Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Hafis
IP: uživatel15946
 Čau. Čím a jak vypálit výfuk? Mam to vypalovat i s kolenem? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 10:10
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Já osobně vypaluju horkovzduškou. Sice to není tak rychlý jako oheň, zato se mi výsledek po vyklepání zdá lepší a chromům to nějak nevadí. Jen to trošku víc kouří - sousedi tě chvilku nebudou mít rádi
Datum: 29. srpna 2013 10:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Vezmi staré lanko, na konci ho rozpleť, druhý konec dej do vrtačky a tím to krásně vyčistíš od tvrdých usazenin, pak stačí vypláchnout třeba benzínem (já používám čistič na brzdy) nebo můžeš použít nějaký čistič na motory a budeš ho mít jak nový
Datum: 27. srpna 2013 15:40
 Jestli chrom nestojí za nic, vezmeš to propanbutnovým hořákem na ipu, vyklepeš a máš to
Datum: 24. srpna 2013 21:27
 dělal sem to tušim hydroxidem na odpady, ale bacha žere stříbřenku chrom ne. Maj ho v drogerce (prodává se asi v kilovce).
Datum: 24. srpna 2013 20:36
 Ideální je vypálit výfuk několik minut trvající ostrou jízdou... když to chceš jinak a nezáleží ti na chromu, tak to vypal benzínem až to červený bude...
Datum: 23. srpna 2013 23:05
 ale jestli se to rozhodneš vypalovat tak bacha at neco nezapálíš třeba když tam budeš prilivat benzin tak ne z kanystru !! vem třeba kelimek a vzdycky tam trošku nalej ale musíš rychle jinak ti zhoří kelímek
Datum: 23. srpna 2013 18:54
 Zrovna před chvílou jsem čistění dodělal já mám chromy v ... takže sem tam nalil benzin a zapálil ale to nepřineslo skoro žádnej výsledek tak jsem vzal šroubovák a žačal jsem to vydrapovat a pak jsem vzal šroubovnicu protože jsem tam už nedošáhl šroubovákem šlo to celkem pěkně ven ale dělal jsem to asi hodinu ale vejfuk je jak novej (zevnitř) .D
Datum: 23. srpna 2013 18:53
 Můj postup je takový, že vyndam z výfuků vložky, ty poleju benzínem a zapálim. Obaly výfuků a kolena čistim mechanickou cestou, protože si nechci zničit chromy. Takže třeba vhodně ohnutý drát z autogenu a ručně vyškrábat, je to práce na chvilku. Koleno snadno vyčistíš tak, že vemeš staré lanko, roztřepíš ho na konci, upneš do vrtačky a pomocí toho vyškrábeš karbon z kolena...
Datum: 23. srpna 2013 16:11
 zdar draci,zdar seso...rnkupuji si nového fichtla páč ten můj i potom co sem do něj vrazil 7000 pořád nejede ale je tam problém..je prý slabé magneto můžu ho z toho svého u kterého je jako zázrakem v pořádku normálně vyšroubovat a vyměnit? nebo je to složitější (kabely, ''napojení na motor'') nevím co s tím... prosím o radu díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 16:18
Jméno: víťa
IP: uživatel11601
 aby jsme si rozuměli,budu mít oba,pokud se porouchá nový vyměním za správný díl ze starého ( kdyby to nešlo asi bych ho koupil) Vím,posrat se může kdykoli,fichtl byl,je a bude fichtl,který nezaručí bezporuchový provoz
Datum: 23. srpna 2013 16:18
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 tak magneto vyměniš lehce ale nejdriv se podivej tady nez zacnes http://www.jawa-50.cz/ ja chci ale jenom řict, že ikdyž koupis noveho chrchla tak pocitej s tim ze se ti drive nebo pozdeji neco posere. A nevim jestli je zrovna rozumne i po financni strance to řešit tak, že si koupiš zase noveho  ...
Datum: 23. srpna 2013 15:58
Jméno: víťa
IP: uživatel11601
 no,ten můj dneska nešel nastartovat a včerra uplně v poho,to neřešim to se dá udělat, ale v nízkých otázkách se dusí,měnil sem kvuli tomu vzduch.filtr,karbec,trysky,svíčku,palivo,dal jsem jiný olej M2T..a pořád nic,tak si kupuji takového co je po GO a celkové vzhledové renovaci,,ten by měl být bez starostí,jen má prý slabší magneto..tak ho chci dát z toho mého ,teď už bude jen náhradní..
Datum: 23. srpna 2013 15:49
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 co to je nejede ? to mi chces rict že si vyhodil 7 litru a kupuješ noveho ??? popiš co tomu je ....
Datum: 23. srpna 2013 15:38
 Zdravím, mám problém se spínací skříňkou. Ta původní (z 05) byla pokažená, ten plech, co spojuje kontakty se otočil tak jednou ze čtyř pokusů. Sehnal jsem od známého druhou spínací skříňku, která dobře spínala, ale byl tam problém. Ta moje 05 je výroba '93, je s tím celkem problém, protože některé díly jsou tam z 555 a některé novější, jak u 20. Skříňka tam byla z 555. Nedá se tam nějak zapojit ta novější? Mě se tam nikdy nespínali kontakty, co měli. Zkoušel jsem tam dát spínací skříňku PAL (na klíček), ale jede všechno dohromady (vrčí, svítí, troubí). Tady je schéma na 555 (to co tam bylo původně) http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_555.jpg a tady na 05 (to novější) http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_05,20.gif . Díky moc za odpovědi, snad se to už nějak vyřeší.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 23:37
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 kašli na víc konektorů,pořádně se na to mrkni a pak zjistíš že to jde v pohodě zapojit
Datum: 23. srpna 2013 23:37
 Dá se vůbec někde sehnat skříňka na 555? Všude jsou ty skříňky, co mám (ty s více konektory).
Datum: 23. srpna 2013 14:32
Jméno: Adam
IP: uživatel14157
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 23:03
Jméno: jarda
IP: uživatel16010
 stačí nebo si kup v mototechne obic palivovou hadičku a stahnuji na kohoutku sponkou
Datum: 23. srpna 2013 23:03
 jám tam mám hadičku a ani sponky nepotřebuju protože je to tam tak natěstno že tu hadičku ani nemužu vytáhnout a když koupíš moc velkou tak kup elektrikářský pásky takový ty bíly a tím to pude určite parádně přidržet
Datum: 23. srpna 2013 14:59
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 obyčejný sponky jako jsou na hadice dají se sehnat takový mini,ale pro ty sponky je lepší když si zajdeš do autoservisu a koupíš si tam 10cm hadičky co se dává do aut (má silnější stěnu) a měli by tam mít i sponky a to už potom drží jak prase
Datum: 23. srpna 2013 12:53
 Nějaký hadicový sponky, je toho víc druhů. V krajnim případě by posloužil i drátek utáhnutej kombinačkama...
Datum: 23. srpna 2013 12:53
Jméno: Adam
IP: uživatel14157
 Dik za info, a jaky sponky tim mysliš?
Datum: 23. srpna 2013 12:47
 Stačí obyč palivová hadička + dvě spony. Je tam ale slabší hadička než co jde z kohoutku do karburátoru, tak bacha na to...Dneska se dělaji hadičky 5mm a 6mm, a ty budeš pravděpodobně potřebovat tu slabší z nich...
Datum: 23. srpna 2013 12:42
 Zddar draci mám takový problém na Jawe 23 mustang vždy po zahřátí se mu nechce řadit čím to může být olej v převodovce jsem vyměnil ale pořád stejný  děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 10:20
 Olej jsem vyměnil dva dny zpět kvůli tomu problému..a když jsem vypouštěl ten starej tak tekla taková krémová emulze a po dvou dnech mi začlo téct to samé když jsem vypouštěl
Datum: 28. srpna 2013 10:20
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Tak vyměnit olej v převodovce, případně koukni na lamely..
Datum: 28. srpna 2013 8:26
 za studena řadí krásně ale po 2 kilometrech už jde přes zuby
Datum: 27. srpna 2013 22:13
Jméno: franta
IP: uživatel16031
 Zajímavé to jsem ještě neslysel
Datum: 27. srpna 2013 15:55
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Jak nechce řadit? Jde přes zuby? Koukni na spojku..
Datum: 26. srpna 2013 12:24
Jméno: martin
IP: uživatel5566
 nazdar seso,
Kdy už budeš mít ty přední vidle na mustanga ?
Děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 15:01
 Zdar martine jestli chceš tak mám přední vydlice na mustanga nemají vychození pouzdra a mají novej černej lak jestli chceš tak napiš na pepa.fendrych@seznam.cz
Datum: 23. srpna 2013 15:01
 az za mesic,,,,
Datum: 23. srpna 2013 11:31
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Čus draci . Mám taký problém , kamarád mi dal kartry s prevodovkou a klukou s 20 , ale že nech mu vytiahnem štefty a tie mu s toho dám . Ale jeden šteft bol vykrivený a keď som sa ho snažil aspoň trošku narovnať tak som ho samozrejme odje*** . Toť problém , jak ho vytiahnut aby som nezničil závit ? A počítajte s tým že mám trošku slabišie vybavenie  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 0:22
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 OK dík
Datum: 24. srpna 2013 0:22
 Pistole je klasická horkovzdušná, zvýšená teplota slouží jako katalyzátor chemické reakce mezi kyselinou dusičnou a železnym šroubem. Sehnal jsem jí řekněme z vlastních zásob  Mrkni na net a zjisti si kde se v tvym okolí prodávaji chemikálie a dam bys mohl nějakou sehnat...
Datum: 23. srpna 2013 19:27
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Hustý !! Ešte také dotazy , to čo bolo za pištol ? To si nahrieval ? A kde zohnat tu kyselinu ?  Dík
Datum: 23. srpna 2013 19:12
 Kyselina dusičná
Datum: 23. srpna 2013 14:06
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
 Ahoj kolečko jakou si tam použil tu kapalinu?
Datum: 23. srpna 2013 14:00
Datum: 23. srpna 2013 11:59
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, poptej se po kamarádech jestli někdo nemá vytahováky zalomených šroubů. Zalomený šroub zapiluješ do roviny a důlčíkem si uděláš důlek a pak vyvrtáš asi 3jkou vrtákem díru. Pak zašroubuješ vytahovák
zalomených šroubů a vyšroubuješ šroubek ven. A nebo zajdi do jakékoli dílny kde dělají motory a oni ti to udělají. Kdejaké automechanik by si stím měl poradit. Šteft vyrobíš ze šroubku kterému uřízneš hlavu a
zapiluješ. Ať se ti daří
Datum: 23. srpna 2013 11:45
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 zdarec mám problém u fichtla nejspíš s přívodem paliva ale kohout sem čistil a vyměnil gumičku u jehly sem nastavil více benzínu....a elektrikou to stopro není ale nevím teda kde hledat chybu´-hladina lícuje s plovákem...napadlo mě budto jestli to není víčkem v nádrži ,že bych tam ze shora udělal větší dírku nebo zkusit na jakej režim poteče kohout nejvíc projevuje se to ,že cca po 500m začne motorka přestávat jet jakoby neměla benzín ale v nádrži je ... je jedeto na dvojaká na nízky točky zařadim 3 a nejede tak musim na dovjku pomalu nebo podřadit na jedna ..... dík za každou radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 21:19
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 dík za radu ted jsem vypozoroval ,že pokud nejedu pořád na plný plyn tak motorka jede v poho ale jak vytáčím všechny kvalty do plnýho tak jak to asi není zajetý tak se to začne přehřívat a ztratí to výkon...
Datum: 23. srpna 2013 21:19
 Zdar draku. Skus vyčistit trysky, stačí profouknout, nebo jemnym štětečkem vyčistit.
Datum: 23. srpna 2013 11:51
Jméno: MZetak
IP: uživatel12231
 Ahoj slyšel jsem že od 16 se muže jezdit na motorkách do 11kW a do 125 obsahu já mám MZ 150 a ta mám myslím 9 kW pokud mám řidičák A1 můžu na jí jezdit nebo si mám počkat do 18 . jezdím na Simson s51 electronic všem děkuji za odpověd .
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2013 23:20
 ten zákon vymejšlej lidi co viděli motorky akorát na nově ve zprávách
Datum: 02. října 2013 23:20
 Opravdu musíš splnit obě podmínky najednou
Datum: 22. srpna 2013 23:35
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 to nikoho nezajímá, to by jsi potom mohl jezdit i na 250tce kejvě
Datum: 22. srpna 2013 23:32
Jméno: MZetak
IP: uživatel12231
 jo je to 150 ale furt nepřesahuje těch je 11kw ale to je asi jedno tak dík
Datum: 22. srpna 2013 23:29
 Je 150 víc nebo míň než 125? Já myslim že na odpověď přijdeš sám...
Datum: 22. srpna 2013 23:25
Jméno: tep5021
IP: uživatel15981
 Dobrý večer! Jezdím v Teplicích na oranžové 21čce. Jezdí zde v bližším okolí také nějaký pionýrista ??? Hledám někoho na projížďky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 22:38
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 ÁÁÁh..Dolní Poustevna, Varnsdorf, Rumburk atak..pánové zde jezdím a cesty opravdu hrůza  Respektujj svého fíka že stále drží.
Datum: 24. srpna 2013 22:38
Jméno: tep5021
IP: uživatel15981
 Do Varnsdorfu je to sice 80 km, ale je to hlavně pořád do kopce  vždycky si vzpomenu na ten za Děčínem  ale jednou stejně asi pojedu za kámošem do Horní Poustevny, a to je mnohem horší cesta
Datum: 24. srpna 2013 10:26
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 Varnsdorf ale to máš pěknej kus
Datum: 23. srpna 2013 22:56
Jméno: tep5021
IP: uživatel15981
 Vzhledem k tomu, že nepíšu Teplice vad Bečvou nebo nad Metují, myslím tím Teplice v Čechách  Tento název se používá jen v dopravě, není, myslím vúbec přirozený. Ale to nevadí. Hlavní je, že krom pár známých v Teplicích není taková ta klasická fichtlařská komunita. Ve srovnání např. s Jižní Moravou zde opravdu chybí, a to je špatně, fichtláci si musí pomáhat
Datum: 23. srpna 2013 22:21
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 takovejch Teplic je ....... v kterých?????
Datum: 23. srpna 2013 8:25
Jméno: rade
IP: uživatel15004
 zdarec seso jakej je vyrobce Ráfků 1,60 x 16 diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 8:28
 taiwan,, jsou naprosto gut,, jen chrom neni spickovej,, ale jsou fakt super
Datum: 23. srpna 2013 8:28
Jméno: lukyy
IP: uživatel15988
 zdar mám dotaz sice se sem moc nehodí ale potřebují to vědět jak na simsona poznám startovací a světelné cívky děkuji vám moc lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2013 23:45
 se podívej na google na obrázky
Datum: 22. srpna 2013 23:45
Jméno: Lupen
IP: uživatel2987
Posl.aktualizace: 22. srpna 2013 21:01
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 zdravím sešo chtěl bych se zeptat dá se tento válec použít na ČZ 125/476 a musím dyžtak taky měnit hlavu a kliku nebo tak něco ... za odpověď moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 13:52
 To na 476 nedostaneš, leda že bys vyměnil i klikovku a hlavu válce...
Datum: 26. srpna 2013 13:52
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
Datum: 23. srpna 2013 20:48
 Jaký válec mistře?
Datum: 22. srpna 2013 21:06
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Ahoj draci, měl bych na vás prosbu, byť to se m moc nepatří, ale.. Lze použít altík magneton 70A na felicii 1,3 LXi r.v.1999 aniž by se tam něco po..? Doteď jsem tam měl magneton 55A, ale ten mi odešel. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2013 21:04
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Jasně že můžeš,jenom počítej s tím ,že 70A alternátor je o 50% víc poruchovější než 55A.Často tam odchází diodový blok.
Datum: 22. srpna 2013 21:04
Jméno: Michal
IP: uživatel14157
 Zdar draci, nevite někdo jestli se už vyraběj airboxy na pionýra? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2013 11:50
 na aukru se jich ještě pár povaluje... nedávno jsem koupil za 100 kč
Datum: 08. září 2013 11:50
 porad prd
Datum: 22. srpna 2013 21:44
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 fichtlu zdar mam jawu 05 a za jízdy škube cím vecí převod tím víc ale na volnobech ne . jsem si docela jistý ze je to v elektryce protože jinak je vsechno ok . muze to delat např předstih a odtrh i kdys to při volnobehu neskube a jde vytocit? dík za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2013 14:42
Jméno: dest
IP: uživatel15207
 Zduř draci když slyším bouchání z levého deklu u mz? při vyšší rychlosti to nedělá
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 11:10
 MZ nemá primární řetěz
Datum: 23. srpna 2013 11:10
 nejspíš spatnej rětěz ale nejlíp uděláš když ten kryt odděláš a podíváš se jestli tam není něco vydřený
Datum: 22. srpna 2013 17:43
Jméno: Jurajenko
IP: uživatel8444
 pionýru zdar!.stal se mi takovej průser  a potřeboval bych poradit.pořídil jsem si pionýra 20-tku,a chtěl jsem na něj namontovat novej vybroušenej válec..tak jsem začal demontovat hlavu a s hlavou jsem vymontoval i 2 spodní "štefty" i s maticema...(závitový tyčky,na kterých drží válec s hlavou).závit v karteru byl jasně v p... nemám možnost dát do karteru vyvrtat nový závit,no a je to asi i hodně ryzikový,složitý..známý mi poradil použít(na uchycení "šteftů" do karteru) "chemickou kotvu".prý to bude držet....můj názor je,že je to nesmysl,nemůže to přece vydržet ty tlaky. a že můžu začít shánět jinej motor..chtěl bych se zeptat na Váš názor,na další(jestli nějaké jsou..)možnosti. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 11:17
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Nech si udělat vložku s vnitřním závitem M6 a venkovním M8, přeřízni závit a po prdeli
Datum: 30. srpna 2013 11:17
 Kombinovanej svorník z hlazenky 7mm do karteru a klasika 6mm z karteru žádná věda já mám svorníky celý ze 7mm hlazenky
Datum: 23. srpna 2013 11:17
 taky jsem pro M7... sehnat M7 šroub,říznout kousek závity, navařit na něj origo šteft M6... nemáš třeba rodinu někde na vesnici? nebo kámoše?
Datum: 22. srpna 2013 19:29
 závitníkem udělej větší závit a kup šroubovnici
Datum: 22. srpna 2013 17:46
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Souhlas s kolečkem M7 vpohodě vyhovuje.Díra po závitu M6 mu bude i "centrovat" vrták pro M7(vpodstatě pouze vyčištění díry po M6)
Datum: 22. srpna 2013 16:01
 vy lepidloví uvažovali jste někdy nad tím že ten šteft budete chtít někdy vyměnit?
Datum: 22. srpna 2013 15:55
 Kespr: Jako že si vytrženej závit zalepil motorovym silikonem? Jinak k tématu: osobně bych přeříznul ten závit. Teď pudu proti proudu, ale já bych řezal závit M7, nikoli M8...A k tomu si samozřejmě nechat vytočit šteft...
Datum: 22. srpna 2013 14:32
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 me se to tes stalo s tema stefty delal sem go motora a ten vysoko teplotní tmel kterym sem dal kartery k sobe tak s tym sem tam aj jaksy zalepil ty stefty a drží to do dnes .
Datum: 22. srpna 2013 14:26
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 když půjdeš koupit lepidlo tak za něj dáš min 150,- a je to podle mě stejně jen dočasný,převrtat na M8 a udělat šteft z hlazenky co bude mít do kartru M8 a zbytek M6
Datum: 22. srpna 2013 14:07
 pro standu:jo,nad tím už jsem také uvažoval a v mém případě se mi to jeví jako nejdostupnější řešení.zkusím to,a časem vám sem přidám zhodnocení.
děkuji za rady
Datum: 22. srpna 2013 13:48
Jméno: standa
IP: uživatel16004
 Kdekoliv na silnici s ručním závitníkem uděláš nový závity m8. Výroba šteftů m8/m6 už bude horší. Zkusil bych vysokopevnostní lepidlo na závity a předně bych závity pročistil závitníkem m6 III. a použil nové neožvejkané štefty.
Datum: 22. srpna 2013 12:33
 Hostinné,Trutnovsko.... .no na výfuku je to trochu něco jinýho.mám strach,že by to v tom karteru dlouhodobě nevydrželo.přecejenom stlačení,zážeh.aby se mi to za jízdy nevymlátilo,a nezačalo to nasávat falešnej vzduch
Datum: 22. srpna 2013 11:32
Jméno: jarda
IP: uživatel14185
 Chemická kotva je dobrá do betonu , ale do hliníku si ji nedovedu představit.
Strojní vrtačku snad v okolí někdo bude mít, sežeň závitovou vložku, převrtej na větší závit, a potom můžeš použít původní štefty.
Ruční vrtačku nedoporučuju, protože neudržíš kolmost.
Jinak odkud jsi?
Třeba se ozve někdo s pomocí z okolí o kom ani nevíš, že existuje.
Datum: 22. srpna 2013 10:43
 rdžet by to mohlo já epoxidem zalepoval srženej závit na šteftu u vejfuku a drží to a to je to utažený jak něco tak to skus když to povolí tak to poznáš
Datum: 22. srpna 2013 10:42
 to mi řekni že ve městě nemá obchod s nářadím kde mají vytahováky
Datum: 22. srpna 2013 10:40
Jméno: Jurajenko
IP: uživatel8444
 víš,borec z paneláku má "omezený" možnosti :-/ .co říkáš na tu variantu s chemickou kotvou?.díky
Datum: 22. srpna 2013 10:07
 zavařit a vyvrtat nový díry určitě někoho seženeš kdo ti to udělá
Datum: 22. srpna 2013 9:57
 Zdar draci kolik může stát GO motoru na mzteru.Díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 17:31
Jméno: pepa
IP: uživatel16002
 zaleží na současnem stavu musíš to dobře rozvážit... ale výbrus 1000 repas kliky 1500 nová spojka či její repas 500 až 1000 ložiska gufera 800.... osobně bych mz spíš jezdil jako spotřební motorku a zvážil střední opravu motoru s novou spojkou a výbrusem a případně přetěsnění...
kliku bych usoudil zpusobem má znatelnou vuli bohužel je ko nemá nechat to být a nepulit.....
chápu to tak že si to chceš udělat sám byt mz nejni nejednodužší na demontáš je to 5 kvalt a všechny ložiska valivá....je narocnější než jawa čz.....pokut si chceš najít motoopravnu naklady jsou v ceně 2 motorek.... našel bych si spiš nadšense...
Datum: 23. srpna 2013 17:31
|



|