Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj koupil jsem pincka ale jsem cerstvej Jawar tak jseste vse neznam chtel bych radu ohledne volnobehu kdyz nakopnu tak hezky vrci ale jen chvilku a pak ma tendecni chcipnout tak mu musim pomahat plynem coz me stve kdyz neco potrebuji udelat a musim mit nakopnuto tak tohle pridavani otravuje + kdyz vyradim na krizovatce a neturuji to tak to znehbne a roztlacovat pincka kdyz mam na zadech nalepene kreteny co me malem prejizdeji je celkem vopruz jak pisu jsem novacek nevim jak to postelovat + nemate nekdo nejaky solidni figl na zlepseni vykonu ??? mam 105kg a 1stupen ok ale to se neda dlouho drzet 2stupen ok ale musim bejt uz rozjety a 3stupen je traga slape dobre ale jen kdyz uz mam rychlost min 40/50km a nekdy se stane ze jedu hezky po rovince kvalt č3 a najednou slabne a slabne proste ztrati silu tak musim podradit a pak zase dat za3 ale nevim jestli taky neni problem ze mam nad 100kg asi chci zazraky tedka jsem videl nejake silnejsi sady na pincka pist atd ale bojim se aby se neco nepokazilo vsichni vime jake jsou kvalitni tyhle smejdy tak moc moc prosim o nejake rady diiiky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 22:32
DIIKY MOC ZA RADY ZATIM MAM 105 ALE JAK ZACNU OBJEMOVEJ TRENINK TAK TO JE I 111 KG TAK TO MUSIM POSTELOVAT  DNESKA JSEM MENIL KROUZKY A TEN CHLAPEK ME DAL NEJAKE DIVNE VUBEC JSEM TO TAM NEMOHL DOSTAT AZ ME TO KRUPLO A ZITRA JDU KOUPIT JINE MAM NA PISTU ZNAK 0 A NEJAKOU SIPKU TAK TO JE ASI ZE JE TO BEZ VYBRUSU NE ??
Datum: 25. června 2008 22:32
DIIKY MOC ZA RADY ZATIM MAM 105 ALE JAK ZACNU OBJEMOVEJ TRENINK TAK TO JE I 111 KG TAK TO MUSIM POSTELOVAT  DNESKA JSEM MENIL KROUZKY A TEN CHLAPEK ME DAL NEJAKE DIVNE VUBEC JSEM TO TAM NEMOHL DOSTAT AZ ME TO KRUPLO A ZITRA JDU KOUPIT JINE MAM NA PISTU ZNAK 0 A NEJAKOU SIPKU TAK TO JE ASI ZE JE TO BEZ VYBRUSU NE ??
Datum: 25. června 2008 22:32
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Cau myslim ze kdyz si ho dobre sestelujes tak by to nemel byt problem ze vazis 105kg on je totiz fechtl delanej pro dva takze na rovinkach by ti to melo jet i na trojku do vysokych otacek. Mam mustanga ja vazim 65kg a kamos 80kg takze dohromady 145kg a rozjede se to po rovince na 60-65km/hod i kdyz jedem oba. Akorat staci si dobre sestelovat motor, nemam na nem sice delanou generalku ale je v dobrym stavu a dobre sestelovany. Ale kdyz si tam das mensi sekundarni kolecko tak se ti to urco rozjede rychleji a nemusis nic stelovat  . Mam tam 12-ti zub a je to optimalni
Datum: 25. června 2008 22:02
Jméno: J-qak
IP: uživatel3318
mě občas pomohlo když sem polechtal spojku (jemně stisknu, jemně pustím) a motor se tím vyžene trochu do otáček
Datum: 25. června 2008 20:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Problém o kterým píšeš se týká vlastností motoru. Jeho výkonová křivka je poměrně ostrá s vrcholem kolem 3200 otáček (tedy jak si z paměti vybavuju), pokud chceš jet optimálně, musíš držet otáčky motoru, zejména na vyšší převodové stupně, v poměrně úzkém pásmu otáček 3000 až 3600/min, v jiných otáčkách (v poraxi však jen nižších) výkon prudce klesá a s ním i snaha motoru k otimálním otáčkám se vůbec vyškrábat. To je ovšem u tříkvaltové převodovky poměrně problém, protože s tak ostrou výkonovou charakteristikou motoru by jsme si od původních konstruktérů zasloužili 4kvalt, nebo ještě lépe, jako to má Jawa 90, pětikvalt... Takže na rovinkách to tolik nevadí, ale v mírně kopcovitém a horším terénu je to k pos...í :o). Výkyvy výkonu souvisí s chlazením motoru, prostě vzduchem chlazené motory tuto nectnost mají že se lehko přehřejí a ztrácí zdánlivě bezdůvodně výkon. To je ještě výraznejší při málo zajetém motoru. Jinak buď v klidu, mám o deset míň a v celku bez potíží se pohybuju 50/60km po rovinkách. Ale motor má po GO asi jen 2000km. Tak ho dej raději také zgenerálkovat ať ti mlaďasové s 50kg živé váhy neujížděj na těch svejch věčně vylítanejch strojích :o)
Datum: 25. června 2008 8:48
zdarec volnobeh se steluje bud na krabeci tam kde mas supatko na plyn zvysujes tocenim doleva snizujes tocenim doprava, nebo jsou na karbeci tri sroubky 2 sou nejake zlate a jeden ma pruzinku tim stelujes volnobeh s temi rychlostmi je to dobrya navic pokud mas 105 kg bez urazky tak ti to jede celkem v klidu nemuzes po tom nic vic chtit je to pionyr s nejaky ch 60 roku!!!! maximalne si do bre sesteluj predstih odtrh hlavne predstih navod je na http://www.wiku.ic.cz pomaha i kdyz dobre dofoukas gumy vycistis vyfuk atd. jsou sice takove prkotiny ale pomuze to!!!
Datum: 25. června 2008 7:22
 Zdar draci, chtěl sem vás zeptat, dneska sem nakop motor z pincka, držel sem plyn mírně přidaný, motor naskočil, stále sem držel plyn ve stejné poloze, ale motor se najednou zjančil a vylít do otáček a přitom sem mu nepřidal. Dá se tento defekt ňák odstranit? Díky za všechny dobrý rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 9:14
je taky možný, že to dělá to, že se při chvění motoru chvěje i jehla? Mohlo by to tím bejt?
Datum: 25. června 2008 9:14
Zdarec dobre si sesteluj hladinu a jehlu do druhy zaražky jemozny ze se ti to pri jizde nejak posunulo hladina ani ne ale jehla.Nastav si hl. volnobeh a mozna si udelej nove tesneni pod kolinko a pod karbec a pod valec
Datum: 25. června 2008 7:26
to nevim, ale řek bych, že ne, všude sem dával nový těsnění
Datum: 24. června 2008 23:07
cau neprisava ti to nekde?
Datum: 24. června 2008 22:25
 Ahoj draci mam dotaz dal jsem 2 podlozky na spojku za sebou a furt me bere nejde zestelovat kdyz ji zesteluji aby nebrala tak tak jde stuha a zas klouze diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 20:30
Jméno: J-qak
IP: uživatel3318
a mas z boku převodovky naštelovanej záběr spojky?
Datum: 25. června 2008 20:30
jestli mas kos pro 5 pruzinek tak tam maji byt 2 lamely
Datum: 24. června 2008 22:22
kdyz jsem to mel jen sjednu podlouzkou tak to klouzalo taky prave
Datum: 24. června 2008 22:04
prosimte kolik je lamel 5 nebo 4 hned si je objednam ale nejak mi vypadlo kolik jich je diky
Datum: 24. června 2008 22:00
tak oddělej tu jednu podložku a máš to
Datum: 24. června 2008 21:58
jj doporucuju ti ty FERODO jak tu ma sesa stojej stejne skoro jak normal a maji lepsi prilnavost
Datum: 24. června 2008 21:56
nemam novy ale nejsou zas tak spatny ale asi pujdu do novych a olej tam davam pp 80
Datum: 24. června 2008 21:54
caves me to delalo taky ale dal jsem FERODO lamely a parada,a jestli mas nove lamely tak dej jinej olej.
Datum: 24. června 2008 21:47
 Ahoj lidičky, potřebuji poradit, začal mi protékat olej u ČZ 175/487 přes gufero u ozubeného kola náhonu, možná teče i kolem spojkové tyčky. Jak vyměnit to gufero, musím půlit motor, nebo ho stačí jen vydloubnout z vnějšku ???
Moc dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 7:16
Moc dík, abych řekl pravdu, tak se mi ulevilo, protože vrchol mého hrabání v motoru bylo vyměnění lamel a výmněna pístních kroužků
Datum: 25. června 2008 7:16
ahoj nn motor pulit nemusis staci kdyz ho vydlabnes z vnejsku dobra metoda je kdyz si sezenes 2 samorezne srouby a zatocis je kousek do gufera naproti sobe a vezmes kleste nebo kombinacky a za ty sroubky ho krasne vytahnes.at se povede cau
Datum: 24. června 2008 21:54
Jméno: mr.fox
IP: uživatel2996
 Zdarec draci mam dotaz koupil sem nedavno babettu 210 a zjistil sem ze ten capek co mi ji prodal nechal zavarit buben druhy rychlosti je tam zavarena ta matka s podlozkou tak to chci uriznout a koupit komplet novy a nvm co pod tim je tak pls mi nekdo poradte co mam koupit kdyz to uriznu diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 17:41
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
icq nevedu, jenom mail f.balaban@seznam.cz
Datum: 25. června 2008 17:41
Jméno: mr.fox
IP: uživatel2996
puleni?tak to ja asi nezvladnu ty jo.nemas icq ?
Datum: 25. června 2008 15:59
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
jj, to budeš muset kupovat novou osu, takže se ani nevyhneš půlení, při půlení nech normálně magneto i rotor nasazený
Datum: 25. června 2008 13:53
Jméno: mr.fox
IP: uživatel2996
no je to zavareny na tu osu tak kdyz to uriznu tak budu muset kupovat tu osu?dik
Datum: 25. června 2008 13:11
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
nevim jak si to představit.... pokud je matka přivařena k tý plechový podložce tak by to snad mělo ještě jít i vytočit. pokud k osičce tak to bude horší jinak, pokud budeš řezat matku tak to vodnese jen osa
Datum: 24. června 2008 23:17
Jméno: kresti
IP: uživatel3311
 cus lidi dneska sem sel slozit motor kterej sem pulil kvuli prasklimu karteru tak sem tam dal jinej slozil sem ho a ted to prislo normalne sel nakovnout ale richlosti nesli normalne sem se tam cvakal ale bylo to jako kdiz tam mam neutral tak mi prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 21:54
souhlasím se Standou, bude to tou vidličkou
Datum: 24. června 2008 21:54
Jméno: Standa
IP: uživatel3304
Vypadla ti radici vidlicka z osy. Hezky si to vsechno zopakuj. Na tohle davej bacha,je to nemile!!!
Datum: 24. června 2008 20:31
Jméno: Patrik
IP: uživatel3133
otázka: jaký je to motor??
Datum: 24. června 2008 20:30
A to jsi měnil jenom jeden karter. Je možný že ten karter je jinej. Vždycky se kártry dělali jako celek po párech tak je možný že nesedí ale jist si tím nejsem.
Datum: 24. června 2008 20:28
slozil jsi dobre automat??muzes ho tam mit spatne nasunuty a nejde pak nic zaradit
Datum: 24. června 2008 19:58
Jméno: aaa
IP: uživatel2090
 caute dneska jsem nastartonal pincka ujel jsem na nem 200m a najednou zdech... po chvili zkoumani sem zjistil ze svicka nehazi jiskru nevite nekdo co stim je (kontakty jsou OK , svicka je nova)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 19:26
me se to stalo taky a mel sem spatnou faju
Datum: 01. července 2008 19:26
Jméno: J-qak
IP: uživatel3318
myslím že nemáš ukostřenou indukčku. jeden drátek musí být nějak připevněný ke kostře. mě se to stalo jednou a uz si to pamatuju na furt
Datum: 25. června 2008 20:35
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Může to být hromada věcí, ale můj tip je že se ti dostal olej z plsti vačky mezi kontakty kladívka a spálením výboji vytvořil nevodivou vrstvu. Léčí se to jemným brusným papírem, pár pohyby mezi kontakty :o)
Datum: 25. června 2008 8:30
jestli jsi vycistil vsechny kontakty tak zkontroluj jestli ti nekde nyvypadl nejaky kabel,nebo se mi stalo ze se mi uvolnil vysokonapetovy kabel od inducky,a sesteluj odtrh a melo by to jit nebo vyzkousej jiny kondenzator.
Datum: 24. června 2008 19:50
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 Cau draci,prosim Vas nevite jestli by mohl delat kondenzator ze by to v nizkych otackach vynechavalo ale jen tak ze by to tak cca na pul vteriny prestalo palit,ale jak se to dostane do vysokych otacek tak to nevynechava pls je to tim?? nebo popripade cim by to mohlo byt.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 20:06
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
Taky myslim že to tak neni chybu bych hledal jinde kondenzátor je tam na zhášení jiskry mizi kladívkama takže by ti to vynechávalo i ve velkejch otáčkách....ale zkus to za zkoušku nic nedáš....
Datum: 25. června 2008 20:06
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nemyslím. Kondenzátor je buď OK, nebo proraženej... Každopádně si někde jeden půjč a vyzkoušej, zas tolik práce to není, ale podle mě je to nepravděpodobné.
Datum: 25. června 2008 8:33
Jméno: jawa mustang
IP: uživatel2012
 Cus draci,nevite cim by to mohlo bejt kdyz mi na mustangoj nejde zaradit trojka ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2008 21:13
Jméno: čz
IP: uživatel934
tak jezdi na 2 30km/h to stačí na přejetí beránka
Datum: 26. července 2008 21:13
Jméno: jawa mustang
IP: uživatel2012
co to je beranek
Datum: 25. června 2008 20:51
to bude beranek
Datum: 25. června 2008 14:44
jestli mas ICQ tak napis 486-878-181
Datum: 24. června 2008 19:43
Jméno: jawa mustang
IP: uživatel2012
nemohl bys mi to nak bliz popsat co vsechno mam udelat?
Datum: 24. června 2008 19:36
V prvni rade zkontroluj jestli ti nekde nedrhne radici paka a jestli je v poradku tak bych to videl na automat.
Datum: 24. června 2008 19:32
Jméno: ww
IP: uživatel1181
zeby beranek
Datum: 24. června 2008 19:25
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
 Motorka po nastartování vylítne do otáček a chcípne,po každém startu jsou ve výfuku sračky(olej,benzin) ...... Lidičky,co mam delat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 22:37
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
To Danielito: podle mě to je taky předstih, ale neim.. v první řadě bych to skontroloval..
Datum: 24. června 2008 22:37
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
řek bych že předstih - odtrh koukni na to. Falešný vzduch, to máte pravdu že by to nechcíplo. Ale mě dělal to stejný a bylo to právě zapalkem. A jak byla mokra svíčka
už nechytnul
Datum: 24. června 2008 19:48
jj jsou to pricpane trysky nebo kanalek v karbecu
Datum: 24. června 2008 19:34
TO karc : kdyby to mělo falešný sání vylítlo by to do otáček av těch otáčkách by to nechcíplo
Datum: 24. června 2008 17:39
mně to dělalo předvčerejškem taky! když ti to vylítne do otáček to znamená že tam de málo benzínu tudíž jsem měl ucpané trisky.... profoukni je a bude to ok
Datum: 24. června 2008 17:39
Jméno: karc
IP: uživatel803
jestlii není zaseklí lanko ani šoupátko v karburátoru tak pak ti to někde saje falešnej vzduch takže skontrolovat-přírubu karburátoru, gufero u magneta to je nejčastější, kdybi ne tohle tak gufero u prímárního kolečka.
pak napiš co to bylo
Datum: 24. června 2008 17:34
 čau,potřebuju poradit,sem tam mi přestane házet do fajfky jiskra nevíte čim to je???dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 19:38
Cau prvne zkontroluj vsechny kontakty ocisti je a obrus kontakt na kladivku jemnym pilnikem nebo smirkovym papirem,dale jestli to nebude hazet tak bych zkusil vysokonapetovy kabel,jestli ani to nepomuze tak kondenzator,popripade si pak pujc od nejakeho kamose inducku nebo zapalovaci pol at to nekupujes zbytecne.
Datum: 24. června 2008 19:38
asi mas spatny kabl to mi take delalo
Datum: 24. června 2008 18:10
Jméno: misiak
IP: uživatel2652
alebo cievka
Datum: 24. června 2008 17:22
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Možná kondenzátor - časem ti přestane jít úplně.... nebo máš někde špatnej kontakt
Datum: 24. června 2008 17:00
Jméno: šnorchl
IP: uživatel2945
 čau,nevíte kde koupit svíčku champion l82c dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 17:59
Jméno: pavko
IP: uživatel430
poptej se v servisech sou hodne rozsireny nebo v autodilech jestli bydlis v ostrave a v okoli muzu ti rict obchody
Datum: 24. června 2008 17:59
Jméno: lukás
IP: uživatel1217
 čau,potřebuju vědět jakej filtr je do 175 s takovym tim plastovym obalen schovanym pod plechama pod sedlem........pls odkazy jakej to je z fichtlkramku......díky moc
(PS: mam v tom nějakej drátěnej kterej tam nejspíš bejt nemá nebo +ještě nějakej) díky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 22:06
no ma v tom bejt molitan teda mislim ja ho tam mam v tom plastovim mam to schovany pod nadrzi mam mustanga tak tam dej molitan a mas to
Datum: 28. června 2008 22:06
jestli máš 450 nějakou starší tak u nich má bejt drátěnej filtr, novější (nevím od kterýho roku to zavedli) měli už papírovej mikrofiltr
Datum: 24. června 2008 19:37
Jméno: karlos
IP: uživatel942
Datum: 24. června 2008 17:53
Jméno: karlos
IP: uživatel942
Datum: 24. června 2008 17:53
 Koupím jawa 50/20,21 s TP a spz.Středočeský kraj.Pojízdný
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 19:50
nene,kámoš ji shání.Má sice jawu 90 cross,ale bez papírů,takže s ní nemůže na silnici.Tak mu pomáhám shánět fíka
Datum: 25. června 2008 19:50
Ale? A svoji jednadvacítku už nemáš nebo chceš koupit jen další kousek do sbírky? (sorry že se vtírám
Datum: 24. června 2008 21:46
 Zdarec předem všem děkuji kdo mi již dal nějakou radu. teď se chci zeptat sháním nějakou slušnou firmu kde mi udělaj chromy jsem od prahy východ ale do prahy to mám taky kousek. firem je hodně ale doporučení a zkušenosti jsou cenné proto se ptám
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 20:22
no tak já se někdy stavim.Dej mi pls ICQ.Moje je 372-371-357
Datum: 24. června 2008 20:22
určitě mám to kousek do brandýsa
Datum: 24. června 2008 17:52
Ty si z prahy-východ??Já sem z Brandýsa nad Labem.Tak někdy zajezdíme ne??
Datum: 24. června 2008 16:31
Jméno: Radek
IP: uživatel3223
 Čus seso. Neslo by sehnat na stadiona s11 celi zadni kolo? Já u nej mam prasklej buben. A jestli jo tak kolik by tak stálo? Děkuji za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 22:56
Jméno: zeli
IP: uživatel175
mam cely rafek zadni.. napis na icq 391943297 nebo na mobil 605709546 nebo na mejl michal.zeliska@seznam.cz jestli ho chces
Datum: 25. června 2008 22:56
tak to jedine inzerce ba burza,,pac to se uz nedela,,
Datum: 25. června 2008 10:48
 Zdar hosi chtel bych se zeptat jestli nemate doma nekdo karbec na jawu 21 na prodej dik.A nebo kde bych mohl karbec levno sehnat dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 14:57
ja mam jeden doma mozna i 2 icq 390247261
Datum: 24. června 2008 14:57
Cau ja bych jeden na prodej mel, napis mi na ICQ 486-878-181 a domluvime se.
Datum: 24. června 2008 14:43
 čau
já im že to sem asi nepatří..ale nemáte někdo doma výfuk(s tlumičem)a kolenem na prodej? díkes za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 12:49
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
já jsem z kolína,,šlo by to na dobírku..máš icq?
Datum: 25. června 2008 12:49
Jméno: Standa
IP: uživatel3304
Mam jich nekolik,odkud jsi. Ja z okr. Kladno.
Datum: 24. června 2008 20:38
Jméno: matescrtkt
IP: uživatel1913
jo promin..je to jedno na jawu mustang nabo na pionýra
Datum: 24. června 2008 14:55
Jméno: ČZ moto
IP: uživatel368
Na Jawu 23 Mustang?
Datum: 24. června 2008 14:30
 čau
chci se zeptat,,nejede mi fichtl (tak 2 dny)nastartuju ho na místě dám za 1 chci se rozjet a chcípne..není to mnou já se rozjíždět umím.,..no prostě jakmile přidám plyn tak chcipně...díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 22:41
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
trisky na 100%.... včrera mi to dělalo to samí...
Datum: 24. června 2008 22:41
Jméno: T!cKer
IP: uživatel3307
Primlouvam se za trysky. Ucpanou trisku poznas, ze jde volnobeh a do otacek jde na neutral, ale pri zatezi chcipne.
Datum: 24. června 2008 14:36
nebo vycisti karbec a trysky
Datum: 24. června 2008 13:41
Cau prvne zkontruluj jestli nemas ucpanej vzduchovej filtr,nebo vyfuk,mohla by to delat i svicka.
Datum: 24. června 2008 13:40
Jméno: ČZ moto
IP: uživatel368
 Cau, nevite nekdo pls, jak spravne sestelovat automat u ČZ 175/487 aby slo radit bez spojky? Diky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 19:05
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Na řadící hřídeli je vačka s prohlubni, do níž zapadá kladka(kolečko)úhelníkové páky s vůlí 0,2mm.(kolečkem lze otáčet).
Datum: 24. června 2008 19:05
Hlavni je mit dobry, jeste lepsi novy lamely a spravny delky tycek a spravny kulicky na spravnym miste. Potom staci povolit lanko a stelovaci sroub co zatlacuje tycku dotahnout na doraz rukou a pripadne o kousicek pritahnout sroubovakem, tak aby to na sobe sedelo na dotek. Pak si sestelovat lanko, tak aby melo u packy vuli nejaky 2mm a melo by to bejt. Doporucuju nejdriv zkusit na chciplo. Seslapnout radicku a zkusit jestli to vypina. Vule u poloautomatu by mela bejt nepatrna, ale mela by byt. Kdyz nevypina, tak povolit sroub a pritahnout lanko a naopak.
Datum: 24. června 2008 14:40
|



|