Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, nanašel by se někdo kdo má stejskyho úpravu na válci na stadíka? třeba úpravu na moped cup? jak vám to jede?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 16:45
Jméno: tomas
IP: uživatel4888
 Čau, mám napiš mi na jawa46@seznam.cz
Datum: 28. srpna 2013 16:45
Jméno: dragon
IP: uživatel15467
 Čus chlapy, koupil sem simsona a chlap od kterýho sem to kupoval mi řek že je to napsaný na strejdu kterej je ted v nemocnici takže to odhlasej a daj mi velkej technicak až přide (malej mi dali) ted sem jim volal a zvedla mi to asi manželka a řikala že to ten strejda odhlasil hned jak jim to daval a oni že to nepřihlašovali takže je to celou dobu odhlášený a že VELKEJ mi dali a když řikam že mi dali malej tak mi řekla že papíry sou v mezi přepisu a že si mam dojít na policajty... nemáte nějaký rady ? díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 7:31
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Je krávovina řešit jiný papíry. Legální cestou to asi nepůjde. Pokud pán velkej TP ztratil a teď se ho snaží zapřít, tak si můžeš zkusit požádat o novej velkej TP. Horší to bude s pojištěním atd... Ale to by tě vcelku nemuselo zajímat, protože ty to musíš mít pojištěný až od data zakoupení a to je na kupní smlouvě - co se dělo předtím už je věc předchozího majitele.. Takže si tam zajeď a normálně se s nima domluv.
Datum: 28. srpna 2013 7:31
Jméno: dragon
IP: uživatel15467
 zkusim ještě napsat o kontakt předchozího majtele... takže je blbost aby to bylo někde na uřadě atd. takže to maj doma bud oni nebo on ? jako kdyby náhodou jestli to je legální ke mi udělaj novej štítek atd.. jinak dík moc
Datum: 27. srpna 2013 21:31
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 proč by sis kupoval nový papíry?normálně to řeš.. volej jim at ti ten tp pošlou, nebo tam radši zajeď...
Datum: 27. srpna 2013 21:24
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 bejt tebou tam zajedu znovu a ten velkej tp si vezmu, je li v polopřevodu, ať na kohokoliv, můžeš si to na sebe dohlásit na svém úřadě bez problémů.. to že to maj policajti (spíš na úřadě) je pěkná kravina a to proto že velkej tp je vždy tvým majetkem a nikdo si jen tak nemůže nechat... je to celý takový divný. asi to nebude s tim tp úlně v cajku.
Datum: 27. srpna 2013 21:22
Jméno: dragon
IP: uživatel15467
 já nevim  a co by to všechno obnášelo si koupit papíry ?
Datum: 27. srpna 2013 21:20
 No na policajtech rozhodně nejsou, co by tam taky dělaly...pokud myslí že jsou na úřadě, tak i to je píčovina, co by tam dělaly? I když je to v polopřevodu, tak techničák má doma buď minulý nebo současný majitel. Na úřadě si ho rozhodně nechávat nebudou...
Datum: 27. srpna 2013 21:14
Jméno: dragon
IP: uživatel15467
 jenže oni mi řekli že sou papíry (velkej techničák) na policajtech a at si tam dojdu...
Datum: 27. srpna 2013 21:09
 I v rámci polopřevodu to lze přepsat dál. Takže ať ten, na koho je to v současné době odhlášené, veme velký TP a zajde na obecní úřad s rozšířenou působností a tam to na tebe odhlásí. Pak ti předá velký TP a ty si to na sebe dopřihlásíš.
Datum: 27. srpna 2013 21:00
Jméno: Filip
IP: uživatel15971
 Zdravím ve spolek.
Co může zapříčinit takovýto nepěkný zvuk motoru ? Myslím to chrastění. Jinak todle není můj fichtl (s prominutím fuj) já mám najeto asi 1000km po G.O a přiznám se, že tomu nakládám 
Nevíte co to může být ? díky předem 
http://www.youtube.com/watch?v=9kZfKzmWJeg
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 11:06
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 mě takovejto zvuk dělala povolená odkapávací miska.
Datum: 28. srpna 2013 11:06
Jméno: hh
IP: uživatel16029
Datum: 27. srpna 2013 22:15
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 mě ten odkaz nejde, jak udělat aby šel, když ho zkopíruju, tak nic. dík
Datum: 27. srpna 2013 21:27
 Vytahanej primární řetízek?
Datum: 27. srpna 2013 21:24
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Podobnej zvuk mi to dělalo když jsem tam neměl olej , ale může to bát něco jinýho..
Datum: 27. srpna 2013 20:59
Jméno: Filip
IP: uživatel15971
 Pardon ne od G.O ale od výbrusu
Datum: 27. srpna 2013 20:45
Jméno: Edie
IP: uživatel12231
 Ahoj mám takoví problém z mím mustangem motor vždicky chodil krásně nebylo do něj šáhnuto jen spojka kroužky . originál stav . ale z ničeho nic nejde do otáček nemá výkon. jen na volnoběh běží jak přidám zadusí se karbec čistej vejfuk vypálenej svíčka nová myslíte že předstih odtrh když ucpu prstem sání tak se trochu chytne do otáček a drží . tak sem myslel malá bohatost dal jsem na 2 zářez zlepšení se nesotavilo takhle sem se dostal až na 4 zářez a nic co to muže být myslíte motor v háji ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 7:21
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 tryska
Datum: 29. srpna 2013 7:21
 Ahoj draci.Muze miprosim nekdo poradit?Mam Jawu 350 639 vse v poradku ale jakmile zapnu svetla zacnou se mi tavit draty.Nevite cim to je?Diky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 9:05
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 To je otázka... pokud se taví a světla nesvítí, tak je to zkrat, pokud sevětla svítí a kabely se taví, je to známka toho žes natáhnul tenké přívodní dráty
Datum: 28. srpna 2013 9:05
 Zřejmě zkrat...
Datum: 27. srpna 2013 19:35
Jméno: Janouš
IP: uživatel12485
 Ahoj draci, mám rozpulený motor a dělám GO. Kamarád mi nabídl podkovu mezi setrváky kliky, mám to tam dát? A co si od toho mám slibovat? Díkyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 16:54
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 Zdar chci si postavit pionyra na fichtl cup na cross takže nevím jaký upravy motoru použít poradte napadlo mě přední kolečko 11z pak primár 9z ,něják slícovat kanály ,snížit hlavu doma mám už upravenou kliku a nevím jaký píst jestli ten odlehčený jednorkoužek? poradte co dal nebo co je nejlepší ...příp jak se to dělá...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 20:01
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 no málo nehodlám za to utratit žádné velké sumy ale písty válce a upravenou klikovku mám doma válce uprvím pilníky nebo frézou a celkově si myslím ,že většina uprav se da udelat doma a to primarni kolečko a odlehčený píst přeci nestojí tak moc ...
Datum: 27. srpna 2013 20:01
 Kolik máš peněz příteli?
Datum: 27. srpna 2013 18:28
 zdar, bude vadit když dám u fichtla posledni část tlumiče výfuku obráceně
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 19:57
 jen tak vypadá to líp
Datum: 27. srpna 2013 19:57
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 A proč bys to dával obráceně ?
Datum: 27. srpna 2013 16:06
 jj uplne ten poslední kus
Datum: 27. srpna 2013 14:21
 Jako že otočíš tu vložku či co?
Datum: 27. srpna 2013 14:11
Jméno: Hegg
IP: uživatel13400
 Zdarec, objevil jsem doma 2 karburátory pro mě neznámého typu. Jelikož je nevyužiji tak bych je chtěl střelit, nemám vůbec ale ponětí na co patří. FOTO : http://nahraj.to/g/aX0 . Za odpovědi mnohokrát děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 18:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hmm koukám že ten se mi nezobrazuje, takže kadleclk@seznam.cz
Datum: 28. srpna 2013 18:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 o´ten větší bych měl možná zájem, kdyžtak mi pošli mail
Datum: 28. srpna 2013 18:42
 NO jedno je nějaka malá kývačka či Zetka 175/450 atd a to druhý je pařez pravostranný karburátor. obojí prodejní cena nic moc hele....
Datum: 28. srpna 2013 9:01
 ten špinavější je nejpíš na jawu 550
Datum: 27. srpna 2013 13:58
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 ten čistší bych tipnul že je z nějaký 125, asi JAWA-ČZ 125/355
Datum: 27. srpna 2013 13:28
Jméno: tupl
IP: uživatel11657
 Nazdar dracy dnes jsem zabrusoval hlavu na pincloj nemel jsem cif na umyvani nadobi tak jsme pouzil solvinu nevadi to ze ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 7:25
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 V tomhle případě je asi zbytečný problém řešit.. Cif, solvina, indulona, není to jedno? Vždyť ani jedno ti hliník nezabrousí, tak možná umyje, ale to je asi tak všechno
Datum: 30. srpna 2013 7:25
 vono to právě musí drhnout.Ale už jsem slyšel o zabroušení že se k zubní pastě přidal popel z cigarety.Přesto bych šel do zabrušovací pasty a výsledek zaručen.
Datum: 29. srpna 2013 12:21
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
Datum: 29. srpna 2013 10:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 vzhledem k tomu že v solvině se jako abrazivo používají dřevěné piliny tak to tím půjde opravdu super  tady je to snad lepší než DIKOBRAZ, možná by to občas chtělo používat mozek
Datum: 29. srpna 2013 8:06
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Já si naopak myslím, že to určitě nevadí, efekt bude určitě minimálně podobný, ne-li stejný a navíc by ti to mohlo jít o něco lépe.
Datum: 28. srpna 2013 10:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 to možná půjde rychleji pastou na zuby
Datum: 27. srpna 2013 15:31
Jméno: mustang
IP: uživatel15205
 kolečko palec nahoru  , takhle ma vypadat reakce na debilní dotaz
Datum: 27. srpna 2013 14:44
 Aha, tak takhle je to  děkuji za osvětu, zřejmě jsem byl natolik rozhozen tím Y po C ve slově dracy, což mě naprosto vykolejilo a proto mi unikla ta naprosto jasná souvislost mezi zabrušovánim hlavy, cifem na nádobí a solvinou. Jenom tak pro moji zajímavost, jak dlouho trvá zabroušení trochu pokřivené hlavy něčím, co by správně nemělo poškrábat sklo?
Datum: 27. srpna 2013 14:08
 Já to pochopil hned... Cipovi došel Cif.. tak se rozhodl, že místo cifu použije na ZABROUŠENÍ HLAVY solvinu... ojojoj to je prasečina zase
Datum: 27. srpna 2013 14:03
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 kolecko: přesně tak, vždyť píše že mu došel cif!
Datum: 27. srpna 2013 12:40
Jméno: AAAAA
IP: uživatel5546
 solvinu na umyti hlavy, ty kolecko jedno
Datum: 27. srpna 2013 12:33
 Jako že jsi solvinou umyl nádobí, nebo jak? Jsem zmaten...
Datum: 27. srpna 2013 12:26
Jméno: AAAAA
IP: uživatel5546
 caute mám doma jawa 250 559 a je to po generálce, má to novou pístní sadu a koupil jsem ji od kámoše, říkal že to zkoušel i kolik to vytáhne a že to jelo v klidu 110, ale pak že se mu porýpala elektrika, tož jsem vyměnil indučku a moto zase jede, jenže je tam problém s dotíkáním benzínu, když sem to lechtal tak benzín stíhal dotíkat, ale když jsem zkusil vytočit 2 a 3 tak hned se to začalo dusit, když sem mačkal čepovák tož to bylo zase ok, ale v momentě když temu zarvu tak se to dusí, kohoutky tam byly 2 a stejne to stoji za hov.no :/ prosim poradte, palivovy filtr i sitko kohoutku mam, karbec je take vycistenej,svíčka černá, 3. zářez, je tam 5 zářezů, takže uprostřed...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2013 11:22
 odvzdušnovací dírka ve víčku nádrže?
Datum: 01. září 2013 11:22
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau tento problém jsem mě v 80létech a byl to nedostatek vzduchu. Vyzkoušej jawu bez vzduchového filtru. Měj se
Datum: 01. září 2013 6:42
Jméno: AAAAA
IP: uživatel5546
 karbec je cistej cistil sem ho asik pred 2ma dny... spis me napada problem ten ze je tam plovak ktery nasava benzin, zkusim ho vymenit jestli nebude problem v nem
Datum: 28. srpna 2013 9:55
 možná bych tne problém neviděl s dotýkáním benzínu. Spíš bych to viděl na přicpaný karburátor- vymontovat, rozdělat, profouknout kompresorem popřipade vyvarit v octu, když to bude humus zarostly. Tím že to jede na cupakkolík to jede jakoby na sytič, ale jinak to má chudou směs která neprojde přes trysku. tak možná tak...
Datum: 28. srpna 2013 8:55
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, potřeboval bych vědět jak to je s cívkami u jawa mustang. Jsou všechny ukostřeny nebo jenom dvě? Na schemata sem koukal ale moc to neni vidět. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 12:33
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 záleží jaké je to magneto, u 20W jsou ukostřeny všechny cívky, u 30W jsou dvě spojeny do serie, takže jsou ukostřeny jen dvě..
Datum: 27. srpna 2013 12:33
Jméno: JAWA -ČZ
IP: uživatel16030
 Zdravím, nemá někdo potuchu kolik by přibližně mohla stát generální oprava motoru na JAWA/ČZ 175 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 10:53
Jméno: JAWA -ČZ
IP: uživatel16030
 Díky, tak nějak jsem to očekával...
Datum: 27. srpna 2013 10:53
 Připravil bych si 4000kč za předpokladu, že si GO provedeš svépomocí...
Datum: 27. srpna 2013 10:40
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 Zdravim, mam dotaz ohledně náhonu (převodovky) tachometru na pincku. Měnil jsem jednoložiskovou rozetu za dvouložiskovou (včetně osy) a teď mi nedosáhne velké ozubené kolo z náhonu na kolíčky rozety, které jsou až u místa, kde je navařený věnec, protože se to hliníkové pouzdro náhonu opře nálitkem o vnější ložisko rozety. Proto se ptám, jestli existují dva různé typy náhonů tachometru (nebo aspoň jejich části) pro jedno- a dvouložiskovou rezetu, nebo pokud ne, jak je to řešené u dvouložiskové rozety? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 8:51
 Podle mích zkušeností neexistují dva ruzné typy náhonu tacho (teda pokud nepočítám t, že pro 550 a 555 neměly ty náhony takový ten zářez pro aretaci napínaku řetězu a to, že ty starší na pařezy měly ozubení uloženo v mosazném futru) ale pode mě se to dá normálně měnit. nemš to nejakej atyp či doděláváno neoriginál?. zkus to všechno vyčistit a pak mimo pionýry zkusit naklepnout přes trubku a kladivo- opatrně
Datum: 28. srpna 2013 8:51
 Dotaz na Sesu: Seso, máš skladem nebo šlo by sehnat zadní hydraulické brzdové čidlo a náhon tachometru na tacháč s otáčkoměrem na Dandynu 125?  Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 23:11
 Zdar draci čím to je že fichtl den ze dne přestal táhnout jako by se dusil ? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 12:02
 a nebo rapidně zabordelaněnej airbox a karburace
Datum: 28. srpna 2013 12:02
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Vejfuk, tryska, předstih, odtrh
Datum: 28. srpna 2013 8:27
Jméno: Ja
IP: uživatel14236
 Vyčisti výfuk.
Datum: 27. srpna 2013 0:21
 bordel v karburatoru?
Datum: 26. srpna 2013 21:55
 Ahojky lidicky potreboval bych poradit,koupil jsem pionira a je treba mu sestelovat predstich,ale nemuzu najit presne miry na kolik to ma byt sestelovane.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 21:14
 nemuzes to nikde najit? proboha vzdyt je rozkopírované po celém netu
Datum: 26. srpna 2013 21:14
 předstih 1,6mm před horní úvratí, odtrh 0.4mm. jinak, pokud je to tvůj první fichtl, tak tady najdeš spoustu užitečnejch rad: http://www.jawa-50.cz/ třeba i ten předstih a odtrh
Datum: 26. srpna 2013 20:55
 zdar draci dneska sem si tady objednável válec s 8 výbrusem,máte s tím někdo skušenosti-jako silově
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 19:38
 No, tak jak ti to říct, aby tě to neranilo... No zkušenosti mám a asi jako 90% lidí co ho mělo, tak je to mizérie. Kvalita zpracování je na hovno, přepouštecí kanály většinou v hrozným stavu, symetrie žádná. Kdyby sis koupil origo válec, udělal výbrus 38,25, slícoval kanály, tak by posloužil stejně... co se týká ,,síly,, tak bych ji ve válci hledal až okrajově. Jinak jestli máš korunu navíc, tak nesmutni, i polskej válec se dá upravit aby to jelo, ale chce to dost seštelovat.
Datum: 26. srpna 2013 19:38
 Zdravím draci, mám na vás dotaz, resp. prosbu  Před nadávnem jsem koupil pro přítelkyni na naučení Jawu 125 Dandy (r.v. 2004) s tím, že klepe motor a je třeba to opravit. Po rozebrání jsem zjistil, že je vydřená vačka, vahalda a prasklé pouzdro v hlavě do kterého je vačka nasunuta. Proto sháním novou hlavu a chtěl bych se zeptat, kde bych ji mohl sehnat popř. jestli ji někdo z vás náhodou nemá na prodej, nebo o někom nevíte? Jedná se o motor CPI. Předem děkuji za odpovědi. Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 19:05
 ahoj nemáte někdo skušenost s motorem 175 z prasete a na tom elektriku z vojenské centráli viz obrázek? http://auto.bazos.cz/inzerat/25833358/magneto.php nemohu to zaboha rozjet na te 250 to chodilo bez problému ale na 175 to mužu seštelovat jiskru to hází dobře ale motor nechytne svíčka je mokrá ale nic ani si neblafne
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 20:43
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 Musíš si to seštělovat píst dat do HÚ a na tom magnetu to dát přesně zápalem ucítíš takový odpor a když to budeš mít před tím odporem tak to smontuj a mělo by to šlapat
Datum: 26. srpna 2013 20:43
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Nevím jestli je to podobné, ale měl jsem na stadionu připojené dynamo z malé vodní elektrárny, bylo to takové nenápadné a přirozené, ale Tvoje řešení mi přijde fakt bizardní
Datum: 26. srpna 2013 17:35
|



|