Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: tom	
	    
	 
	
	IP: uživatel14199        	  
	 
	
	 zdravim draci mam fichtla ale mam od nej jenom malej tp spz a zelenou kartu potrebuju udelat stk a nemam velkej tp ten byl stracen a není to na me ani napsany je jen kupní smlouva s bývalím majitelem který už není (zemřel) jak to mám vyřešit ?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 16:51
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Dneska jsem byl s 21 na TK. techničák mám jan malej papírovej. Baba za přepážkou se mne jen zeptala zda majitel zůstává (je to psaný na otce) nic jiného nechtěli. Zaplatil jsem 350 kč, do knížečky dostal razítko, na SPZ známečku a jel jsem spokojeně domů....	   
	
	  
	  
		Datum: 08. srpna 2013 16:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jiri	
	    
	 
	
	IP: uživatel15512        	  
	 
	
	 jawa . Prohledal jsem veškeré papíry a mám pouze protokol o provedené stk a tam napsali další stk. A jinak máš známku na spz a tam vyznačená další 
         kontrola. Malý techničák mám jestě papírovou knižečku,až se bude pekáč přepisovat tak uvidíme co vymyslí. Abych se vrátil k původnímu problému.
         Tome Měl jsem zájemce o tu 1202 a od nich jsem se dověděl, že bys musel zařídit, aby pozůstalí přepsali pionýra na sebe a potom třeba po 14dnech
         na tebe. Z neboštíka na tebe to nejde. Jo v 70letech na pionýry velké techničáky neexistovaly. Hodně štěstí	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 12:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: tom	
	    
	 
	
	IP: uživatel14199        	  
	 
	
	 prosim vas doufam ze se podpis kupní smlouvy neoveruje a urade protoze bych byl v prdeli on mi to podepsal doma a hotovo nechodim v tom tak newím   	  
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 17:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: tom	
	    
	 
	
	IP: uživatel14199        	  
	 
	
	 jasny ale já mám kupní smlouvu jakoze jsem majitel ja nez umrel tak mi podepsal kupní smlouvu ale je to furt na neho jakoze napsany nestaci jit stou kupní smlouvou na urad a nechat to prehlasit na me ? ja uz sem ztoho zmatenej   	  
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 17:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jiří.. jasně vola a kam mu na STK asi tak napíšou zápis o technické kontrole a datum další kontroly?    no???   	  
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 16:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jiří	
	    
	 
	
	IP: uživatel15512        	  
	 
	
	 Tak za 1.na STK nikdo neřeší kdo je majitel. Malý tp ti stačí. Zelená karta musí být platná. Když toto splňuješ nic ti nehrozí. Pojišťovnu vyřešíš tímto způsobemr. Hlavně nechoď na TRIGLAV......Buď si zaplatíš pojistku na neboštíka a to si najdi jeho příbuzné a tam můžeš narazit a nebo přímo na pojišťovnu kde je přihlášený.rnTam musíš mít kupní smlouvu. Já mám 20, majitel je můj bratr, pojistka je na mýho syna, já na pekáčovi jezdím a loni jsem dělal technickou. Kdybys to chtelrnpřepsat tak potřebuješ potvrzení, že to prošlo ďedictvím,ale jestli dědici to nenahlásily do pozůstalosti tak nastává problém. Pojistka se dá doplatit, ale pukuty rnTo nevím. Jo na STK je úplně jedno kdo vozidlo přistaví. Já mám něco podobnýho s STW 1202 kde jsou spz v depozitu a majitel zemřel. Ale to prošlorndědictvím, protože jsem jeho syn. Jestli to prošlo dědictvím tak právnička vydává papíry pro tyto účely, ale také se mohlo stat, že dědici fechtla odhlásily.rnNa internetu se dá fechtl sehnat aji za 2000 kč. A toho rozeber na náhradní díly. Hlavně se spoj s dědici. Jestli neměl dědice spadá jeho majetek na rnobec trvalého bydliště. Ti pak musejí hledat ještě po urřitou dobu jestli nějaký dědic neexistuje. rn	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 14:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 K té pojistce, pokud má smlouvu i nějaký pozůstalý a ze smlouvy vychází, že ti to prodal před termínem nezaplacené pojistky jde to hlavně za tebou. Věc druhá, pokud pozůstalý neví, že ti to prodal a vozidlo je v registru na původního majitele, bylo zároveň předmětem dědického řízení, což by se teď muselo dodatečně vyřešit, může být klidně i z registru vyřazené, prostě šílenost.	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 13:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 Tohle budeš hodně těžko řešit, pokud to na tebe předchozí majitel neodhlásil, jsi praktiky v pr..... Navíc pokud chybí ta pojistka půl roku a je to po roce 2009 vyjde tě pokuta na nějakých 7000-8000 odhadem, to je jedodušší koupit jiný papíry	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 13:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: tom	
	    
	 
	
	IP: uživatel14199        	  
	 
	
	 este sem chtel jestli bude naka pokuta kdyz se neplatila pojistka půl roku jenom	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 8:50
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdravim chci se zeptat nevíte někdo jak sundat ozubené kolečko na řetěz na babetu 207 díky za info  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 16. května 2013 17:46
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 vyndáš závlačku co je v tom vypínacím mechanismu a pak už to jde normálně ven, horší je to nandat zpátky	   
	
	  
	  
		Datum: 16. května 2013 17:46
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubik	
	    
	 
	
	IP: uživatel14684        	  
	 
	
	 Taky pro sesu, ahoj chtel sem se zeptat? nedavno  tady byl dotaz asi pred mesicem kvuli rafkum na pio a ty si odpovedel ze budou znacky mandap rozmer 16x1,60 ze je budes objednavat a budou stat kolem 1300, tak jsem chtel vedet jestli budou, že bych si je objednal. nebo kdy asi? dik za odpoved. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. května 2013 15:32
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jiří	
	    
	 
	
	IP: uživatel15512        	  
	 
	
	 Tak drahý ráfky. Na simsona jsem u pana Sedláčka z Ivančic nechal udělat : nový ráfek ,dráty, špice, vycentrovat, nová duše, nový plášť, brzdové čelisti a
to v ceně 1 800kč. Na Brněnsku mají ráfky od 600 do 900 kč.	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 15:32
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 prave jsem narazil na tento problem... mam v asi dvacitkovem, nebo jednadvacitkovem motoru 30w zapalovani a nemuzu kvuli tomu, ze je tam malo mista nastavit spravne predstih... navic mam uz od praveho vika dost vymackane vynuti jedne civky a po pritahnuti praveho krytu mi zacnou civky drhnout o magneto... ale jak tady ctu, tak je to resitelne  nerad bych se vzdaval 30w zapalovani a daval tam 20w. ale taky nechci do karteru, nebo do vika delat diry... bojim se, ze kdyz ten hlinik nekde oslabim, tak po case praskne. tak bych poprosil vase nazory do placu. dik  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. května 2013 12:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Je to přesně jak napsal Chong, motor je buď na 30W zapalování nachystaný nebo není, tzn. že buď má ty nálitky nebo nemá. Pokud se nepletu, tak pionýři 20 i 21 vyrobení do roku 1971 ty nálitky nemají a od 1972 roku už mají (mám pionýra z roku 1972 a nálitky už mám). Pokud opravdu to 30W zapalování chceš, tak ti nezbyde nic jinýho, že ty místa u cívek trochu vybrousit    	  
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 12:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 super chlapi. dik...    co nejdriv na to vletim... jeste dotaz: ve vyssich otackach mi zacne na kladivkach skakat jiskra a motor ztraci vykon. kladivka mam loni nove, ted jsem koupil novy kondenzator. myslim, ze tim nic nepokazim    a kdyz se mi pak podari otocit tim statorem kam potrebuju, tak to bude konecne litat. 	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 9:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Mike	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 vis jak sem to vyresil ja sem vyndal vsechny civky a nechal tam jen zapalivaci civku    	  
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 7:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Chong	
	    
	 
	
	IP: uživatel12861        	  
	 
	
	 Jojo, tak to mám taky, jde o to že máš kartery a zřejmě i víko zapalování bez nálitků pro světelné 30W póly (vy říkáte cívky). Holt se musí udělat taková drobná prasečinka a v místě pólů bruskou odbrousit z vnitřku trochu karteru aby póly měly místo. Chce to opatrně a nejlíp nějakou drillku s brusným minikotoučkem.	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 7:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 nj. uz to tu nacitam... mam asi dvacitkovy motor a misto na 30w zapalovani je az v jednadvacitce... ale snad to pujde nejak poladit...rn	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 21:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15508        	  
	 
	
	 ja nevím co nová kladívka a jinak jsou 2 typy hranatych vík jedny novejší jsou nad cívkama trošku vyboulene porovnej pár stroju a všimni si....nevím jake máš ....nemyslím rozdil kulatych vík 05 a hranate 20 ae i 20 je víc opravdu hledej smudlo....	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 21:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mira	
	    
	 
	
	IP: uživatel11962        	  
	 
	
	 zdar. teče mi olej od hřídele startovací páky. co s tím? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. května 2013 17:32
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Stačí len dať dole nakopávačku a šrobovákom vylupnúť starý a dať nový. Nie je potreba rozpolenia. 	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 17:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mira	
	    
	 
	
	IP: uživatel11962        	  
	 
	
	 jedná se o pionýra	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 16:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 21:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jedna se o pionyra? jestli jo, tak ja tam mam hadru na suk    ptz na te hrideli je O-krouzek, ale dostanes se k nemu jedine tak, ze rozpulis motor... pokud ne, tak me opravte. rad bych tu hadru sundal   
	  
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 21:15
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawa 21	
	    
	 
	
	IP: uživatel11670        	  
	 
	
	 Zdarec čím to může být mám jawu 21.Když přidám plyn tak trvá 3 sekundy než se motor dostane do otáček?Dík moc za odpověď. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. května 2013 20:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawa 21	
	    
	 
	
	IP: uživatel11670        	  
	 
	
	 Už jede jak má.Vyměnil sem svíčku N15C za N17C 	   
	
	  
	  
		Datum: 15. května 2013 20:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawa 21	
	    
	 
	
	IP: uživatel11670        	  
	 
	
	 Já mám svíčku suchou.Barvu má hnědo černou.	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 14:58
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Mrkni na svíčku, pokud bude černá, tak máš moc bohatou směs	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 12:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: filip	
	    
	 
	
	IP: uživatel6631        	  
	 
	
	 špatný předstih, ucpaný vyfuk, špinavý karbec 	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 20:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar draci, jezdím se svou Stellou Každý den do práce atd... Občas se mi stane, že při jízdě z kopce zhasne motor. Ujedu cca 30 metru a znovu se chytne. Zkontroloval sem co se dalo, karburátor taky ok, prošel sem každý drát... Měl někdo podobný problém? Stává se to pouze při jízdě z kopce a to mě nedá spát    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. května 2013 20:20
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 No je tam druhá rychlost, jedu zhruba 200 metrů z kopce a najednou jak když dojde benzín. Za chvilku se zas chytne a šlape jak má. 	   
	
	  
	  
		Datum: 15. května 2013 20:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15516        	  
	 
	
	 nemelo by to při jízdě z kopce zařadit 2? a tak jakto že to chcípa? točí se motor a nechytne?	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 22:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 taky sem zkusil ale nepomohl, díky za reakci	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 22:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: matouš	
	    
	 
	
	IP: uživatel15507        	  
	 
	
	 volnobeh	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 20:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: maniak	
	    
	 
	
	IP: uživatel12689        	  
	 
	
	 čus draci, mám stadiona S11 a mám problém : jednička tam skáče krásně, ale dvojka tam nejde zařadit příde mi jako by to lanko tam nebylo zapojený a když tam dám dvojku, tak je to to samý jako neutrál avšak na dvojce se soudeček mele a dáse tak trochu vysunout do leva. někdy tam ta dvojka spadne, ale občas tam ta dvojka spadne je to tak na 10tý pokus jí zařadit. Děkuji za odpovědi. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. května 2013 20:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: maniak	
	    
	 
	
	IP: uživatel12689        	  
	 
	
	 už jsem na to přišel v drážce pro 2 byl nejákej kaminek.	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 20:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 bud máš moc napnutý lanko,nebo prasklou pružinku v motoru co posouvá kolečko	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 15:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: karel	
	    
	 
	
	IP: uživatel15506        	  
	 
	
	 zdravim dotaz na sesu budou někdy k mání emulsní trubice do karburátoru na babettu 210? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. května 2013 18:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hafis	
	    
	 
	
	IP: uživatel15368        	  
	 
	
	 Čau,
nefunguje mi nějak spojka a nevim, čím to je. Vše ostatní funguje. Přehazování atd., ale spojka když se zmáčkne, tak by se měl spojkový koš vysunout a on se nevysune, proč? Prosím poraďte. Předem díky za odpovědi. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. května 2013 15:42
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 a taky nejdřív nastav spojku bez lanka a až poté napni lanko	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 15:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 8:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 si děláš prdel	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 6:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Zkus dotáhnout šrouby na pravým karteru, jo možný že když tom mačkáš tak se ti karter nepatrně posune..	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 20:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hafis	
	    
	 
	
	IP: uživatel15368        	  
	 
	
	 Takto. Sorry za foto. Fotim mobilem, aby to bylo rychlejší.
http://prntscr.com/14r03z a  http://prntscr.com/14r08v .....= stejná fáže
http://prntscr.com/14r0bw ... jen pro představu	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 19:58
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jak jde mačkat spojková páčka?	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 19:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hafis	
	    
	 
	
	IP: uživatel15368        	  
	 
	
	 Měnil jsem lamely, ale je blbost, abych je dal opačně, protože jsem to zkoušel a nevešly se mi do řetězu.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 18:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 no a nedělal jsi neco s lamelama? mohl jsi ej dát opačně a pak spojka nevypíná....	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 18:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hafis	
	    
	 
	
	IP: uživatel15368        	  
	 
	
	 Dnes jsem kupoval nové tyčky i kuličky. Strkal jsem to od zapalování v tomto pořadí: krátká,kulička,dlouhá.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 18:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Může ti v motoru chybět jedna z tyček nebo kulička   	  
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 18:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hafis	
	    
	 
	
	IP: uživatel15368        	  
	 
	
	 Jako štelovací šroubek spojky? Ano.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 18:03
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Zkoušel si dotáhnout šroubek v pravém deklu?	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 17:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hafis	
	    
	 
	
	IP: uživatel15368        	  
	 
	
	 Jo sorry, jsem kůň spletl jsem se. Nehýbá se mi přítlačný talíř. Čím to je?	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 17:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Spojkový koš by se vysunovat rozhodně neměl, protože je přišroubován k hlavní hřídeli. Hýbat by se měl přítlačný talíř...	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 17:36
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	  ahoj potřebuji prosim poradit.mam jawu californian.pri jizde asi ve 100 km za hod.jsem zpomaloval na nižši rychlost, dobrždoval jsem jen motorem na čtyřku.najednou se mě seklo zadni kolo.ja skoncil ve struze.moto bylo dal pojizdna.tak jsem nezjistil proč to udělalo.mužete prosim poradit.přiště by to mohlo dopadnout huř.diky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. května 2013 22:16
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 čau, souhlasím se standouco piše a jen ti odpovidam proto, že ja přesně takhle kousnul zetku 175 487, ale to jsem jel tak 70 na čtyrku z mirneho kopce s miniumem plynu- jen drnk drnk. prostě nechápu jak se mi mohlo z ničeho nic bloknout zadní kolo. Ta zetka urcitě nebyla po výbrusu. Par motoru uz jsem zajižděl a troufnu si rict, že když se motor začíná vzpírat a ma tendenci se kusnout, tak to poznám, ale otto bylo bez varování. naštěsti jsem se nevysekal a motorku jsem po dvou minutach naslapl a jel bez nejakým pozorovaných změn bez problemu dál. dodnes jsem nezjistil proc, hlavu jsem neoddelal a motorku poslal pryc... pisu to jen tak, že nejsi sám komu se dějí tyto záhady...	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 22:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 MOTOR asi přidřenej neni.funguje normal oba dva valce.oilmaster jsem kontroloval olej dava.to dojižděni bez plynu trvalo chvylu 15 sekund za takovej moment se to přece nemohlo zadřit.?a jak na doraz zarostly laufy?diky za rady	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 20:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11109        	  
	 
	
	 Kalif přes 140km/h, to jsou pohádky.    Jinak kamarád podobně přidřel válce po výbrusu, dlouhý táhlý kopec na plný plyn, na konci zavřel plyn a bylo přidřeno. Zajetý motor ale takhle nekousneš, to bys musel sjíždět Alpy...	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 19:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15503        	  
	 
	
	 Blbost! Mam Péráka z roku 1953 a nevim o tom,že by se mi někdy zadřel z kopce bez plynu. A jezdím na něm až 115km/h a nemám problém zavřít v plnym céresu plyn a nechat ho zavřenej. A to je teprve STROJ! Nepřeháněj to zase    Jsou dvě až tři možnosti....něco vyletělo z motoru a zatim to jede i bez toho (neklepe jeden válec?) a nebo jezdíš dlouhodobě na chudší směs s malym množstvím oleje a nebo třetí možnost,pokud jezdíš na oilmastera tak zkontroluj jestli funguje... a ještě možná čtvrtá chybka - nejsou nadoraz zarostlý laufy?	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 17:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15002        	  
	 
	
	 přikousla se  proč protože jak si v otáčkách zavřel pllyn tak se směsí tam jde i olej a jak tam šlo mín směsi tak to nemazalo protože tam šlo oleje pro volnoběh.....u jawy se za jízdy z kopce jezdí na neutrál  a brzdit motorem nelze ..už jen proto že to skoro nebrzdí ..... navíc 100 km v hod je na 50 let starej rám docela zatěž a jako si to docela dáváš když očividně nevíš jak ta motorka funguje..... ram i mazání motoru jsou stavěni na cestovní 80 a mín.... trochu líp je na tom s ramem až 634.....z praxe vím že kalif jel i dost přes 140 ale ta motorka to dlouhodobě nesnese a kor ne ve 100 prasknout s plynem.....	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 17:23
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdarec. Dotaz pro fanšmekry. Jakej průměr má výfukový koleno z Jawy 90,řekněme Roadster ? Potřeboval bych slyšet informaci typu 28mm díra,30-31mm vnějšek.... díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. května 2013 21:52
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarda	
	    
	 
	
	IP: uživatel12380        	  
	 
	
	 Tak dneska opět pozdě, ale stihnul jsem to.
Vnější průměr trubky kolena Roadster 34mm, síla plechu 1mm.
Jestli to takto stačí.
	   
	
	  
	  
		Datum: 15. května 2013 21:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarda	
	    
	 
	
	IP: uživatel12380        	  
	 
	
	 Ještě prosím vydrž, teprve teď jsem přišel z práce, dneska se tam už nedostanu.
J	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 22:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jednu J90 mám zrovna na stole v dílně, pokud nezapomenu, tak to zítra změřím a dám vědět.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 22:38
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 19:24
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: misak	
	    
	 
	
	IP: uživatel15504        	  
	 
	
	 Čau draci mam dotaz u moji čz175/477 když zapnu blinkry tak jen svítí podle mě to bude přerušovačem ale pravě na to bych se chtěl zeptat když tam dam normální z auta třeba z favorita na 12v jestli to bude blikat nebo něco dělat na motorce mam na 6v díky za názory. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. května 2013 20:35
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Yuri	
	    
	 
	
	IP: uživatel9188        	  
	 
	
	 ja som to z 12V skúšal a blika to seriozne len to treba doladiť na spodku s tým šrúbkom tú frekvenciu blikania 	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 20:35
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Chong	
	    
	 
	
	IP: uživatel12861        	  
	 
	
	 No moc bych nesázel na to že 12V přerušovač bude blikat na 6V, opravdu na 90% ne...	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 7:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Svítit to taky může, když je to někde špatně zapojený resp. ukostřený navíc.	   
	
	  
	  
		Datum: 14. května 2013 2:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 čau, hele taky mužeš pro jistotu zkontrolovat žarovky, když dáš slabší, tak to jen svítí, ten prerusovac mužeš taky postelovat takovým tím sroubkem kdyby jsi to chtěl zkusit. S tím, jestli ti to bude blikat na 12v prerusovac ti neporadim, ale myslím že né.
	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 22:03
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel14412        	  
	 
	
	 Dobrý den, chtěl bych se zeptat, za jak dlouho musím jít přihlasit pionýra na uřad na sebe po tom, co jsem udělal evidenční kontrolu. Nebo jak dlouho mohu využit technickou kontrolu jako evidenční po tom, co jsem ji absolvoval. vím, že ta technická musí být napsána na mé jméno. Děkuji vám za odpovědi. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 17. května 2013 9:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dan	
	    
	 
	
	IP: uživatel14996        	  
	 
	
	 evidencka platí 10 dní. Včera mi to bylo řečeno na STK. Kdybys chtel dělat i technickou tak se to dělá celé najednou	   
	
	  
	  
		Datum: 17. května 2013 9:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: MatroneK	
	    
	 
	
	IP: uživatel12063        	  
	 
	
	 ,,Platnost evidenční kontroly vozidla je uváděna pouze 10 dní, ale při zdržení jsou některé registry benevolentnější a uznají i kontrolu starší, jiné zase vyžadují striktní dodržení této lhůty, ačkoliv se údaje nezměnily,, ale z mojí hlavy to není, zkus si zadat do seznamu ,,platnost evidenční kontroly,,   	  
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 23:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Myslím, že evidenčka má platnost 1 měsíc.......	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 19:12
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 čau draci, znáte někdo někoho kdo by mi navařil větší žebrování na hlavu z pionýra? Odepište díky Ondra 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. května 2013 17:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: josef 	
	    
	 
	
	IP: uživatel15002        	  
	 
	
	 za 5 ti radím je tam našroubuj	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 17:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Můžu se zeptat proč tohle řešíš?? Navaření žeber příjde skoro na stejný peníze jako hvězdicová hlava. Časy kdy ti to někdo navařil za flašku ve fabrice jsou nenávratně pryč.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 6:30
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mirek	
	    
	 
	
	IP: uživatel13988        	  
	 
	
	 cau mam problem mam ruple drzaky na motor u stojanku a tece mi z toho olej nemate nekdo jak to zadelat 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. května 2013 18:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 a hlavně tam příště dej ten plíšek kterej tam patří mezi ty držáky   	  
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 18:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15503        	  
	 
	
	 Když to řádně vykoupeš v technickym benzínu,tak nevidim důvod proč to nezalepit tekutym kovem? Akorát bych posléze udělal pružinu stojanu na kříž,jako to má mustang.....	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 14:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarda	
	    
	 
	
	IP: uživatel14185        	  
	 
	
	 Jde to celé vyvařit, zachraňoval jsem takhle kartery na 550, abych zachoval čísla.
Musíš ale najít někoho, kdo bude ochotný to vařit, protože i když se to nezdá, tak v pórech materiálu je stále olej a hodně to při vaření prská a je to dost pakec.
Není to neřešitelný, jen jsou s tim starosti.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 12:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 zrovna ted mi u mustanga rupnul ten držák mezi kterým je klínek , tak sme karter vyvařily , vybrousili sehnali klínek a motor už si přede jako novej    ale mě to lehoulince naprasklo , nevim jak by to drželo kdyby to bylo více    .. 	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 9:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jiné kartery...lepení zde nemá smysl...	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 22:28
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Jawa 20 poradte prosim: Ahojte poprosim strasne o radu pre moju jawu 20 dnes som ju po zime nastartoval a isla dobre len ale po minute jazdy stratila proste vykon aj ked som sa uz zacal rozbiehat na 1 tak sa ledva rozbehol a ked som sel plny do kopca tak ho dusylo a nieco proste cukalo v motori alebo kde neviem, na jesen isiel strasne dobre 2hore tym kopcom co som sel teraz 1 a este som sa pohanal nohami a ledva to islo prosim poradte...
P.S Ale mne ta masina proste dnes ked bol studeny tak som ho nastartoval isel som sa odviezt 1,2,3 a isiel strasne dobre alebo ak som sa otocil a isiel naspet proste stratil vykon normalne som vyjebal 3 plny plyn som sel a stale som mal ten plny plyn ale motorka stale spomalovala na urcitu rychlost cca 45km/h tak som musel dat 2,proste mal som plny a motorka z nicoho nic spomalovala.Ked som dal plny tak neisiel, ak som dal plny tak motorka isla skapat. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. května 2013 14:26
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 14:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 Vyčistit, seřídit, dát nový benzín a hlavně mazat   	  
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 6:07
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 čau lidi chtel bych se zeptat na jawa 20 sem steloval spojku a kdyz ji dotahnu cotode tk porad nece zabirat a de hrozne tesko dala byse nejak vypodlozit ? bo by bylo lepsi zrovna vymenit lamely dik za odpoved draci  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. května 2013 12:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarda	
	    
	 
	
	IP: uživatel14185        	  
	 
	
	 Ten šroubek povol tak, aby byla znát vůle tý vypínací páky, potom musí spojka zabírat.
Teprve pak seřizuj vypínání.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 12:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Nebo si ujasni pojmy nezabírá a nevystavuje, to je totiž dost velký rozdíl.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 6:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ten šroub utahuješ nebo povojuješ?? Pokud utahuješ, tak se nediv že nezabírá.....	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 6:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 nn praveze sem tam daval tu prvni tyčinku a ete mezito kuličku takze to budou asi ty lamely 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 23:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lukas	
	    
	 
	
	IP: uživatel12770        	  
	 
	
	 nevypadla ti tyčinka nebo kulička ?	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 22:29
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: GrysaCZ	
	    
	 
	
	IP: uživatel15501        	  
	 
	
	 Cus draci, kdyz jedu s fichtelm po chvili zacne jakoby vynechavat, sem tam se chyti a zvladnu zas neco ujet ale sem tam musim uplne zastavit, volnobeh bezi ale proste netahne. Sem tam staci zastavit a zase se rozjet, jindy to chcipne tak to musim znova nakoupnout, chytne na poprve a jede zas par minut. Trysky sem cistil snad milionkrat a zkoumal vsechno mozny, uz nevim cim by to mohlo bejt. Nemate s tim nekdo zkusenosti? Nebo nevite co to muze bejt?? Nemuze bejt prehratej? Dik moc za odpovedi. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. května 2013 18:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: GrysaCZ	
	    
	 
	
	IP: uživatel14523        	  
	 
	
	 Ale on nechcipne jakmile zastavim tak na volnobeh bezi, chcipne jen sem tam, normalne když vymacknu spojku tak bezi na volnobeh jen proste nejede ??
	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 18:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15002        	  
	 
	
	 za mě ti nedotýká benzín když ho odpojíš od hadice musí ti dotect tři čvtě flaštičky od m2T za pul minuty jestli mín tak mužeš čistit nadrž	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 17:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Občas dělaj některý svíčky že studená maká a čím je teplejší tím víc vynechává. Druhá možnost buď hladina, nebo ti nestíhá dotékat benzín z nádrže (nabobtnalá gumička v kohoutku, nebo je to prostě přicpaný)	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 6:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lukas	
	    
	 
	
	IP: uživatel12770        	  
	 
	
	 malá hladina benálu nebo je chyba v el. ,  předstih, odtrh .....	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 22:37
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj, Draci! Renovuji Stadiona S11 a jsem úplný začátečník. Rád bych koupil nové pakny a na Fichtlkrámku jsou dvojí. Jedny jsou, cituji "tato sada je určena pro střed kola co nemá stočený střed kola" a druhé co mají stočený střed kola. Opravdu netuším co to znamená "stočený střed kola", tudíž to ani nepoznám. Co to tedy zanemná? Moc díky za odpovědi!!! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. května 2013 21:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Moc děkuji za odpověď!	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 21:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Rozdíl je v síle nalepeného obložení. U stočeného bubnu se počítá s tím, že se odebráním materiálu při soustružení zvětšil vnitřní průměr bubnu, a v návaznosti na to je vhodné použít pakny se silnějším obložením, aby se tento rozdíl dorovnal...stáčení bubnu se provádí pokud je potřeba buben srovnat...	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 20:53
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |