Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
 Zdravím, dneska mě dostala jedna závada na spojce a nevím si rady. Nechce mi to vůbec zapínat spojku ikdyž je štelovací šroubek úplně nadoraz. Krátká, dlouhá tyčka a kulička tam jsou. Jen dodám že v převodovce není dostatek oleje, může to být tím? Jen dodám že fichtl není můj a před rokem když na tom jezdili naposledy to jelo jak mělo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 22:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem měl tu samou příčinu ale už jsem byl ponaučenej takže jsem postavil fíka proti zdi zmáčknul páčku plnej plyn a prostě jsem tam narval!!!!!!! za jedna a spojka funguje
Datum: 24. srpna 2009 22:30
 no jestli si to roztlacil na jednicku pak se to chytlo,tak si myslim ze je to tim olejem,ze ty korky byli k ty mezilamele a tomu spojkovymu kosi prilepeny...ten olej tam radsi dej,jistota je jistota
Datum: 24. srpna 2009 18:57
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
 Takže dneska jsem to roztlačil na 1čku a ujel asi 800 metrů a spojka najednou začla fungovat, nevím co se tam mohlo stát nic méně spopjka se nechce zapnout  ale doufám že se to taky u moudří
Datum: 23. srpna 2009 16:02
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6914
 no já nevím nevím, osobně bych radši zkontroloval lamely, jesli už nejsou vydřené korky... taky mě nedávno přestala vypínat spojka, vyměnil sem lamely, mezilamelu taky, páč byla úplně hladká (původně na ní je hrubý vzorek), ještě sem trochu utáhnul šroub... a zase normálně vypínala
Datum: 23. srpna 2009 10:02
 Tak ten štelovací šroub vyměň za delší a nebo to ještě pošteluj na řidítkách
Datum: 23. srpna 2009 7:29
 Omlouvám se asi jsem se špatně vyjádřil. Spojka se mi nechce VYPNOUT. Prostě ikdyž je štelovací šroub uplně nadoraz tak nezařadím rychlost. Prostě je to stejné jak bych nezmáčknul spojku a přeřadil...nechápu to ještě se mi to nestalo.
Datum: 22. srpna 2009 22:09
 Ale pan inkognitu myslí že se mu nyvypíná ne .. ?
Datum: 22. srpna 2009 22:03
 uvolni ten stelovaci srob  a bude vsetko poriadku
Datum: 22. srpna 2009 21:54
 jen info: mačkáním páčky se spojka vypíná. pokud je pořád vyplá tak šroubek povol a né utáhni
Datum: 22. srpna 2009 21:54
 Zdar kluci vim že to sem moc nepatří, ale.. Nemáte někdo Wartburga? Našel jsem doma totiž fungl nový vzduchový filtry na warťase.
Jsou ještě v krabici. Tak jestli někdo nechce dva nový filtříky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 21:57
Jméno: rf
IP: uživatel6923
 možeš hodit do kotla
Datum: 22. srpna 2009 21:57
Jméno: jura
IP: uživatel6567
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 20:21
 a neba mislel fechtla pac se nejspys nepodival na obrazek
Datum: 23. srpna 2009 20:21
 bezmozeg asi mislel na predelávany zapalovani co má zvlástne indukcnú cievku...
Datum: 22. srpna 2009 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel7156
 naletujes ho na ten hrot uprostred civky...... bezmozek si to asi s necim plete.....
Datum: 22. srpna 2009 20:33
 /bezmozku/ to si pletes ty VN kabel napichnes na ten hrot co je na civce a primacknes ty plisky a tim to zajistis tohle je totiz inducni civka vcetne zapalovaci 2v1
Datum: 22. srpna 2009 20:33
 kabel na fajfku se napojuje na indukční cívku to je ta co je přidělaná k rámu a ne na startovací,to si pleteš
Datum: 22. srpna 2009 20:12
 Ještě mě tak napadlo. Nemám připojený tachometr. Toho si nevšimnou ne. Nevím jestli je vůbec funkční a lanko kupovat nechci. Mohl bychto nějak propašovat ? Co myslíte ? Já myslím že ano. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 21:00
 tachometr vůbec jít nemusí. Jenom si opíšou ty kilometry.
Datum: 22. srpna 2009 21:00
 ty si deláš srandu, už né? nejaké pionýry su jim ukradené, ocasu, dej mě techničák, a zitra ti dám známku, bez závad, si blbý, jak marečkuv pes
Datum: 22. srpna 2009 20:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neřeš...on si sice bude opisovat ujetý km ale jinak je mmu to fuk
Datum: 22. srpna 2009 20:12
 Zdar draci. Bzučák už funguje, světla svítí, vše brzdí jen vylemovat a jede se ve středu na technickou. No a teď mě napadlo. Mám tam jiný motor než je v technické ( ten původní mám rozebraný kvůli čištění ) tak se chci zeptat jestli to ještě kontrolují. Ptal jsem se na to a říkal mi že to kdysi bylo kvůli zlodějům. Dnes to prý nekontrolují. Co myslíte ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 20:37
 jj ja mel stesti nez sem sundal fechtla z voziku uz mel aj nalepenou novou znamku a kdir sem tam byl s druhim tak kontrolovali jestli svitim troubym brzdim cilo ramu motoru a takovi ty podobny srandy.....
Datum: 23. srpna 2009 20:37
 dopr****
Datum: 23. srpna 2009 17:32
 Tento týden jsem absolvoval STK u nás. Kontrolovali úplně všechno.Nejenom číslo motoru,rámu,dokonce jaké žárovky jsou ve světlech,šířku pneu a tlak v nich atd.Ptám se technika že to tak dřív nedělali a on mi řekl.doba se mění a která STK nebude pracovat podle zákona ta bude zrušena.Nějaký...já dám 2000 a vy mě razítko že mám esteká jak to některé STK dělali to už končí.Já jsem prošel bez problémů a kamarád který tam byl s fichtlem prošel taky.
Datum: 23. srpna 2009 10:00
 hoši poraďte,na kolik tak vyjde ¨dát do motoru u fíka nový ložiska,gufera a přetěsnit ho?a jestli to má cenu,výnrus mam je na něm najeto tak 4000-5000 km.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 21:27
 No jestli na něm máš najeto poctivých 5 tis. tak myslím že to nemá cenu dělat výbrus. Teďkom opravuju jednomu důchodci co má natočeno poctivých 10 tis. a nebyl dělán výbrus a jsou tam originální pístní kroužky. Jinak s přetěsněním se vejdeš do 150kč tuším a gufera max. 100kč a ložiska taky 100kč
Datum: 22. srpna 2009 21:27
 sry výbrus
Datum: 22. srpna 2009 19:30
 cuzzte hosi ja vim ze to sem nepatri ale potrebuji nutne pomoct moje skoda 105 nechce jit vubec do otacek kdyz pridam plyn tak se vytoci do ctvrt otacek a pak zacne chcipat kdyz ho pak pustim zacneč normalne brcet na volnobeh. den pred tim varila tak jestli to neni tim diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 21:03
 Taky bych to tipoval na karbec.
Datum: 22. srpna 2009 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel7156
 Hledal bych chybu v karbecu........brachovi varila furt,žrala vodu,olej,palice asi na 5x prasklá a jelo to furt a normalne jen se musela furt dolejvat voda......
Datum: 22. srpna 2009 20:16
 jen jestli ti neprasklo těsnění pod hlavou
Datum: 22. srpna 2009 19:36
 jak varila?? nemáš bordel v triskách? a co vzducháč?
Datum: 22. srpna 2009 19:33
Jméno: Jawaman
IP: uživatel650
 Ahoj draci,když chci na svojí čz 175/487 dát miniblinkry,musejí mít homologaci pro silniční provoz že?,jak je to s tím na STK?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 19:12
 zdar kdybych chtěl jezdit na 350 jaké řidičské oprávnění bych měl mít
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 9:48
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 co ty víš,třeba si chce pořídit rejži 350 a neví jestli na to bude mít v 18papíry  . Ne dělám si srandu, bylo mi jasné,že se jedná o jawu nebo čízu
Datum: 23. srpna 2009 9:48
 jasně Landys ale tady se lidi nechodí ptát na yamahy ...
Datum: 23. srpna 2009 9:00
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 já ho nepletu, ale neudal o jakou 350 se jedná. Třeba taková yamaha RD 350 má kolem 60koní
Datum: 22. srpna 2009 19:29
 napise to jeste nekdo?  ...jeste sem nevidel 350 ktera by mela pres 25kW...maji vetsinou 17kW...takze ho chudaka neplette...
Datum: 22. srpna 2009 19:09
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 je to skupia A od 18let. Teda pokud ta 350tka bude mít v TP výkon do 25kW
Datum: 22. srpna 2009 18:55
 A omezene do 25kW...od 18ti let
Datum: 22. srpna 2009 18:54
 zdaar draci. aku hrubku maju mat korky v lamelach??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 18:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když ty lameli dáš k sobě tak mezi těla zubama musí být mezera
Datum: 22. srpna 2009 18:53
Jméno: fichtlař
IP: uživatel6436
 zdarec chci se s vami poradit cim to je ze muj pionyr za studena nejde nastartovat pouze po dlouhem roztlacovani a az chytne tak ma snahu porad chcipat musim ho drzet v tockach asi 500-1000 metru az se trochu zahreje pak jede pekne ale kdyz ho chcipnu, a chci ho po chvili nastartovat tak ho zase musim roztlacet, driv chytal na po druhy na po treti za studena a za tepla na poprvne jestli vite nekdo co s tim tak prosim poradte dekuji za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 0:53
 Zkus svíčku to mě dělala přesně tohle svíčka měl sem tam 17 a stála za veliký víš co.........dej tam 15 nebo 14
Datum: 25. srpna 2009 0:53
 Ty do toho nekecej amatére.Stim mám pořesně skušenosti jedeto jen když je to pořádně zahřátý a když je to studený tak nic a dost se tatlačíte.Je to výbrus nebo pístní kroužky
Datum: 23. srpna 2009 19:51
 honzo ty si vůl  proč by měl dávat výbrus?
Datum: 23. srpna 2009 12:11
 výbrus
Datum: 23. srpna 2009 7:34
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Já bych zkusil vyměnit svíčku.
Datum: 22. srpna 2009 22:08
Jméno: kahisek
IP: uživatel3298
 zdravim hele nevim jestli je to normalni ale kamos zajizdi pistni krouzky a jednicka de normalne a dvojka vubec netahne uplne cuka myslite si ze to je tim ze jeste nejsou zajete nebo sou treba spatne nasazene nebo dokonce predstih???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 22:51
Jméno: DCN
IP: uživatel720
 Já sem taky zajížděl pístní kroužky hele mě to taky dělalo ! Hodně maž a málo vytáčej motor jo a na tu dvojku jeď po rovince na pul plynu a za 3 ani nepotřebuješ zajeď to nejak přez 50 Km a bude to v poho
Datum: 22. srpna 2009 22:51
 to bude ta elektrika...a nebo bordel v palivovce
Datum: 22. srpna 2009 18:46
Jméno: kahisek
IP: uživatel3298
 cus hosi nevite proc mi chcije strika zkarbecu benzin jenom kdyz zaradim trojku proste jedu 1 nic 2 nic a 3 a zacne to kapat vsimnul sem si toho tak pls poradte dik mam motor z 05 a karbec s plovakem co ma v sobe jehlu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 19:10
 toz taky mi to delaa.. az seto vytoci tak je to OK
Datum: 22. srpna 2009 19:10
 čau lidi, mám takovej problem při tankování u 555.. když mám plnou nádrž, tak mi benzin pri jizde strika z pod víčka (to je ovšem utažené, ale zase ne moc, protože bych ho potom nepovolil....) a nahoře na vršku mám šoubek s dírkou (odvzdunováni?).. no mám pod ten vršek hodit nějakou gumu (mám ten plastovej vrsek... a zda se mi, že je tam v ty nadrzi jaksi našišato..)
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 18:14
Jméno: Lukyn
IP: uživatel203
 čau chtěl bych se zeptat mám jawa 21 a ted mi přestala jezdit. Vůbe nechce jít do otáček prská ve vyších otáčkách, na neutrál dyž přidam plnej plyn tak vynechává. Čistil jsem komplet karburátor a pořád nic nevíte někdo co stim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 21:57
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
 Na 99% to je něco s elektrikou, může to být i indučka nebo kondenzátor
Datum: 22. srpna 2009 21:57
 čau, možná ti odešla svíčku - skus vymenit, pak taky zkontroluj odtrh a předstih
Datum: 22. srpna 2009 18:08
 nazdar.. prosim vas, nevite nekdo o nejakem odlehceni jawy 350?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 9:39
Jméno: Patislav
IP: uživatel6837
 coz jsou jen 2 bocni kastliky.. a padaky! ale ty nesundam, uz se mi parkrat vyplatily, kdyz jsem to prevratil
Datum: 23. srpna 2009 9:39
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 to lze jedině tak,že z ní sundáš veškeré plechy  .Smiř se stím,že jawa 350 je těžká mrcha  . Pokud chceš něco lehčího,tak si pořiď čízu
Datum: 22. srpna 2009 18:59
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7155
 Čau hele když jedu na fichtlovi a sundám vzduchovej filtr tak mi s tý díry stříká benzín nevité proč?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 13:09
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7160
 no mě to neteče mě to stý díry stříkalo na nohu
Datum: 23. srpna 2009 13:09
 tak to je triska , dělá to každýmu, ale jen trošku, nijak to nestříká ale teče, newim co stim máš, nebo ses špatně vyjádřil
Datum: 22. srpna 2009 17:00
Jméno: milhaus
IP: uživatel5462
 Zdar draci mam dotaz co by se stalo s fichtlem kdybych do něj nalil kerosin s volejem?? Smíchal by se s volejem?? Stačilo by aby to ujelo 400 metrů
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 20:48
 ti to nepojede, od kdy jezdí pionýr na naftu? standa má pravdu
Datum: 22. srpna 2009 20:48
 Známej zkoušel kerosin s benzínem a odnesl to motor.Standa má pravdu,fichtl toto složení směsi nespálí!!
Datum: 22. srpna 2009 20:42
Jméno: standa
IP: uživatel7156
 kerosin je neco jako nafta a v zážehovym motoru ji proste nepřinutíš aby se vznítila........jezdil sem na to autem(1.4D) asi 2 roky tak vim o cem mluvim...........na cistou naftu s olejem ti fichtl nepojede a na kerosin uz vubec ne
Datum: 22. srpna 2009 20:22
Jméno: Gripen22
IP: uživatel6214
 Nazdarek mam dotaz muze it bezkontaktne zapalovani z motorovej pili do vody???????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 9:05
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Ano, ale musíš shánět pilu do vody...  Nejlépe kaprovku....
Datum: 23. srpna 2009 9:05
Jméno: David
IP: uživatel7154
 Zdar v jakým poměru se má lít olej do benzínu?Může to být stejně jako v motorovce 1:50?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 15:02
 Vše mažu 1:30(1:25 pro záběh).
Datum: 24. srpna 2009 15:02
 já měl vždy benzin Natural v piksle od ředidal, které mám 420ml. Když jsem to míchal tak jsem tam dal vždy 3/4 vržku. Nečudilo to, tahalo to a nebyla bohatá směs. Takže to vyhovuje.
Datum: 22. srpna 2009 19:40
 1:50 bohatě stačí, jezdím takto pořád a nic sem nikdy nezadřel. Ale chce to už kvalitnější olej.
Datum: 22. srpna 2009 17:10
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jestli myslis do fichtla tak doporucuji 1 : 35 je to sice dost ale mas jistotu ze se to nezadre a pouzij lepsi olej
Datum: 22. srpna 2009 16:36
|



|