slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2232  2233  2234  2235  2236  2237  2238  2239  2240  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel2223    
čau nevíte na kolik vyjde galvanicke zinkováni nebo chrom na rafek z pincka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2008 11:45
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Těžko může být stejné s trvalým účinkem. Chrom je otěruvzdorný a chemicky stálý, tedy neoxyduje.. Samozřejmě, pro ty co by mě chtěli chytat za slovo, vše v relacích kovových povrchů. Zinek zšedne jen na něj sáhneš, natož po styku se solí ze silnice a že by byl oxydaci odolný se moc říct nedá :o). Jeho povrch s nebývalou ochotou pokrývá bílý prášek... Jako levnější varianta chromování se v minulosti používalo niklování, ale vzhledem k tomu že se jedná o jedovatý kov, tak se již v současnosti nepoužívá. popravdě prodávané ráfky za pár stovek mají nepříliš hluboké chromování. pokud máte svoje stroje rádi, tak doporučuji motoráfky od p.Kloudy motorafky.cz sice jsou dražší něco kolem tisícovky, ale věřím že po prvním roce neslezou :-)
 
 
Datum: 22. května 2008 11:45
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
nevypadá a jestli ano, tak jenom chvíli pak zmatní
 
 
Datum: 22. května 2008 9:24
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel2223    
já ale mluvím o galvanickém zinkováni vypadá jak chrom
 
 
Datum: 22. května 2008 6:25
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      IP: uživatel1007    
Zinkování není moc pěkné, chromování drahé, kup si nový ráfek (já ho koupil za 550,-)
 
 
Datum: 21. května 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel1265    
ahoj kuci mam problem s jawou 21 kdyz je studenna tak chytne na poprvi a kdyz se zahreje tak nejde nakopnout ani roztlacit newite cim to?diky za vsechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel3181    
muze to bejt taky cívkou kdyz se zahreje tak nedave jiskru
 
 
Datum: 11. června 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel2223    
může ti sát falešny vzduch jak je motor studeny tak gufera jsou stažene a jak se zahřeje tak se roztahnou to by mohlo dělat
 
 
Datum: 21. května 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Seso,nebudeš mít originál spínací skříňku na pionýra slyšel jsem že se vyrábí někde v Českých Budějovicích nevíte někdo o tom něco odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2008 13:42
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
sorry SESO - mopedy.com nejsou to funglovky, ale údajně jsou v perfektním stavu
 
 
Datum: 22. května 2008 13:42
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
nemam ani sajn,,,,naposledy pred 2 roky polaci,,,a ted nikdo
 
 
Datum: 21. května 2008 17:56
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Zdravim, chtel bych se zeptat na tyristove zapalovani, jake stim mate zkusenosti apod. Dale bych se chtel zeptat jestli je nekdo nevyrabi treba na zakazku, mam jawu 50 typ 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2008 7:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Co já vím tak nedělá, když sem dáš email tak ti pošlu návod z nějakého starého časopisu... ale myslím si že je to zbytečné snažení. Pokud máš vše jak má být, tedy soustavu vačka + cívka magneta + kladívko + kondenzátor + indukční cívka + vysokonapěťový kabel + fajfka + svíčka + elektroinstalace zapalování v pořádku a předstih seřízenej a k tomu plsť vačky dostatečně namazanou, tak žádný takový vynálezy nepotřebuješ. Nezapomeň že platí obecné pravidlo že čím je konstrukce složitější, tím se zvyšuje pravděpodobnost závady. A to platí i pro tyristorové zapalování. Problém č.1 v elektronice motorových vozidel jsou vibrace, takže pokud se do něčeho podobného budeš pouštět nezapomeň že ti vibrace můžou během cesty způsobit studené spoje vyklepáním součástek vůči laminátové desce plošných spojů... 2. rušení zapalovací, nebo dobíjecí soustavou... zažil jsem konstrukce které ,,na stole,, běhali radost pohledět a na motorce to běhalo na h...o :o)
 
 
Datum: 23. května 2008 7:53
 
 
 
 
Jméno: Kwjety      IP: uživatel1709    
Zdarec všici, tak mě napadlo že bych si mohl udělat kapotáž na Mustanga, aspoň by to pak nevypadalo tak nedodělaně, co si o tom myslíte? Máte zkušenosti? Tady sou odkazy, předem díky: http://www.motoforza.cz/cz_250_kapotaz.html http://www.motoforza.cz/cz_250_1956_kapotaz.html http://www.motoforza.cz/jawa_24_1958-61_kapotaz.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Vždyt byl typ mustanga který měl kapotáž tak by to snad takový problém neměl bejt, dobre nápad
 
 
Datum: 21. května 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
no ze servisu vim ze je nekdy problem pridelat kapotaz ci plasty tak kde maji opravdu byt ale pokud jsi dost sikovnej mas na to prachy a hlavne spoustu casu a trpelivosti tak bych se toho nebal preji hodne uspechu
 
 
Datum: 21. května 2008 17:18
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel2508    
Zdravím všechny, vím, že to nepatří zrovna do tohoto fóra, ale zoufale sháním zapalování do hasičské stříkačky PS8.Kdyby jste někdo věděl, moc prosím dejte vědět. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: Mrcin      IP: uživatel111    
Zdarec jak mužu vynulovat tachometr na pinckovi ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2008 13:47
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
přesně jak píše patrik, s vrtačkou si akorát můžeš odzkoušet jestli šlape jak má po tom co ho složíš, ale ,,nevrtej´´ tam s tim moc dlouho ať ti tam pak sedí náhon
 
 
Datum: 22. května 2008 13:47
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel3087    
normálně ten tacho rozdělej, vyndej tyčku s číselníkem a nastav to na samé nuly.
 
 
Datum: 21. května 2008 18:12
 
 
 
 
Jméno: Mrcin      IP: uživatel111    
Tak mam novyho pincka a chcu videt kolik najedu , na vždy si nebudu pamatovat že když sem ho koupil tak že tam bylo 2500km a takle budu vedet že sem to co tam je najel ja ! asi to nepochopiš
 
 
Datum: 21. května 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
K čemu ti to bude když vynuluješ tachometr
 
 
Datum: 21. května 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Jenom 2500?Já mam kolem 40 000km.A šlape jak hodinky
 
 
Datum: 21. května 2008 17:23
 
 
 
 
Jméno: Mrcin      IP: uživatel111    
jo diky , ale vrtačka se točí rychle ne ? ale zas 2500km bude trvat fakt dlouho .
 
 
Datum: 21. května 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Připojíš ba lanko vrtačku a točíš proti směru otáčení(nevim na ktereu stranu se točí za jízdy,ale musíš proti).A de to fakt strašně pomalu
 
 
Datum: 21. května 2008 16:43
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel1651    
Hodiny práce s vrtačkou...to si radši kup novej..
 
 
Datum: 21. května 2008 16:26
 
 
 
 
Jméno: Kajbr      IP: uživatel768    
zdravim, kdyz udelam sani na fichtlovi bez te hadice a udelam to primo na karburatoru bude to lepsi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Filtr je novej:-), takze tezko... de v poho profouknout
 
 
Datum: 21. května 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
třeba máš zacpaný filtr,a jaks sundal výko,tak tam de víc vzduchu a jede to..
 
 
Datum: 21. května 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Me fik nechtel jet, sundal sem vrchni kryt a fici jak drak:-)
 
 
Datum: 21. května 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel3090    
ne bude se to dusit!!
 
 
Datum: 21. května 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: CJ      IP: uživatel1874    
tak to zkus a uvidis a zjistis ze vetsinou to jede nejlip jak je to origos...
 
 
Datum: 21. května 2008 16:18
 
 
 
 
Jméno: kajbr      IP: uživatel768    
a jeste jsem zapomnel ze by jsem sundal ten kryt
 
 
Datum: 21. května 2008 16:16
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel3056    
caw ted mi otec přines klikovku z opravy a válec s jednokroužkovím písetem a na nem je jenom číslo žádná šipka jak se to dává dík ináč fikulíne mám kroužek o síle 1mm ked tak napiš jak seto dává a tak nerad by sem to dosral hned napoprvé radte jenom skušení zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 15:56
 
 
 
 
Jméno: geroy      IP: uživatel2637    
zamok na pieste musi smerovat hore proste abi ti kruzky nemohli krizovat s kanalmi
 
 
Datum: 21. května 2008 15:56
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel768    
custe, ? jak je go motoru, co se v tom motoru vsechno vymenuje a vylepsuje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
Mění ce všechno,co je ve stavu jiném než dobrém.Ale třeba gufera se mění vždy,protože na pár korunách nemá cenu šetřit
 
 
Datum: 21. května 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: salis.      IP: uživatel2576    
zdar takže: je to vlastně skoro vše, pokud to neni v pohodě.. tzn: klikovka, převodovka, spojkové lamely+mezyplech, ložiska, br. futra, gufera, těsnění, taky se můžeudělat výbrus... jestli sem na něco zapoměl tak mě doplntě, jinak pokud je klikovka a převodovka v poho tak se většinou němění.. měj se
 
 
Datum: 21. května 2008 15:24
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
zdravim. nevíte někdo na kolik by vyšlo roslisovat a slisovat klikovku na fichtla? díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 18:08
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
rozlisování, slisování, vycentrování zhruba 250,-
 
 
Datum: 21. května 2008 18:08
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
podkova se dává mezy setrvačníky klikovky možná ti pomůže tohle
 
 
Datum: 21. května 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel3056    
a kde se vlastne dává tá podkova nemá nekdo foto??? dík
 
 
Datum: 21. května 2008 15:42
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
jo ještě by mě zajímalo, jestli se vyplatá mezy setrvačníky cpát tu podkovu,nerad do svýho motoru cpu nějaký kusy kovu navíc v místech, kde se to docala dost pohybuje..?
 
 
Datum: 21. května 2008 15:26
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel2539    
nazdar seso chci jse zeptat jestli by jsi dokazala sehnat přední brzdu na jawa mosquito diky za odpoved dyžtak zavolej na číslo 774557964 a nebo to jsem jen napiš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
draku sorac ale to po me nechtej,,sesa
 
 
Datum: 21. května 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Hej Bubáku....? :-) Chodíš sem ještě...? Ozvy se mi na ICQ...díky... 324-018-386 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 13:56
 
 
 
 
Jméno: Bedisak      E-mail:      IP: uživatel3088    
Ahojj, potřeboval bych radu. Rozbouchal jsem přední tlumiče pérování na JAWA 50 - typ 21. Chci vyměnit pouzdra, ale nevím přesně jak mám nalisovat nové pouzdra? Potřebuji rozměry kde futra mají ve vidlici být. Díkas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 8:50
 
 
 
 
Jméno: LukeCZek      IP: uživatel628    
Čus, nabízím ti moje tlumiče, nejsou sice 100% ale mám pindíky, který nejel asi 10 let, mám ho na díly tak pokud bys měl zájem za simbolickou cenu prodám - kraj Opava...
 
 
Datum: 21. května 2008 8:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Zadní pouzdro vyndáš aši těžko, já je tam obvykle nechávám. Přední vyndám tak že vezmu pistolovou trafopáječku s ohnutým hrotem a na několikrát přeruším podílně rozpáleným hrotem (odtavím) v podélné rovině pouzdro. Pak ho lehce vyndám. Následně naklepnu gumovou paličkou zadní staré pouzdro více dozadu a nové pouzdro do trubky mírně za okraj a ne několikrát (ne jak píše ABC) zvětším průměr pouzdra dokud v něm s mírným odporem kluzák neklouže. Se stavitelným výstružníkem se musí průměr přidávat po malých krocích (u oceli třeba i po 0.05mm tj. po pěti setinách u plastu to není tak kritické). Pak jej zatluču pomocí kulatiny o průměru který se opírá v celé ploše nového pouzdra, aby ho nezdeformoval, do hloubky co byl původní zadní. Pak stejným způsobem udělám napodruhé krajní pouzdro. S tím ,,mazáním,, pouzdra že musíš dělat místo vazelíně... buď v klidu, pouzdro je po stružení dostatečně hrubé v pracovní ploše, že udrží sámo o sobě dostatečné množství oleje na kluzné ploše. Spíš je lepší pouzdra vystružit trochu těsněji, aby s mírně větším odporem šly posouvat, protože si v krátké době ještě sednou a uvolní se. Je dobré před lisováním pouzder vyčistit vnitřek trubky od vazelíny a nečistot. Větší množství nečistot se může nabalit pod natloukané pouzdo a zastaví se při jeho pokusu posunout jej dozadu!
 
 
Datum: 21. května 2008 7:02
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Normálně tam silony nalisuješ (někdo je nabouchá gumovou paličkou) a pak protáhneš výstružníkem. Změř si posuvnou, jakýmají průměr kluzáky a podle toho nasatl výstružník... Nastav ho o malinko víc, aby tam byla malinkatá mezírka, jinak by se ti shrnovala vazelína a kluzák by jezdil pouzdrem málo namazaný.
 
 
Datum: 20. května 2008 22:29
 
 
 
 
Jméno: Jirkat      IP: uživatel2350    
Čau draci chtěl bych se zeptat kde a kdy budou nejbližší burzy?Předem moc děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 7:03
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
7.6. Chotusice u Čáslavi
 
 
Datum: 21. května 2008 7:03
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
to je vypsané
 
 
Datum: 20. května 2008 22:31
 
 
 
 
Jméno: DAVID      E-mail:      IP: uživatel1702    
Zdarec..shanim schema na zapojeni blinkru na JAWU 250..pokud nekdo mate piste nebo poslete na e-mail..dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Sp.s 15/54 černý přerušovač +,přerušovač žlutý na přepínač . Pravá str. blinkrů(modrý)na přepínač,levá str.hnědý na přepínač.
 
 
Datum: 22. května 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Na starých přerušovačích (škoda 100 či 1000) je to zapojení nakreslené :-) Ale to je na 12V...
 
 
Datum: 21. května 2008 11:59
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel768    
mam nalepku jawa, jak to odlepim tak mi to zustane na tom tvrdem papiru, jak to mam prilepit? vodou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 4:58
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
musis tomu pomoct nechtama aby to zustalo cele na na folill,,jinak to nenalepis
 
 
Datum: 21. května 2008 4:58
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3086    
to je tá kvalita :-D:-D:-D::-D
 
 
Datum: 20. května 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3085    
čau potreboval bych se vas zeptat jak ma bejt pist u pionyra bud šipkou dolu a nebo na horu a nevim co s tim tak diky za otpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2008 11:01
 
 
 
 
Jméno: jawac      IP: uživatel1337    
vetsi pico.... sem neslysel kde si na to prisel dr.fik?
 
 
Datum: 24. května 2008 11:01
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Hele já se díval na starej rozsekanej píst a zjistil sem,že je ůplně jedno kam šipka směřuje.Jeden zámek je přímo na tou šipkou.Takže ať to dáš šipkou nahoru nebo dolu,vždycky to bude na kanálu
 
 
Datum: 21. května 2008 15:19
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
No, dolů znamená k vejfuku,....aspoň u mě
 
 
Datum: 20. května 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
sipka smerem k vyfuku
 
 
Datum: 20. května 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3085    
fakt moc dik za odpoved
 
 
Datum: 20. května 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3085    
fakt moc dik za odpoved
 
 
Datum: 20. května 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
Obecne by sipka mela smerovat dolů. Hlavní ale je, aby byl zámek pístního kroužku nahoře (zámky se nesmí potkat s kanály, jinak ti prdnou krouzky a muzes to i zadrit, tak bacha)
 
 
Datum: 20. května 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
custe nevite jak se dela metaliza mam babetu a chci ji dat origo barvu tak pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel2961    
Musíš koupit metalízovou barvu a pak až to uděláš tou metalízou tak to ještě 2 krát nebo 3krát přestříkat bezbarvim lakem ale to je napsaný na obalu........a musíš povrch odmastit jinak to nebude dlouho držet .
 
 
Datum: 21. května 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
mosíš mět metalízovů barvu!!!
 
 
Datum: 20. května 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: JanoS      IP: uživatel2194    
Nevíte jak se sundavá rotor u babetty? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel3056    
iba opravim fikulína ten šroub je tam m6 jinak vše ok
 
 
Datum: 21. května 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: JanoS      IP: uživatel2194    
konečně někdo rozumný, mockrát ti děkuji
 
 
Datum: 20. května 2008 21:45
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Kluci je vidět že ste to nikdy nedělaly a radíte kraviny....! Vyšroubuj šroub kterej rotor drží..to je M5....našrub M8 ten se opře o kliku...! podrž silně rotor....utáhni silou a ťukni na šroub.....utáhni ťukni utáhni ťukni.....lup a je dole....! Stejně jako u fíka...:-)
 
 
Datum: 20. května 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel3087    
janosy a to je problém si ten stahovák vyrobyt???
 
 
Datum: 20. května 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: JanoS      IP: uživatel2194    
Tak mi ukaž jak se ti podaří ho tam narvat nebo máš nějaký s úzkýma packama?
 
 
Datum: 20. května 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
stahovakem :-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. května 2008 19:21
 
<  2232  2233  2234  2235  2236  2237  2238  2239  2240  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 15:04:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu