Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci. Předem se omlouvám za inzerci, ale asi je to jediné východisko. Sháním nádrž na Mustanga. Nesmí být nijak poškrábaná, promáčklá ani nijak jinak poničená. V nejhorším bych vzal celého Mustanga, avšak musí splňovat podmínku, že bude mít nádrž v krásném stavu. Již jsem měl několik nabídek, ale u každé byl nějaký problém, ať už to byla třeba doprava. Prosím Vás, kdo může něco nabídnout, ať napíše a určitě se dohodneme. Předem díky. Napster10@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 17:49
 http://www.bazos.cz/search.php?hledat=mustang&hlokalita=&cenaod=&cenado=&order=&crz=75 tahle by se ti mohla libit
Datum: 17. ledna 2010 17:49
 Cau mam problem se svetlama na pionyru21. Na zapalovani je napsano ze ma 20W. Kvuli tomu to malo sviti a casto me stavi policajti. Proto potrebuju nejak poradit jak to mam udelat aby to vic svitilo. Nevim jestli staci jenom vymenit ty dve svetelny civky za ty co tady sesa ma http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_201.html; http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_200.html a bude to svitit vic nebo se s tim musi udelat jeste neco dalsiho? Uz se tady na to ptal Mara ale nejak sem to nepochopil co s tim ma udelat vsechno. Nebo jestli to vubec musi bejt zapalovanim a jestli to neni treba jeste necim jinym? Nemuze to bejt nekde nejak blbe ukostreny nebo neco podobnyho protoze musim jezdit jenom na dalkovy aby vubec bylo videt ze neco sviti, tlumeny to je fakt jenom takova bludicka ze skoro neni videt. Dekuju jestli mi nekdo poradite co s tim mam delat. Jestli vam treba pomuze aspon video z mobilu jak to sviti nebo nejaka fotka apod. tak to sem klidne pridam
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 8:14
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 20W zapalko nemá slabší rotor (Yuri!), pouze stator je osazen 15+5W póly. Pokud by snad někoho napadlo osadit ho 15+15W póly, tak je potíž že musí být v určitých pozicích. Rotory 20W a 30W verze se liší rozdílně zalitými magnety vůči poloze zámku vačky a to protože každá z verzí má na jiném místě zapalovací pól. A tady vyplývá potíž s přestavbou na 30W verzi. Pokud se nechá původní rotor, tak světelnému okruhu je to jedno, ale sfázování nabíjení zapalovacího pólu se rozhodí a jiskra je slabá, nebo vůbec žádná. V takovém případě bych doporučoval 20W rotor nechat a předělat zapalovací část na LightCDI, nebo klasickou úpravu na tyristorové zapalko. Každopádně se ale bavíme o plně nabuzených magnetech rotoru a změnou na 30W verzi se zároveň musí překopat elektoinstalace, bo je jiná.
Datum: 18. ledna 2010 8:14
Jméno: Franta_FBN
IP: uživatel8402
 Někde jsem tu čet že mu špatně svítí předek, věčina pionýrů měla dvě cívky, a to na předek, a na zadek, takže problém bych hledal v cívce na přední světlo. Zkusil bych jinou, nebo jinej odtrh cívky vůči statoru. Sice s tim nemám zkušenost, vždycky sem žádnej nedělal, ale prej by ňákej měl taky bejt..
Datum: 17. ledna 2010 19:09
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Ja bych to neresil a dal bych komplet 30W zapalko
Datum: 17. ledna 2010 13:07
 To bude ten rotor. me to taky svítilo jak bludička. Pak ještě jak mam pincka po dědovi tak on si dělal sám novou elektriku a vypadalo to hrozně,bylo tam tak 5 metrů zbytečných drátů. Když jsem to všechno vytrhal a udelal elektriku znova tak jak má bejt tak to zářilo jak blbý. Později jsem dal na světla cívky 30W,přední žárovku 25W a ted s tím každého oslním
Datum: 17. ledna 2010 10:41
 vy ste mechanici, na to aby pridal 20zavitu by tu civku musel navinout uplne odznova.spis bych se vydal cestou sehnani dobryho rotoru, pripadne nabuzeni stavajiciho, chong ma na strankach kontakt.
Datum: 17. ledna 2010 10:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak zkus natočit to video a nemáš třeba ve předu nějakej špatnej kontakt?? a nebo je ta žárovka třeba už v čudu tak svítí málo..
Datum: 16. ledna 2010 23:32
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 A nechcete teda natocit na mobil video kterym fichtla nastartuju zapnu predni svetlo a parkrat to proturuju jak to svetlo bude svitit a pak to samy udelam se zadnim
Datum: 16. ledna 2010 22:48
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Ne žárovky tam mám 15/15W ve předu a v zadu mam sulfitku 5W. Ale je zajímavý že v zadu to svítí hodne a ve předu málo.
Datum: 16. ledna 2010 22:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no a nemáš tam třeba jen moc silný žárovky??
Datum: 16. ledna 2010 22:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To samy muzes udelat i na zapalovaci a bude to lip chytat
Datum: 16. ledna 2010 22:28
Jméno: ondr
IP: uživatel7534
 sežen si ten drát co je na těch cívkách musí být stejný průměr a přidej tam ale o 20 otáček na obou cívkách a uvidiš jak to bude svitit
Datum: 16. ledna 2010 22:23
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 pro péro: A co by si mi teda poradil ze s tim mam delat aby mi to vic svitilo?
Datum: 16. ledna 2010 22:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no to číslo rotoru uvisíš asi až teprve když sundáš stator...no ale jestli máš na statoru napsáno 20w tak rotor bude 05
Datum: 16. ledna 2010 22:03
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 A cislo toho rotoru zjistim jak? Je to rovnou videt kdyz se koukne na zapalovani a nebo se musi neco sundavat?
Datum: 16. ledna 2010 22:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no môže to byť aj rotorom, magnety v ňom sú už vyštavené a to sposobuje malé vybudenie cievok skús vymeniť rotor sú tri typy jeden je z 550/555 ten je malý ale to do nového zapaľovania nedáš a potom sú tie novšie rotory a na nic sú čísla 05 alebo 20 skus si pozrieť jaký maš tie 20 boli silnejšie alebo si zožen iní rotor a prehoď ho a možno ti svetla pojdu lepšie pokiaľ chyba nebude v cievkách tak to bude určite výžmíkaním rotorom ja mám ten istý prípad
Datum: 16. ledna 2010 21:53
 zdar, poradili byste jak vratit ty kulicky rizeni do spodni casti bryli aniz by vypadavaly, pri montazi bryli? diky predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 11:49
 jo, diky, po fikusove rade mi to na prvni pokus vyslo. nez sem se tu zeptal tak sem dal malo vazeliny a vsechny popadaly ale s vice vazelinou to bylo perfekt
Datum: 17. ledna 2010 11:49
 já tedy na babetě klec nemam  Udelej to jak rika zajic13: dej tam vazelinu a ty kuličky tam naskládej... Ale nesmíš ji tam dat málo jinak to neudrží
Datum: 17. ledna 2010 10:44
Jméno: Franta_FBN
IP: uživatel8402
 Nebo dát ložiska s klecí.. Třeba na pionýra de tušim z babety, ty maj klec, a montáž je tak jednoduchoučká
Datum: 16. ledna 2010 21:56
 namaz tam vazelinu a ty kulicky do toho jenom naskladej,ta vazelina je podrzi
Datum: 16. ledna 2010 21:27
 zdarec mám pekáč 21 s papírama ,platím pojistku ,ale techničák se na něm ještě nedělal a v červnu chci jít na technickou a jak mám postupovat a na kolik let je ta technická?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 16:49
Datum: 17. ledna 2010 16:49
Jméno: filip
IP: uživatel924
 u pionyra je technicka na 4 roky
Datum: 17. ledna 2010 12:03
Jméno: Franta_FBN
IP: uživatel8402
 Myslím že tam máš chybu, a myslíš místo techničák technickou ne?  .. Nezáleží jak dlouho nemáš STK, sám mám papíry na kterých nebyla nikdy STK, ale snad příští týden už bude.  . Prostě vemeš velký a malý TP, a s motorkou zajedeš na Stanici Technické Kontroly..
Datum: 16. ledna 2010 21:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 22:22
Jméno: standa
IP: uživatel8486
 a co.....tuningovy kity na skutry.....jedinej znamej kdo udelal podobnej valec na fika je stejsky.....
Datum: 17. ledna 2010 22:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Valce jak reseta
Datum: 16. ledna 2010 22:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 pojedou ale za ty penize co bys do toho vrazil tak by sis koupil starsi silnejsi moto a pojede jeste lip
Datum: 16. ledna 2010 22:11
 Tak co chystáte se někdo na Soběslav ? nebo chystáte se jako diváci ? nebo se budete raději ohřívat doma v teplíčku
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 18:17
Jméno: Franta_FBN
IP: uživatel8402
 jo, to teda, zatim sem měl kliku a na závodech jsem stratil akorád muj nejodladěnější výfuk  , ale jediný čeho se děsim je stejně ten debilní skok cílem, pro nás totální seriovky neni, měli by tam udělat ňákou akční objížďku, nebo něco takýho, páč znova schánět vidle, jen kvůli pár paletám se mi nechce :_D
Datum: 17. ledna 2010 18:17
 jedu taky, bude stranda, zajima me co tam jetos necham
Datum: 17. ledna 2010 11:05
 Nic neni jako soběslav  A jak to vlastně máte daleko vy ?  (já Benešov - cca 100km)
Datum: 16. ledna 2010 22:25
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mam to daleko  tak si to vynahradim prachovicema co se jednou 30.1 2010
Datum: 16. ledna 2010 22:18
 Soběslav, to je jasný, tam se musí  Sice s origoš podlaháčem, ale tak co, snad tam nenechám zase přední vidle jako předminulej rok
Datum: 16. ledna 2010 22:01
 já to mám daleko tak budu rád že se tam dostanu aspon jako divák
Datum: 16. ledna 2010 20:23
 mam to daleko  radsi budu delat pareza nebo budu hrnout snih pokud nejakej napadne
Datum: 16. ledna 2010 20:22
Jméno: Jawař
IP: uživatel5299
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 20:21
 sice tam má napsaný kolik tam má nových věcí,ale co si dneska neuděláte sami to nemáte,to že to má po generálce to se nikomu nedá věřit,a za těch 1 500 si myslím že to ještě de ale ono to pujde nahoru a to nemá cenu.
Datum: 16. ledna 2010 20:21
 moje představa tak 1500-2000 kc, vic nema vyznam
Datum: 16. ledna 2010 20:17
 Můžete sem někdo dát fotku karbecu z jawy 175/356? V příručce je takový na stahovací objímku hrdla, ale ten můj to má na klasický šrouby jako 250ka a má hranatou plovákovku.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 22:57
 Najdi si novější příručku - na první typy se dávali s tou objímkou (přírubou) a od nějakého roku se to změnilo na ten co tam náš ty (monoblok) bez příruby - jestli je na 175 nebo 250 zjistíš když si změříš difuzor - na 175 má byt 24mm na 250 26mm
Datum: 16. ledna 2010 22:57
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 taky mam klasiku na srouby a kulata plovakovka
Datum: 16. ledna 2010 22:14
 Jen jestli to tak má být, nebo to někdo poupravil....
Datum: 16. ledna 2010 21:13
 Jezdíte tady někdo enduro?a na jakej stroji?ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 18:20
 samořjmne na fichtlu ale hard enduro
Datum: 17. ledna 2010 18:20
 SaGy:koho se ptáš  jestli mě tak sem od Hanušovic
Datum: 17. ledna 2010 10:35
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Zdravím EXC  Tady SX s TP  ) Odkud seš?
Datum: 16. ledna 2010 22:39
 Jasně no, triviální otázka cca 10KW v XT, nebo cca 20KW v DT
Datum: 16. ledna 2010 22:06
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Jezdim Pragu ED 250. XT je 4-takt, DT 2-takt, tak si vyber...
Datum: 16. ledna 2010 21:47
 prominte že se sem pletu ale co je lepší yamaha Xt nebo DT obě 125?
Datum: 16. ledna 2010 21:41
Datum: 16. ledna 2010 20:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 exc 125
Datum: 16. ledna 2010 20:21
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Nevim jak moc enduro draku myslíš, ale krom fichtla jsem také endurař, a jezdím na Yamaze DT 125..
Datum: 16. ledna 2010 20:14
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 na simsonu
Datum: 16. ledna 2010 19:59
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 čau co mam s přednima tlumyčama na jawe 21 mě fubec neperujou dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 21:23
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 a co dy se stalo kdyby byli podražený a de to nejak opravit
Datum: 16. ledna 2010 21:23
Datum: 16. ledna 2010 21:01
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Můžou bejt třeba jenom zatuhlý! pokud nejsou podražený tak rozdělat, očistit promazat a složit a snad by to mohlo bejt dobrý!
Datum: 16. ledna 2010 20:18
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 ja to tam nemužu najit
Datum: 16. ledna 2010 20:06
 to je jesný že sou podražený
Datum: 16. ledna 2010 20:04
 Je to na jawa-50.cz
Myslím
Datum: 16. ledna 2010 19:57
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 a jak to mam spravit
Datum: 16. ledna 2010 19:56
 rozbity
Datum: 16. ledna 2010 19:53
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 21:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tohle ti je k ničemu. Dříve po tobě chtěli pojištění+tuto kartičku. Dnes jim stačí pojištění.
Datum: 16. ledna 2010 21:43
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 19:43

čest draci,pořád mi blbne spojka a už si s tím nevím rady, kdyš držím spojku a dám za jedna točí se mi zadní kolo,pak to strašně zarachotí kdyš dám jedničku(prostě to jde přes zuby),a jakmile sedím na pincku na volnoběh ok,ale jakmile sednu na pincka a je tam jednička se spojkou tak se volnoběh zmenší pincek se třese a chce chcípnout,takže už nevim co s tim?pomohla by ještě jedna kulička do spojky?koukal sem na tyčku tu delší ve spojce,ohnutá nejní,zrezlá taky není,kuličku sem nekontroloval jestli tam je  ,myslíte že jsou KO lamele?bo pomůže jen eště jedna kulička?zkoušel jsem to různě štelovat na deklu zapalka i na páčce,ale kdyš sem to dotah na dekklu, spojka šla ale nemělo to komprssi,pak kdyš sem to povolil tak aby to mělo aspon tu trochu dobrou kompresi spojka už nešla.Co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2010 17:31
Jméno: NAPY
IP: uživatel8648
 No, nwm proč tu mluvíte o lamelách =D mě tohle dělal taky a vyřešil sem to jednoduše místo kuličky jsem si vyrobil malou tyčku o průměru 4mm a má tam být 5mm kulička vyrobil sem si jí podle potřeby a zkoušel jak to bude ideální a nakonec se mi to povedlo =) jen to chce zkoušet a vyhrát si s tím a samozřejmě tu tyčku nemůžete někdě uříznout a dát tam, musíte ji odhrotovat + trošku poupravit aby se nezničila a neničila tyčku která vede k lamelám. =) u mne to tak funguje s Pozdravem tým Genatek ... http://www.genatek-servis.webnode.cz  přeje hodně štěstí a hodně najetých km
Datum: 02. února 2010 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 Me se to nezdá.....spatny lamely tohle nedelaj....tohle delá špatnej mechanik a nebo povolenej spojkovej koš....taky to treba dela nedostatek oleje a nebo 30 let starej olej......
Datum: 18. ledna 2010 10:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja myslim že kdyby to byly lamely, tak by spojka právě nezabírala! ( ja když stojin s fichtlem, na volnoběh a dam tam za 1, nebo zastavim mam tam 1 a držim spojku tak mi to taky volnoběh skoro neutahne při horkym motoru neutahne vubec, řekl bych že je to u fichtla s normálníma lamelama normální,
Datum: 16. ledna 2010 18:50
 já jsem to čekal že to budou lamele  rakže to teda asi rozeberu,mě tam strašně štvou těch 5 pružinek,to se nedá prostě nasadit,mě to trvalo 2 dny u starýho pincka než sem to dal dokupy
Datum: 16. ledna 2010 18:43
 mě něco podobnýho dělal uvolněný spojkový koš- spojka nevypínala. Každopádně i tak musí dekl a spojka dolů, takže si kup nový lamely (úplně jednZo jestli korek nebo ferodo a mezilamelu, přikup nějaký čtyřky segrovky (pro jistotu  ) Za 250 korun to máš spravený a nadlouho klid.
Datum: 16. ledna 2010 18:40
 lamely KO
Datum: 16. ledna 2010 18:24
 Zdarec, měl bych možnost koupit v origoš stavu Jawu 350/634 s papíry nebo i bez. Bohužel má prý rozsypanou klikovku, takže bych musel půlit motor. A tak se ptám jestli si myslíte že bych to zvládl, když jsem už půlil pincka a jawu 175. Jestli to není nějaké složitější a tak, nebo jestli to je podobné...fakt váhám jestli ji mám vzít... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:55
 zvlád bys to jen je tady jedno úskalý a to je středovej labyrint, musíš rozlisovat kartery! nesmíš je páčit od sebe a potom z druhý strany jak je prim kolečko tak musíš vytlačovákem tu kliku vymáčknout, pak rozpůlíš labirint ten je sešroubovanej a je na něm taky jistíci kolík aby se neotočil v bloku motorua musíš vyndat vidličku spojky poloautomatu
Datum: 06. února 2010 20:55
 U dvouválce si oproti jednoválci musíš jen pohlídat, aby jsi měl při půlení ojnici ve správný poloze.
Datum: 16. ledna 2010 20:42
 Dík
Datum: 16. ledna 2010 19:31
 jestli je za dobrý peníze a chceš jí,tak jí ber  , ten motor není problém rozpůlit
Datum: 16. ledna 2010 18:50
 ja bych ji bejt tebou vzal, jestli si udelal 175 tak tohle zvladnes...
Datum: 16. ledna 2010 18:19
Jméno: ......
IP: uživatel2971
 Zdarec,mam problem s dobíjením u Panelky.Kontrolka sviti porad i pri vytazeni klicku(mam udělány bateriak).Ta kontrolka zhasne jenom ,když otocim klicek vlevo.Vzal jsem si zkoušečku a proud mi jde do spinacky jenom když je klicek otoceny.Kdyz jsem motrou nakopl a zkoušečkou jsem zkousel dynamo,tak do svorky D ani M nesel proud na Rele taky ne,jenom do B.Predem dekuji za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 18:09
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 22:39
Jméno: Kofola
IP: uživatel8469
 15 určitě je to ten prví typ bez tachometru a s větší rozetou
Datum: 18. ledna 2010 22:39
 ja myslim ze pude od 10-12 mozna i vic
Datum: 16. ledna 2010 18:38
Jméno: Š.M
IP: uživatel6963
 Tak takovýhleho krasavce sem už kurňa dlouho neviděl. Myslím že ta cena je za něj ještě hodně malá kdybych ty prachy měl na ruce neváhám.
Datum: 16. ledna 2010 18:34
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jakou barvu měla origo rozeta na pincka/mustanga ? nebyla náhodou pozinkovaná ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 20:43
 Pozink a navrch stříbřenka.
Datum: 16. ledna 2010 20:43
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ale možná byla vzitá stříbřenkou,já nevím mno zajímalo by mě to
Datum: 16. ledna 2010 20:01
 j podla mna jo bolo pozinkovaná
Datum: 16. ledna 2010 19:20
Jméno: tomas
IP: uživatel7887
 zdravim potrebuju pochromovat par veci na motorku nevite o nejaky chromovne kde to delaji diky vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 17:18
 Pokud to jde, tak je lepší koupit repliky.
Datum: 16. ledna 2010 17:18
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Zdar hoší. Mám problém s pionýrem, potřeboval bych poradit. Nemůžu jed na plnej, páč se zadusí, jako by nebyl benzín, když dám malinko plynu, tak to jede, dám 3/4 a věčinou to taky jede, ale na plnej to nejede. Když dám plnej a podržim plovák tak se to věčinou i docela slušně rozjede, ale bez přeplavení plovákovky to na plnej prostě nejede. -Trysky jsou čísté (na 100%) -Hladina je: Benzín mi slabě prolíná z pod víčka plovákovky Krom toho jedna technická otázka. Jak nastavim hladinu? Plíšek na plováku nahoru, nebo dolu? Když se nad tim zamyslim, tak mi vyjde dolu, ale co si pomatuju, tak sem to vždycky dělal naopak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 12:06
 este neco - zkontroluj si kladivka a odtrh, to dela uplne to samy...pac chudsi smes se blbe zapaluje, kor na chrchlovi, a pri zvyseni otacek kladivka muzou uskakovat nebo pokud maj nejakou vadu (puky, blbe dolihaj) tak se tez blbe vytacej...
Datum: 17. ledna 2010 12:06
 ze tam mas tak velkou trysku me ani moc neprekvapuje, pokud to delalo tedka v zime a jeste pokud je motor studenej tak to chce hodne bohatou smes...problem ti nastane v lete a po ohrati motoru, ten motor pak tu bohatou nebude chtit zkousnout...jinak hlavne ze se to vyresilo, at jezdi
Datum: 17. ledna 2010 11:58
 jo, jediný co jsem vám neřek je, že mám otevřenější vzducháč, s lepší vložkou, ale přeci origo pincek jede i bez vzducháče, takže je to stejně divný
Datum: 16. ledna 2010 22:10
 Jasně no, taky nechápu proč, ale jak říkám, amerika je země neomezených možností, v ČR je možný všechno, a pionýr je jako ČR, na něm je možný uplně všechno  U pionýra se ničemu nedivim
Datum: 16. ledna 2010 22:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to neni samo sebou !!!
Datum: 16. ledna 2010 21:57
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Hoší, díky za rady, ale jako vždy jsem to vyřešil sám. Chyba byla v trysce, ikdyž byla čistá, tak byla špatná  , páč můj motor si usmyslel že by se mu líbyla větší, ani 80ka nestačila, tak až ňáká zhruba milimetrová. Takže chyba byla ve směsi, po přidání plynu naplno byla tak chudá, že se motor zadusil. Takže teď muj motor sytí tryska s číslem 100  já se zbláznim
Datum: 16. ledna 2010 21:16
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Karbes sem měnil, divný že by měli oba stejnej problém ne? Kord když jeden je skoro novej..
Datum: 16. ledna 2010 20:08
 jj to my dělalo ze spojkou sem to mohl vytočit na plnej ale jak sem se rozjel tak se to dusilo.skus vyčistit karbec hlavně tu dírku do které šroubuješ trysku hlavní až do plovákovny to něčím protáhni
Datum: 16. ledna 2010 19:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ohni plíšek v plovákuvce víš, tím docílíš vyšší hladiny ( bude to něco podobného jako když držíš cupovák) a mělo by to ject
Datum: 16. ledna 2010 19:15
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Jo, a zapoměl jsem napsat, že když jedu na těch 3/4 plynu, nebo prostě jak to jede, a zastavim, a otočim se přes nohu jedna plná, tak se nezadusí, zadusí se až když se jakoby rozjíždím..
Datum: 16. ledna 2010 18:13
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Totéž sem si myslel před GO, ale udělal jsem komplet motor, a výkon výrazně lepší, a problémy co sem s tim měl tak taky zmizely, ale ujel sem na tom sotva 100km sou zpět obdobné problémy..ale předtim to nejelo ani na cucák..Myslim..
Datum: 16. ledna 2010 17:55
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8483
 hele můžou to bejt gufera já to měl taky mi tam protejkalo víc oleje než by mělo a na plnej plyn se mi to taky dusilo na půlku nebo na třičtvrtě mi to jelo skus se na to podívat já měl to gufero o půl milimetru menši něž má bejt
Datum: 16. ledna 2010 17:39
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 aha..Mno myslel jsem si to taky, ale udělal jsem to naopak, a vypadá to líp. Když se na d tim zamyslim, tak plíšek ohnu níš, plovák vyleze s hladinou vejš a zavře přívod pozdějc. Ohnu plíšek vejš, a hladiny zavře přívod dřív..  Tak já nevim
Datum: 16. ledna 2010 17:34
 já dávám radši hladinu a trošiku větši protože jezdim hodně v kopcich tak aby stihal benzin
Datum: 16. ledna 2010 17:33
 Tak tu hladinu zkus poštelovat, podle toho, jak jsem napsal. Když ohneš plíšek směrem nahoru, tak hladinu zvýšíš, pokud plíšek ohneš dolu, tak hladinu snížíš.
Datum: 16. ledna 2010 17:20
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 No trysky jsem čistil projistotu drátkem, a benzín teče řekl bych dostatečně, žádný kapání, ale souvyslej čůrek benzínu
Datum: 16. ledna 2010 17:18
 Skontrolovat palivovu soustavu. Kohoutek, hadička, filtr(pokud máš), hladina plovákovky atd.
Datum: 16. ledna 2010 17:17
 mě to same dělalo když sem měl ucpany kohoutek na nádrži a taky trysky ale když říkáš že je máš čisté...
Datum: 16. ledna 2010 17:13
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 No jeden člověk mi radil, že hladina benzínu v plovákovce má bejt, aby benzín slabě prolínal z pod víčka plovákovky, a to mi dělá, takže to vypadá že je to jak radí Napster 10.
Datum: 16. ledna 2010 17:12
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 ohni trošku ten plíšek nahoru, aby v plovákovce bylo víc benzínu, protože když ho dáš dolu tak tak ti zavře brzo a nemáš tam tolik benzínu,
Datum: 16. ledna 2010 17:03
 Hladina v plovákovce musí po ponoření plováku lícovat s horní hranou plováku.
Datum: 16. ledna 2010 17:03
 Zdar draci,chci se zeptat jestli nemate nekdo kontakt na Stejskyho,staci meil  ,diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 16:55
 No akorát že já ty stránky nevim,tak mě laskavě neurážejte!!!Kdybych věděl jak je má tak se tam asi kouknu,co?
Datum: 16. ledna 2010 16:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 16. ledna 2010 16:42
 kdybys nebyl hnilý a podíval se do nabídky na jeho webu, tak ho tam má napsaný...
Datum: 16. ledna 2010 16:06
|



|