Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mira
IP: uživatel2223
 čau nevíte na kolik vyjde galvanicke zinkováni nebo chrom na rafek z pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 11:45
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Těžko může být stejné s trvalým účinkem. Chrom je otěruvzdorný a chemicky stálý, tedy neoxyduje.. Samozřejmě, pro ty co by mě chtěli chytat za slovo, vše v relacích kovových povrchů. Zinek zšedne jen na něj sáhneš, natož po styku se solí ze silnice a že by byl oxydaci odolný se moc říct nedá :o). Jeho povrch s nebývalou ochotou pokrývá bílý prášek... Jako levnější varianta chromování se v minulosti používalo niklování, ale vzhledem k tomu že se jedná o jedovatý kov, tak se již v současnosti nepoužívá. popravdě prodávané ráfky za pár stovek mají nepříliš hluboké chromování. pokud máte svoje stroje rádi, tak doporučuji motoráfky od p.Kloudy motorafky.cz sice jsou dražší něco kolem tisícovky, ale věřím že po prvním roce neslezou
Datum: 22. května 2008 11:45
Jméno: adas
IP: uživatel1069
nevypadá a jestli ano, tak jenom chvíli pak zmatní
Datum: 22. května 2008 9:24
Jméno: mira
IP: uživatel2223
já ale mluvím o galvanickém zinkováni vypadá jak chrom
Datum: 22. května 2008 6:25
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Zinkování není moc pěkné, chromování drahé, kup si nový ráfek (já ho koupil za 550,-)
Datum: 21. května 2008 20:20
Jméno: lada
IP: uživatel1265
 ahoj kuci mam problem s jawou 21 kdyz je studenna tak chytne na poprvi a kdyz se zahreje tak nejde nakopnout ani roztlacit newite cim to?diky za vsechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 19:21
Jméno: vojta
IP: uživatel3181
muze to bejt taky cívkou kdyz se zahreje tak nedave jiskru
Datum: 11. června 2008 19:21
Jméno: mira
IP: uživatel2223
může ti sát falešny vzduch jak je motor studeny tak gufera jsou stažene a jak se zahřeje tak se roztahnou to by mohlo dělat
Datum: 21. května 2008 17:59
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Seso,nebudeš mít originál spínací skříňku na pionýra slyšel jsem že se vyrábí někde v Českých Budějovicích nevíte někdo o tom něco
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 13:42
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
sorry SESO - mopedy.com nejsou to funglovky, ale údajně jsou v perfektním stavu
Datum: 22. května 2008 13:42
Jméno: sesa
IP: uživatel176
nemam ani sajn,,,,naposledy pred 2 roky polaci,,,a ted nikdo
Datum: 21. května 2008 17:56
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Zdravim, chtel bych se zeptat na tyristove zapalovani, jake stim mate zkusenosti apod. Dale bych se chtel zeptat jestli je nekdo nevyrabi treba na zakazku, mam jawu 50 typ 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2008 7:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Co já vím tak nedělá, když sem dáš email tak ti pošlu návod z nějakého starého časopisu... ale myslím si že je to zbytečné snažení. Pokud máš vše jak má být, tedy soustavu vačka + cívka magneta + kladívko + kondenzátor + indukční cívka + vysokonapěťový kabel + fajfka + svíčka + elektroinstalace zapalování v pořádku a předstih seřízenej a k tomu plsť vačky dostatečně namazanou, tak žádný takový vynálezy nepotřebuješ. Nezapomeň že platí obecné pravidlo že čím je konstrukce složitější, tím se zvyšuje pravděpodobnost závady. A to platí i pro tyristorové zapalování. Problém č.1 v elektronice motorových vozidel jsou vibrace, takže pokud se do něčeho podobného budeš pouštět nezapomeň že ti vibrace můžou během cesty způsobit studené spoje vyklepáním součástek vůči laminátové desce plošných spojů... 2. rušení zapalovací, nebo dobíjecí soustavou... zažil jsem konstrukce které ,,na stole,, běhali radost pohledět a na motorce to běhalo na h...o :o)
Datum: 23. května 2008 7:53
Jméno: Kwjety
IP: uživatel1709
Posl.aktualizace: 21. května 2008 18:07
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Vždyt byl typ mustanga který měl kapotáž tak by to snad takový problém neměl bejt, dobre nápad
Datum: 21. května 2008 18:07
Jméno: mara
IP: uživatel426
no ze servisu vim ze je nekdy problem pridelat kapotaz ci plasty tak kde maji opravdu byt ale pokud jsi dost sikovnej mas na to prachy a hlavne spoustu casu a trpelivosti tak bych se toho nebal
preji hodne uspechu
Datum: 21. května 2008 17:18
 Zdravím všechny, vím, že to nepatří zrovna do tohoto fóra, ale zoufale sháním zapalování do hasičské stříkačky PS8.Kdyby jste někdo věděl, moc prosím dejte vědět. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 16:55
Jméno: Mrcin
IP: uživatel111
 Zdarec jak mužu vynulovat tachometr na pinckovi ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 13:47
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
přesně jak píše patrik, s vrtačkou si akorát můžeš odzkoušet jestli šlape jak má po tom co ho složíš, ale ,,nevrtej´´ tam s tim moc dlouho ať ti tam pak sedí náhon
Datum: 22. května 2008 13:47
Jméno: Patrik
IP: uživatel3087
normálně ten tacho rozdělej, vyndej tyčku s číselníkem a nastav to na samé nuly.
Datum: 21. května 2008 18:12
Jméno: Mrcin
IP: uživatel111
Tak mam novyho pincka a chcu videt kolik najedu , na vždy si nebudu pamatovat že když sem ho koupil tak že tam bylo 2500km a takle budu vedet že sem to co tam je najel ja ! asi to nepochopiš
Datum: 21. května 2008 17:33
Jméno: honza
IP: uživatel1653
K čemu ti to bude když vynuluješ tachometr
Datum: 21. května 2008 17:24
Jenom 2500?Já mam kolem 40 000km.A šlape jak hodinky
Datum: 21. května 2008 17:23
Jméno: Mrcin
IP: uživatel111
jo diky , ale vrtačka se točí rychle ne ? ale zas 2500km bude trvat fakt dlouho .
Datum: 21. května 2008 16:46
Připojíš ba lanko vrtačku a točíš proti směru otáčení(nevim na ktereu stranu se točí za jízdy,ale musíš proti).A de to fakt strašně pomalu
Datum: 21. května 2008 16:43
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
Hodiny práce s vrtačkou...to si radši kup novej..
Datum: 21. května 2008 16:26
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 zdravim, kdyz udelam sani na fichtlovi bez te hadice a udelam to primo na karburatoru bude to lepsi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 20:41
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Filtr je novej  , takze tezko... de v poho profouknout
Datum: 21. května 2008 20:41
třeba máš zacpaný filtr,a jaks sundal výko,tak tam de víc vzduchu a jede to..
Datum: 21. května 2008 17:45
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Me fik nechtel jet, sundal sem vrchni kryt a fici jak drak
Datum: 21. května 2008 17:29
Jméno: david
IP: uživatel3090
ne bude se to dusit!!
Datum: 21. května 2008 16:31
Jméno: CJ
IP: uživatel1874
tak to zkus a uvidis a zjistis ze vetsinou to jede nejlip jak je to origos...
Datum: 21. května 2008 16:18
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
a jeste jsem zapomnel ze by jsem sundal ten kryt
Datum: 21. května 2008 16:16
 caw ted mi otec přines klikovku z opravy a válec s jednokroužkovím písetem a na nem je jenom číslo žádná šipka jak se to dává dík ináč fikulíne mám kroužek o síle 1mm ked tak napiš jak seto dává a tak nerad by sem to dosral hned napoprvé radte jenom skušení zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 15:56
Jméno: geroy
IP: uživatel2637
zamok na pieste musi smerovat hore proste abi ti kruzky nemohli krizovat s kanalmi
Datum: 21. května 2008 15:56
Jméno: petr
IP: uživatel768
 custe, ? jak je go motoru, co se v tom motoru vsechno vymenuje a vylepsuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 17:02
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Mění ce všechno,co je ve stavu jiném než dobrém.Ale třeba gufera se mění vždy,protože na pár korunách nemá cenu šetřit
Datum: 21. května 2008 17:02
Jméno: salis.
IP: uživatel2576
zdar takže: je to vlastně skoro vše, pokud to neni v pohodě.. tzn: klikovka, převodovka, spojkové lamely+mezyplech, ložiska, br. futra, gufera, těsnění, taky se můžeudělat výbrus... jestli sem na něco zapoměl tak mě doplntě, jinak pokud je klikovka a převodovka v poho tak se většinou němění.. měj se
Datum: 21. května 2008 15:24
Jméno: salis
IP: uživatel2576
 zdravim. nevíte někdo na kolik by vyšlo roslisovat a slisovat klikovku na fichtla? díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 18:08
Jméno: adas
IP: uživatel1069
rozlisování, slisování, vycentrování zhruba 250,-
Datum: 21. května 2008 18:08
Jméno: salis
IP: uživatel2576
podkova se dává mezy setrvačníky klikovky možná ti pomůže tohle
Datum: 21. května 2008 16:17
a kde se vlastne dává tá podkova nemá nekdo foto??? dík
Datum: 21. května 2008 15:42
Jméno: salis
IP: uživatel2576
jo ještě by mě zajímalo, jestli se vyplatá mezy setrvačníky cpát tu podkovu,nerad do svýho motoru cpu nějaký kusy kovu navíc v místech, kde se to docala dost pohybuje..?
Datum: 21. května 2008 15:26
 nazdar seso chci jse zeptat jestli by jsi dokazala sehnat přední brzdu na jawa mosquito diky za odpoved dyžtak zavolej na číslo 774557964 a nebo to jsem jen napiš
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 17:58
Jméno: sesa
IP: uživatel176
draku sorac ale to po me nechtej,,sesa
Datum: 21. května 2008 17:58
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
 Hej Bubáku....?  Chodíš sem ještě...? Ozvy se mi na ICQ...díky... 324-018-386
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 13:56
 Ahojj, potřeboval bych radu. Rozbouchal jsem přední tlumiče pérování na JAWA 50 - typ 21. Chci vyměnit pouzdra, ale nevím přesně jak mám nalisovat nové pouzdra? Potřebuji rozměry kde futra mají ve vidlici být. Díkas
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 8:50
Jméno: LukeCZek
IP: uživatel628
Čus, nabízím ti moje tlumiče, nejsou sice 100% ale mám pindíky, který nejel asi 10 let, mám ho na díly tak pokud bys měl zájem za simbolickou cenu prodám - kraj Opava...
Datum: 21. května 2008 8:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Zadní pouzdro vyndáš aši těžko, já je tam obvykle nechávám. Přední vyndám tak že vezmu pistolovou trafopáječku s ohnutým hrotem a na několikrát přeruším podílně rozpáleným hrotem (odtavím) v podélné rovině pouzdro. Pak ho lehce vyndám. Následně naklepnu gumovou paličkou zadní staré pouzdro více dozadu a nové pouzdro do trubky mírně za okraj a ne několikrát (ne jak píše ABC) zvětším průměr pouzdra dokud v něm s mírným odporem kluzák neklouže. Se stavitelným výstružníkem se musí průměr přidávat po malých krocích (u oceli třeba i po 0.05mm tj. po pěti setinách u plastu to není tak kritické). Pak jej zatluču pomocí kulatiny o průměru který se opírá v celé ploše nového pouzdra, aby ho nezdeformoval, do hloubky co byl původní zadní. Pak stejným způsobem udělám napodruhé krajní pouzdro. S tím ,,mazáním,, pouzdra že musíš dělat místo vazelíně... buď v klidu, pouzdro je po stružení dostatečně hrubé v pracovní ploše, že udrží sámo o sobě dostatečné množství oleje na kluzné ploše. Spíš je lepší pouzdra vystružit trochu těsněji, aby s mírně větším odporem šly posouvat, protože si v krátké době ještě sednou a uvolní se. Je dobré před lisováním pouzder vyčistit vnitřek trubky od vazelíny a nečistot. Větší množství nečistot se může nabalit pod natloukané pouzdo a zastaví se při jeho pokusu posunout jej dozadu!
Datum: 21. května 2008 7:02
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Normálně tam silony nalisuješ (někdo je nabouchá gumovou paličkou) a pak protáhneš výstružníkem. Změř si posuvnou, jakýmají průměr kluzáky a podle toho nasatl výstružník... Nastav ho o malinko víc, aby tam byla malinkatá mezírka, jinak by se ti shrnovala vazelína a kluzák by jezdil pouzdrem málo namazaný.
Datum: 20. května 2008 22:29
Jméno: Jirkat
IP: uživatel2350
 Čau draci chtěl bych se zeptat kde a kdy budou nejbližší burzy?Předem moc děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 7:03
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
7.6. Chotusice u Čáslavi
Datum: 21. května 2008 7:03
Jméno: ABC
IP: uživatel805
to je vypsané
Datum: 20. května 2008 22:31
 Zdarec..shanim schema na zapojeni blinkru na JAWU 250..pokud nekdo mate piste nebo poslete na e-mail..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 12:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Sp.s 15/54 černý přerušovač +,přerušovač žlutý na přepínač . Pravá str. blinkrů(modrý)na přepínač,levá str.hnědý na přepínač.
Datum: 22. května 2008 12:48
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Na starých přerušovačích (škoda 100 či 1000) je to zapojení nakreslené  Ale to je na 12V...
Datum: 21. května 2008 11:59
Jméno: jan
IP: uživatel768
 mam nalepku jawa, jak to odlepim tak mi to zustane na tom tvrdem papiru, jak to mam prilepit? vodou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 4:58
Jméno: sesa
IP: uživatel176
musis tomu pomoct nechtama aby to zustalo cele na na folill,,jinak to nenalepis
Datum: 21. května 2008 4:58
Jméno: blazenn
IP: uživatel3086
Datum: 20. května 2008 21:26
 čau potreboval bych se vas zeptat jak ma bejt pist u pionyra bud šipkou dolu a nebo na horu a nevim co s tim tak diky za otpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 11:01
Jméno: jawac
IP: uživatel1337
vetsi pico.... sem neslysel kde si na to prisel dr.fik?
Datum: 24. května 2008 11:01
Hele já se díval na starej rozsekanej píst a zjistil sem,že je ůplně jedno kam šipka směřuje.Jeden zámek je přímo na tou šipkou.Takže ať to dáš šipkou nahoru nebo dolu,vždycky to bude na kanálu
Datum: 21. května 2008 15:19
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
No, dolů znamená k vejfuku,....aspoň u mě
Datum: 20. května 2008 20:57
Jméno: johny
IP: uživatel2090
sipka smerem k vyfuku
Datum: 20. května 2008 20:36
fakt moc dik za odpoved
Datum: 20. května 2008 20:36
fakt moc dik za odpoved
Datum: 20. května 2008 20:36
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
Obecne by sipka mela smerovat dolů. Hlavní ale je, aby byl zámek pístního kroužku nahoře (zámky se nesmí potkat s kanály, jinak ti prdnou krouzky a muzes to i zadrit, tak bacha)
Datum: 20. května 2008 20:26
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
 custe nevite jak se dela metaliza mam babetu a chci ji dat origo barvu tak pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 16:55
Jméno: honza
IP: uživatel2961
Musíš koupit metalízovou barvu a pak až to uděláš tou metalízou tak to ještě 2 krát nebo 3krát přestříkat bezbarvim lakem ale to je napsaný na obalu........a musíš povrch odmastit jinak to nebude dlouho držet
.
Datum: 21. května 2008 16:55
mosíš mět metalízovů barvu!!!
Datum: 20. května 2008 20:07
Jméno: JanoS
IP: uživatel2194
 Nevíte jak se sundavá rotor u babetty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 15:08
iba opravim fikulína ten šroub je tam m6 jinak vše ok
Datum: 21. května 2008 15:08
Jméno: JanoS
IP: uživatel2194
konečně někdo rozumný, mockrát ti děkuji
Datum: 20. května 2008 21:45
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Kluci je vidět že ste to nikdy nedělaly a radíte kraviny....! Vyšroubuj šroub kterej rotor drží..to je M5....našrub M8 ten se opře o kliku...! podrž silně rotor....utáhni silou a ťukni na šroub.....utáhni ťukni utáhni ťukni.....lup a je dole....! Stejně jako u fíka...
Datum: 20. května 2008 21:15
Jméno: Patrik
IP: uživatel3087
janosy a to je problém si ten stahovák vyrobyt???
Datum: 20. května 2008 20:57
Jméno: JanoS
IP: uživatel2194
Tak mi ukaž jak se ti podaří ho tam narvat nebo máš nějaký s úzkýma packama?
Datum: 20. května 2008 19:28
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
Datum: 20. května 2008 19:21
|



|