slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  244  245  246  247  248  249  250  251  252  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel14833    
Zdar, mam dotaz, mam jawa 50 dandy, hazi jiskru, benzin tam jde, ale proste nechytne, ani pri roztlaceni, svicek jsem uz vyzkousel nekolik, proste nejede, nevite cim by to mohlo byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřid si předstih a odtrh
 
 
Datum: 29. srpna 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chlapy, chtěl bych se zeptat na mojí jawa 555 mám vyštíplej kousek karteru kde je spodní uchyt kříže a stojaku je vyštíplej pouze v pravé pulce levá je ok jak bych to mohl spravit abych měl kříž rovně ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MMA by navíc mělo být pro svařování hliníku usměrněné. Kde sehnat hliník ti asi moc neporadim, já si hliníkový věci odlejvam ve škole na slejvárně hliníku...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mám doma MMA neboli elektrodu a kde bych sehnal stejně silnej kus hliníku a jestly by to drželo
 
 
Datum: 30. srpna 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel14373    
Ahoj mám takto 5 bloků na 555 a uplně mě to sere
 
 
Datum: 29. srpna 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Elektrodou(MMA), TIGem, MIGem...záleží jaký máš možnosti...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:43
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo ale čim to zavařit elektrodou bych to propálil
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
cus nech tam navařit kus stejně silnýho hliníku a pak to provrtej podle origo díry a nebo dej podložky jenom ale to ne prasárna a za chvilku to odsere i ten druhej držák no pak jiný kartery
 
 
Datum: 29. srpna 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak nejlíp vyčistit výfuk ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: fichtlmage      IP: uživatel15917    
seber stare lanko roztrep ho a tim vycisti koleno..vyfuk vypal
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Nebo hledej, řešilo se to tu naposled myslím v pondělí a před tím asi milionkrát, k..va lidi nebuďte líný hledat a neptejte se furt dokola na pí....ny
 
 
Datum: 29. srpna 2013 7:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přečti si návod k obsluze...
 
 
Datum: 28. srpna 2013 23:03
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar draci dnes jsem doskladal motor čz 250/455 dal ho do ramu a nejde protočit je kousnutý... bez válce protočit šel krásně po nasazení valce nejde roztlačit ani kopnout. V motoru je nova klika nove ložiska nove gufera pružiny radiče těsnění labyrint a je na něm vybrus. Je možné že se kousnuly pístní kroužky? nebyly sražené hrany... PS: píst je dobře. šipka=vyfuk Děkuji za rady co s tím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je pěkný že hlavu a válec nasazuješ až na motorce ale tož tím sakra protočím rukou ne...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
hold asi nějaká nedokonalost nových pístů....ikdyž se docela divím, že ten píst vydržel ty pokusy o roztlačení a nastartování...no hlavně že to jede :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel15070    
válec jsem daval až na motorce i hlavu tak se sklidni.. jinač napadlo mě podívat se dolu jak píšeš a ubrousil jsem to naražel totiž do karteru a říkal jsem si jakou to dělám prasečinu a když čtu že jsi to udělal taky tak mi spadl kémen ze srdíčka :-D jinač píst (ALMET) :-) ubroušeno a fachčí :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ti natvrdo nejde protočit motorem a ty to zkoušíš kopnout nebo nedejbože roztlačit tak jsi chuj.to sis nezatočil motorem po montáži hlavy a válce?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:25
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
mě se u tohoto typu stalo, že když jsem vyměnil píst za nový, tak se sekal v DU o kliku nebo kartr....spodek pístu se trochu ubrousil podle původního pístu a fachčí to....ovšem jestli ti to šlo v poho protočit už bez válce tak nevím...no rozeber to, a zkoušej to.....to s těma kroužkama mě přijde nepravděpodobné.....
 
 
Datum: 29. srpna 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
píst prošel krásně volně ... bez kroužků samozřejmě..
 
 
Datum: 28. srpna 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyzkoušel sis jak chodí píst ve válci?
 
 
Datum: 28. srpna 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, prosim poradte mi s 21čkou. za studena mi chytne tak na 5 šlápnutí ale za tepla musím roztláčet nebo startovat s plným plynem, dále,když jedu pustím plyn na 10 metru a pak zase přidám tak se to na chvíli zadusí ale pak rozjede, při nízké rychlosti i chcipne, potom, nedrží volnoběh ten šroubek mám na doraz a pořád to tak po 6 vteřinách chcípne a nezachrání to ani přidání plynu,prosim pomozte mi, jsem v koncích, karbec čistý, svíčka cihlová, s tímhle mám problem už měsíc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16044    
Ulitý
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
nebo máš v háji gufera na klice
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: pepin      IP: uživatel16036    
ahoj, ti skřítci si dělají co chtějí :-) asi bych zkontroloval předstih, ten motor moc koní nemá a když polovina pochcípá vlivem špatnýho nastavení předstihu...
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, budu mít ještě jednu triviální otázku. Na netu jsem koukal že ráfek na pincka je 1.50 a tady je 1.60 proč? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 15:47
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Mám za to, že pionýr (20-23) má ráfek 1,6". 1,5" má pařez apod.
 
 
Datum: 29. srpna 2013 15:47
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, jak má tendle ráfek velký díry na nyple 3 nebo 3.5? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. srpna 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1523.html
 
 
Datum: 28. srpna 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: Pavel Bartoš      E-mail:      IP: uživatel14530    
Zdravím draci,poradil byste mi někdo prosím? Mám ČZ 175/477 chytne pomalu na 1 našlápnutí na volnoběh taky jde,jakmile jde do vyšších otáček tak mi chcípne. Čím to muže bejt a co se stim dá dělat? Dík za odpověd Pavel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Anton      IP: uživatel16038    
Vyměn kondik
 
 
Datum: 28. srpna 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Pavel Bartoš      E-mail:      IP: uživatel14530    
Už to běží Děkuju,karbecbyl trošku horší a šlo tam málo paliva.
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel15968    
Skus vičistit celém karbec potom by to melo jít
 
 
Datum: 28. srpna 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A zkoušel si s tim něco dělat?
 
 
Datum: 28. srpna 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Neví někdo jak nastavím spojku na čz 150 ? je to ta co ma 6 vystupku na lamelách prostě ani za boha nejde naladit, dnes to přestalo fungovat uplně jedu se projet a po chvíli nešlo řadit se spojkou, prostě zmáčknu spojku chcci zastavit a moto pořád jede . kdyb někdo věděl byl bych rad kdyby poradil diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16043    
no bez spojky je docela vražda řadit u týdle motorky nemá poloautomatická řazeníjako zbytek modelu čz a včechny poválečný jawy... spojka ti pořád tedy unáši štelování je ve spodě na motoru a štelovák bys měl vyšrobovat k přednímu kolu,,,, když si měnil lameli neměl na sobě koš otlaky od toho jak zabíraj?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Čago draci, nevíte náhodou kdo dělá v Českých Budějovicích repasy klik? Potřebuju zrepasovat kliku na 250 :-) Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Jak rozpoznam čz 150c a čz 150T,B ? Motorově! Mám jen motor. DIky a Origo lamely s 6 výstupky se dělali korkové nebo laminátové? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16034    
150 byla jen motor c po válce se dělali jen 125 c t b verze 125c byla jen s jiným vrtáním valce pístu a hlavou... a ano 150 je silnejší ale ten motor je tahoun který dokáže natřít i udělaný pionír...ale jizda na zetce je krasná zvuk zatah posed .... lameli měli tyto čz vždy ferodové i dnes jsou k dostání za cca 700 korkove jsou repliky co tam z výroby nebyli a převzali je až 175 .....podle velkych jaw... prostě 125 byli první s ruznými modifikacemi rámu motor měl karburaci venku a byl inspirován nsu zdokonalení přinesl až model c který byl nabýzen i se 150 ccm motorem spojka byla v TCB stejná a vždy ferodo....
 
 
Datum: 28. srpna 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel10446    
Zdravim, jaká patří svíčka do jawa 50 dandy? A olej s benzínem se míchá v poměru 1:50 nebo jak? Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
pavel: a teď mi vysvětli, proč je nejlepší svíčka NGk. Fakt by mě to zajímalo...
 
 
Datum: 28. srpna 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
já mám v dandyně brisk n15c a jezdím, nejlepší je do ní NGK a poměr 1:50
 
 
Datum: 28. srpna 2013 14:24
 
 
 
 
Jméno: mark123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci koupil jsem tento olej http://www.obchod.hekra.sk/hekra/eshop/1-1-Hekra/2-2-Prevodove-oleje/5/46-PP80-1-L do převodovky simsonu. Je to dobrá volba ??? Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16039    
do takovyho prditka muzes nalejt cokoliv..
 
 
Datum: 29. srpna 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidně to tam nalej,michal neumí číst...
 
 
Datum: 28. srpna 2013 15:48
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel16035    
Nie! je tam pisane urcene do nizkych teplot
 
 
Datum: 28. srpna 2013 14:58
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
zdarec co se stane když dám hlavu z 05 do jawy 21 klesne výkon? to bych musel snížit né? aby byla stejná komprese? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 17:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jen taková úvaha, nebylo by lepší sehnat 21-kovou hlavu?
 
 
Datum: 28. srpna 2013 17:13
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepo mluvíš jako odborník ale pouze teoretik.hleava se na silikon nedává,otisk můžeš udělat plastelínou a startpákou si myslím že ojnici neohneš
 
 
Datum: 28. srpna 2013 15:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16034    
dej to tam jestli jinou nemáš ...výkon nejni ufíka zas to nej a škoda aby ti ležela v regalu nevyužitá..jen pozor mě se u 05 hlavy často dělo že mi do ní narzil píst a nešlo točit motorem ... pod válcem či hlavou musý být těsnění 21 na to háklivá nebyla....prostě jí tam dej namatlanou silikonem bez svíčky na 2 štefty dotáhni a otoč zapalkem abys při nakopnutí neohnul ojnici pokud narazí....
 
 
Datum: 28. srpna 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
startovačka ti pujde lehněji, výkon ti trochu klesne, 05 má menší kompres a tudiš i jiný předstih tak na to mysli
 
 
Datum: 28. srpna 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16033    
Chlapy existuje nejaky zamykaci vicko nadrze na fika? Nebo nejakej typ jak zabezpecit nadrz. A pak mam dotaz po kolika km davate jehlu pri zajizdeni zpet na 2 zarez? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budeš přemrdávat nádrž a nakonec zjistíš že nezavřeš sedlo.jednodušší je vyřešit uzamykání sedla.
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupit nějakou dorasenou nadrž ze simsona uřezat z ní hrdlo nalevání navařit na pinckovou nádrž a koupit uzamykatelné víčko na simsona a hotovo
 
 
Datum: 29. srpna 2013 10:11
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16037    
Me ani tak nejde o to ze nekdo vypusti benzin ale neco tam nehodil,nenasypal cukr.. lidi jsou ruzni. Bylo by dobry vicko co by z nej pri zamykani vyjizdely z boku naky jazycky..aby se zaprely pod hrdlem.Nekdd jsem to videl..
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
mam pod sedlem na plechu sedla pasovinu a ocko z co vychazi z plechu pod sedlem po zavreni sa prekriji a zamkne se podobne jak jawa 634 -350
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co zkusit do hrdla navařit L profil. třeba 2cm širokej, dole ohnout jako doraz a třeba naproti přivařit svisle třeba 5mm drát. pak koupit výčko o dobrém průměru se zámkem a udělat do něj zářez, at se nedá pootočit. ale je to jen taková idea. P.S. asi to bude k ničemu, páč vezmeš za hadičku, škubneš a benál vytočíš přez kohoutek... :-(
 
 
Datum: 28. srpna 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16025    
Presne tohle me napadlo ale nedokazu si predstavit nejaky vkusny reseni.. tohle by bylo jak petlice a zamek:-D
 
 
Datum: 28. srpna 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nádrž zabezpečíš víčkem jen těžko. Není tam žádný zub nebo rantl, za který by se to dalo zamknout. Napadá mě jediná a možná trochu humpolácká metoda - k zadnímu madlu a zespod na sedačku namontovat nějaké plechové výstřižky, a ty k sobě zamykat zámkem, což by mělo zabránit odklopení sedačky a tím zabránit k přístupu k nádrži...A jehlu jsem vracel asi po 1000km
 
 
Datum: 28. srpna 2013 10:37
 
 
 
 
Jméno: víťa      E-mail:      IP: uživatel11601    
čau draci,mám dotaz kupuji již druhého fichtla,má stk ale potřeboval by výbrus neznáte někoho v okolí mladé boleslavi kdo se tím zabývá?? a pokud je někdo z okolí boleslavy tak můžem někdy provést nějakou vyjížďku ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16034    
vytvoř dřevěnou bednu aby se do ní vešel vale tak akorád a někam to počli poštou např padalíkovi ze šartic a on ti to pošle z 5 na dobírku hotove.... cca 700 ale padalíka radím proto protože dělá dobře používá kvalitní písty atd takže než dostat za 450 bobtnající píst a ještě projet benzín je lepší si počkat kor ted když už je hnusně
 
 
Datum: 28. srpna 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
čus draci, jak co nejvic snížím spotřebu na mustangu? Mám něco přes 4 L /100km . Co závisí na spotřebe? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 23:54
 
 
 
 
Jméno: víťa      IP: uživatel11601    
jen předávám radu měho dědy ( fichtlař historie ) v karbci máš jehlu nastav pozici v tom plíšku
 
 
Datum: 27. srpna 2013 23:54
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel15971    
lukas: to má vliv spíš na tah (a to velký) :-D jinak spotřebe to moc nepřidá.. respektive neubere :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
a hlavne váha řidiče :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2013 23:08
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel15971    
a pěkně cihlová svíce :-D (správná směs)
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:39
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čisté palivové ústrojí, dobře seřízená elektrovýzbroj, nafouknout gumy, čistý výfuk a taky zkušenosti... a hlavně za to netahat za 3plná (nevytáčet) - to to pak žere - najdi si optimální rychlost (bude v manuálu). P.S.: ptal si se Co závisí na spotřebe? - na spotřebě závisí velikost hotovosti ve tvojí peněžence... asi si se chtěl zeptat na čem závisí spotřeba. lidi, formulujte dotazy aspoň trochu kloudně ;-)
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel15968    
Čau draci jak poznam jak mám sjetej fibr na kladivku kolik to tak ma mm di za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dokud jde normálně nastavit odtrh tak je to OK...
 
 
Datum: 27. srpna 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci o kolik se dá nejvíce snížit hlava na pincku.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem si to nechal sníži o ty 2,5mm a musel jsem trochu zbrousit i tu ledvinku jinač mi narážel píst do hlavy ale ted už to jede jak sviňa
 
 
Datum: 30. srpna 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Po této reakci jen doplním toto - nesnižuj nic,to asi nemá význam... stejně by ti to nejelo...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to se musí zbrousit aji ta ledvinka nebo ta muže zustat zároven
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Zhruba 2,5mm
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tolik aby byla antidetonacni sterbina a aby pist neklepal do svicky
 
 
Datum: 27. srpna 2013 21:53
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Zdravím, chtěl bych se zeptat jesli tady někdo zkoušel upravit válec na pařízka 550. Šel by na něm šel upravit jenom výfukový a saci kanál. Mě by totiž zajímalo, když upravím výfukový a saci kanál například na tovární hodnoty jako má třeba mustang jestli by potom motor trochu ožil a měl pořád traktoroidní průběh, nebo by ztratil spodek a musel se točit do bezvědomí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
Dělali jsme něco na moravě,vejfuk 29,sání origo(je dolu protahlý až dost) jen roztažený do šířky a dorovnaný nahoru,hlava j21 snížená....jelo to cca 80....chovalo se to jak živější j21
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:23
 
<  244  245  246  247  248  249  250  251  252  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 6:51:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu