Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Radunov
IP: uživatel2059
 Zdarec hoši, měl bych dotaz, musí se lít do motorky olovnatej benzín nebo natural s aditivama (do pařeza)? Já jsem to tam nikdy nelil a nic se neposralo! Nebo máte s tím nějaké své zkušenosti? Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 16:03
Jméno: Radunov
IP: uživatel2059
díkes chlapi
Datum: 24. června 2008 16:03
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
pekáč ventyly nemá takže tam lij olej a buď v klidu.
Datum: 23. června 2008 22:09
Jméno: Js
IP: uživatel340
Olovnatej benzín se už u nás nevyrábí. Místo olova se používá sůl draslíku. Nepamatuju si přesně co to je za sůl. To je jen proti vytloukání ventilových sedel.
Datum: 23. června 2008 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel3295
hlavne tam lej dost oleje!!
Datum: 23. června 2008 16:47
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
dvoutaktu to je jedno.. jinak ja mam zkusenost takovou ze s tema aditivama de akorat rychlejc do hajzlu valec...
Datum: 23. června 2008 16:18
Jméno: Michal
IP: uživatel650
Posl.aktualizace: 23. června 2008 14:59
jj muzes ! bez problemu!
Datum: 23. června 2008 14:59
Jméno: celadnan
IP: uživatel202
 Ahoj Seso, se vsi uctou se te chci zeptat,jestli by nebylo možne na téhle stránce udělat odkaz na chat pro příznivce simsonů.Žádné náhradní díly, ale jen ten chat, myslím ze by pribylo mnoho priznivcu a vsichni by byli spokojeni.Fichtlům a Simalum zdar,Celadnan
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 21:48
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3294
simson je urcite lepsi...tvrdte si co chcete ale je to tak, ci uz je to perovanie, vykon, prevodovka ... A dokonca ma aj otackomer coz je vacsiny ludi srdcovka...na sima sa daju aj lepsie zohnat nd(nove), pretoze fabrika ktora ich robila tie diely stale vyraba...nie jak jawa...
Datum: 23. června 2008 21:48
já mám fichtla i simsona .. fichtl je super stroj ale všechno je tam divně řešený mno .... simosna sem si koupil páč má přecejenom 4 kvalty a je o 0,12 kW silnější  a ještě myslím že na FICHTL CHATU je spouuuusty simsoňáků a skoro nikomu to nevadí...
Datum: 23. června 2008 21:41
ted mi asi budete chtit dat přez hubu ale kecy na tema simson je sračka se mi zdaj ubohy a trapny nadavate na nej ale přední vidle si znej na fichtla date
Datum: 23. června 2008 18:15
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
jeste to tak me staci kdyz simsona videm a chci blit je to hnusny nemecky nebo ci zgarb a zvlaste ten zvuk
Datum: 23. června 2008 16:36
draku jelikos jsem tvurce vsecho co tu beha a tlaci,,,,tak bohuzel tento pozadavek se zamita,,,neptej se proc,,,, toto neridim ja ale srdce a mysleni,,,v tom ja nejedu uz davno od te doby co sem to zacal tlacit
Datum: 23. června 2008 14:42
 zdar draci stala se mi taková věc že jsem rozdělával motor a nějak mi píst na konci na hoře kama tam teče benzín tak se mi to kousek odlouplo nevím jestli to něčemu vadí a jestli to mám nějak obrousit aby mi to neškrábalo ve válci a jestli mi to třeba nezvýšší výkon když tam nateče dřív benzín??ale díval jsem se a na druhém motoru to mám taky zbroušenné a na internetu to nějaky vyfoceny motory měly taky tak mi řekněte PLS o co tady jde díky moc!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 21:36
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no pokud to těm co to prezentujou na internetu funguje a ty bys to udělal úplně (!) stejně jako to mají oni, tak nevidim důvod proč by to mělo něčemu vadit. ale být tebou si zjistím jak na to těm pokusnejm králíkům doplácí motor, jestli na to teda nějak doplácí.
Datum: 23. června 2008 21:36
 zdarec draci mam simsona S51 apotreboval bych sehnat srouby co drzi hlavu protoz se me na tom strhali zavity a ja sem ty srouby nekam schoval a ted je nemuzu najit , a jeste do toho aji pisti protoze jak sem mel oddelaou hlavu tak malej bracha to chtel nakopnout a pist se ze spodu olamal , diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 18:30
Jméno: Michal J21
IP: uživatel1711
tahni do haje se simakem toto je FICHTL pokec
Datum: 23. června 2008 18:30
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3294
www.sim-ba.sk
Datum: 23. června 2008 16:09
Datum: 23. června 2008 13:22
 Nevíte někdo kdy se koná burza v Chotusicích u Čáslavi?? Tam by se nejspíš dali sehnat ty vidle z 90.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 14:35
Moc dík
Datum: 23. června 2008 14:35
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Jestli sháníš vidle na jawa 90 tak bych jedny měl po repasi, skoupil.j@seznam.cz.
Datum: 23. června 2008 13:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Chotusice 26.7. 2008 a Kladno (Velká Dobrá u Kladna) je 9.8.2008
Datum: 23. června 2008 13:03
Jméno: Lulikaj
IP: uživatel250
 Mužu motor očistit naftou???????? Jen očistit?????? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 11:54
Jméno: musa
IP: uživatel3293
technickej benzín *yes*
Datum: 23. června 2008 11:54
nafta je mastná ale čistí dobře já když rozebírám třeba motor tak šrouby co si schovávám tak čistím jedině v naftě jak je mastná tak ti sezreznou
Datum: 23. června 2008 11:45
jasne ze muzes ale lepsi by to bylo technicakem nafta je myslim mastna.
Datum: 23. června 2008 11:01
 Zdar draci, potřeboval bych helpnout, nemáte někdo zkušenosti s vidlema z 90 na pionýru?? Chtěl bych je koupit na mého závodního pionýra, ale nevím jestli tam budou pasovat, kolo by mělo, co jsem koukal má stejný náboj, ale nevim jak to je s krkem?? Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 20:24
Datum: 23. června 2008 20:24
No mám cross úpravu jde o to, že právě zadek mám zvedlej a i když jsem dal dopředu 21 kolo, tak je to pořád trošku nahlý na předek, tak by se mi trošku delší hodili. Nevíte někdo jak přesně jsou dlouhý, od uchycení kola po spodní část krku?? No a na vidlice ze simsona bych musel sehnat zase jiný kolo ne?? Na 90 je stejnej náboj jako na fichtla a já to kolo mám právě přepletený.
Datum: 23. června 2008 20:21
Heleď a co máš vůbec za závoďáka? silnici nebo cross?
Datum: 23. června 2008 19:08
Ne z Jawy 90 nedávej! Radši dej ze simsona nebo z něčeho jinýho! Ty tam dou bez problému. Z jawy 90 sou příšerně dlouhý a i když zvedneš zadek tak to bude šílená koza což jízdním vlastnostem ani vzhledu nepřidá! Druhá věc je že 90-tky sou u nás už dost vzácný veteráni, takže je škoda každýho dílu, kterej padne na nákou crossovou úpravu! Chlapi devadesátek už je málo, tak je prosim nekurvěte!
Hux
Datum: 23. června 2008 19:04
kamos je ma na fiku a nic nepredelaval.
Datum: 23. června 2008 15:34
hej dej tlumice z ČZ 175 cross ty tam pasujou uplne bez problemu a sou jeste delsi nez z jawy 90! ja je tam mam taky muzu ti poslat foto jestli chceš?
Datum: 23. června 2008 14:56
Teď jste mě trochu rozhodili  musí se to tedy do pionýra zkrátit, popřípadě jestli jsou potřeba ještě nějaké úpravy?? Chci si v tom být jistý, proto se ptám.
Datum: 23. června 2008 14:39
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Jedny vidle z 90tky mám jestli máš zájem, skoupil.j@seznam.cz
Datum: 23. června 2008 13:29
já mám doma vidle z j90 a maj myslim delší tu trubku co je v krku přeba když sem dával na j 90 vidle z čezety tak sem musel prodloužit tu trubku protože byla krátká
Datum: 23. června 2008 11:47
Ty jo tak to je paráda, to je asi jasná voba, přemýšlel jsem nad vidlema ze simsona, ale když takhle všechno pasuje, tak beru z tý 90. Nevíte ještě někdo jestli jsou vyšší ???
Datum: 23. června 2008 11:04
Cau jj pasujou tam presne ma to stejnej krk jak fik i riditka tam pasnou z fika takze pohoda,a kolo taky.
Datum: 23. června 2008 10:33
 brej den draci prosím vás jakej je rozdíl mezi PLNOU SYNTETIKOU A NORMAL OLEJEM?????? díkec..........
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 12:58
Jméno: Js
IP: uživatel340
Základ minerálního oleje je frakce ropy. Základem syntetického oleje je uhlovodík vzniklý poskládáním molekul benzínu do větších molekul.
Datum: 23. června 2008 12:58
Jméno: pavko
IP: uživatel430
to je tezke vysvetlit ale je to v tom ze plna syntetika se skoro 100%spaluje maze o dost víc nez mineral ma tensi mazaci film vydrzi lepsi zatizení apod je vyrabena syntetickou cestou myslim z parafinu
Datum: 23. června 2008 11:41
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
 Zdar draci, mam 175 a jede na 3/4 plynu lip nez na plnej, ale jak se dostane do otacek muzu dat plnej. Ale kdyz je v nizkych a dam plnej tak se to zakucka a pak se pomalu rozjizdi. nevim co s tim je moc chuda smes nebo bohata??? mam tam otevrenej papirovej filtr. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 21:32
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Jo diky, prave cistim karbec je mozny ze byla ucpana hlavni tryska ale kdyzatk to vyzkousim. Jo a jak ma byt moc zasroubovanej ten regulacni sroubek draci? nikde v navodu to neni jen vim ze jehla ma byt ve 4. zarezu
Datum: 23. června 2008 21:32
zkus se kousek projet bez filtru, a podle reakce poznaš jestli to je filtrem nebo ne (měl jsem podobný problém)
Datum: 23. června 2008 11:19
Cau to poznas podle svicky jestli ji mas cernou tam ti tam jde moc benalu,no na filtr bych to moc nevidel ale muze to byt tim ze tam jde vetsi koncetrace vzduchu.
Datum: 22. června 2008 23:24
 zdarte draci nutně potřebuju lanko od přední brzdy na čz125/512 cros nebo delší lanko na 175
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 20:36
Jméno: dejv
IP: uživatel455
nj,ale kde ho zehnat
Datum: 23. června 2008 20:36
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
hej ja taky
Datum: 23. června 2008 16:58
 cus draci,dostal se mi do rukou velký tp na jawu 21.bohužel ale nejsou napsané na mne,co bych mel tedy udelat?kontaktovat posledního majitele?icq-497208446.moc dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 0:12
No nejlépe se sním domluvit o přepisu za předpokladu, že nejsou vyřazené...
Datum: 23. června 2008 0:12
Jméno: wdf
IP: uživatel1337
 Zdar co by se stalo kdybych vořezal setrváky jako do čtvetrce???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 22:08
myslim si že bys je nevořezal a když jo tak dost těžko
Datum: 22. června 2008 22:08
jj jak rika BO je to hovadina
Datum: 22. června 2008 21:44
Cuss ja si myslim ze by to neslo,a urezat uz teda vubec ne jestli chces zmensit setrvak tak si ho nech stocit nebo se tam vrtaji otvory pro snizeni hmotnosti,ale urcite to nerezej bude to hazet a bude to mit strasne vibrace ze si na tom prdel neudrzis  a mozna by byl problem i se smesi.
Datum: 22. června 2008 21:43
přemejšlej - motor by šel vybracama do piči protože by nebyl vyváženej okamžitě by vodešli ložiska nebo by ti to vubec nefungovalo no prostě amsolutni hovadina
Datum: 22. června 2008 21:38
 Zdar draci.určite tu máte nekdo babetu s kartičkou......ja mam krasnou babetu po renovaci bohužel ale bez kartičky.chtel bych si vyrobit duplikát a proto bych ptřeboval poslat fotku nebo oskenovanou vaší kartičku.číslo rámu a motoru klidně vymažte-stejne si tam napíšu svoje.stačila by jen fotka......moc dekuji-icq je 497208446
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 9:50
Jednoduchá věc,sem nepíšeš a oni ti vystaví duplikát-/www.motomaxsro.cz/index.php?nastav_lang=cz&klic=33
Datum: 26. června 2008 9:50
Jméno: dejv
IP: uživatel455
 zdar seso mám čezetu 175 a dal jsem tam tlumiče z krosky čz 125/512 a je krátké lanko na přední brzdu nemohl bys někde sehnat delší aspon o 20cm? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 21:21
SORAC ANI RANU
Datum: 22. června 2008 21:21
 zdarte fichtlaři jaká je podle vás nejlepší SVÍČKA do pincka?????????? a proč? díkec za answers.........
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 11:43
Jméno: pavko
IP: uživatel430
champion l82c nejlespi svícka prodava se taky l82ycc muze byt taky dobra 2 medena elekroda + predsunute jiskriste ale champion l82c dostacuje nadherne
Datum: 23. června 2008 11:43
Brisk N15C staci vzyt na BRISK dnes jezdi i zavodni motocykly ale pro narocnejsi bych taky doporucil tu NGK B8HS.
Datum: 23. června 2008 10:36
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
ta NGK je drazsi vice vydrzi mam ji a i kdyz to vari vzdycko mi to chytne na 2 naslapnuti za studena na 1
Datum: 22. června 2008 21:14
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
Podle mě jsou Brisk N15C a NGK B8HS na stejné úrovni, záleží jen na tom jestli člověk koupí český výrobek, nebo cizí...
Datum: 22. června 2008 21:10
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
Nejlepsi je NGK B8HS
Datum: 22. června 2008 21:06
Jméno: musa
IP: uživatel3285
dík koupím
Datum: 22. června 2008 20:43
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
Nejlepší svíčka by byla asi nějaká drahá Championka, ale pro normální použítí určitě BriskN(14,15,16)C... Typ podle toho jak ti to chytá, jestli potřebuješ studenou nebo teplou, taková nejlepší je N15C(podle mě)....
Datum: 22. června 2008 20:40
 zdar seso,hele minulou strědu,čili 11,6 jsem si objedna pár dílů a stále mi nic nepřišlo!nevýš kde se stala chyba?potvrzení o obědnávce jsem obdržel a i tvůj meil že to pošleš následující den.Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 5:01
meil mi přišel dtete ještě ten den a hned 2,jeden z automatu a druhý odtebe
Datum: 23. června 2008 5:01
pokud ti nepridsel mail tak ani me nic neprislo,, je to autom,,nastaveno,,zkus to zas dokud ti nepride mail
Datum: 22. června 2008 21:27
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci mam takovej problem nejak nemuzu seridit spojku newite jak ji mam presne seridi aby mi neprokluzovala?dok za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 16:59
hele mě dělalo prokluzování moc hustej volej
Datum: 23. června 2008 16:59
hele mě dělalo prokluzování moc hustej volej
Datum: 23. června 2008 16:58
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
jo bo se ti mohl povolit spojkovy kos
Datum: 22. června 2008 21:15
jj to je taky mozny ze mas v ... lamely tak se na ne koukni neni to zas moc prace  jestli budou spatny tak ti doporucuju ty FERODO lamely tady od sesy mam je taky a spojka chodi jak ma.
Datum: 22. června 2008 20:42
Jméno: deny
IP: uživatel2971
Zdarec je mozny ze mas scesane lamely na spojce proto by ti to neslo
Datum: 22. června 2008 20:35
tim sroubkem v pravym krytu nebo pak si to dolad tim sroubkem na lanku u packy a musi to chodit,a presne to sladis kdyz slapnas se zmacknutou spojkou a bude brat tak sroub dotahnes a kdyz pustis spojku a bude klouzat tak povolis vic ti takhle neporadim.
Datum: 22. června 2008 19:43
Jméno: michal
IP: uživatel627
 CAW. Mám takovej dotaz, bude vadit když místo specialu budu lejt do simsona natural 95 ?? (25 roku se tam lil jen special),poradte,chci to proto že si myslím že je natural výkonějsší(v oktanech).dekan
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:01
Jméno: Js
IP: uživatel340
Bez problému. Neměl bys poznat rozdíl.
Datum: 23. června 2008 13:01
Jméno: musa
IP: uživatel3285
jj ja tez furt jezdilo na 95 a ted jezdím na 100
Datum: 22. června 2008 20:28
Cus...vubec by to nemelo vadit.taky sem to takhle udelal a zadny problemy s tim nejsou
Datum: 22. června 2008 19:18
 Ahoj, potřebuju poradit. Jak mám utěsnit místo mezi výfukem a kolenem? Kotel mi to tam střílí a dost mě to štve.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 21:59
Jméno: tomasS
IP: uživatel2368
Díky za radu všem. Nakonec jsem to omotal tím teflonem a narval to tam. Uvidím, jak dlouho to vydrží
Datum: 23. června 2008 21:59
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
hele, jak je hliníkovej prah u škodovky starý, tak sem to rozklepal na rovno, obmotal to kolem vejfuka a kolena, stáhl to dvěma eskapáskama ,( pokud víš co to je..  ) na kolenu a na vejfuku a je to zlatý, - hlavně nic nevař!!! maxilálně nějakou polívká, ale kolena s vejfukem určitě ne!!!
Datum: 23. června 2008 21:29
Jméno: Js
IP: uživatel340
Mě se osvětčila teflonová páska. Těm co by to chtěli vařit, ruce urazit.
Datum: 23. června 2008 15:15
Je to naprostá kravina, zásadně nevařit,l díly na pionýry poměrně rychle ubejvaj právě díky takovejmdle kutilům a kurvičům!
Datum: 23. června 2008 9:48
Jméno: mara
IP: uživatel426
varit nic jinyho pac to mikdy moc netesni a jaky pak kurveni stejne pokud je to starej vejfuk tak na nem neni nic zajmavyho a ty vejfuky se svarovaly i za miho taty a nikdo neprudil
Datum: 23. června 2008 7:52
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
taky sem koupil mustanga se zavařeným vejfukem, to byl nákej inženýr, nešlo to vyčistit a vubec to nejelo, tak sem dal jinej a vyčištěnej a šlape to jako hodinky a za to vaření bych dal fakt někomu facku...jak už řekl BO, vařit to je naprostá kravina z těch důvodů co už vyjmenoval...
Datum: 22. června 2008 22:07
ste kkti vživotě nevaři 1.špatně se to čistí 2. když to budeš dávat na jinyho fechtla tak ti to s největši pravděpodobností nebude sedět 3. kurvení origo dílů 4. když někdo renovuje nemuže tam dat nic jinyho například já mám upe novej vejfuk asi za 2000 takže svaření nepřipadá v úvahu a ta azbestovka nevilitne pokud ji tam daš dost a dobře stahneš
Datum: 22. června 2008 21:45
Jméno: Kooper
IP: uživatel2669
jednoznacne svařit
Datum: 22. června 2008 21:35
Jméno: Kastlík
IP: uživatel2669
Svar to jetli je tam takova díra tak je to nakonec stejne nej svarit ta azbestovka ti vylítne
Datum: 22. června 2008 21:34
Jméno: Bohous
IP: uživatel2669
ahoj ja bych to svril a myslim že je to nej
Datum: 22. června 2008 21:33
TO prcan: Já bych to nevařil hlavně z toho důvodu že to je kurvení originálních dílů!!!
Datum: 22. června 2008 21:26
Jméno: prcan
IP: uživatel2669
nevim co to kecas to je normalni strasne moc lidi co znam si to taky nechalo zavařit a ja nevidim duvod proc by ne ja tam akorat vetsi problem s cistenim
Datum: 22. června 2008 21:13
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3273
to: Weaponman , ty budes niaky technik    ze zavarit...  naj rada na fichtlkramku za posledny rok....
Datum: 22. června 2008 20:26
Blbost nevař to! utěsni to azbestovou šnurou a stáhni objímkou, a jestli ti to střílí tak to pravděpodobně bude předstihem nebo hladinou!
Datum: 22. června 2008 20:00
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
aspon to ma dobrej zvuk ne jo utesni to silonem nebo zavař
Datum: 22. června 2008 19:51
|



|