Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdare hoši napište mě tu nekdo jak mám zapojit na jawě 250 kývačce dobíjení celé komplet od relátka přes zápalko až po spínačku a tak aby to dobíjelo a chytalo když je tam baterka a všechno dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 19:46
Posl.aktualizace: 22. února 2010 20:41
 to jste mi hned zlepšili náladu, že je to taková prkotina
Datum: 22. února 2010 20:41
 to je ono
Datum: 22. února 2010 20:30
Datum: 22. února 2010 20:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je tam totiž docela k ho*nu když je volnej....
Datum: 22. února 2010 20:22
 vy myslíte takovej ten gumovej váleček jak je v tom náhonu, ten tam mam ale je dost volnej tak to bude asi tim , díkes moc !!!
Datum: 22. února 2010 20:20
 rozmr gufera z hlavy nevím, ale je v tom nálitku co kouká z karteru a má na sobě závit...sesa to má v krámku...
Datum: 22. února 2010 20:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ono klasický gufero tam ani neni... je tam jen takovej gumovej váleček, kterej uvidíš hned jak odšroubuješ náhon tachometru..... jinak kdybys to chtěl zamáznout tim silikonem, tak bys asi taky musel vyndat ten náhon od předlohy....
Datum: 22. února 2010 20:15
 A jaký to je, spíš kde je? Sry za blbý dotazy
Datum: 22. února 2010 20:14
 na gufero pulit nemusis, to vymenis myslim z venku
Datum: 22. února 2010 20:04
 jo a na to gufero by sem musel půlit? Dík
Datum: 22. února 2010 20:03
 jo je to takovej traktůrek domácí výroby spíš to funguje jako otáčkoměr ale ukazuje kraviny  , tim motorovym silikonem myslíš třeba Lukopren?
Datum: 22. února 2010 20:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no určitě tam budeš mít víc oleje než po kontrolní šroub... jinak zkus vevnitř vyměnit to gumový těsnění,,,,, a pokud dobře vidim, tak je to na nějaký stavbě, takže tachometr ti stejně ukazuje kraviny, takže bych vyndal náhon a udělal bychnějaký víčko, nebo na tříkolce to mam zalepený motorovim silikonem a nikde ani kapička(ale ja tam nemam ten náhon od předlohy)
Datum: 22. února 2010 19:55
 a co takhle zkusit nejjednodusi a nejlogictejsi reseni...vymenit gufero...
Datum: 22. února 2010 19:53
 to právě vyteče skoro všechen, to teče furt dokud tam něco je
Datum: 22. února 2010 19:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zkus upustit oleja trochu možna tam máš víc než má byt a ono to pak teče do náhonu
Datum: 22. února 2010 19:49
 dík, to už jsem zkoušel
Datum: 22. února 2010 19:49
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 zalep to izolepou
Datum: 22. února 2010 19:43
Posl.aktualizace: 23. února 2010 22:52
Jméno: standa
IP: uživatel8833
 No obcas se to stává.......to neni jen jawaman a mustangista......to je taky qwertzuiop a mistlin a dalsi........proste z nejakyho neznamyho duvodu maj stejnou IP......v obou pripadech maji stejneho poskytovatele site a bydli od sebe 20km.......
Datum: 23. února 2010 22:52
 Ja mám taky stejnou IP,vím jenom o 2 lidech z meho mesta a jeden z vedlejsiho. Kdovi s kym mam jeste spolecnou IP...nevim proč
Datum: 23. února 2010 15:26
 My už to vyřešili...prostě mají opravdu stejnou IP adresu...nejlíp to asi popsal Bugs...toto mi potvrdil také místní poskytovatel internetu.
Datum: 22. února 2010 22:20
 hoši mi tu řešíme IP adresy  nezavoláme si na to něakého pc experta ?
Datum: 22. února 2010 22:15
 to bugs: presne tak, taky mi to takhle bylo řečeno...jinak i když máš veřejnou ip adresu, tak to u některých poskytovatelů jse za příplatek změnit a bude ti přidělena tvoje vlastní, specifická ip
Datum: 22. února 2010 22:02
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 IP adresa může být stejná, i já to tak mám. Sdílená IP se veřejně ukazuje jako jedna a ve své interní síti přiděluje počítačům rozdílné IP adresy. Takže máš pravdu, IP nemůže být stejná k routeru, ale z něj na internet ano. Spoustu lidí to tak má, provider si nemusí platit poplatky za mnoho IP, když má větší okolí pod jednou.
Datum: 22. února 2010 22:00
 ip adresa muze byt stejna...
Datum: 22. února 2010 21:26
 ja mam taky stejnou ip z mischelnike
Datum: 22. února 2010 21:21
 no ok,dám na tebe,budu ti věřit,ale stejně tohle nepochopim
Datum: 22. února 2010 20:23
 je to docela normální, hodně lidí tady má s někym stejnou ip adresu...
Datum: 22. února 2010 20:20
 to není možný,  jaktože mají ale stejné IP?to nemuze dělat stejný poskytovatel netu,tohle je matrix
Datum: 22. února 2010 20:19
 a nedělá...sou fakt dva
Datum: 22. února 2010 20:13
 hoši nafackujte si,tohle dělá jeden z vás.a to by mě teda zajmalo jakej.
Datum: 22. února 2010 20:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 hej ja tu nepisu kraviny povim ti to asi tak já tu píšu co je pravda
Datum: 22. února 2010 19:39
 pise tu kraviny a pak vseci pisou ze to pisu ja , ja nemozu ze ma stejnou IP
Datum: 22. února 2010 19:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ostudu dělá člověk akorát sám sobě....
Datum: 22. února 2010 19:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši potřebuju poradit...když si někdo koupí auto a napíše si ho na sebe může ho potom třeba za týden přepsat na jinýho majitele?? nebo ho musí vlastnit třeba půl roku a až potom ho může zase přepsat na jinýho majitele??dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 19:56
 myslim že přepsat to můžeš hned, ale pouze tři přepisy za rok...potom už by se o to mohl někdo zajímat kvůli nezákonnému podnikání
Datum: 22. února 2010 19:56
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 podle mě to mužeš přepsat kdykoliv chceš
Datum: 22. února 2010 19:28
Jméno: JURA
IP: uživatel5123
 cau mam broblem na fichtlu nejde mi dat neutral nevite cim to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 6:02
Jméno: jura
IP: uživatel5123
 no abyh to upresnil ono to slo dat neutral ale pak jsem to chtel roztlacit a jak jsem dal rychlost tak potom uz neutral dat nesel
Datum: 23. února 2010 6:02
 zkontroluj si sroubky radiciho automatu ze zhora motoru..kdybys nevedel tak je to takova ta vec,za kterou tahas radickou  kdyby byli povoleny a nebo tam nebyli vubec,tak to takhle blbne  nez zacnes pulit motor tak zkontroluj tohle
Datum: 22. února 2010 22:36
 zkontroluj si sroubky radiciho automatu ze zhora motoru..kdybys nevedel tak je to takova ta vec,za kterou tahas radickou  kdyby byli povoleny a nebo tam nebyli vubec,tak to takhle blbne  nez zacnes pulit motor tak zkontroluj tohle
Datum: 22. února 2010 22:28
 nebo ti blbě vypíná spojka...to tam potom ten neutrál neskočí
Datum: 22. února 2010 19:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 cus spatne dana vidlidlicka v prevodovce nebo ju mas spatne poskladanu.ostatni rychlosti ti idů?
Datum: 22. února 2010 19:41
Posl.aktualizace: 22. února 2010 20:24
 Třeba to, že z té písně vyzní, že ten kdo jezdí na fichtlu je king
Datum: 22. února 2010 20:24
 teda hoši,já vím každý má svuj styl a vkus,ale nechapu co se vám na tom líbí
Datum: 22. února 2010 20:21
 Ahoj ja bych taky poprosil o tu písen. Muj email fichtlar50@seznam.cz. Dík
Datum: 22. února 2010 20:12
 Šak upni niekde a daj tu odkaz
Datum: 22. února 2010 20:09
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 jje posli mi ji taky na horejs3@seznam.cz diky moc
Datum: 22. února 2010 20:03
 no vidím že sklízíš uspěch
Datum: 22. února 2010 19:54
 Jawaman: Sice mám radši tu tvrdší hudbu, ale neposlal bys mi jí na mejl?  je to parádní song, vybiral.ondrej@seznam.cz dík
Datum: 22. února 2010 19:51
 newm , mne ji poslal kámoš
Datum: 22. února 2010 19:33
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 nevíte někdo kdo bych ji mohl stahnout ?
Datum: 22. února 2010 19:31
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 pěkná píšnička
Datum: 22. února 2010 19:27
 Zdarec. Objevil jsem na netu video jak borec startuje panelku a má zmačklou spojku... To se tak má?  já myslim že by to klouzalo...bud mu ta spojka nefunguje nebo nevim  Ja na panelce startuju bez spojky... http://www.youtube.com/watch?v=vCZqGZCSKJk
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 16:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no dyť jo, ale máš tam jakoby vnitřní a vnější koš spojky, takže vnější koš je na hlavní hřídeli volně(muže se vuči ní tošit) a vnitřní koš je na hlavní hřídeli v ozubení("napevno"  ... když je tada spojka navymáčklá, tak se pomocí lamel a mezilamel tyto dva koše "propojí" takže se vůči sobě nemůžou točit, ale jakmile vymáčkneš spojku, tak vnější koš se točí pořád, ale vnitřní koš se zastaví..... z toho vyplývá, že když startuješ s vymáčklou spojkou, tak se ti točí vnější koš a pomocí primárního řetězu i klika, ale vnitřní koš spojky spojí(tudíž i převodovka)
Datum: 23. února 2010 16:12
 aha hoši já mám přece jenom dlouhé vedení  když jsem skládal motor panelácký tak tam přece je startovací segment zub na zub ke spojkovému koši a to pak celé primárem na klikovku
Datum: 22. února 2010 20:36
 aha takže to je celkom good že to obchádza prevodovku
Datum: 22. února 2010 20:07
 ozubení startovacího segmentu zabírá na spojkový koš, který je pak primárním řetězem spojen s klikovkou  je to uplně jiné než u fichtla...
Datum: 22. února 2010 19:59
 Čoooooo? a cez čo sa potom prenáša pohyb na kľuku??????
Datum: 22. února 2010 19:38
 přesne jak řiká kolečko kdyz kejvačku nebo panelku startujes ze zmačklou spojkou je to lepsi a de to lehcčejš netocí se převodovka
Datum: 22. února 2010 18:47
 spojka nema na startovani u panelky vliv...nastartujes i se zmacklou spojkou
Datum: 22. února 2010 17:58
 zdar ja bych se chtěl zeptat jestli někdo nemá papíry na jawa 20 nebo neví o nekom kdo je pustí díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 20:08
Jméno: ronie
IP: uživatel8823
 coco06@seznam.cz a nbeo ic+q: 474-194-679
Datum: 23. února 2010 20:08
 tejte mi prosímvás vaš email at se mužeme lépe domluvit anemusíme to řešit veřejně..souhlasíte?
Datum: 23. února 2010 14:12
Jméno: ronie
IP: uživatel8823
 Mám toho pionýra pár dní, schválně jsem se byl podívat na štítek, typ je 05.Vadí to nebo to nehraje roli?
Datum: 22. února 2010 21:10
 a jaká by byla vaše představa o ceně?
Datum: 22. února 2010 20:36
Jméno: ronie
IP: uživatel8823
 sehnal jsem pionýra s papírama značku mám štítek taky ale ten pán mi ještě nedal papíry po dohodě bych ti je zaslal
Datum: 22. února 2010 20:05
 zdar mám už delší dobu tento problém koupil jsem si novou svíčku ta co má být na pincka ujel jsem s ní tak 30 km a přestala fungovat prostě nehází jiskru koupil jsem tedy ješte jednou novou a bylo to samí chvilku jela a pak konec ty svíčky jsou navyhození co to může dělat?????? prostě když tam dám novou dobrou svíčku chvilku to jede a pak se zničí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 18:25
 mě to dělalo, když jsem měl moc bohatou směs
Datum: 22. února 2010 18:09
Jméno: rgma
IP: uživatel8822
 Cau potreboval bych vedet jesi se pise max rychlost i do malyho TP??? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 19:00
Jméno: rgma
IP: uživatel8822
 Tak to je spatny jinak diky.
Datum: 22. února 2010 19:00
 píše...
Datum: 22. února 2010 17:59
 jo píše alespoň já to tam mám ( max. rychlost 65)
Datum: 22. února 2010 17:48
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 zdar hosi ja mam tak za*****j den nejdou mi složit kartery ale to je vec první  ... vec druha je ze se mi vysipali ložiska u zadniho kola ... nevite jak by slo vyndat a jaky ma to ložisko číslo ?  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 19:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty ložiska tam drží, a jestli ne tak je to špatný...tudíš vyndej z těch kol prachovky a segerovky a nahřej to třeba horkovzdušnou pistolí a ložiska by měli jít vyklepnout...nedělej to za studena ...a jsou tam ložiska 6201
Datum: 22. února 2010 19:26
Jméno: mycat...
IP: uživatel6311
 jo díky ti
Datum: 22. února 2010 18:45
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 jo a kde mam sundat tu segerovku ?
Datum: 22. února 2010 18:45
 šli by vyklepnout ( jen sundej segerovku ) a ložisko tuším 6004
Datum: 22. února 2010 17:46
 http://www.fichtlpokec.cz/technicka-kontrola-pravidla/id131064.html co je DI?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 17:37
 dopravní inspektorát...to čemu všichni tak blbě říkáte policajti
Datum: 22. února 2010 17:37
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 dopravní inspektorát
Datum: 22. února 2010 17:18
Posl.aktualizace: 22. února 2010 18:16
 nebo možná sjetý obložení na startovacích čelistích
Datum: 22. února 2010 18:16
 musíš šlápnout pořádně...no a nemáš tam zapnutý neutrál?
Datum: 22. února 2010 17:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čau ,chtěl bych se zeptat když bych si koupil jenom píst a kroužky ale nedělal výbrus tak jak dlouho se musí zajíždět?
Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 17:13
 Myslel jsem si to taky, ale výbrusu se nevyhneš. A čím víc máš najeto, tím víc se kroužky zaběhnou do opotřebovanýho válce a jseš tam, kde na začátku.
Datum: 22. února 2010 17:13
 Nemáte někdo stará i nová ABC s modely našich československých strojů? Jestli byste byl někdo tak hodný a poslal mi okopírované modely i s návodem na meil. Na oplátku mohu nabídnout třeba velorex 350ccm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 20:46
 Mohu poslat tříkolku-velorex 350. Maneta a babetu mohu přeposlat zítra od johnyho, kterému ještě jednou díky.
Datum: 22. února 2010 20:46
 Dobrý den mněl bych též zájem o modely motocyklu jestli by jste byl tak hodný a poslal mi je.děkuji
Datum: 22. února 2010 18:53
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 tak už to mám pořešeny, pokud budu mít zítra čas tak ti to pošlu (zatím sem našel babetu, maneta, 125 policejni a husifarmu)
Datum: 22. února 2010 18:38
 Tak třeba ve škole ti to dovolí oskenovat.
Datum: 22. února 2010 18:09
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 někde doma mám Maneta 90, Babetu a 350, ale i kdybych je našel tak ti je neposlu protože mi nejde skener
Datum: 22. února 2010 17:58
 Samozřejmě mě zajímá především JAWA.
Datum: 22. února 2010 17:14
Jméno: ja
IP: uživatel8820
 zdravim paani, moc rad bi som si precital vase skusenosti so zabehavanim piestnich kruzkou. ake kruzka pouzivate a ako ich zabehavate ??atd. . a zivotnost .. dkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 16:46
 kroužky se maj zaběhnout tak 50 kilometru s více olejom,tot vše,já jsem je zajížděl normálně naplno,ale víc oleje
Datum: 22. února 2010 16:46
 čau, taky jsem si před časem založil své internetové stránky. tedka jsem je začal opět upravovat, tak jestli máte zájem koukněte se na ne http://www.pincek.estranky.cz popřípadě mi tunapište co by ste změnili
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 20:32
Jméno: viktor009
IP: uživatel8824
 OK, dobře poopravim to. Ja se to má správně dělat?
Datum: 22. února 2010 20:32
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 četl sem tvuj návod na sundání pístu a vytknul bych ti že jak ty vyděláváš čep tak že ho vytukneš šrouhovákem tak tím kurvíš kliku
a také ti pak muže jet na jednu stranu a to budeš mít rychleji válec K.O rozhodně bych to takhle nedělal
Datum: 22. února 2010 19:41
 Cau, mam dandy 50-slabsi verzi, chtel bych tam dat polini kit 80...kde bych ho sehnal, zakolik a co k tomu jeste musim prosim koupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 8:48
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Nedávno byl na aukru za 3000
Datum: 26. února 2010 8:48
Jméno: Petr
IP: uživatel8818
 j, a kde jsi ho sehnal?...musels k tomu koupit jeste nakej karburator?
Datum: 22. února 2010 16:03
 Čus,sháněl jsem ho taky,už není skoro k sehnáni,ale když,tak za něj dáš i přes 5000,-.Alespoň podle mích zkušeností.
Datum: 22. února 2010 15:54
Posl.aktualizace: 22. února 2010 19:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyhulenej jarda
Datum: 22. února 2010 19:29
 kdyby to psalo dítě ze školky, tak by se určitě do nečeho ztrefilo   , ale tohle je schválně...
Datum: 22. února 2010 18:19
 bože to je tlama on vymění motorky za blbej notebook. Bože....
Datum: 22. února 2010 17:55
 To bude nějaky děcko co nemá o pravopisu ani šajnu...to bude schválné protože takhle píše školkař..no co
Datum: 22. února 2010 17:34
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 ale zase ten stadion je hoooooooooooooodně solidní
Datum: 22. února 2010 17:09
 Nevím, jestli na sebe upozorňuje, ale já bych si hodně rozmyslel, jestli kupovat od nějakýho takovýhleho drna, který ani neumí psát.
Datum: 22. února 2010 16:38
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jo je to udelany schvalne..tenhle mustang byl na prodej na sbazaru..tam to bylo napsano normalne..tady si liboval v tom aby ani jedno pismeno nebylo spravne
Datum: 22. února 2010 16:36
Datum: 22. února 2010 16:17
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 noubuk to mě dostalo
Datum: 22. února 2010 16:06
 to udělal schválně,aby si ho všimali lidi
Datum: 22. února 2010 15:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Včera tu měl Yuri takovou menší výměnu názoru s Frankym ohledně zajíždění motoru. Tak jak to vlastně je? Já mám na jaře zajíždět 3 motorky. Vím, že více mazat moc netočit. Ale proč se to tolik nesmí točit? Kolik km musím ujet s bohatou směsí? Můžu pak jezdit opatrně s normální směsí? Jak to tedy vlastně je? Mám u všech 2 kroužkáče, olej Motul motomix 2T.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 19:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslíš že se nehryzne??tak přijed a vem si sebou válec po výbrusu a já ti to ukážu
Datum: 22. února 2010 19:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za rady.
Datum: 22. února 2010 18:05
 hezky si to stando vyložil,
Datum: 22. února 2010 15:48
Jméno: standa
IP: uživatel8816
 Franky je Franky......obcas ma horkou hlavu........ Zajizdet se musí! Olej máš dobrej! Ten mam taky. ....jak zajizdet......klasika....jehlu nahoru,víc oleje(1:25).....první desítky kilometrů netočit,pokud mozno jezdit po rovine,sledovat teplotu valce.....jak je horkej a smrdí prepalenej olej tak na chvilku zastav..... po prvnich cca 50km to zacina mit snahu trochu jet,takze ho uz obcas víc vytoč,ale stale jezdi prevazne do strednich otáček.......tak nejak ve strednich otackach jezdi do 150-200km-pak ucejtis ze motor zacina chtit do otacek......tak mu to doprej,stále mazej trochu víc,jehlu furt nahore,chvilkově klidně motor do plnejch,ale zadnej extrem........pak uz jen sleduj jak se motor chová......cim dál vic ho vytáčej......zhruba po 500km je takřka zajetej.....stačí víc mazat(rekneme 1:30).....ja po najetí 600km vzal motor na motokrosovou trat a uz šel jak víno!   kdyz sem válec sundal po dvou letech,byl bez škrábance,dokonale zajetej,kruhy neustále bez vůle!! Jak sem to napsal,tak to delam........jen s tim rozdilem,ze ty km moc nepocitam......posloucham jen motor......on si rekne sám......takle zajetej 8.vybrus mi jel radarových 78km/h,mel silu jak prase byl točivej a spotrebu mel pres 3 litry.......a jinak ty dvoukruhy sou docela odolný........ty kvalitní vydržej rovnou kotel bez zajetí.....sice to brzo straci kompresi,ale vim ze to jde(taky znam lidi co odmitaj zajizdeni)......levny nekvalitni dvoukruhy rádi praskaj......to je zas sloh  fuj
Datum: 22. února 2010 15:46
Datum: 22. února 2010 15:40
 nesmíš to točit prvních 500 km,musíš mít jehlu na 3 zářezu,netočit to vubec,jen tak lehounce po rovině na trojku.po těch 500 km maž stejně oleje,ale už mužeš jezdit trošku víc pak po 900 už tomu dávej zabrat.Ale rozhodně nejezdi hned naplno po výbrusu,Sekne se ti motor celej.!!!
Datum: 22. února 2010 15:35
|



|