Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci tak pionyr po GO si seda teprve po 1000 km uz mam 1300 a jeto cin dal lepsi mam novy loziska pist krouzky gufera a na pist. cepu jehlovy lozisko mazu 1:50 castrol a ten teda lita nekdy to musim natocit navim jak pridelat kameru ale tetka s ohratym motorem klidne jede 60 proti kopci kdyz to rozjedu a kdyz pridam tak jede este vic zalezi jak kdy a vubec nekouri uz neni videt zamnou kour je to supr zustanu u pionyra uz na dlouho. Chyby4. rychlost. Vetsinou pionyr steplim motorem netahne me donedavna taky netahnul ohratej az teprve po 1200 km zacal ohratej tahnout a motor je hodne tichej mam ten novejsi mustangovej vejfuk a mam utesnen vsechno i konec vejfuku kolem dokola takze kour de jen stech dvouch direk a tocito strasne moc tahne pri malejch i pri velkejch otackach
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 12:43
Jméno: Standa
IP: uživatel4795
 pokud ti chybi 4 rychlost tak dej vetsi sekundárko...14z
Datum: 14. června 2009 12:43
 Tak buď rád  jediny co ti na to mužu říct
Datum: 13. června 2009 12:37
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau kluci šli by udělat u pionýra blikny aniž by tam byla baterie??poradte mi prosím co je k tomu včechno potřeba a na kolik peněz to tak zhruba vyjde díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2009 11:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jestli ti jde o bezpečnost, tak věz že LEDky nejsou vidět. Takže pokud tam máš dát 15W žárovky, tak narážíš na problém s energií.. tedy s dostatekem. Jo a jednu drobnost.. většinou, když dáváš blinkr, tak je to proto že odbočuješ a pokud odbočuješ že musíš zastavit, tak máš volnoběh.. že jo? No a když máš volnoběh, pak máš elektriky hodně málo... tedy jednoduchou dedukcí... bez baterky to nepůjde pokud to má splnit svůj účel... baterka ti totiž zálohuje výkyvy v energetické soustavě motorky, když je jí málo... Na baterky, co budeš muset nabíjet mimo stroj tě to bude bavit jen chvilku, pak se ti hodněkrát stane že budou prázdný a nakonec to odmontuješ jako nepraktickou věc.. A pokud to chceš předělat aby se dobíjela i za jízdy, znamená to poměrně veliké náklady a celkkovou úpravu elektroinstalace že pokud elektrice nehovíš, tak se smiř že tam blikny nejsou... já taky na to kašlu a moc neukazuju, při představě že mi někdo urazí autem pazouru raději zastavím a počkám až můžu jet
Datum: 15. června 2009 11:51
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 ted jsem dostal nápad že bych ty blinkry udělal opravdu z diod a napojil je na 2 monočlánky 1,5 voltu a ve škole bych měl možnost si udělat přerušovač ...než to vycucá 2 monočlánky tak to nějakou dobu bude trvat ..koupil bych si dobíjecí a přidělal bych je někam pod nádrž nebo do kastlíku ..co vy na to?
Datum: 14. června 2009 0:31
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 jde mi hlavně taky o bezpečnost až budu jezdit po tmě tak nebude moc dobře vidět jak ukazuju a navíc mám omezenou hybnost v rukouch takže ani jednu nenatáhnu právě proto jsem přemýšlel o bliknách...
Datum: 14. června 2009 0:25
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 ted jsem dostal nápad že bych ty blinkry udělal opravdu z diod a napojil je na 2 monočlánky 1,5 voltu a ve škole bych měl možnost si udělat přerušovač ...než to vycucá 2 monočlánky tak to nějakou dobu bude trvat ..koupil bych si dobíjecí a přidělal bych je někam pod nádrž nebo do kastlíku ..co vy na to?
Datum: 14. června 2009 0:23
Jméno: festic
IP: uživatel5976
 Prez elektriku nejsem nejakej sef ale kdyby se do bliken daly diody a vymenila ta slabsi svetelna civka za tu silnou mohlo by to jit....ale na diody by prerusovac z trabika nesel......zkus Chonga
Datum: 13. června 2009 15:15
 Bez baterky si myslim ti to nepujde, nebo možná půjde ale špatně. Samotné dynamo ti to neutáhne, jinak se tam s blinkrama zapojuje přerušovač.
Datum: 13. června 2009 14:25
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 šli, ale jen na ozdobu
Datum: 13. června 2009 13:51
Datum: 13. června 2009 11:24
Jméno: blboun
IP: uživatel5908
 Zdravím!Jede dneska nekdo do Staryho Plzence na sportovni jizdu stadaku a pionyru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 11:01
Jméno: hanys888
IP: uživatel6364
 zdar lidi, chci se zeptat jaky jde nejvetsi vybrus na jawu 21 sport. Jde o tom, ze s toho chci dostat nejvetsi vykon. DIky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 11:04
 ale ked dás do toho vecsiu vlozku a upravys bloky mozes do toho dat aj az 45mm
Datum: 13. června 2009 11:04
 Moj kamarát dal do toho 42mm vybrus
Datum: 13. června 2009 11:02
 čau chlapi,prosím poraďte mi,rad bych zvýšil výkon moje ho stroje(555),jak ho mám upravit aby jel rychleji jede mi sotva 45 km.děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 12:36
 no to je fakt málo.. ja při těch 45 km/h pridam na trojku tak, ze to jeste zatáhne. No a jede mi to +-65km/h... mám tam hlavu z 21 a cep na jehlách s průměrem 14. A ještě tam mám spojku z 21.
Datum: 13. června 2009 12:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to jede nak malo  asi si to spatne zajel nebo mas spatne nastelovanou elektryku nebo to nekde fouka tech veci je mraky
Datum: 13. června 2009 11:53
 nedávno tam byl dělán asi druhý výbrus,kolečko tam mám 13z. rozetu 55z.
Datum: 13. června 2009 11:44
Jméno: Eugen Németh
IP: uživatel6255
 Vybrus,karburátor z pionyra(21),ladák,
Datum: 13. června 2009 11:09
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 aby ti jel rychlejc tak potřebuješ spíš menší rozetu...ale takovou úpravu bych nedělal pokud ten motor není dost silnej..normální pařez by měl jet tak 55-60 určitě být tebou tak bych ho dal na výbrus a potom tam dal třeba 13 zubé sekundární kolečko a mělo by to jet dobře
Datum: 13. června 2009 11:08
Jméno: hanys
IP: uživatel6364
 Vetsi vybrus, nebo vetsi rozetu je toho mraky..
Datum: 13. června 2009 10:41
 Zdravim, prosim, chci se zeptat, jestli jde Tyristorové zapalování Simson na fichtla.. Nebo kde se to dá sehnat.. Díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 9:34
Posl.aktualizace: 13. června 2009 8:00
 podla mna ide lepsie a este dá sa to zlahcit ked odsústruzite propellere
Datum: 13. června 2009 8:00
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 a jak to s tim jede?
Datum: 13. června 2009 0:47
Jméno: Eugen Németh
IP: uživatel6255
 ja preto som dal na to tie zapalovanie lebo moj stroj ide na vysokych otácok,najprv poskladal som original zapalovanie ale to uz na druchy den sa zomrel
Datum: 12. června 2009 23:28
 lepsie berie otacky,ma lepsi sprint a este dá velky moznost hlazenia
Datum: 12. června 2009 23:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a jakou to má výhodu to zapalování???
Datum: 12. června 2009 23:19
 Docela zajímavé řesění
Datum: 12. června 2009 22:25
 Docela zajímavé řesění
Datum: 12. června 2009 22:24
 SEM SE PŘEPSAL ......STARTOVÁCÍ PÁKA TEDA..............STARTOVACÍ PÁKA SE SEKLA............NE ŘADIČKA TO JE KRAVINA............
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 20:16
 mas asi v prdeli pruzinu na startovaci hrideli¨taky sem to delal pakarna jako svine
Datum: 19. června 2009 20:16
 BUDTO MÁŠ SJETÝ ZUBY NA START SEGMENTU,NEBO SE TI ROZJELO STARTOVACÍ DVOJKOLEČKO(CVRK),A ZUBY DOU DO SEBE.
Datum: 13. června 2009 12:47
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 dej tam kvalt pohni s tím a mě se dycky uvolnila
Datum: 13. června 2009 10:41
Jméno: gfx001
IP: uživatel5150
 v tom případě máš v prdeli bud tu startovací páku nebo tu pružinu co je na ní , doporučuju rozpůlit a potom budeš chytřejší
Datum: 13. června 2009 10:33
 čau draci stala se mi hrozná věc chci nakopnout pincka 21 a řadička se sekla dole a nahoru jde leda kladívkem a když jí dám nahoru tak už to nenakopnu.tak budu půlit motor ale ono tak i tak sem ho chtěl půlit chtěl sme se zeptat když odendám jenom levý karter kde je spojka......a odprávím to a pak to budu zase skládat na co si mám dát pozor na klikovku žejo tak mě prosím poradte díky mocz za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 22:12
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 ja bych tipoval ze mas zlu korkovu lamemu. odporucam vybrat stare korky a dat nove a zabrusit. potom to pojde. ja som mal ten isty problem
Datum: 12. června 2009 22:12
Jméno: kahisek
IP: uživatel6380
 jak mam zmensit kompresi kdyz ji mam fakt velkou?Protoze nakopnout to jde hooodne z tezka a nekdy skoro vubec..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 18:58
 Tohleto mi dělala mašina před tejdnem měl sem ji rozebranou a když sem to skládal a dával ložisko na pravou stranu kliky tak sem ho tam moc zarval
a jak je klikovej hřídel do kužele tak se to ptotáčelo napytel
Datum: 17. června 2009 18:58
Jméno: Tommy15jawa
IP: uživatel5829
 A když si to smontovával dohromady, ototčil jsi start. pákou o jeden celej pohyb dopředu? Podle mě to bude něco se start. pákou, na roztlačení se rozjede?
Datum: 16. června 2009 18:43
 Kompresi zmenšíš vložením těsnění mezi hlavu válce a válec. Ale tím to nebude, chyba bude v něčem jiném...
Datum: 13. června 2009 14:29
 JÁ BYCH TO VIDĚL NA TY CÍVKY U ZAPALKA.SOU MOC BLÍZKO MAGNETA(ROTORU).
Datum: 13. června 2009 13:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je teda divný...a nedrhne ti něco třeba o rotor v zapalování ?? máš ty cívky dost daleko? a nebo jsi to nějakým způsobem zadřel...
Datum: 12. června 2009 22:13
Jméno: kahisek
IP: uživatel6380
 jawa 21..ne ja sem tedka vymenoval gufero pod zapalkem a pridelal sem ten bocni kryt a vcera jeste pohodka..ale dneska sem prisel a skoro kopnout neslo..
Datum: 12. června 2009 21:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a co máš za moto? tys tu kompresy zvětšoval? jestli je to tak original tak ji tak nech jinak to moc nepojede
Datum: 12. června 2009 21:49
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Spíš si oprav startovací segment.....
Datum: 12. června 2009 21:29
Jméno: adulo
IP: uživatel5457
 čaw Stando mohol by so mi dať tvoje icq chcel by som si stebou popísať o čz 150 a za chyby ma prosím nebuzerujte
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 21:25
Jméno: ********
IP: uživatel5573
 Čau hele poradíte mi někdo budu zapojovat elektriku na kývačce a nemám spínací skřínku kámoši mi řekli že to jde i přez obyčejný vypínač nemáte prosím někdo schéma kdyš tam je vypínač místo tý skřínky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 14:35
 Schéma nemám ale na tom není nic těžkého zapojit to bez schématu. Zjistíš si které dráty jdou od cívky, a mezi ně do serie jenom zapojíš ten vypínač a máš to. Ale nevýhodou je že jde zapojit jenom zapalování. Pro světla by si musel zapojit další vypínač zvlášť.
Datum: 13. června 2009 14:35
 čau draci měl bych prosbu muže my někdo poradit? Koupil sem si zetku 350 typ 623 měl by tam být předstih 2,8 prý ale vždy když to naladim a vyjedu tak když se to hořeje tak to začne střílet do sáni už si nevím rady a děláto vždy jeden válec ten levej tak bych potřeboval poradit jestli stím de něco udělat nebo bude lepší koupit bezkontaktoví zapalování už nato nemám nervy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 10:54
 tak zaprví karburátor je v pohodě i dobře dotaženej včera sem si stim hrál no šílenou dobu házelo přesně jak má bylo to v pohodě šlo to zaplinem tahloto všude sem jel za ččtyři no tak sem se jel projet a ujel sem asi 25km a začloto uš to nešlo tolik za plinem už to ani tolik netahalo pak ve vysokejch otáčkách to začlo střílet pak už to střílelo pořát. zapalování je utažený to se ani nehne ale spíš je problém v tom že to zapalování je krapet pokřívaný tak sem ho porovnával ale stejně to nejde vyrovnat tak aby to bylo uplně rovný. a ložiska sou taky v pohodě protože sem ten motor měl rozebranej a všechnz ložiska sou jak noví. a nakonec v motorech se hrabu už od 10 let tak tomu trochu rozumim a taky sem si objednal bezkontaktoví zapalování a bude klid. ale jinak za rady velmi děkuju
Datum: 14. června 2009 10:54
 zkontroluj karbec, dotáhni šroub vzduchu, a potom ho po půlotáčkách povoluj a zkoušej, kdy se bude motor chovat nejlíp... teda jestli se ti zase neztratil předstih...potom by to mohlo být to volné ložisko na klice, nebo volná vačka bez toho aretačního plýšku, nebo málo dotahuješ desku přerušovače, nebo možná moc a máš zdeformovanou základnu........no a nebo něco děláš soustavně blbě a to potom prostě nepojede! Chce to trpělivost a vyhrát si s tím, nebo to svěřit někomu, kdo tomu aspoň trošku rozumí.... :o)) ...bez urážky......
Datum: 14. června 2009 8:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Níže jsi psal,že se ti mění hodnoty odtrhu, případně odtrh zmizí. Nemáš povolené dynamo nebo spíše není volné ložisko na klice?
Datum: 13. června 2009 23:05
 tak sem to nakonec rozhejbal dobíjelo to a pohoda jelo to nestřílelo to šlo to za plinem prvních 30 kilometru a ted to zase to začlo tím že huř šla za plinem pak párkrát střelila a pak už střílela pořád
Datum: 13. června 2009 21:10
 jestli ti svítí dobíjení, zkoukni uhlíky, vyčisti a vyfoukej komutátor na dynamu. Zkoukni dobíjecí relátko a změř si, kolik ti jde z dynama při nastartovaným motoru a potom zkus, při kolika ti sepne dobíjecí relé, mělo by to být tuším kolem 6,5V, ale nikdy ti nesmí překročit 8V ani při největších otáčkách motoru.Rozpojit se musí taky dřív než napětí spadne pod těch 6V. Pokud to máš jinak, vybíjí se ti akumulátor zpátky do dynama a potom to dělá to co popisuješ. Chce si to s tím pohrát...
Datum: 13. června 2009 20:16
 jestli ti svítí dobíjení, zkoukni uhlíky, vyčisti a vyfoukej komutátor na dynamu. Zkoukni dobíjecí relátko a změř si, kolik ti jde z dynama při nastartovaným motoru a potom zkus, při kolika ti sepne dobíjecí relé, mělo by to být tuším kolem 6,5V, ale nikdy ti nesmí překročit 8V ani při největších otáčkách motoru.Rozpojit se musí taky dřív než napětí spadne pod těch 6V. Pokud to máš jinak, vybíjí se ti akumulátor zpátky do dynama a potom to dělá to co popisuješ. Chce si to s tím pohrát...
Datum: 13. června 2009 20:12
 jestli ti svítí dobíjení, zkoukni uhlíky, vyčisti a vyfoukej komutátor na dynamu. Zkoukni dobíjecí relátko a změř si, kolik ti jde z dynama při nastartovaným motoru a potom zkus, při kolika ti sepne dobíjecí relé, mělo by to být tuším kolem 6,5V, ale nikdy ti nesmí překročit 8V ani při největších otáčkách motoru.Rozpojit se musí taky dřív než napětí spadne pod těch 6V. Pokud to máš jinak, vybíjí se ti akumulátor zpátky do dynama a potom to dělá to co popisuješ. Chce si to s tím pohrát...
Datum: 13. června 2009 20:11
 jestli ti svítí dobíjení, zkoukni uhlíky, vyčisti a vyfoukej komutátor na dynamu. Zkoukni dobíjecí relátko a změř si, kolik ti jde z dynama při nastartovaným motoru a potom zkus, při kolika ti sepne dobíjecí relé, mělo by to být tuším kolem 6,5V, ale nikdy ti nesmí překročit 8V ani při největších otáčkách motoru.Rozpojit se musí taky dřív než napětí spadne pod těch 6V. Pokud to máš jinak, vybíjí se ti akumulátor zpátky do dynama a potom to dělá to co popisuješ. Chce si to s tím pohrát...
Datum: 13. června 2009 20:07
 tak sem se stim piplal do ted a už toho mám plný zuby když už sem to nastavil že už to jelo tak sem to jel skusit ujel sem kilák a rosvítilo se dobíjení a už sem domu nedojel musel sem tlačit. jestli se to někde prošlehlo na kostru čico že se to tak rychle vybilo nevim. na mě je to moc sraní stim já sem ten motor koupil a udělal sem si docela slušnou krosku 125 stačim ale tuto se sere moc to zapalování víc opravuju než jezdim.
Datum: 13. června 2009 16:35
 nejdřív nastavíš levý válec celou destičkou (dolní přerušovač), až to budeš mít na předepsaných hodnotách, seřídíš pravý válec horním přerušovačem (půldestička) na stejné hodnoty jako na druhém palci, samozřejmě musíš rotorem otočit tak, abys měl v HÚ pravý píst a potom teprve ho seřizovat
Datum: 13. června 2009 13:11
 nejdřív nastavíš levý válec celou destičkou (dolní přerušovač), až to budeš mít na předepsaných hodnotách, seřídíš pravý válec horním přerušovačem (půldestička) na stejné hodnoty jako na druhém palci, samozřejmě musíš rotorem otočit tak, abys měl v HÚ pravý píst a potom teprve ho seřizovat
Datum: 13. června 2009 12:58
 nejdřív nastavíš levý válec celou destičkou (dolní přerušovač), až to budeš mít na předepsaných hodnotách, seřídíš pravý válec horním přerušovačem (půldestička) na stejné hodnoty jako na druhém palci, samozřejmě musíš rotorem otočit tak, abys měl v HÚ pravý píst a potom teprve ho seřizovat
Datum: 13. června 2009 12:48
 ještě sem zapoměl když prohodím svíčky dělá to to samí pořád jeden a ten samej válec
Datum: 13. června 2009 11:38
 tak sem se nato koukal a dal sem tam fungl novou tu destičku s kladívkama naladil akorát mi příde divný že když udělám tu velkou destičku tak stou poloviční pak mužu pootáčet jak chci a nic to nedělá a a když to nastartuju tak mi to začne jiskřit mezi kladívkem a tim uchytem na ten filc
Datum: 13. června 2009 11:36
 zkontroluj tu destičku rozdělovače, kladívka by měli mít co nemenší vůli, jestli ho máš na čepu vychozený, bude se ti předstih za jízdy hodně měnit a nebude to házet jiskru v horní ůvrati, resp. lehounce za HÚ a potom to střílí, pzor si dej taky na kondíky, nejlepší a nejspolehlivější jsou starý, dorý TESLY a každopádně dej nový svíčky, můžou mít už svoje odsloužený a ty se budeš mordovat se vším kolem a nakonec to bude svíčka, se špatnýma svíčkama ti je i VAPE na prd a jsou to zbytečně vyhozený peníze... si to vem...Vape kolem 4000kč svíčky a rozdělovač odhadem 500kč....
Datum: 13. června 2009 8:14
 ne tim to nebude tuto střílí do sání a dělá to ten levej válec kondíky mám noví a ikdyž je prohodim tak to dělá to samí pravě že když přijedu tak jak se to ohřejvá tak po chvíly ten válec přestane jít uplně a když kouknu na odtrh tak prostě zmizí mě tam příde že ten patent jak sou tam ty kladívka je na hlavu jo a jinak tam mam nový svíčky nový fajfky nový kabely i cívky podle mě to dělá ta destička s těma kladívkama\\r\\n
Datum: 12. června 2009 22:45
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 Ještě mě napadá ,jestli nemáš v háji fajfku
Datum: 12. června 2009 21:00
 Čuus,hele mám taky čízu 250/471 ,nestřílí ti to pod hlavou? Jestli je máš správně dotažený,koukni na kondíky a svíčky. Tohle předstihem podle mě nebude.
Datum: 12. června 2009 20:54
 Nazdar Draci  mam tu taky problem z moji, fichtlom... pred mesiacom sme sa normálne vozili aj do kopca aj dvaja.. a teraz t nechce chytit ani na nakopnutie ani na roztlacenie.. cistil som aj karburator.. neviete cim to bude?? moze to byt aj tym ze tam je benzin 95oktanovy? prosim o odpoved.. velmi pekne dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 12:42
 Zdravim, před časem sem měl stejný problém. Já sem to vyřešil tím, že sem udělal novou elektriku a všechno sem důkladně vyčistil a fichtl šlape jako dřív. Petr
Datum: 13. června 2009 12:42
Jméno: Karel
IP: uživatel1200
 a hází ti svíčka jiskru? Jde ti benzín do válce? zkontroluj jestli máš mokrou svíčku.
Datum: 12. června 2009 21:55
 Diky moc fikusi asi sem zapomel ze sme spolu komunikovali.Mel sem ted plnou hlavu jinych starosti a nemel sem vubec cas.tak se mej a az zase budu bezradny ozvu se primo asi tobe.konecne sem ten motor zkompletoval a mam dalsi zadrhel.bude to trvat vecnost nez to pobezi.musim to dat dokupy nez se mi narodi malej pinda abych ho mel na cem naucit jezdit motokary.Tak zdarec a zase nekdy naschle.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 20:06
 zdarec lidi, nevíte jestli tu Sesa prodává jehlu na babettu 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 20:17
 jasne ze jo
Datum: 12. června 2009 20:17
 Cus ,mam dotaz jak je posledni prepazka ve vejfuku a je v ni 8 dir a je na ni navary ocelovy trn a na konci toho trnu jsou zavity tak jestly ta prepazka je privarena nebo ne?? (jde o vejfuk z posledniho typu mustanga). Ja jsem to vyrval uplne cely wen a jestly to bylo privareny ,tak jestly se ta prepazka da k vejfuku jeste privarit
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 19:45
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to neni privareny alspon jsem si toho nevsim ,ale drzi tam poradne to jo
Datum: 12. června 2009 19:45
Jméno: kaja marik
IP: uživatel5107
 Nazdar klucí,mám dotázek.Našel sem inzerát na tlumiče z nějaký jawy Dandy a zajímalo by mě jestli mi půjdou po nějakejch upravach na fichtla a jesli se to moc nezvedne ten predek kdyz sou vyssi.Chci ho na fichtlcupy postavit a tady jue teda ta stranka: http://kordinaz.webgarden.cz/kontakt-inz Jo a jeste jesli nejsou moc tezky by me zajimalo.dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 20:46
 hlavne bych chtel podoktnout ze jsou strasne mekke,ackoliv je tato motorka stavena jako lehke enduro,tak ty tlumice jsou fakt strasne mekke,ale fichtl je preci jen lehci nez dandyna...
Datum: 12. června 2009 20:46
 prad temi tuning na jawu dandy 50.dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 17:44
Jméno: gfx001
IP: uživatel5150
 caw , za kolik bys mi nechal ten nikasil a karbec ?
Datum: 21. června 2009 17:44
 mozna budu prodavat nahradni motor ,... o ten nejde ale mam tam k nemu dell otro karbec a nikasil 80 ccm polini
Datum: 13. června 2009 20:15
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Mam dotaz ohledne 555ky, mam rozebranej motor chci tam davat novy loziska, jakou maj mit polohu ty segrovky na zajisteni dorazu lozisek (napriklad jak je klikovka je mazaci kanal, tak jestli je jedno jak je ta segrovka natocena nebo je lepsi to natocit tou mezerou na ten kanal,nebo to nema vyznam? stejne tak ty ostatni segrovky (mezerou dolu nahoru ci je to naprsto jedno) dekuji za odpovezeni draci!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 8:23
 je to uplně jedno, stejně se ti v provozu může stát, že se pootočej a kdyby měli mít předepsanou polohu, byla by tam nějaká aretace...
Datum: 13. června 2009 8:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 podle mě je to jedno
Datum: 12. června 2009 18:33
|



|