slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1697  1698  1699  1700  1701  1702  1703  1704  1705  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jak poznám že sem dal na píst správný rozměr nového kroužku? Někdo tady říkal, že když se vloží nový kroužek do válce, tak musí mít nepatrnou vůli. Já sem to právě zkoušel a žádnou vůli tam nemám a kroužek je sepnutý na doraz. Nechci to nějak zadřít. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6626    
pekny kulovy,ani si neumis predstavit jak rychle se sjede novej krouzek ve starym valci,nez si sedne.......klidne to tam dej a nekoumej nat tim......je to v poradku.....krouzek se hlavne musi volny pohybovat v drazce pistu!!!
 
 
Datum: 09. července 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: tommy11490      IP: uživatel6625    
tak to mas zly kruzok,medzera tam musi byt!!!!
 
 
Datum: 09. července 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci mel jsem tady dotaz proc mi strili benzin z karburatoru a poradiy ste vse utesnit skontrolovat predstih vse je utesneno predstih serizen a nic!!tak jsem s tim furt neco koumal a prisel jsem na to ze mi benzin nedojde ni ke svičce pac neni vubec mokra kdyz to nakopavam!!mislite ze se mam podivat na prepousteci kanaly??vubec nevim proc mi to nesaje spis to prska vsude tam kde nema vubec newim co stim sem v koncich prosim poradte!!diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyfuk sem mel aj sundanej nic proste to ani nechytne ani nic vim jedno proste mi tam nejde smes karbec sem cistil tak 2krat tak to asi zitra skusim sundat valec mrku na to a jestli to nepomuze tak fakt nevim v cem je problem!hlavne NEDAVEJ PIST DO SUUCHYHO VALCE mel bys ho promaznout a pak by se ti to nemelo zadrit!
 
 
Datum: 09. července 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
jestli jezdíš bez fitru na karburátoru tak je to úplně normální
 
 
Datum: 09. července 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6626    
sice je to uz extremni pripad,ale tohle taky spusobuje totalne ucpanej vejfuk..........poznas to tak,ze ho sundas a ono to jede
 
 
Datum: 09. července 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: hanys888      IP: uživatel6364    
Dela me to skoro to samy, tak jsem sundaal hlavu a valec vycistil kanalky dam to zpet a pist se mi zadrel ve valci tak sem kurva nadaval, dneska jedu pro pistni krouzky protoze se mi urvaly. Pak ti napisu jestli to pomohlo.
 
 
Datum: 09. července 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zaprvé vyčisti karbec a dej těsnění pod karb i pod válec a dobře dotáhni hlavu
 
 
Datum: 09. července 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: haha      IP: uživatel6621    
caw mam mustanga a problem je ze kdyz zatocim do leva ubere to plyn a kdyz do prava tak to zase prida zkusil sem vymenit lanko od plynu ae nic pls poradte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
tak je třeba to lanko protanot někudy jinudy
 
 
Datum: 09. července 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis nastavit nastavovaci srob co je nad supátkom aby rychlopal mal mrtvi krok lebo ked otocis volant bowden zmeni dlzku :-)
 
 
Datum: 09. července 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mě zase dělá pincek když ho nakloním do leva tak se zmenší volnoběh a když do prava tak se zase zrychlí. Ale to je podle mě u těchto motorek normální.
 
 
Datum: 09. července 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
máš to lanko moc naplý
 
 
Datum: 09. července 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: haha      IP: uživatel6621    
caw mam mustanga a problem je ze kdyz zatocim do leva ubere to plyn a kdyz do prava tak to zase prida zkusil sem vymenit lanko od plynu ae nic pls poradte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 12:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis nastavit nastavovaci srob co je nad supátkom aby rychlopal mal mrtvi krok lebo ked otocis volant bowden zmeni dlzku :-)
 
 
Datum: 09. července 2009 12:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej to sami to dělá i kamarádovi a taky neví čím to je!
 
 
Datum: 09. července 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jěště sem se chtěl zeptat do kolika km byl byl tachometr u 125/453 (kejva) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
tachometr do 120 km/h a spinacka bosarna je stejna od 125 po 350
 
 
Datum: 09. července 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a spínací skřinka je taky stejna jako u kyvačky a panelky?
 
 
Datum: 09. července 2009 11:40
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar máte někdo čz 125/453 kolik z ní vytáhnete? a ještě sem se chtěl zeptat ten vrch masky z kyvačky (453) pude normálněě na panelku nebo se bude muset vyměnit aji ten spodek ty masky? a pude tam z jinyho typu kyvačky nebo třeba z 175 ,250 ?dík za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, sem tu zase s - pro vás možná banálním - dotazem. jak mám vyleštit motor na 20 ? nechci ho nijak poškrábat, prostě jen vyleštit. Jestli neni nějaká pasta, něco jako silichrom ale na ten motor. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 12:19
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
S tím musím souhlasit,je fakt,že když už máš motor hodně doškrábaný,nebo hodně obitý,tak ti už silichrom nepomůže,ale jinak taky používám silichrom a stačí si s tím trochu pohrát a vypadá to skoro jak chrom.
 
 
Datum: 09. července 2009 12:19
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to bral normalne silichromem a max. spokojenost:-)
 
 
Datum: 09. července 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel6622    
Ahoj, nevíte někdo, za se na Stadiona a Jawettu dělají repliky předních skel do světlometu a případně kde a za kolik bych to sehnal? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6626    
vim akorat o replikach rámečku,ale skla urcite taky delají.....cenu nevim,nikdy jsem se o to nezajimal,stadiony nemam,ale jezdim casto na burzy.....
 
 
Datum: 09. července 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám malý problém.Mám 05 a nevím jak má být zapojená spojka v motoru protože když ji zmáčknu tak se nevrátí.Budu rád za všechny typy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: jarouš      IP: uživatel1818    
A máš tam tu kulicku a dobře vyplou spojku? Pokud ano mohlo by to být ve spojkovém koši, něco s tima pružinam.
 
 
Datum: 02. srpna 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis vycistit ten mechanizmus co tlaci tycku aby to islo velmi lahko,a ked ani to nepomoze daj tam pruzinu zo spojkového lanka z 20,21,23 medzi mechanizmusu a dekla :-)
 
 
Datum: 09. července 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel5427    
Zdar všichni potrebuju pomoct. má simáka s51 enduro a v techničáku to má 60km/h tak nevim odkdy se može dělat řidičák odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2009 11:26
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel3028    
začít dělat autoškolu můžeš i dřív, ale zkoušky až po 16tých narozeninách...
 
 
Datum: 13. července 2009 11:26
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od 16ti...skupina A1 do 125ccm a 11kW;-)
 
 
Datum: 09. července 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: haha      IP: uživatel6621    
caw draci mam mustanga nahodim ho ae kdyz stlacim spojku chcipne to co am delat? poradte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me moc utahla spojka....sesteluj to tim sroubem na pravem karteru:-)
 
 
Datum: 09. července 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: haha      IP: uživatel6621    
u obojiho
 
 
Datum: 09. července 2009 10:15
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
A chtípne ti to když zmáčkenš spojku nebo když zmáčkneš spojku a chceš zařadit?
 
 
Datum: 09. července 2009 10:12
 
 
 
 
Jméno: patas11      IP: uživatel6620    
zdarec, před několika dny jsem složil motorky,, bobra" použil jsem vesměs dily z pionýra, některé jsem si dělal sám např. výfuk, stupačky, ručni řazeni:-D. Motor jsem použil Jawa 50 typ 05. No a ted k problému. Motorka chytne na drc, ale jakmile se rozjedua motor jde do otáček, začne ztrácet vykon a chcipat. Tohle se mi stává u prvniho kvaltu, u druhého kvaltu ztráci motor vykon i v nízských otáčkách. měnil jsem indukči cívku, plovák, šteloval zapalování, a pořád nic. podle mě to bude moc veká bohatost směsy( teče tam moc benzinu). Prosím poradte čím to mlže být už si s tím nevím rady, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6634    
motor KO,udelej GO
 
 
Datum: 09. července 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: patas11      IP: uživatel6620    
ještě jednou jsem se v tom povrtal a jede to lépe, ale pořád to na druhý kvalt nemá tah ...
 
 
Datum: 09. července 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: patas11      IP: uživatel6620    
no tak jsem zkusil poštelovat jehlu v karkurátoru a jede to lip ale pořád to nnei ono .. a jaksi mě drnči ve válcu ... ale hlavu jsem dotáhnul celkem hodně .. nemohl se mi uvolnit kroužek nebo něco podobnyho ??
 
 
Datum: 09. července 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Jay26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neco podobnyho se mi stavalo taky tak jsem sundal karbec vyndal z nej vsechno aby mi zustal jen cistey hlinik do hrnce jsem si nalil ocet a hodku to v tom varil pak jsem to proplach benzinem vse spatky namontoval a motor jezdil jak novej
 
 
Datum: 09. července 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: Jay26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neco podobnyho se mi stavalo taky tak jsem sundal karbec vyndal z nej vsechno aby mi zustal jen cistey hlinik do hrnce jsem si nalil ocet a hodku to v tom varil pak jsem to proplach benzinem vse spatky namontoval a motor jezdil jak novej
 
 
Datum: 09. července 2009 11:11
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak davej min oleje...:-)...zkusis si jeste pohrat s predstihem...ono to dela neplechu...
 
 
Datum: 09. července 2009 11:10
 
 
 
 
Jméno: patas11      IP: uživatel6620    
no právě svička dává užasnou jiskru .. aji to užasně chyta ... jenže vždy když ju vytáhnu tak je totalně od sazi ... a trisky jsou čisty
 
 
Datum: 09. července 2009 11:02
 
 
 
 
Jméno: patas11      IP: uživatel6620    
no právě svička dává užasnou jiskru .. aji to užasně chyta ... jenže vždy když ju vytáhnu tak je totalně od sazi ... a trisky jsou čisty
 
 
Datum: 09. července 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na druhem to ma byt normalne tusim....tak pak jeste zkus vymenit svicku...a poradne procistit trysky...:-)a nech to na tom druhem od vrchu:-)
 
 
Datum: 09. července 2009 10:44
 
 
 
 
Jméno: patas11      IP: uživatel6620    
no pěl jsem to na nejnižšim .. a kamoš mi řekl že to mám dát na druhej od vrchu .. a je to pořád to samy ...
 
 
Datum: 09. července 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus dát jehlu na jiny zarez...:-)
 
 
Datum: 09. července 2009 10:15
 
 
 
 
Jméno: krkoun      E-mail:      IP: uživatel6619    
Prosím je možné,že by mi mohlo snížit výkon to že nemám těsnění pod válcem?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: pajik      IP: uživatel3826    
sníží se ti výkon protože se ti změní předstih přelaď předstih a bude to ok....
 
 
Datum: 11. července 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pod válcem tesneni musi byt kazdopadne...to tesneni pod HLAVOU nemusi byt...myslim ze se davalo jenom na 550 a 555....ale pod valcem kazdopadne ano!:-)
 
 
Datum: 09. července 2009 10:13
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Oprava. Když tam to těsnění není,nemusí to těsnit.
 
 
Datum: 09. července 2009 9:12
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Sníží se komprese.Teoreticky vzato, kdyby to těsnění mělo sílu 2mm ,zvětšíš prostor mezi pístem a hlavou válce.
 
 
Datum: 09. července 2009 9:09
 
 
 
 
Jméno: krkoun      E-mail:      IP: uživatel6619    
Prosím je možné,že by mi mohlo snížit výkon to že nemám těsnění pod karburátorem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasny ze jo....bere ti to tam falesny vzduch....jinak by se tam asi nedavalo;-)
 
 
Datum: 09. července 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přemýšlej proč tam to těsnění asi je..
 
 
Datum: 09. července 2009 9:53
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel6618    
Čau mám dotaz jaky je rozdil mezi 2 a 3 kroužkovym pistem??? Diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6626    
ja mam 3 kruhy a uz je nechci,roztáčí se to pomalu a po rovine max 70. Zezacatku se mi libilo,jak to krute tahne do kopce,ale zase nadmerne vadne pri delsi jizde.....dvoukruh mi to nedelal a jel jako hovado,jen kopce se museli víc točit........ted si budu delat dva motory,jeden si necham origo co ted mam,jen ho poopravim(futro v klice,jinej píst) a druhej trošku lepší(valec,klika,karbec,zapalovani) investice asi 6000,-:-)
 
 
Datum: 09. července 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se to trosicku vice hreje...ale ja mam 3krouzkovy a nemuzu si stezovat:-)
 
 
Datum: 09. července 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
s dvou kruzokovym to bude vic tocit ale zase min tahnout a s tri krouzkovim to vyc potahne ale zase to nebude tolik tocit asi o 1000 ot za min
 
 
Datum: 09. července 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: Kalaka      IP: uživatel6220    
3 kroužkovy má 3 kroužky tudíž více těsní a je to do rychlosti.1 kroužkový jde zase víc do otáček.A 2 kroužkový je zlatý střed.
 
 
Datum: 09. července 2009 9:08
 
 
 
 
Jméno: Andy      IP: uživatel3011    
na 3 krožkovým jsou 3 kroužky a na 2 kroužkovým 2 krožky už to chápeš????
 
 
Datum: 09. července 2009 8:42
 
 
 
 
Jméno: šakal      IP: uživatel6616    
dobrý den já mám takový malý dotaz::jak je možný že mi z nádrže při jízdě ubývá palivo ....ale pozor pokud mám pionýra zaparkovanýho neztratí se mi vůbec nic ...už jsem vyměnil stupačky alezdá se mi že to začalo žrát i olej ...díky za každou radu budu vděčný ...motorkář.adwin&kokos odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 8:38
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me a ze se v tom hodne vyznam a mas stesti ze jdu kolem je to tim , ze ti klepe saci ventil o ty novy stupacky
 
 
Datum: 09. července 2009 8:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jedeš tak zhasni motor a zkus tlačit a uvidíš!
 
 
Datum: 09. července 2009 8:03
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
a já vim proč to žere olej..protože byl zvyklej na starý stupačky a nový se mu nelíběj tak ti to chtěl nějak oplatit :-D :-D :-D jo a oprav si to aby ti ubejval benzín i když stojíš..udělej si malou dirku do nádrže ;-) :-D
 
 
Datum: 09. července 2009 7:46
 
 
 
 
Jméno: lal      IP: uživatel2324    
Hele, to máš jasný. Máš zřejmě drsný styl jízdy, po kterém se motor strašně zahřívá a jak jde to teplo nahoru, tak se ti odpařuje benzín. :-D
 
 
Datum: 09. července 2009 7:41
 
 
 
 
Jméno: Gaaras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw lidi, kupil som fichtla schcel by som mu robit vybrus a chcel by som sa vas opitat ci sa to oplati robit ked valci nic neni ani piestu a kruskam len ma moc nabehanich kilometrov diki za radu chlapi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 8:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daj do valca novy kruzok a zistis ze je to potrebné alebo nie podla medzeru :-)
 
 
Datum: 09. července 2009 8:37
 
 
 
 
Jméno: Martin487      E-mail:      IP: uživatel5553    
Zdar draci, neupravovali ste nekdo čz 487? Jestli nemáte nějakej dobrej tip jak seřídit karbec..hl. trysku, bohatost, jehlu atd..Pokud se to někomu podařilo, aby byl dobrej výsledek, byl bych moc rád, kdybych se to dozvěděl. Díky moc. Jinak motor mám udělanej abyste mi nepsali jak ostatním:-)...Eště jednou předem díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2009 23:55
 
 
 
 
Jméno: bygyk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci mám problém s elektrikou na fichtlu. :-( Všechno mam dobře zapojený a nekope to ani to neháže jiskru. Já už nevím co mám dělat.. poraďte:. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 10:15
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
buto mas bordel pod kladivkem nebo ty podložky a nobo mas v hajzlu zapalovaci civku tim vsim to muze bejt
 
 
Datum: 09. července 2009 10:15
 
 
 
 
Jméno: zajíc13      E-mail:      IP: uživatel5580    
mě to dělal mustang taky..měl sem ukostřený kladívka- tam na tom místě kde sou přišroubovaný tak sou podložky co nevedou elektriku,myslim že sou papírový..zkus si s tim pohrát a nebo tam dej jiný..mě stačilo ty kladívka povolit,otočit všechny ty papírový podložky a jel...
 
 
Datum: 09. července 2009 7:49
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel1723    
čaves hoši ted mě něco napadlo jak tady všichni píšete že když se zajíždí výbrus tak má být otevřené šoupátko naplno ale zase se to nemá točit do otáček tak co kdybych ucpal jdnu dirku na airboxu?? potom bych mohl držet furt plný plyn teklo by tam max benzínu a nebyli by takový otáčky co vy na to?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2009 23:48
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jak říká Standa, poctivě zajet. Se sáním není nutno nic dělat, směs obohatíš tím, že zvedneš jehlu a dávej také více oleje. Držet stále plný plyn také není dobré, dochází k většímu tepelnému i mechanickému zatížení motoru. Zatěžování motoru se musí zvyšovat postupně a dbát na to, aby se motor nepřehřál.
 
 
Datum: 08. července 2009 23:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6614    
myslim,ze cim vic se to budes snazit ojebat,tim to bude horsi.......nejlepsi je to klasicky a poctive zajet......samozrejmne bohatsi smes je dobra,ale az do jisté miry
 
 
Datum: 08. července 2009 23:37
 
<  1697  1698  1699  1700  1701  1702  1703  1704  1705  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:16:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu