Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Cus draci, mam problem s fikem, kdyz jedu tak vetsinou musim stat na plovaku aby sel pekne do otacek, hladinu jsem delal stokrat jako karbec celkove, se zapalovanim to uz lepe nedoladim. Tezko se to popisuje na neutral bezi dobre obcas i ta jednicka jde jak se preradi zacne tocit tak konec musim drzet plovak. Vyfuk jsem cistil ted jsem dal z mustanga to se zda byt o.k. Filtr jsem mel vyndanej, kdyz jsem ho vratil tak uz docela sel. Ale porad dam jedna-dva a stojim na plovaku a trojka jde tak nejak postupne (chce to vyladit cucak a plyn a taky se da roztocit) Snad me nekdo pomuzete
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2014 18:43
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Pomohl az cely karbec, zitra to zkusim doladit
Datum: 04. února 2014 18:43
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Dej ještě jednu jízdu do tý doby než to přestane jet hned zavři přívod benzínu a koukni do plovákovky a koukni na stav hladiny benzínu.
Datum: 04. února 2014 15:08
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 A co může být ucpaný? Výfuk je čistej proto jsem zkusil i jinej, tryska jsem zkousel porad. Rano jsem trochu laboroval, a kdyz jsem ho projel tak jel tak jak ma pak se to zas ohralo a slo to do kopriv, to uz udelal 2 ted zas bez cucaku moc nejede kdyz jsem to jel projed trojka nesla do plnejch kdyz jsem se vracel tak uz sla i trojka (+cucak). Este zkusim celej karbec..
Datum: 04. února 2014 14:31
 Já bych řekl, že to máš ucpaný  Mrkni ještě na trysky...
Datum: 04. února 2014 8:06
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Benzin doteka tak jak ma nadrz jsem necistil od dob koupe (3roky) ale vse je stale ciste hadicka je o.k cast jsem menil protoze jsem vni nasel dirky. Na to vicko mrknu ale nemyslim ze se to zavdusnuje bentin tece jak ma, hladinu jsem delal i s kontrolou dotikani  Snad se zitra nekam posunu
Datum: 04. února 2014 0:06
 a co takhle dotíkání benzínu a čistota nádrže, kohotku a hadičky, a nebo přicpaná dírka ve víčku nádrže . . ..
Datum: 03. února 2014 21:58
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Nemyslim ze me pomuze vetsi tryska  Ackoli to zni logicky, ale zda se me to zbytecny (kdybych ji mel uz to zkousim ale jelikoz stoji 140, soudruhum ta 68 stacila tak proc by nestacila me?)
Datum: 03. února 2014 20:22
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 dej větší hl.trysku
Datum: 03. února 2014 20:20
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Druhy zarez z hora, byl vyzkousen i treti..
Datum: 03. února 2014 20:14
 jak máš nastavenou bohatost směsi ?
Datum: 03. února 2014 19:27
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 cus draci bude hodne znat koleno treba s fika na babete prida to znatelnej vykon.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2014 19:37
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to vepřový si běž kdyžtak objednat , aspon u nás to je nedostatkový zboží
Datum: 04. února 2014 19:37
 Já bych byl pro to vepřový... Jinak vymejšlíš kraviny.
Datum: 04. února 2014 14:12
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 ha ha
Datum: 04. února 2014 6:15
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 nebo vepřový
Datum: 03. února 2014 21:46
 já bych tam dal koleno z ducati  nebo z osmiprda chevroletu camaro  to poletí
Datum: 03. února 2014 21:08
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
Posl.aktualizace: 03. února 2014 20:25
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Děkujem Slovensko,raději NE!
Datum: 03. února 2014 20:25
Jméno: Babeta
IP: uživatel16771
 Zdravím draci,můžu se zeptat jestli pasuje přední kolo z fechtla na babettu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2014 20:26
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 NE
Datum: 03. února 2014 20:26
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 cus draci, dotáhl jsem pionyra 20 ale ma docela ztvrdlou zadni vidlici, nevím jak lehce se má pohybovat ale lehce zrovna nejde je docela tuhá
asi nemáte žádnou radu jak ji rozhýbat že ?
díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2014 12:47
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 tak díky do boku to nejde,snad to nebude dělat problémy pěkně se za jízdy pohybovat
Datum: 04. února 2014 12:47
 to tak prostě je, ani to moc vadit nebude, přecijen s tim bude za jízdy hýbat mnohem větší váha, spíš se mrkni jestli nejde hejbat moc do stran  motorka by ti na cestě plavala
Datum: 03. února 2014 21:11
Jméno: Dominik Jawak
IP: uživatel16767
 Nazdar hele nedavno ksem nasel ze se ma na klakson u fichtla usmernovat napeti ne na jednom foru byla zminovana jakasi dioda a nevite nahodou jaka to je dioda presne ? Typ atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2014 10:17
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 koukni na klakson pokud je na nem napsano 6V tak tam tu diodu dej pokud 12V tak je dioda uz v klaksonu
Datum: 04. února 2014 10:17
 Scorpio: i ve schématu zapojení je nakreslená
Datum: 04. února 2014 0:00
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Jestli ona to nebude mrška dioda usměrňovací  . Flákni tam 1N4007
Datum: 03. února 2014 13:14
 Já bych tam nic nestrkal.. Zapoj to podle schématu..
Datum: 03. února 2014 12:54
Jméno: .
IP: uživatel11109
 Dotaz: Sériový mustang. Zapalování seřízené, hladina v karbci po zatlačení lícuje s vrškem plováku. Nový vzduch. filtr, airbox s rovnou hliník. trubkou. Trysky originál (hlavní 68). Kompresi má motro slušnou. Ale nejede, jak by měl. Když vyndám za jízdy tu hadici od vzd. filtru, tak najendou ožije. Co s tím? Zkusit jinou trysku, jestli tuhle nikdo neprovrtal, zkusit jiný filtr, jestli tenhle neni moc "hustý", snížit hladinku v plovákovce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2014 21:54
Jméno: .
IP: uživatel11109
 Nevím, jestli je to pochopitelný. Ale tu trysky, co byla převrtaná, jsem vyhodil a dal tam originál nezprasenou...
Datum: 03. února 2014 21:54
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 To je supr snad to jede víc než kdykoli jindy. Chtělo to víc vzduchu zdarma a ty to mu dáš víc benálu za 38,-L
Datum: 03. února 2014 21:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "Záhada" vyřešena... převrtaná hlavní tryska. Už to jede pěkně plynule.
Datum: 03. února 2014 20:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já musel u 21 laborovat s dírama v airboxu... filtr jsem měl novej, všechno čistý, seřízený, motor po podctivý GO, ale furt to bylo bohatý... nakonec jsem zboku víčka airboxu navrtal asi 2 díry 12mm...
Datum: 03. února 2014 13:19
 to je jednoduchy když to jede špatně a odděláš filtr a najednou jede tak čím to asi bude ? filtrem
Datum: 03. února 2014 12:49
Jméno: .
IP: uživatel11021
 Motor v poradku, nova gufera, vule krouzku 0,3mm, komprese slusna, valec bez znamek opotrebeni. Hlava zabrousena... Po praci si s tim pohraju, vyzkousim i jiny karbec, trysku, jestli tahle nebyla prevrtavana. Vrtat chobot je prasecina.
Datum: 03. února 2014 11:39
Jméno: pepa
IP: uživatel16769
 moc opotřebený motor či karburace mimo tabulkove hodnoty .... skusit seřídit chudší směs anebo krajně navrtat ten chobot aby tam šlo víc vzduchu
Datum: 03. února 2014 10:52
Jméno: .
IP: uživatel11021
 Vyfuk je perfektne vycisteny a utesneny...
Datum: 03. února 2014 10:33
Jméno: pepa
IP: uživatel16768
 zasrany výfuk schválně si šahni do svědomí jak pečlivě si ho kontroloval prostě se ti neodvede stará směs z válce a je to bohatý......krajní případ prostě navrtat šedou hadici od airboxu cca 3MM vrtákem a klidně 2 3 díry.... to pokud už jawa vule motoru postoupili za možnosti seřízení
Datum: 03. února 2014 8:43
 zkus ten vzduchovej filtr a uvidíš
Datum: 02. února 2014 23:37
Posl.aktualizace: 03. února 2014 15:44
 fotha je zo stranky Black crow car education system, nasledne som dal na tú madarskú stránku
Datum: 03. února 2014 15:44
Jméno: pepa
IP: uživatel16768
 stranka je z madarska motor ořezanej pařes a proste pustíš to z kopce a jedeš ...a az budeš muset zastavit nohou smačkneš chcípat na tapku a budeš muset dofat že to bude stačit a vzdechlej motor tě zastaví včas nejni to zas tak blbe vymyšleni v nouzi prostě seskočíš
Datum: 03. února 2014 8:53
 tak to by me zajímalo jak na tom jezdil
Datum: 02. února 2014 22:39
Jméno: jura
IP: uživatel13128
 zdravim všechny mám dotaz lakuju jawu 20 a chci se zeptat jakou barvou mám nalakovat nádrž červenou nebo bílou. díky za odpovědi  rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2014 11:44
Jméno: vcolkin
IP: uživatel16538
 original bola biela ale môže byť aj červena, stejne ju nevidno
Datum: 03. února 2014 11:44
 no pokud máš celej rám červenej tak červenou, pokud je jen v základu tak taky základem
Datum: 02. února 2014 20:36
 Sraz fichtlařů Sušice - červenec 2014. Zdravím, slyšel jsem o chystaném neoficiálním srazu v Sušici (Plzeňský Kraj). Datum ještě upřesním, spanilá jízda šumavou. Čim víc lidí dorazí tim líp, proto píšu s předstihem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2014 10:01
 tak to mám zájem. dík za info
Datum: 03. února 2014 10:01
 Zdar draci! Chtěl bych se omluvit drakovi Marcek90, smazal jsem mu jeden příspěvek. Proč? Bohužel při vložení odkazu z googlu se celý pokec poněkud roztáhne, a pak mi lidi píšou, že se jim to špatně zobrazuje atd. Proto takové dotazy v zájmu většiny musím vymazat. Tím bych chtěl apelovat i na ostatní draky: Nevkládejte odkazy na google. Existují různé zkracovače odkazů atd, takže pokud budete chtít vložit odkaz z googlu, tak je prosím použijte. Případně pokud najdete obrázek na googlu, tak si rozklikněte stránku, na které ten obrázek je uložen, pak na něj klikněte pravym tlačítkem, a dejte Kopírovat adresu obrázku. Díky za pochopení!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2014 9:21
 Možná by Sesa mohl zaúkolovat tvůrce stránek aby tohle v kódu webu ošetřil.
Datum: 03. února 2014 9:21
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Máš u mě za odměnu dva bludišťáky,já z toho úplně kvetu
Datum: 02. února 2014 20:56
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, děkuji za upozornění to jsem nevěděl, tak se vám moc omlouvám.
Datum: 02. února 2014 18:27
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar draci, prosím vás o radu budu renovovat svého pionýra jawu 20. A potřeboval bych vědět kod barvy bíle a vínově červené,dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2014 19:18
 já mám barvy: ral 3004 a ral 1015
myslím že to je červená višeň a slonová kost.
Datum: 10. února 2014 19:18
Jméno: jura
IP: uživatel13128
 jinak sem ti našel číslo té bílé barvy 1026
Datum: 03. února 2014 15:53
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 jury dík za tu červenou, ale ta slonová kost se mi zdá taková moc do béžové,uvidím co mi poradí ostatní.
Datum: 02. února 2014 19:33
Jméno: jura
IP: uživatel13128
 číslo červené je 8850 a já lakuju zbytek sloní kosti
Datum: 02. února 2014 19:04
 Ahoj šikulové, mam dotaz ohledně ČZ 250/455. Sehnal jsem před dvěmi lety tuhle mašinu a zrenovoval jsem ji. Jenže se potýkám sproblémem, na trojku to občas udělá šerednej kravál nejspíš v motoru, zní to jako když si škrtnou šeredně zuby o sebe, ale když jsem měl rozpůlený motor tak nic omletýho nebylo a vydlička sjetá taky nebyla. Na pohled vydlička se tvářila, že má pravý úhel. Co stím? Musím stejně rozpůlit motor, protože mi s převodovky prosakuje olej čím dál víc. Použil jsem totiž silikon i papír a to byla asi chyba, dám samotný silikon, snad nebude problém s malou vůlí
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2014 11:45
Jméno: manouš
IP: uživatel16764
 Omlouvám se, chtěl jsem napsat válečkové, že tam nepatří. Valivé samozdřejmě, jaké jiné  ale kuličkové!! Tak tetka nevim jestli jsem popletl jenom já sebe a nebo jste to popletli taky :/ Má tam snad být někde válečkové?? V knížce jsem nic takového myslim nenašel eště se podívám projistotu. Původně byli na hřídeli kliky, ale prý to tam dávali někteří dotatečně pro delší životnost, myslim že je to nesmysl, tyhle loža snad netrpí a dal jsem tam kuličkoví ty nejkvalitnější co mě dali. Jen nevim jestli jsem tam dal se správnou hodnotou, myslim vůlí, nebo co se tam rozlišuje?!
Datum: 06. února 2014 11:45
 Klika i hlavní hřídel jsou uloženy ve valivých ložiskách. Docela by mně zajímalo, co jsi tam místo nich dal.
Datum: 03. února 2014 11:36
 Tam snad valiví loža nikam nepatří!?? Byli na klice, ale dal jsem vše podle knížky a nikde tam valiví psaný nebyli! Je to knížka přímo na tenhle typ. Mam tedy na hlavní hřídel dát valiví?
Datum: 03. února 2014 9:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16765
 říká ti něco axialní vule hřídelu? hlavně předlohy nastuduj si dočkala a najdi hodnoty pro převodovku čz ....prostě hlavní hřídel je ve valivích hřídelu bez vule ale problem je s předlohou která je na futrech jejíš čela se oleštují ....až to rozpulíš dej tam jen předlohu a kartery zavři na 2 šrouby a u otevřeneho futra změr o kolik se posouvá pokud je to víc jak 02mm je třeba tam dát podložku z planžety aby vule byla ok
Datum: 02. února 2014 19:02
Jméno: bedy
IP: uživatel12628
 zdar nechce se mi kupovat furt nový lanka , mám jich doma aspon 30 a moje otazka zni jak opravujete bowdeny . co je potřeba mít . je nějaká sada, kdyžtak napište vše. BEDY (proc je fichtlkramek nakej divnej )
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 19:14
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 To že někomu nadměrně praskaj lanka znamená,že má něco špatně. Já když už utrhnu plyn,tak tam rozmáčknu čtyřku matku a dopiluju to,aby vlezla do háčku v rychlopalu,ale to samo o sobě je už na houby,to je tak na rok,pak to zas uletí. Hodně jsem trhal zadní brzdu a tam jde dokonce šestka matice... Spojku opravuju pětkou maticí (není to vidět,mam plné páčky) ... Popravdě jsem dohromady od 12 let koupil na svý motorky tak 6 lanek  a většinu furt opravuju  až když je krátký tak ho vyhodim...
Datum: 02. února 2014 19:14
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Kam se to vleze, tam rozklepnu matku, většinou M4. Tam, kde je potřeba přesný tvar roztřepím konec lanka, cca 2mm a po řádném prohřátí zacínuji. Trafopájkou to nejde, chce to hořák..
Datum: 02. února 2014 19:00
 mě lanka drží tak 3 roky, i když brzdový lanka drží dýl ty sem ještě neměnil, ale plynový tolik nevydrží, občas nevydrží spojkový.k tý opravě - já spravoval zatim jenom plynový to jde dobře a stačí na něj použít kousek elktrikářský svorky(čokoláda), a pak to jenom uzpůsobit aby se to vešlo do rychlopalu
Datum: 02. února 2014 18:26
 Co s těma lankama děláte?
Datum: 02. února 2014 17:57
Jméno: maniak
IP: uživatel16764
 mám ten samej problém hlavně se spojkovým lankem  Asi se mrknu po lanku na novou motorku který by šlo dát na jawu
Datum: 02. února 2014 17:16
 Zdar potřebuješ pájku a cín, FK je upravenej tos tady asi dlouho nebyl
Datum: 02. února 2014 16:51
Jméno: sdfda
IP: uživatel12656
 Kdyz se prevrtava karburator,dejme tomu na 18,5mm ...vrta se jen difuzor nebo i druha strana ke kolinku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 18:56
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Dejme tomu, že si napřed vyjasníš základní pojmy a potom budeš něco upravovat..  Jinak, Standa Ti poradil, chce to nachystat prostor a pak vzít hmotu.
Datum: 02. února 2014 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Pozor! Difusor má být nejužší místo v sání,takže to je odpovědí,karburátor musí být rozšířen v celém těle.,vzadu širší. A současně se musí i upravit sací koleno a to poměrně razantně. Navíc se karburátor nemá vrtat trauf,ale má se udělat excentricky extra každá strana ... To je teorie ... V praxi stačí vyklepnout komínek jehly,vystředit karbec do osy vrtačky, pevně upnout a na hulváta to projet výstružníkem 18,5,,,ale je zde nutné opravdu upravit i to sací koleno,hlavně v ohybu zajistit větší průtočnou plochu než je plocha kruhu o průměru 18,5mm ... Aby tam byla alespoň průtočná plocha odpovídající kruhu o průměru 19-19,5mm... Pak to bude fungovat ... Ať se daří...
Datum: 02. února 2014 14:57
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Neviete niekto RAL odtien tejto zelenej?
http://imgupload.sk/viewer.php?file=rou3g61ehzh6tm3qa7ym.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 13:13
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Dik
Datum: 02. února 2014 13:13
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 už to tu někdo řešil nejblíž má k tomu Ral 5018
Datum: 02. února 2014 13:11
Jméno: Pavel
IP: uživatel13794
 čus , mám motor Jawa 250 panelka , tříložiskový , ale sprasklým karterem , ale mám možnost mít ten samý karter ale dvouložiskový, půjde to přehodit ?? budou nějaké komplikace ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 19:05
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Teoreticky to jde, vše je stejné jen u levého karteru s dvěma ložisky je rozšířen hliníkový odlitek, kde se vkládá druhé ložisko a labyrint. Takže klika, spojka, vše je totožné. Ale jak jistě víš, kartery by měly být párové. Ale pokud je dáš k sobě a závity sedí k dírám a těsnící plochy sedí na sebe, můžeš to použít..
Datum: 02. února 2014 19:05
 Ložiska na kliku Čezeta 502 ,,prase" - podle manuálu jsou na prase 502 ložiska: 6305 (pravá strana 1ks) 6304 C3 (levá strana 2ks). Docela mě zarazilo že na jedné straně kliky je klasické ložisko a na druhé C3 je to normální? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 21:47
 f - C36 ma ještě navíc k provozní vůli tišší chod - dalo by se to označit C3 P6
Datum: 02. února 2014 21:47
 f: Takové označení ložiska skutečně existuje a používá se.
Datum: 02. února 2014 18:43
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Každému mu by mělo dojít, že tam musí být C3, když je na jedné straně ložisko s větší vůlí, je nesmysl dávat ložisko se standardní vůlí na druhou stranu.. Vůle C36 neexistuje, je to tedy chyba a má tam být C3..
Datum: 02. února 2014 18:38
 Tak v jiném manuálu je skutečně C36 což je v podstatě C3  njn chyba tisku - zdálo se mi to divný...
Datum: 02. února 2014 17:03
 Já konkrétně našel 6305 C36 a 6304 C3. V katalogu se občas vyskytnou chyby. Na kliku bych dal jednoznačně C3 ložiska...Původní ložiska nemusí mít viditelné označení. Někdy se to značilo na vnější dosedací ploše jenom slabě, někdy prý vůbec...
Datum: 02. února 2014 10:17
 Ahoj, je to verze 502 se startérem, přímo u tohohle píšou 6304C a 6304C3 2x vyndal jsem z toho původní taky bez označení.
Datum: 02. února 2014 10:12
 Ahoj. Patří tam C3 ložiska. Já koukal do jiného katalogu ND, a tam je klasicky C3.
Datum: 02. února 2014 10:04
 Čau Draci chtěl bych se zeptat na jednu věc.Nechal jsem venku na balkoně nádrž z mustanga v které byl benzín a nebyl tam kohoutek paliva ale jenom narvaná hadra.Mohlo se prosím něco stát tomu benzinu ? ten benzin tam byl jen 20 Hodin.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 18:39
Jméno: f
IP: uživatel15423
 ..maximálně ti mohl vytéct
Datum: 02. února 2014 18:39
 pokud už ti neodtek přes tu hadru tak se mu nic nestalo
Datum: 02. února 2014 9:35
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Přemejšlej,proč se asi v mrazech pod -20° přilejvá benzin do nafty ?
Datum: 02. února 2014 7:40
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, koupil jsem babettu 210, po vyčištění karburátoru normálně jede, jen musí být šroubek na vzduch volnoběhu dotažený, tedy nepovolený o 1 - 1, 1/2 otáčky. Když ho povolím, klidně jen o 1/2 otáčky motor začne mít vysoké otáčky, které jdou snížit jen zavřením sytiče. I s povoleným šroubkem volnoběhu(co zvedá šoupátko) to drží otáčky minimálně 1500. Takže co je špatně? Karburátor čistý, svíčka krásně cihlová.. Jede perfektně, jen musí ten šroub být dotažený... Děkuji za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 16:39
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Vypadá to že si to někde přisává fal. vzduch. Typnul bych gufero pod elektrárnou.
Datum: 02. února 2014 16:39
 a co jehla? tak nikdo neřiká že to teď nemůže bejt seřízený jenom podle návodu, seřiď si to tak aby to dělalo dobrotu a jelo to dobře
Datum: 01. února 2014 22:30
|



|