slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1574  1575  1576  1577  1578  1579  1580  1581  1582  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: sniper      IP: uživatel6617    
Nevíte někdo kde se dají sehnat drapáky na mustanga??????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak píše jawa46,tam stojí drapec na fichtla přes 500Kč.
 
 
Datum: 18. září 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motokramek.cz/plast-2-75-16-enduro/
 
 
Datum: 17. září 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: Dano      IP: uživatel7345    
všude seženeš ale stačí vědět jenom rozměr !!
 
 
Datum: 17. září 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
určitě ho budou mít v každém obchodě s pneumatikami na motorky...ale je docela drahej u nás stojí kolem 900kč
 
 
Datum: 17. září 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, mám Jawetku 551 tu klasickou. Konečně u mi jde super jiskra, ale mám teď problém, že mi to nedrží volnoběh. Vyčistil jsem karbec, jehlu sem dal úplně nahoru, dekarbonizoval výfuk, benzínu tam teče dost. Už fakt nevim co mám udělat, díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ale tak ty sou právě nový
 
 
Datum: 17. září 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
muze to bejt guferama
 
 
Datum: 17. září 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
seso?? fichtl kramekj bude funkcni az od soboty? ja totiz nutne potrebuju objednat dily do motoru , diky za informaci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: Toňas      E-mail:      IP: uživatel788    
Seso v pohodě, nehoň se. Dělej to pomalu,ale jistě....my počkáme ;-)
 
 
Datum: 17. září 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sobota a nedela a mozna v pondeli,,hele sorac ale mam jeste k tomu tezkej vyron kolene,,tak necekejte odeme zazraky,, ja sem to rikal ze zari bude fakt stat za pytel ,,,fakt sorac ale vere kazdou hodini zavrenycho fichtlkramku vam vynahradim .-) uz se na to ani netezim,,,sesa
 
 
Datum: 17. září 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel2073    
čau draci, co všechno může v motoru zvonit ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mě v tom zvoní už od tý doby co jsem to koupil a mám ho 4 roky a najezdil jsem s ním aspon 3 000 a pořád nic
 
 
Datum: 17. září 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba to neni klika ale kroužky a to chce zjistit co to dělá.Možná lepší oil.
 
 
Datum: 17. září 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
no kdkyby zvonila klika tak me jak zacala zvonit tak po 20 km najetych se rozpadla a cely lozisko jehlickovy se mi zaseklůo do psitu a hlavy, vse na vyhozeni , nutna oprava!!! takze neradim s tim jezdit
 
 
Datum: 17. září 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
klikovka ale plati pravidlo 1 a tim se rit :-DOKUD TO JEDE TAK SE DO TOHO NEHRAB me to jede a zvoni to jak zvonkohra
 
 
Datum: 17. září 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel5546    
zvonek :-D:-D
 
 
Datum: 17. září 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: majlou1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci, poradili byste mi, prosím, kde bych sehnal hřídel předlohy na 05ku? Nebo není náhodou mezi Vámi někdo kdo by mi ho prodal? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já jsem si ji objednal ze zeta servisu. http://www.zetaservis.wz.cz solidní jednání, vše jak má být. Já jsem si ji obědnal ještě s hlavní hřídelí+ ozubený kola. vše toto za 200 kč! to jde!
 
 
Datum: 17. září 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: DAVID      IP: uživatel7384    
Mam fichtla a nejde mi do otaček při rostlačení nevíte čim to je jestli jo tak mi prosím porate DIK\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
dobrý den, čím a jak "regulérně" zvětšit trysku? děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
butto vrtakem a nebo se prodavaji pilnicky na trisky ale celkem draha zalezitost sada tusim 1500
 
 
Datum: 18. září 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Zvetsis!
 
 
Datum: 17. září 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si větší,vrtákem regulérně trysku nezvětšíš.
 
 
Datum: 17. září 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
a drátem? a čím pak změřit velikost trysky? poraďte prosím
 
 
Datum: 17. září 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
mini vrtackem je to mozny ale fakt jenom trochu ale nemuzes jenom zvetsit trisku musis prevrtat celej karburator a zvetsit difuzor pak to jede slusne
 
 
Datum: 17. září 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus nevíte nekdo čim nejlíp utěsnit vejfuk ? myslim ten spoj koleno-tlumič... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
da se to utesnit vsim moznym - azbest (hodne dlouho sem ho pouzival), tmely na motory (standa to tu uz vysvetloval, hodne lidi ho pouziva, casem to ale rozlepta olej a benzin), alobal (prasarna ale zase nehori, da se s tim dobre utesnovat:-D), vlakna do vysokotepelnyhc peci (uz malo k dostani, neco na zpusobu azbestu jen s tim rozdilu ze jak se potre olejem jako azbest na utesneni tak shori), konopi (technicky, pouziva se v instalaterstvi, este o kus lepsi jak azbest a vydrzi vcelku dlouho, hlavne dobre tlumi zvuk a dobre vsakuje olej co je v laufu, a to nemam halusky), ted se mi vyborne osvedcila paska na tesneni zavitu (montuje se klasicky na zavity vyfukovych kolen jako treba na slimaka, trindy atd., nehori - kupodivu, vyborne tesni, po zahreti se jakoby zalepi diry, dokaze se deformovat - natahovat a roztahovat takze je flexibilni, jednoducha montaz a nemusi se nicim jinym potirat jako je treba silikon, olej, fakt vyborne tesni a staci ho tam relativne malo, lhavne si ho cennim diky trvanlivosti, flexibilnosti, nepripeka se a dobre tesni), pak ty O-krouzky (guma, pri nijak nezdeformovanem zacatku laufu je vybornej, jakmile je ale trochu treba zklepnutej, tuklej, prasklej, ohlej, no proste nerovnej tak to blbe tesni, je to guma, gdyz je tam dlouho tak se pripali, jinak tesnici prostredek jak ma byt, sak taky je to standart u hodne masin typu trinda atd.)
 
 
Datum: 17. září 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mare : To bych teda tam nedával. Bo když se ti to zahřeje ten výfuk na vysokou teplotu tak se to k tomu buď k tomu přichití anebo dokonce může i hořet. A ty " vlasy " já tomu říkám konopí se pouze utěsňují radiátory apod. Azbestová šňůra je na to nejlepší, ale musí se utěsnit nějakým tmelem na výfuky nebo co se ti nerozpadne při vysoký teplotě. Já používám BOSAL. Měli jsme to na auto a je to zatím dobrý.
 
 
Datum: 17. září 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: hyena      IP: uživatel7386    
mezi koleno a tlumic se delaj takovy tesnici gumovy o kroužky( např na třindy)
 
 
Datum: 17. září 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel856    
Používám teflonovou pásku. Taková bílá, používá se na vodovodní trubky. Cívka stála 12 Kč a na jeden vejfuk jsem vymotal půlku.
 
 
Datum: 17. září 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělám to stejně jako standa , dříve azbestovou šňůrou a dnes červeným silikonem a v pohodě :-)
 
 
Datum: 17. září 2009 12:50
 
 
 
 
Jméno: Mare      E-mail:      IP: uživatel7383    
Ahoj, nejlépe uděláš když koupíš instalaterský vlasy, ty co se tim těsní radiátory, dávám to všem kterým renovuji motorky a je to bezvadné...Nebo pokud ti to přijde zbytečné tak tam stačí dá klasickou vatu, ale moc to nedoporučuji..
 
 
Datum: 17. září 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7382    
No drív jsem to delal azbestovym provazkem a hermetikem........postupem času jsem zlenivěl a dnes to uz jen patlam takovym červenym tmelem na motory.....mel by bejt do 305°,ale zatim mi v tom nevyhořel.....
 
 
Datum: 17. září 2009 11:13
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci chtěl jsem se zeptat jak je to stim karbecem z jawy 555 když ho dam do babetty 207 zvíší to výkon nebo ne? viděl sem to na fotkach a všichni píšou že to jede lip tal nevim poraď te dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tomu never nezkousel jsem to ale podle me jeto blbost
 
 
Datum: 17. září 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Dawid      IP: uživatel5150    
čus,mám problém nemůžu sehnat novou ojnici a jehlové ložisko na Stadiona S11,poradte někdo prosím??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: biggl      IP: uživatel2644    
to jsem shanel taky,ale bohuzel!Nove nejsou,prej leda repasovat,to ale znamena sehnat dve-tri starsi a nechat si jednu poskladat
 
 
Datum: 29. října 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: macintosh1984      IP: uživatel5810    
Nazdar, mam Jawu 250 353/04. Jde docela blbě za studena nakopnout a když se zahřeje, tak na volnoběh chcípá. Normálně běží a pez jakéhokoli varování na volnoběh prostě chcípně. Jo a když přidám plyn tak se trochu dusí. Plynem musim otočit nadvakrát aby to nechcíplo. Karburátorem jsem šteloval jak se dalo ale nejlepší je to furt na hodnoty poble příručky. Stejně to ale není ono. Pls poraďte!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2009 8:09
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel7396    
může to být klidně i zapalováním že neni pořádně vyštelovaný a nebo ti tam jde málo vzduchu a nebo hodně jinak nevím hodně štěstí
 
 
Datum: 18. září 2009 8:09
 
 
 
 
Jméno: macintosh1984      IP: uživatel5810    
Jo a zamomněl jsem říct že jsem to předtím půlil kvůli řazení. vyskakovala mi totiž jednička. všechny těsnění jsem vyměnil. vyměnil jsem i gufero pod zapalováním. Nejsem si ale jistý jestli mi to nemůže profukovat z druhý strany. Labyrint tam byl zalepenej nějakým zeleným svinstvem. Nevim jestli to byl tmel nebo něco jinýho. Mám to zatmelit? Je to tím?
 
 
Datum: 17. září 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel7383    
Ahoj, tohle se mi stávalo taky.. Ale chce to opravdu nechat na výrobních hodnotách pokud to nějak nerajtuješ..A ten hlavní problém je vzduchový filtr. Pokud tam máš původní ani se nedivím, a pokud už tam máš jinej tak asi nekvalitní, zkus ho koupit tady mám za to že to stojí něco kolem 300 max. A přidá to opravdu hodně, nebo to dělají výfuky, tohle je předpokládám 2 vejfuk a to je kámen úrazu.. PS : Pořádně je vyčisti nejdřív ty vejfuky a potom jdi do toho filtru pokud to nepomůže. Jestli bude mít dotaz ohledně JAWY nebo ČZ napiš na mail.
 
 
Datum: 17. září 2009 11:52
 
 
 
 
Jméno: thomas77      IP: uživatel1723    
čau draci je hodně znát to jehlový ložisko a když bude i zrepasovaná klika ?Táhne to potom líp ?.......kolik bz mě to jelo s 3 kroužkovým pístem po rovině válec je origoš ale je ještě hodně dobrej kompresi má jako bejk to funí ti kroukz v tom........Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kdyz rikade ze pionyr pri 80 km s 13 zubami toci zhruba 8000 tak kolik toci na neutral?? a ta rychlost je skopce a vytahnul bych znej klidne vic prectich asi 1,5 jak mazu castrol a mam jehl. lozisko na pist. cepu tachak ukazuje presne je jako novy rucicka neskace a uz jsem to kontroloval podle tech radaru skamerama odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7382    
to JS: Jednou s tebou taky souhlasim:-)...taky se mi rucicka oprela o zarážku:-D ...JS to nam asi ty fichtly tocej 9500/min a v max 100:-D ,,,,, to Fichtl94: Furt mi nejde do hlavy jak souvisí váha jezdce s maximalnima otackama seriovyho motoru:-D muzes vazit 90 nebo 60 ale seriovej motor dostanes z kopce maximalne pres 7500 otacek.......jednou je to daný konstrukci motoru tak s tim nic neudelas......ale pokud tam mas nejak upravovanej vejfukovej a sací kanál ve valci,tak prosim,pak bych to chápal.......
 
 
Datum: 17. září 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Se zvedlým zadním kolem a zařenou trojkou se mi rafička tachometru zastavila o zarážku na 0 km/h.
 
 
Datum: 17. září 2009 8:48
 
 
 
 
Jméno: Fichtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Čus draku,taky mám pincka s 13 zubkem a vážím 36 kilo,předstih 2,5 startování na výbornou aji bez plynu nakopnu..... a jedu 90 bratr mi na tom jel 80 a váží asi 60.......jo a ty točky na neutralu zkoušel sem to a točil kolem 9 000........takže tobě by asi taky tak točil.......tak se měj čus
 
 
Datum: 16. září 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mám třeba GPS
 
 
Datum: 16. září 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
nějak si ně zlakal mam chut taky zkusit max speed na rovině, ale nefacha mi tachač, nevíte někdo o nějakym třeba digitalnim co by šel na fika?dik
 
 
Datum: 16. září 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jo neni nad utěsněnej origo vejfuk.........
 
 
Datum: 16. září 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
a navic je to mrte tichy takhle utesneny se starym fikem neutesnenim to pri 70 rvalo jako kdyby se to melo rozlitnout tenhle tak rve jen kdyz dam plnej na neutral
 
 
Datum: 16. září 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tj staci kdyz na neutral zatahnu skoro plnej a zase hned uberu uz to pekne rve i presto ze mam dokonale utesnenej vejfuk na koleno ,koleno na valec a konec vejfuku je taky utesnenej kolem dokola takze kour jde jenom stech dvou direk a mam vejfuk ten nakonci sikmej
 
 
Datum: 16. září 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
určitě to to jede i točí dost dobře, kolik by dal na neutral nevim ale určitě bych to nezkoušel ´- bude to hodně a motor bude bez zátěže a mohl bys ho pěkně zničit
 
 
Datum: 16. září 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam babetu 207 a stále ncytá nevý už co stím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jawaman-223      E-mail:      IP: uživatel404    
Čau odkud si? jestly si z libereckýho kraje tak bych ti stim pomohl
 
 
Datum: 17. září 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nebo jestli si dělal elektriku můžou být proházené dráty nekdy seto holt stane pukud je elektrika v dobrá může to být i něco jiného ale nenapadá mě co
 
 
Datum: 16. září 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli ti nechytá tak zkus vyměnit cívku a tyristor ( malá černá krabička vedou do mí čtyři dráty) ale pozor ať naproházíš zapojení drátů mohla by to být i svíčka sice hází jiskru ale je třeba slabábá proto to nechytne to je ta cívka a tyristor
 
 
Datum: 16. září 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PRO Chonga proismte nasle jsme si tvuj navod a zda s emi vyborne vyreseny ale jednu vec nemuzu pochopit ty tam pises ze snimac snima plisek ktery je pridelany na vacce ale kde je ten snimac pridelany na ty desce ?? ja ho za boha nemuzu najit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oki tak mi prosimte posli naky ty vyvojovy plany a napis mi ty veci ktrey bys mohl piustit + ceny pleas ??
 
 
Datum: 19. září 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Mám nějaké přebytky z vývoje, můžem se domluvit a pokud budeš mít zájem tak za cenu součástek ti to střelím. Mám určitě volné jedno analogové CDi a indukční stator. Ten ale uvolním až si najdu čas hodit do skříně hall stator. Spolehlivost statoru je ověřená najetím přes 400km bez závady a velmi zostra.. mimochodem tak zostra, že mi od vibrací prasknul držák nádrže, začala mi téct a před týdnem jsem ztratil nalévací zátku motoru :-D
 
 
Datum: 18. září 2009 8:15
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nojo, to ale musíš koukat na můj vlastní web a ne na pajkuv web. On má na svém webu mou starou, vývojovou verzi. Tenhle stator je opuštěná technologie. Koukni na http://btelectronic.sweb.cz tam najdeš i mail na mě :-). Koukni tam a pochopíš. Doporučuju si to pořádně pročíst. Když mi napíšeš pošlu ti podklady mailem, protože jsme to tam nestihnul ještě dát. Potřebuju spáchad podstránku ke statorovým deskám a chybí mi tan mafocenej hall statorovej snímač.
 
 
Datum: 18. září 2009 7:25
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Budu to vyrabet uz mam u soustruznika narikano co ma udelat a jaky mas email ? a muzes mi rict co s tim mam udelat s tim rele a dotaz koukal jsme na tenhle navod a tady zadny rele neni ??? jen na tom co mas na strankach tam jo ale tady ne http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-ctyrpolove-zapalovani-cdi-tyristorove-zapojeni-elektroinstalace.html chapu ze nemas cas ale pokud mozna dopracuj to at vim vic detajlu a s tim snimacem mi prosim odpovez
 
 
Datum: 17. září 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Snimačem je ta cívka v horní části obrázku. Jendá se torzo relé. Jinak nesnímá plíšek, ale miniaturní magnet, který je k plíšku uchycenej. Musím ten článek dopracovat a doplnit přílohy, ale fakt v poslední době nemám času nazbyt... Když bys to vyráběl, klidně se obrať na můj mail.
 
 
Datum: 17. září 2009 8:28
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel5573    
Jak dlouho nechat schnout těsnění?u spojky?přez noc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: Dežodorant      IP: uživatel5546    
2 hodky staci jestli to maznes hermetikem , silikon na motory by byl pres tu noc noc, ale pro svuj klid to nechej pres noc\r\n
 
 
Datum: 16. září 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: Dežodorant      IP: uživatel5546    
zdar, vyskakuje mi trojka ta kchci vedet ktery kolecka sou 3. rychlosti pls specha , diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7382    
jo hridel od sekundara a kolecko 20z
 
 
Datum: 17. září 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: ncsn      IP: uživatel1077    
tak to je v prdeli automat sezen si jinej
 
 
Datum: 16. září 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc naplý řetěz u 550 555 05
 
 
Datum: 16. září 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Dežodorant      IP: uživatel5546    
takze kolecko 23 zubu co je na sekundarni retez??? ja sem si to mylsle hned ze to bude nim ..
 
 
Datum: 16. září 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
trojka je přímý záběr, takže do toho úplně posledního kolečka, na které je zvenku nasazený řetězový pastorek, zapadnou kolíčky toho kolečka vedle něho. Přes ozubení se na trojku žádný krouťák nepřenáší.
 
 
Datum: 16. září 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: Dežodorant      IP: uživatel5546    
hej nevim , zkousel sem i koupit novou pruzinu automatu ,a jeste sem to nesloziol a chchi tpo udelat tak aby nevyskakovala trojka prosim uvedte priklady cim to muze byt: diky mooooc
 
 
Datum: 16. září 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ti vyskakuje trojka tak máš zohlou vydličku
 
 
Datum: 16. září 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Gaaras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sewa draci chcel by som sa opitat ked dam dole na fichtlu svetelne ciewky a necham tam iba zapaluvaciu ci by mi to zvisilo vykon diki moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
js: :-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 17. září 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel856    
Vliv to mít bude, ale daleko větší vliv má, když si za jízdy prdneš.
 
 
Datum: 17. září 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7382    
zase hledáte koně tam kde nejsou:-D
 
 
Datum: 17. září 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Teoreticky-pokud umim dobre prekladat-by sundani svetelnych civek mohlou delat mensi odpor magnetu-nevim jak vysvetlit ale neco na tim bude
 
 
Datum: 16. září 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
néééééé svetelné cievky a zapalovacia cievka apsolutne nesúvisia
 
 
Datum: 16. září 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw chtel sem se zeptat. jestli nekdo nemate tuseni z ceho muze bejt tenhle prepinac. Uprostred je tlacitko (nejspis na klakson) a ta packa ma 4 polohy a prepinac ma objimku na riditka. http://www.ulozisko.sk/211612/DSC00383.JPG http://www.ulozisko.sk/211613/DSC00384.JPG . dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: mahu22      IP: uživatel1201    
dracii.mam mensí problem s mustangem:-D jel jsem po louce na 3.převod a reknu si ze zkusim brzdy..tak dupnu na zadní a najednou jedu asi 10 m smykem jako ty plochodrazni specialy ...jakoze vpohode jsem to uridil bo nejsem zadny zacatecnik..toho jsem zazil hodne..ale kdyz sjedu z kopce dolu..zjistim ze mam defekt..tak doma dofukam kolo a zjistim ze mi poradne nedosedlo do rafku..a kdyz jedu tak to trosku skube..musim to cele sundavat nebo se to casem usadi??pls napiste na 341-941-375.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ufoukni ho ale né úplně a pak to projed a pak ho zase nafoukni
 
 
Datum: 16. září 2009 21:10
 
<  1574  1575  1576  1577  1578  1579  1580  1581  1582  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 0:18:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu