slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1437  1438  1439  1440  1441  1442  1443  1444  1445  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Fox      IP: uživatel7111    
Cao kluci, nevite nekdo o naky mototechne v praze?kde se nechaj sehnat dily na fichtla?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel7345    
čago,, chtěl bych si koupit novou svíčku do pincka :-D at mu taky dám něco k vánocům :-D tak se ptám jaká je svíčka nejlepší :-).. díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
adventní
 
 
Datum: 10. prosince 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezis oleje skonicli ale ty svicky, proc to furt resite ? to je uplne jedno jakou tam das sviicku na kazdou to jede dobre
 
 
Datum: 10. prosince 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
ah amam doma par PALek nadherna velka jiskra...sam tam jednu mam a parada.. ! :-) kdybybch chtel muzu ti napsat typi presne jaky doma mam
 
 
Datum: 10. prosince 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
ja tam mam BRISK N15YC a jede to prefektne a startuje taky at je studenej ci teplej motor
 
 
Datum: 10. prosince 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedině DENSO Iridium. :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
martine, mam to stejně a lip bych to neřek
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
Jestli je tam u vás nějaká burza,tak bychmu koupil peknou PALkuja sem si ji taky na burze koupil:-D
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
V zimě je prej dobrá N14C. Mě to ale startuje na všechny svíčky dobře,at je zima,nebo rozpálený motor. Dvakrat drbnu a jedu. Ani to tak neni o svíčce,ale o seštelování karburátoru a předstihu. Když to někomu špatně chytá,tak to neumí seštelovat :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz jsem zkousel NGK a nepoznal jsem rozdil od brisky myslim ze je to stejny takze zustanu u brisek stoji min a kvalita zhruba nastejno kdyz uz tak kup brisk N15C stou to jezdi porad pokud by si nahodou kupoval NGK tak ja mam 7 a je dobra v zime chyta stezi nesmim pridat plyn jinak chcipne pak se rozchodi rychle a steplim motorem chyta suprove
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel7428    
Zapalovací
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Dej mu tu nejdražší :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel8184    
zdar chci se zeptat jaky karbec pasuje na fichtla okrem serioveho...pomoste pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jetli nemas upravenej motor tak se nato vykasli serijovej je dobrej musi bejt v poradku novy trysky delaj zazraky pokud jsou uz naky stary poskozeny
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5767    
ze stadiona ale je ještě horší
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel8184    
caw da sa zapoji tyrystor na fichtla na seriove zapalovanie z fichtla?ak hej tak jak ...pomozte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Při troše šikovnosti dá... http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm je to vyfocené bez světelných pólů, ale platí co je v textu... na světelný okruh tohle zapojení nešahá, takže se nechá jak je.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo de :-D estli shani tyrystor na pionyra tak ja mam doma 1 a mam ho nprodej tk jestl chceš tak stači řict :-D ozvi se na icq moje je 494631667 fuchlařum zdar
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Cau, koukni se na jawa-50.cz a tam si najdi návod od Chonga na tyristorové zapalování. Standa má ještě jedny stránky, kde se nechá celkem jednoduše vyrobit. Zeptej se Standy, nebo se koukni na dotazy ze včera. myslím, že tam ten odkaz dal.......
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
cau draci chtel bych se zeptat jestli by slo udelat na fichtla neco jak turbo kdyby jo tak jak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: zar      E-mail:      IP: uživatel265    
 
 
Datum: 17. října 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8199    
amateeeri
 
 
Datum: 12. prosince 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: neříkám že to chci stavět, jen že mám doma komprsor hnaný od kliky :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a viděl jsi to turbo z 2,5 tdi?je větší než celý válec na pínu.čezetáku z čeho je ten kompresor?kolik si myslíš že ti to přidá?max 1-1,5 koně.nikdy to nevyladíš k dokonalosti protože neseženeš turbo odpovídající velikosti atd atd atd.na tubu jsou videa padesátek s nitrem ale je to spíš k smíchu.kup si kit od stejskyho nebo jinde.jeto vymyšlené.odskoušené a za dobré prachy.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm, a co gufera na klice, ta vám bude držet kdo, aby je to nevystřelilo? A stejně vám to nepojede, a kdyby, tak ten motor se rozletí. Spíš špekulujte o lepším palivu, odpovídajícím seřízení, případně nějaký elektronický zapalování, dobrej olej, zlepšený chlazení, víc pro ten motor udělat nemůžete.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aby tě to turbo nevystřelilo z bot
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to lukas: hele turbo má ve špičce až 100 000 otáček za minutu, tak mi ukaž vetráček, který takhle točí :-D o kompresoru se uvažovat dá, jeden takový se mi válí v dílně :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
tak sem koukal na net a nejlip by pasovalo turbo vw 2.5 tdi , ale chce za nej 8 tisic kdybych nekde neaky nasel tak bych to do fictla zkusil strcit :-D ale za ty prachy ne e jo a etse by byl asi problem se simerinkama ty by asi rychle opustili motor :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
toereticky by to fungovat mohlo kdyz tak nad ti premejslim zas takovej problem by to nebyl od turba by vedl svod do karbecu ale netusim co by to s tim udela spis to tu smes vyfoukne ven driv nez se to stihne stlacit:-D
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zkusit to muzes, ale moc si od toho neslibuj, nebo spis vubec trochu by pomohlo kdyby ten vetracek mel vic listu
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
prave ze jeden znamej mi rikal ze to vydel tak se ptam jestli by to turbo neslo udelat
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:10
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukas: hodne vykonej. z pocitace je na tohle hodne malo vykonej. jak moc vykonej presne nevim, ale snad sem ti to takhle trochu priblizil, ale jek rikam vetrak tak maximalne na chlazeni
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Marku to by se dalo vyresit zmenou pomere oleje a benzinu treba nakej kvalitni v pomeru 1:20
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
a jak moc vykonej vetrak
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Řeknu to to takhle: když dáš turbo- ochudíš směs- chudá směs- zadřeš! U 4T motoru, který mají samostatné mazání, tak to nezadřou. Ty mažeš směsí oleje a benzínu.... čím míň ho tam bude, tím je větší pravděpodobnost, že to zadřeš!
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vetrak muzes pouzit mozna tak maximalne na chlazeni sani, protoze plyny se teplem roztahujou a tim padem se ti nasaje pri teplym motoru min smesi, takze cim studenejsi smes tim lepsi plneni, ale ani tomuhle moc sanci nedavam musel by to bejt hodne vykonej vetrak
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukas: vetrak ti doda snad este min vzduchu nez je motor schopnej nasat sam. takze tam bude spis jako prekazka a nebude to mit sebemensi vyznam
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukas: :-D :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
existuje 2T turbo motor nekde mam fotku tusim ze to byla 50ccm
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
tak nejak na filtr vetrak aby to bylo jak turbo
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jediný kde jsem něco takovýho u 2T viděl byl nějakej sovětskej závodní special a ten měl kompresor pománěnej od klikovky.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slo by to nekde na skutru sem to videl :-D turbo muzes udelat budto s motorkem, kterej bude lopatky turba pohanet, ale u tohodle se otacky turba nemenej s otackama, pak muzes udelat turbo s pohonem od klikovky, nebo asi nejlpsi je turbo pohaneny od spalin proudicich ve vejfuku-na jedny strane roztacej spaliny lopatky turba, ktery sou pevne spojeny s lopatkama, ktery "pohanej" smes tudis jednu "stranu" turba dat na vejfukovy potrubi a druhou k sani. ale naladit to by byl asi ocistec pokud by to vubec slo
 
 
Datum: 10. prosince 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tubro??? TAk to se nedělá celkově u 2T Jen u speciálních závodních stroju by se něco dalo najít...Do 2T nejde dát turbo potože má několik podmínek které 2T motory nesplňují
 
 
Datum: 10. prosince 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel8125    
Čau, chtěl bych se zeptat jestli byste někdo neměl papíry na jawu 23 mustang? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel8125    
Ahoj. chci se zeptat kde se dá koupit převodovej olej do mustanga v praze a jakej je nejlepší? Díky za pomoc..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ho pupuju ve velkoskladu a stoji me 50 Kc doporucuju spis PP 90 ten je ridci lip vypina spojka
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzinka, nebo motoshop. olej se leje PP80 nebo PP90 ja kupju od Parama, stoji asi 100kč
 
 
Datum: 10. prosince 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel7965    
Čau mám mustanga nově koupeného a nešla mu elektrika známej mi to udělal a šel i nakopnout hned ale nešla spojka dal sem nové lamely spojka už spojkuje jak má ale ted prostě nechytne ani na roztlačení ani na kopnutí čím to je ?? Karbec čistej,palivo mi tam jde a ikdyž stříknu benzín pod svíčku tak nechytne.Svíčka hází Čim to muže být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz si skusil novou svicku??
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus jinou svicku, pod tlakem ve valci nemusi hazet jiskru
 
 
Datum: 10. prosince 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: kordinaz      IP: uživatel5150    
Jó hochu,bádat a bádat.Může to být cokoliv.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 12:47
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zkus předstih a odtrh
 
 
Datum: 10. prosince 2009 12:03
 
 
 
 
Jméno: monster energy      IP: uživatel8180    
http://www.youtube.com/watch?v=ZWoRfboccPs&feature=related tem to jede jak svin nevite jak to maji motorove upraveny nebo kolik by to mohlo ta motorka stat diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 11:54
 
 
 
 
Jméno: Jarouš      IP: uživatel8178    
Zdravím chlapi, mám takový dotaz mám doma 05 a chci jí hodit do GO, ale ted uvažuji o motoru, motor co mám mi nejede víc než 55km a to aď dělám co dělám. Proto se chci optat jaký máte zkušenosti s motory na 05 a jaký máte model motarky ti, kteří tady už psaly, že jim fík udělá bez úprav 70km, abych si případně takový motor mohl obstarad předem díky za rady a odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: Jarouš      IP: uživatel8178    
Dík za odpovědi, jen ještě jedna věc co jste vše na tom motoru měnili? Měnili jste vše komplet, jako že jediný co vám z motoru zbylo byli kartele? Nebo jen výbrus ložiska a lamely?
 
 
Datum: 12. prosince 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6484    
motor 05 s válcem, hlavou karbecem z mustoše a je po go, s 13 zubem kolečkem 75 žádný problem
 
 
Datum: 11. prosince 2009 8:20
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já mám 05. Včera jsem z ní nevytáhl více než 40 a to tam mám 13 zub. Tak mě kámoš seřídil zápalko a už to hnal zase tak jak hnával!!
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau no hele já mám taky 05 ale motor už má hrozně naježděno a je na něm ještě všechno origo snad kromě spojky a taky to jede tak 55km/h...když uděláš goo tak pojede dobře kámošovi jezdila 05 po rovině mezi 65-70km/h
 
 
Datum: 10. prosince 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
Udelej GO komplet s vybrusem a pekne zajet tak tech 1500km..a pak uvidis jak pojede.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel8175    
caw draci...jak by mohl zapojit tyrystor na fychtla...a ako to pojde...pojde vice do otacek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
http://btelectronic.sweb.cz najdi si typ, kterej by ti vyhovoval. Ale hlavně, než se začneš dál ptát, tak si všechno pozorně pročti a zkus o tom i přemýšlet. Jinak co se týká CDI verze 1.1 nebo 2.0 chce to jisté zkušenosti a znalosti, plus měřákové vybavení. S nulovými znalostmi a dovednostmi to ani nezkoušej, nebo si sežeň někoho kdo už nějaké zkušenosti má. Ale co se týká LightCDI, to by měl dát kdokoli s trochou umu.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel8184    
ok teda a jak bych to mohl zapojit?
 
 
Datum: 10. prosince 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Tyristor, nebo-li správně CDI má kvalitnější jiskru. V jehož důsledku se lépe zapálí nekvalitní směs, tedy chudá, ale i bohatá. Tím se zlepší běh v nízkých otáčkách, kdy vzniká nehomogenní směs. Vzpomínám si na větu kamaráda ,,takhle klidnej volnoběh jsem nezažil, nikdy mi nešel pořádně seřídit,,. A také nemá problém vyrobit jiskru i ve vysokých otáčkách (10tisíc a mnohem víc), takže neomezuje horní mez otáček. Má-li tedy motor tenedenci točit víc , tak narozdíl od indukčního zapalka ho neomezuje. Takže půjde víc do otáček. Ale jestli to má nějaký praktický význam ti neřeknu, hlavně proto že v přibývajících otáčkách výkon motoru už klesá.. tedy bavíme se o seriovém motoru :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2009 7:07
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
je normlani takovy mensi klepani jak kdbyb pisto o hlavu v motoru na mustangovy ? nemam zajety pisnti koruzky no ale tak nevimm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klepání v motoru na mustangovy určitě není normální
 
 
Datum: 10. prosince 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to taky dlouho klepalo mel jsem novej pist krouzky pak to casem prestalo nekdy cvakaj krouzky nez si sednou a khave mi to d tesove protoze sem musel odbrousit pahejl u valce
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozna detonacni spalovani
 
 
Datum: 10. prosince 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej pod ní takový to kolečko jak se prodává v mototechně,to ti hlavu oddálí,originál se sice nedávalo ale tak kdyš bouchá tak co :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
nee predstih nemam zapalovani mam poladeny..;-) proste sem dnesk autahl porande hlavu a trochu to klepe no...mozna by nemela bejt tak narvana :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klepání je snad normální, ale o hlavu asi nee.
 
 
Datum: 09. prosince 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš velkej předstih?
 
 
Datum: 09. prosince 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Kouknete na tohle - docela zajímavý http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/361580-50-23-mustang.html (mrknete na ten graf) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak dle jednoduchého počítání jede průměrnou rychlostí 50km/h, což takový zázrak není. A řekni mi, kdo má origo mustanga, případně 20 a 21, všichni tam řezaj blatníky, dávaj bošárnu a sedlo Ala Indian.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: babin      IP: uživatel3011    
twl taky to neni do mesta si kkt.....
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ten motor vyzera jak dajaká seriovka s lepším karbecom a tá kostra po meste by sa stým asi nedalo chodiť:-D
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: presne jak rikas graf je rozskakanej (asi tam bude mala klika) ale neni zas tak hroznej ma v rozsahu 3tis/ot "maximalni vykon" ale jak rikas ne 9HP ale 7:-D stepan95: fichtlu bude porad mraky nema to zadnou cenu ani nebude protoze jich bylo vyrobeno X tisic kusu nerikam 550 a 555 mozna jeste 05 ale ty 20, 21,23 to neni zadnej zberatelskej kousek to je fichtl
 
 
Datum: 10. prosince 2009 10:08
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Ondragam má pravdu. Mě se líbí pionýry od výroby - původní stav. Je to škoda, že to někdo tak upravuje, protože jich bude čím dál míň v origo stavu.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 8:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8165    
To byl klasickej graf TK moto.....odečti tak 2 koně......takže má 7.5HP......to je stejskalovej 3 kanál...... Regál má 9HP a taky má 13 sekund......hlavne ten graf je dost šílenej......a motor vypadá zvenčí jak seriovej......
 
 
Datum: 09. prosince 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no dkybys to rozjel na 550 a projel startem maximalkou 550 tak verim ze i s pevným startem by te to predjelo vim ze v cily jsme mely okolo 70-80 a veřim ze s mim motorem co jsem jel letos celou sezonu VS tak bych tam 80jel na tech 200m to je vlasne dvojka:-) skoda ze se u nas ty sprinty zrusily
 
 
Datum: 09. prosince 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zazrak to je ale existujou rychlejsi stroje koukal jsem do vysledku cihacek v roce 2008 mel cas na 200m 13,134s nenasel jsem starsi rocniky rekl bych ze mel i 12 neco
 
 
Datum: 09. prosince 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně, podle mě to až takový zázrak není.
 
 
Datum: 09. prosince 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale kdybys měl okamžitě svou maximální rychlost, tak ho vemeš i na 550 bez úprav.
 
 
Datum: 09. prosince 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to je brzdene v TK motu což asi na 99% bude (ma na nadrzi nalepku tkmoto) tak tomu výkonu moc neverim protoze tam se deji nejaky cary a mary za 14 sekund? to nic moc u nas na sprintech 200m mirne do kopce v letohrade od benzinky k OEZetu kdo to tady zná ví ze to je do kopce to cihacek mel myslim 12 a 13 a to jel na 555 a na regalu byly o sekundu vejs tusim musel bych se podivat do vysledků
 
 
Datum: 09. prosince 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel7016    
proti tomudle dragsterovi sem jel na zavodech a nemel sem vubec sanci .... 200 m drahy ma za 14 sekund ... takze lepsi stroj sem jeste nevidel z jawa 50ccm !!!!
 
 
Datum: 09. prosince 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tyyy vaaado to musi valet a taky se divim ze tam vubec dosahne na ty riditka:-D
 
 
Datum: 09. prosince 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
No pěkný to neni,ale je to zajímavý
 
 
Datum: 09. prosince 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se mi ani trochu nelíbí. Já mám rád klasické originální stavy(jako mám já) a ne tyhle převrtaniny.
 
 
Datum: 09. prosince 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
čau draci tětka se dozvídám od kolečka že jsem včera psal tady náký keci ohledně oleje a koukam že tu je napsany něco o banech co to plácáte ja tu včera nebyl!!!!!!!!! Moje ip adresa to je zeptam se toho zmr.... brachy jestli tady nahodou něco nepsal ani by mě to nepřekvapilo protože dělá naschvály odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 7:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
naprosto paradni plechovka,takovy ja sbiram...
 
 
Datum: 10. prosince 2009 7:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Mě by zajímalo,jestli tenhle starej M2T je stejnej jako se vyrábí dnes
 
 
Datum: 10. prosince 2009 0:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8165    
mě se moc líbí......starej poctivej kvalitni 2T olej.....co dodat!!! Paráda!
 
 
Datum: 09. prosince 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když furt máte kecy na nekvalitní oleje, tak to se vám asi tenhle líbit nebude http://www.aukro.cz/item837442837_stara_plechovka_od_oleje_m2t_do_jawa_cz_trabant.html#gallery :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Stejnak si ten ucet zalozil jeho bratr a za chvili tu budde psat zas on ty svoje debility o m2t :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem na to koukal,ale on vcera i ted psal ze stejnyho pocitace,takze ten kdo se tu vydaval za mne tak je asi ten samej co sem ted pise,porad mu neverim....
 
 
Datum: 09. prosince 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim co je na tom pravdy,ale vsim sem si ze fikus tady psal uzu z dvou ip,jedna je 692 a jedna 1506 ...tak si ted vyberte ktery dotazy psal fikus a ktery jeho brudr :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mu taky neverim si zadejte do hledani fikus a uvditite tech dotazu, a ze by nepsal on ? tim si krm nekoho jinyho
 
 
Datum: 09. prosince 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Ale už ho necháme být ne?? Přece jenom sme jawaři a musíme držet spolu,ikdyž někteří sou někteří provokanti :-)
 
 
Datum: 09. prosince 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak...,najednou ze o nicem nevi...
 
 
Datum: 09. prosince 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
A ještě dneska sem psal, navazujce tematu ze včerejška. A najednou o ničem neví :-)
 
 
Datum: 09. prosince 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mu to samozrejme taky neverim,vzdycky provokoval s m2t,to prece vite vsichni...,a ted najednou ze o nicem nevi...,ja mu neverim
 
 
Datum: 09. prosince 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Já ti to vubec nevěřim!!
 
 
Datum: 09. prosince 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lépe řečeno ne rubriku ale ikonu,abys to líp pochopil
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak máš poslední rubriku v pokecu (Tuning mistr) tak pod ní je tlačítko Profil a tam to vše je
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak jsm u z dvemi ss !! tak si to pamatujte a jak si muzu dat to co tam mate vi fotky a tak?
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobře ty :-) :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jsem proved tak tetka me poznáte od brachy
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak jo
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
múj bratr mi taky tohle dělá...proto sem tu reglej
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele kámo mám pro tebe dobré řešení! zaregistruj se a piš sem jen jako přihlášený! pak takovéto problémy mýt nebudeš!
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fíkusi tohle nevím jestli ti to máme věřit....ale já osobně si myslím že za tím stojíš ty,pač takovýhle negroidní dotaz by jsem snad nikdo než ty a jarek nenapsal
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel7965    
Čau mám mustanga nově koupeného a nešla mu elektrika známej mi to udělal a šel i nakopnout hned ale nešla spojka dal sem nové lamely spojka už spojkuje jak má ale ted prostě nechytne ani na roztlačení ani na kopnutí čím to je ?? Karbec čistej,palivo mi tam jde a ikdyž stříknu benzín pod svíčku tak nechytne.Čim to muže být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel7965    
jiskru to hází a cívka indikční je nová a už mi to jednou běželo sice jen chvíli ale šlo to a po opravě tý spojky nic
 
 
Datum: 09. prosince 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vyměnit kondík,startovací cívku v motoru a indukční.ale múže to být aj taková blbost jako je fája či kabel ke svíčce...hází ti to vůbec jiskru?
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
skus jestli to dává jiskru! Pokud jo tak je mozny že máš špatnou svíčku dej tam 15. Stačí svíčka N15C a pokud to nechytí tak je chyba jinde možná odešlo gufero pod zapalkem jestli je starý
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
zapalovani nebo kabely a nebo taky civka de na zkrat
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale dneska jsem si konečně rozebral komplet babettu 210 a je tam funkční klakson i s tlačítkem ? a na tý mojí která jede nemám klakson a chci si ho tam dát a na tom klaksonu jsou dva dráty modrej bílej modrej ten vedl až do zapalkka a tam ho mám na tu cífku naletovat ? aby to fungovalo ? a ten durhej bílej to je to tlačítko aby to zvonilo ? prosím nemáte nikdo schéma jak to zapojit nebo aspoň poraďte babetta 210 dík čau pište všichni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
už sem ti napsal na email ?:
 
 
Datum: 10. prosince 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      E-mail:      IP: uživatel2997    
piš na e-mail na icq se zas tak často nepřihlašuji
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
Tom R. hale prosímtě napiš mi na ICQ 426136278 chci poradit kvůli tomu klaksonu pls
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rikam ze nevim jestli klakson bzuci psi uzemneni nebo naopak :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Pokud budeš dávat na babettu klakson tak tam musíš mít cívky 20W+10W ta desetivatová je samostatná na klakson. Jelikož jsem elektrikář tak jsem se při čtení příspěvků i zasmál :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nemá náhodou bzučet při uzemnění?
 
 
Datum: 09. prosince 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to se spis zeptej sportaka,ja na svejch 2 strojich co delam klaksony nemam,a na ostatnich dvou mi jeste fungujou :-D tak se v tom radsi nehrabu :-D ale myslim si ze je to tak ze kdyz de do bzucaku stava tak ma bzucet ne?co ostatni? :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
ja ti dam to ICQ a namaluju ti schema a poslu ti ho a je to, ale nwm jestli to dnes stihnu sama prace 568453085
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
Zajic13 tak sry ale já se v tom ještě v elektrice moc nevyznám co a jak má bejt ? hej mohl by jsmi na ICQ napsat přesně jak to má být propojený ? ICQ 426136278\r\n
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavne ze mas mistline kecy a pritom ani nevis o co de!... rek sem snad neco spatnyho proti tomu ze tomu nerozumis a ze s motorkama zacinas?nerek !!!!
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
sportak21 : hale prosímtě dej mi ICQ napíšeš mi to tam prosím dík
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevis o cem sme se bavili,a nebavili sme se o tobe ve zlym takze drz hubu ty,diky ;-)
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezis sory co to kecam za kraviny!!!!...misto svetla ma bejt klakson :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
tvl zajíci co máš pořád za kecy každej jednoui začínal a taky si tomu nic moc neruzuměl tak drž hu*u prosímtě a nestarej se o mě
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz sme se o tebe strachovali mistline :-) :-D jinak,ja si nepamatuju jak to tam bylo,ale logicky-modrej od civky,prec vypinac ke svetlu a druhej vyvod ze svetla na kostru :-D teda takhle to aspon resim ja :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
a co na řídítka ? a jak mám ten modrej napojit na ty světla ? na ten drát ? pls něco nejlehčího ale aby to drželo a bylo ok ?
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
to tlacitko kdyz zmacknes tak by se to melo propojit na kostru tak ten bilej ma jit do toho tlacika, ale to se musi po zmacknuti spojit s kostrou, neco jako zkratovak, no a kdyz modry das na kabel na svetla nebo nasroubujes do zapalovani ke kabelu na svetla at to nemusis strihat a ten bilej das na ten vypinac, ktery ti to spoji s kostrou, takze kdyz to nakopnes a bily das na kostru (ale nekam aby tam nebylo moc laku by to pak nevodilo), tak by ti to melo houkat. Je to neco jako u PIONYRA
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
hale ten modrej mám pájkou natavit teda na kabel třeba ke světlůnm ale přede vypínač a ten bílej ? ještě mi to jednou vysvětli co s tím bílim ptž on je teď zapojen jenom na spínač (tlačítko) aby to trobilo ? jinak to tam na tý starý nebylo ?
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
modrej dej treba na kabel ke svetlum a ten bilej prez vypinac na kostru. Podotykam. že ten modry musi byt jeste napojen pred vypinacem na svetla, protoze za vypinacem by ti to slo jen pri zapnutych svetlech.
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: ombre      E-mail:      IP: uživatel6107    
zadr draci nemáte negdo skušenosti s předeláním motoru s fíka z ležacího válce na stojací http://nkpmk.rajce.idnes.cz/2008_12_31_Ledce_-_motokros/#IMG_4416.jpg poradte pls :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: hejča      IP: uživatel4734    
Proč by tam nemohl mít 4q,můžeš dát do seriových karterů 4q a nikdo to nemusí poznat.!Vývozní typy to takhle měli,že z vnější strany nebylo nic vidět.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už sem to vyděl ale podle mě je to zbytečná investice když odlíval katedry znova.Mohl tam nacpat aspon 4Q ale nevím kolikati Q tam mám podle mě to ale z venčí vypadá na 3Q origoš.Ale i tak JAko uprava zaměřená na válec a víkon a chlazení bez převodovky je to super
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
Tohle uz neni fichtl..h2o chlazeni..naka jebka v karterech PIO..tohle uz nema ani jezdit na zavody
 
 
Datum: 10. prosince 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: Tomiin      IP: uživatel1196    
Krása,asi jsem se zamiloval xD
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale toto už nemá s pionýrem nic společnýho
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je masakr to sem ještě neviděl
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar jak je možny že mi pionýr za studena startuje na drb a když je vyřící tak asi až na podesátý???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8182    
tak ti to ten chlapek rek spatne......ale nechapu to vase vecny omylani svicek........na beznej motor je uplne jedno jaka je svicka......az kdyz mas treba snizenou hlavu a vic se to hreje,tak se dáva teplejsi svicka N14 ,popripade este teplejsi NGK 6......treba na pareza bezne staci N17,N19 na 21 sou dobry N15
 
 
Datum: 10. prosince 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pan pulic,ted mám v tom teda taky zmatek,byl jsem v mototechně a ten chlap mi řekl že nejvíc na chladný starty je 14c a taková ta na tohle počasí je 15..takže ted nevim
 
 
Datum: 09. prosince 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: Pna Pulic      IP: uživatel7983    
Fikus: presen obracene. 17 je do "chladu" 14 do "tepla". Se 17 chyta lip zastudena.
 
 
Datum: 09. prosince 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sklepej odtrh na svíčce na 0,4 mm.originál briska má 0,7,a pak to špatně chytá
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel7345    
měl jsem ten samý problém a jen tak mě napadlo že vyměním fajfku.. tak jsem to udělal a hned to chytalo na první šup za tepla i za studena :-):-)
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
je to hodnotou svíčky hádám že máš svíčku 15 tetka v tomhle počasí stim nic nenaděláš pokud tam dáš 17. tak to bude špatně chytat studený, teplí to chytne lip . Mam v druhym pionýru svíčku 7 to je neco mezi 15 a 17 a ta chýta dobře teplá za studeny hůř
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar lidi tak co, taky se vám nechce jezdit v takovýmhle počasí ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se v tomhle počasí jezdit chce.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
No ted momentalne sem ztratil doklady takže sem ježdění omezil ale v patek uz zase vyjedu na vylet.
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zkoušel jsem bez ježdění vydržet tejden,pač mám nalakovanýho pincka čerstvě,a už ted se těšim jak se v sobotu projedu.
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
je to naprd musim jezdit na tom linejsim protoze tam mam plechy tak to nenahazuje a netahne na nohy jezdim kazdej tejden 30 km a este neco navic sem tam naky couracky
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já musim do školy
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
už skoro nejezdím jen když je to nejnutnější
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel8175    
co povite na silnu dvojku ...ktoru dosiahneme prehodenim dvoch kolecok v prevodovke odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel8175    
no teda ...ak ja tam mam 11 sekundarne kolecko...a jeste neco jak se zapaja tyrystor ked ho chci dat na fichtla?
 
 
Datum: 09. prosince 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
Marek: Zajimavy, ja mel na obou svych 05kach na 2ce 2 19-zuby kolecka...
 
 
Datum: 09. prosince 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau reknu ti to takhle vsechny uspechy na fichla kapech sem udelal jenom diky tomu ,dopredu sem dal 14 zub nekdy i 15 podle trati a plynule sem radil mezi 1 a 2 . na dva to jelo i 60kmh takze vpoho . horsi to je s tim na silni kdy malo kdy des pot 30 kmh pak uz to ztraci smysli a potrebujes mit vykon posunutej vejs verdikt: do terenu kazdopadne na silnici ne
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Cau já jsem to měl takhle na mojí 05.......... stálo to za ho*no. Dvojka sice vytáhla všude, ale tačí mírný kopec a trojku prostě nezařadíš. A to jsem měl 11 zub jako sekundárko. ze své zkušenosti nedoporučuji.
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to mam na mustangovi taky prehozeny,a parada..a ani mi nejak nepride ze je trojka daleko,jezdim vetsinou s kamosem,a v pohode,trojku radim normalne,mam tam myslim 11 nebo 12 z. sekunadrko k tomu ted si nevzpomenu jaky :-D zmenu v sile sem poznal,ale ze by byla trojka nejak daleko se mi nezda..ale je fakt ze je to spis do terenu.
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: gori      IP: uživatel8177    
vsetko zalezi od toho aku (ked jazdis zavodne ) drahu jazdis napr. ja bi som kebize ma prehodenu 2 taq bi som tento rok na zavodoch vyhral ale mal som to vsetko origo. (prevodovka) po zavode som rozpolil motor a prehodil 2 a uplne ako stvorene rychlosti pre tu drahu ked sa konaju zavody. cize prehodena 2 bi mi pomohla k tomu abi som bol prvi. ale skoncil som na pknom 3 mieste. ale tato uprava prevodovki nieje vobec dobra na cestne zavody!
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
stojí to za prd...mám to na mustangu a když jedu sám tak mi to moc nevadí zrychlení je parádní ale když na to vezmeš 2 lidi tak do mírnýho kopečka nemáš šanci přeřadit z 2 na 3
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me to neni moc dobre pro fichtly kterym se moc do eszdeni nechce protoze tu 2ku musis vytocit co to da jinak se te 3jce nebude chtit :-) radsi si tam dej mensi sekundarko ;-)
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:17
 
<  1437  1438  1439  1440  1441  1442  1443  1444  1445  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 20:44:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu