: 20. února 2010 17:55
 http://aukro.cz/item923226509_jawa_50_cross.html koukněte na to to sem ešte neviděl jako úprava pěkná ale ty peníze XD
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 20:24
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 SaGy: Bud to byl kua dobry kup, nebo to byla vrazda s motorem po smrti za 20k?
Jinak za ty penize jsem videl spoustu lepsich prestaveb. Nevim, kde s tim chtel zavodit? Na dlouhy zavody zavody to neni (bez sedla) a na kross taky poradne ne, kdyz vidim ten maly zdvih zadniho kola...
Datum: 20. února 2010 20:24
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 a ty stupačky
Datum: 20. února 2010 20:21
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Já za 20 koupil KTM SX s TP  41 koníků na zadním kole  ) A když jsem viděl za todle 40 klacků tak se mi až zatočila hlava
Datum: 20. února 2010 19:54
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Válec babetta kvůli tomu, že babetta má lepší vrtání a zdvih. Fichtl má 38X44 ale babetta 39X41 takže má lepší průběh krouťáku atd. Prostě více čtvercový motor. Ale musel si tedy pohrát s klikovkou. Originální klikovka by tam nešla
Datum: 20. února 2010 17:43
 TAK JAKO ÚPRAVA PĚKNÁ FAKT JAKO TRIAL ALE TY PENÍZE?DYT ZA TO SE DÁ SEHNAT KX 125 V SUPR STAVU
Datum: 20. února 2010 17:05
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 no ja by som podľa to ho sedla povedal že je to čistý trial
Datum: 20. února 2010 16:53
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Valec babeta?
Datum: 20. února 2010 16:27
 taky jsem to už viděl. vypadá to pěkně ale 40litrů bych za to nedal...
Datum: 20. února 2010 16:23
 40 tidííc? dal bych tak 20 a to maximálněě
Datum: 20. února 2010 16:11
 Cau chtěl bych vědět proč mi babetta palí ty tyristory uz jsem jich upalail 5 nevíte čím to bude???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 13:15
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 Bude to tim, že ty tyristory sou špatný. Já jsem odpálil jeden orig a dva plagiáty. No, a pak jsem si udělal vlastní a jezdí už 3 roky.
Datum: 21. února 2010 13:15
 no tim svetlem si myslim ze to nebude. mozna jestli nemas k tyristoru pripojenou jinou civku nez ma byt. ma tam byt pripojena ta jak je nad snimacen otacek (myslim ze je mensi nez ostatni) mrkni na to a dej vedet
Datum: 21. února 2010 10:52
 no ale ja mam inducku 4V ale nemam zadni svetlo muze to byt tím???
Datum: 21. února 2010 9:35
 Ze tam mas 6V indukcku? musi tam bejt 4V...
Datum: 20. února 2010 13:58
 Zdravim, Dá se nějak vyměnit těsnění na náhonu tachometru u jawy 350/632 aniž bych musel půlit motor ? Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel8802
 proc bys pulil?? myslim ze jako kazda velka Jawa to má náhon tachace z hridele predlohy a ma to nahon v pravym karteru pod spojkou.....pokud bys chtel nejak náhon vyndat,utesnit a zandat tak by melo snad stacit sundat jen víko od primáru......
Datum: 20. února 2010 13:17
 CS,myslíte že by šel udělat výbrus na soustruhu?Že bych vyndal vložku a hodil ju na soustruh..?Šlo by to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 15:55
Datum: 20. února 2010 15:55
 je to tak jak rika jawa_cezetak...vetsina materialu se odebere na vyvrtavacce a zbytek se dobrousi kamenama...
Datum: 20. února 2010 15:33
Jméno: standa
IP: uživatel8802
 ja si teda myslim ze vlozky pri vybrusu nevylisovávaj.....to by ani potom nesel prebrousit polskej valec na 8.vybrus.....o tom ze si uz kdosi jaksi delal vybrus na soustruhu jsem slysel.......ale výsledky?? No.....nevim.....takový ty domáci CSSR soustruhy.....no nevim.....a delej tam neco presne na 0.05mm.... ze jo
Datum: 20. února 2010 13:21
 johny: vložku ti vylisuju takřka na koleně. aprooo jinak při výbrusu se vložka nevyndává, a výbrus se nedělané jen tak na soustruhu. je na to špešl kulatý nůž který u vložka maličko stočí a zbytek se vyhonuje brusnýmy kameny.
Datum: 20. února 2010 13:19
 tk to nalisujou z5
Datum: 20. února 2010 12:59
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já myslím že jo,já ho mám furt na stejným místě
Datum: 20. února 2010 12:57
 ta vložka jde určitě vyndat,v těch brousírnách no nedělaj přece z celým válcem nn? (si teda myslim)
Datum: 20. února 2010 12:54
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já myslím že ta vložka nejde vyndat,že je tam nalisovaná a podlemě asi mají nějakej upravenej soustruh na výbrusy
Datum: 20. února 2010 12:52
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,mám novej píst a není na něm zespoda v té komoře na pístní čep 2 dírky na mazání pístního čepu.u starého pístu tam byly.mám je tam vyvrtat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 19:32
 TAk´to otázka my vyznívá tak že je pístní čep protáčí v píst ....doufám že se pletu ??
Datum: 20. února 2010 19:32
 před týdnem jsem rozdělával motor na Staďákovy a ty dírky na ojničním pouzdře sem neměl,a motor do teď v klidu vrčel
Datum: 20. února 2010 12:52
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 cawec daraci udelal jsem si web ... http://www.jawa50speed.wbs.cz ... bude to jak pro sinlici tak i pro cross mozna se to casem i zmeni ze vyradim na silnici a bude jne cross ale to je budoucnost tak se koknete  hezky den ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 21:00
Jméno: dodge
IP: uživatel5407
 rád bych se kouknul na ty stránky, ale když kliknu na odkaz tak mi to napíše not found, poradte, díky
Datum: 20. února 2010 21:00
 jj taky se mi to líbí,ale ta doména,to by chcelo přestěhovat...
Datum: 20. února 2010 16:12
 mě se to zatim líbí až na tu doménu no
Datum: 20. února 2010 16:11
 Mně by rozhodně vadily pravopisný chyby, na to si dej pozor, to vypadá blbě.
Datum: 20. února 2010 12:43
 osobně bych si určitě zvolil jinou doménu, tohle mi připadá jako když se po stejskym opicis...
Datum: 20. února 2010 12:23
Jméno: standa
IP: uživatel8802
 a proc zrovna stejskyho název??? to cekas vysokou navstevnost???? Nebo tu domenu chces casem prodat??  me by to asi bylo trapný  ......asi nejnavstevovanejsi web o upravach fichtlů http://www.jawa50speed.wz.cz a udelat si podle nej web http://www.jawa50speed.wbs.cz je docela trapný,me by to teda trapný bylo......je to jak kdyz se s nim chces srovnávat...ale tak konej jak myslíš.......treba to nebude zas jen jeden z dalsich nudnejch nic nerikajicich a okopirovanejch webů........pokud do toho dáš kus práce a úsílí,tak ti drzim palce........
Datum: 20. února 2010 12:19
Jméno: 20
IP: uživatel8555
 zdar hosi napsal by me nekdo rozmery saciho kolena na karbec dell orto 21 mam to na cestovni upravu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 12:14
Jméno: standa
IP: uživatel8802
 myslim že dýlka kolena by mela bejt mezi 90 - 110mm - to se musi v praxi odskouset ,vnitrni prumer kolena logicky 21mm pri vyusteni do karburátoru dosedací plocha kolena na válec musi byt o obdelnihovem tvaru a postupne se koleno musi z obdelnikoveho tvaru vyustovat do kruhového tvaru....... a myslim ze by melo mit koleno radius takový,aby byl karburátor pár stupnu do spádu...... kdyztak mi opravte......nejsem si uplne jistej rozmezim tý délky........
Datum: 20. února 2010 12:14
|



|