Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar chcel by som sa opytat ze aky je rozdiel medzi ojnicou z jednorychlostnej a dvojrychlostnej babetty.Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 20:47
 nic
Datum: 23. srpna 2009 20:47
 zdar potřebuju pomoc na mojem mustangovi mi nejde spojka. měnil sem lamely a od te doby to nejde prostě zmačknu a nic se neděje už fakt prosim pomoste
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 16:54
Jméno: mara a david
IP: uživatel7152
 musis dat lamely tak aby zuby byly k sobe ne od sebe ocasu...a nam uz to jede
Datum: 15. listopadu 2009 16:54
Jméno: viktor009
IP: uživatel7175
 dobre diky skusim
Datum: 24. srpna 2009 20:43
 no a proto tady sesa pise,ze je dobry nechat je chvili v oleji,aby se nasakli a klouzali po sobe.... ja bejt tebou tak kdyz nepomuze co psal cezetak,vyndej lamely,dej je do oleje,aspon na hodinu...pak je namontuj...na hodinu sem to tam dal ja a stacilo to...
Datum: 24. srpna 2009 18:52
 musí se ti mezi lamely dostat olej. pak teprve bude vypínat. nastartuj motor a zmáčkni spojku a pak zkus dát kvalt
Datum: 23. srpna 2009 20:32
 skoušel sem to utahovat i dšroubovat a nic
Datum: 23. srpna 2009 19:59
 pri vmnene lamel se musi spojka poladi musis na viku u zapalovani povolit maticku na te sestce sroubku jeto ten jedinej utopenej uprostret vika zadnej jinej tam neni budes potrebovat malinkou 10 golu nebo orech kazdy tomu rika jinak a pak sroubovakem otacis sroubka bud to chce povolit nebo dotahnout misis vskouset a pak to musi fungovat.
Datum: 23. srpna 2009 19:58
 nejde ani seřídit prostě vudec nereaguje
Datum: 23. srpna 2009 19:56
 A máš ji dobře seřízenou??
Datum: 23. srpna 2009 19:53
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdarec, mám dotaz pro elektrikáře, myslíte, že půjde udělat tyristorové zápalko s obyč. trafo pájkou, nebo mám raději koupit mikro páječku(takovou s tím hrotem)?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 7:06
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nenapsal jsi jaké zapalko máš na mysli, ale obecně můžu informovat že pokud nemáš značný třes v rukou tak i SMD součástky lze letovat trafopájkou. Jinak důležitá info pro ty kdo ani netuší jak se letuje... je důležité mít určitý výkon pájky pokud chceš letovat větší množství cínu, případně plochu plechu. Např. mikropájkou o výkonu 12W těžko budeš letovat pocínované plechy do krabičky. Plech spolehlivě odvede výkon páječky do celé své plochy a nepodaří se ti kapku címu opřenou oplech nikdy zkapalnit  . Totéž platí pro pájecí body transformátoru, kabelů aj. Takže trafopájka víteží...
Datum: 24. srpna 2009 7:06
Jméno: JJ
IP: uživatel3279
 Jo bez problemu..
Datum: 23. srpna 2009 20:23
Jméno: Prutek
IP: uživatel3671
 nevite jestli pasuje do jawety standart tachometr z pionyra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 19:07
 pasuje na to pohode len radsej si daj z pionyra 555 lebo to má taky isty,,,alebo z stadiona s22,s23
Datum: 23. srpna 2009 19:07
Jméno: ja
IP: uživatel5395
 cus draci je tady nekdo z okolu rican na praze vychod kdo by byltak ochtnej a prevaril mi nadrz na fika dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 17:38
 čau . Budu měnit píst a kroužky, ale nevím jaký mám výbrus. podle šuplery je to mezi 3.8 a 3.9 takže z toho nic nezjistím. V pístuje zevnitř napsané 384 může to znamenat že je to 38,4 což odpovídá druhému výbrusu ? píst je B takže 38,45. covy na to díky jinak je v tom pístu ještě napsané 2 a 0
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 21:41
Jméno: Borec
IP: uživatel6392
 Rozhodně doporučuju jít tam aji s válcem, jestli ti to teda prodejce dovolí zkusit, protože už se mi povedlo koupit větší (to jsem měřil šuplérou  ) a pak jsem vzal menší a pořád to nebylo ono, tak jsem se nasral a sprostě jsem je upiloval  \r\nOd tý doby jezdí jak drak
Datum: 23. srpna 2009 21:41
 tak pro ty kroužky běž aj s válcem,a a podle toho koupíš kroužky který tam maj být
Datum: 23. srpna 2009 18:21
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 zdar draci,utrhnul se mi u pincka vzadu za sedadlem ten držák nevíte jak ho přidělat zpátky,asi přivařit
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 20:25
Jméno: južueli
IP: uživatel3279
 JEa
Datum: 23. srpna 2009 20:25
 tož ja sem mysle že cele tož asi určite privarit nebo koupit nove
Datum: 23. srpna 2009 19:21
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 ale mně se to neurvalo celý ty šrouby tam zůstali
Datum: 23. srpna 2009 17:37
 ten drzak za sedlem tu rucku myslíš tak to se nevaří tam jsou dva šroubky ktere to drží a zároven i sedlo. Ahjo
Datum: 23. srpna 2009 17:35
 ahojte draci surne potrebujem trisky na origo karburator (mam jawu 20)
prepacte ze som tu inzertoval
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 22:58
 ale ja nechcem nove
Datum: 23. srpna 2009 22:58
 SESA je má v krámku, 72, 68 a ještě pro volnoběh.
Datum: 23. srpna 2009 19:24
Jméno: standa
IP: uživatel7165
 obě jsou v nabídce tady na fichtlkramku
Datum: 23. srpna 2009 19:22
 tak jestli potřebuješ trisky, zajdi do lesa a naštípej si
Datum: 23. srpna 2009 19:14
 je tezke rozpulit motor co je zapotreby kdyz to je jawa 250 kývačka mate někdo zkusenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 23:53
 Půlit jdou líp jak fichtl,je dobrý si sehnat sthovák.
Datum: 24. srpna 2009 23:53
 Přesně tak, mě šel také rozpůlit lépe než u pincka. Krásně se to rozlousklo. Akorát je třeba dávat bacha aby se ti nerozsypala převodovka. Potřebuješ na to ten stahovák prim. řetězového kolečka jinak to nesundáš z hřídele.
Datum: 23. srpna 2009 17:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tyhle motory se pulej krásně....pro mě je to lepší jak pulit fichtla..... většinou to chce nějakej ten stahovák(na prim. kolečko, rozlisování skříně..)
Datum: 23. srpna 2009 16:02
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci , chcem sa opytat na moju jawu 21. mam problem zo spojkou ked dam jednicku a pustim spojku tak chcipne a ked radim dva a tri tak motor zni jak keby som radil bez spojky.
neviem cim to je bo lamela je dobra. prosim poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 8:25
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 diki vyskusam to
Datum: 24. srpna 2009 8:25
 Máš to málo utáhlí dotáhni to
Datum: 23. srpna 2009 17:37
 Cus poraďte mi prosím s elektrikou, vůbec se v tom nevyznám. Potřebuju zapojit jenom magneto, cívku a chcípák, prostě aby to jelo. Vím, že je to jednoduché, ale já jsem na to levý  . Tak prosím poraďte nebo pošlete obrázek díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 19:30
 to je moc slozity a me na to zadnej fechtl nejezdi a kdyz uz tak blbe ja mivam : civku ze statoru na 15 na idučce a kladivko na jednicku a vsecko jezdi nadherne a lip a hlavne alespon teda me nevim jak vam meto takhle hazi silnejsi jiskru.....
Datum: 23. srpna 2009 19:30
 díky za pomoc, už mi to jiskří
Datum: 23. srpna 2009 19:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 stator: ze zapalovací cívky hod kabel na kladívko, k tomu přihod kabel z kondíku(to včechno musí bejt odizolovaný od okolního světa) a vyved z toho kabel na 15 na indukční cívce. 1 na idukčce ukostří a pichni do ní vn kabel kterej pichni na svíčku....
Datum: 23. srpna 2009 16:00
 Jo je to jawa 20
Datum: 23. srpna 2009 15:28
 zdravim,mám problém,chtěl bych 4kvalt na pincka,ale nevim jak se to dělá  prosímvás o radu,budu rád za každou odpověď,díkec podys
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 19:26
Jméno: standa
IP: uživatel7165
 nekdo nekde odlévá nové kartery na 4Q (dokonce i 5Q) ale stojí to hrozný peníze,nepamatuju si uz presne,ale myslim ze neco okolo 8 000,- to stojí .....samozrejmne doma to neudelas
Datum: 23. srpna 2009 19:26
 složitá uprava s prevodovkou ČZ...doma to neudelas ani kdyby ses zblaznil...
Datum: 23. srpna 2009 15:17
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci , da sa zohnat vo fichtlkramku elektrika na jawu 21???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 15:00
Jméno: Rakeťák
IP: uživatel7161
 Jaký má být odtrh a předstih na Jawu 21??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 7:14
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To skret... máš to tedy vykoumaný, ale jen pár mazáckejch připomínek. Soustavou, která může mít vůle se vždy otáčí jen v jednom směru. Vracením se ti stane, že se buď nevrátíš na správné místo, nebo se také vůbec cíl tvého nsažení nepohne, bo veškerý pohyb nazpět ti vezmou jen vůle (poptej se soustružníků jak se hejbe suportem). Takže pokud máš potřebu se s pístem vracet, tak musíš znečně přejet polohu co potřebuješ a pak se naní ve směru hodinových ručiček vrátíš... Tím vymezíš vůle jako by motor běžel... a druhá věc, co souvisí s tím směrem hodinových ručiček... pokud taháš za šroub vačky, tak v opačném směru může hrozit povolení šroubu. Žádná tragedie, ale proč povolovat něco co nemusíš a může být potenciálním zdrojem potíží. A ještě poznám k těm krabicím od mléka... nezdá se mi že by spárové měrky byly tak drahé. Mám je mnoho let a ladím odtrh 0,4mm a cigaretový papírek použiju na zabalení něčeho jiného, protože tam v sadě mám planžetu 0,05mm za kterou se dá tahat silněji
Datum: 24. srpna 2009 7:14
 pro mene chpavejsi nechci urazet!! visrubuj svicku sroubivakem nebo 8 klickem otacim za vacku (to je ten hrbatej valecek kter hazi kladivkem) tak dlouho dokud neni kladivko nejdal od sebe mezera ma byt 0.4mm jiz drive sponinana krabice od mlika steluje se to tim sroubeckem co je tesne za kladivkem pote strcime do valce sroubovak nebo nejakou ticinku cokoliv a tocime vackou dokud pist nedojde do horni uvrati (sroubovak musi trcet co nejvic ven) pote suplerou nebo nejaky pripravek staci baj ocko podle sroubovaku zasunout pist 1,6 -2mm spatky do valce vacka se musi tocit pospatku (proti smeru hodinovich rucicek) tak a ted misime celi zapalovan natocit tak aby mez kntakty kladivka se suvne pohyboval cigyretovi papirek nebo kdiz se vackou potoci malilinko dopradu aby se kladivka zacalo oddalovat nebo jak bylo drive naznaceno zarovicka zhasla pokud sme vse dobre udelali vsechny sroubky radne dotahnem a musi to fungovat!!! omlouvam se za pravopis a didaktiku nikdy mi to neslo... cau draci
Datum: 23. srpna 2009 19:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na cig. papírek se vy*er ... osobně dělam předstih by oko, ale když chce někdo přesnost, tak je nejlepší si vzít nějakej zdroj a postavit jednoduchej obvod s žarovičkou přez kladívko a v ten moment, kdy žarovička zhasne to hodí jiskru.... ale by oko je by oko
Datum: 23. srpna 2009 15:55
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 predstih ma byt 1,2-1,5 a odtrh neviem
Datum: 23. srpna 2009 15:06
 Čus je to jako u každé jawy50 (05,20,21,23) odrth udělej na papír od mlíka norm ustřihni krabici a předstih na cigaretovej papírek -má to bejt asi 1,2 stupně před horní uvratí ... kdyý¨žtaak to změř šuplerou awe! Hodně štěstí!
Datum: 23. srpna 2009 15:01
Jméno: gvg
IP: uživatel6529
 zdar Kamoš (má skupinu Am) mi řikal že když si udělá papiry na traktor tak k tomu dostane A1 s omezením do 50ccm je to pravda ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 9:52
 jako A1 s omezením do 50ccm (kód 150) se označuje bývalá sk. M která se vydávala do konce r. 2000 Dnes lze získat buď AM nebo A1 ovšem s řidičákem na traktor nezíská nic - pouze ten traktor.
Datum: 24. srpna 2009 9:52
 to omezeni je to sami jak kdybys mel skupinu AM oni totiz nevedi za padesatky jezdi vic jak 45kmh
Datum: 23. srpna 2009 20:01
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 mám na auto a A1 s harmonizačním kodem 150, čili A s omezením na 50ccm, takže existuje.
Datum: 23. srpna 2009 16:31
Jméno: durmánek
IP: uživatel6101
 zádný A1 s omezením do 50 ccm neexistuje a k žádnejm papírům ho nedostaneš, prostě si ho musíš udělat! A1=125, 11kW S papírama na auto můžeš řídit AM, to je tak všechno
Datum: 23. srpna 2009 13:59
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 zdar hoši,  kupuju od jednoho chlápka papíry na mustanga a chtěl bych se zeptat,jak je to s přepisem?Jo a ještě mě psal,že platí ručeni,ale chtěl by to zrušit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 14:36
Jméno: Kukis
IP: uživatel2849
 V prve rade musi byt placene pojisteni a musis mit STK + evidencni kontrolu(tzn. aby sedely cisla a barva, jinak musis udelat vymaz cisla motoru-50Kč) kup si novy stitek a tam vyraz c. ramu podle papiru, sezen plnou moc od majtele a muzes na urad...
Datum: 23. srpna 2009 14:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 13:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a ještě neví někdo jakej obsah spalováku má 453 a jakej 450? případně jak se změní kompresní poměr když hodim na 450 hlavu z 453
Datum: 23. srpna 2009 13:44
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 10:51
Jméno: Zdend
IP: uživatel7190
 já platil na 4 roky 400,- B)
Datum: 26. srpna 2009 10:51
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Já to měl za 350 Kč ve Slaném. A to nechtějte vědět v jakym to bylo stavu
Datum: 23. srpna 2009 22:03
 ja 150kc kroměříž.
Datum: 23. srpna 2009 20:03
 možná tak na auto u vyderacske STK  ...ja platil 280kc
Datum: 23. srpna 2009 13:30
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 myslím, že kolem 200Kč
Datum: 23. srpna 2009 13:30
 kolik stoji pojiska na pionyra a dani značek do depozitu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 11:52
 pojistka stoji do 200 kdyz si vyberes tu nejlevnejsi
Datum: 25. srpna 2009 11:52
 zdarec kde sehnat na internetu hvězdicovou hlavu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 20:51
 Na fichtlu jsem se ted' díval, není ani jedna....
Datum: 23. srpna 2009 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel7165
 tady na fichtlkramku,stoji 1200
Datum: 23. srpna 2009 19:31
 WWW.MOTOKRAMEK.CZ TAM MAS HVEZDICOVKU ASI ZA 1450,-
Datum: 23. srpna 2009 13:53
|



|