Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Cao kluci, nevite nekdo o naky mototechne v praze?kde se nechaj sehnat dily na fichtla?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 17:03
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 čago,, chtěl bych si koupit novou svíčku do pincka  at mu taky dám něco k vánocům  tak se ptám jaká je svíčka nejlepší  .. díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 21:18
 adventní
Datum: 10. prosince 2009 21:18
 jezis oleje skonicli ale ty svicky, proc to furt resite ? to je uplne jedno jakou tam das sviicku na kazdou to jede dobre
Datum: 10. prosince 2009 20:37
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 ah amam doma par PALek nadherna velka jiskra...sam tam jednu mam a parada.. !  kdybybch chtel muzu ti napsat typi presne jaky doma mam
Datum: 10. prosince 2009 20:35
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 ja tam mam BRISK N15YC a jede to prefektne a startuje taky at je studenej ci teplej motor
Datum: 10. prosince 2009 20:09
 Jedině DENSO Iridium.
Datum: 10. prosince 2009 18:47
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 martine, mam to stejně a lip bych to neřek
Datum: 10. prosince 2009 17:12
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Jestli je tam u vás nějaká burza,tak bychmu koupil peknou PALkuja sem si ji taky na burze koupil
Datum: 10. prosince 2009 17:04
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 V zimě je prej dobrá N14C. Mě to ale startuje na všechny svíčky dobře,at je zima,nebo rozpálený motor. Dvakrat drbnu a jedu. Ani to tak neni o svíčce,ale o seštelování karburátoru a předstihu.
Když to někomu špatně chytá,tak to neumí seštelovat
Datum: 10. prosince 2009 17:01
 uz jsem zkousel NGK a nepoznal jsem rozdil od brisky myslim ze je to stejny takze zustanu u brisek stoji min a kvalita zhruba nastejno kdyz uz tak kup brisk N15C stou to jezdi porad pokud by si nahodou kupoval NGK tak ja mam 7 a je dobra v zime chyta stezi nesmim pridat plyn jinak chcipne pak se rozchodi rychle a steplim motorem chyta suprove
Datum: 10. prosince 2009 16:54
Jméno: Martin
IP: uživatel7428
 Zapalovací
Datum: 10. prosince 2009 16:45
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Dej mu tu nejdražší
Datum: 10. prosince 2009 16:43
Jméno: patres
IP: uživatel8184
 zdar chci se zeptat jaky karbec pasuje na fichtla okrem serioveho...pomoste pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 16:27
 jetli nemas upravenej motor tak se nato vykasli serijovej je dobrej musi bejt v poradku novy trysky delaj zazraky pokud jsou uz naky stary poskozeny
Datum: 10. prosince 2009 16:27
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 ze stadiona ale je ještě horší
Datum: 10. prosince 2009 16:05
Jméno: patres
IP: uživatel8184
 caw da sa zapoji tyrystor na fichtla na seriove zapalovanie z fichtla?ak hej tak jak ...pomozte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 18:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
Datum: 10. prosince 2009 18:50
 jo de  estli shani tyrystor na pionyra tak ja mam doma 1 a mam ho nprodej tk jestl chceš tak stači řict  ozvi se na icq moje je 494631667 fuchlařum zdar
Datum: 10. prosince 2009 17:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau, koukni se na jawa-50.cz a tam si najdi návod od Chonga na tyristorové zapalování. Standa má ještě jedny stránky, kde se nechá celkem jednoduše vyrobit. Zeptej se Standy, nebo se koukni na dotazy ze včera. myslím, že tam ten odkaz dal.......
Datum: 10. prosince 2009 17:01
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 cau draci chtel bych se zeptat jestli by slo udelat na fichtla neco jak turbo kdyby jo tak jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 18:57
Datum: 17. října 2010 18:57
Jméno: ja
IP: uživatel8199
 amateeeri
Datum: 12. prosince 2009 16:59
 postul: neříkám že to chci stavět, jen že mám doma komprsor hnaný od kliky
Datum: 10. prosince 2009 22:06
 a viděl jsi to turbo z 2,5 tdi?je větší než celý válec na pínu.čezetáku z čeho je ten kompresor?kolik si myslíš že ti to přidá?max 1-1,5 koně.nikdy to nevyladíš k dokonalosti protože neseženeš turbo odpovídající velikosti atd atd atd.na tubu jsou videa padesátek s nitrem ale je to spíš k smíchu.kup si kit od stejskyho nebo jinde.jeto vymyšlené.odskoušené a za dobré prachy.
Datum: 10. prosince 2009 21:44
 hm, a co gufera na klice, ta vám bude držet kdo, aby je to nevystřelilo? A stejně vám to nepojede, a kdyby, tak ten motor se rozletí. Spíš špekulujte o lepším palivu, odpovídajícím seřízení, případně
nějaký elektronický zapalování, dobrej olej, zlepšený chlazení, víc pro ten motor udělat nemůžete.
Datum: 10. prosince 2009 18:33
 aby tě to turbo nevystřelilo z bot
Datum: 10. prosince 2009 18:25
 to lukas: hele turbo má ve špičce až 100 000 otáček za minutu, tak mi ukaž vetráček, který takhle točí  o kompresoru se uvažovat dá, jeden takový se mi válí v dílně
Datum: 10. prosince 2009 18:22
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tak sem koukal na net a nejlip by pasovalo turbo vw 2.5 tdi , ale chce za nej 8 tisic kdybych nekde neaky nasel tak bych to do fictla zkusil strcit  ale za ty prachy ne e jo a etse by byl asi problem se simerinkama ty by asi rychle opustili motor
Datum: 10. prosince 2009 18:06
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 toereticky by to fungovat mohlo kdyz tak nad ti premejslim zas takovej problem by to nebyl od turba by vedl svod do karbecu ale netusim co by to s tim udela spis to tu smes vyfoukne ven driv nez se to stihne stlacit
Datum: 10. prosince 2009 17:53
 no zkusit to muzes, ale moc si od toho neslibuj, nebo spis vubec trochu by pomohlo kdyby ten vetracek mel vic listu
Datum: 10. prosince 2009 17:12
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 prave ze jeden znamej mi rikal ze to vydel tak se ptam jestli by to turbo neslo udelat
Datum: 10. prosince 2009 17:10
 lukas: hodne vykonej. z pocitace je na tohle hodne malo vykonej. jak moc vykonej presne nevim, ale snad sem ti to takhle trochu priblizil, ale jek rikam vetrak tak maximalne na chlazeni
Datum: 10. prosince 2009 17:07
 Marku to by se dalo vyresit zmenou pomere oleje a benzinu treba nakej kvalitni v pomeru 1:20
Datum: 10. prosince 2009 17:05
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 a jak moc vykonej vetrak
Datum: 10. prosince 2009 17:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Řeknu to to takhle: když dáš turbo- ochudíš směs- chudá směs- zadřeš! U 4T motoru, který mají samostatné mazání, tak to nezadřou. Ty mažeš směsí oleje a benzínu.... čím míň ho tam bude, tím je větší pravděpodobnost, že to zadřeš!
Datum: 10. prosince 2009 17:03
 vetrak muzes pouzit mozna tak maximalne na chlazeni sani, protoze plyny se teplem roztahujou a tim padem se ti nasaje pri teplym motoru min smesi, takze cim studenejsi smes tim lepsi plneni, ale ani tomuhle moc sanci nedavam musel by to bejt hodne vykonej vetrak
Datum: 10. prosince 2009 17:01
 lukas: vetrak ti doda snad este min vzduchu nez je motor schopnej nasat sam. takze tam bude spis jako prekazka a nebude to mit sebemensi vyznam
Datum: 10. prosince 2009 16:56
Datum: 10. prosince 2009 16:48
 existuje 2T turbo motor nekde mam fotku tusim ze to byla 50ccm
Datum: 10. prosince 2009 16:45
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 tak nejak na filtr vetrak aby to bylo jak turbo
Datum: 10. prosince 2009 16:30
 Jediný kde jsem něco takovýho u 2T viděl byl nějakej sovětskej závodní special a ten měl kompresor pománěnej od klikovky.
Datum: 10. prosince 2009 16:01
 slo by to nekde na skutru sem to videl  turbo muzes udelat budto s motorkem, kterej bude lopatky turba pohanet, ale u tohodle se otacky turba nemenej s otackama, pak muzes udelat turbo s pohonem od klikovky, nebo asi nejlpsi je turbo pohaneny od spalin proudicich ve vejfuku-na jedny strane roztacej spaliny lopatky turba, ktery sou pevne spojeny s lopatkama, ktery "pohanej" smes tudis jednu "stranu" turba dat na vejfukovy potrubi a druhou k sani. ale naladit to by byl asi ocistec pokud by to vubec slo
Datum: 10. prosince 2009 15:57
 Tubro??? TAk to se nedělá celkově u 2T Jen u speciálních závodních stroju by se něco dalo najít...Do 2T nejde dát turbo potože má několik podmínek které 2T motory nesplňují
Datum: 10. prosince 2009 15:57
Jméno: lukáš
IP: uživatel8125
 Čau, chtěl bych se zeptat jestli byste někdo neměl papíry na jawu 23 mustang? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 13:09
Jméno: lukáš
IP: uživatel8125
 Ahoj. chci se zeptat kde se dá koupit převodovej olej do mustanga v praze a jakej je nejlepší? Díky za pomoc.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 16:57
 ja ho pupuju ve velkoskladu a stoji me 50 Kc doporucuju spis PP 90 ten je ridci lip vypina spojka
Datum: 10. prosince 2009 16:57
 benzinka, nebo motoshop. olej se leje PP80 nebo PP90 ja kupju od Parama, stoji asi 100kč
Datum: 10. prosince 2009 15:20
Jméno: pepa
IP: uživatel7965
 Čau mám mustanga nově koupeného a nešla mu elektrika známej mi to udělal a šel i nakopnout hned ale nešla spojka dal sem nové lamely spojka už spojkuje jak má ale ted prostě nechytne ani na roztlačení ani na kopnutí čím to je ?? Karbec čistej,palivo mi tam jde a ikdyž stříknu benzín pod svíčku tak nechytne.Svíčka hází Čim to muže být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 20:01
 uz si skusil novou svicku??
Datum: 10. prosince 2009 17:12
 zkus jinou svicku, pod tlakem ve valci nemusi hazet jiskru
Datum: 10. prosince 2009 15:19
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5150
 Jó hochu,bádat a bádat.Může to být cokoliv.
Datum: 10. prosince 2009 12:47
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zkus předstih a odtrh
Datum: 10. prosince 2009 12:03
Jméno: monster energy
IP: uživatel8180
 http://www.youtube.com/watch?v=ZWoRfboccPs&feature=related tem to jede jak svin nevite jak to maji motorove upraveny nebo kolik by to mohlo ta motorka stat diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 11:54
Jméno: Jarouš
IP: uživatel8178
 Zdravím chlapi, mám takový dotaz mám doma 05 a chci jí hodit do GO, ale ted uvažuji o motoru, motor co mám mi nejede víc než 55km a to aď dělám co dělám. Proto se chci optat jaký máte zkušenosti s motory na 05 a jaký máte model motarky ti, kteří tady už psaly, že jim fík udělá bez úprav 70km, abych si případně takový motor mohl obstarad předem díky za rady a odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 20:10
Jméno: Jarouš
IP: uživatel8178
 Dík za odpovědi, jen ještě jedna věc co jste vše na tom motoru měnili? Měnili jste vše komplet, jako že jediný co vám z motoru zbylo byli kartele? Nebo jen výbrus ložiska a lamely?
Datum: 12. prosince 2009 20:10
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 motor 05 s válcem, hlavou karbecem z mustoše a je po go, s 13 zubem kolečkem 75 žádný problem
Datum: 11. prosince 2009 8:20
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já mám 05. Včera jsem z ní nevytáhl více než 40 a to tam mám 13 zub. Tak mě kámoš seřídil zápalko a už to hnal zase tak jak hnával!!
Datum: 10. prosince 2009 17:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau no hele já mám taky 05 ale motor už má hrozně naježděno a je na něm ještě všechno origo snad kromě spojky a taky to jede tak 55km/h...když uděláš goo tak pojede dobře kámošovi jezdila 05 po rovině mezi 65-70km/h
Datum: 10. prosince 2009 15:51
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Udelej GO komplet s vybrusem a pekne zajet tak tech 1500km..a pak uvidis jak pojede.
Datum: 10. prosince 2009 13:13
Jméno: patres
IP: uživatel8175
 caw draci...jak by mohl zapojit tyrystor na fychtla...a ako to pojde...pojde vice do otacek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 18:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 http://btelectronic.sweb.cz najdi si typ, kterej by ti vyhovoval. Ale hlavně, než se začneš dál ptát, tak si všechno pozorně pročti a zkus o tom i přemýšlet. Jinak co se týká CDI verze 1.1 nebo 2.0 chce to jisté zkušenosti a znalosti, plus měřákové vybavení. S nulovými znalostmi a dovednostmi to ani nezkoušej, nebo si sežeň někoho kdo už nějaké zkušenosti má. Ale co se týká LightCDI, to by měl dát kdokoli s trochou umu.
Datum: 10. prosince 2009 18:36
Jméno: patres
IP: uživatel8184
 ok teda a jak bych to mohl zapojit?
Datum: 10. prosince 2009 15:56
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Tyristor, nebo-li správně CDI má kvalitnější jiskru. V jehož důsledku se lépe zapálí nekvalitní směs, tedy chudá, ale i bohatá. Tím se zlepší běh v nízkých otáčkách, kdy vzniká nehomogenní směs. Vzpomínám si na větu kamaráda ,,takhle klidnej volnoběh jsem nezažil, nikdy mi nešel pořádně seřídit,,. A také nemá problém vyrobit jiskru i ve vysokých otáčkách (10tisíc a mnohem víc), takže neomezuje horní mez otáček. Má-li tedy motor tenedenci točit víc , tak narozdíl od indukčního zapalka ho neomezuje. Takže půjde víc do otáček. Ale jestli to má nějaký praktický význam ti neřeknu, hlavně proto že v přibývajících otáčkách výkon motoru už klesá.. tedy bavíme se o seriovém motoru
Datum: 10. prosince 2009 7:07
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 je normlani takovy mensi klepani jak kdbyb pisto o hlavu v motoru na mustangovy ? nemam zajety pisnti koruzky no ale tak nevimm
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 21:21
 klepání v motoru na mustangovy určitě není normální
Datum: 10. prosince 2009 21:21
 me to taky dlouho klepalo mel jsem novej pist krouzky pak to casem prestalo nekdy cvakaj krouzky nez si sednou a khave mi to d tesove protoze sem musel odbrousit pahejl u valce
Datum: 10. prosince 2009 17:03
 mozna detonacni spalovani
Datum: 10. prosince 2009 15:24
 dej pod ní takový to kolečko jak se prodává v mototechně,to ti hlavu oddálí,originál se sice nedávalo ale tak kdyš bouchá tak co
Datum: 09. prosince 2009 22:47
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 nee predstih nemam zapalovani mam poladeny..  proste sem dnesk autahl porande hlavu a trochu to klepe no...mozna by nemela bejt tak narvana
Datum: 09. prosince 2009 22:29
 Klepání je snad normální, ale o hlavu asi nee.
Datum: 09. prosince 2009 22:06
 nemáš velkej předstih?
Datum: 09. prosince 2009 22:02
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 18:46
 Tak dle jednoduchého počítání jede průměrnou rychlostí 50km/h, což takový zázrak není. A řekni mi, kdo má origo mustanga, případně 20 a 21, všichni tam řezaj blatníky, dávaj bošárnu a sedlo Ala Indian.
Datum: 10. prosince 2009 18:46
Jméno: babin
IP: uživatel3011
 twl taky to neni do mesta si kkt.....
Datum: 10. prosince 2009 18:10
 no ten motor vyzera jak dajaká seriovka s lepším karbecom a tá kostra po meste by sa stým asi nedalo chodiť
Datum: 10. prosince 2009 17:36
 standa: presne jak rikas graf je rozskakanej (asi tam bude mala klika) ale neni zas tak hroznej ma v rozsahu 3tis/ot "maximalni vykon" ale jak rikas ne 9HP ale 7  stepan95: fichtlu bude porad mraky nema to zadnou cenu ani nebude protoze jich bylo vyrobeno X tisic kusu nerikam 550 a 555 mozna jeste 05 ale ty 20, 21,23 to neni zadnej zberatelskej kousek to je fichtl
Datum: 10. prosince 2009 10:08
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Ondragam má pravdu. Mě se líbí pionýry od výroby - původní stav. Je to škoda, že to někdo tak upravuje, protože jich bude čím dál míň v origo stavu.
Datum: 10. prosince 2009 8:53
Jméno: Standa
IP: uživatel8165
 To byl klasickej graf TK moto.....odečti tak 2 koně......takže má 7.5HP......to je stejskalovej 3 kanál...... Regál má 9HP a taky má 13 sekund......hlavne ten graf je dost šílenej......a motor vypadá zvenčí jak seriovej......
Datum: 09. prosince 2009 23:05
 no dkybys to rozjel na 550 a projel startem maximalkou 550 tak verim ze i s pevným startem by te to predjelo vim ze v cily jsme mely okolo 70-80 a veřim ze s mim motorem co jsem jel letos celou sezonu VS tak bych tam 80jel na tech 200m to je vlasne dvojka  skoda ze se u nas ty sprinty zrusily
Datum: 09. prosince 2009 22:25
 no zazrak to je ale existujou rychlejsi stroje koukal jsem do vysledku cihacek v roce 2008 mel cas na 200m 13,134s nenasel jsem starsi rocniky rekl bych ze mel i 12 neco
Datum: 09. prosince 2009 22:23
 Přesně, podle mě to až takový zázrak není.
Datum: 09. prosince 2009 22:20
 Ale kdybys měl okamžitě svou maximální rychlost, tak ho vemeš i na 550 bez úprav.
Datum: 09. prosince 2009 22:19
 pokud to je brzdene v TK motu což asi na 99% bude (ma na nadrzi nalepku tkmoto) tak tomu výkonu moc neverim protoze tam se deji nejaky cary a mary za 14 sekund? to nic moc u nas na sprintech 200m mirne do kopce v letohrade od benzinky k OEZetu kdo to tady zná ví ze to je do kopce to cihacek mel myslim 12 a 13 a to jel na 555 a na regalu byly o sekundu vejs tusim musel bych se podivat do vysledků
Datum: 09. prosince 2009 22:17
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 proti tomudle dragsterovi sem jel na zavodech a nemel sem vubec sanci .... 200 m drahy ma za 14 sekund ... takze lepsi stroj sem jeste nevidel z jawa 50ccm !!!!
Datum: 09. prosince 2009 22:11
 Tyyy vaaado to musi valet a taky se divim ze tam vubec dosahne na ty riditka
Datum: 09. prosince 2009 21:47
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 No pěkný to neni,ale je to zajímavý
Datum: 09. prosince 2009 21:40
 To se mi ani trochu nelíbí. Já mám rád klasické originální stavy(jako mám já) a ne tyhle převrtaniny.
Datum: 09. prosince 2009 21:30
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 čau draci tětka se dozvídám od kolečka že jsem včera psal tady náký keci ohledně oleje a koukam že tu je napsany něco o banech co to plácáte ja tu včera nebyl!!!!!!!!! Moje ip adresa to je zeptam se toho zmr.... brachy jestli tady nahodou něco nepsal ani by mě to nepřekvapilo protože dělá naschvály
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 7:24
 naprosto paradni plechovka,takovy ja sbiram...
Datum: 10. prosince 2009 7:24
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mě by zajímalo,jestli tenhle starej M2T je stejnej jako se vyrábí dnes
Datum: 10. prosince 2009 0:39
Jméno: Standa
IP: uživatel8165
 mě se moc líbí......starej poctivej kvalitni 2T olej.....co dodat!!! Paráda!
Datum: 09. prosince 2009 23:11
Datum: 09. prosince 2009 22:08
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stejnak si ten ucet zalozil jeho bratr a za chvili tu budde psat zas on ty svoje debility o m2t
Datum: 09. prosince 2009 22:02
 taky sem na to koukal,ale on vcera i ted psal ze stejnyho pocitace,takze ten kdo se tu vydaval za mne tak je asi ten samej co sem ted pise,porad mu neverim....
Datum: 09. prosince 2009 21:44
 nevim co je na tom pravdy,ale vsim sem si ze fikus tady psal uzu z dvou ip,jedna je 692 a jedna 1506 ...tak si ted vyberte ktery dotazy psal fikus a ktery jeho brudr
Datum: 09. prosince 2009 21:41
 ja mu taky neverim si zadejte do hledani fikus a uvditite tech dotazu, a ze by nepsal on ? tim si krm nekoho jinyho
Datum: 09. prosince 2009 21:28
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Ale už ho necháme být ne?? Přece jenom sme jawaři a musíme držet spolu,ikdyž někteří sou někteří provokanti
Datum: 09. prosince 2009 21:24
 presne tak...,najednou ze o nicem nevi...
Datum: 09. prosince 2009 21:15
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A ještě dneska sem psal, navazujce tematu ze včerejška. A najednou o ničem neví
Datum: 09. prosince 2009 21:12
 ja mu to samozrejme taky neverim,vzdycky provokoval s m2t,to prece vite vsichni...,a ted najednou ze o nicem nevi...,ja mu neverim
Datum: 09. prosince 2009 21:07
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já ti to vubec nevěřim!!
Datum: 09. prosince 2009 21:04
 lépe řečeno ne rubriku ale ikonu,abys to líp pochopil
Datum: 09. prosince 2009 20:51
 jak máš poslední rubriku v pokecu (Tuning mistr) tak pod ní je tlačítko Profil a tam to vše je
Datum: 09. prosince 2009 20:50
 jinak jsm u z dvemi ss !! tak si to pamatujte a jak si muzu dat to co tam mate vi fotky a tak?
Datum: 09. prosince 2009 20:49
Datum: 09. prosince 2009 20:44
 už jsem proved tak tetka me poznáte od brachy
Datum: 09. prosince 2009 20:40
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak jo
Datum: 09. prosince 2009 20:34
 múj bratr mi taky tohle dělá...proto sem tu reglej
Datum: 09. prosince 2009 20:27
 hele kámo mám pro tebe dobré řešení! zaregistruj se a piš sem jen jako přihlášený! pak takovéto problémy mýt nebudeš!
Datum: 09. prosince 2009 20:26
 fíkusi tohle nevím jestli ti to máme věřit....ale já osobně si myslím že za tím stojíš ty,pač takovýhle negroidní dotaz by jsem snad nikdo než ty a jarek nenapsal
Datum: 09. prosince 2009 20:25
Jméno: pepa
IP: uživatel7965
 Čau mám mustanga nově koupeného a nešla mu elektrika známej mi to udělal a šel i nakopnout hned ale nešla spojka dal sem nové lamely spojka už spojkuje jak má ale ted prostě nechytne ani na roztlačení ani na kopnutí čím to je ?? Karbec čistej,palivo mi tam jde a ikdyž stříknu benzín pod svíčku tak nechytne.Čim to muže být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2009 21:11
Jméno: pepa
IP: uživatel7965
 jiskru to hází a cívka indikční je nová a už mi to jednou běželo sice jen chvíli ale šlo to a po opravě tý spojky nic
Datum: 09. prosince 2009 21:11
 zkus vyměnit kondík,startovací cívku v motoru a indukční.ale múže to být aj taková blbost jako je fája či kabel ke svíčce...hází ti to vůbec jiskru?
Datum: 09. prosince 2009 20:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 skus jestli to dává jiskru! Pokud jo tak je mozny že máš špatnou svíčku dej tam 15. Stačí svíčka N15C a pokud to nechytí tak je chyba jinde možná odešlo gufero pod zapalkem jestli je starý
Datum: 09. prosince 2009 19:58
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 zapalovani nebo kabely a nebo taky civka de na zkrat
Datum: 09. prosince 2009 19:48
 čau hale dneska jsem si konečně rozebral komplet babettu 210 a je tam funkční klakson i s tlačítkem ? a na tý mojí která jede nemám klakson a chci si ho tam dát a na tom klaksonu jsou dva dráty modrej bílej modrej ten vedl až do zapalkka a tam ho mám na tu cífku naletovat ? aby to fungovalo ? a ten durhej bílej to je to tlačítko aby to zvonilo ? prosím nemáte nikdo schéma jak to zapojit nebo aspoň poraďte babetta 210 dík čau pište všichni
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 19:28
 už sem ti napsal na email ?:
Datum: 10. prosince 2009 19:28
 piš na e-mail na icq se zas tak často nepřihlašuji
Datum: 10. prosince 2009 18:52
 Tom R. hale prosímtě napiš mi na ICQ 426136278 chci poradit kvůli tomu klaksonu pls
Datum: 10. prosince 2009 17:59
 rikam ze nevim jestli klakson bzuci psi uzemneni nebo naopak
Datum: 10. prosince 2009 17:46
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Pokud budeš dávat na babettu klakson tak tam musíš mít cívky 20W+10W ta desetivatová je samostatná na klakson. Jelikož jsem elektrikář tak jsem se při čtení příspěvků i zasmál
Datum: 10. prosince 2009 17:35
 A nemá náhodou bzučet při uzemnění?
Datum: 09. prosince 2009 22:02
 no to se spis zeptej sportaka,ja na svejch 2 strojich co delam klaksony nemam,a na ostatnich dvou mi jeste fungujou  tak se v tom radsi nehrabu  ale myslim si ze je to tak ze kdyz de do bzucaku stava tak ma bzucet ne?co ostatni?
Datum: 09. prosince 2009 20:47
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 ja ti dam to ICQ a namaluju ti schema a poslu ti ho a je to, ale nwm jestli to dnes stihnu sama prace 568453085
Datum: 09. prosince 2009 20:46
 Zajic13 tak sry ale já se v tom ještě v elektrice moc nevyznám co a jak má bejt ? hej mohl by jsmi na ICQ napsat přesně jak to má být propojený ? ICQ 426136278\r\n
Datum: 09. prosince 2009 20:45
 hlavne ze mas mistline kecy a pritom ani nevis o co de!... rek sem snad neco spatnyho proti tomu ze tomu nerozumis a ze s motorkama zacinas?nerek !!!!
Datum: 09. prosince 2009 20:42
 sportak21 : hale prosímtě dej mi ICQ napíšeš mi to tam prosím dík
Datum: 09. prosince 2009 20:36
 nevis o cem sme se bavili,a nebavili sme se o tobe ve zlym takze drz hubu ty,diky
Datum: 09. prosince 2009 20:35
 jezis sory co to kecam za kraviny!!!!...misto svetla ma bejt klakson
Datum: 09. prosince 2009 20:34
 tvl zajíci co máš pořád za kecy každej jednoui začínal a taky si tomu nic moc neruzuměl tak drž hu*u prosímtě a nestarej se o mě
Datum: 09. prosince 2009 20:34
Datum: 09. prosince 2009 20:32
 a co na řídítka ? a jak mám ten modrej napojit na ty světla ? na ten drát ? pls něco nejlehčího ale aby to drželo a bylo ok ?
Datum: 09. prosince 2009 20:32
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 to tlacitko kdyz zmacknes tak by se to melo propojit na kostru tak ten bilej ma jit do toho tlacika, ale to se musi po zmacknuti spojit s kostrou, neco jako zkratovak, no a kdyz modry das na kabel na svetla nebo nasroubujes do zapalovani ke kabelu na svetla at to nemusis strihat a ten bilej das na ten vypinac, ktery ti to spoji s kostrou, takze kdyz to nakopnes a bily das na kostru (ale nekam aby tam nebylo moc laku by to pak nevodilo), tak by ti to melo houkat. Je to neco jako u PIONYRA
Datum: 09. prosince 2009 20:28
 hale ten modrej mám pájkou natavit teda na kabel třeba ke světlůnm ale přede vypínač a ten bílej ? ještě mi to jednou vysvětli co s tím bílim ptž on je teď zapojen jenom na spínač (tlačítko) aby to trobilo ? jinak to tam na tý starý nebylo ?
Datum: 09. prosince 2009 20:00
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 modrej dej treba na kabel ke svetlum a ten bilej prez vypinac na kostru. Podotykam. že ten modry musi byt jeste napojen pred vypinacem na svetla, protoze za vypinacem by ti to slo jen pri zapnutych svetlech.
Datum: 09. prosince 2009 19:52
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 16:16
Jméno: hejča
IP: uživatel4734
 Proč by tam nemohl mít 4q,můžeš dát do seriových karterů 4q a nikdo to nemusí poznat.!Vývozní typy to takhle měli,že z vnější strany nebylo nic vidět.
Datum: 10. prosince 2009 16:16
 Už sem to vyděl ale podle mě je to zbytečná investice když odlíval katedry znova.Mohl tam nacpat aspon 4Q ale nevím kolikati Q tam mám podle mě to ale z venčí vypadá na 3Q origoš.Ale i tak JAko uprava zaměřená na válec a víkon a chlazení bez převodovky je to super
Datum: 10. prosince 2009 16:05
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Tohle uz neni fichtl..h2o chlazeni..naka jebka v karterech PIO..tohle uz nema ani jezdit na zavody
Datum: 10. prosince 2009 13:18
Jméno: Tomiin
IP: uživatel1196
 Krása,asi jsem se zamiloval xD
Datum: 09. prosince 2009 19:44
 ale toto už nemá s pionýrem nic společnýho
Datum: 09. prosince 2009 19:34
 tak to je masakr to sem ještě neviděl
Datum: 09. prosince 2009 19:34
 zdar jak je možny že mi pionýr za studena startuje na drb a když je vyřící tak asi až na podesátý????
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 20:06
Jméno: Standa
IP: uživatel8182
 tak ti to ten chlapek rek spatne......ale nechapu to vase vecny omylani svicek........na beznej motor je uplne jedno jaka je svicka......az kdyz mas treba snizenou hlavu a vic se to hreje,tak se dáva teplejsi svicka N14 ,popripade este teplejsi NGK 6......treba na pareza bezne staci N17,N19 na 21 sou dobry N15
Datum: 10. prosince 2009 13:07
 Pan pulic,ted mám v tom teda taky zmatek,byl jsem v mototechně a ten chlap mi řekl že nejvíc na chladný starty je 14c a taková ta na tohle počasí je 15..takže ted nevim
Datum: 09. prosince 2009 22:06
Jméno: Pna Pulic
IP: uživatel7983
 Fikus: presen obracene. 17 je do "chladu" 14 do "tepla". Se 17 chyta lip zastudena.
Datum: 09. prosince 2009 21:48
 sklepej odtrh na svíčce na 0,4 mm.originál briska má 0,7,a pak to špatně chytá
Datum: 09. prosince 2009 20:18
Jméno: dano
IP: uživatel7345
Datum: 09. prosince 2009 19:53
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 je to hodnotou svíčky hádám že máš svíčku 15 tetka v tomhle počasí stim nic nenaděláš pokud tam dáš 17. tak to bude špatně chytat studený, teplí to chytne lip . Mam v druhym pionýru svíčku 7 to je neco mezi 15 a 17 a ta chýta dobře teplá za studeny hůř
Datum: 09. prosince 2009 19:36
 zdar lidi tak co, taky se vám nechce jezdit v takovýmhle počasí ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 15:32
 Mě se v tomhle počasí jezdit chce.
Datum: 10. prosince 2009 15:32
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 No ted momentalne sem ztratil doklady takže sem ježdění omezil ale v patek uz zase vyjedu na vylet.
Datum: 09. prosince 2009 20:13
 no zkoušel jsem bez ježdění vydržet tejden,pač mám nalakovanýho pincka čerstvě,a už ted se těšim jak se v sobotu projedu.
Datum: 09. prosince 2009 20:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 je to naprd musim jezdit na tom linejsim protoze tam mam plechy tak to nenahazuje a netahne na nohy jezdim kazdej tejden 30 km a este neco navic sem tam naky couracky
Datum: 09. prosince 2009 19:41
 já musim do školy
Datum: 09. prosince 2009 19:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 už skoro nejezdím jen když je to nejnutnější
Datum: 09. prosince 2009 19:31
Jméno: patres
IP: uživatel8175
 co povite na silnu dvojku ...ktoru dosiahneme prehodenim dvoch kolecok v prevodovke
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2009 22:04
Jméno: patres
IP: uživatel8175
 no teda ...ak ja tam mam 11 sekundarne kolecko...a jeste neco jak se zapaja tyrystor ked ho chci dat na fichtla?
Datum: 09. prosince 2009 22:04
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Marek: Zajimavy, ja mel na obou svych 05kach na 2ce 2 19-zuby kolecka...
Datum: 09. prosince 2009 21:51
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau reknu ti to takhle vsechny uspechy na fichla kapech sem udelal jenom diky tomu ,dopredu sem dal 14 zub nekdy i 15 podle trati a plynule sem radil mezi 1 a 2 . na dva to jelo i 60kmh takze vpoho . horsi to je s tim na silni kdy malo kdy des pot 30 kmh pak uz to ztraci smysli a potrebujes mit vykon posunutej vejs verdikt: do terenu kazdopadne na silnici ne
Datum: 09. prosince 2009 20:54
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau já jsem to měl takhle na mojí 05.......... stálo to za ho*no. Dvojka sice vytáhla všude, ale tačí mírný kopec a trojku prostě nezařadíš. A to jsem měl 11 zub jako sekundárko. ze své zkušenosti nedoporučuji.
Datum: 09. prosince 2009 20:49
 ja to mam na mustangovi taky prehozeny,a parada..a ani mi nejak nepride ze je trojka daleko,jezdim vetsinou s kamosem,a v pohode,trojku radim normalne,mam tam myslim 11 nebo 12 z. sekunadrko k tomu ted si nevzpomenu jaky  zmenu v sile sem poznal,ale ze by byla trojka nejak daleko se mi nezda..ale je fakt ze je to spis do terenu.
Datum: 09. prosince 2009 20:40
Jméno: gori
IP: uživatel8177
 vsetko zalezi od toho aku (ked jazdis zavodne ) drahu jazdis napr. ja bi som kebize ma prehodenu 2 taq bi som tento rok na zavodoch vyhral ale mal som to vsetko origo. (prevodovka) po zavode som rozpolil motor a prehodil 2 a uplne ako stvorene rychlosti pre tu drahu ked sa konaju zavody. cize prehodena 2 bi mi pomohla k tomu abi som bol prvi. ale skoncil som na pknom 3 mieste. ale tato uprava prevodovki nieje vobec dobra na cestne zavody!
Datum: 09. prosince 2009 19:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 stojí to za prd...mám to na mustangu a když jedu sám tak mi to moc nevadí zrychlení je parádní ale když na to vezmeš 2 lidi tak do mírnýho kopečka nemáš šanci přeřadit z 2 na 3
Datum: 09. prosince 2009 19:35
 podle me to neni moc dobre pro fichtly kterym se moc do eszdeni nechce protoze tu 2ku musis vytocit co to da jinak se te 3jce nebude chtit  radsi si tam dej mensi sekundarko
Datum: 09. prosince 2009 19:17
|



|