Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 nevíte kde bych sehnal uložení klikovky na jedno ložisko na jawa 350 typ 640. je to tady v krámku nebo jinde???ale musí to být na jedno ložisko na dvě to mám a to je špatný. díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 18:40
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1544.html dej tam tohle jestli ho nemáš. jednoložiskovou kliku tam nedáš, je kratší a má jinej kužel na zapalování.
Datum: 08. listopadu 2009 18:40
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 jestli ji máš v pořádku, tak je to prostě vlastnost. 640 se musí točit, klikou na třech ložiskách tomu fakt nepomůžeš  D
Datum: 08. listopadu 2009 16:09
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 ja bych tohle vubec neřešil, ta motorka když je pod 2000 tak se ji nechce a vydava takovy divny zvuky to je normalni a jinak jestli budeš dělat nově tu klikovku tak počitej stím že zato zaplatis cca 4500Kč
Datum: 08. listopadu 2009 13:32
 jako ze ti to brzdi motorem ? muze bejt spatna smes, nebo jiny nastaveni, ale na klice bych to nehledal vycisti karbec a vyzkousej to. pokud vim tak treba 634 mely motory podobny jako starsi kulaty JAWY, ktery tahly uz od nissich otacek, ale tyhle pozdejsi mely jiny motory
Datum: 08. listopadu 2009 13:29
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 pro Karlosa.
jenze ja kdyz jedu treba z kopce mam tam 4 a uberu plyn a klesnou mi otacky pod 3 tisice tak se tu uplne zacne dusit. takze ja jedu s kopce a musim podradit na 3 a porat to vytacet. a to nemuzu byt tím ze je to 2T
Datum: 08. listopadu 2009 13:25
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 no u 640 je to ze 4 loziskama na klice. jedno na kraji dve ve prostred a jedno na kraji je to tak ?? kdyz to ma ve prostred dve loziska tak se to pri nizkych otackach vlni, hadá nesrovna se to takze nejede je to liny ale kdyz to hodne votacím tak jede slusne. no a u starsich typu se vyrabelo ulozeni se 3 loziskama. ve prostred jedno a to ja bych prave potreboval? tim si myslim ze se ten problem vyresi.
Datum: 08. listopadu 2009 13:19
 jestli chces jednolozisko kvuli tomu vykonu motoru (pokud ses na to ptal ty) tak tohle ti nepomuze ten motor je proste tak konstruovanej a v nizkejch netahne a je to 2T tak se proste smir s tim, ze tahnout zacne az ve vyssich otackach
Datum: 08. listopadu 2009 13:12
Jméno: jena29
IP: uživatel2090
 350 se delaky jenom ze 4 loziskama na klice... muzu se te zeptat proc jsou ty dve stredove loziska k ničemu?
Datum: 08. listopadu 2009 13:05
Jméno: ja
IP: uživatel7865
 CHUS potrebujem poradit pasuje hlava zo SIMSONA na pionera 21???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 12:53
 ne nepasuje a ajtak by ne nedostalo prud vetra na válec
Datum: 08. listopadu 2009 12:53
 mám problém na pionýrovy když prostě dám plnej plyn tak to začne vynechávat když ho uberu tak to přestane dělá to jen když dám plnej plyn
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 13:44
 Mě to dělalo na Babettě to samí, přihnul sem plovák a je to ok.
Datum: 08. listopadu 2009 13:44
 a nebo to taky muze bejt predstihem a odtrhem
Datum: 08. listopadu 2009 13:31
 tece ti tam malo benzinu... ohni packu v plovakove komore trochu vis nebo niz ted nevim ale vim ze kdyz to budes mit dobre poznas to tak ze kdyz das plovak na dno tak to bude ve stejne rovine s hladinou benzinu
Datum: 08. listopadu 2009 12:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 zdar ten problém mám i ja buď je to kladivkom skús prebrúsiť kontakti alebo sviečka alebo indučka
Datum: 08. listopadu 2009 12:42
Jméno: fox
IP: uživatel7111
 cao chlapi, mam blbej dotaz ale potrebuju to vedet musim natahnout novou elektriku na 555 no a potrebuju vedet kde vemu ty draty dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 21:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Kupuju dráty normálně v autodílech v ceně 6 až 8kč za metr. Na prodlužovačky a podobně kravský rady se vykašli. Nenarveš to do bužírky, hlavně když budeš potřebovat do bužírky narvat víc jak tři žíly
Datum: 08. listopadu 2009 21:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vykuchej je tatkoj z auta  né to né ale ty z auta jsou dobrý ted kámoš rozebíral fiata tak mi nechal celou elektriku z toho takže mám drátů na 5 pionýrů
Datum: 08. listopadu 2009 18:15
 Nemusíš nic kupovat. Jestli doma máš nějakou starou prodlužovačku nebo nějaký tří žílový kabel tak si odstřihni konec a máš to. Já to mám taky tak.
Datum: 08. listopadu 2009 15:17
Jméno: kuba
IP: uživatel1461
Datum: 08. listopadu 2009 12:45
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau cim mam upravit vnitrni prumer pouzdra v ojnici . dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 16:22
 už sem to dělal i vrtačkou s vrtákem 14kou ale je to celkem naprd příště radši soustruh.....dá se to ale mě se to nepovedlo...už to skoro bylo a sekl se mi vrták ,pouzdro se protočilo ,a pak aby to nebylo málo tak se protočilo pouzdro znova,vydrželo to tak 300Km a byl konec(definitivně protočený a hrozilo zadření, radši sem tam dal jehly......dá se to je člověk si musí dávat bacha at se mu nestane to co mě
Datum: 08. listopadu 2009 16:22
 Potrebuješ výstružník o priemere 14mm, nevystruž veľa! lebo ti to bude zvoniť no...
Datum: 08. listopadu 2009 13:49
 zdar, mám jeden dotaz, jak se přesně vyvažuje klika, a čím se to dělá?, zajímá mě postup, díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 11:43
 cus potreboval bych poradit chci si das svetlo jen do predu a chtel bych nejakej omezovac staci tam dat odpor? a kolika watovej? dik specha
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 21:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Doplnil bych odborníka ,,péro,, ... Ta žárovka to MOŽNÁ vydrží... A ještě záleží na tom, jestli máš 20W záapalko nebo 30W. U třicetivatového dojde v případě že máš zapalko OK k přetěžování žárovky a následnému častějšímu přepalování vlákna, když tu zadní odpojíš, u 20W je to fuk, protože u toho má zadní žárovka vlastní napájecí okruh.
Datum: 08. listopadu 2009 21:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nic tam nedávej ta žárovka to vydrží
Datum: 08. listopadu 2009 18:17
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 ahoj chongu ...postavil jsem si tvoje bezkontatktni zapalovani a jak je u me zvykem ...nefunguje ...jediny co vim je , ze kdyz se dotknu kostry tyrystoru tak me to da ranu .. nevíš co se mohlo stát poprípadě kde mam merit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 20:38
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Já tam používám TIC106N, pokud jsi použil TIC126N tak to by zatlumení mělo být výrazně menší (větším odporem), protože můj model se budí 0,2mA a ten Tvůj 20mA a to je destkrát vyšším proudem. Hm, teď mi došlo že píšeš o LightCDI. No tak takhle... mezi výstup zapalka a vývod 15 indučky zapojíš konenzátor. Vývod č.1 indučky spojíš s kostrou. Předpokládám že zapalovací pól máš připojenej přes trafo do vstupní svorkovnice zapalka a unašeč s magnetem je vystavenej proti snímači tak, aby mezera mezi snímačem a magnetem byla hodně malá. Já dávám tak do 0,5mm . Nejdřív začni tak, že zkratuj vývody snímací cívky drátovou propojkou. Jde to nad tišťákem. Tím snímač vyřadíš z funkce. Další měření děláš při vyšroubované svíčce z hlavy, aby jsi se nepřetahoval s motorem. Připojíš ručkový (ne digitál) voltmetr na vývod zapalka (faston) a druhej měřící vývod voltmetru na kostru motorky. Rozsah samozřejmě nejméně na 300V stejnosměrných. Prudce šlápneš na startpáku a vysleduj jestli ručka voltmetru překoná 100V. Nejlépe do 150V. V tu chvíli máš otestováno že pól, nebo kombinace pól + trafo je OK a jejich výkon je schopnej zažehnout výboj mezi elektrodami svíčky. Pak vyhoď tu zkratovací propojku na snímači a nahraď ho odporem 330 ohmů. Já neosadil původní odpor a nejdřív to testoval s odpory co jsem letoval na vývody snímače jak je má těsně nad tišťákem. Aspoň jsem nemusel při každém testu vyndavat tišťák. Jde o to, že když bude zatlumení malé, tak bude brát rušení od rotoru a bude pálit vícekrát za otáčku a když zatlumení přeženeš, tak zatlumíš signál moc a on nemá sílu spustit tyristor. Tady prostě musíš laborovat, protože jakou velikost zvolit záleží na síle magnetu unašeče, citlivosti tyristoru a mezeře mezi magnetem a snímačem... tím spíš že jsi použil jinej tyristor  . Jinak mail mám na svém webu
Datum: 09. listopadu 2009 20:38
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Ještě mě napadlo ... ty jsi taky psal že musí být mnohem větší zatlumení ...já jsem dal ale 22Ohm ... může to být tím ?
Datum: 09. listopadu 2009 17:28
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Čau ...tyrystor jsem zvolil TIC126N narozdíl od tvé 106 pač jsem četl diskusi kde jsi ríkal ze by126 byla lepší ...a kam ti mám poslat fotky ?
Datum: 09. listopadu 2009 17:09
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Jo a pošli také fotky, Ze strany spojů, abych to mohl prohlédnout, atkže raději dost detail a zvrchu taky... Lepší by to bylo mít v ruce, ale takhle to aspoň zkusím skouknout na vlasové zkraty.
Datum: 08. listopadu 2009 21:46
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Zdar a sílu. Podle toho co píšeš, to vypadá že ti z nějakého důvodu nepálí tyristor. Že to vyrábí vysoké napětí je dobrej základ abys to rozdejchal. Je potřeba změřit velikost vysokého napětí. To se změří, když KL uzemníš na GND a při prřipojené indučce na vývod 15 (a druhém konci indučky č 1 také spojeném na GND) změříš na prostřední noze tyristoru voltmetrem napětí. Bacha abys nezkratoval měřákem haksnu tyristoru na jeho GATE, tím ho spolehlivě zabiješ, tak to napětí změř někde poblíž na stajném uzlu. Zajímá mě jakej tam máš Tyristor...
Datum: 08. listopadu 2009 21:44
 Čus potřeboval bych poradit nejede mi mustang jiskru hazi, svicka je dobra, tak sem si myslel ze to je karburatorem, tak sem ho přehodil z druhýho co jezdi a stejně nic, uz si s tim nevim rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 20:14
Jméno: vojta
IP: uživatel7862
 Asi to bude tou indukčkou, pač svíčka v druhym mustangovi de.
Datum: 08. listopadu 2009 20:14
Jméno: standa
IP: uživatel7864
 mam stejnej problem....hazi jiskru,ale nejede......kupodivu to bylo svickou,nehazela pod tlakem.....skusil sem nejakou starou co jezdila a na tu mi to jede....oni ty svicky obcas kecaj s tou jiskrou
Datum: 08. listopadu 2009 17:44
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 slabá iskra alebo zle nastelovani predstih,alebo inducka je slaba to moze bit baco treba skusat
Datum: 08. listopadu 2009 11:18
 SESO sry ze otravuju,ale nedokazal by si nak srovnyt to rozliseni?Je to docela na hov*o a urcite to nevadi jen me!Fakt sry ze otravuju ale takhle se to neda
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 11:37
Jméno: standa
IP: uživatel7864
 uz je to opraveny......kolecko odmazal ten blbe napsanej dotaz s nesmyslne dlouhym odkazem......naucte se davat takle dlouhy odkazy do prvni odpovedi a ne primo do dotazu!!! pak to takle blbne!
Datum: 08. listopadu 2009 11:37
 presne me to jede porad stejne,,,,mehraliste si kdyz drzite ctr a tocite koleckem dopredu ci dozadu????
Datum: 08. listopadu 2009 11:26
 kluci zavadu mate asi vy,me to de v poradku
Datum: 08. listopadu 2009 11:22
 aji me to dela
Datum: 08. listopadu 2009 11:16
 jsi prvni kdo ma problem, v jakem rozliseni jede tvuj pc,, vyyfot obrazovku a posli na mail
Datum: 08. listopadu 2009 11:10
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, máte někdo podkovu mězi setrvačníky na jawě 50? ja bych si ji tam chtěl dát, tak jsem jednu koupil, je ze železa, a pak jsem si uvědomil že hliník se při větší teplotě více rozpíná něž železo, tak mam strach aby se při horkém motoru podkova nepohla, co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 13:33
 no když ji zakolíkuješ tak se nepohne
Datum: 08. listopadu 2009 13:33
 Taky se vám ted samo zvětšilo rozlišení FK? Mě teda jo a neni to žádný ctrl + kolečko na horu!...Kdyš to udělám zmenší se to tak že nic není vidět a dkyš změním celý rozlišení monitoru také nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 9:53
 jj...vono to asi bude tím že ty linky tam špatně zkopčil vedle sebe
Datum: 08. listopadu 2009 9:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mě taky je to fest široký
Datum: 08. listopadu 2009 9:47
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Naskočilo to po uživateli tm 5056
Datum: 08. listopadu 2009 9:47
 JE to divné ted sem si všiml že mi to dělá jen na první stránce pokecu a na druhé je to v poho xD
Datum: 08. listopadu 2009 9:44
 Chtěl bych se zeptat repasuji tlumiče z čz 125/516 a potřeboval bych vědět kolik vnich má bejt oleje v predních a zadních
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 13:23
 caw sice nevim kolik tam ma bejt oleje, ale nevis jestli ten olej tesni jenom ty dve gufera v kazdy vidlici ? dik
Datum: 08. listopadu 2009 13:23
 Zdar draci rozďál jsem zadní tlumiče na mustangu a chci do nich nalít nový olej, nevíte kolik má být oleje???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 8:01
Jméno: vojtechsasek
IP: uživatel7861
 Mám pocit, že 30ml do každého.
(Jinak součástí tlumiče je kožená membrána, která unguje přesně opačně než u pumpičky- snadné stlačení tlumiče, pomalejší roztažení.)
Ta však bývá rozpadlá-lze nahradit tou z pumpičky - musí se zmenšit ale její průměr...
Datum: 08. listopadu 2009 8:01
Jméno: woowi
IP: uživatel7677
 SESO promin asi toho mas dost ale ja a ostatni urcite budou chtit v prosinci na vanoce neco zakoupit a ted to nepujde nemohl bys aspon si udelat tejden v prosinci kdy by se dalo urcite nakupovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 22:40
 jasne ze bude prvni tyden v prosinci otevreno,, jinak me ukamenujeta
Datum: 07. listopadu 2009 22:40
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 ahoj ja mam tu levou světely civky a mam v zapalovani 2 uplně stejne a newim jak je mám spojit aby mě svityli dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 23:06
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Datum: 07. listopadu 2009 23:06
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 a jak to maš ty
Datum: 07. listopadu 2009 22:49
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 a jak to maš ty
Datum: 07. listopadu 2009 22:30
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 normalne z jednej do druhej a steho do svetla,alebo s kazdej ti pujde 1 drat tak ich len pripojis dosebja ne?chapes ?
Datum: 07. listopadu 2009 21:55
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 http://images.motoinzerce.cz/m/i/349/349491_1.jpg
Datum: 07. listopadu 2009 21:49
Jméno: BABETTA 210
IP: uživatel7858
 Nazdar hosi . Nevite co mam na babette 210 nastavit kdyz mi jiskru hazi krasne a presne a kdyz ji sundam ven tak je trochu mokra od benzinu , a kdyz zacnu slapat tak mi ani neodpali ? Ja si myslim ze asi zle nastavenej karbec ale nevim cim bych to nastavil , jsem uz s toho zoufalej . Vepred diki za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 9:42
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Vylučovací metoda.Dej novou nepoužitou svíčku N 17 C. Když to nepomůže, vlož při startu,
kousek molitanu do hliníkového tělesa sání (na rámu). Když nepomůže toto, seřidˇplováky,aby byly v rovině s emulzní trubicí.
Šroubek přídavného vzduchu na karburátoru povol o 1 a1/4 otáčky ze zavřené polohy.Je to šroub vpravo.Trysky vyčistit.
Datum: 08. listopadu 2009 9:42
 a tečemti tam dobře benzín jsme včera na musntagovi opravovali taky háže jiskru ale nechytl tak vyčisti pořádně karbec a sítko jak se pouští benzín tak to vyndej a profoukej a pak nám to jelo jako krává ...  Zkus to
Datum: 08. listopadu 2009 8:41
Jméno: BABETTA 210
IP: uživatel7858
 Svickou to urcite neni , vyzkousel jsem ich asi 5 .
Datum: 07. listopadu 2009 23:17
 dej druhou svíčku
Datum: 07. listopadu 2009 22:26
 ČAU mám stejnej problém na 207 a karbáč je naštelovanej.
Datum: 07. listopadu 2009 21:49
 zdar hoši,vim že to sem moc nepatří ale druhou stranou je to taky naše historie,přemejšlel sem že bych koupil erko ale nemužu žádný najít,kdyš uš najdu tak se někdo pokoušel o tuning a vypadá to děsně nebo sou uplně na sra..u ale normální erko s papírama v nějakym trochu dobrym stavu sem nenašel,nevíte o nějkym?prosim poraďte je to nádherný auto
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 7:44
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jo je to krásnej stroj. Erka sme doma měli celkem 4 a jedno na díly. Teď už není ani jedno. Jestli najdeš nějaké s tuningem, tak popřemejšlej co všechno bude potřeba vyměnit k vrácení do původního stavu, mám doma spoustu věcí- blatníky, kapoty, dveře, světla, nárazníky, mřížky, okna, masku, sedačky, palubky, volanty a zadní kapotu, vačky,rozebrané motory, hliníkové víko ventilů a blatníky 130RS  Jenže takovýhle díly už dneska nejsou levná záležitost. Já teď jezdím Rapidem a nemůžu si stěžovat. Zkus o něm taky popřemejšlet. Je to přecejen jiná generace a jezdí to jak blázen
Datum: 08. listopadu 2009 7:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vím o jednom z okolí chrudimi ale nevím jestli by bylo na prodej..ale vím že tomu chlápkovi leží pár roků na zahradě a řekl bych že s ním nejezdí a myslím že má spz
Datum: 07. listopadu 2009 23:03
 zdar muzu od 15 ridit simsona??zatim dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 20:57
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 cus nene nemuzes protoze na vsecky padesatky je od 16
Datum: 26. listopadu 2009 20:57
 cus nemuzes jezdit ani na simalovi ani na fichtlovi jen co ma v tp 45km to znamena babetta 207-210 jaweta stadion s11-22 apod proste muzes ze vsim co ma napsano v papirech 45km rychlost äle ja jezdim na fichtlovi normalne do skoly 30km dene mam papiry na 50ccm a nic me neudelali a uz me chytli 5x a nic tak cf hlavne nesmis nekam nabourat pak budes mit prusera........
Datum: 16. listopadu 2009 19:52
Jméno: bris-K
IP: uživatel7863
 Správně nemužeš - ale ja sem s AMkem normal jezdil rok na Mustangu. 3x mě kontrolovali a nikdy nic na to neřikali - ale nikdy nwš na koho naraziš  nebo v případě nehody by to už asi nikdo nepřehlížel i kdybys za to nemohls
Datum: 08. listopadu 2009 11:12
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 Muzes, ale bez papiru
Datum: 08. listopadu 2009 10:59
 od 15-ti si nemá cenu dělat řidičák,dělaj si ho jen lamy.Lepší je počkat do 16-ti.Tky sem to musel vydržet
Datum: 08. listopadu 2009 7:20
Jméno: HanzS51
IP: uživatel7857
 Bohužel nemůžeš ... mě to taky s*re . V lednu mi bude 15 a na jaře jsem si chtěl dělat řidičák s tim že jsem si myslel že můžu na síma od 15
Datum: 07. listopadu 2009 21:07
 Čau jale mám babettu 210 a chci si tam dát klakson, zapojit aby fungoval jak to mám udělat ?, prosím vysvětlení zapojení děkuju naschle
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 12:00
Jméno: Tom R.
IP: uživatel5575
 Akorát tam musíš tu cívku mít starší babetty ji tam nemají. Na řidítkách není vypínač, ale tlačítko
Datum: 08. listopadu 2009 12:00
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Napojíš modrý vodič na cívku 10 W ( z pohledu na zapalování je vlevo) a vedeš ke klaksonu. Šedý vodič vedeš z klaksonu do
vypínače klaksonu na řidítkách.
Datum: 08. listopadu 2009 9:17
|



|