Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hanys888
IP: uživatel6364
 zdar lidi, chci se zeptat jaky jde nejvetsi vybrus na jawu 21 sport. Jde o tom, ze s toho chci dostat nejvetsi vykon. DIky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 11:04
 ale ked dás do toho vecsiu vlozku a upravys bloky mozes do toho dat aj az 45mm
Datum: 13. června 2009 11:04
 Moj kamarát dal do toho 42mm vybrus
Datum: 13. června 2009 11:02
 čau chlapi,prosím poraďte mi,rad bych zvýšil výkon moje ho stroje(555),jak ho mám upravit aby jel rychleji jede mi sotva 45 km.děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 12:36
 no to je fakt málo.. ja při těch 45 km/h pridam na trojku tak, ze to jeste zatáhne. No a jede mi to +-65km/h... mám tam hlavu z 21 a cep na jehlách s průměrem 14. A ještě tam mám spojku z 21.
Datum: 13. června 2009 12:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to jede nak malo  asi si to spatne zajel nebo mas spatne nastelovanou elektryku nebo to nekde fouka tech veci je mraky
Datum: 13. června 2009 11:53
 nedávno tam byl dělán asi druhý výbrus,kolečko tam mám 13z. rozetu 55z.
Datum: 13. června 2009 11:44
Jméno: Eugen Németh
IP: uživatel6255
 Vybrus,karburátor z pionyra(21),ladák,
Datum: 13. června 2009 11:09
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 aby ti jel rychlejc tak potřebuješ spíš menší rozetu...ale takovou úpravu bych nedělal pokud ten motor není dost silnej..normální pařez by měl jet tak 55-60 určitě být tebou tak bych ho dal na výbrus a potom tam dal třeba 13 zubé sekundární kolečko a mělo by to jet dobře
Datum: 13. června 2009 11:08
Jméno: hanys
IP: uživatel6364
 Vetsi vybrus, nebo vetsi rozetu je toho mraky..
Datum: 13. června 2009 10:41
 Zdravim, prosim, chci se zeptat, jestli jde Tyristorové zapalování Simson na fichtla.. Nebo kde se to dá sehnat.. Díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 9:34
Posl.aktualizace: 13. června 2009 8:00
 podla mna ide lepsie a este dá sa to zlahcit ked odsústruzite propellere
Datum: 13. června 2009 8:00
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 a jak to s tim jede?
Datum: 13. června 2009 0:47
Jméno: Eugen Németh
IP: uživatel6255
 ja preto som dal na to tie zapalovanie lebo moj stroj ide na vysokych otácok,najprv poskladal som original zapalovanie ale to uz na druchy den sa zomrel
Datum: 12. června 2009 23:28
 lepsie berie otacky,ma lepsi sprint a este dá velky moznost hlazenia
Datum: 12. června 2009 23:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a jakou to má výhodu to zapalování???
Datum: 12. června 2009 23:19
 Docela zajímavé řesění
Datum: 12. června 2009 22:25
 Docela zajímavé řesění
Datum: 12. června 2009 22:24
 SEM SE PŘEPSAL ......STARTOVÁCÍ PÁKA TEDA..............STARTOVACÍ PÁKA SE SEKLA............NE ŘADIČKA TO JE KRAVINA............
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 20:16
 mas asi v prdeli pruzinu na startovaci hrideli¨taky sem to delal pakarna jako svine
Datum: 19. června 2009 20:16
 BUDTO MÁŠ SJETÝ ZUBY NA START SEGMENTU,NEBO SE TI ROZJELO STARTOVACÍ DVOJKOLEČKO(CVRK),A ZUBY DOU DO SEBE.
Datum: 13. června 2009 12:47
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 dej tam kvalt pohni s tím a mě se dycky uvolnila
Datum: 13. června 2009 10:41
Jméno: gfx001
IP: uživatel5150
 v tom případě máš v prdeli bud tu startovací páku nebo tu pružinu co je na ní , doporučuju rozpůlit a potom budeš chytřejší
Datum: 13. června 2009 10:33
 čau draci stala se mi hrozná věc chci nakopnout pincka 21 a řadička se sekla dole a nahoru jde leda kladívkem a když jí dám nahoru tak už to nenakopnu.tak budu půlit motor ale ono tak i tak sem ho chtěl půlit chtěl sme se zeptat když odendám jenom levý karter kde je spojka......a odprávím to a pak to budu zase skládat na co si mám dát pozor na klikovku žejo tak mě prosím poradte díky mocz za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 22:12
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 ja bych tipoval ze mas zlu korkovu lamemu. odporucam vybrat stare korky a dat nove a zabrusit. potom to pojde. ja som mal ten isty problem
Datum: 12. června 2009 22:12
Jméno: kahisek
IP: uživatel6380
 jak mam zmensit kompresi kdyz ji mam fakt velkou?Protoze nakopnout to jde hooodne z tezka a nekdy skoro vubec..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 18:58
 Tohleto mi dělala mašina před tejdnem měl sem ji rozebranou a když sem to skládal a dával ložisko na pravou stranu kliky tak sem ho tam moc zarval
a jak je klikovej hřídel do kužele tak se to ptotáčelo napytel
Datum: 17. června 2009 18:58
Jméno: Tommy15jawa
IP: uživatel5829
 A když si to smontovával dohromady, ototčil jsi start. pákou o jeden celej pohyb dopředu? Podle mě to bude něco se start. pákou, na roztlačení se rozjede?
Datum: 16. června 2009 18:43
 Kompresi zmenšíš vložením těsnění mezi hlavu válce a válec. Ale tím to nebude, chyba bude v něčem jiném...
Datum: 13. června 2009 14:29
 JÁ BYCH TO VIDĚL NA TY CÍVKY U ZAPALKA.SOU MOC BLÍZKO MAGNETA(ROTORU).
Datum: 13. června 2009 13:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je teda divný...a nedrhne ti něco třeba o rotor v zapalování ?? máš ty cívky dost daleko? a nebo jsi to nějakým způsobem zadřel...
Datum: 12. června 2009 22:13
Jméno: kahisek
IP: uživatel6380
 jawa 21..ne ja sem tedka vymenoval gufero pod zapalkem a pridelal sem ten bocni kryt a vcera jeste pohodka..ale dneska sem prisel a skoro kopnout neslo..
Datum: 12. června 2009 21:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a co máš za moto? tys tu kompresy zvětšoval? jestli je to tak original tak ji tak nech jinak to moc nepojede
Datum: 12. června 2009 21:49
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Spíš si oprav startovací segment.....
Datum: 12. června 2009 21:29
Jméno: adulo
IP: uživatel5457
 čaw Stando mohol by so mi dať tvoje icq chcel by som si stebou popísať o čz 150 a za chyby ma prosím nebuzerujte
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 21:25
Jméno: ********
IP: uživatel5573
 Čau hele poradíte mi někdo budu zapojovat elektriku na kývačce a nemám spínací skřínku kámoši mi řekli že to jde i přez obyčejný vypínač nemáte prosím někdo schéma kdyš tam je vypínač místo tý skřínky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 14:35
 Schéma nemám ale na tom není nic těžkého zapojit to bez schématu. Zjistíš si které dráty jdou od cívky, a mezi ně do serie jenom zapojíš ten vypínač a máš to. Ale nevýhodou je že jde zapojit jenom zapalování. Pro světla by si musel zapojit další vypínač zvlášť.
Datum: 13. června 2009 14:35
 čau draci měl bych prosbu muže my někdo poradit? Koupil sem si zetku 350 typ 623 měl by tam být předstih 2,8 prý ale vždy když to naladim a vyjedu tak když se to hořeje tak to začne střílet do sáni už si nevím rady a děláto vždy jeden válec ten levej tak bych potřeboval poradit jestli stím de něco udělat nebo bude lepší koupit bezkontaktoví zapalování už nato nemám nervy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 10:54
 tak zaprví karburátor je v pohodě i dobře dotaženej včera sem si stim hrál no šílenou dobu házelo přesně jak má bylo to v pohodě šlo to zaplinem tahloto všude sem jel za ččtyři no tak sem se jel projet a ujel sem asi 25km a začloto uš to nešlo tolik za plinem už to ani tolik netahalo pak ve vysokejch otáčkách to začlo střílet pak už to střílelo pořát. zapalování je utažený to se ani nehne ale spíš je problém v tom že to zapalování je krapet pokřívaný tak sem ho porovnával ale stejně to nejde vyrovnat tak aby to bylo uplně rovný. a ložiska sou taky v pohodě protože sem ten motor měl rozebranej a všechnz ložiska sou jak noví. a nakonec v motorech se hrabu už od 10 let tak tomu trochu rozumim a taky sem si objednal bezkontaktoví zapalování a bude klid. ale jinak za rady velmi děkuju
Datum: 14. června 2009 10:54
 zkontroluj karbec, dotáhni šroub vzduchu, a potom ho po půlotáčkách povoluj a zkoušej, kdy se bude motor chovat nejlíp... teda jestli se ti zase neztratil předstih...potom by to mohlo být to volné ložisko na klice, nebo volná vačka bez toho aretačního plýšku, nebo málo dotahuješ desku přerušovače, nebo možná moc a máš zdeformovanou základnu........no a nebo něco děláš soustavně blbě a to potom prostě nepojede! Chce to trpělivost a vyhrát si s tím, nebo to svěřit někomu, kdo tomu aspoň trošku rozumí.... :o)) ...bez urážky......
Datum: 14. června 2009 8:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Níže jsi psal,že se ti mění hodnoty odtrhu, případně odtrh zmizí. Nemáš povolené dynamo nebo spíše není volné ložisko na klice?
Datum: 13. června 2009 23:05
 tak sem to nakonec rozhejbal dobíjelo to a pohoda jelo to nestřílelo to šlo to za plinem prvních 30 kilometru a ted to zase to začlo tím že huř šla za plinem pak párkrát střelila a pak už střílela pořád
Datum: 13. června 2009 21:10
 jestli ti svítí dobíjení, zkoukni uhlíky, vyčisti a vyfoukej komutátor na dynamu. Zkoukni dobíjecí relátko a změř si, kolik ti jde z dynama při nastartovaným motoru a potom zkus, při kolika ti sepne dobíjecí relé, mělo by to být tuším kolem 6,5V, ale nikdy ti nesmí překročit 8V ani při největších otáčkách motoru.Rozpojit se musí taky dřív než napětí spadne pod těch 6V. Pokud to máš jinak, vybíjí se ti akumulátor zpátky do dynama a potom to dělá to co popisuješ. Chce si to s tím pohrát...
Datum: 13. června 2009 20:16
 jestli ti svítí dobíjení, zkoukni uhlíky, vyčisti a vyfoukej komutátor na dynamu. Zkoukni dobíjecí relátko a změř si, kolik ti jde z dynama při nastartovaným motoru a potom zkus, při kolika ti sepne dobíjecí relé, mělo by to být tuším kolem 6,5V, ale nikdy ti nesmí překročit 8V ani při největších otáčkách motoru.Rozpojit se musí taky dřív než napětí spadne pod těch 6V. Pokud to máš jinak, vybíjí se ti akumulátor zpátky do dynama a potom to dělá to co popisuješ. Chce si to s tím pohrát...
Datum: 13. června 2009 20:12
 jestli ti svítí dobíjení, zkoukni uhlíky, vyčisti a vyfoukej komutátor na dynamu. Zkoukni dobíjecí relátko a změř si, kolik ti jde z dynama při nastartovaným motoru a potom zkus, při kolika ti sepne dobíjecí relé, mělo by to být tuším kolem 6,5V, ale nikdy ti nesmí překročit 8V ani při největších otáčkách motoru.Rozpojit se musí taky dřív než napětí spadne pod těch 6V. Pokud to máš jinak, vybíjí se ti akumulátor zpátky do dynama a potom to dělá to co popisuješ. Chce si to s tím pohrát...
Datum: 13. června 2009 20:11
 jestli ti svítí dobíjení, zkoukni uhlíky, vyčisti a vyfoukej komutátor na dynamu. Zkoukni dobíjecí relátko a změř si, kolik ti jde z dynama při nastartovaným motoru a potom zkus, při kolika ti sepne dobíjecí relé, mělo by to být tuším kolem 6,5V, ale nikdy ti nesmí překročit 8V ani při největších otáčkách motoru.Rozpojit se musí taky dřív než napětí spadne pod těch 6V. Pokud to máš jinak, vybíjí se ti akumulátor zpátky do dynama a potom to dělá to co popisuješ. Chce si to s tím pohrát...
Datum: 13. června 2009 20:07
 tak sem se stim piplal do ted a už toho mám plný zuby když už sem to nastavil že už to jelo tak sem to jel skusit ujel sem kilák a rosvítilo se dobíjení a už sem domu nedojel musel sem tlačit. jestli se to někde prošlehlo na kostru čico že se to tak rychle vybilo nevim. na mě je to moc sraní stim já sem ten motor koupil a udělal sem si docela slušnou krosku 125 stačim ale tuto se sere moc to zapalování víc opravuju než jezdim.
Datum: 13. června 2009 16:35
 nejdřív nastavíš levý válec celou destičkou (dolní přerušovač), až to budeš mít na předepsaných hodnotách, seřídíš pravý válec horním přerušovačem (půldestička) na stejné hodnoty jako na druhém palci, samozřejmě musíš rotorem otočit tak, abys měl v HÚ pravý píst a potom teprve ho seřizovat
Datum: 13. června 2009 13:11
 nejdřív nastavíš levý válec celou destičkou (dolní přerušovač), až to budeš mít na předepsaných hodnotách, seřídíš pravý válec horním přerušovačem (půldestička) na stejné hodnoty jako na druhém palci, samozřejmě musíš rotorem otočit tak, abys měl v HÚ pravý píst a potom teprve ho seřizovat
Datum: 13. června 2009 12:58
 nejdřív nastavíš levý válec celou destičkou (dolní přerušovač), až to budeš mít na předepsaných hodnotách, seřídíš pravý válec horním přerušovačem (půldestička) na stejné hodnoty jako na druhém palci, samozřejmě musíš rotorem otočit tak, abys měl v HÚ pravý píst a potom teprve ho seřizovat
Datum: 13. června 2009 12:48
 ještě sem zapoměl když prohodím svíčky dělá to to samí pořád jeden a ten samej válec
Datum: 13. června 2009 11:38
 tak sem se nato koukal a dal sem tam fungl novou tu destičku s kladívkama naladil akorát mi příde divný že když udělám tu velkou destičku tak stou poloviční pak mužu pootáčet jak chci a nic to nedělá a a když to nastartuju tak mi to začne jiskřit mezi kladívkem a tim uchytem na ten filc
Datum: 13. června 2009 11:36
 zkontroluj tu destičku rozdělovače, kladívka by měli mít co nemenší vůli, jestli ho máš na čepu vychozený, bude se ti předstih za jízdy hodně měnit a nebude to házet jiskru v horní ůvrati, resp. lehounce za HÚ a potom to střílí, pzor si dej taky na kondíky, nejlepší a nejspolehlivější jsou starý, dorý TESLY a každopádně dej nový svíčky, můžou mít už svoje odsloužený a ty se budeš mordovat se vším kolem a nakonec to bude svíčka, se špatnýma svíčkama ti je i VAPE na prd a jsou to zbytečně vyhozený peníze... si to vem...Vape kolem 4000kč svíčky a rozdělovač odhadem 500kč....
Datum: 13. června 2009 8:14
 ne tim to nebude tuto střílí do sání a dělá to ten levej válec kondíky mám noví a ikdyž je prohodim tak to dělá to samí pravě že když přijedu tak jak se to ohřejvá tak po chvíly ten válec přestane jít uplně a když kouknu na odtrh tak prostě zmizí mě tam příde že ten patent jak sou tam ty kladívka je na hlavu jo a jinak tam mam nový svíčky nový fajfky nový kabely i cívky podle mě to dělá ta destička s těma kladívkama\\r\\n
Datum: 12. června 2009 22:45
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 Ještě mě napadá ,jestli nemáš v háji fajfku
Datum: 12. června 2009 21:00
 Čuus,hele mám taky čízu 250/471 ,nestřílí ti to pod hlavou? Jestli je máš správně dotažený,koukni na kondíky a svíčky. Tohle předstihem podle mě nebude.
Datum: 12. června 2009 20:54
 Nazdar Draci  mam tu taky problem z moji, fichtlom... pred mesiacom sme sa normálne vozili aj do kopca aj dvaja.. a teraz t nechce chytit ani na nakopnutie ani na roztlacenie.. cistil som aj karburator.. neviete cim to bude?? moze to byt aj tym ze tam je benzin 95oktanovy? prosim o odpoved.. velmi pekne dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 12:42
 Zdravim, před časem sem měl stejný problém. Já sem to vyřešil tím, že sem udělal novou elektriku a všechno sem důkladně vyčistil a fichtl šlape jako dřív. Petr
Datum: 13. června 2009 12:42
Jméno: Karel
IP: uživatel1200
 a hází ti svíčka jiskru? Jde ti benzín do válce? zkontroluj jestli máš mokrou svíčku.
Datum: 12. června 2009 21:55
 Diky moc fikusi asi sem zapomel ze sme spolu komunikovali.Mel sem ted plnou hlavu jinych starosti a nemel sem vubec cas.tak se mej a az zase budu bezradny ozvu se primo asi tobe.konecne sem ten motor zkompletoval a mam dalsi zadrhel.bude to trvat vecnost nez to pobezi.musim to dat dokupy nez se mi narodi malej pinda abych ho mel na cem naucit jezdit motokary.Tak zdarec a zase nekdy naschle.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 20:06
 zdarec lidi, nevíte jestli tu Sesa prodává jehlu na babettu 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 20:17
 jasne ze jo
Datum: 12. června 2009 20:17
 Cus ,mam dotaz jak je posledni prepazka ve vejfuku a je v ni 8 dir a je na ni navary ocelovy trn a na konci toho trnu jsou zavity tak jestly ta prepazka je privarena nebo ne?? (jde o vejfuk z posledniho typu mustanga). Ja jsem to vyrval uplne cely wen a jestly to bylo privareny ,tak jestly se ta prepazka da k vejfuku jeste privarit
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 19:45
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to neni privareny alspon jsem si toho nevsim ,ale drzi tam poradne to jo
Datum: 12. června 2009 19:45
Jméno: kaja marik
IP: uživatel5107
 Nazdar klucí,mám dotázek.Našel sem inzerát na tlumiče z nějaký jawy Dandy a zajímalo by mě jestli mi půjdou po nějakejch upravach na fichtla a jesli se to moc nezvedne ten predek kdyz sou vyssi.Chci ho na fichtlcupy postavit a tady jue teda ta stranka: http://kordinaz.webgarden.cz/kontakt-inz Jo a jeste jesli nejsou moc tezky by me zajimalo.dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 20:46
 hlavne bych chtel podoktnout ze jsou strasne mekke,ackoliv je tato motorka stavena jako lehke enduro,tak ty tlumice jsou fakt strasne mekke,ale fichtl je preci jen lehci nez dandyna...
Datum: 12. června 2009 20:46
 prad temi tuning na jawu dandy 50.dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 17:44
Jméno: gfx001
IP: uživatel5150
 caw , za kolik bys mi nechal ten nikasil a karbec ?
Datum: 21. června 2009 17:44
 mozna budu prodavat nahradni motor ,... o ten nejde ale mam tam k nemu dell otro karbec a nikasil 80 ccm polini
Datum: 13. června 2009 20:15
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Mam dotaz ohledne 555ky, mam rozebranej motor chci tam davat novy loziska, jakou maj mit polohu ty segrovky na zajisteni dorazu lozisek (napriklad jak je klikovka je mazaci kanal, tak jestli je jedno jak je ta segrovka natocena nebo je lepsi to natocit tou mezerou na ten kanal,nebo to nema vyznam? stejne tak ty ostatni segrovky (mezerou dolu nahoru ci je to naprsto jedno) dekuji za odpovezeni draci!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 8:23
 je to uplně jedno, stejně se ti v provozu může stát, že se pootočej a kdyby měli mít předepsanou polohu, byla by tam nějaká aretace...
Datum: 13. června 2009 8:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 podle mě je to jedno
Datum: 12. června 2009 18:33
 ahoj draci,motorka mi jezdí normálně ale dneska jsem se byl s kamošem projet a zastihl nas obrovsky dest,byli sme celi mokri a zjistil jsem že to žere strašně moc benzínu,a později se to začalo ve vysokych otáčkách dusit a chcípat.Díval jsem se a měl jsem povolený sání vzduchu.Myslíte že to bylo tím,že to sálo hodně vzduchu?nebo jeste ze by to nasalo i nejakou voduM
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 17:48
 no onase tam dostala urcite,ale nejsem zase tak světa znalý abych si mohl byt jisty ze to bylo pouze tim ,ale diky za ujisteni
Datum: 12. června 2009 17:48
Jméno: Standa
IP: uživatel6370
 Zmokla no  ba ne,asi se ti dostala voda do sání.....
Datum: 12. června 2009 17:45
 je to jawa dandy
Datum: 12. června 2009 17:39
 Zdravim.Mam mozna trochu divny dotaz.Je mozne,ze mam na vacce dva vrcholy,kdyz motor ktery mam je cz 125-453.Prece 1valec nemuze davat dve jiskry ze.Je mozne ze bych mohl mit tu vacku krivou?Problem mam totiz v tom,ze mi nejde nastavit predstih aniz by mi to davalo jiskru presne v dolni uvrati a to je zcela zajiste naprosty nesmysl.Predem dekuji za rady nad zlato k teto veci.A ted druhej dotaz.Mam karbec Jikov 2801 pry je to ze 175 a potreboval bych vedet zda musim sehnat jine trysky aby mi to bezelo na 125.Prumer difuzoru je stejny jako saci kanal a pasuje mi ten karbec na motor bez problemu.Tak to byl druhy dotoz a posledni.Poradte mi prosim vas.Preju hodne uspechu a at se dari do budoucna...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 21:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 v dolní uvrati se otvírat nemužou ale jsou motorky co hazi jiskru v dolní i horní uvrati
Datum: 12. června 2009 21:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 co ja vim tak zrovna tobe jsem psal ze mas vadnou vacku tak sezen jinou kladivko se musi zvednout jen jednou taky mi nektery vacky u pionyra delali tohle tak jsem musel dat jinou ktera to zveda normalne a jezdim
Datum: 12. června 2009 19:00
Jméno: mihál
IP: uživatel650
 Zdravím,v pondělí dělám závěčný zkoušky na řidičák skupiny A1,a tak jsem se chtěl zeptat,máte někdo zkušenosti??,jak jsou těžký...??,dík moc..!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 19:19
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 presne jak pise fikus!!taky sem se to ucil na tem!!a otazky sou stejny jak na tech strankach!
Datum: 12. června 2009 19:19
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau sasku tady mas odkaz jsou to ty sami otazky jako v autoskole pokud je udelas dobre tady tak i na urade http://www.autoskola-testy.cz/ taky se par krat skus musis tam kliknout na tu skupinu motocykly
Datum: 12. června 2009 19:07
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 Noo ja je delal pred dvema tydnama a zdalo se me to docela pohoda mel sem 96%uspesnost a technicky sou ok a zaverecne jizdy sem dal dobre jen 15min sem jezdil  ted jen cekam nez me ti sasci udelaj ridicak  sak to znate...Uc se a udelas to v Pohode!!
Datum: 12. června 2009 18:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak jestli jsou ted zkoušky na motorku těžký, tak ja je asi dělal na kolo.... jinak s těma přednostma je to pravda.... i když víš, že na tehle křižovatce ti vždycky daj lidi přednost, ale neni tam značka, tak si tu pravou stranu prostě mmusíš hlídat.... i kdyby to byla buh ví jak malá lulička..... chtěj abys alespon trochu přibrzdil a tu stranu sio hlídal...
Datum: 12. června 2009 18:10
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 mně to čeká za 14 dní , hlavně si dávej bacha na přednosti , a ti co uz ten kurs letos delali tak rikali ze prej je to tezky
Datum: 12. června 2009 17:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 aktuální zkoušky neudělá snad jen uplnej blb.... myslim tim teda testy+technika.... jinak ty otazky jsou uplně stupidní a musíš to zodpovědět snad i kdyby ses nepřipravoval(teda až na takový ty kolem uřadu, nebo třeba co se v zakonech mění apod.)....... jediný na čem by se dalo vyhořet je blbej komisař, kdyby sis nebyl na silnici tak jistej jinak je to hračka....
Datum: 12. června 2009 17:22
|



|