Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: sniper
IP: uživatel6617
 Nevíte někdo kde se dají sehnat drapáky na mustanga???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2009 11:47
 Jak píše jawa46,tam stojí drapec na fichtla přes 500Kč.
Datum: 18. září 2009 11:47
 http://www.motokramek.cz/plast-2-75-16-enduro/
Datum: 17. září 2009 19:41
Jméno: Dano
IP: uživatel7345
 všude seženeš ale stačí vědět jenom rozměr !!
Datum: 17. září 2009 16:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 určitě ho budou mít v každém obchodě s pneumatikami na motorky...ale je docela drahej u nás stojí kolem 900kč
Datum: 17. září 2009 16:02
 Zdar draci, mám Jawetku 551 tu klasickou. Konečně u mi jde super jiskra, ale mám teď problém, že mi to nedrží volnoběh. Vyčistil jsem karbec, jehlu sem dal úplně nahoru, dekarbonizoval výfuk, benzínu tam teče dost. Už fakt nevim co mám udělat, díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 16:01
 ale tak ty sou právě nový
Datum: 17. září 2009 16:01
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 muze to bejt guferama
Datum: 17. září 2009 15:49
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 seso?? fichtl kramekj bude funkcni az od soboty? ja totiz nutne potrebuju objednat dily do motoru , diky za informaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 16:46
 Seso v pohodě, nehoň se. Dělej to pomalu,ale jistě....my počkáme
Datum: 17. září 2009 16:46
 sobota a nedela a mozna v pondeli,,hele sorac ale mam jeste k tomu tezkej vyron kolene,,tak necekejte odeme zazraky,, ja sem to rikal ze zari bude fakt stat za pytel ,,,fakt sorac ale vere kazdou hodini zavrenycho fichtlkramku vam vynahradim .-) uz se na to ani netezim,,,sesa
Datum: 17. září 2009 15:45
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 čau draci, co všechno může v motoru zvonit ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 16:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě v tom zvoní už od tý doby co jsem to koupil a mám ho 4 roky a najezdil jsem s ním aspon 3 000 a pořád nic
Datum: 17. září 2009 16:04
 Třeba to neni klika ale kroužky a to chce zjistit co to dělá.Možná lepší oil.
Datum: 17. září 2009 15:28
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 no kdkyby zvonila klika tak me jak zacala zvonit tak po 20 km najetych se rozpadla a cely lozisko jehlickovy se mi zaseklůo do psitu a hlavy, vse na vyhozeni , nutna oprava!!! takze neradim s tim jezdit
Datum: 17. září 2009 15:23
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 klikovka ale plati pravidlo 1 a tim se rit  OKUD TO JEDE TAK SE DO TOHO NEHRAB me to jede a zvoni to jak zvonkohra
Datum: 17. září 2009 15:13
Jméno: libor
IP: uživatel5546
Datum: 17. září 2009 15:07
 Ahoj Draci, poradili byste mi, prosím, kde bych sehnal hřídel předlohy na 05ku? Nebo není náhodou mezi Vámi někdo kdo by mi ho prodal? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 18:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já jsem si ji objednal ze zeta servisu. http://www.zetaservis.wz.cz solidní jednání, vše jak má být. Já jsem si ji obědnal ještě s hlavní hřídelí+ ozubený kola. vše toto za 200 kč! to jde!
Datum: 17. září 2009 18:34
Jméno: DAVID
IP: uživatel7384
 Mam fichtla a nejde mi do otaček při rostlačení nevíte čim to je jestli jo tak mi prosím porate DIK\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 13:46
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 dobrý den, čím a jak "regulérně" zvětšit trysku? děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2009 21:12
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 butto vrtakem a nebo se prodavaji pilnicky na trisky ale celkem draha zalezitost sada tusim 1500
Datum: 18. září 2009 21:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zvetsis!
Datum: 17. září 2009 17:01
 Kup si větší,vrtákem regulérně trysku nezvětšíš.
Datum: 17. září 2009 15:22
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 a drátem? a čím pak změřit velikost trysky? poraďte prosím
Datum: 17. září 2009 14:13
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 mini vrtackem je to mozny ale fakt jenom trochu ale nemuzes jenom zvetsit trisku musis prevrtat celej karburator a zvetsit difuzor pak to jede slusne
Datum: 17. září 2009 13:53
 čus nevíte nekdo čim nejlíp utěsnit vejfuk ? myslim ten spoj koleno-tlumič...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 19:13
 da se to utesnit vsim moznym - azbest (hodne dlouho sem ho pouzival), tmely na motory (standa to tu uz vysvetloval, hodne lidi ho pouziva, casem to ale rozlepta olej a benzin), alobal (prasarna ale zase nehori, da se s tim dobre utesnovat  ), vlakna do vysokotepelnyhc peci (uz malo k dostani, neco na zpusobu azbestu jen s tim rozdilu ze jak se potre olejem jako azbest na utesneni tak shori), konopi (technicky, pouziva se v instalaterstvi, este o kus lepsi jak azbest a vydrzi vcelku dlouho, hlavne dobre tlumi zvuk a dobre vsakuje olej co je v laufu, a to nemam halusky), ted se mi vyborne osvedcila paska na tesneni zavitu (montuje se klasicky na zavity vyfukovych kolen jako treba na slimaka, trindy atd., nehori - kupodivu, vyborne tesni, po zahreti se jakoby zalepi diry, dokaze se deformovat - natahovat a roztahovat takze je flexibilni, jednoducha montaz a nemusi se nicim jinym potirat jako je treba silikon, olej, fakt vyborne tesni a staci ho tam relativne malo, lhavne si ho cennim diky trvanlivosti, flexibilnosti, nepripeka se a dobre tesni), pak ty O-krouzky (guma, pri nijak nezdeformovanem zacatku laufu je vybornej, jakmile je ale trochu treba zklepnutej, tuklej, prasklej, ohlej, no proste nerovnej tak to blbe tesni, je to guma, gdyz je tam dlouho tak se pripali, jinak tesnici prostredek jak ma byt, sak taky je to standart u hodne masin typu trinda atd.)
Datum: 17. září 2009 19:13
 Mare : To bych teda tam nedával. Bo když se ti to zahřeje ten výfuk na vysokou teplotu tak se to k tomu buď k tomu přichití anebo dokonce může i hořet. A ty " vlasy " já tomu říkám konopí se pouze utěsňují radiátory apod. Azbestová šňůra je na to nejlepší, ale musí se utěsnit nějakým tmelem na výfuky nebo co se ti nerozpadne při vysoký teplotě. Já používám BOSAL. Měli jsme to na auto a je to zatím dobrý.
Datum: 17. září 2009 17:48
Jméno: hyena
IP: uživatel7386
 mezi koleno a tlumic se delaj takovy tesnici gumovy o kroužky( např na třindy)
Datum: 17. září 2009 14:16
Jméno: Js
IP: uživatel856
 Používám teflonovou pásku. Taková bílá, používá se na vodovodní trubky. Cívka stála 12 Kč a na jeden vejfuk jsem vymotal půlku.
Datum: 17. září 2009 13:09
 dělám to stejně jako standa , dříve azbestovou šňůrou a dnes červeným silikonem a v pohodě
Datum: 17. září 2009 12:50
 Ahoj, nejlépe uděláš když koupíš instalaterský vlasy, ty co se tim těsní radiátory, dávám to všem kterým renovuji motorky a je to bezvadné...Nebo pokud ti to přijde zbytečné tak tam stačí dá klasickou vatu, ale moc to nedoporučuji..
Datum: 17. září 2009 11:45
Jméno: standa
IP: uživatel7382
 No drív jsem to delal azbestovym provazkem a hermetikem........postupem času jsem zlenivěl a dnes to uz jen patlam takovym červenym tmelem na motory.....mel by bejt do 305°,ale zatim mi v tom nevyhořel.....
Datum: 17. září 2009 11:13
 čus draci chtěl jsem se zeptat jak je to stim karbecem z jawy 555 když ho dam do babetty 207 zvíší to výkon nebo ne? viděl sem to na fotkach a všichni píšou že to jede lip tal nevim poraď te dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 20:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tomu never nezkousel jsem to ale podle me jeto blbost
Datum: 17. září 2009 20:41
Jméno: Dawid
IP: uživatel5150
 čus,mám problém nemůžu sehnat novou ojnici a jehlové ložisko na Stadiona S11,poradte někdo prosím???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 21:48
Jméno: biggl
IP: uživatel2644
 to jsem shanel taky,ale bohuzel!Nove nejsou,prej leda repasovat,to ale znamena sehnat dve-tri starsi a nechat si jednu poskladat
Datum: 29. října 2009 21:48
Jméno: macintosh1984
IP: uživatel5810
 Nazdar, mam Jawu 250 353/04. Jde docela blbě za studena nakopnout a když se zahřeje, tak na volnoběh chcípá. Normálně běží a pez jakéhokoli varování na volnoběh prostě chcípně. Jo a když přidám plyn tak se trochu dusí. Plynem musim otočit nadvakrát aby to nechcíplo. Karburátorem jsem šteloval jak se dalo ale nejlepší je to furt na hodnoty poble příručky. Stejně to ale není ono. Pls poraďte!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2009 8:09
 může to být klidně i zapalováním že neni pořádně vyštelovaný a nebo ti tam jde málo vzduchu a nebo hodně jinak nevím hodně štěstí
Datum: 18. září 2009 8:09
Jméno: macintosh1984
IP: uživatel5810
 Jo a zamomněl jsem říct že jsem to předtím půlil kvůli řazení. vyskakovala mi totiž jednička. všechny těsnění jsem vyměnil. vyměnil jsem i gufero pod zapalováním. Nejsem si ale jistý jestli mi to nemůže profukovat z druhý strany. Labyrint tam byl zalepenej nějakým zeleným svinstvem. Nevim jestli to byl tmel nebo něco jinýho. Mám to zatmelit? Je to tím?
Datum: 17. září 2009 16:45
 Ahoj, tohle se mi stávalo taky.. Ale chce to opravdu nechat na výrobních hodnotách pokud to nějak nerajtuješ..A ten hlavní problém je vzduchový filtr. Pokud tam máš původní ani se nedivím, a pokud už tam máš jinej tak asi nekvalitní, zkus ho koupit tady mám za to že to stojí něco kolem 300 max. A přidá to opravdu hodně, nebo to dělají výfuky, tohle je předpokládám 2 vejfuk a to je kámen úrazu.. PS : Pořádně je vyčisti nejdřív ty vejfuky a potom jdi do toho filtru pokud to nepomůže. Jestli bude mít dotaz ohledně JAWY nebo ČZ napiš na mail.
Datum: 17. září 2009 11:52
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 čau draci je hodně znát to jehlový ložisko a když bude i zrepasovaná klika ?Táhne to potom líp ?.......kolik bz mě to jelo s 3 kroužkovým pístem po rovině válec je origoš ale je ještě hodně dobrej kompresi má jako bejk to funí ti kroukz v tom........Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 21:57
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kdyz rikade ze pionyr pri 80 km s 13 zubami toci zhruba 8000 tak kolik toci na neutral?? a ta rychlost je skopce a vytahnul bych znej klidne vic prectich asi 1,5 jak mazu castrol a mam jehl. lozisko na pist. cepu tachak ukazuje presne je jako novy rucicka neskace a uz jsem to kontroloval podle tech radaru skamerama
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 11:05
Jméno: standa
IP: uživatel7382
 to JS: Jednou s tebou taky souhlasim  ...taky se mi rucicka oprela o zarážku  ...JS to nam asi ty fichtly tocej 9500/min a v max 100  ,,,,, to Fichtl94: Furt mi nejde do hlavy jak souvisí váha jezdce s maximalnima otackama seriovyho motoru  muzes vazit 90 nebo 60 ale seriovej motor dostanes z kopce maximalne pres 7500 otacek.......jednou je to daný konstrukci motoru tak s tim nic neudelas......ale pokud tam mas nejak upravovanej vejfukovej a sací kanál ve valci,tak prosim,pak bych to chápal.......
Datum: 17. září 2009 11:05
 Se zvedlým zadním kolem a zařenou trojkou se mi rafička tachometru zastavila o zarážku na 0 km/h.
Datum: 17. září 2009 8:48
 Čus draku,taky mám pincka s 13 zubkem a vážím 36 kilo,předstih 2,5 startování na výbornou aji bez plynu nakopnu..... a jedu 90 bratr mi na tom jel 80 a váží asi 60.......jo a ty točky na neutralu zkoušel sem to a točil kolem 9 000........takže tobě by asi taky tak točil.......tak se měj čus
Datum: 16. září 2009 22:15
 ja mám třeba GPS
Datum: 16. září 2009 21:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nějak si ně zlakal mam chut taky zkusit max speed na rovině, ale nefacha mi tachač, nevíte někdo o nějakym třeba digitalnim co by šel na fika?dik
Datum: 16. září 2009 21:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo neni nad utěsněnej origo vejfuk.........
Datum: 16. září 2009 21:29
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 a navic je to mrte tichy takhle utesneny se starym fikem neutesnenim to pri 70 rvalo jako kdyby se to melo rozlitnout tenhle tak rve jen kdyz dam plnej na neutral
Datum: 16. září 2009 21:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tj staci kdyz na neutral zatahnu skoro plnej a zase hned uberu uz to pekne rve i presto ze mam dokonale utesnenej vejfuk na koleno ,koleno na valec a konec vejfuku je taky utesnenej kolem dokola takze kour jde jenom stech dvou direk a mam vejfuk ten nakonci sikmej
Datum: 16. září 2009 21:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 určitě to to jede i točí dost dobře, kolik by dal na neutral nevim ale určitě bych to nezkoušel ´- bude to hodně a motor bude bez zátěže a mohl bys ho pěkně zničit
Datum: 16. září 2009 21:16
 mam babetu 207 a stále ncytá nevý už co stím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 20:54
 Čau odkud si? jestly si z libereckýho kraje tak bych ti stim pomohl
Datum: 17. září 2009 20:54
 nebo jestli si dělal elektriku můžou být proházené dráty nekdy seto holt stane pukud je elektrika v dobrá může to být i něco jiného ale nenapadá mě co
Datum: 16. září 2009 22:06
 no jestli ti nechytá tak zkus vyměnit cívku a tyristor ( malá černá krabička vedou do mí čtyři dráty) ale pozor ať naproházíš zapojení drátů mohla by to být i svíčka sice hází jiskru ale je třeba slabábá proto to nechytne to je ta cívka a tyristor
Datum: 16. září 2009 22:03
 PRO Chonga proismte nasle jsme si tvuj navod a zda s emi vyborne vyreseny ale jednu vec nemuzu pochopit ty tam pises ze snimac snima plisek ktery je pridelany na vacce ale kde je ten snimac pridelany na ty desce ?? ja ho za boha nemuzu najit
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2009 16:07
 oki tak mi prosimte posli naky ty vyvojovy plany a napis mi ty veci ktrey bys mohl piustit + ceny pleas ??
Datum: 19. září 2009 16:07
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Mám nějaké přebytky z vývoje, můžem se domluvit a pokud budeš mít zájem tak za cenu součástek ti to střelím. Mám určitě volné jedno analogové CDi a indukční stator. Ten ale uvolním až si najdu čas hodit do skříně hall stator. Spolehlivost statoru je ověřená najetím přes 400km bez závady a velmi zostra.. mimochodem tak zostra, že mi od vibrací prasknul držák nádrže, začala mi téct a před týdnem jsem ztratil nalévací zátku motoru
Datum: 18. září 2009 8:15
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nojo, to ale musíš koukat na můj vlastní web a ne na pajkuv web. On má na svém webu mou starou, vývojovou verzi. Tenhle stator je opuštěná technologie. Koukni na http://btelectronic.sweb.cz tam najdeš i mail na mě  . Koukni tam a pochopíš. Doporučuju si to pořádně pročíst. Když mi napíšeš pošlu ti podklady mailem, protože jsme to tam nestihnul ještě dát. Potřebuju spáchad podstránku ke statorovým deskám a chybí mi tan mafocenej hall statorovej snímač.
Datum: 18. září 2009 7:25
Datum: 17. září 2009 19:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Snimačem je ta cívka v horní části obrázku. Jendá se torzo relé. Jinak nesnímá plíšek, ale miniaturní magnet, který je k plíšku uchycenej. Musím ten článek dopracovat a doplnit přílohy, ale fakt v poslední době nemám času nazbyt... Když bys to vyráběl, klidně se obrať na můj mail.
Datum: 17. září 2009 8:28
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Jak dlouho nechat schnout těsnění?u spojky?přez noc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 20:56
Jméno: Dežodorant
IP: uživatel5546
 2 hodky staci jestli to maznes hermetikem , silikon na motory by byl pres tu noc noc, ale pro svuj klid to nechej pres noc\r\n
Datum: 16. září 2009 20:56
Jméno: Dežodorant
IP: uživatel5546
 zdar, vyskakuje mi trojka ta kchci vedet ktery kolecka sou 3. rychlosti pls specha , diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 10:34
Jméno: standa
IP: uživatel7382
 jo hridel od sekundara a kolecko 20z
Datum: 17. září 2009 10:34
Jméno: ncsn
IP: uživatel1077
 tak to je v prdeli automat sezen si jinej
Datum: 16. září 2009 21:48
 moc naplý řetěz u 550 555 05
Datum: 16. září 2009 21:21
Jméno: Dežodorant
IP: uživatel5546
 takze kolecko 23 zubu co je na sekundarni retez??? ja sem si to mylsle hned ze to bude nim ..
Datum: 16. září 2009 20:57
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 trojka je přímý záběr, takže do toho úplně posledního kolečka, na které je zvenku nasazený řetězový pastorek, zapadnou kolíčky toho kolečka vedle něho. Přes ozubení se na trojku žádný krouťák nepřenáší.
Datum: 16. září 2009 20:56
Jméno: Dežodorant
IP: uživatel5546
 hej nevim , zkousel sem i koupit novou pruzinu automatu ,a jeste sem to nesloziol a chchi tpo udelat tak aby nevyskakovala trojka prosim uvedte priklady cim to muze byt: diky mooooc
Datum: 16. září 2009 20:55
 když ti vyskakuje trojka tak máš zohlou vydličku
Datum: 16. září 2009 20:51
 Sewa draci chcel by som sa opitat ked dam dole na fichtlu svetelne ciewky a necham tam iba zapaluvaciu ci by mi to zvisilo vykon diki moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 15:53
Datum: 17. září 2009 15:53
Jméno: Js
IP: uživatel856
 Vliv to mít bude, ale daleko větší vliv má, když si za jízdy prdneš.
Datum: 17. září 2009 13:20
Jméno: standa
IP: uživatel7382
 zase hledáte koně tam kde nejsou
Datum: 17. září 2009 10:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Teoreticky-pokud umim dobre prekladat-by sundani svetelnych civek mohlou delat mensi odpor magnetu-nevim jak vysvetlit ale neco na tim bude
Datum: 16. září 2009 21:36
 néééééé svetelné cievky a zapalovacia cievka apsolutne nesúvisia
Datum: 16. září 2009 20:50
 caw chtel sem se zeptat. jestli nekdo nemate tuseni z ceho muze bejt tenhle prepinac. Uprostred je tlacitko (nejspis na klakson) a ta packa ma 4 polohy a prepinac ma objimku na riditka. http://www.ulozisko.sk/211612/DSC00383.JPG http://www.ulozisko.sk/211613/DSC00384.JPG . dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 20:29
Jméno: mahu22
IP: uživatel1201
 dracii.mam mensí problem s mustangem 
jel jsem po louce na 3.převod a reknu si ze zkusim brzdy..tak dupnu na zadní a najednou jedu asi 10 m smykem jako ty plochodrazni specialy ...jakoze vpohode jsem to uridil bo nejsem zadny zacatecnik..toho jsem zazil hodne..ale kdyz sjedu z kopce dolu..zjistim ze mam defekt..tak doma dofukam kolo a zjistim ze mi poradne nedosedlo do rafku..a kdyz jedu tak to trosku skube..musim to cele sundavat nebo se to casem usadi??pls napiste na 341-941-375..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 21:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ufoukni ho ale né úplně a pak to projed a pak ho zase nafoukni
Datum: 16. září 2009 21:10
|



|