Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	
	 Čus draci, mam babettu 210, jsou tam nové čelisti, a když to nastartuju tak to zabíra a točí se zadní kolo, když zadní kolo zabrzdím tak to chcípne, vím že paknama to není protože tam nedřou, čim to muže být? odepište díky ondra 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 31. května 2013 17:07
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Roman Kinčl	
	    
	 
	
	IP: uživatel15597        	  
	 
	
	 Evidentně je něco špatně smontovanýho ve spojkách a de to na tvrdo. Zkontroluj podle dokumentací jestli to máš dobře smontovaný (jestli něco nechybí nebo nepřebývá). Taky zkontroluj jestli máš dobře startovací spojku (musí se pří šlápnutí točit obložením vpřed- jakoby proti srsti)	   
	
	  
	  
		Datum: 31. května 2013 17:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Volnoběhem to není, to se točí i na volnoběh a když zmáčknu brzdu tak to chcípne, ten motor furt zabírá, čim to ještě může být	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 22:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel4620        	  
	 
	
	 Mě to dělal vysoký volnoběh, sešteloval jsem to a bylo to ok 	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 22:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Máte někdo knihu Jawa 50 pionir  autor Jiri Wohlmuth. Je dobra .co na ni rikate.Stoji +-280kč Dekuji Bedy 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. června 2013 21:01
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Mark	
	    
	 
	
	IP: uživatel15620        	  
	 
	
	 http://jawagallery.net/?page=clanky/prirucky	   
	
	  
	  
		Datum: 19. června 2013 21:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 je dobrá, je tam dost informací co víš a něco co nevíš a osobně jsem našel jen jednu chybu v zádu v letech (výroby pio) která se tam vlastně sama vyvrátí. ZA ty prachy tak kniha stojí!!!!!	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 20:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tuki1998	
	    
	 
	
	IP: uživatel15595        	  
	 
	
	 ja mám- je tam vlastne všetko o pionieroch.	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 19:44
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mustang1971	
	    
	 
	
	IP: uživatel14983        	  
	 
	
	 Čau,hele jak poznam že je tohle kolečko špatny?Vytahl jsem ho z babetty ktera při rozjezdu vyhazovala rychlost a běžela jenom na volnoběh,chci to zjistit čim to je protože chci koupit jiné a potřebuji vědět jak si zjistit že taky neni špatný.(nový nechci,stojí šest kilek)Díky
   http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Kolecko#290520134390.jpg 
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 30. května 2013 21:29
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mustang1971	
	    
	 
	
	IP: uživatel14983        	  
	 
	
	 Díky,takže to musí být obě ty plochy bez nějakého otlačení a rýh.A má se to menší kolečko otáčet úplně volně nebo s menším odporem?To moje vypadá nepoškozeně,točí se jen na jednu stranu,nevím jak to myslíš že zapadají do děr,tady u tohodle se ty kolíčky nepohybují vůbec při točení,jen když je jakoby postrčim šroubovákem jsou na takové pružince.Ale právě nevím princip toho mehanizmu tam,rozeberu ho co pujde a uvidí se.Díky	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 21:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 jj budeš to muset koupit novy měl sem ten samy problem	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 21:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 když jsou ty tři kolíčky co zapadají do děr omačkaný, nejsou pěkně kulatý a pravoúhlý - to samé platí o těch dírách - při záběru to vyklouzne, stačí úplně málo 	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 19:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Milan	
	    
	 
	
	IP: uživatel11232        	  
	 
	
	 Ahoj SESO, chci se zeptat jestli jsou k sehnání ložiska řízení (misky+kuličky) a na ČZ 175/487 ???
Díky Milan 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 31. května 2013 9:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Milan	
	    
	 
	
	IP: uživatel11232        	  
	 
	
	 Díky 
	   
	
	  
	  
		Datum: 31. května 2013 9:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 budou asi za mesic az	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 19:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Maty001	
	    
	 
	
	IP: uživatel15490        	  
	 
	
	 zdravim mam problem Muj fik když ho nakopnu startne a volnoběh drži ale jakmile přidam plyn začina se dusit dokud se neohřeje je mi jasne že bude chyba ve směsi ale jehla je na druhem zhora ale ted newim jestli ma plovakova hladina předstih odtrh nějaky vliv na směs opravdu nwm diik za rady    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 30. května 2013 19:16
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Kuba	
	    
	 
	
	IP: uživatel14383        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 19:16
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fLy^	
	    
	 
	
	IP: uživatel15555        	  
	 
	
	 Čau, je od válce až do samotné karburace nějaké těsnění? Protože to chci rozmontovat a pročistit. Když je, musím použít nové? Díky předem za rady 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 31. května 2013 0:50
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Dneska se už taky prodává papírové těsnění plovákově komory mezi plovákovou komoru a víčko komory .. mám to na mustangu a je to dobrý ..    	  
	
	  
	  
		Datum: 31. května 2013 0:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 a ještě je tsnění pod jehlou co udržuje polohu plováku	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 21:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Mezi válcem a kolínkem je jedno těsnění, mezi kolínkem a karburátorem je druhý...použij nové	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 13:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravím a pozdravuji můžete mi prosím někdo poradit jak se u Jawy 555 sundá náhon tachometru z rozety? Tedy čepu co práchází ložiskem. Čumím do toho jak husa do flašky a ještě mně nic nenapadlo. Nechciněco poškodit. Díky za radu. Dáda - daduchodonozor@seznam.cz 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 30. května 2013 14:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 ten čep drží na rozetě v ložisku a nedrží náhon. náhon ti drží jenom dva kolíčky a potom utažení kola.normálně jestli to mas rezavy atd. tak šplíhni WD a když to nepude ručně tak si pomoč kladavivem ale ne ze do toho budes busit ale ze to pouzijes jako paku. opatrne BEDY	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 14:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: matouš	
	    
	 
	
	IP: uživatel15507        	  
	 
	
	 zdar draci... potreboval by som poradiť s výrobou šponováku (vodítka) reťaze. Nemate niekto nejaký odkaz alebo nejaku fotku ako to spraviť. Mám aj nejaký nápad ale radšej sa spýtam vás skúsenejších ešte predtým ako sa do toho pustím. Ďakujem 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 30. května 2013 11:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Mik	
	    
	 
	
	IP: uživatel14932        	  
	 
	
	 Zdar draci, mám možno taký čudný dotaz, asi viacmenej na Vás zo Slovenska, ale jedná sa o to, že zanedlho by som rád kúpil nejakú ČZ 125 aj s TP. Chcem si ju doviezť z Českej Republiky. O všetkých poplatkoch a kontrole originality viem, len ide o to, že chcel by som si ku nej zanedlho kúpiť aj nejakého PAVa 40 alebo 41 aj s origo ťažným pre čezetu... A teraz sa chcem spýtať, myslíte, (teda u nás v SR, možno v ČR je to inak) že je potrebné, alebo vhodné si to ťažné dať zapísať do TP pri prihlasovaní motorky? Alebo je to zbytočnosť? Lebo totižto neviem, či sa to ťažné vôbec považuje za homologizované a neviem vôbec o ňom údaje, ako napr. nosnosť, výrobca a iné, čo by k tomu policajti potrebovali vedieť...    Tak čo myslíte, ako by to bolo vhodné riešiť? Možem na tom jazdiť aj s PAVom bez problémov bez zapísania ťažného do TP, alebo je to potrebné? Ďakujem    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 30. května 2013 10:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Kuba	
	    
	 
	
	IP: uživatel14383        	  
	 
	
	 Zdar, má být nějaka pružina na jawě 21 u pedalu brzdy aby se vracel?????? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 30. května 2013 18:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Jedině rozebrat, vyčistit a namazat. Případně zkontrolovat lanko. Tady neni prostor pro nějaké fušeřiny...	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 18:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15115        	  
	 
	
	 pokut to nechceš rozdělávat tak sežen dost dlouhou pružinu nebo 2 a chytni je za konec výfuku a druhýkonec za  klíč brzdy aby se to vracelo.... anebo dozdělat vyčistit namazat	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 10:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15594        	  
	 
	
	 Pružiny jsou na čelistech brzdy uvnitře bubnu. Jestli se ti to nevrací,tak máš bordel v uložení páky brzdy a nebo špatný lanko.	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 10:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel12195        	  
	 
	
	 Zdar draci, dnes jsem se byl projet na fichlu přijel jsem zpátky a asi za hodinu jsem chtěl jet znova, tak nastartuju chytnul hned na první našlápnutí a vzápětí chcípne, chvíli startuju a nakonec chytne, tak vyjedu ale jde tak na půl plynu jak přidám víc tak se začne dusit, popojedu kousek a najednou začalo něco chrastit ve válci a chcíplo to. Když se to snažím nakopnou tak je slyšet jakoby něco ve válci dřelo, sundal jsem hlavu a kouknul jsem se jestli ve válci nejsou nějaký rýhy a nejsou, válec jsem zatím nesundával. Možná je prasklý kroužek, ale nejsem si jistý. Dík za rady 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:51
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 přesně tak co si myslíš jako že s tím tady máme udělat?jestli je prasklej kroužek to fakt nevim....	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 22:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: matouš	
	    
	 
	
	IP: uživatel15507        	  
	 
	
	 uplne zbytočný prispevok, čo si si stratil čas pisanim si mohol dať dole 4 šroby a zistil by si čo potrebuješ	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 22:38
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: afv	
	    
	 
	
	IP: uživatel6631        	  
	 
	
	 čau draci mám doma fichtla po GO a válec je po výbrusu má najeto asi 250km +/- no problém je v tom že jde krásně do otáček jak pila na neutrál ale když jedu připadá mi slabý a moc se mu nechce do kopce, mohl by válec být špatně zajetý/ nebo snad špatně udělaný výbrus? myslím tím šišatý válec? díky za rady    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 30. května 2013 18:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 afv: chvíli ještě vydrž, motor je zajetý po cca 500-600 km a ty jsi v půlce. Mě se motor začal právě uvolňovat okolo 300 km a pak už jezdil dobře, tak ještě chvíli vydrž a mělo by to být lepší   	  
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 18:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: afv	
	    
	 
	
	IP: uživatel6631        	  
	 
	
	 Stando karburátor mám nastavený spávně    svíčka má cihlovou barvu 	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 18:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15594        	  
	 
	
	 Špatně nastavený. V6dycky když jde na nautrál jak pila a do kopce nejede,tak je to vždycky v karbecu	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 10:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15143        	  
	 
	
	 podle mě to nemáš zajetý motor je  zajetý mezi 1500 2000 kilometru 250 nejni nic ....a těsně po výbrusu to plnej výkon nemá  musí se snížit tření tím jak si to na sebe zvyká..prostě dál rozumně jezdi a povolí to a jestli jezdíš jen výkendově tak počítej pomalu sezonu než to bude ok	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 6:11
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Cau jak nejli zajedu moto u pionyra myslim tim pomalu rychle nebo to stridat  ? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 30. května 2013 21:31
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Dik stando zadny skusim co rikas	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 21:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Po přečtení této reakce se obávám,že ne. Celé zajíždění je o tom,poslouchat motor,vnímat co dělá aby jsi mu vyhověl....nejezdit zbytečně pomalu,ale ani to nepřetáčet,když cítíš,že už je to nějaký líný tak zvolnit tempo a nebo na chvíli zastavit...naopak když už chce točit,tak ať točí.... prostě s rozumem....nic na tom neni... Mimojiné dělám upravené válce,kde se kolikrát válec ani nezajíždí a když už se jedná o nějakou seriovější záležitost s dvěma kroužky,tak vždy říkám jen to co tobě...poslouchej motor,zbytečně se s nim neser,ale nervi ho hned doplna....ještě nikdo nezadřel....	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 17:58
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Stando nebyl by lepsi popis	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 16:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15594        	  
	 
	
	 Zapnout mozek,poslouchat motor a jezdi.....nelámej si s tim hlavu.....	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 10:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Určitě střídat...	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 21:42
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdr draci chci se sebtat pře měsícem jsme koupil nového fichtla a jezdil krásně ale odedneška začal blbout a tak že: nastartovat to jde ale pak projíždim po dvorku a tak to jak štak jede ale pak to skusím jed do kopce a dojdu kousek a najdnou se to začne jako dusit a pak to najednou zničeho chcípne a nevím čím to je měnil jsme okrát nový kabel na zapalování (od cívky k fajfce) a novou svíčku protže byla černá ale asi 2 týdny jezdi a ted z ničeho nic tohle začalo. Tak jsem vyfouka trisky vyčistil kladívka tak nevím   (  Tak že jestli by byl někdo ochoten mi poradit tak bych byl rád  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. května 2013 21:12
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: xhxnvcv	
	    
	 
	
	IP: uživatel5546        	  
	 
	
	 problem je v karburatoru, znecisteny nebo ti nedotika benzin z nadrze... vycisti kohoutek od nadrze a zkontroluj spravou hladinu benzinu v povakove komore. 	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 21:12
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Maty001	
	    
	 
	
	IP: uživatel15490        	  
	 
	
	 zdravim chci se zeptat jak je ten kousek molitanu u vačky tak ten se prej maže ale nevim jaky olej by byl nejlepši a chci se zeptat jaky mate zkušenosti s oby M2T olejem snižuje vykon diiik za rady ..   
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 30. května 2013 21:26
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 s M2T nikdy nebyl žádný problém.. klidně ho tam lej.. na výkon to nemá vliv... a ti co na něj plivají jsou děcka kterým cálujou rodiče... a jejich problém s tím že to pak "nejede" je v tom že si neumí seřídít motor... pak plivou na olej.. daj drahý olej a placebo je holt placebo a dětem se hned zdá že to jede líp   	  
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 21:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Maty001	
	    
	 
	
	IP: uživatel15490        	  
	 
	
	 diik mooc..  	  
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 14:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 Jééé sorry, já to blbě pochopil, on se ptá na dvě věci najednou, omluvuju se.................... Na vačku kapku převoďáku a do motoru pokud nemusíš tak M2Téčko nelej, sice už není tak hrozný jako dřív ale furt to není žádný zázrak, jak říká Péro, Stihl nebo já třeba zas dávám do seriáku TSF.	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 6:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 péro, vysvětli mi jak se mu dostane olej z vačky skrz výfuk na nohavici   	  
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 6:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 pokud chceš bejt každou chvilku nasranej že máš černou nohavici od výfuku tak tam lej M2T ještě po malejch lahvičkách za 25,- 100ml a vyjde tě litr na 250....jestli chceš mít aspon chvilku klid od čištění tak si kup litr stihlu za 150,- a máš pokoj ale je to na tobě každopádně kvůli M2T si motor nezničíš	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 22:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 U vačky není molitan, ale filc. Je jedno, jaký olej použiješ,ale hustší je lepší. Má to za úkol namazat klouzání pertinaxu kladívka po vačce. Pokud si myslíš, že jsou lepší oleje, tak si kup nějaký cizinecký. Ale pro naše stroje plně vyhovuje M2T. 	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 21:44
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pedro	
	    
	 
	
	IP: uživatel14082        	  
	 
	
	 Zdar jak zkrátit řetěz na jawě 21?? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:31
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pedro	
	    
	 
	
	IP: uživatel14082        	  
	 
	
	 Díky za radu   
	  
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 22:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jestli jsou napínáky naplé na max a řetěz je původní, tak je již nejspíše v prdeli, takže vyměnit s celou řetězovkou...	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 22:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pedro	
	    
	 
	
	IP: uživatel14082        	  
	 
	
	 třeba mám napínáky naplé na max 	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 22:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 nebo ho ani nezkracuj a kup si napínáky a utáhni je pořádně	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 21:03
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 čau naměř si to pořádně potom musíš ubrousit flexkou nýtek zarovno brýlema tak aby ti zbylo očko na sponku a upni to do svěráku a po tom ubroušeném nítku klepni třeba pře hřebík a on ti vypadne ven	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 20:46
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: MePoU^	
	    
	 
	
	IP: uživatel15555        	  
	 
	
	 Čau, hele zkoušel jsem snad vše a nevim. Prostě to roztlačim, hodí to jiskru a motor běží, ale jen do chvíle co běhám, jakmile přestanu běžet a skočim na sedlo, tak to chcípne, prostě mam ruku na plynu, ale nic to nedělá. (benzín teče=>neni ucpaná nádrž, trysky jsou čisté a já už opravdu nevim a jsem z toho na nervy, protože to už měsíc řeším) Prosím o rady. MePoU^ 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:07
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11109        	  
	 
	
	 Jen ne další octová karburačka... Rozeber to na prvočinitele a profoukej stlačeným vzduchem.	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 22:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: MePoU^	
	    
	 
	
	IP: uživatel15555        	  
	 
	
	 Jako se vším všudy vyvařit octem? Trysky, šroubky, jehla, plovák atd.?	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 20:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Maty001	
	    
	 
	
	IP: uživatel15490        	  
	 
	
	 jestli ma slabou kompres tak je to jasny někde to podfukuje a nebo už je mooc vyběhanej pokud ma dobrou kompres vyčisti karbec ( doporučuju vyvařit v octu ) a lauf taky zkus vyčistit potom už to muže byt i elektricka vada je toho spousta proč tě neuveze 	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 20:36
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 ahoj draci, pověděl by mi prosim někdo jakej je rozdíl mezi kolama na jawě 05 a na jawě 20? myslim bubny, brzdy, rozetu, všecko dík    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. května 2013 20:55
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15143        	  
	 
	
	 jsou upně jiný rozeta ještě stejná je a je to i záměne...
05 má kolo kryte plechovími víčky a v zadním kole má gumy tlumení zaběru.. má i jiná lanka protože páky klíču jsou uvnitř brzdy... tyto náboje má i 555
20 a víš má brzdove bubny odlite z hliníku  ve kterem jsou 3 díry na rozetu a esteticke  tuplíky...
štyty brzd maj páky venku a lanko je dobře přístupne...
 	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 20:55
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Inteligent58	
	    
	 
	
	IP: uživatel5546        	  
	 
	
	 Da se zaměnit motor z jawa 250/353 za jawa 250/559 ? Bez převaření by to mělo pasovat? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. května 2013 21:30
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: f	
	    
	 
	
	IP: uživatel15423        	  
	 
	
	 Jo, do rámu všechno pasuje..	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 21:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 No já sem měl v rámu panelky motor s kývačky a pak sem si koupil rár na kyvačku kvůli originálnímu stavu  a vše pasovalo 	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 20:02
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar nakupujete někdo věci na aukru moc to neznám ale přihodil sem na spícací skřínku na jawu teď je tam 100kč a když to vihraju tak mi ji pošle za stovku nebo tam bude jiná cena 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. května 2013 20:52
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Většinou se platí předem na účet a pak ti to pošle......	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 20:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15590        	  
	 
	
	 Napřed tě kontaktuje,pak se domluvíte na platbě a předání. Někdo na dobírku neposílá a chce peníze předem na účet.	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 19:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jo aště on mi to pošle a nebo mě první kontaktuje	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 18:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Díky zase budu o krok blíž skompletovat jawku	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 18:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lukas	
	    
	 
	
	IP: uživatel12770        	  
	 
	
	 jestli můžu poradit, tak přihoď až těsně před koncem   	  
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 18:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15590        	  
	 
	
	 Připočítej nějaké poštovné. Jinak částka na které to skončí je konečná.	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 17:39
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |