slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2233  2234  2235  2236  2237  2238  2239  2240  2241  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
custe nevite jak se dela metaliza mam babetu a chci ji dat origo barvu tak pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel2961    
Musíš koupit metalízovou barvu a pak až to uděláš tou metalízou tak to ještě 2 krát nebo 3krát přestříkat bezbarvim lakem ale to je napsaný na obalu........a musíš povrch odmastit jinak to nebude dlouho držet .
 
 
Datum: 21. května 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
mosíš mět metalízovů barvu!!!
 
 
Datum: 20. května 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: JanoS      IP: uživatel2194    
Nevíte jak se sundavá rotor u babetty? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel3056    
iba opravim fikulína ten šroub je tam m6 jinak vše ok
 
 
Datum: 21. května 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: JanoS      IP: uživatel2194    
konečně někdo rozumný, mockrát ti děkuji
 
 
Datum: 20. května 2008 21:45
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Kluci je vidět že ste to nikdy nedělaly a radíte kraviny....! Vyšroubuj šroub kterej rotor drží..to je M5....našrub M8 ten se opře o kliku...! podrž silně rotor....utáhni silou a ťukni na šroub.....utáhni ťukni utáhni ťukni.....lup a je dole....! Stejně jako u fíka...:-)
 
 
Datum: 20. května 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel3087    
janosy a to je problém si ten stahovák vyrobyt???
 
 
Datum: 20. května 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: JanoS      IP: uživatel2194    
Tak mi ukaž jak se ti podaří ho tam narvat nebo máš nějaký s úzkýma packama?
 
 
Datum: 20. května 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
stahovakem :-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. května 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
nevite nahodou nekdo jak byla ta stranka JAWA 21 s motorem z 250?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel1651    
Já vim co to má za motor,ale otázka je jestly to ví von...
 
 
Datum: 21. května 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: majkl      IP: uživatel650    
a taky tady někdo nepoznal motor z 250-tky a z ČZ 175...: :-D :-D
 
 
Datum: 20. května 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel1651    
http://www.sweb.cz/pacop/moto/jaw.html ???
 
 
Datum: 20. května 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: medvídek      IP: uživatel1732    
šlo by tohle použít na čz 175/477. Pomohlo by to něčemu? http://www.scootland.cz/zbozi/stage6-karburator-s6-racing/?v=PWK28%20R/T odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: adas      E-mail:      IP: uživatel1069    
Je to dobrej karb, nejspíš bude potřeba zvětšit průměr sání aby to mělo větší průměr než má ten karb difuzor. PWK 28 mám na prodej viz. http://www.adas.chytrak.cz/pwk.htm myslím že zlepšení by bylo určitě, ale jak hodně těžko říct.
 
 
Datum: 21. května 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Vynikající karbec to je....:-) Nejlepší zkušenosti...!
 
 
Datum: 21. května 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
pokud to je serie tak se na to vybodni akorat to bude vic zrat
 
 
Datum: 21. května 2008 6:46
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel3084    
Zdravim vsechny, chtel sem se zeptat jak mam na jawe05 vystelovat volnobech chcipa mi to na volnobech. Myslim ze se to steluje na karbecu ale newim jakym sroubkem. Diky moc za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel1653    
Tohle když člověk čte jak se musí zahřát motor a tak a pak zas něco jinýho tak je to až směšný
 
 
Datum: 21. května 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: marc      E-mail:      IP: uživatel2744    
Zdravím tě, já ti radím jinak! Nemusíš to mít zahřáté ale musiš to mít chcíplé! Je to ten prostřední šroub s pružinkou!utahuj jí! Ale nezapoměn dát plyn naplno je tam totiž to soupátko a když to neudělaš tak to soupátko prodšravíš o ten šroub je špičatej! poku ti todle nepude zkontrolij jestli už tam ta díra není jinak to neseřídíš!! Dýštak me kontaktuj na e-mail
 
 
Datum: 21. května 2008 11:10
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Nejprve se musí ohřát motor - projeď se kousek a až bude zahřátý, pak zastav a začni štelovat volnoběh tím šroubkem mezi tryskami buď dovnižtř (otáčky se zvyšují) nebo (snižují se), pokud to stále nejde, podívej se, jestli nemáš napnuté lanko - to musí být volné a musí mít málý krok naprázdno před záběrem, také zkontroluj, jestli se volně pohybuje a nezadrhává, každopádně šoupátko ti musí v karburátoru dovírat, jinak to neseřídíš.
 
 
Datum: 20. května 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: Hobit      IP: uživatel417    
nebo na karbecu jak mas lanko povolenim pridats otacky a naopak
 
 
Datum: 20. května 2008 19:46
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
Zleva mezi tryskama šroubek s pružinkou
 
 
Datum: 20. května 2008 18:35
 
 
 
 
Jméno: Kajbr      E-mail:      IP: uživatel768    
nevite jak mam zapojit stojan? mam mustanga,nebo jestli nekdo ma schema nebo nejakou fotku kde to jde videt, tak az prosim posle na icq 354-524-951 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: riddder      E-mail:      IP: uživatel1201    
zdar rideři.chtěl bych si na svou crossku upevnit nějak stojánek z pařeza.Nemáte někdo foto jak to bylo uchyceno původně u originálu?nebo jak to mám uchytit? dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: Ottar      E-mail:      IP: uživatel3049    
Zdar chlapy,mám takový problém.Složil jsem motor po GO a momentálně když ho nášlápnu ,jde na prví a řve jako kráva.Nereaguje mi šroub na volnoběhu-plyn se mi vrací lanko neni přidřené.Kde to může přisávat zvduch?vše by mělo být utěsněné.Jak je to s těsněním pod zapalováním?Díky za nápady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: Ottar      E-mail:      IP: uživatel3049    
DÍKY ZA RADU mrknu na to.Po 20 letech se do toho musím znovu dostat. :-))
 
 
Datum: 20. května 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
Pod statorem je gufero jinak vše překoukni a dobře dotáhni (hlavně karbec-válec-kolínko)
 
 
Datum: 20. května 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: zar      E-mail:      IP: uživatel265    
toto je mnou upravený mustang Tuning 2008 http://www.youtube.com/watch?v=kgWI2XYeYLg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 14:29
 
 
 
 
Jméno: empty      IP: uživatel796    
je to fesne akorat to tam kazi to sedlo..me osobne se moc nelibi
 
 
Datum: 21. května 2008 14:29
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls      IP: uživatel2144    
Je to dobrá úprava, mosim pochválit, enom bych něco udělal s tim zadkem, to sedlo je moc vysoké a celkově to ze zadu nevypadá moc dobře, zbytek je jinak fakt v pohodě....
 
 
Datum: 20. května 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: blazenn      E-mail:      IP: uživatel3086    
Muj mail: simon.bartal@post.sk Posli mi pls tu pesnicku diki moc.
 
 
Datum: 20. května 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: cafsv      IP: uživatel525    
a este 100x to sem dej aby ti to vsichni pochvalily
 
 
Datum: 20. května 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel2870    
joo, ten je celkem pěknej
 
 
Datum: 20. května 2008 18:38
 
 
 
 
Jméno: as      IP: uživatel1201    
toto tu uz bylo myslim,ale je to super.
 
 
Datum: 20. května 2008 18:10
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
pokud je to fakt tvoje tak tohle jsem uz pred nedavnem videl a je to vazne kruty
 
 
Datum: 20. května 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel2365    
Ahoj Saso neměl bys hnací hrídel k přední rozetě na jawetu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3092    
ti mogo sak predna rozeta sak vipravjaj trochu jak covjek to je rozeta?sak sekundarne kolecko.a je to nasunute na hrideli a tu mislis ne?
 
 
Datum: 21. května 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel2365    
ne to jak mas prední rozetu tak tu hrídel na ktery je tak tu
 
 
Datum: 21. května 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3086    
ale tebjeto jebe sak na sekundarne kolecko ne?zapoj aj rozum ti bubne
 
 
Datum: 21. května 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
:-) k přední rozetě? ty máš náhon i na předek? Myslel jsi asi buben...
 
 
Datum: 21. května 2008 7:08
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel3082    
ahoj, kdyz udelam na fichtla prime sani je vykon nejak znatelne vyssi? Hrozi mi, ze se mi neco stane s motorem? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2008 9:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Souhlas MIRO, jak jsem psal může zlepšit zážeh v kritických nízkých otáčkách (nestabilní směs ve spalovacím prostoru) a při vysokých (krátká doba na nabití indukční cívky - slabá jiskra)... řekl bych že popisuješ přesně to samé co jsem měl na mysli. Ale o zvýšení výkonu bych nemluvil, i tvůj stroj by na brzdě vykázal stejný výkon, jak před úpravou (v klasických provozních otáčkách). Také mě lákalo si tyristorové (kapacitní) zapalování vyrobit, ale za ten subjektivní dojem mi to nestálo vzhledem ke spolehlivosti jawácké klasiky. Nevím jakou konstrukci máš ty, ale já bych býval zvolil konstrukci s měničem na 300V a nabíjením kapacity, vybíjené přes indukčku tyristorem... elegantním řešením by bylo převinout zapalovací cívku magneta aby rovnou dávala dostatečně vysoké napětí sama, ale neznám nikoho, kdo by mi ji navinul, aby splňovala dostatečnou mezizávitovou izolaci. Pozitivní posun v otáčkách nahoru, kdy standardní indukční zapalování selhává se dá očekávat. Problém který mě odradil je ten že je třeba pro měnič navinout transformátor a udělat vibracím a otřesům odolnou konstrukci. Navíc otáčky kolem 6000/min mi trhají srdce a z dlouhodobého hlediska motoru provozovanému v tomto pásmu otáček zásadním způsobem zkracuje životnost. Tedy jsem to celkově zhodnotil jen jako neopodstatněnou užitečnost :o)
 
 
Datum: 23. května 2008 9:24
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
spravne zapalovani smesi je snad to nejdulezitejsi co muze byt... zbytek si odvodite sami:-)
 
 
Datum: 21. května 2008 16:29
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Nevím jak ty Chong ale mně to tyristorko zlepšilo chod za plynem a posunuly se maximální otáčky. Dřív jsem jezdil tak 40 v hodině a teď jedu 50 na půl plynu. Když to tak povím je to vlastně čiptuning dvoutaktu. A lidi co s ním jeli tak říkaly že je to ohromně znát. Ten odpich z místa a akcelerace je něco úplně jiného než série.
 
 
Datum: 21. května 2008 7:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Kup si za ty kačky jinou motorku.. tyristorové zapalování výkon nezvedne, je to JEN ZAPALOVÁNÍ... pouze může mít příznivý vliv na úspěšnost zážehu. Např pro magnetové zapalování v kritických nízkých a vysokých otáčkách. Jediné co by mělo význam je spádová karburace a jazýčkové sání... pak třeba i vybroušení kanálů a případně jejich další přidání. Ale pozor! Jakékoli zvýšení výkonu (v případě jawy 50 už jedině otáčkami!) musí mít adekvátní změny i na zbytku soustrojí... tedy.. zvýšit dimanzaci kliky, zlepšit uložení kliky, přesnější vyvážení kliky, zesílení převodovky a spojky. Takže je to komplexní problém na to aby jen jednoduchou úpravou šlo zvýšit výrazně výkon za pár kaček. Věř mi že od typu 550 ušla jawa 50 veliký kus cesty a že všechny levné způsoby zvýšení výkonu již větší kofři z vývoje jawy vyčerpali dávno před tebou... Jde to, ale poptej se lidí co dělají do tajných závodů co to stojí prachů a přesto jejich stroje kolikrát nevydrží ani ten závod.
 
 
Datum: 21. května 2008 7:19
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Pokud chceš zvednou výkon tak obětuj nějakou tu kačku a máš někoho kdo dělá elektroniku tak si kup TYRISTOROVÝ ZAPALOVÁNÍ.
 
 
Datum: 20. května 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
na to se vyser akorat to vyc bude zrat a rvat
 
 
Datum: 20. května 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
zdarte pls kolik koni je 11kw?????dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
15k a hotovo
 
 
Datum: 20. května 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: Holub      IP: uživatel210    
jj...11KW= 14,96 koní. (1KW=1.36k)
 
 
Datum: 20. května 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
jj zaokrouhleně je to 15!,vždycky to číslo v kw vyděl 3 a vynásob 4 a výjde ti počet koní!!
 
 
Datum: 20. května 2008 17:22
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
15 koni
 
 
Datum: 20. května 2008 17:14
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
14,96 přesně
 
 
Datum: 20. května 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel2605    
Malo by to byt neco kolem 17,6 kone ale nevim jiste
 
 
Datum: 20. května 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: Kajbr      IP: uživatel768    
zdravim, vim ze to je blba otazka, ale chcu se ujistit, jak mam lepit ty orig. nalepky co tady jsou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
rozlepis ji,misto na ktere ji chces,musis ocistit a odmastit a to misto navlhcis,nalepis ji srovnas si ji jak ji chces protoze ona po te vode klouze a pak houbickou tu samolepku prejedes aby se voda pod ni dostala ven a je hotovo
 
 
Datum: 20. května 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
rozlepíš ji,přilepíš na místo,pořádně uhladíš a slíkneš tu ochranou fólii
 
 
Datum: 20. května 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: jmuky      IP: uživatel3078    
Zdravim Draci, mam originál válec i (kroužky a píst) a chystam se ho nasadit, ale nevim jestli ho (ten válec) mam ze vnitř vysřit kapkou oleje nebo to nechat tak. Mám totiž strach, že by se to mohlo kousnout. Díky Draci a ať žije fichtling odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2008 15:32
 
 
 
 
Jméno: kajbr      IP: uživatel768    
a nezapomen trochu maznout olejem tesneni pod valec, a hlavne ten pist zajezdi
 
 
Datum: 20. května 2008 15:32
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
Tvoje starosti bych chtěl mít.Mázni to trošku olejem a je to,nebo si jako myslíš,že tím něčemu uškodíš?:-)
 
 
Datum: 20. května 2008 14:15
 
 
 
 
Jméno: Spářa11      IP: uživatel1215    
ja myslim ze pokud je to dvoudobej motor tak by by neuškodilo tam trocha maznout ae pokud das dobre kroužky do zamku tak by to melo jet no problem
 
 
Datum: 20. května 2008 14:11
 
 
 
 
Jméno: skica      IP: uživatel3072    
ahoj, chci se zeptat, když budu mít sportovní průkaz na krosku, můžu s ním přejet třeba kus po silnici na trať, nebo se ani se sportovním průkazem na silnici nesmí. dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2008 11:37
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na silnici mužeš ale nesmí tě chytit to by potom byl problem. :-)
 
 
Datum: 23. června 2008 11:37
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel3056    
jak a de sa to vybavuje kolik musíš mít roku a kolik to stoji?a pro jake motorky to plati???dík za odpovjedi
 
 
Datum: 20. května 2008 19:23
 
 
 
 
Jméno: vejtek      IP: uživatel3080    
nesmí!!!!to je jako kdyby si chtel ject po selnici kdyz mas jen obcanku ty strejdo!!!!
 
 
Datum: 20. května 2008 15:05
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel3075    
cau reknetemi nebo napiste jestli muzu jezdit na fichtlovi kdys mam skupinu AM prosim odepiste na e-mail odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 22:53
 
 
 
 
Jméno: jochen18      E-mail:      IP: uživatel3262    
Ahoj mozes na tom jazdit ja mam 21 aj 550 a ked ma chtili zelenaci tak im nic nevadilo.
 
 
Datum: 19. června 2008 22:53
 
 
 
 
Jméno: Stinovlas      E-mail:      IP: uživatel3024    
nevim jak 550, ale ja mam 555 a ta ma 60km/h... r.v. 1960
 
 
Datum: 19. června 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Teoteticky mohl, protože pár pionýrů má v TP napsáno max. rychlost 45km/h, to bys pak mohl, ale jinak ne. Ale pokud je nemáš, tak A1
 
 
Datum: 20. května 2008 12:41
 
 
 
 
Jméno: miulhaus250      IP: uživatel2243    
nemuzes,protoze pionyr 20/21/23 má konstrukční rychlost 65km/h.Mohl bys jedině na pionýrovi 550,ten uz je ale hodne vzácný
 
 
Datum: 20. května 2008 12:29
 
 
 
 
Jméno: Kabrnák      IP: uživatel111    
Potřebuju poradit , myslíte že je toto podfuk ? http://www.hellomobile.cz/zmobile/help.jsp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2008 23:54
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Nevim no, já bych se toho bál takových věcí už tu bylo a vždy z toho vylezla syčárna...
 
 
Datum: 19. května 2008 23:54
 
 
 
 
Jméno: H.C. Racing      E-mail:      IP: uživatel3069    
Zdravím, přináším informaci o srazu fichtlů :-) 7. CELOSVĚTOVÝ MOTORKÁŘSKÝ SRAZ DO 50 ccm Dne: 7.6.2008 od 9.00 hod., Místo: Všelibice u Českého Dubu. Dopoledne spanilá jízda, odpoledne soutěže, večer kapely, občerstvení a zábava na celý den:-) Zahrají kapely WALDA GANG a BERRY. Srdečně Vás zve H.C. Racing team www.hcracing.cz info tel: 608 216 952 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: Nick      IP: uživatel1318    
zdarec pořád mě u fíka teče benál z karbeca odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2008 19:24
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
ty jmuku a co ti to pomuze kdyz otevres ventil tak se ti to zase zaplni :-D taka demence postupuj dle rady georda a na toho vola radsi nedavej :-D stejne by to v danem problemu nepomohlo
 
 
Datum: 20. května 2008 19:24
 
 
 
 
Jméno: jmuky      IP: uživatel3078    
To mi dělalo taky. Takže zaprve si zavři palivový ventil a potom si odšroubuješ dva šroubky z plovákové komory. Počítej s tím že ti celý obsah hadice vyteče. Vytáhni si plovák. Potom vem injekční stříkačku a odsaj trochu benálu. Hoď ho tam zpět a zašroubuj. A mělo by to být OK.
 
 
Datum: 20. května 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: Georg      IP: uživatel2646    
Máš vysokou hladinu, sundej víčko karburátoru je na něm zespod plíšek tak ho kousek odehni směrem ven a nebo je zaseklej ten čudlík na kterej ten plíšek tlačí, ten asi spíš vyměň.
 
 
Datum: 19. května 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel1318    
čus borci mám fíka a teď mi začal blbnout na jedničku jedu normálně dám dvojku taky dobrý přídám plnej na dvojku a už to chcípá , pořád musím držet cepák . už sem skoušel čistit sítko v nádrži,zvětšit hladinu v karbecu anic za rady moc díky!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2008 16:19
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel2116    
Zdar hele to mi delalo o vikendu taky tak sem vymenil celej kohoutek od nadrze a uz to jezdi jak ma,slo mi tam malo benzinu.
 
 
Datum: 20. května 2008 16:19
 
 
 
 
Jméno: Georg      IP: uživatel2646    
Jestli to jede kdyš držíš cepák tak to musí bejt jedině hladina ale skus vyhodit vzduchovej filtr jestli to bude lepší tak kup novej.
 
 
Datum: 19. května 2008 22:09
 
<  2233  2234  2235  2236  2237  2238  2239  2240  2241  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.11.2025 17:38:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu