Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hele kuci ? dají se nako zvetsit vydlice na mustangovi ?? díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 10:08
 Pro Ondrjawa: na co by potřebojal tu redukci?
Datum: 13. prosince 2009 10:08
 nebo tam ještě mužeš dát kolo ze stadáka,ale nejlepší by byli asi ty teláky ze simsona ale to bys sis tam pak ještě musel udělat tzv.redukci
Datum: 12. prosince 2009 21:16
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 aukro 500 kc
Datum: 12. prosince 2009 21:11
 a newis kde a zakolik bych je mohl sehnat ?
Datum: 12. prosince 2009 19:15
 drahý?? ale bezpečnější než kde jaký navařování já je mám na uparaveným fíkoj na silnici a nemůžu si stěžovat a drahý fakt nejsou
Datum: 12. prosince 2009 19:02
 moc drahý ....
Datum: 12. prosince 2009 18:38
 Dej tam tlumiče ze simsona. Máš jistotu že ti to neprdne a na ty skoky sou rozhodně lepší větší pohodlí. sice to nebude už originál ale když s fíkem skáčeš tak je ti jedno jak vypadá.
Datum: 12. prosince 2009 18:29
 a jak prodelsit jako navarit tam novou trubku ? a nemuze to pri vetsim skoku nebo tak nak aby to neprdlo ve svaru a nerozbil bych si hubu ...
Datum: 12. prosince 2009 18:24
 Jj to asi pude...přesně jak říká ondrajawa
Datum: 12. prosince 2009 18:17
 normálně je dole uřízni a prodelši to
Datum: 12. prosince 2009 18:15
 no dal sem si z mustanga na jednadvacu vydlice tak tu samotnou motorku potrebuju zdvíhnout abych nedrhnul kdyz budu skakat nekde ... víš
Datum: 12. prosince 2009 17:34
 Na co to potřebuješ ?
Datum: 12. prosince 2009 17:29
 ok dík honzo ale treba jak mas proste ten tlumic takouvou tu trubku  da se na to navarit treba dalsi trubka ? aby se jako zvetsily ? jinak dík
Datum: 12. prosince 2009 16:57
 dají ...dáš tam polovičku další pružiny ...líp to pruží a vezne se to trocha ale hrozí že se ty pružiny nějak zamotají
Datum: 12. prosince 2009 16:52
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je uplna blbost,snad jen dat jiny treba ze simsona
Datum: 12. prosince 2009 16:49
 zdarec hoši, mam dotaz, dávám kámošový do kupy mustanga a sehnal jsem barvu ale nemam kompresor a potřebuju vědět jestly kdybych to nattřel štětcem tak čim by se to nechalo rozleštit? díky za odpovědí, moje icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 1:27
Datum: 13. prosince 2009 1:27
Jméno: Laibr
IP: uživatel4459
 Cus, to natri valeckem a mas pokoj pokud nemas moznost to nastrikat a stetcem vubec nedoporucuji kdyz jsem to parkrad vydel natrena stetkou tak proste hruza jak vydis ty tahy znam takove experty co to tak delaji a pak to stejne rozbijou v lese :o)
Datum: 12. prosince 2009 17:50
 ... by to možná šlo brousit pod vodou nějakým velejemným brusným papírem. Myslím ale, že to pak bude matný.
Datum: 12. prosince 2009 16:32
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau ted sem koukal ke stejskymu na stranky a ma tam neakou novou upravu . je to 3 kanal mate s tim neky zkusenosti?d
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 19:07
 o tyhle 555 samozrejme vim, jen by me zajimala zivotnost toho motoru , obzvlaste kliky a lozisek, jestli to teda proste nasadil na jetej motor (ne po go). to, ze jsem nektery cisla prestrelil je mi taky jasny, samozrejme zalezi co se pouzije, jak prave rikas zapalko, tam je cenovej rozdil vape/chong/minibike velkej, pak loziska jde oto jestli skf/fag na kliku a do prevodovky zkl , nebo skf vsude , karb dellorto/dellorto china/dal by se pouzit i amal na sima, zkratka mohli bysme tu o tom polemizovat nekonecne dlouho... hlavne zatim z upravama nemam zkusenosti tak jsem ty ceny prestrelil, uvazuju ted v posledni dobe nad tim ze bych postavil neco do kategorie RS, trochu si pohravam is myslenkou speciala (mam svyho cloveka na upraveni valcu...) , ale finance me prave odradujou, jelikoz mimo to taky prubezne renovuju+upravuju sima a uz v nem mam skoro 20k a nebere to konce....
Datum: 12. prosince 2009 19:07
Jméno: Standa
IP: uživatel8193
 To je vse pravda,ale co reknes na tohle : http://jawaracing50.wbs.cz/J555.JPG testovací seriová 555 se seriovym motorem 05,jen je na tom adamcovej 3 kanál......jede na seriovym motoru a seriový prevodovce a jede jako kráva...... ze zrovna stejskalovej 3 kanal potrebuje prevodovku s ostrejsim pilákem neznamena ze kazdej zavodni valec potrebuje zavodni prevodovku......ale tak je to lepší.....jen bych ty cifry trochu poupravil podle mýho motoru: Loziska-gufera 600,klika+hlava 3500,zapalovani 500,-(Chong),cestovni uprava 1800,- ,saci koleno,molitanovej filtr a dell orto 19 2200,- a to jsem ty cifry přepálil.....bez hlavy a setu karburace mi to vychází na 5000,-........jinak to vychazi asi na 8500,- a kdyz budes chtit lepsi podvozek tak vidlice moskyto/dandy 1500,- +novy zadni tlumice SESA 800,- + pneu 1000,- takze jsi na 12 000,- a mas zavodaka.....se stejskalovym 3K jsi v tom za 12000,- .......+2900,- prevodovka takze 15 tisíc......a tech 15 000,- je extrem!! Karbec sezenes pouzitej do 1000,-,zapalovani si postavis za 500 a nebo z minibike za 500,pouzitý i levneji ......sani udelas zadarmo doma .......ale proste klika,zapalovani a karbec sou prostě daný pro motor co toci 11 000 otacek......
Datum: 12. prosince 2009 17:51
 je to pekny to jo, ale samotnej valec ti nepojede, potrebujes k tomu taky motor, zkusim to rozepsat - prevodovka 3500 , loziska+gufera 1500 , klika 3000 , hlava 1500 , karburator 2000 , zapalovani 3000 + 3000 za ten valec ... jsi na cca 17 tisicich jenom za motor... , kterej sice pojede , ale kdyz ho nasadis na seriovej podvozek tak v prvni zatacce vyletis.
Datum: 12. prosince 2009 16:46
 ¨Dělá to přece stejsky ..bude to super
Datum: 12. prosince 2009 15:53
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 ty kravo to musi jet
Datum: 12. prosince 2009 15:20
Jméno: simply
IP: uživatel2971
 Zdarec,ta gumova paska prez nadrz je nejaka rarita?Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 19:09
Jméno: simply
IP: uživatel2971
 Ja mam origo neposkozenou!
Datum: 12. prosince 2009 19:09
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ja tam mam original neposkozenou  akorat okolo vicka je uvonena ale to spravim
Datum: 12. prosince 2009 18:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Sesa nabízí tady na fichtl krámku tyto gumy. Počkej si do nového roku a kup si je!!!
Datum: 12. prosince 2009 16:29
Jméno: Lukáš Holub
IP: uživatel4663
 Kdysi to měl skoro každý mustang,ale stářím se to zničilo,tak jich bylo míň a míň až dnes nejsou k sehnání.Když seženeš tak poškozené.A musíš za ně dobře zaplatit.A i o ty poškozené je dneska rvačka.
Datum: 12. prosince 2009 15:48
Jméno: simply
IP: uživatel2971
 U Mustanga
Datum: 12. prosince 2009 15:12
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Zdarec. kalda IP:uživatel3517 jaké máš icq? nebo skype?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 15:11
 Čau draci, chtěl bych poprosit o radu. Mam mosquito ale nevim jakou svíčku bych tam měl dát. Mam tam klasiku N15C od Brisku. Ale oasi to neni uplně ono. Ale žádnej návod nebo tak něco ktomu nemam tak newim jaká přesně tam má bejt. Předem děkuju za jakou koliv radu. Fichtlum zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 17:41
Jméno: mil-house
IP: uživatel8200
 oukej, díky.
Datum: 12. prosince 2009 17:41
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 mam taky na mosquitu N15C a kope jiskru jak divá, jinak v prirucce je napsany ze N15C patri do typu 586 a do typu 585 ze patri N14C..ja s tou N15C zatim zadnej problem nemam
Datum: 12. prosince 2009 17:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Proc by to nemelo bejt ono?
Datum: 12. prosince 2009 16:50
 Zdarec, Tedka sem dumal na klapkovým sání a vým že se rozlišuje podle tvrdosti jazýčků atd.. ale já sem o tom někde něco četl a tedka to nemuzu najít.Nevíte o nějaký strán kde by na toto téma něco bylo ??díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 14:20
 Nemáte kontakt na někoho jako košma četl jsem že je to kdosi kdo dělá 4Q z čz..pls ..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 13:48
Jméno: pavel
IP: uživatel1093
 zdravim neznate nekdo stranky na jawa 125/810 chopper díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 13:09
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 21:52
 www.vxmoto.sk ,v menu si kliknite na Airsal -sady valcov a tam si kliknite na stránku 33. toto je udajne hlava, ktora presne pasuje na fichtla
Datum: 13. prosince 2009 21:52
Jméno: Standa
IP: uživatel8193
 Myslim ze na fichtla jde valec i hlava z Pucha......kdyz prohrabete pokec tak tu sou nekde fotky........6 kanal s klapkou malossi na fichtlu....
Datum: 12. prosince 2009 17:31
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
 no jo co se dá dělat..ale díky za změření
Datum: 12. prosince 2009 15:17
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Jelikož tu jsou samí nedočkavci tak jsem to došel změřit pionýr má 38x45mm a korádo má 45x45mm +- nějaká desetinka takže vás musím zklamat
Datum: 12. prosince 2009 15:03
 Kua Jawaku tvuj nápad mě zaujal jsem zvědav co napíše Jenda
Datum: 12. prosince 2009 13:56
 aj mi by to zaujimalo uz rozmislal som o tom
Datum: 12. prosince 2009 13:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Když vydržíš do večera tak ti to změřím korádo doma mám
Datum: 12. prosince 2009 12:47
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
Datum: 12. prosince 2009 12:42
 zdravim draci ... hele nastartuju fekala ... sednu na nej zmacknu spojku dam za jedna a zachrcci to tam a chcipne to .... pak na roztlacení to chytne a jede ... pak sem to chcipnul a znova nastartoval dal za jedna a normalne se to rozjelo jako vzy nevite cim by to mohlo bejt ? ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 13:28
Jméno: filip
IP: uživatel924
 rekl bych ze se ti spojka lepi.. muze to bejt napriklad tim ze se ti do oleje dostala trochu voda
Datum: 12. prosince 2009 13:28
 olej je novej tak asi si pohrat s tou spojkou ... jinak diky
Datum: 12. prosince 2009 13:15
Jméno: Dan
IP: uživatel8197
 Spatne sestelovaná spojka nebo starej olej...
Datum: 12. prosince 2009 13:03
 Zdarec, lisuju válce jen tak že ho nahřeju vložku schladím a vylisuju ale podle mě to není moc spolehlivé vložka může klidně prasknout...tak sem de síval na stejskyho web http://www.jawa50speed.wz.cz/technika.html no a zaujala mě tady tento stahovák ...Musí se když se lisuje vlažka takhle tak musí se taky chladit a válec nahřívat??.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 13:42
 ten stahovák co stejsky ukazuje je uplně na nic.. riskuješ že ti vložka praskně, nebo ze zlomý. nejlepší řešení je si nechat vyrobyt trn, který vsuneš do nahřátého válce a vyklepneš vložku ven. tak to dělám já a vložka ti takle nepraskne.
Datum: 12. prosince 2009 13:42
Jméno: filip
IP: uživatel924
 Zdravim... Delam ,,krosku,, z mustanga. Ram uz mam predelany a tet delam upravy motoru. Chtel bych si nechat snizit, ale potrebuju radu o kolik (vim ze bych se mel ptat spis na jakej objem spalovaciho prostoru, ale ja potrebuju zjistit o kolik mam nechat hlavu ubrat) Dekuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 12:10
Jméno: filip
IP: uživatel924
 Jsem ze Rtyně v Podkrkonoší. všechny dily z toho uz asi nemam, ale mam i z dalsich fichtlu nejaky dily.
Datum: 12. prosince 2009 12:10
 čus hele udkud jsi že bych od tebe vzal všechny díly to jsi z toho mustanga sundal
Datum: 12. prosince 2009 12:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau, možná, že to bude ode mě znít hloupě, ale jaký je rozdíl mezi odtrhem a předstihem??? Já to vždy nařídím tak nějak aby to jelo. Na jawa-50.cz ty návody mě nejdou otevřít. Prosím řekněte mi rozdíl a přesný postup jak to nastavit! Díky moc! piště to polopatikcy!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 19:45
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8201
 Jestli doma nemáš měrky tak jsi je kup,jsou to takové plíšky,označené dle rozměrů,používají se na štelovani vůle ventilu,atd a podle nich to nastavis,nebo si sežeň plech 0,4mm
Datum: 12. prosince 2009 19:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ale jak nastavit 0,4mm přesně??
Datum: 12. prosince 2009 19:19
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 odtrh je vzdalenost mezi kladivkama davam 0,4mm a předstih je doba přeskočení jiskry před horní úvratí(otevření kladívek)a má být 1,2až1,5mm(píst před horní úvratí)
Datum: 12. prosince 2009 18:13
 Ahoj na 640 chci rozpůlit motor. vše se mi daří až na sundání zapalování(bezkontakt). je tam snímač ten jsem sundal a pak jsem vymontoval centrální matku a celej ten točiví kus je na asi klínku.V něm jsou tri díry se závity.a nevím jak dál. Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 11:02
 ahoj,ten bezkontakt je jednak pojisten proti pootoceni kolickem,ale hlavne drzi na konusu...,nesundavej to páčenim protoze to akorat znicis rotor...,sezes si specialni stahovak bezkontaku na jawu,v tom miste co je ta centralni matka tak je v rotoru jemnej vnitrni zavit vetsiho prumeru,z hlavy netusim rozmer,ale do tohohle zavitu se nasroubuje ten stahovak a pak to de stahnout bez problemu.
Datum: 12. prosince 2009 11:02
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 dobrý den chci se zeptat jestli existuje nějaky tmel nebo něco na výfuk mam tam 3 malé dírečky díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 20:04
 Nebo existuje taková jakoby izolepa na vejfuky, která se tam k nim připálí ale je černá takže ti de o krásu tak spíš ne
Datum: 12. prosince 2009 20:04
 Ahoj ohledně toho alobalu...už jsem tu jednou četl podobný problém co píšeš ty...a ten borec psal ,že to zkoušel utěsnit tím alobalem ,ale prý je to jen tak nachvíli (já osobně jsem to nezkoušel jen ti říkam co jsem tu četl)  ...nebo kup ten Lukopren jak říka tady kolega.Ale já bych to hechtl svářečkou a pak zabrousil...alespon' natom svém fíku tam mam výfuk opálený tam je mi to jedno...
Datum: 12. prosince 2009 13:49
 dej tam bud alobal,a na to objímky,a nebo lepší možnost: já sem tam měl taky 3 dírky a koupil sem si tu lukopren nechal zaschnot 24 hod,a neunikne ani trošku kouře
Datum: 12. prosince 2009 10:19
 Dobrý den,chtěl bych se zeptat,jestli nemáte někdo doma raznice čísel 4mm v okolí přerovska,potřeboval bych to vyrazit a honem na evidenčku a ještě jednu věc,někde jsem slyšel,že musí být číslo vyražený i na rámu(u pionyra 555,pod nádrží),děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 12:54
 zdar v přerovje razi cisla v jakemsi army shopu možna by ti to udelali
Datum: 12. prosince 2009 12:54
Jméno: Fanda
IP: uživatel8195
 Ahoj mam dotaz,mam jawa 50 dandy a viděl sem ja jednom videu že když se otočí klíčkem tak svítí parkovací světla ale mě začnou svítit až po nastartování baterka je nabitá,protože když je viplejmotor a sešlápnu brzdu tak svítí brzdovka.Nevíte čim to muže být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 11:00
 Mně po otočení klíčkem parkovačky svítí normálně a tak by to taky mělo být. Ale proč tobě nesvítí ti nepovim, s tim jsem se ještě nesetkal.
Datum: 12. prosince 2009 11:00
 třeba to na tom videu měl nějak upravený
Datum: 12. prosince 2009 10:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ve videu toho muzes videt dost
Datum: 12. prosince 2009 10:15
 Ahoj chtěl bych se zeptat ,kde bych sehnal hlavu na fíka ,ale tu hvězdicovou....vím ,že tady na Fichtl krámku jí prodávají ,ale takovou menší ,ale mám na mysli tuhle. Obrázek není přílis kvalitní ale stačí se se podívat a člověk vidí tu velikost té hlavy ,oproti válci ... http://hurweenek.rajce.idnes.cz/Vse_mozne/ Ale když si představím tu hlavu před válcem ona musí úplně změnit proudění vzduchu nemyslíte ,že by mohl být válec potom hůř chlazen?...(Foto je pouze ilustrační z tímto fíkem nemám nic spolčného)...díky za případné odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 19:45
Jméno: kubas
IP: uživatel3032
 vyhozeny penize ja ji měl taky nechal jsem se zlakat když je všehno jak ma bejt tak je zbytečna jel sem zavody čtyria dvacitku s normalni hlavou skončil jsem sedmy a žadny problem s teplotou.
Datum: 12. prosince 2009 19:45
Jméno: Standa
IP: uživatel8193
 Jo frikulin je del a vetsinou na jare pred sezonou......musej bejt hotovy odlitky.....jinak to jezdi pomerne hodne lidi a je ta hlava perfektní......taky ji mam doma pripravenou na fika.....
Datum: 12. prosince 2009 11:47
 já bych řek že na tom obrázku má ten fik navařený žebra i na válci
Datum: 12. prosince 2009 10:50
 jj taky by mě zajímalo jestli ta hvězdicová hlava nezmění nějak rapidně proudění vzduchu.....Při jejím tvaru může být horží chlazení samotného válce.Je to tak nebo jak  ?
Datum: 12. prosince 2009 10:45
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 vl.muzak@seznam.cz
Datum: 12. prosince 2009 9:34
 Ahoj mohl by jsi mi prosím napsat přesný název stránky?...  díky
Datum: 12. prosince 2009 9:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Od frikulina dela to myslim za 1400 ale nejsem si jistej
Datum: 12. prosince 2009 9:16
Jméno: Pavel
IP: uživatel8194
 Dobrý večer chci se zeptat na kolik ccm jde převrtat válec na fichtla, já slyšel že prej až na 90ccm nebo na 80ccm. jde to ? jestli jo tak kolik je maximum ccm.\r\nKolik by jel fichtl pokud by mel 80ccm ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 11:50
Jméno: Standa
IP: uživatel8193
 koupis si od Wikua litinovej špalek na vlozku a z té to jde+upraveni karterů a válce ......70ccm dela taky azmarek@email.cz
Datum: 12. prosince 2009 11:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A nebo s valcem z pareza
Datum: 12. prosince 2009 9:17
 a este tú diru pre vlozce v karteroch treba rozsirit...
Datum: 12. prosince 2009 8:25
 no bez jiného vlozku na 60ccm a z vlozce sa zostane len 1,4mm ale funguje ,,na 80ccm uz tazko to ide s origo uchitmi valca treba ich prevarit inde.... 70ccm este ide bez toho ale zase treva iná vlozka do valce
Datum: 12. prosince 2009 8:24
|



|