slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  179  180  181  182  183  184  185  186  187  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel16531    
Cus draci, mam problem s fikem, kdyz jedu tak vetsinou musim stat na plovaku aby sel pekne do otacek, hladinu jsem delal stokrat jako karbec celkove, se zapalovanim to uz lepe nedoladim. Tezko se to popisuje na neutral bezi dobre obcas i ta jednicka jde jak se preradi zacne tocit tak konec musim drzet plovak. Vyfuk jsem cistil ted jsem dal z mustanga to se zda byt o.k. Filtr jsem mel vyndanej, kdyz jsem ho vratil tak uz docela sel. Ale porad dam jedna-dva a stojim na plovaku a trojka jde tak nejak postupne (chce to vyladit cucak a plyn a taky se da roztocit) Snad me nekdo pomuzete :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2014 18:43
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel16531    
Pomohl az cely karbec, zitra to zkusim doladit
 
 
Datum: 04. února 2014 18:43
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
Dej ještě jednu jízdu do tý doby než to přestane jet hned zavři přívod benzínu a koukni do plovákovky a koukni na stav hladiny benzínu.
 
 
Datum: 04. února 2014 15:08
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel16531    
A co může být ucpaný? Výfuk je čistej proto jsem zkusil i jinej, tryska jsem zkousel porad. Rano jsem trochu laboroval, a kdyz jsem ho projel tak jel tak jak ma pak se to zas ohralo a slo to do kopriv, to uz udelal 2 ted zas bez cucaku moc nejede kdyz jsem to jel projed trojka nesla do plnejch kdyz jsem se vracel tak uz sla i trojka (+cucak). Este zkusim celej karbec..
 
 
Datum: 04. února 2014 14:31
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych řekl, že to máš ucpaný :-) Mrkni ještě na trysky...
 
 
Datum: 04. února 2014 8:06
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel16531    
Benzin doteka tak jak ma nadrz jsem necistil od dob koupe (3roky) ale vse je stale ciste hadicka je o.k cast jsem menil protoze jsem vni nasel dirky. Na to vicko mrknu ale nemyslim ze se to zavdusnuje bentin tece jak ma, hladinu jsem delal i s kontrolou dotikani :-) Snad se zitra nekam posunu
 
 
Datum: 04. února 2014 0:06
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co takhle dotíkání benzínu a čistota nádrže, kohotku a hadičky, a nebo přicpaná dírka ve víčku nádrže . . ..
 
 
Datum: 03. února 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel16531    
Nemyslim ze me pomuze vetsi tryska :-) Ackoli to zni logicky, ale zda se me to zbytecny (kdybych ji mel uz to zkousim ale jelikoz stoji 140, soudruhum ta 68 stacila tak proc by nestacila me?)
 
 
Datum: 03. února 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
dej větší hl.trysku
 
 
Datum: 03. února 2014 20:20
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel16531    
Druhy zarez z hora, byl vyzkousen i treti..
 
 
Datum: 03. února 2014 20:14
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak máš nastavenou bohatost směsi ? :-)
 
 
Datum: 03. února 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6804    
cus draci bude hodne znat koleno treba s fika na babete prida to znatelnej vykon. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2014 19:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to vepřový si běž kdyžtak objednat , aspon u nás to je nedostatkový zboží
 
 
Datum: 04. února 2014 19:37
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych byl pro to vepřový... Jinak vymejšlíš kraviny.
 
 
Datum: 04. února 2014 14:12
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6804    
ha ha
 
 
Datum: 04. února 2014 6:15
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
nebo vepřový
 
 
Datum: 03. února 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych tam dal koleno z ducati :-D nebo z osmiprda chevroletu camaro :-) to poletí ;-)
 
 
Datum: 03. února 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Pre tých, ktorí sa chcú niečo priučiť: http://www.youtube.com/watch?v=jZUyuWz0Nk8 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
Děkujem Slovensko,raději NE!
 
 
Datum: 03. února 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: Babeta      IP: uživatel16771    
Zdravím draci,můžu se zeptat jestli pasuje přední kolo z fechtla na babettu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2014 20:26
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
NE
 
 
Datum: 03. února 2014 20:26
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
cus draci, dotáhl jsem pionyra 20 ale ma docela ztvrdlou zadni vidlici, nevím jak lehce se má pohybovat ale lehce zrovna nejde je docela tuhá asi nemáte žádnou radu jak ji rozhýbat že ? díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2014 12:47
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
tak díky do boku to nejde,snad to nebude dělat problémy pěkně se za jízdy pohybovat
 
 
Datum: 04. února 2014 12:47
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to tak prostě je, ani to moc vadit nebude, přecijen s tim bude za jízdy hýbat mnohem větší váha, spíš se mrkni jestli nejde hejbat moc do stran :-) motorka by ti na cestě plavala
 
 
Datum: 03. února 2014 21:11
 
 
 
 
Jméno: Dominik Jawak      IP: uživatel16767    
Nazdar hele nedavno ksem nasel ze se ma na klakson u fichtla usmernovat napeti ne na jednom foru byla zminovana jakasi dioda a nevite nahodou jaka to je dioda presne ? Typ atd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
koukni na klakson pokud je na nem napsano 6V tak tam tu diodu dej pokud 12V tak je dioda uz v klaksonu
 
 
Datum: 04. února 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Scorpio: i ve schématu zapojení je nakreslená
 
 
Datum: 04. února 2014 0:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Jestli ona to nebude mrška dioda usměrňovací :-D. Flákni tam 1N4007
 
 
Datum: 03. února 2014 13:14
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych tam nic nestrkal.. Zapoj to podle schématu..
 
 
Datum: 03. února 2014 12:54
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel11109    
Dotaz: Sériový mustang. Zapalování seřízené, hladina v karbci po zatlačení lícuje s vrškem plováku. Nový vzduch. filtr, airbox s rovnou hliník. trubkou. Trysky originál (hlavní 68). Kompresi má motro slušnou. Ale nejede, jak by měl. Když vyndám za jízdy tu hadici od vzd. filtru, tak najendou ožije. Co s tím? Zkusit jinou trysku, jestli tuhle nikdo neprovrtal, zkusit jiný filtr, jestli tenhle neni moc "hustý", snížit hladinku v plovákovce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel11109    
Nevím, jestli je to pochopitelný. Ale tu trysky, co byla převrtaná, jsem vyhodil a dal tam originál nezprasenou...
 
 
Datum: 03. února 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
To je supr snad to jede víc než kdykoli jindy. Chtělo to víc vzduchu zdarma a ty to mu dáš víc benálu za 38,-L
 
 
Datum: 03. února 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
"Záhada" vyřešena... převrtaná hlavní tryska. Už to jede pěkně plynule.
 
 
Datum: 03. února 2014 20:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
já musel u 21 laborovat s dírama v airboxu... filtr jsem měl novej, všechno čistý, seřízený, motor po podctivý GO, ale furt to bylo bohatý... nakonec jsem zboku víčka airboxu navrtal asi 2 díry 12mm...
 
 
Datum: 03. února 2014 13:19
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jednoduchy když to jede špatně a odděláš filtr a najednou jede tak čím to asi bude ? filtrem
 
 
Datum: 03. února 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel11021    
Motor v poradku, nova gufera, vule krouzku 0,3mm, komprese slusna, valec bez znamek opotrebeni. Hlava zabrousena... Po praci si s tim pohraju, vyzkousim i jiny karbec, trysku, jestli tahle nebyla prevrtavana. Vrtat chobot je prasecina.
 
 
Datum: 03. února 2014 11:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16769    
moc opotřebený motor či karburace mimo tabulkove hodnoty .... skusit seřídit chudší směs anebo krajně navrtat ten chobot aby tam šlo víc vzduchu
 
 
Datum: 03. února 2014 10:52
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel11021    
Vyfuk je perfektne vycisteny a utesneny...
 
 
Datum: 03. února 2014 10:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16768    
zasrany výfuk schválně si šahni do svědomí jak pečlivě si ho kontroloval prostě se ti neodvede stará směs z válce a je to bohatý......krajní případ prostě navrtat šedou hadici od airboxu cca 3MM vrtákem a klidně 2 3 díry.... to pokud už jawa vule motoru postoupili za možnosti seřízení
 
 
Datum: 03. února 2014 8:43
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus ten vzduchovej filtr a uvidíš
 
 
Datum: 02. února 2014 23:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2014 15:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fotha je zo stranky Black crow car education system, nasledne som dal na tú madarskú stránku
 
 
Datum: 03. února 2014 15:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16768    
stranka je z madarska motor ořezanej pařes a proste pustíš to z kopce a jedeš ...a az budeš muset zastavit nohou smačkneš chcípat na tapku a budeš muset dofat že to bude stačit a vzdechlej motor tě zastaví včas nejni to zas tak blbe vymyšleni v nouzi prostě seskočíš
 
 
Datum: 03. února 2014 8:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to by me zajímalo jak na tom jezdil :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 22:39
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel13128    
zdravim všechny mám dotaz lakuju jawu 20 a chci se zeptat jakou barvou mám nalakovat nádrž červenou nebo bílou. díky za odpovědi :-)rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2014 11:44
 
 
 
 
Jméno: vcolkin      IP: uživatel16538    
original bola biela ale môže byť aj červena, stejne ju nevidno :-)
 
 
Datum: 03. února 2014 11:44
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokud máš celej rám červenej tak červenou, pokud je jen v základu tak taky základem :-)
 
 
Datum: 02. února 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Sraz fichtlařů Sušice - červenec 2014. Zdravím, slyšel jsem o chystaném neoficiálním srazu v Sušici (Plzeňský Kraj). Datum ještě upřesním, spanilá jízda šumavou. Čim víc lidí dorazí tim líp, proto píšu s předstihem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2014 10:01
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to mám zájem. dík za info ;-)
 
 
Datum: 03. února 2014 10:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci! Chtěl bych se omluvit drakovi Marcek90, smazal jsem mu jeden příspěvek. Proč? Bohužel při vložení odkazu z googlu se celý pokec poněkud roztáhne, a pak mi lidi píšou, že se jim to špatně zobrazuje atd. Proto takové dotazy v zájmu většiny musím vymazat. Tím bych chtěl apelovat i na ostatní draky: Nevkládejte odkazy na google. Existují různé zkracovače odkazů atd, takže pokud budete chtít vložit odkaz z googlu, tak je prosím použijte. Případně pokud najdete obrázek na googlu, tak si rozklikněte stránku, na které ten obrázek je uložen, pak na něj klikněte pravym tlačítkem, a dejte Kopírovat adresu obrázku. Díky za pochopení! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2014 9:21
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná by Sesa mohl zaúkolovat tvůrce stránek aby tohle v kódu webu ošetřil. :-)
 
 
Datum: 03. února 2014 9:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
Máš u mě za odměnu dva bludišťáky,já z toho úplně kvetu :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, děkuji za upozornění to jsem nevěděl, tak se vám moc omlouvám.
 
 
Datum: 02. února 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar draci, prosím vás o radu budu renovovat svého pionýra jawu 20. A potřeboval bych vědět kod barvy bíle a vínově červené,dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2014 19:18
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám barvy: ral 3004 a ral 1015 myslím že to je červená višeň a slonová kost.
 
 
Datum: 10. února 2014 19:18
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel13128    
jinak sem ti našel číslo té bílé barvy 1026
 
 
Datum: 03. února 2014 15:53
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
jury dík za tu červenou, ale ta slonová kost se mi zdá taková moc do béžové,uvidím co mi poradí ostatní.
 
 
Datum: 02. února 2014 19:33
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel13128    
číslo červené je 8850 a já lakuju zbytek sloní kosti :-)
 
 
Datum: 02. února 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: manouš      E-mail:      IP: uživatel16764    
Ahoj šikulové, mam dotaz ohledně ČZ 250/455. Sehnal jsem před dvěmi lety tuhle mašinu a zrenovoval jsem ji. Jenže se potýkám sproblémem, na trojku to občas udělá šerednej kravál nejspíš v motoru, zní to jako když si škrtnou šeredně zuby o sebe, ale když jsem měl rozpůlený motor tak nic omletýho nebylo a vydlička sjetá taky nebyla. Na pohled vydlička se tvářila, že má pravý úhel. Co stím? Musím stejně rozpůlit motor, protože mi s převodovky prosakuje olej čím dál víc. Použil jsem totiž silikon i papír a to byla asi chyba, dám samotný silikon, snad nebude problém s malou vůlí :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2014 11:45
 
 
 
 
Jméno: manouš      IP: uživatel16764    
Omlouvám se, chtěl jsem napsat válečkové, že tam nepatří. Valivé samozdřejmě, jaké jiné :-D ale kuličkové!! Tak tetka nevim jestli jsem popletl jenom já sebe a nebo jste to popletli taky :/ Má tam snad být někde válečkové?? V knížce jsem nic takového myslim nenašel eště se podívám projistotu. Původně byli na hřídeli kliky, ale prý to tam dávali někteří dotatečně pro delší životnost, myslim že je to nesmysl, tyhle loža snad netrpí a dal jsem tam kuličkoví ty nejkvalitnější co mě dali. Jen nevim jestli jsem tam dal se správnou hodnotou, myslim vůlí, nebo co se tam rozlišuje?!
 
 
Datum: 06. února 2014 11:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klika i hlavní hřídel jsou uloženy ve valivých ložiskách. Docela by mně zajímalo, co jsi tam místo nich dal.
 
 
Datum: 03. února 2014 11:36
 
 
 
 
Jméno: manouš      E-mail:      IP: uživatel16764    
Tam snad valiví loža nikam nepatří!?? Byli na klice, ale dal jsem vše podle knížky a nikde tam valiví psaný nebyli! Je to knížka přímo na tenhle typ. Mam tedy na hlavní hřídel dát valiví?
 
 
Datum: 03. února 2014 9:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16765    
říká ti něco axialní vule hřídelu? hlavně předlohy nastuduj si dočkala a najdi hodnoty pro převodovku čz ....prostě hlavní hřídel je ve valivích hřídelu bez vule ale problem je s předlohou která je na futrech jejíš čela se oleštují ....až to rozpulíš dej tam jen předlohu a kartery zavři na 2 šrouby a u otevřeneho futra změr o kolik se posouvá pokud je to víc jak 02mm je třeba tam dát podložku z planžety aby vule byla ok
 
 
Datum: 02. února 2014 19:02
 
 
 
 
Jméno: bedy      IP: uživatel12628    
zdar nechce se mi kupovat furt nový lanka , mám jich doma aspon 30 a moje otazka zni jak opravujete bowdeny . co je potřeba mít . je nějaká sada, kdyžtak napište vše. BEDY (proc je fichtlkramek nakej divnej ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 19:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
To že někomu nadměrně praskaj lanka znamená,že má něco špatně. Já když už utrhnu plyn,tak tam rozmáčknu čtyřku matku a dopiluju to,aby vlezla do háčku v rychlopalu,ale to samo o sobě je už na houby,to je tak na rok,pak to zas uletí. Hodně jsem trhal zadní brzdu a tam jde dokonce šestka matice... Spojku opravuju pětkou maticí (není to vidět,mam plné páčky) ... Popravdě jsem dohromady od 12 let koupil na svý motorky tak 6 lanek :-D a většinu furt opravuju :-D až když je krátký tak ho vyhodim...
 
 
Datum: 02. února 2014 19:14
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Kam se to vleze, tam rozklepnu matku, většinou M4. Tam, kde je potřeba přesný tvar roztřepím konec lanka, cca 2mm a po řádném prohřátí zacínuji. Trafopájkou to nejde, chce to hořák..
 
 
Datum: 02. února 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě lanka drží tak 3 roky, i když brzdový lanka drží dýl ty sem ještě neměnil, ale plynový tolik nevydrží, občas nevydrží spojkový.k tý opravě - já spravoval zatim jenom plynový to jde dobře a stačí na něj použít kousek elktrikářský svorky(čokoláda), a pak to jenom uzpůsobit aby se to vešlo do rychlopalu
 
 
Datum: 02. února 2014 18:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co s těma lankama děláte? :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 17:57
 
 
 
 
Jméno: maniak      IP: uživatel16764    
mám ten samej problém hlavně se spojkovým lankem :-( Asi se mrknu po lanku na novou motorku který by šlo dát na jawu
 
 
Datum: 02. února 2014 17:16
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar potřebuješ pájku a cín, FK je upravenej tos tady asi dlouho nebyl
 
 
Datum: 02. února 2014 16:51
 
 
 
 
Jméno: sdfda      IP: uživatel12656    
Kdyz se prevrtava karburator,dejme tomu na 18,5mm ...vrta se jen difuzor nebo i druha strana ke kolinku ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 18:56
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Dejme tomu, že si napřed vyjasníš základní pojmy a potom budeš něco upravovat.. :-) Jinak, Standa Ti poradil, chce to nachystat prostor a pak vzít hmotu.
 
 
Datum: 02. února 2014 18:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
Pozor! Difusor má být nejužší místo v sání,takže to je odpovědí,karburátor musí být rozšířen v celém těle.,vzadu širší. A současně se musí i upravit sací koleno a to poměrně razantně. Navíc se karburátor nemá vrtat trauf,ale má se udělat excentricky extra každá strana ... To je teorie ... V praxi stačí vyklepnout komínek jehly,vystředit karbec do osy vrtačky, pevně upnout a na hulváta to projet výstružníkem 18,5,,,ale je zde nutné opravdu upravit i to sací koleno,hlavně v ohybu zajistit větší průtočnou plochu než je plocha kruhu o průměru 18,5mm ... Aby tam byla alespoň průtočná plocha odpovídající kruhu o průměru 19-19,5mm... Pak to bude fungovat ... Ať se daří...
 
 
Datum: 02. února 2014 14:57
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Neviete niekto RAL odtien tejto zelenej? http://imgupload.sk/viewer.php?file=rou3g61ehzh6tm3qa7ym.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 13:13
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Dik
 
 
Datum: 02. února 2014 13:13
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
už to tu někdo řešil nejblíž má k tomu Ral 5018
 
 
Datum: 02. února 2014 13:11
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel13794    
čus , mám motor Jawa 250 panelka , tříložiskový , ale sprasklým karterem , ale mám možnost mít ten samý karter ale dvouložiskový, půjde to přehodit ?? budou nějaké komplikace ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Teoreticky to jde, vše je stejné jen u levého karteru s dvěma ložisky je rozšířen hliníkový odlitek, kde se vkládá druhé ložisko a labyrint. Takže klika, spojka, vše je totožné. Ale jak jistě víš, kartery by měly být párové. Ale pokud je dáš k sobě a závity sedí k dírám a těsnící plochy sedí na sebe, můžeš to použít..
 
 
Datum: 02. února 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ložiska na kliku Čezeta 502 ,,prase" - podle manuálu jsou na prase 502 ložiska: 6305 (pravá strana 1ks) 6304 C3 (levá strana 2ks). Docela mě zarazilo že na jedné straně kliky je klasické ložisko a na druhé C3 je to normální? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
f - C36 ma ještě navíc k provozní vůli tišší chod - dalo by se to označit C3 P6
 
 
Datum: 02. února 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
f: Takové označení ložiska skutečně existuje a používá se.
 
 
Datum: 02. února 2014 18:43
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Každému mu by mělo dojít, že tam musí být C3, když je na jedné straně ložisko s větší vůlí, je nesmysl dávat ložisko se standardní vůlí na druhou stranu.. Vůle C36 neexistuje, je to tedy chyba a má tam být C3..
 
 
Datum: 02. února 2014 18:38
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak v jiném manuálu je skutečně C36 což je v podstatě C3 :-) njn chyba tisku - zdálo se mi to divný...
 
 
Datum: 02. února 2014 17:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já konkrétně našel 6305 C36 a 6304 C3. V katalogu se občas vyskytnou chyby. Na kliku bych dal jednoznačně C3 ložiska...Původní ložiska nemusí mít viditelné označení. Někdy se to značilo na vnější dosedací ploše jenom slabě, někdy prý vůbec...
 
 
Datum: 02. února 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, je to verze 502 se startérem, přímo u tohohle píšou 6304C a 6304C3 2x vyndal jsem z toho původní taky bez označení.
 
 
Datum: 02. února 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Patří tam C3 ložiska. Já koukal do jiného katalogu ND, a tam je klasicky C3.
 
 
Datum: 02. února 2014 10:04
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Draci chtěl bych se zeptat na jednu věc.Nechal jsem venku na balkoně nádrž z mustanga v které byl benzín a nebyl tam kohoutek paliva ale jenom narvaná hadra.Mohlo se prosím něco stát tomu benzinu ? ten benzin tam byl jen 20 Hodin.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 18:39
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
..maximálně ti mohl vytéct :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 18:39
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud už ti neodtek přes tu hadru tak se mu nic nestalo :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 9:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
Přemejšlej,proč se asi v mrazech pod -20° přilejvá benzin do nafty ?
 
 
Datum: 02. února 2014 7:40
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, koupil jsem babettu 210, po vyčištění karburátoru normálně jede, jen musí být šroubek na vzduch volnoběhu dotažený, tedy nepovolený o 1 - 1, 1/2 otáčky. Když ho povolím, klidně jen o 1/2 otáčky motor začne mít vysoké otáčky, které jdou snížit jen zavřením sytiče. I s povoleným šroubkem volnoběhu(co zvedá šoupátko) to drží otáčky minimálně 1500. Takže co je špatně? Karburátor čistý, svíčka krásně cihlová.. Jede perfektně, jen musí ten šroub být dotažený... Děkuji za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 16:39
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
Vypadá to že si to někde přisává fal. vzduch. Typnul bych gufero pod elektrárnou.
 
 
Datum: 02. února 2014 16:39
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co jehla? tak nikdo neřiká že to teď nemůže bejt seřízený jenom podle návodu, seřiď si to tak aby to dělalo dobrotu a jelo to dobře
 
 
Datum: 01. února 2014 22:30
 
<  179  180  181  182  183  184  185  186  187  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.11.2025 20:56:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu