Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj, prave sem slozil motor po GO u 05. Chytnul na poprve ale nejde mi zmacknout spojka. Je uplne tvrda. Jo sou tam novy ferodo lamely. Co stim muze bejt? Nechce se mi zas pulit motor.
Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 23:34
 to možná neseřídíš ale pokud závity sedí na sobě,jek tam dostaneš segerovky?když nemají lamely prostor v řetězu jek je tam dostaneš?Tahle diskuze mě přestává bavit,protože první odpověd je 8 dubna,dnes je 12 a my se tu dohadujeme o hovně.A ten blbec,co tvrdí že není amatér a přitom chce půlit kvůli spojce to není schopný doted to dát dokupy z nás má akorát srandu.
Datum: 12. dubna 2013 23:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci, keří chcete poradit! Vy se tady snažíte a tazatel krom dotazu akorát řekne, že néni žádnej amatér! To mám nejrači!!! Toš tak.
Datum: 12. dubna 2013 22:24
 Postul: dost možná, ale neseřídíš jí tak aby vypínala. Přítlačák sice oddálíš, ale lamyly se stejně neodlepí - nemají prostor, nepustí je zuby - spojka bude furt unášet. Zmášknout taky nemusí jít proto,
že má špatný pružinky, který jsou v klidovým stavu hodně stlačený a závity už sedí na sobě
Datum: 12. dubna 2013 20:30
 jenže zmáčknutím spojky pouze oddálíš to víčko ve kterém jsou misky a pružinky a tím se lamely pouze uvolní.kdyby byly obráceně spojka by zmáčknout stejně šla
Datum: 10. dubna 2013 21:22
 kolečko: Lukáši, setkal jsem se s obrácenýma lamelama jen jednou a páčka zmáčnout nešla (možná trošku jo, ale bylo to spíš pružení lanka), zuby tě prostě nepustí víc než je šírka řetězu
michal: hoď se do klidu, lk a kolečko mají pravdu
Datum: 10. dubna 2013 20:19
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 pošli citaci kolečkova příspěvku, kde se nechová slušně... ono ptrochu popichující odpověď dá tazateli (pokud má něco v hlavě) víc, než polopatickej návod co jak má udělat, jak pro dementa... ten ho nikam neposune, ale i když napíšeš kritiku, i když si o tobě tazatel myslí co chce, furt má nějakej podnět něco udělat... proč prostě tu spojku nerozebere? proč se tady radši ptá a pak se ohání, že neni žádnej amatér? Když se ptám, alespoň nemachruju...
Datum: 09. dubna 2013 23:26
 Michal: Odpojit tě můžu klidně já, práva moderátora tohoto fóra mám už dost dlouho, ale to je teď vedlejší a nepodstatné. Tvoji kritiku beru pouze jako nějaké výkřiky do tmy, ničím nepodložené...přiznávám, že mě to trochu uráží, ale myslim že i tak usnu docela spokojeně. A též by sis mohl zamést před vlastním prahem, píšeš tu o nějakých pravidlech. Já zde nikoho neurážím, snažím se ke všem chovat slušně. To se o tvém příspěvku na mojí adresu rozhodně říct nedá...
Datum: 09. dubna 2013 21:46
 umím si to představit:složím spojku,nejde tak usedám k internetu,že?zapoj hlavu,něco je špatně.Nejsme jasnovidci abychom ti přesně řekli co jsi tam zdupal.Lamely máš správně?Jdou lamely na koš volně?šnek ve víku má prostor?
Datum: 09. dubna 2013 20:37
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 ...není to nějaký rejpání ? Vždyť ty tady nic jinýho neděláš....
Datum: 09. dubna 2013 20:17
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 další chytrák ...on line ... tak to mi uniká smysl tohoto fóra...Ty vole když mám nějakej problém tak se zeptám!!! A když ti dělá potíže odpovědět tak se na to vyser a nikomu nic neříkej !!!! a hlavně nikomu neraď ! Ty tady na tu diskuzi máš nějaký práva ?! A to kolečko co tam máš napsaný ti chybí asi někde jinde .... Omlouvám se adminovi a doufám že mne neodpojí, ale v pravidlech se mj. píše budu se chovat slušně a ta slušnost mně v případě příspěvků kolečkáře jaksi chybí.... Jestli máš nějakej mindrák tak dál kritizuj lidi co chtějí poradit.....Přeji ti aby jsi dostal rozum a úctu k lidem....
Datum: 09. dubna 2013 20:15
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 nejsem marlboro ale jo, jde to tam tak akorat a na roztahnuti lamel neni misto...Měl jsem to tak po jednom expertovi
Datum: 09. dubna 2013 19:12
 marlboro: A bránilo by to zmáčknutí spojkové páčky?
Datum: 09. dubna 2013 18:38
 máš opačně daný lamely, proto ti spojka nerozepne - nepustí jí šířka řetězu. Obložení musí být zubama k sobě
Datum: 09. dubna 2013 18:00
 Osobně bych tenhle problém řešil tak, že bych šel do garáže a podíval se co tomu je...za 15 minut už by nebylo co řešit. Neni to nějaký rejpání, jenom chci říct že motorky se dají opravovat i jinak než online...
Datum: 09. dubna 2013 9:53
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 nejseš amatér a ptáš se na tohle? nejseš amatér a chceš kvuli spojce pulit motor? Tak to jo...
Datum: 09. dubna 2013 9:28
Jméno: pepa
IP: uživatel15328
 dobránzpráva je žen pulit opravdu nemusíš ale jedine co mě napada jsou otočene lameli anebo moc silne z výroby.....prostě víko dolu spojku rozhodit lameli ototčit zuby k sobě a jestli zubama isebe jsou tak zabrousit smirkem na rovne desce
Datum: 09. dubna 2013 8:23
 Nejsem zadnej amater. Steloval jsem to skoro hodinu a nic furt to nejde zmacknout.
Datum: 09. dubna 2013 7:02
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 08. dubna 2013 22:58
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 Zdravím, zajímalo by mě jestli je možné řídit čz 175 / 505 rikša s řidičákem A1 ( od 16 let ) ? 
já myslím že ano, protože do výše zmíněné skupiny patří motorové tříkolky do 15 KW, a není uvedeno jestli má být hnané jedno kolo nebo dvě
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 21:45
 Velorex jestli se nepletu tak spada do skupiny B to jest ridicak na auto  ale nevim jestli staci na motorku
Datum: 08. dubna 2013 21:45
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Já si myslím že určitě můžeš, stejně tak by to mělo platit i na Velorexe.
Datum: 08. dubna 2013 21:28
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 podle toho, jak to chápu z novely zákona tak opravdu ano...
Datum: 08. dubna 2013 21:12
Jméno: Cuky01
IP: uživatel15323
 DObrý den mám takový dotaz je normální že když mi na 350/639 spadne řetěz tak se tím zničí převodovka? Poprvé mi spadl řetěz a "kousl se" a hned praskl předlohový hřídel. A včera na dalším motoru se mi po 3 měsících stalo to samé praskl mi řetěz a namotal se na primár a už mi nejde jednička jen 2,3,4 a docela rachtá tudíž předpokládám že kolečko šlo do kytek. Tak se ptám to je u Jawy normální? Že kvůly řetězu odejde gearbox?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 23:47
 nemáš to náhodou nějakou překopávku na kros?při velkém propružení může dojít k úplnému napnutí řetězu a následnému přetržení řetězu nebo poškození převodovky.Osobně si myslím,že pokud se ti rafne řetěz,uhasíš motor a jdeš na držku se zablokovaným zadním kolem.Maximálně by mohl namotaný řetěz udělat paseku kolem kolečky
Datum: 12. dubna 2013 23:47
 píšeš: praskl řetěz a namotal na primár.... myslíš spíš sekundár ne? Primární převod je z kliky na přeovodovku (přes spojku), sekundární je z výstupu převodovky na zadní kolo  Ještě jsem neslyšel, že by se vlivem spadlýho řetězu u 638 zničila převodovka, ale možný to je. Pokud se řetež na tvrdo rafne a převodovka dostane hodně velkej štos, tak je dost možný že se ulomí nějakej zub
Datum: 11. dubna 2013 22:59
Jméno: Cuky01
IP: uživatel15323
 To vím že by padat neměl ale zkrátka stalo a mě se jen nezdá to, že se pokaždé řetěz zasekne. Mám ještě kavu ktx 250 a na té když spadne řetěz ( kvůly špatné rozetě) tak se jen sem tam protočí a konec nezablokuje se. Nu nic asi se stím faktem budu muset smířit
Datum: 09. dubna 2013 9:35
 Ono je to v podstatě normální...představ si kolik váží písty, ojnice, těžká klikovka, primární převod s těžkym spojkovym košem atd...tohle všechno rotuje s docela velkym počtem otáček, tudíž moment setrvačnosti je značnej...a ty to všechno během zlomku sekundy zastavíš a necháš působit na jeden až dva zuby v převodovce...takže poškození převodovky mi v tomhle případě přijde docela pochopitelné. Jinak kluci maji pravdu že pokud je sekundární převod v pořádku, tak by řetěz padat neměl.
Datum: 09. dubna 2013 7:34
 Tp ano ale zkrátka se někdy stane že spadne ale např. jak jsem psal teĎ mi řetěz prasknul a tomu asi nezabráním a to jsem kupoval řetěz pevnější na motocross. A poprvé mi spadl jednou jedinkrát po 2 letech užívání
Datum: 09. dubna 2013 4:58
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 asi tak... zjisti a odstraň příčinu padání řetězu... vyjde tě to rychleji i levněji, než po každym spadnutí řetězu půlit a dělat převodovku....
Datum: 08. dubna 2013 21:15
 řetěz by normálně neměl padat
Datum: 08. dubna 2013 21:06
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel15021
 zdarec nevíte proč mi po slozeni motoru jel motor na volnobeh cca 10 sekund a hned mi praskl krouzek a samozrejme mi zadřel pist? čím to muze byT?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 10:11
Jméno: fichtlar 21
IP: uživatel14803
 při nakopávani to nezvonilo vubec, při tlačení trošku jo, řekl bych že to bylo sražením kanálku, válec na vybrus..
Datum: 10. dubna 2013 10:11
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Zvonilo to fest ? Hrany na kanálku, popřípadně raději i kroužcích byli sražené ?
Datum: 08. dubna 2013 21:34
Jméno: buh
IP: uživatel13005
 hlavne trpelivost ja by teda byl nasranej----
Datum: 08. dubna 2013 20:14
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 mel si ho spravne v zamku ? mozna taky vada materialu
Datum: 08. dubna 2013 19:19
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel15021
 nene ten byl správně
Datum: 08. dubna 2013 19:06
 píst naopak?
Datum: 08. dubna 2013 18:58
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 ted jsem na netu našel inzerat motoru 250/455 a psal tam že je tam převodovka s 513 je to možné?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2013 15:46
Jméno: pepek
IP: uživatel15025
 čau hele je to nemožny protože 513(to je kroska) měli jinak velky osy na kolečka a jinak je posazený v motoru. takže pochybuji to by asi jinak museli předělávat karter
Datum: 16. dubna 2013 15:46
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 když jde do fíka nacpad 4 kvalt ze 175..tzak to asi pujde ale nedívím výhody...vždyt 513 je take 4 kvalt a v domácím podání to nemusí držet.... byli i 514 5 kvalty ...ale za tu praci s tim raděj vyraž do tesca a za měsíc si kup 250 mz....než pracná a nespolehlivá výroba
Datum: 08. dubna 2013 20:34
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 zdar draci na čz 250/455 jsem opískoval hlavu jěště ji chci přeleštit a válec taky chcu pískovat a ptám se stříká se něčím hlava ? ay neoxidovala nebo ji mám nechat tak jak je? válec asi nějákou černou proti žárnou barvou
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 9:01
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 přesně, s kámošem jsme, co mě dřív jawu 250 dělanou do krosu dělaly celej motor aby šlapal seřizovaly a tak a doved se pěkně rozhicovat, to bylo jak malý kamna  , taky to než to zchladlo vytopilo jeho dílničku v zimně  takže 80 tam nebude, tam bude aspoň 150
Datum: 09. dubna 2013 9:01
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 osobně bych řekl těch 150° minimálně
Datum: 08. dubna 2013 20:59
 80 jo?u vzducháče jo?tomu sám nevěříš
Datum: 08. dubna 2013 20:41
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 na válec dej jakoukoliv barvu teplota je někde na 80 a snese i obyč sitetika.... tochu se to vypalí a vysmrdí a dokoncee i líp přilne ....hlavu za mě nechej být šla by leštit ..ale je to šíleně pracne ....za mě poněchat
Datum: 08. dubna 2013 20:29
 Zdravím draci! Potřebuju poradit pustil jsem se s kamarádem do přední vidlice na mustangovi a narazili jsme na problém, tlumiče jsou navařený v brejlích. Kamarád tvrdí že to tak být nemá tak nevím, poraďte prosim díkec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 19:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 spodní brejle jsou na novém typu mustanga orig. zavařené
Datum: 08. dubna 2013 19:25
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 drzi to tam velky sroub
Datum: 08. dubna 2013 19:21
Jméno: PROFESIONAL
IP: uživatel13005
 na kolik vyjde GO motoru jawa 21 . ložiska gufera výbrus , spojka -+
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 13:23
Jméno: jawa 23
IP: uživatel15205
 kdyz opravuju fichtla tak ty castky za ND sou vtipný , jenom za pist do motoru Rotax 123 sem dal 3500 Kč , takze 3000 za komplet generalku precemnz mi motor vydrzi dalsi 3 roky je prkotina
Datum: 09. dubna 2013 13:23
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 musíš umět zhodnotit stavající stav ... běžně se daj sehnat motory za 500 ktere po přetěsnění a výměně lamel spojky dosahují 60 km v hod a se 14 zubem v sekundáru davaj hrozná stoupání na 2... měl sem štastnou ruku a ten motor sem koupil známému do 20 a za ti prchy bomba jeho synátor se na tom učil jezdit a známý s tím jezdí na houby a fíkjede bezvadně stíhá 50 km v hod a chytá suprově... samohřejmně že věci jako klika a hřídele převodovky jsu nákladné....ale jestli pak dokážeš určit zda má ta tvá vule?
Datum: 08. dubna 2013 21:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "... vyměnil jsem kroužky, dal novou svíčky, motor stříknul vapem, opatlal silikonem a dal na motoinzerci/aukro za 3000kc."
Datum: 08. dubna 2013 21:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A co jsi čekal, buď fušeřina za 500 nebo komplet, kde můžeš utopit i přes 3000kč. Nic není zadarmo a fekál je ještě docela levný...
Datum: 08. dubna 2013 21:00
Jméno: profik
IP: uživatel13005
 to je docela hodně
Datum: 08. dubna 2013 20:13
 mě to stalo cca 3000 ale v převodovce sem nic nemenil, ta byla v pohode
Datum: 08. dubna 2013 19:30
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 mě vyšel kompletní mtoor tj převodovka, renovace řadiče, pouzdra, gufera, ložiska, o kroužky, spojka, primární řetez, píst, kroužky, výbrus, klika ckr něco málo přes 3600kč
Datum: 08. dubna 2013 18:10
Jméno: babettak 210
IP: uživatel15319
 Zdravím stači na babettu 210 jen zelená karta?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 13:12
Jméno: Hany
IP: uživatel6928
 Generali bez problemu bez karticky. Staci VIN..
Datum: 17. dubna 2013 13:12
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 ja jezdím 210 jen na zelenou kartu knížečka se nedochovala ..pojistili my to na návod k obsluze a to jen kvuli číslum a barvě..ale je pravda že mě nikda nestavěli ani se nic nestalo.....pojistka u čpp ....
Datum: 08. dubna 2013 20:37
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 no stači jenom kartička ale když někoho škrabneš tak to caluješ z vlastni kapsy zrovna ted musit taky zaplatit pojistku
Datum: 08. dubna 2013 19:55
 tak to je ono to jsem hledal, tady si todle vytiskneš vyplníš pošleš jim to na adresu a oni ti za poplatek pošlou kartičku jak z výroby http://www.motomaxsro.cz/cz-texty-1.html ( Nechci zbytečně vkládat odkazy ale dotyčnýmu to pomůže, tak se omlouvám)
Datum: 08. dubna 2013 16:20
Datum: 08. dubna 2013 16:16
 pravděpodobně jo, ale záleží na koho narazíš,ale myslim si že ti to v pojišťovně bez kartičky nepojistí, tou kartičkou se výrobce mopedu zaručuje že to smí na pozemní komunikace a jetam číslo rámu motoru a takový ty údaje ( je to skoro jako techničák, ale ne tak úplně), já se taky chystám pojistit si babetu abych moh legálně na silnici, tak taky přemejšlim, tenkrát sem někdo dával odkaz že někdo dělá duplikáty těch kartičekrn
Datum: 08. dubna 2013 16:09
 Ahoj, máte někdo prosím zkušenosti se sundáváním kontaktice neutrálu na jawě 175? Netušim, jak se to vyndavá. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 23:03
 jde normálně vyšroubovat, jak píšou níže. Půlit musíš u kejvačky 353 (jestli 354 nevím) ale u panelka a výše už taky ne
Datum: 11. dubna 2013 23:03
 Supr, Díky moc..
Datum: 09. dubna 2013 10:53
 No ta vačka poloautomatu je na té řadící hřídeli jištěna rýhovaným kolíkem. Ten vyklepneš a stáhneš vačku poloautomatu a pak už máš přístup na čidlo neutrálu, který vyšroubuješ...
Datum: 09. dubna 2013 7:54
 A jakej kolík? Vůbec nevim..  Tam musim nějak sundat tu vidličku řazení?
Datum: 09. dubna 2013 0:54
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 postul má pravdu jawa to má v motoru číza jak u tebe to má pod deklem zapalování je to mědění 6 hran ze ktereho jde drat..sundej dekl a kokni se k rozetě
Datum: 08. dubna 2013 22:08
 noc nepul,vyklepni kolík na vypínací páce a normálně vyšroubuj
Datum: 08. dubna 2013 20:43
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 rozpůlíš motor a vyndáš to.
Datum: 08. dubna 2013 19:55
 Cau draci, mám zase takový další dotaz. Chci si letos dát na 350/634 motokufr. Hlavním důvodem je, abych si tam mohl odložit přilbu. Koukám po nějakých použitých na Aukru ale velikosti jsou značně rozdílné. Potřebuji nějaký kufr, aby se mi tam vešla integrální přilba, ale aby to zase nebylo monstrozní a nevypadalo to jako pěst na oko ( už tak to asi tak bude bohužel vypadat). Ale aby to zase nebyl nějaký malý na skůtra. Jak velký myslíte? Typuju tak kolem 30 litrů... Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 19:37
 No, tak já se mrknu na ty 30l kufry. Jinak varianta vazat přilbu mě samozřejmě napadla a právě že jsem to do tedka dělal, kdž nebylo zbytí, ale ono to tý docela drahý přilbě taky nepřispívá , když se klinká někde u rámu. A samozřejmě, že bych ten kufr využíval i na jiný věci, ale primárně tu přilbu. řetízek jsem taky používal na zamčení storje, pac díra pro zámek řízení je totálně vymletá. Ta třipade je pro mě jen motorka na normální ježdění do každýho terénu a za každýho počasí. Už jsem ji zbastlenou koupil, tak jsem si ji přebastlil aspon podle sebe, takže to žádný originál opravdu není.
Datum: 08. dubna 2013 19:37
 čoveče a alternativa že bys to přivázal zámkem na kolo k řídítkám nebo k nosiči se ti nezdá? Já to tak dělával na číze, nechtělo se mi veterána prznit plastovym kufrem...jinak teď vozim 46l kufr a tam se vejdou ty helmy dvě, takže do té 30 by se měla jedna vejít...
Datum: 08. dubna 2013 13:23
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 17:59
Jméno: cerny spoluobcan
IP: uživatel13005
 time to fap
Datum: 08. dubna 2013 17:59
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 já asi před rokem koupil dvě 175/487dohromady za 5tis...jedna byla s papírama a ta druhá to byla zrezlina spíše na díly...tu s papírama jsem si nechal a tu druhou jsem nalakoval, vyměnil pár dílu co jsem doma našel, aby vypadala trochu k světu a prodal za4500....stálo mě to jednu plechovku barvy....a vydělal jsem si nazpět za tu s papírama....nejsem si jistej, jestli by to bylo nějak zásadně výnosný i u fechtla zvlášt bez papíru si myslím, že je celkem fuk v jakým jsou stavu a prodávaj se +-pár stovek za stejnou cenu...
Datum: 08. dubna 2013 17:21
 to možná taky, ale vem si mít na to prachy, tak to člověk koupí, co pude zprovozní a prodá jako jednotlivý pojízdný stroje samozřejmě dráž, né že bych byl fanda překupníků ale je to tak
Datum: 08. dubna 2013 16:27
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 já bych spíše tipoval, že prodávající je majitel vrakoviště....
Datum: 08. dubna 2013 15:59
Jméno: Mirus
IP: uživatel15316
 Zdarec,chci navysit trochu výkon u pionyra typ 20,nebude to zadny zavodni special ale normalka na jezdeni v silnicnim provozu,mam zatim snizenou hlavu,ale slysel jsem i o upravach jako:vylesteni kanalu a ojnice,slicovani vlozky valce a karteru na klikovce,predelani valce na 4 kanaly.Dale by me zajimalo jestli má cenu porizovat lepsi ojnici a ferodove lamely a jiny primarni prevod??a kde bych tyto ND zakoupil a za kolik?Zapalovani a karburator chci zachovat.Predem dekuji za kazdou radu.Mirus
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 19:40
Jméno: standa
IP: uživatel15334
 Prosím napiš mi na mail,tady to řešit nechci. Díky
Datum: 09. dubna 2013 19:40
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Stando -- Len tak orientacne , co by stala uprava valcu na seriovu 21 na 2k ?? Dik
Datum: 08. dubna 2013 18:03
 No 4k sice nedělám,ale nevidím důvod proč by 4k s rozumným časováním nemohl jet na seriovce. Kdyby to bylo posazený dole,tak to musí jet i na seriovce. Jenže každej vidí jen počet kanálů. Jinak zde dvoukanál vystačí v plné míře.
Datum: 08. dubna 2013 17:21
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 no to by asi neprošlo
Datum: 08. dubna 2013 15:44
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 ted aorigo karbec a 4kanal? hodně štěstí s tlačením
Datum: 08. dubna 2013 15:33
 jinak ferodovejma lamelama nic nezkazíš, případně můžeš dát silnější pružiny do spojky( až poběží fichtlkramek - seša tu má delší pro úpravce  ), většinu dílů seženeš tady až poběží obchod, teď se předělává, plno věcí múžeš udělat podomácku, já si třeba vyleštil klikovou komoru, a pokoušel jsem se i o přepouštěcí kanálky(se zalisovanou vložkou), potom si třeba můžeš slícovat a začistit celou sací cestu (od karburátoru, až po kolínko sání), jinak podle úpravy se dává jiná tryska a ladí se karburátor, ale to až po úpravě, já mám taky úpravu od standy a šlape to solidně, žádná brutalita, ale jede to líp než origo, se Standou se domluvíš co by se ti líbilo. A za slušnej peníz
Datum: 08. dubna 2013 7:25
 v tomhle případě by ti moh pomoci Standa Hrbek, dělá úpravy válců za rozumný peníze, určitě se s nim dohodneš a poradí ti víc, jestli můžu tak tady máš mejl standa.hrbek@seznam.cz
Datum: 07. dubna 2013 23:37
Jméno: matty
IP: uživatel15315
 zdar, koupil jsem si tady startovací páku a když ji namontuju a klínek pevně dotáhnu tak má pořád vůli, zkoušel jsem na ten klínek navařit vrstvu, ale po x-tým pokusu jsem s tím seknul.....rndík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 21:34
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 hlavne ho musis dat ze spravne strany
Datum: 07. dubna 2013 21:34
 Klínek se naklepává, ten závit na něm rozhodně neslouží k nějakému pevnému dotahování...
Datum: 07. dubna 2013 21:14
Jméno: Radek
IP: uživatel12656
 Cau delal nekdo tohle zapalko ? potrebuju poradit..
http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-light-cdi-zapalovani-v1.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 13:56
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 To Radek: já jsem ho stavěl, přiznám se že jsem ho i dokonce vyvíjel. Tedy cítím se dostatečně fundovanou osobnou k Tobě potřebným radám. Hele nebudu to zapalko nějak sebestředně chválit, protože je to kompromis mezi samodomo proveditelností (jednoduchostí) a funkcí. Původně to byla taková reakce na všechny ty přiblblosti se zapalováními z motorových pil, jakože se to dá udělat stejný ale za pěťák a bez nutnosti ničení skříně motoru. Prostě to byl vývojový vzorek. Takže každopádně bych Ti doporučil použít silnější tyristor kvůlivá životnosti. Ovšem ale opravdu nejproblematičtější místo zapojení není kupodivu ani tak elektronika, ale mechanika. Provozovali jsme všelicos s unašečem s magnetem a snímací cívkou a největší problém byl s mechanickou odolností unašeče. Prostě se nám trhali vibracema a odstředivou silou. Byl problém vyrobit unašeč kterej něco vydrží a nebo udrží magnet. Když tohle pokoříš tak je vyhráno. Proto bych doporučil použít ke snímání něco jiného než snímání rotujícího magnetu. Když budeš chtít experimentovat jsem plně k dispozici. Mám v šuplíku pár návrhů, ale nepáchal jsem je, protože kvůli experimentům se mi nechce vyndavat moje čtyřpolové zapalko z motoru.
Datum: 08. dubna 2013 13:56
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Ano, věřím že stálo za ho..o, když totiž jsou zařízení která se neskládají jako legokostičky, vyžadují znalosti, pochopení na jakém principu zařízení pracuje, vybavení vhodnýma rukama (tedy ne obě levé) a navíc i měřáky. Osobně si neumím moc představit jak toto zařízení optimálně seřídit bez osciloskopu. Řeknu Ti rovnou co jsi měl blbě...kojote9200... prostě pod tímto zařízením rotuje magnet, říká se mu rotor a ten obsahuje celkem tři dost slušně silnejch magnetů. A ty magnety, respektive jejich magnetické pole se indukovalo do snímací cívky zapalování a to proto jen že jsi nenaladil vhodný pracovní bod tyristoru. Je to prostě stejný jako bys poskládal celou televizi a čekal že bude hrát... Inu a protože to s těma rukama, znalostma a vším co jsem psal nebude u Tebe až tak slavné, tak se Ti stalo že Ti zapalko pálilo 3 až 4x za otáčku, no a to se pak nmůžeš divit že Ti to jelo 20km... ono v tomto případě znamená více ve skutečnosti méně (více jisker=méně otáček)
Datum: 08. dubna 2013 13:46
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Čau draku, tohle jsem skoušel a stálo pěkně za ho..o, jelo to jen 20 KM a pak byl konec tak jsem se raději rozhodl pro zapalování z motorové pily třeba Partner, a to už mám 2 roky a bez problému...
Datum: 07. dubna 2013 22:39
 čau Hele potřeboval bych poradit co je se simsonem když v malejch otáčkách jede ale ve vysokejch kucká nejede už nevím co s ním díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 23:44
 jestli se to zlepší když v jízdě na plnej plyn kdy se to kucká zatáhneš sytič tak máš ucpanej karburátor
Datum: 07. dubna 2013 23:44
 ahoj muzes to mit v tom--mel sem simala taky nesel do vysokych otacek ay se dusil vymenil jsem magneto a fachalo to ,a nebo mas chybu v karburatory jehlu ci neco jineho,a nebo skus stahovakem sundam magneto a podivej se na zapalko hni s tim do strany taky pomaha ------------s timto vsim sem se jiz potkal udelal jsem toto a pak to fachalo
Datum: 07. dubna 2013 21:33
 Čáute,chtěl bych se zeptat jestli muže vypadnout převod (3) uvnitř motoru. Když dám po jedničce dvojku tak je řadící páka až uplně v zadu a nejde mi dát trojka.. Budu muset půlit motor ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 18:49
Jméno: Jarin
IP: uživatel15322
 Zkus, vyšroubovat ten šroub co drží a běhá v něm horní část automatu (pravej na hoře na motoru), ten druhej tam nech. Pak zkus řadit, pokud tam tu trojku dáš, vyndej tu sajgrovku co drží střed toho automatu, střed povytáhni a posuň kousek k sobě ( ne moc, pokud by jsi to dal hodně k sobě, zas by tam nemusela jít jednička, musíš to vychytat ), zase zasuň, zajisti, našroubuj šroubek a vyzkoušej jestli to běhá. Pokud by to nepomohlo, půlení tě asi nemine.
Datum: 08. dubna 2013 18:49
 jetš může bejt hodně ojetá řadící vidlička, nebo špatnej poloautomat,zkrátka něco vevnitř takže asi půlit
Datum: 08. dubna 2013 9:55
Jméno: propiska
IP: uživatel14910
 Zkontroluj jestli neni ohnutá řadička. Pak by mohlo být něco s řad.automatem
Datum: 08. dubna 2013 9:45
Jméno: os
IP: uživatel1272
 Dobry den mohl byste mi někdo poradit kde koupit nyty na venec rozety . Nebo jak to jinak pripevnit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 21:28
 Co takhle mrknout do katalogu dílů?  4x10...
Datum: 07. dubna 2013 21:28
Jméno: os
IP: uživatel1272
 a jake ty nyty teda
Datum: 07. dubna 2013 21:24
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 šroubky nejsou dobrej nápad - vlastní zkušenost
Datum: 07. dubna 2013 21:18
 Já to normálně připevnil šroubkama a a zezádu dotáhl kontramatkou
Datum: 07. dubna 2013 21:05
Jméno: os
IP: uživatel1272
 a jaky to mají byt presne nyty??
Datum: 07. dubna 2013 20:32
 heh už jsem tam roztemoval i kousky kulatiny a drželo to líp jak nýty
Datum: 07. dubna 2013 20:14
 Nýty se překvapivě koupí v železářství...
Datum: 07. dubna 2013 20:00
Jméno: Navratil123
IP: uživatel10827
 Ahoj,chi udělat klapku na jawu 50 a mám vybranou klapku z yamahay 85 ,,, prosim jake byli rozmery ? chci vyfrezovat hausing  dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 23:02
Jméno: pepa
IP: uživatel15335
 asi ti nezbyde než tu klapku sehnat a vydlubat to podle ní
Datum: 09. dubna 2013 23:02
 Ahoj draci.Chtěl bych se zeptat. Dal jsem si na mojí JAWU21 revmaplechy A když tam dám ten vrchní kryt tak tam mám asi třícentimetrovou díru.Ten dvacítkoví je jiný? Poradíte mi prosím.Díky Míra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 13:48
 taky sem nato přišel  možná jeden 20kovej mam, tak kdybys chtěl, tak mi napiš na meil... vbeck@seznam.cz
Datum: 08. dubna 2013 13:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo, je jinej
Datum: 07. dubna 2013 21:53
|



|