Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 plati se pri prevodu fichtla taky likvidacni polatek jako u auta dle stari??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 7:00
 platí se i za náklaďáky
Datum: 09. listopadu 2009 7:00
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 před měsícem jsem přihlašoval 350 a platil jsem jen 500,- za přepis
Datum: 08. listopadu 2009 21:43
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 pokud vim, platí to pouze na osobní auta... motorek ani náklaďáků se to netýká...
Datum: 08. listopadu 2009 20:22
 Zdarec seso, přváděl jsem na sebe 2 fichtly a ani u jednoho jsem nic takového neplatil. Motorky nespadají do této likvidační blbosti!
Datum: 08. listopadu 2009 19:22
Jméno: jopo
IP: uživatel7873
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 22:24
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 do cech + min.10e navic za postovne a balne
Datum: 08. listopadu 2009 22:24
Jméno: standa
IP: uživatel7864
 jezdil sem na tom skoro 2 roky....melo to takovej trochu jinej prubeh nez klasickej fichtl,ale kdyz sem to rozhulákal,tak to jelo skoro 80.....musi se tam začistit kanály! a nelíbí se mi ten vyfukovy kanal!
Datum: 08. listopadu 2009 21:34
Jméno: bris-K
IP: uživatel7863
 Zkušenost s tím nemam ale bude to to samé co je tu na krámku - tudíž obyčejný polský válec s 8. výbrusem
Datum: 08. listopadu 2009 20:22
 Cau draci mam dotaz kolik tak stoji GO motoru na mustangovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 21:21
Jméno: standa
IP: uživatel7864
 Pokud motor nema vylagrovanej radici automat a prevodovku,tak bezne do 3000,-
Datum: 08. listopadu 2009 21:21
Jméno: mustang23333
IP: uživatel6633
 napiš na mail PePaZaK.23@seznam.cz
Datum: 08. listopadu 2009 19:40
Jméno: mustang23333
IP: uživatel6633
 udělám ti motor nová ojnice s jehlovými ložisky výbrus všude nová ložiska a simerinky za 3500
Datum: 08. listopadu 2009 19:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Podle me to zalezi na stavu
Datum: 08. listopadu 2009 19:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Podle me to zalezi na stavu
Datum: 08. listopadu 2009 19:37
 a s výbrusem?
Datum: 08. listopadu 2009 19:22
 do 2000 kč? to ani nejde. to by bylo bez go kliky a bez výbrusu.
Datum: 08. listopadu 2009 19:06
 Čau,já bych ti jí udělal tak do 2000Kč
Datum: 08. listopadu 2009 18:50
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Mám dotaz na sesu mužu ted normalně objenávat věci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 21:00
 jojo
Datum: 08. listopadu 2009 21:00
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau draci nevite proc mi na tachaci nefunguje pocitani km ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:31
Jméno: hujer
IP: uživatel8099
 nemaš tam lanko
Datum: 20. prosince 2009 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel7880
 chong: Ale skus se podivat,jake rubriky tu jsou?? Kolikrat chces vlozit nejakou zajimavou vec,nebo neco a neni kategorie.......ja takovyhle veci davam do rubriky pokec,protoze vhodnejsi nenacházim.......ja bych ten tachometr asi taky dal do elektra......ono je to v podstate jedno kam to das,hlavne ze je to videt......
Datum: 09. listopadu 2009 12:13
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Tím že píšeš do rubriky ,,Elektrika/Elektro,, takovejhle dotaz, jsi sám proti sobě... Každej jsme totiž zaměřenej nejvíc na jeden obor kolem motorek. Moje specializace je elektro, takže nečtu jiné než elektrodotazy. Určitě je ti nějakej specialista na věci kolem tachometrů, ale ten jistě elektrodotazy nečte, tím spíš že se dá zapnout filtr pro určitý typ dotazů... Jinými slovy, není to až tak jedno jak to na první pohled vypadá fláknout k dotazu jakoukoli rubriku
Datum: 08. listopadu 2009 21:15
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 všechno jde když se chce  záleží na tom co se rozbilo... a to bez otevření nezjistíš... a po otevření už ten tacháč nikdy nebude vypadat jako dřív...navíc ten strojek je dost náchylnej na jakýkoli poškození při vyndavání...jako řešení bych spíš viděl koupit nějakej novej nebo použitej funkční...
Datum: 08. listopadu 2009 21:01
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 a de to opravit ?
Datum: 08. listopadu 2009 20:09
 to asi bude závada v tachometru je tam ozubené kolečko které točí takovou vívrtkou tak to můze bej špatný a nebo pak je chyba
v přecvakávání čísel.
Datum: 08. listopadu 2009 18:50
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 20:07
 Kolečko, je to přesně tak
Datum: 08. listopadu 2009 20:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A proc mas nick caue 20?
Datum: 08. listopadu 2009 19:35
 asi podle nemeckyho vyrobce fichtel a sachs,ktery se ve vetsi mire zabyval vyrobou maloobsahovych motoru, podle toho se pionyrovi(je taky maloobsahovej) zacalo rikat fichtl  (tot je moje teorie ktera neni nicim podlozena,pouze si to myslim,kdyby nekdo vedel neco jinyho nebo mel jinej nazor tak to napiste)
Datum: 08. listopadu 2009 18:45
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi jaky doporucujete svicky na tuhle zimu ? brisk n14 , n 15 , n17 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 18:55
 to mustang23GT:n17c je tepla svicka a n 14 c je studena
Datum: 08. listopadu 2009 18:55
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 n17c je studená svíčka na zimu a n15c je na léto já jezdim studený palky celej rok a chytá na drc
Datum: 08. listopadu 2009 18:53
 n15 je takovej univerzál ale jestli budou velký mrazy tak tam dej n17
Datum: 08. listopadu 2009 18:51
 hele mam jawa mustang a jezdim na svíčku n 15 c a chytá na převal i když je už asi trochu přidřenej.
Datum: 08. listopadu 2009 18:46
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 hale mastungu na nneco sem te ptal ? n14 je tepla nebo jak je to ?M
Datum: 08. listopadu 2009 18:40
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 to se musís dívat na počasí
Datum: 08. listopadu 2009 18:37
 Čau hale nemá nikdy na prodej celý sedlo na jawa 20.21 prosím ale komplet sedlo ? máte nebo ne odepište na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 16:55
Datum: 09. listopadu 2009 16:55
Jméno: břeta
IP: uživatel7870
 Zdravím všechny,mám jawetu po generálce motoru.Motor jde krásně nastartovat,drží volnoběh,krásně vrní,ale při jízdě kolem 30kh/hod a víš to začne tarokovat,má to takovej dvojitej zvuk a nechce to už jed.Už nevím co s tím,předstih je dobrej,svíčka nová,motor po výbrusu,tak nevíte co by tomu mohlo být?Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 20:03
Jméno: břeta
IP: uživatel7870
 Tak už mi to jede,už jsem na to přišel.Byla moc bohatá směs,odpojil jsem filtr a ted to letí jak střela.Tet už jenom musím vychytal nějakej hodně propustnej filtr a bude to dobry,zatím je to bez filtru.
Datum: 25. listopadu 2009 20:03
 nazdar chce to zaject tak 300km pak si to sedne chce par krat vymenit olej a bude ti to slapat jak hodinky tak cus
Datum: 16. listopadu 2009 19:33
 a máš to zajety ?
Datum: 08. listopadu 2009 18:10
Jméno: tom
IP: uživatel6362
 Ahoj lidi mam takovy menší problém se svojí jawou dandy 125 když nastartuju tak mi běží volnoběch na 400 tic otáčkách a to si myslim že je nějak moc můžete mi nějak poradit co s tím díkyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 23:40
 podivej se jestli nemas nekde sekle lanko
Datum: 12. listopadu 2009 23:40
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 400 tisic ? to toci turbina v temeline  ne asi ses preklik , jo je to moc melo by to mit tak 1.5 az 2 tisice
Datum: 08. listopadu 2009 23:15
Jméno: 350
IP: uživatel7854
 zdar...mam problem s předními tlumiči na panelce....jsou hrozně měkký a dolití tlumičového oleje vubec nepomáhá... dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 8:58
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Pro zvýšení tuhosti se míchal převodový ( 120 cm3) + motorový M6A ( 20 cm3). Toto se využívalo do venkovní teploty 5 stupňů.
Datum: 09. listopadu 2009 8:58
 pokud vim tak tlumičový olej je v tlumiči jen aby tlumil, od pružení tam jsou myslim pera  skusil bych se na ně kouknout jestli nejsou třeba prasklé, popřípadě je vyměnit
Datum: 08. listopadu 2009 19:21
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 21:36
Jméno: standa
IP: uživatel7864
 to zase jako pozor!! ono to ma docela dobrej prubeh v nizkejch otackach!! ma to zvetsenou silu odspoda! ale to je asi vsechno........hlavně ten vejfukovej kanal je malej,takze nevyuzijes sílu zvetsenyho vrtání......
Datum: 08. listopadu 2009 21:36
 přesně jak říká standa ...zvěčit kanálky...kámoš ho měl...časká pošta mu sprasila jeden píst.kroužek tak tam dal jinej jetej.....rozdíl oproti originálnímu nebyl (možná by byl kdyby byl ten kroužek ...byla by lepší komprese).....ale řekl bych to takhle ....ti co úpravě válcu nerozuněj tak je to maximum co můžou dostat(pokud aspon amtersky upravý ta kanálky ...bez výpočtů)a přidájí k tomu nějakou upravu ještě ohledně kabecu či výfuku.
Datum: 08. listopadu 2009 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel7864
 zrovna nedávno jsem do toho válce cumel.....on moc nejede ani tak kvuli tem sprasenejm kanalum,ale hlavne kvuli vejfukovymu kanalu!!! tenhle polskej valec ma vyfukovej kanal totiž do obdelniku a vzadu i ve predu je sirokej 20mm......origo valec ma vepredu vejfukovej kanal sirokej 22 nebo 23mm ted nevim presne ......chtelo by to vejfukovej kanal upravit aspon dle originalniho,ale kdyz uz ti to bude nekdo přesně frezovat,tak at to veme radsi na tech 23mm a vzadu 21mm a o pul milimetru ubrat smerem k hlave......k tomu bych skusil skratit dolni hranu pistu co otvira saci kanal tak o 0.5mm-1mm ......pak verim ze 80 pojede......ale me teda jel 75 jen se začištěnejma hranama......+Poznatek z vývoje- Je to na volnobeh s timhle valcem chudý!! aspon u me....chtelo by to vedlejsi trysku tak 40-42,hlavní trysku 70-72 ......
Datum: 08. listopadu 2009 17:24
 zdarec, je normální u jednokroužáku ...že když polalu točím se spojkou a vzduch se ve válci stlačuje tak to tak psičí a uchází vzduch(mám čerstvo složenej motor tak tam hafol věcí ještě není).Je to normální jev a nebo špatná komprese??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 16:26
 Zdar, jak nastavím odtrh a předstih na Babettě 207? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 9:27
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Otáčej rotorem ve směru hodinových ručiček .Když se kryjí rysky rotoru a statoru, změříš vzdálenost zasunutí
pístu. Potom otáčej rotorem až dosáhneš horní úvrati pístu. Vykonaná dráha pístu by měla odpovídat 1 - 1,5 mm.Když je tato
hodnota větší ,povolíš stator a pootočíš jej vpravo. Když je naměřená hodnota menší, otočíš jím vlevo.Toto se provádí do doby,
než je naměřená hodnota správná.Potom se stator dotáhne.
Datum: 09. listopadu 2009 9:27
Jméno: pepa
IP: uživatel7872
 odtrh nenastavíš, jinak je tam riska, při horní uvrati to nastav na risky a je to
Datum: 08. listopadu 2009 19:01
 207 má bezkontakt, takže žádný odtrh. předstih ale netuším, třeba je tam nějaká značka
Datum: 08. listopadu 2009 16:40
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 21:57
Datum: 08. listopadu 2009 21:57
 stando, to nemá moc cenu, jen ho nech ať si tu vložku zkusí vylisovat, uvidíme jak to dopadne, přece bys mu nechtěl bránit v
jeho tvorbě!
Ondrash- tento polskej válec se nechá trochu upravit, už jsem jich několik dělal, zázraky od toho však nečekej.
Datum: 08. listopadu 2009 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel7864
 franto beru to,ze neco o válcich asi víš,ale opravdu je to vlozka zalita v hliniku a rozlisovat to prej nejde......koukni nekde treba na valce z MZ....ty sou delany stejne.....
Datum: 08. listopadu 2009 18:14
Jméno: franta
IP: uživatel7869
 pro denzileck - není žádná zalitá vložka -jsou jen dvě varianty , válec z litiny celý a válec hliníkový s litinovou vložkou.
Datum: 08. listopadu 2009 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel7864
 pozor,stejsky valce upravuje! on je neprodává! musis mu poslat vylisovatelnej valej a dobrou hlavu! Jinak temhle levnejm nekvalitnim valcum z polska jsem opet zaujal negativní stanovisko!! Je to šmejd!
Datum: 08. listopadu 2009 17:50
 takze stejskyho sada je nejlepsi jo ?
Datum: 08. listopadu 2009 17:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Franta se asi spletl pac 8. vybrus u valcu s zalitou vlozkou neni ani zdaleka posledni.A protoze je zalita tak nejde ani vyndat....
Datum: 08. listopadu 2009 17:40
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 to si radsi kup ten na fichtl kramku je to sice made in poland ale je tam 8 vybrus a nemusis ho vyhazovat protoze ta vlozka je silna jak na nasich cssr
Datum: 08. listopadu 2009 17:39
 Tak především , oba válce mají jen ( bez jakákoliv úpravy )poslední 8. výbrus , což je nevýhodné hlavně z hlediska toho , že se vyběhá a válec můžeš zahodit , nebo nalisovat jinou vložku .OBSAH 60ccm docílíš když válec převrtáš až na průměr 41,7mm .Je na to jednoduchý vzoreček .
Datum: 08. listopadu 2009 17:25
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 je to uplne stejny oba maji vrtani 40
Datum: 08. listopadu 2009 17:21
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 k tomu prvnímu dostaneš samolepku a k tomu druhýmu těsnění
Datum: 08. listopadu 2009 16:07
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 17:18
 jojo taky sem se dival pro sesu 2 ale at si svou krousku udela sam,,, ja mu dam orig
Datum: 08. listopadu 2009 17:18
 a to má ešte ktomu aj papiere !
Datum: 08. listopadu 2009 15:52
 Nevypadá špatně, lepší než nějaké ořezané hnusy...
Datum: 08. listopadu 2009 15:50
 vskutku perfektná športka
Datum: 08. listopadu 2009 15:09
 http://www.motoren.sk/shop/detail/2139 60tkovi kit na pekala pre tých čo chcú objem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 22:00
 je to len 55ccm
Datum: 08. listopadu 2009 22:00
Jméno: standa
IP: uživatel7864
Datum: 08. listopadu 2009 21:30
 to je asi ten vrtaný vrtákem.ahoj stando už máš budík sporťáku?
Datum: 08. listopadu 2009 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel7864
Datum: 08. listopadu 2009 17:38
Jméno: ja
IP: uživatel7867
 taq potom aki to je vybrus??
Datum: 08. listopadu 2009 15:42
 Válec s označením 60cm a objem 60ccm není, a teď z toho budete hodně překvapený, NENÍ totéž. Ještě jednou a pomalu,
60cm nerovná se 60ccm !!!
Datum: 08. listopadu 2009 15:27
Jméno: ja
IP: uživatel7867
 nemas s timto valcom skusenosti?? aorig cap je 14????
Datum: 08. listopadu 2009 15:24
 MOTOREN s.r.o.
Myslavská 64/87
040 16 Košice
Slovensko
0905 310 064
e-mail: motoren@motoren.sk
hej podľa mňa to vizerá na klasiku 14 mm čap
Datum: 08. listopadu 2009 15:12
Jméno: ja
IP: uživatel7867
 a neviete aki ma ten piest velkost capu? pasuje ten piest aj na orig ojnicu zfichtla??
Datum: 08. listopadu 2009 15:00
Jméno: ja
IP: uživatel7867
 pls maju niekde aj miesto .predajnu na sk??
Datum: 08. listopadu 2009 14:57
 šak to aj mne to smrdí ale no nekúp to!
Datum: 08. listopadu 2009 14:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Se vsadim ze to je jen 8. vybrus
Datum: 08. listopadu 2009 14:42
 Draci kde centrujou kola na moto v PRAZE?? mate info
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 18:19
 seso zeptej se u vas s cykloservise,nebo kde prodavaji kola,tam by ti mohli kolo vycentrovat(me tady kolo vypletli,i dodali draty)
Datum: 08. listopadu 2009 18:19
 SESO hale máš tady komplet sedlo na jawa 20/21 ale ůplně celí potřebuju nový sedlo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 21:47
Jméno: formis
IP: uživatel6505
Datum: 08. listopadu 2009 21:47
 já bych měl uplně novej potah molitan taky pěknej vypada pěkně
Datum: 08. listopadu 2009 18:07
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7861
 Koupil by sis molitan, potah, v čalounictví se dají sehnat i origo příchytky, musel by sis sehnat někde ten plech, co je podsedlem (třeba ze starého sedla) a nastříknout si ho, pak by to bylo prakticky "nové" sedlo.
Datum: 08. listopadu 2009 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel7864
 nekdo to dělá,videl sem to vcera na burze,ale nevzal sem si vizitku  komplet novy sedlo s hodne kvalitnim potahem.......ale za litr no.....
Datum: 08. listopadu 2009 17:41
 a co by mi chybělo ? teda kdybych si koupil molitan a potah ? pls odepišt
Datum: 08. listopadu 2009 17:41
 jen molitan a potah
Datum: 08. listopadu 2009 17:14
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdar draci,hele ja mam jawu 350/634 a ona si nechce nacucnout benzin jak je to možný ??ja ji nakopávám a nemužu ji nakopnout jiskru háže všechno ale neni tam benzin karburat přeplavuji a ona nic,musím zdelat svíčku nalít tam benzín a pak chytne a jede dál a už si benzín nacucává,ale nekdy aj kdyz do valce benzin dám tak si ho nenacucne nevíte čím by to mohlo být ???diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 10:21
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 pretesni hlavy,a skontroluj tesneni pod karbesem.
Datum: 09. listopadu 2009 10:21
|



|