Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus, potřebuju poradit, nevíte jak stáhnout rotor u ČZ 175/477? Nemam žádný stahovák
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2009 18:50
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 dneska jsem taky sundaval rotor u stejne masiny udelej to tak jak to psal radus za 3 minuty nemas co delat
Datum: 22. října 2009 18:50
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 jo, zdůrazňuju že pevnostní, já to zkusil s obyč a strhnul sem závit...naštěstí jen na šroubu, závit rotoru zůstal v poho... když sem ten šroub vytáh tak skoro nebylo znát že na něm nějakej závit někdy byl!
Datum: 20. října 2009 21:10
 ano,je to tak,ja to resim tak ze mam sroub m8*80,pevnostní...
Datum: 20. října 2009 19:47
 musíš sundat vačku a do rotoru našrubovat šroub myslím na 13 klíč a točit a točit až se to zapře za klikovku potom zabereš a měl by ti zůstat v ruce
Datum: 20. října 2009 17:10
 zdarec draci, ja vim že to se sem moc nehodí ale u choppra se dává rulka na nářadí pod světlo na vidlice nebo nad světlo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 15:04
 tak to mam ale někkdo si to dava nad světlo
díííííííík
Datum: 20. října 2009 15:04
 pod svetlo vzdycky pod svetlo
Datum: 20. října 2009 14:59
 Zdar, když mi pincek jede na 11 z sekundáro 60 km/h, kolik myslíte že by jel na 12 z a 13 z. Jenom tak odhadem. Jelo by to alespoň 70 km/h ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 21:14
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 13z kolečko je dobrý na asfaltky v rovinatym terénu, pokud jezdíš většinou sám. 12z je takovej univerzál, ale pokud seš lehkej a pojedeš sám po rovině, tak se bude zbytečně přetáčet..
Datum: 20. října 2009 21:14
 no když je dobrrej fichtl tak na 13zub dá víc jak na 12 zub ale já do seriovejch fichtlu skoro ve všech případech dávám 12 zub
Datum: 20. října 2009 20:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zaleží na průběhu výkonu tvého motoru- 60 na 11z sekundár je dobrý ale záleží jestli se třeba na ten 13 zub dokáže tolik roztočit jestli ano 75 by neměl být problém
Datum: 20. října 2009 20:17
 tech 80 by to dalo ale hodne zalezi na serizwni motoru a spravnou smes...
Datum: 20. října 2009 14:51
Jméno: Pepa
IP: uživatel7684
 no ono by to jelo mozna i tech 80km za hodinu
Datum: 20. října 2009 13:27
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 jo pojede tech 70 na 12z.......na 13z pojede tech 70 taky
Datum: 20. října 2009 12:22
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 dobrý den draci, jak zpevňujete pružinu kadívka? nebo kde sháníte tvrdší? bo z jakého moto ji sháníte? děkuji, potřebuji tvrdší pružinu na kladívku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 14:26
Jméno: standa
IP: uživatel7694
 samozrejmne zvetsenim pritlaku kladivka vzroste i tlak na pertinax kladivka a to se bude pravdepodobne více opotřebovávat.....nektera soucasna kladivka maji misto pertinaxu plast a ty snesou i horsi zachazeni a vydrzi chvili i bez mazání,ale ja osobne s nima skusenost nemam.....
Datum: 21. října 2009 14:26
 kolečko:já dobře vím co je to pertinax, ale nechápal sem souvislost s tímto dotazem
Datum: 20. října 2009 20:15
 pertinac je ten bakelitovej schudek kterym se kladivko opira o vacku
Datum: 20. října 2009 19:58
 standa: jaký pertinax?
Datum: 20. října 2009 19:33
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 Chong:no pár zavodů to snad vydrží
Datum: 20. října 2009 18:59
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 A Stando jak moc začne po takové úpravě ten pertinax ubejvat?
Datum: 20. října 2009 18:23
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 lebo steho mam moc
Datum: 20. října 2009 15:29
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 blazne tebe by meli radsi zavrit do blazince......kdyby ses aspon naucil psat
Datum: 20. října 2009 15:24
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ale nevim co ti pomoze ket tam das 2 ty plesky  to ti nespevni a celi ho tam nedostanes,furt nebluzni
Datum: 20. října 2009 15:18
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 kdyz jsem jeste uvazoval o kladivkovym zapalovani,tak jsem se dozvedel,ze nejsnadnejsi cesta je dát na sebe 2 ty přítlačný pruziny a dát mensi odtrh na kladivka....cca 0.3mm aby kladivko neodskakovalo pri vyssich otackach......
Datum: 20. října 2009 12:03
Jméno: Wafflen
IP: uživatel5851
 Já sem to vyřešil tak že sem mezi to kladívko a ten šroub narval asi tak 0,8 gumu rukou stim ani nepohneš a funguje to bezvadně..
Datum: 20. října 2009 11:34
 čwko,sry za spam ale myslím si že toto nemá obdoby to je jako fakt ma**r
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 14:29
Jméno: standa
IP: uživatel7694
 Dneska jsem koukal,ze byl na motoinzerci nejaky podobny mustang s promacklou bandou.......asi nakonec zjistil,ze to neprodá jako totalni ojetinu prikrytou listim  ale teda stav je to za petikilo.....i to je dost......vse pomrvené.....
Datum: 21. října 2009 14:29
 to bude nakej hodně chytrej člověk kdyz podle neho ma mustang výkon 0,2 Kw
Datum: 20. října 2009 20:01
 to ja jednou videl inzerat a tam bylo: prodam svoji starou,ma najeto par hodin,pridam k ni nahradni a stare gumy
Datum: 20. října 2009 19:06
 hej tak to musi byt totalni vyhulenec  nadrz mirne promackla  .. najeto, ted cekam kolik km  3 krat do rybnika... garazovany...  jestli k tomu dostanu aj ty brambory jak pise, tak si mozna i dopravu zaplatim sam
Datum: 20. října 2009 18:58
 za těch 50 kč bych to na ND bral
Datum: 20. října 2009 18:08
 Ještě bude hcvíly hezky no....malý děti si hrajou...! Ale o to těnhle lidem jde...o to aby se toho někdo všiml a chvilku se o tom mluvila napsalo pár řádků a já třeba už zejtra nebudu vědět že sem něco takový četl....!
Datum: 20. října 2009 17:46
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7685
 To je vůl
Datum: 20. října 2009 14:15
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7685
 To je vůl
Datum: 20. října 2009 14:12
 Taky sem na to hleděl a kroutil hlavou
Datum: 20. října 2009 11:56
  dobrá nabídka bral bych to
Datum: 20. října 2009 11:31
Datum: 19. října 2009 22:47
 Hojte draci jaký je nejlepší píst dát do B válce???B??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 jo dnes se valce brousi podle pístů.......
Datum: 20. října 2009 15:42
 A co jak zadreš uz vybrouseny valec??? ne to je blbost urcite se da sehnat ruzne velikosti pistu....
Datum: 20. října 2009 14:50
 Vše je uvedeno v katalogu ND. Ovšem otázkou je, jestli se dá někde sehnat píst ve třídách...Co jse se doslechl, tak to se dělalo dřív. Dnes se dělá jen jedna velikost pístů a válce se brousí podle nich... Nevím.
Datum: 19. října 2009 23:25
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
Posl.aktualizace: 19. října 2009 21:46
 Zdravím, mám doma ráfky, které mají velice zachovalý chrom, ale maji místa, kde se objevuje rez. Dalo by se nejak tu rez odstranit a chrom vylestit, popripade jak... Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 10:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Kup si v drogerii Silichrom. Je to v tubě, jako pasta na zuby.Ráfky krásně vyleštíš.
Datum: 20. října 2009 10:51
 jestli je ta rez z druhe strany rafku (ze stravy plaste) tak to ani tak nevadi staci prejet smirglem a pretrit barvou, jak je to na strane 1. tak bych s tim nedelal nic pokud nemas prachy na novy chrom...
Datum: 19. října 2009 21:51
 cau kluci... kdyz si necham sniyit hlavu na fichtla .. muzu ji dat na seriovej motor ?? jake ma vyhody snizena hlava ?? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 v rozumne hranici prida neco malo na vykonu a zvysi kroutak odspoda ale motor bude mit tvrdsi chod.....bude se roztacet trochu pomaleji....mohla by lehce klesnout i spotreba.....do kompresniho pomeru 10,5:1 by motor jeste nemel vadnout a prehrivat se...... jezdil jsem na 8.výbrusu,kteremu zhruba odpovídá kompresni pomer 10,1:1 a uz se u nej tyto vlastnosti projevovali.....
Datum: 20. října 2009 12:11
 No hele zvíší ti to kompresi ale za to ti ložiska na klice vydrží o něco mín taky záleží jak jí nechášš hodně snížit .Výhody-větší komprese,líp to potáhne to je tak vše víc mě nenapadá
Datum: 19. října 2009 21:30
 Čau draci co byste zkontrolovali když budete půlit motor myslím převodovku a automat když mě vyskakovala trojka .Jo a na co si mám dát pozor až to budu zase skládat zpět ???.Ještě bych se zeptal jak ste měnili ložiska v karteru na kliku přesněji ...poradte zkušený...Děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 15:00
Jméno: Filip
IP: uživatel7627
 Možná ti to bude dělat taková kulisa je to z plíšku můžeš to mít vyběhaný
Datum: 20. října 2009 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 no loziska........ohral sem karter a vyklep lozsko oříškem z goly.......o te trojce uz sem ti psal......vyskakovani trojky malo kdy dela radici automat.......spise omleta hridel na ktere je sekundarko a spatne lozisko,v kterem je ulozena+lozisko v deklu.......tezko rict na tuty tady od stolu......musel bych minimalne videt foto dvojkovejch kolecek a zminenych soucasti.......taky mas mozna jen starej vytahanej řetez a vytahanou rozetu na zadnim kole....to pak vyskakuje trojka furt......staci vymenit ozubeni rozety a koupit novej retez a sekundarni kolecko.......
Datum: 20. října 2009 9:50
 zdar draci helte co musím všechno upravit když chci dát na fichtla karbec ze 175
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 20:01
 Čau musíš sehnat od Vency menší karbec!!!!! jasný ???
Datum: 21. října 2009 20:01
 Tome ten karbec na fichtla nedávej,nemá to žádnej smysl.Ten patří na motor 175ccm a ne na motor 50ccm!Na fichtla bych dal karbec aby motor šlapal Dell orto 17.5-18mm,BING 16-18MM,AMAL 16-18MM nebo origo karbec Jikov!
Datum: 20. října 2009 22:22
Jméno: pejky
IP: uživatel7686
 kolik točíš, že tam chceš tak velký difuzor? určitě alespoň 12 000 co
Datum: 20. října 2009 19:48
Datum: 20. října 2009 17:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Dej si tam rovnou motor z 175
Datum: 20. října 2009 14:42
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 ty asi bude hodne velkej frajer......vetsina zavodaku jezdi na 19mm karbecy,ostrejsi jezdi na 21mm karbecy,extremisti jako stejsky s pětikanálem i na 24mm a ty naperes na seriovku 26mm karbec......asi tomu hodne rozumis co??? nechces si tam dat i vyfuk ze 175?? urcite to pridá hodne koní........
Datum: 20. října 2009 12:26
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 S tim karbecem to nepojede
Datum: 19. října 2009 22:19
 a čeho tím že dáš karb ze 175 do fichtla docílíš?
Datum: 19. října 2009 21:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja se asi zblaznim u jednoho pionyra jse to porad uchlastava je to uskrceny co to de tak jsem skusil dat zdruhyho pio. karbec a rano to nechtelo chytit pak se to rozhejbalo neme lo to moc vykon tak jsem kouknul na svicku a je uplne svetla to jsem este nevidel to nybyla cihlova barva ale takova do bíla tak jsem zvetsil hladinu jak ma bejt a dal jehlu na druhej zarez a nechtelo to taky chytit tak nevim jestli rano pojede kdyz tak prehodim spz a pojedu na druhym ale jak to je mozny?? na tam tom pionyru sla smes normalni . Skusim ho sundat a vycistit ale bylo tam taky sejtko na benzin tak pochybuju ze tam bude pordel jinak hlavni tryska je cista tu jsem kontroloval
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 9:52
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 fikusi co sme si psali na icq,tak sem presvedcenej,ze tobe se nic neulejvá......tobe to spatne pali v nizkych otackach........to nevyresi zadnej karburator,ale oprava zapalovani......
Datum: 20. října 2009 9:52
 hoj draci , mám problém když startuju motor nakopávačkou tak občas jde stuha a někdy jen tak propadne jako kdybych neměl
čím to je ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 20:55
 no rozdelany to nebilo bude zdřejmě olejem mam tam motorak vymenim za pp80 chtel jsem to jen proplachnout nejak jsem na to zapomel
Datum: 19. října 2009 20:55
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nejspis ta spojka a takky se muze protacet kolecko na klice to na retez pokud to bylo rozdelany tak je moznny ze to bylo malo dotahli ale nestava se to
Datum: 19. října 2009 20:45
 jo to me nenapadlo díky
Datum: 19. října 2009 20:38
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 prešmikuje ti spojka
Datum: 19. října 2009 20:33
 jako kdybych neměl svíčku
Datum: 19. října 2009 20:28
 pojede mi 250 líp když tak dám karburátor s jawy 350?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 15:00
 jak rika standa, ale jestli ho tam chces stejne mermomoci dat tak alespon z typu 640
Datum: 20. října 2009 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 cezetak ma pravdu.........hlavne nechypu smysl dotazu.......vsechny karburatory na velky jawy sou na chlup stejný,jen maj jiny trysky!!!!! trosku otazka uplne mimo!!
Datum: 20. října 2009 9:54
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Vždicky to jede nejlíp s origo karburátorem
Datum: 19. října 2009 22:21
 350ka jsou dvě 175ky. a směs se nasává střídavě takže ploní jakoby 175ku. takže bys dával karbec ze 175ky na 250ku
Datum: 19. října 2009 21:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no ja som bol na jednom zraze a jeden mal na deluxe 250 karburátor z 350 akurát to že musíš asi preobiť jeho uchitenie
Datum: 19. října 2009 20:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Nazdar dol som si trochu bebettu 210 dokopy nové veci v motore ložiska gufera spojky a výbrus č.4 no sranda je taká že ten 4 výbrus má kompresiu jak sviňa a tie spojky to neisu schopné pretočiť skúšal som aj sa nespočetne krát na nej súštať len jednoducho nejde aby prekonali kopresiu čo s tým :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 20:08
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 cau dneska sem pulilk motor z duvodu neslo nakopnout - preskakovalo to, nechtela ta startovaci paka zabirat , rozdelal sem to ale vsechny kolecka ok. aji segment jen 1. zub trosku semletej jinak vse ok , ale kdyz sem se podival na pouzdro co je v hrideli predlohy tak se protacelo v krytu a slo vydelat rukou mohlo to zpusobit prokluzovani startovaci pakY?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 14:32
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 vypodloz nakopavacku ve smeru od karteru kde je spojka.....na vypodlozeni je treba vyborna misticka na o-krouzek od nakopavaci hridele.....v nekterejch motorech to proste zlobi a zabira jen na tretinu zubů.....nevim proc....ale je to tak
Datum: 20. října 2009 14:32
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to pouzdro stim nema nic spolecnyho pokud nema naky velky vule. neprokluzujeti to kolecko na klice?? nebo ti nejde presne segment na kolecko poznas to tak ze se podivas kde to je omackany jestlo to neni omackany nakraji ale v prostred tak je to OK
Datum: 19. října 2009 20:38
Posl.aktualizace: 20. října 2009 14:37
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 ja uz sem na facebooku dýl,ani nevim proc,jednou mi neco prislo na mail,tak sem na to kliknul,chtelo to nejaky jmeno a heslo,tak sem tam napral to z emailu a ono to na me najednou vybaflo,ze mam profil na facebooku......beztak tam nemam zadny fotky,jen par kravin  ja mam profily vsude mozne......od poloviny z nich si ani napamatuju heslo  tebe jsem samozrejmne pridal do pratel...... co nam ukaze skupina fichtlkramek na facebooku je ve hvezdach......
Datum: 20. října 2009 14:37
 no neke stando
Datum: 20. října 2009 14:09
 tak sem se regnul at vim co je to vubec zac facebok  hlavne mi tam nepiste,, pac ja tam nebudu
Datum: 20. října 2009 13:44
 Stando jakos to stamgas pokecu by jsi to mel v popisu se regnout na dohlize zda se na feceboku nedela nejaka kulisarna
Datum: 20. října 2009 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 vsak jsem si to pozdeji precetl.......kdyz uvidim,ze to nekam spěje,tak se tam casem možna regnu......
Datum: 20. října 2009 12:29
 ja sem mu na to kejv stando jen kdyz bude mit napasno ze se nejedna o me,,,,
Datum: 20. října 2009 11:51
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 Moment........co to ma znamenat??? Nazev fichtlkramek je sesy....jak ho muzes pouzivat pro svoje ucely na internetu????
Datum: 20. října 2009 9:58
 už sem se tam registoval nejmín 5 a pořád mě nepřišel ten email
Datum: 19. října 2009 20:16
 Cus Jawaři co by se stalo kdybych nalel do motoru kompresorový olej místo PP90 jelo by to hůř a nebo líp.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 22:33
 pp90 je převodový můžeš ho tam dát... do kompresoru je nějakej průmyslovej.... slouží tam ke chlazení a mazání ale za studena
Datum: 13. února 2010 22:33
Datum: 20. října 2009 22:46
 Dej do motoru oil co tam patří,PP80 neboPP90!!!!
Datum: 20. října 2009 22:33
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 To je tak těžký tomu fichtlu dát to co chce když tě vozí??
Datum: 20. října 2009 21:07
 stando vůbec se tím nezabívej jsou to blá*ni...já bych byl spíš rád že tam něco lijou
Datum: 20. října 2009 20:58
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 klidne si tam nalej fritovaci olej,ze ano blazenn,,,,na ten to taky pojede......az se vam ty motory vyserou,tak tu neškemrejte o rady...... nikdy sem nikomu neradil spatne.....ale vzdycky se najde nejakej magor s takovehlema kecama........lejte si tam tam treba aceton a redidlo,snizujte si hlavy,benzin omastete naftou a vyjetym motorákem a do prevodovky treba fritovaci olej s kapkou hydraulickýho......me je to jedno.....vase vec
Datum: 20. října 2009 15:34
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 klidne ho tam nalej nepocuvaj standu lebo on moc bluzni
Datum: 20. října 2009 15:12
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 no na výkon to mit vliv nebude,ale hrozi tam zadření prevodovky a primáru.......v prevodovce ma byt olej prevodový
Datum: 20. října 2009 11:57
Jméno: arex
IP: uživatel6454
 cau lidi dnes sem si mil motorku a celou sem ji postrikal vodou kompletne celou na svicku proste vsude muze to zpusobit nepojizdnost
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 jen bacha u mustanga na indukcni civku....dostane se do ni voda a je po ní......
Datum: 20. října 2009 14:47
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja to jednou sprdele nakop a strikal jsem na to vapkou vsude do elektryky a nic az za chvili to zdechlo kdyz jsem strikal chvili na svicku slap jsem na to a zase to bezelo bez problemu jezdi
Datum: 19. října 2009 20:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 ja to tiež umivám až toho farba lezie dole  ale ešte som nemal s tým problém žeby mi voda spôsobila závadu
Datum: 19. října 2009 19:55
Jméno: Lahjvajs
IP: uživatel5365
 No já vezmu vždycky vapku a všechno uměju akorát dám na karbec nějakej pytlik.a nechám to asi hodku vykapat. pak nakopnu a jedu.
Datum: 19. října 2009 19:03
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 kdyz strikas vodu na motor tak to potom nastartuj a nech to bezet ono se to rychleji vypari
Datum: 19. října 2009 19:01
 Nejspíš bude stačit jen nechat vyschnout. Pokud si myslíš, že se ti dostalo trochu vody do benzínu, přilej tam trochu lihu.
Datum: 19. října 2009 18:48
Jméno: arex
IP: uživatel6454
 a vyschneto a pojede to ?
Datum: 19. října 2009 18:44
 ano, muze. Pokud se voda dostala nekam do lektriky nebo do karburatoru a pod tak to muze spusobit nepojizdnost
Datum: 19. října 2009 18:35
 Ano, určitě způsobí. Proč takovou blbost děláš?
Datum: 19. října 2009 18:34
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 zdar draci , mam jawa 20 vcera sem normlane bez problemu jezdil a dnes sem prisel do garaze nakopnul sem to a misto toho aby to chytlo tak z vejfuku takova rana divna porad to nechytalo a po 10x roztlaceni to chytlo jel sem kdyz sem se chtel otociit tak to cchciplo v com mohou bejt problemy ¨?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 9:59
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 svíčka nepálí
Datum: 20. října 2009 9:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no podľa mňa predstih odtrh
Datum: 19. října 2009 20:01
Jméno: david.zradicka
IP: uživatel7664
 hele mohlo by to bejt tim že máš zasranej vejfuk a nebo že si dal moc oleje do benzínu
Datum: 19. října 2009 19:12
|



|