Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dominik	
	    
	 
	
	IP: uživatel10088        	  
	 
	
	 Zravím. Dávám do kupy pionýra a chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemá nákres na pant sedla. Díky za odpovědi. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 04. června 2013 16:15
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dominik	
	    
	 
	
	IP: uživatel10088        	  
	 
	
	 A nevíš prosím tě kde bych ho mohl sehnat ?? Tady na krámku sem viděl akorát tu vrchní část. Já zrovna potřebuji to, co je přivařené k rámu. 	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 16:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Kuba	
	    
	 
	
	IP: uživatel14383        	  
	 
	
	 máš lepší koupit novej	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 17:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jan	
	    
	 
	
	IP: uživatel15608        	  
	 
	
	 Čau, jakou máte skušenost s výfukem HIKONE na pio 20, a popřípadě který označení (to číselný) je nejlepší pro nejmenší úpravu kolene výfuku pro fichtla díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 03. června 2013 14:33
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: libor1	
	    
	 
	
	IP: uživatel1332        	  
	 
	
	 no já si koupil to s tim 209 na konci pokud si to dobře pamatuju, jen musíš převařit koleno a držáky ale neni to zas tolik náročný pokud je člověk trochu zručnej nebo má kamarády co mu pomůžou, jinak žádný extra zvednutí výkonu se konat asi moc nebude, to bys musel upravit, je spíš na vzhled a na zvuk, jinak to s tim jede skoro stejně jak s originálem, ale to podle mě, nevim jaký skušenosti s tim maj ostatní	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 14:33
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Čaute , mám jawu 23 a potřeboval bych sehnat celé  přední kolo nevíte kde bych to sehnal ? Díky za odpověď 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 03. června 2013 20:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Kdybys chtěl tak bych ti jedno kolo určitě našel. Za 200 může být tvé    (mxp.h@seznam.cz) a jak se tak koukám tak se nám tady z toho dtává docela slušná dražba   	  
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 20:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 to se mi líbí ty vaše ceny,ja sem zvyklej dat za jakš takš pojizdnyho pincka 2-3 tisice a za jedno takove kolo aspon 500,-	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 15:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tak taky zalezi porovnat stav s tim tvojim a od toho druheho typka	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 12:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 mě napříde 400 za kolo moc když si to spočítate kolik by stalo nový a vemte s toho pulku tak to je akorat cena a já byl ochotnej slevit na 300	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 6:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 4 kila za kolo hhhh, když mi nekdo nabizi prsa, přední blatník a masku za 500 tak ho s chutí pošlu doprdele, fakt nevím co za to nekteri lidi chcou když za 1000 se da sehnat pekny fichtl	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 23:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 trochy 4 kila je hooodně přestřelená cena    .. i 2 kila je na kolo z pionýra moc....	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 22:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: HOBO	
	    
	 
	
	IP: uživatel13741        	  
	 
	
	 oldas.dudek@seznam.cz
Napiš mi na mail- dám ti kolo za 200,- 400 je moc od týpka dole.	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 22:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jestli chceš tak jedno mám kdyžtak napiš na e-mail a pošlu ti foto je komplet ráfek duša i pneoumatika cena 400 Kč možná slevím (pepa.fendrych@seznam.cz)	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 20:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Burzy, inzeráty, sousedi...	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 19:26
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 02. června 2013 19:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 zdravím, měl jsem problém u čz 175 že mi prokluzovali rychlosti, ale bylo to nejspíš tím, že byl volný primár - byli tam rýhy. Motor jsem měl venku, nepulil jsem ho a až jsem dal zpět spojku a poskládal, nejde mi řadit a nemůžu najít neutrál. s motorem jsem na ponku otáčel na všechny strany tak jestli se nemohlo něco vysypat. a taky k čemu je tenhle šroub?  http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub_aretace_razeni_cz.html díky  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 20:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 ještě neřekl bych uplně zasekne, ale pozvolna čím víc dotahuje tím jde tíž otáčet tou prim. hřídelí až to uplně zatuhne. ale když podržim zd. kolo tak se to v tom motorku proklouzne.. no fakt divný   )	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 20:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 když ho lehce dotáhnu tak se zasekne (zařadí -> hejbe se sekundár) 	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 18:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 A když přitáhneš ten koš, tak se ta hřídel točí nebo ne?	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 7:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Tak je to takhle, když je pryč spojkovej koš, ta hřádel se otáčí, a jde s tim normálně řadit. ale jak utáhnu matici na hřídeli co ho drží, tak se to nějak zasekne a je zařazeno a řadit nejde, takže musí být chyba někde tam. nevíte? 	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 15:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jo, dá se říct že to drží kvalty...co se stane když tenhle šroub povolíš?	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 20:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 takže to drží kvalty jak jsem si asi myslel? vím kde tam je umístěný. ale spíš by mě zajímal ten problém s řazením	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 20:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Šroub je zespodu motoru. Opírá se o zářezy v kulise řazení a tim jí aretuje v určité poloze...	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 19:28
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 dá se dat na moto z 05 karburátor dell orto?? s difuzorem 20mm 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 03. června 2013 19:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Pán je stylista ? A nebo jiný důvod? Na origo J05 válec je až dost velkej i karburátor Jikov 17mm z j20/21/23.... pokud na J05 dáš válec z j21 a ten se upraví alespoň na sacím kanálu,tak si tam dej klidně Dellorto 19-21mm.	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 19:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14885        	  
	 
	
	 dát tam pujde ..ostatně jde všechno ale přínost to bude mít nepatrnej pokud nezačneš dál ladit výfuk  převody a hlavu s válcem	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 0:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Čau, potřebuju poradit na co kouknout , když je fechtl studenej tak jde na první šlápnutí a jak se zahřeje tak jde jen roztlačit, svíčku a kondík jsem měnil 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 03. června 2013 13:03
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14885        	  
	 
	
	 ja vím že to je muj ulet ale co se stane když fíkuse při nakopavání nakloníš jakoby na sebe? nezlepší se to?	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 13:03
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jehlu mam na druhém zářezu od zhora	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 7:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Možná bohatá směs?	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 17:21
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 
Ahoj, mám možnost koupit čízu 175/477. Je s dokladama psanýma na majitele, od kterého ji kupuji. Doklady má, pojištění je placeno, ale nemá asi technickou.
a) Co mám zařídit, když kupuji čízu s papírama a s technickou?
b) Co mám zařídit, když kupuji čízu s papírama, ale bez technický.
Jestli máme podepsat nějakou smlouvu, nebo tak?
Poradte mi prosím lajcky, nikdy jsem nic takového nedělal. Díky
 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 02. června 2013 17:21
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ano, je zde řešení. Musíte sepsat tzv. plnou moc. Tahle smlouva tě opravňuje v určitých věcech zastupovat jinou osobu. V tomhle případě ti teda podepíše plnou moc k tomu, aby si provedl odhlášení vozidla na svoje jméno. Nemusí to být notářsky ověřené. 	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 17:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Mladík	
	    
	 
	
	IP: uživatel14588        	  
	 
	
	 Díky a je nějaké řešení, aby nikam prodávající nemusel chodit? Je to starý pán, kterému by to trvalo hodně dlouho než by se začlo něco dít.	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 17:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Zdar, v první řadě doporučuju zařídit novou technickou, a to na tvoje jméno, proveď těsně před přepisem. Dále sepíšete kupní smlouvu, původní majitel zajde s papírama na úřad, a tam na tebe motorku odhlásí. Ty si mezitím sjednáš povinné ručení, získáš od majitele TP s odhláškou na tvoje jméno a společně s protokolem z STK zajdeš na úřad, kde na sebe motorku přihlásíš a tím dokončíš převod. Motorku bez STK nelze přepsat...	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 17:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: luke	
	    
	 
	
	IP: uživatel15180        	  
	 
	
	 Čaues draci potřeboval bych od vás poradit jaké bylo číslo laku takové te zelenkavé jawy 21sám bych to nazval brčálová ale to jim v barvách říct nemůžu    moc dík za případné názory a odpovědi  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 02. června 2013 22:26
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel2901        	  
	 
	
	 ral 6019 ?	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 22:26
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jirka	
	    
	 
	
	IP: uživatel13054        	  
	 
	
	 Zdravím, chci měnit korkové obložení spojky na tatranu 125, potřeboval bych poradit, kolik milimetrů mají být vysoké od základové kovové desky (kolik mají přesahovat korky)? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 02. června 2013 13:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ahojte všichni. Poraďte, jak sundat rotor zapalování na "20" Pincku, když nemám stahovák. Vačku sundanou mám, to je mi jasný, dál se bojím použít nějaký násilí ! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 05. června 2013 9:59
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Díky všem !	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 9:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 No sláva, jsem psal, že na tom sundání nic není... Co se týká rotoru, tak už jsem to tu určitě psal a je to tak, když má rotor číselné označení začínající číslem 20, tak je rotor určený pro 30W zapalování a když je na rotoru číslo 05, tak je určený na 20W zápalko   	  
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 12:03
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jo, hoši, tak je dole. měl jsem trochu bobky. Někde jinde jsem se ptal na rozdíly mezi rotorama. Co jsem sundal je značenej 20-6170. "Konny" Ty jsi říkal, že to je 30W? Mám pravdu?	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 11:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Nemyslel jsem bouchat silně, ale někdy stačí opravdu jen lehce ťuknout... a to se určitě klika nerozhodí, ti si buď jistej   	  
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 22:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel2901        	  
	 
	
	 Klepat na rotor? To je dobrá rada jak rozhodit kliku....	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 22:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Uvidíš že to půjde, kdyžtak když se tomu moc nebude chtít, tak trochu poklep na rotor a uvidíš, že krásně odpadne. Pak napiš zda se dílo podařilo...   	  
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 13:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tak mi držte palce !	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 12:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jak radí kolecko, stačí mít pevnostní šroub M8, ten zašroubuj místo vačky a až ucítíš, že se opře o čep klikovky, tak pak stačí ještě párkrát zatočit (půjde to ztuha) a rotor ti vyskočí ven   	  
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 11:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jo, šroub tam leze zhruba 1cm, a pak bych řekl, že už moc ne - aspoň ne "po dobrym" !	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 11:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ideálně stahovákem, ale lze použít i delší šroub M8, pevnostní...	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 11:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 čau mám problém se zadním kolem na čz 125/516 nevíte kde koupit špice 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 02. června 2013 11:23
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Kuba	
	    
	 
	
	IP: uživatel14383        	  
	 
	
	 tady na fichtlkramku dole ve výberu je RAFKY-KOLA-VÝPLET	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 11:23
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jezda	
	    
	 
	
	IP: uživatel14530        	  
	 
	
	 Zdravím,ám problém.. ám mustanga v záběhu a nějak mi na něm odchzeli svíčky.. za tejden asi  novejch svíček...když jsem dal ovou svíčku tak jel jak prase a pak když jsem  dával jik už neměl takovej tah.. vyměnil jsem indučku,kladívka,kondík,výfuk,fajvku,kabel,vyčistil karbec.. ale furt to nemá takovou sílu.. musím to pořádně vytočit aby se chytla rychlost a předtím táhl brutálně..myslíte že by to mohlo dělat zapalování ? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 02. června 2013 11:20
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11109        	  
	 
	
	 Vysoká hladina v karbu, díky tomu je to zbytečně bohatý...	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 11:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pavel	
	    
	 
	
	IP: uživatel14254        	  
	 
	
	 *honit*	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 10:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pavel	
	    
	 
	
	IP: uživatel14254        	  
	 
	
	 namáš to náhodou přidřené? když to máš v záběhu tak bys to neměl tak moc honi	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 10:21
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar čím to može byt že když chci vytočit fechtla tak se to naráz zastaví a nejde to víc vytočit ale po zvuku by to šlo ještě hodně vytočit jako by nešel přidat víc plyn. Díky za rady!! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 02. června 2013 0:05
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Maty001	
	    
	 
	
	IP: uživatel15490        	  
	 
	
	 mě to dělalo taky a byly to povolene trysky jinak može byt předstih 	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 0:05
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdravím mám problém u mustanga nejde mi pořádně vytočit předstih jsem nastavil, karburátor taky nevíte čím by to mohlo být kladívko sem taky očistil, svíčku taky dával jsem aji jinej kondík nemůže to dělat ten karburátor sice sem nastavil hldinu po okraj plováku ale když tam bylo víc tak se mi zdálo že jel možná o trošku líp ale zase to víc žralo díky za rady 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 01. června 2013 21:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15609        	  
	 
	
	 Zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli by byl někdo ochotný vyrobit Tyristorové zapalování na mustanga! je plno návodů na internetu, ale bohůžel eletrice moc nerozumím! na ceně bychom se určitě dohodli! Díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 03. června 2013 23:51
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jack	
	    
	 
	
	IP: uživatel15620        	  
	 
	
	 Ahoj , je mozny taky jedno pro mne?gorila8@centrum.sk	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 23:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawa 21	
	    
	 
	
	IP: uživatel11670        	  
	 
	
	 Zdarec udělal bys mě taky tyristorové zapalování?Napiš mě na email jawapioner21@seznam.cz dík moc.
	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 20:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15609        	  
	 
	
	 napiš mě na email   rak.sportnet@gmail.com dík	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 16:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: f	
	    
	 
	
	IP: uživatel15423        	  
	 
	
	 Já ho klidně udělám, kolik nabízíš? nebo ti vyrobím DPS.	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 13:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: m	
	    
	 
	
	IP: uživatel14122        	  
	 
	
	 pro ondru: co si má vyrobit??? ptá se kdo by byl ochotný zapalování vyrobit!!	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 11:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 udělej si tohle, to je tak nejlepší, nejlevnější a nejjednodušší	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 0:30
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15609        	  
	 
	
	 zdar drai má někdo zkušenosti s temahle rychlopalama? jsou dobrý? popřípadě, jestli je potřeba hodně upravovat bowden? 
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rychlopal_kros_plast.html 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 01. června 2013 21:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Palo	
	    
	 
	
	IP: uživatel14246        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 02. června 2013 13:28
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Palo	
	    
	 
	
	IP: uživatel14246        	  
	 
	
	 Sesa, myslím, že každý rok sa to takto v tomto mesiaci jazdí, podmienky pre účasť bola pojazdná motorka a prilba na hlave... Iné podmienky myslím neboli...    No a ak sa nemýlim, tak štartovné bolo nejak 10eur asi a dostal si potom poradové číslo a v cene štartovného bol myslím aj obed   
	  
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 13:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ty vol tam bylo peraku,, aj fik tam byli,, dobry kace,to se jede vzdy tento mesic,, jaky bylo startovne a podminky pro ucast? 	   
	
	  
	  
		Datum: 01. června 2013 22:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj, mam dotaz, premyslim o koupi noveho valce na jawu 20, je to nabizeno jako set prevrtaneho valce (55 cm3), trikrouzkovej pist a trisky do karburatoru, chci se zeptat jestli nekdo s tim nema zkusenosti po jizdni strance, jestli nastane znatelne lepsi jizdni vlastnosti nebo tak neco, nebo jestli je treba jeste neco dokoupit kteto sade. A jeste sem poridil tyristorove zapalko, tak jakou od toho muzu ocekavat zmenu???? diky za odpovedi honza 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 02. června 2013 9:39
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13276        	  
	 
	
	 ještě k té kvalitě polských válců, je pravda že sací a výfukový kanál lze upravit, aby to aspoň sedělo s originálem, přefuky už jsou na tom hůř, ale co je nejhorší tak litina z který je vložka je v tak mizerné kvalitě že se z ní vydroluje materiál....fakt super	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 9:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/2-1-Simson/293-3-Motor/5/555-Valec-simson-Tuning-70cm3-10-kanalu
 je to vůbec možný?    nějak se mě to nezdá, a to jsem se jen tak kouknul co prodávaj	   
	
	  
	  
		Datum: 01. června 2013 23:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Pavlíček: co je spatneho na te sade tak ?	   
	
	  
	  
		Datum: 01. června 2013 23:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Monter	
	    
	 
	
	IP: uživatel14783        	  
	 
	
	 Můj mejl Martin9310@seznam.cz	   
	
	  
	  
		Datum: 01. června 2013 23:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 no trefil si to přesně, tu stranku, to díky, že sem neobjednal nějakou blbost.	   
	
	  
	  
		Datum: 01. června 2013 21:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pavlíček	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	
	 Předpokládám, že jsi na ten zázrak narazil na stránkách extremebike.cz No jestli jo, tak honem odtud... kvalita made in Poland, navíc ty ,,sety,, co tam prodávají jsou doslova eutanázií fichtla. Za 2500 tam nabízí mord v podobě válce, kliky (to bych ještě překousl) ale k tomu tříkroužek píst, a co je hyenizmus tak navíc k tomu ložiska na kliku krytý simeringem a silikonový gufera na kliku !!! 	   
	
	  
	  
		Datum: 01. června 2013 21:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 pošleš mi mejla??? vyřešili bysme to přes něj.	   
	
	  
	  
		Datum: 01. června 2013 21:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Monter	
	    
	 
	
	IP: uživatel14783        	  
	 
	
	 Ahoj,od toho válce moc nečekej,je to polskej válec,kterej kvalitou nešahá ani po kotníky starýmu dobrýmu válci a tři kroužky na pístu je taky moc,dneska se dávají dvou/jednokrožkový písty.(teda jak kdo)..Kdyby jsi měl zájem válí se mi doma starej válec obsah 60ccmm(skutečných),válec má upravený sací i výfukový kanál,aby se ten obsah taky "nakrmil"   	  
	
	  
	  
		Datum: 01. června 2013 21:11
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pincek	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 zdar hoši, nevíte někdo, kolik má sériová babetta max. otáček ? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 02. června 2013 13:09
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tom	
	    
	 
	
	IP: uživatel9389        	  
	 
	
	 207 kolem 6000 ot/min a 210 tak 7000 ot/min	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 13:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel4620        	  
	 
	
	 Babetta 210 1,7 kW při 5000 ot/min	   
	
	  
	  
		Datum: 01. června 2013 23:27
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |