Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cus mam dotaz ohledne zapalovani pro ty ktary se v tom trochu vyznaj a i v teorrii - dotaz je k zapalovani na kejvy a to spis na ty stary se spinackou na nadrzi - a to 2. poloha klicku do prava je ze to odpoji baterii ze zapalovaciho okruhu a jde to primo z dynama zj??? -no a motorka se musi roztlacet pac na nakopnuti nechytne( to sami je i s vybytou baterkou zj) no a me zajima kde se v tom dynamu veme ten proud- pac na hodine fyziky - tam ucitel rikal - ze kdyz se pohybuje trvalej magnet kolem civek -vznika proste napeti - nebo pak pripad kejvy - ze se nabudi civka a vznikne elektromagneta pak tam rotujou civky zj - aspon myslim ze to tak je - dystak me opravte. - no ale jak tam muze vzniknou na zapalku napeti kdyz se to vubec nenabudi - to proste nechapu kdyz tam neni zadnej trvalej magnet. - dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 20:16
 Stator zůstane od posledního buzení trochu zmagnetizovanej. Při roztláčení stačí ta trocha magnetickýho pole, aby se v rotoru naindukovalo trochu proudu a ten už nabudí stator pořádně.
Datum: 04. prosince 2009 20:16
 Čus draci! Musím vyměnit bronzové pouzdro v ojnici,ale... Čep se do pouzdra nevejde, na netu jsem se dočetl, že to musím protáhnout stavitelným výstružníkem, jenže ten já nemám. Jde to pouzdro rozšířit i nějak jinak v domácích podmínkách???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 11:51
 JAk už sem to tady jednou psal s tim vrtákem je to risk ,,,protože se může seknout a pouzdro se ti protočí ...můj případ...tedka mám jehly
Datum: 05. prosince 2009 11:51
Jméno: Martin
IP: uživatel7907
 pokud seženeš výstružník a nikdy s to nedělal tak to bude asi stejné jako když to uděláš vrtákem ale když budeš mít dobrý vrták přesně na míru a pevný svěrák k vrtačce (stojanové) tak to uděláš také jen vrtej pomalu
Datum: 04. prosince 2009 22:10
 Nic nevrtej fakt si sežen výstružník ,nebo to dej nekomu at ti to nim udela.Bez teho to neuděláš
Datum: 04. prosince 2009 21:13
 to to zkusit normalne sproste provrtat?
Datum: 04. prosince 2009 20:17
 fakt se poptej po tom vystruzniku zprasit by si to mozna mohl i smirklem, ale nikdy to neudelas tak presny
Datum: 04. prosince 2009 20:13
 tak já sem to taky dělal tim stavitelnym vystružnikem 14kou a neměl sem ho tak sem musel obejít celou dědinu a pak sem to teda zehnal
Datum: 04. prosince 2009 20:06
 4us jak jezdí čz 380 je to dobrá motorka a kolik má Kw?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 16:19
Jméno: Foxi
IP: uživatel8275
 kruta síla, výkon je 45 koní a kroutak 48Nm, až na rám konkurence schopná.
Datum: 21. prosince 2009 16:19
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 strašně silná, moc koní v mizerném rámu
Datum: 05. prosince 2009 15:30
 čau, potřeboval bych poradit ohledně upraveného válce, jedná se o ty dvě okýnka v pístu co přes ně prochází směs do vybrání ve vložce (kanály nad pístem) nad píst. Okýnka mám ve vložce už hotový, ale jedná se mi o ty v pístu, nevím jak by měli být dlouhé (mám na mysli ve směru pohybu pístu). Nevim jestli je mám udělat stejně dlouhé jako ty co jsou v té vložce nebo jestli je to jákej poměr mezi těma okýnkama nebo se to ják musí odměřit, fakt nevim. A taky jak se dělají daleko od pístu. Pokud to někdo ví, tak ať prosím odpoví.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 20:01
 Hoši, tak už nepište, už jsem to zjistil.
Datum: 04. prosince 2009 20:01
 sory předposlední věta je blbě, má tam být: Jak se dělají daleko od kroužku (mám na mysli u jednokroužkového pístu).
Datum: 04. prosince 2009 19:44
Jméno: Jirka
IP: uživatel7674
 Zdar Draci je mi 15 a můžu si od bratránka koupit Jawu 125 Dandy Myslíte ža bych sní pro začátek mohl po polňačkách??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 17:54
Jméno: dawid
IP: uživatel7154
 Počkej rok a v 16 si na Dandy udělěj řiďičák a máš po problému.
Datum: 05. prosince 2009 17:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ok...špatně jsem to pochopil
Datum: 05. prosince 2009 10:23
Datum: 04. prosince 2009 20:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dandy a veteran? docela vtipný, dandy už pro mě bohužel neni jawa jako taková a já osobně bych si ji nekoupil (možná i z toho důvodu, že ve 125 preferuju 2t) .... jinak podvozkem dandy na polnačky dost nevhodná...
Datum: 04. prosince 2009 20:18
 a proč ne?
Datum: 04. prosince 2009 20:10
 rek bych ze je to skoda dandyny...  na polnacku si kup neco staryho,ne ale peknyho veterana  ale jestli ze s ni budes jezdit normalne a ne porad 1,2...tady mi spadne,tamhle mi spadne,tady ji vodru,.... tak proc ne
Datum: 04. prosince 2009 19:43
 Blbá otázka.Proč by ne ?
Datum: 04. prosince 2009 19:34
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 14:32
 hejča: ten co to prodava tomu rozumi dost bych rekl on vi, ze dalsi vybrus neudelas a takhle taha penize. jinak je fakt, ze ty polsky valce stojej za dve veci chce to predelat kanalky, ale originalni valec je lepsi si myslim na tomhle je ta vlozka zalita a tak to proste uz neopravis
Datum: 05. prosince 2009 14:32
Jméno: hejča
IP: uživatel4734
 Válec je seriovej,akorát je danej poslední výbrus(vrtání 40mm),takže materiál na vložce je značně zesláblý a může se stát že se bortí kanály,protože tam už je málo materiálu.Výbrus není pořádně vyhonovaný.Radši si dej origo válec na výbrus,vylešti pořádně kanály a pojede to snad i líp než tenhle,,šmejd".Hlavně na tento polský válec nedáš už žádný výbrus.Ten co to prodává tomu vůbec nerozumí.
Datum: 05. prosince 2009 14:18
 JJ výfuk je menší ....ale zas to nezvětšuj moc protože menší výfuk má lepší rozsah
Datum: 05. prosince 2009 11:53
 jj,a tky sem slyšel že se musí ještě zvětšit vejfucková díra...Čím bych to měl udělat ?
Datum: 05. prosince 2009 9:04
 Cau tento válec (60ccm) tu prodával Sesa. Jsou to válce z polska. Poláci se s tím moc nepářou, a tak musíš trochu opravit přefuky aby byly hladší a pojede ti to lépe. Ale i bez toho ti to pojede
Datum: 05. prosince 2009 8:58
 zdar draci nevíte pls originální kod na oranžovou barvu na fika?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 18:58
 kdyz mam zimny motor tak mi tahne dobre ale po 10 minutach mi z 1 na 2 vubec netahne cim to je asi? uz me to sere
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 18:58
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 výbrus nebo kroužky,svička,špatná jiskra,špatně zladěné zapalování
Datum: 05. prosince 2009 18:58
 mě to dela to samý a pritom mam výbrus nedavno zajetej
Datum: 05. prosince 2009 13:56
 nepotřebuješ už výbrus?
Datum: 04. prosince 2009 22:44
 čau hale mám babetut 210 a teď jezdím skoro pořád ve tmě a jak je tam to origo světlo tak to skoro vůbec nesvítí ale když jezdím na jawa 23 mustang tak to svítí dost dobře čím to je ? a jak to udělám aby mi to svítilo taky tak dobčře ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 17:48
 NO kydyž vyndáš ten plíšek pod žárovkou tak ti to bude svítit jako dálkáče - ale zase budeš oslnovat protijedouci  , orig žárovka by tam měla bejt 15W/6V.
Datum: 05. prosince 2009 17:48
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Ty máš pořád nějaké dotazy od fichtlu až po babetty řekni mi prosímtě kolik máš motorek? A jak je máš upravené když chceš pořád rady. Mně to připadá jak kdyby jsi to psal schválně at si nad tím lámem hlavy, ale ty stejně nic neděláš.
Datum: 04. prosince 2009 22:39
Datum: 04. prosince 2009 19:36
 muzes mit zarovku co do toho nepatri napriklad na 12 v to babetta asi neutahne  jinak magneto je pod civkama rikali ti to!  kdyz si sundas ksilt tak ho mozna uvidis
Datum: 04. prosince 2009 19:30
 čau hej tak mi napište proč mi to nesvítí tak dobře já skoro před sebou nic nevidím ? prosím napište a kde je přestě to magneto ? pls popis
Datum: 04. prosince 2009 19:29
 omg...jenom doufej ze ti neodpovi cezetak  ten je na tohle vysazenej
Datum: 04. prosince 2009 19:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je strevo
Datum: 04. prosince 2009 18:58
 myslíš jako že magneto je pod cívkami v zapalku ? takže když tam dojedu ? tak mi to nabyjou ? a nemáš foto jak vypadá to magneto
Datum: 04. prosince 2009 18:55
 Magneto je pod cívkami.Na burzách to nabíjejí ae kolik to stojí to nwm.A novej nemá cenu kopovat
Datum: 04. prosince 2009 18:50
 a co to je ten magnet ? kde se dá koupit novej ? ? aby mi to svítilo zase dobře ?
Datum: 04. prosince 2009 18:40
 asi máš vybitej magnet
Datum: 04. prosince 2009 18:32
 nazdar draci hele jak bych měl vyčistit cívky s motoru sem našel z jiného motoru stejného typu, třeba světelný cívku úplně od prachu myslíte že můžu třeba mokrou hadřičkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 18:28
 benzínem,tím nic neskazíš  ,ae pak si utři než to tam budeš dávat
Datum: 04. prosince 2009 18:28
Jméno: !aha!
IP: uživatel5407
 Cau chtel jsem se zeptat kolik se plati kdyz chci prepsta v TP Jmeno
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 18:29
 No tak určitě platnou STk když jsem to dělal před 3 měsícama. Ta ženská na STK totiž do toho papíru s STK napíše nejen technickou způsobilost ale také že to chceš přepsat.
Datum: 05. prosince 2009 18:29
 no ja si myslim ze na prevod potrebujes platnou STK....
Datum: 05. prosince 2009 10:36
 Skier: STK slouzi po urcitou dobu i jako evidencka - STK je levnejsi a vyplati se to vic nez ted platit za evidencku a treba za rok jit na STK
Datum: 04. prosince 2009 20:10
 Co to tu meleš??? K přepisu potřebuješ evidenční kontrolu, žádnou STK. Evidenčka sama o sobě stojí 400kč...
Datum: 04. prosince 2009 19:40
 No tak 700 kč je moc to by tě ošidili a o odst. Já jsem přepisoval fichtla v září a stálo mě to celkový přepis se vším všudy v opavě 300 Kč ( STK : 250 K4, pojistka 100, roční pojistka mě stojí 87 Kč ).
Datum: 04. prosince 2009 18:47
 tolik to zas stát nebude
Datum: 04. prosince 2009 18:29
 Podle mě se to bere jako celkovy prepis, takze cca 700 kc
Datum: 04. prosince 2009 18:17
Jméno: das
IP: uživatel7706
 cus tak 200 kc
Datum: 04. prosince 2009 18:02
 Cuz,bude vadit na STK když budu mít na motoře vyraženy číslo bez té hvězdičky (kytičky) co má být před číslem motoru ? Mám kartry bez čísla tak bych jen sehnal noty narazil číslo.Dík za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 17:53
 díky hoši
Datum: 04. prosince 2009 17:53
 číslo motoru už dávno nemusí být shodné...
Datum: 04. prosince 2009 17:48
 no tak motor už je branej jako náhradní díl,takže by to vadit nemělo
Datum: 04. prosince 2009 17:48
 Čau draci chci se zeptat jak mám na manetu zapojit elektriku potřeboval bych nějaké schéma
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 10:31
 asi to je 125 skůtr
Datum: 05. prosince 2009 10:31
 To schéma se ti bude líbit, pokud je to skútr......
Datum: 04. prosince 2009 20:25
 nevim. existuje nekot typů maneta a nevim kterého myslíš.
Datum: 04. prosince 2009 17:50
 Zdar, před nedávnem jsem měnil na 175/356 v zapalování celý přerušovač a nějak mi to nejde seřídit. Předstih mi jde seřídit jenom tehdy, když dám vetší odtrh než má být. Když nastavim odtrh tak jak má být, tak vůbec zase neseřídím předstih. Prostě se to pořád nějak ovlivňuje. Zatím to mám seřízené na ten velký odtrh, ne že by mě to nějak vadilo, jede to dobře ale myslím si že by to mohlo jet líp kdyby tam byl ten odth tak jak má být. Poraďte čím to může být, Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 10:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 stejná jako na pio neni, otvírá v jiný poloze, takže by ti nejspíš nešel nastavit předstih v tom rozmezí, co to stator s tou základní deskou umožnuje... ale jestli je vačka určitě ok(ani neni nějak vychýlená- nehází hlavička toho šroubu při běžícím motoru) tak je taky možný, jestli jsi hejbal i s celim statorem, že je trochu vyosenej(stator)...... a ještě já když nastavuju předstih a odtrh, tak po každym posunutí základ. desky na ní kolem do kola poklepu, aby byla všude dosedlá na stator, protože z vlastní zkušenosti vim, že pouhym utaženim těch dvou šroubků to nestačí....
Datum: 05. prosince 2009 10:31
 Na vačce sem nic neviděl, tak od oka se mi zdá dobrá. Aby to dělalo takovou paseku to by ta vačka musela být hodně zbroušená ne? Jo a ještě nevíš jestli ta vačka je stejná jako u 50/21 ? Tu totiž mám, tak že bych to mohl skusit prohodit a uvidí se...
Datum: 04. prosince 2009 21:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a jak je na tom vačka? muže bejt od starýho kladívka zbroužená a s novym to prostě nedělá dobrotu.... těžko říct, když u toho člověk neklečí...
Datum: 04. prosince 2009 20:16
 Ale právě že jak sem tam měl ten starý přerušovač tak to šlo všechno bez problémů seřídit.
Datum: 04. prosince 2009 17:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 viděl bych to bud na sbroušenou vačku či kladívko a nebo máš mírně vyosenej stator, případně desku co je na ní kladívko, takže jakmile s ní pootočíš, tak se ti zase rozhodí odtrh
Datum: 04. prosince 2009 16:55
 caute hci se vas jen zeptat kdo by vymeniil cihtla nebo mustanga za yamaha dt 50r nepojizdna ona startuje ale taky ne nejak dobre ale nejdou zaradit rychlosti mi se v tom nechce drbat kdyby jela ma cenu tak 6-7 tisic takze + doplatek na k¨terem by jsme se domluvili. predem diky za nabidky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 15:25
 Zdravím draci!Mám dotaz nevíte někdo nejaky technicky data na tu modrou silnicku s motorem jawa 05?http://jawamania50.wbs.cz/Zavodni_Jawy_a_CeZety.html Je to ta treti v prvni rade..diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 15:04
Jméno: Standa
IP: uživatel8130
 myslim ze je upeavenej Italjet......
Datum: 04. prosince 2009 15:04
 zdar draci jeste jeden mensi dotaz na elektrikare  jiskra na kladivkach preskakuje pri sepnuti nebo az pri rozepinani a jak tam bude tech 0.05 tak to preskoci?prave mi furt nejde do hlavy proc se to spina tak 50stupnu za DU to bych tam musel mit odtrh tak 4mm aby to spinalo na rozmezí predstihu jsem zmatenej
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 20:50
Jméno: Petr
IP: uživatel1653
 čau, já mám fichtla a von pořád nejede, čím to je, ale benzín tam mám, prosím pomoc o radu, hned
Datum: 10. prosince 2009 20:50
Jméno: dj.dacan
IP: uživatel720
 já mam předstih 2.7mm u 05ky a odtrh ma 0.4mm a má to bejt v HU ne ??
Datum: 06. prosince 2009 13:56
 takze je jedno ze to spina v DU?
Datum: 04. prosince 2009 21:57
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Zdarec jiskra na svíci se hodí při sebemenším rozepnutí kontaktu a kladívka.
Datum: 04. prosince 2009 16:27
 ja tam taky mam tak 5mm odtrh bo mi to jinak nejede
Datum: 04. prosince 2009 13:36
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 12:37
Jméno: Standa
IP: uživatel8141
 Nerikas mi nic nového........radeji pouzivam starsi funkční než nový......sou na nic a sou mekky......
Datum: 05. prosince 2009 12:37
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Ja si ji nadelil ted k Vanocum... + novy futra apod. Ale ty futra to je pravdu bida. Ze sou delsi, dejme tomu. Ale ze uzavrene pouzdro nema plochy spodek a je poradne nedovrtany... to je hruza. Dneska sem to skladal a tolik sprostych slov, nakonec sem tam byl nucen dat stary futro. A to neni poprvy, proste ty futra jsou bida...
Datum: 04. prosince 2009 19:27
Jméno: Standa
IP: uživatel8130
 Existují různe varianty......rychlej 3 kvalt....libova vecicka do zacatku,prodava ji sesa......chová se to jako 4Q bez jednicky......pak existují jisté nákresy 4Q prevodovky a radiciho automatu ,ktera se vejde do origo motoru 05,výrobně náročné,pár takových tu jezdí jezdí,víc nevim......a ten kdo ty nákresy má,tak je nedá ani nepůjčí ani neukáže!  Pak je dalsi moznost,alá jawaracing50 a pár dalších.....4Q číza + vevaření částí bloků z čízy + uprava hridelů a ozubených kol pro lepsi pilové diagramy.....víc ti k tomu nereknu,protoze jsem vázán slibem mlčenlivosti   vesměs co mi kdo ukazoval a rikall,tak je kompletne nově delaný vcetne primarniho prevodu..... kdysi sem zaslech,ze v Dačicích se delaj 5Q a kousek vedle v Deštný se delaj 4Q,ale osobne jsem si to jeste neověřil......mozna by mohl neco vedet Zdenek Kordina a nebo Steve......oba jsou odtamtud......Já osobne bych ti doporucil ten rychlej 3Q.....tam ti defakto jde jednicka skoro az na 50,dvojka 75,trojka 100 ale za predpokladu,ze mas motor,kterej na to má!! Já ji budu kupovat pristi rok....
Datum: 04. prosince 2009 15:18
 čus draci mám menší problém no vlastně možná větší   složil jsem motor 487 a zbyla mi jedna součástka vůbec nevím kam to patří? jestli dovnitř tak můžu zase rozebírat!nepomůžete mi?dik za odpovedi file:///C:/Documents%20and%20Settings/K/Plocha/Fotografie018.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 17:11
Jméno: Anonym
IP: uživatel8132
 je to pod sekundaro to mas stejny jako u fichtla
Datum: 04. prosince 2009 17:11
 je to pod sekundarni kolecko.
Datum: 04. prosince 2009 16:28
Jméno: honza232
IP: uživatel8131
 já bych řek že je to zozpěrka mezi ložiskama
Datum: 04. prosince 2009 15:53
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 není to náhodou ta kravinka co se dává něco jako podložka sekundáru
Datum: 04. prosince 2009 15:21
Jméno: Bubák
IP: uživatel5932
 pripomina mi to rozperku co je mezi loziskama... , nebo pod spojkovym kosem, nevim... koukni do katalogu ND
Datum: 04. prosince 2009 13:52
 myslim, ze tohle patri pod rozetu taky mi to zbylo tak sem to dal pod rozetu pod to gufero a pasovalo to tam
Datum: 04. prosince 2009 13:14
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
Datum: 04. prosince 2009 13:06
Datum: 04. prosince 2009 11:44
 Čau draci!Někde jsem viděl nabídku na prodej spojk.lamel FERODO na Stadiona.Nevíte někdo kde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 9:52
|



|