Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, jak poznám že sem dal na píst správný rozměr nového kroužku? Někdo tady říkal, že když se vloží nový kroužek do válce, tak musí mít nepatrnou vůli. Já sem to právě zkoušel a žádnou vůli tam nemám a kroužek je sepnutý na doraz. Nechci to nějak zadřít. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 15:06
Jméno: standa
IP: uživatel6626
 pekny kulovy,ani si neumis predstavit jak rychle se sjede novej krouzek ve starym valci,nez si sedne.......klidne to tam dej a nekoumej nat tim......je to v poradku.....krouzek se hlavne musi volny pohybovat v drazce pistu!!!
Datum: 09. července 2009 15:06
Jméno: tommy11490
IP: uživatel6625
 tak to mas zly kruzok,medzera tam musi byt!!!!
Datum: 09. července 2009 13:21
 cau draci mel jsem tady dotaz proc mi strili benzin z karburatoru a poradiy ste vse utesnit skontrolovat predstih vse je utesneno predstih serizen a nic!!tak jsem s tim furt neco koumal a prisel jsem na to ze mi benzin nedojde ni ke svičce pac neni vubec mokra kdyz to nakopavam!!mislite ze se mam podivat na prepousteci kanaly??vubec nevim proc mi to nesaje spis to prska vsude tam kde nema vubec newim co stim sem v koncich prosim poradte!!diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 21:27
 vyfuk sem mel aj sundanej nic proste to ani nechytne ani nic vim jedno proste mi tam nejde smes karbec sem cistil tak 2krat tak to asi zitra skusim sundat valec mrku na to a jestli to nepomuze tak fakt nevim v cem je problem!hlavne NEDAVEJ PIST DO SUUCHYHO VALCE mel bys ho promaznout a pak by se ti to nemelo zadrit!
Datum: 09. července 2009 21:27
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 jestli jezdíš bez fitru na karburátoru tak je to úplně normální
Datum: 09. července 2009 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel6626
 sice je to uz extremni pripad,ale tohle taky spusobuje totalne ucpanej vejfuk..........poznas to tak,ze ho sundas a ono to jede
Datum: 09. července 2009 16:36
Jméno: hanys888
IP: uživatel6364
 Dela me to skoro to samy, tak jsem sundaal hlavu a valec vycistil kanalky dam to zpet a pist se mi zadrel ve valci tak sem kurva nadaval, dneska jedu pro pistni krouzky protoze se mi urvaly. Pak ti napisu jestli to pomohlo.
Datum: 09. července 2009 15:22
 tak zaprvé vyčisti karbec a dej těsnění pod karb i pod válec a dobře dotáhni hlavu
Datum: 09. července 2009 12:35
Jméno: haha
IP: uživatel6621
 caw mam mustanga a problem je ze kdyz zatocim do leva ubere to plyn a kdyz do prava tak to zase prida zkusil sem vymenit lanko od plynu ae nic pls poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 17:09
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 tak je třeba to lanko protanot někudy jinudy
Datum: 09. července 2009 17:09
 musis nastavit nastavovaci srob co je nad supátkom aby rychlopal mal mrtvi krok lebo ked otocis volant bowden zmeni dlzku
Datum: 09. července 2009 14:54
 No mě zase dělá pincek když ho nakloním do leva tak se zmenší volnoběh a když do prava tak se zase zrychlí. Ale to je podle mě u těchto motorek normální.
Datum: 09. července 2009 12:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš to lanko moc naplý
Datum: 09. července 2009 12:14
Jméno: haha
IP: uživatel6621
 caw mam mustanga a problem je ze kdyz zatocim do leva ubere to plyn a kdyz do prava tak to zase prida zkusil sem vymenit lanko od plynu ae nic pls poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 12:03
 musis nastavit nastavovaci srob co je nad supátkom aby rychlopal mal mrtvi krok lebo ked otocis volant bowden zmeni dlzku
Datum: 09. července 2009 12:03
 hej to sami to dělá i kamarádovi a taky neví čím to je!
Datum: 09. července 2009 11:50
 a jěště sem se chtěl zeptat do kolika km byl byl tachometr u 125/453 (kejva)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 13:29
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 tachometr do 120 km/h a spinacka bosarna je stejna od 125 po 350
Datum: 09. července 2009 13:29
 a spínací skřinka je taky stejna jako u kyvačky a panelky?
Datum: 09. července 2009 11:40
 zdar máte někdo čz 125/453 kolik z ní vytáhnete? a ještě sem se chtěl zeptat ten vrch masky z kyvačky (453) pude normálněě na panelku nebo se bude muset vyměnit aji ten spodek ty masky? a pude tam z jinyho typu kyvačky nebo třeba z 175 ,250 ?dík za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 11:35
 čau draci, sem tu zase s - pro vás možná banálním - dotazem. jak mám vyleštit motor na 20 ? nechci ho nijak poškrábat, prostě jen vyleštit. Jestli neni nějaká pasta, něco jako silichrom ale na ten motor. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 12:19
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 S tím musím souhlasit,je fakt,že když už máš motor hodně doškrábaný,nebo hodně obitý,tak ti už silichrom nepomůže,ale jinak taky používám silichrom a stačí si s tím trochu pohrát a vypadá to skoro jak chrom.
Datum: 09. července 2009 12:19
 já to bral normalne silichromem a max. spokojenost
Datum: 09. července 2009 11:47
Jméno: Pavel
IP: uživatel6622
 Ahoj, nevíte někdo, za se na Stadiona a Jawettu dělají repliky předních skel do světlometu a případně kde a za kolik bych to sehnal?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel6626
 vim akorat o replikach rámečku,ale skla urcite taky delají.....cenu nevim,nikdy jsem se o to nezajimal,stadiony nemam,ale jezdim casto na burzy.....
Datum: 09. července 2009 16:38
 Čau draci mám malý problém.Mám 05 a nevím jak má být zapojená spojka v motoru protože když ji zmáčknu tak se nevrátí.Budu rád za všechny typy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 13:40
Jméno: jarouš
IP: uživatel1818
 A máš tam tu kulicku a dobře vyplou spojku? Pokud ano mohlo by to být ve spojkovém koši, něco s tima pružinam.
Datum: 02. srpna 2009 13:40
 musis vycistit ten mechanizmus co tlaci tycku aby to islo velmi lahko,a ked ani to nepomoze daj tam pruzinu zo spojkového lanka z 20,21,23 medzi mechanizmusu a dekla
Datum: 09. července 2009 11:53
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 Zdar všichni potrebuju pomoct. má simáka s51 enduro a v techničáku to má 60km/h tak nevim odkdy se može dělat řidičák
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2009 11:26
 začít dělat autoškolu můžeš i dřív, ale zkoušky až po 16tých narozeninách...
Datum: 13. července 2009 11:26
 od 16ti...skupina A1 do 125ccm a 11kW
Datum: 09. července 2009 11:06
Jméno: haha
IP: uživatel6621
 caw draci mam mustanga nahodim ho ae kdyz stlacim spojku chcipne to co am delat? poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 10:19
 podle me moc utahla spojka....sesteluj to tim sroubem na pravem karteru
Datum: 09. července 2009 10:19
Jméno: haha
IP: uživatel6621
 u obojiho
Datum: 09. července 2009 10:15
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 A chtípne ti to když zmáčkenš spojku nebo když zmáčkneš spojku a chceš zařadit?
Datum: 09. července 2009 10:12
Jméno: patas11
IP: uživatel6620
 zdarec, před několika dny jsem složil motorky,, bobra" použil jsem vesměs dily z pionýra, některé jsem si dělal sám např. výfuk, stupačky, ručni řazeni  . Motor jsem použil Jawa 50 typ 05. No a ted k problému. Motorka chytne na drc, ale jakmile se rozjedua motor jde do otáček, začne ztrácet vykon a chcipat. Tohle se mi stává u prvniho kvaltu, u druhého kvaltu ztráci motor vykon i v nízských otáčkách. měnil jsem indukči cívku, plovák, šteloval zapalování, a pořád nic. podle mě to bude moc veká bohatost směsy( teče tam moc benzinu).
Prosím poradte čím to mlže být už si s tím nevím rady, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 22:11
Jméno: standa
IP: uživatel6634
 motor KO,udelej GO
Datum: 09. července 2009 22:11
Jméno: patas11
IP: uživatel6620
 ještě jednou jsem se v tom povrtal a jede to lépe, ale pořád to na druhý kvalt nemá tah ...
Datum: 09. července 2009 17:09
Jméno: patas11
IP: uživatel6620
 no tak jsem zkusil poštelovat jehlu v karkurátoru a jede to lip ale pořád to nnei ono .. a jaksi mě drnči ve válcu ... ale hlavu jsem dotáhnul celkem hodně .. nemohl se mi uvolnit kroužek nebo něco podobnyho ??
Datum: 09. července 2009 11:35
 neco podobnyho se mi stavalo taky tak jsem sundal karbec vyndal z nej vsechno aby mi zustal jen cistey hlinik do hrnce jsem si nalil ocet a hodku to v tom varil pak jsem to proplach benzinem vse spatky namontoval a motor jezdil jak novej
Datum: 09. července 2009 11:12
 neco podobnyho se mi stavalo taky tak jsem sundal karbec vyndal z nej vsechno aby mi zustal jen cistey hlinik do hrnce jsem si nalil ocet a hodku to v tom varil pak jsem to proplach benzinem vse spatky namontoval a motor jezdil jak novej
Datum: 09. července 2009 11:11
 tak davej min oleje...  ...zkusis si jeste pohrat s predstihem...ono to dela neplechu...
Datum: 09. července 2009 11:10
Jméno: patas11
IP: uživatel6620
 no právě svička dává užasnou jiskru .. aji to užasně chyta ... jenže vždy když ju vytáhnu tak je totalně od sazi ... a trisky jsou čisty
Datum: 09. července 2009 11:02
Jméno: patas11
IP: uživatel6620
 no právě svička dává užasnou jiskru .. aji to užasně chyta ... jenže vždy když ju vytáhnu tak je totalně od sazi ... a trisky jsou čisty
Datum: 09. července 2009 10:53
 na druhem to ma byt normalne tusim....tak pak jeste zkus vymenit svicku...a poradne procistit trysky...  a nech to na tom druhem od vrchu
Datum: 09. července 2009 10:44
Jméno: patas11
IP: uživatel6620
 no pěl jsem to na nejnižšim .. a kamoš mi řekl že to mám dát na druhej od vrchu .. a je to pořád to samy ...
Datum: 09. července 2009 10:23
 zkus dát jehlu na jiny zarez...
Datum: 09. července 2009 10:15
 Prosím je možné,že by mi mohlo snížit výkon to že nemám těsnění pod válcem?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 22:01
Jméno: pajik
IP: uživatel3826
 sníží se ti výkon protože se ti změní předstih přelaď předstih a bude to ok....
Datum: 11. července 2009 22:01
 pod válcem tesneni musi byt kazdopadne...to tesneni pod HLAVOU nemusi byt...myslim ze se davalo jenom na 550 a 555....ale pod valcem kazdopadne ano!
Datum: 09. července 2009 10:13
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Oprava. Když tam to těsnění není,nemusí to těsnit.
Datum: 09. července 2009 9:12
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Sníží se komprese.Teoreticky vzato, kdyby to těsnění mělo sílu 2mm ,zvětšíš prostor mezi pístem a hlavou válce.
Datum: 09. července 2009 9:09
 Prosím je možné,že by mi mohlo snížit výkon to že nemám těsnění pod karburátorem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 10:14
 jasny ze jo....bere ti to tam falesny vzduch....jinak by se tam asi nedavalo
Datum: 09. července 2009 10:14
 přemýšlej proč tam to těsnění asi je..
Datum: 09. července 2009 9:53
Jméno: viktor009
IP: uživatel6618
 Čau mám dotaz jaky je rozdil mezi 2 a 3 kroužkovym pistem??? Diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel6626
 ja mam 3 kruhy a uz je nechci,roztáčí se to pomalu a po rovine max 70. Zezacatku se mi libilo,jak to krute tahne do kopce,ale zase nadmerne vadne pri delsi jizde.....dvoukruh mi to nedelal a jel jako hovado,jen kopce se museli víc točit........ted si budu delat dva motory,jeden si necham origo co ted mam,jen ho poopravim(futro v klice,jinej píst) a druhej trošku lepší(valec,klika,karbec,zapalovani) investice asi 6000,-
Datum: 09. července 2009 16:03
 taky se to trosicku vice hreje...ale ja mam 3krouzkovy a nemuzu si stezovat
Datum: 09. července 2009 10:16
 s dvou kruzokovym to bude vic tocit ale zase min tahnout a s tri krouzkovim to vyc potahne ale zase to nebude tolik tocit asi o 1000 ot za min
Datum: 09. července 2009 10:09
Jméno: Kalaka
IP: uživatel6220
 3 kroužkovy má 3 kroužky tudíž více těsní a je to do rychlosti.1 kroužkový jde zase víc do otáček.A 2 kroužkový je zlatý střed.
Datum: 09. července 2009 9:08
Jméno: Andy
IP: uživatel3011
 na 3 krožkovým jsou 3 kroužky a na 2 kroužkovým 2 krožky už to chápeš????
Datum: 09. července 2009 8:42
Jméno: šakal
IP: uživatel6616
 dobrý den já mám takový malý dotaz::jak je možný že mi z nádrže při jízdě ubývá palivo ....ale pozor pokud mám pionýra zaparkovanýho neztratí se mi vůbec nic ...už jsem vyměnil stupačky alezdá se mi že to začalo žrát i olej ...díky za každou radu budu vděčný ...motorkář.adwin&kokos
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 8:38
 podle me a ze se v tom hodne vyznam a mas stesti ze jdu kolem je to tim , ze ti klepe saci ventil o ty novy stupacky
Datum: 09. července 2009 8:38
 když jedeš tak zhasni motor a zkus tlačit a uvidíš!
Datum: 09. července 2009 8:03
Datum: 09. července 2009 7:46
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Hele, to máš jasný. Máš zřejmě drsný styl jízdy, po kterém se motor strašně zahřívá a jak jde to teplo nahoru, tak se ti odpařuje benzín.
Datum: 09. července 2009 7:41
 caw lidi, kupil som fichtla schcel by som mu robit vybrus a chcel by som sa vas opitat ci sa to oplati robit ked valci nic neni ani piestu a kruskam len ma moc nabehanich kilometrov diki za radu chlapi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 8:37
 daj do valca novy kruzok a zistis ze je to potrebné alebo nie podla medzeru
Datum: 09. července 2009 8:37
 Zdar draci, neupravovali ste nekdo čz 487? Jestli nemáte nějakej dobrej tip jak seřídit karbec..hl. trysku, bohatost, jehlu atd..Pokud se to někomu podařilo, aby byl dobrej výsledek, byl bych moc rád, kdybych se to dozvěděl. Díky moc. Jinak motor mám udělanej abyste mi nepsali jak ostatním  ...Eště jednou předem díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 23:55
 Čau draci mám problém s elektrikou na fichtlu.  Všechno mam dobře zapojený a nekope to ani to neháže jiskru. Já už nevím co mám dělat.. poraďte:.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 10:15
 buto mas bordel pod kladivkem nebo ty podložky a nobo mas v hajzlu zapalovaci civku tim vsim to muze bejt
Datum: 09. července 2009 10:15
 mě to dělal mustang taky..měl sem ukostřený kladívka- tam na tom místě kde sou přišroubovaný tak sou podložky co nevedou elektriku,myslim že sou papírový..zkus si s tim pohrát a nebo tam dej jiný..mě stačilo ty kladívka povolit,otočit všechny ty papírový podložky a jel...
Datum: 09. července 2009 7:49
Jméno: karel
IP: uživatel1723
 čaves hoši ted mě něco napadlo jak tady všichni píšete že když se zajíždí výbrus tak má být otevřené šoupátko naplno ale zase se to nemá točit do otáček tak co kdybych ucpal jdnu dirku na airboxu?? potom bych mohl držet furt plný plyn teklo by tam max benzínu a nebyli by takový otáčky co vy na to??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 23:48
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jak říká Standa, poctivě zajet. Se sáním není nutno nic dělat, směs obohatíš tím, že zvedneš jehlu a dávej také více oleje. Držet stále plný plyn také není dobré, dochází k většímu tepelnému i mechanickému zatížení motoru. Zatěžování motoru se musí zvyšovat postupně a dbát na to, aby se motor nepřehřál.
Datum: 08. července 2009 23:48
Jméno: standa
IP: uživatel6614
 myslim,ze cim vic se to budes snazit ojebat,tim to bude horsi.......nejlepsi je to klasicky a poctive zajet......samozrejmne bohatsi smes je dobra,ale az do jisté miry
Datum: 08. července 2009 23:37
|



|