Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau drci jsou i nejake vyjizdky okl hradce kralove nebo ne dik za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 13:36
 http://www.facebook.com/?ref=logo#!/jawasimsoncezeta.vyrazilydosveta
Datum: 07. dubna 2013 13:36
Jméno: jawa50
IP: uživatel15246
 zdar draci...mohl by jste mi nekdo napsat strucnej navod jak vymenit u fichtla lamely prosim?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 16:04
 pepo proboha co je problém na tom vyndat a nasadit segrovky? dělám to sám a bez problému... a kdyz menis lamely tak kup i nový primární řetěz a kolečko....
Datum: 06. dubna 2013 16:04
 olej netřeba vypouštět
Datum: 06. dubna 2013 15:44
Jméno: pepa
IP: uživatel15179
 vypustit olej odělat řadičku sundat výko a nejvsteklejší činost je 5 ks segrovek ktere zajištují přítlačný kotouč coš odělat jdou eště dobře ale namontovat to tě muže zaskočit podívej se naodkaz je tam na to přípravek a vubec nejni špatne to dělat ve 2 rovněž ti poradim koupit si s lamelama par segrovek a podložek pod pružiny navíc....dává odkaz je to na 555 ta ma pružiny 3 od 05 je jich 5... pevne nervi přeju
Datum: 06. dubna 2013 13:22
 všem co to jde bez sundání primáru maté vytahaný řetěz jak hajzl... ale co kdyz tazatel vytahaný řetěz nemá? to pak musí sundat primární kolečko i s řetezem a lamelama..
Datum: 06. dubna 2013 12:15
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 většinou dám olej novej, a spojkovej koš vždy vydělám protože to tam jde nacpat mnohem snáž
Datum: 06. dubna 2013 11:47
 lk: Já jsem při výměně spojky nikdy koš nesundaval, a to jsem dával jak lamely, tak nový řetěz...pravda, šlo to tam blbě, ale po chvíli to tam sedlo...
Datum: 06. dubna 2013 11:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kelcko: je fakt, že spojku z fichtla už sem neměl dlooouho rozebranou, ale podle mě nesundáš lamely z koše, pokud máš OK primární řetěz... jestli pomůže pouze povolení koše je otázka druhá... neni to velká jawa/čz!
Datum: 06. dubna 2013 11:07
 Kluci jenom se zeptam...proč vypouštět olej a proč povolovat ten spojkovej koš?
Datum: 06. dubna 2013 9:23
 péro, ty zloune... než sem to já napsal
Datum: 06. dubna 2013 0:23
Datum: 06. dubna 2013 0:23
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 ohřeješ motor jízdou,vypustíš olej z převodovky,odděláš víko,odděláš 5 segerovek,odehneš podložku co zajištuje matici spojkového koše,povolíž spojkový koš vyměníš lamely a vše dáš zpět,jako těsnění použij papír+silikon neno papír + vazelí
Datum: 06. dubna 2013 0:15
Jméno: s51
IP: uživatel15246
 zdar draci....nevite v jaky drazce ma bejt ten plišek na jehle v karburátoru u simsona???? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 23:10
 správně se to jmenuje jehladílčího zatížení, nebo tak nějak a z 5 zářezů co tam jsou by měla být optimálně tak na 2 -3 zářezu od shora, nižší polohy jsou pro záběh,ale víc bych se do toho karburátoru nevrtal, párkrát sem ho taky ladil kámošum a neni to sranda, ale mám staženej dílenskej návod na seřízení takže . . . .
Datum: 06. dubna 2013 23:10
 Zdar draci, jak je to , prosímvás s bezkontaktníma zapoalováníma. Pasujou z dvouválce na jednoválec? díky jura
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 12:02
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 třeba vape pálí oba vývody stejně - každou půlotáčku - tedy pasuje, nepoužitý vývod výrobce doporučuje ukostřit
Datum: 06. dubna 2013 12:02
 Ahoj kolegové, nemáte někdo zkušenosti s karburátorem z j90 na mustangu? bez úpravy rámu se vejde že? a je to dobrá volba k stejskyho RS?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 13:17
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 wafel: A ta tryska 105 je asi origo tu bych tam měl mít snad taky jestli to teda nikdo neměnil, a ten šroub na seřizování bohatosti jsi měl uplně utaženej? Já ho právě mám skoro dotaženej, ale jak říkám ještě jsem to ani pořádně nevyzkoušel.
Datum: 07. dubna 2013 13:17
 Díky za info, dneska jsem na burze žádnej karbec nesehnal  ...a doporučily by jste teda něco jinýho krom dellorta?(něco staršího) Mám doma leda tak z motorovky ale sním to "hrozně" žere
Datum: 07. dubna 2013 12:09
 Lukáš: To je pravda, plovákovka by měla být dopředu. Teď už ho nepoužívám, ale měl jsem ho na stejskyho silniční úpravě s pro změnu jsem to měl pořád moc chudé. Pohyboval jsem se okolo trysky 105. Jinak k tomu kolínku, to bylo provizorní řešení na vyzkoušení a kvůli nedostatku času jsem jiné neudělal, ale teď už ten karburátor nepoužívám. Pod rám se nevejde, resp. teoreticky možná ano, ale nedovedu si to představit...
Datum: 06. dubna 2013 20:01
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Jo a hlavně se má dávat plovákovkou ve směru jízdy!!
Datum: 06. dubna 2013 11:03
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Čau musí se dát vedle, mám ho taky na pinckovi, ale zatím jen chvilu takže sem ho ještě ani pořádně nenaladil skrz počasí, přírubu mám skoro stejnou jak wafel, jen je to moc bohatý zajímalo by mě jakou tam máte trysku? Mám cestovní upravu od stejskyho.
Datum: 06. dubna 2013 11:02
 dík, tak mně šlo hlavně o cenu, oproti DO je znatelně levnější, a čínskou repliku kupovat nechci... takže přímo na válec se ten z j90 nevejde? musí se hodit přírubou vedle jo?
Datum: 06. dubna 2013 0:42
Datum: 06. dubna 2013 0:11
Jméno: irushucry
IP: uživatel10789
 A dá se použít s originálním fechtláckým lankem ? Díky
Datum: 05. dubna 2013 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel15307
 Bude určitě nějak fungovat. Budeš si muset ke karbecu udělat takový zahlý koleno....nicmoc tvar.... A navíc karbec z devadesátky je naprosto stejně problémovej jako karbec z fichtla,jen to má průměr 20mm.....Osobně bych šel do Dellorto 19. Je k tomu dobře sehnatelná sada trysek v širokym rozmezí,komínky,filtry pasují na přirubu,snadné ladění,centrální plovákovka....za mě DO 19....
Datum: 05. dubna 2013 19:22
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Čau draci, dělám GO J 05 , dnes jsem nasadil do rámu zadní kolo, ale jde s ním točit velmi ztuha. Při rozebírání jsem si nezapamatoval co vše tam bylo. 2 ložiska v rozetě jsou nová a v kolech taky. Prosím o radu - jak jsou uspořádány díly na zadním kole ? Děkuji .-)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 0:24
 není zač
Datum: 06. dubna 2013 0:24
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Děkuji moc .-)
Datum: 05. dubna 2013 23:16
Datum: 05. dubna 2013 21:49
Jméno: paja323f
IP: uživatel15233
 Zdarec draci.Chtel bych se zeptat.Nemate nekdo nahodou zkusenosti ze zapalovanim z křovinořezu ?Nekde jsem slysel,ze je slabe,tak se chci zeptat, jestli s tim nemate nekdo z vas zkusenosti.Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 22:47
Jméno: paja323f
IP: uživatel15233
 minimalne stejny vykon,ale hlavne spolehlivost pri vysokych otackach
Datum: 07. dubna 2013 22:47
 co od toho očekáváš?
Datum: 07. dubna 2013 11:37
Jméno: Karholc
IP: uživatel15285
 Zdravím,mám takovej dotaz.Když šroubuju kohoutek na nádrž,a už ho uplně dotahuju,tak vždycky při uplnem dotaženi je otočenej uplně ze šikma.Je v tom nějakej figl?Zkoušel jsem aji podložky.Dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 11:48
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 tak to dělej tak dlouho až to vychytáš
Datum: 06. dubna 2013 11:48
Jméno: Karholc
IP: uživatel15285
 Já těch fibrovejch podložek mám 4 a furt to nevycházi,zkoušel jsem to už tak 20 krát a prostě to nikdy nevychytám...
Datum: 06. dubna 2013 0:34
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 taky postačí ho omotat konopím a bude těsnit
Datum: 05. dubna 2013 21:08
 Podložit třeba dvěma fibrovejma podložkama a hodně utáhnout aby si ho měl vpředu ..  mám to tak u 21 a drží ani kapka ..
Datum: 05. dubna 2013 17:08
Jméno: Zase Já
IP: uživatel14442
 Zdarec, nemohl by mi někdo co nejdřív nafotit zadní světlo na Jawě 20? Jenom sundat sklíčko a nafotit nejlépe aspoň 5 fotek. Nutně to potřebuju. Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 15:42
Jméno: Zase Já
IP: uživatel14442
 Děkuju mockrát. Na netu totiž žádné fotky nejsou. Díky.
Datum: 10. dubna 2013 15:42
 tak tady to je http://libor88.rajce.idnes.cz/zadni_svetlo_pionyr , ale pro rejpaly upozrňuji že držák sem si dělal sám z jiného nekompletního, chyběla mi ta plastová izolace. Tak jsem to vyřešil tak že jsem ten plíšek rozřízl na dvě půlky, odizoloval gomou a sešrouboval t do sebe a svítí to, takhle mi to funguje 8 let
Datum: 10. dubna 2013 9:28
 ti to dneska odpo vyfotim, teda pokusim se ale mobilem, tobě jde o to jak má vypadat držák světla? odizolování?
Datum: 10. dubna 2013 6:37
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Zdarec draci, nevíte někdo o nějaké burze co bude někde kolem Olomouce? třeba v Mohelnici? Datum a místo? Kdyby někdo věděl tak napište dííky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 0:57
Jméno: ondra...
IP: uživatel13128
 Zítra burza není je přesunuta až na konec dubna kvuli počasí
Datum: 06. dubna 2013 0:57
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Zdar Honzo. Zdá se mi, že zítra 6.4. by měla být burza u Hranic na Moravě. Od Olomouce je to zhruba asi 50 km.
Datum: 05. dubna 2013 14:47
 Ahoj draci, mam takovej problem, netyka se to fechtla ani motorky.. je to sekacka nejde mi po zime nahodit je nova v loni kupovana odsekala jednu sezonu.. svicka haze krasnou jiskru, pro jistotu jsem koupil i novou ale porad nic, vzdicky kdyz ji vytahnu tak je durch mokra asi se uchcava sekacka si ale ani neskytne.. prosim vas co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 23:17
 nebo dělaj stabilizátor paliva, který zabraňuje zvodnatění
Datum: 06. dubna 2013 23:17
 Přesně tak, benzín zvodnatí. Mě stačí několikrát za zimu nakopnout sekačku a nechat jí chvilku klapat. Na jaře vždy po chvilce chytne
Datum: 06. dubna 2013 15:01
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 dneska to dělaj snad všechny nový sekačky,po každý zimě musím vylejt benzín z plovákovky karbece (asi zvodnatí) a potom už jí nakopnu v pohodě
Datum: 05. dubna 2013 21:10
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 tenhle problem mi delal starej benzin
Datum: 05. dubna 2013 20:27
 skus tu svíčku předehřát nad svíčkou nebo plynovým hořákem,, a pak rychle našroubovat a nastartovat,,, po zimě tohle klasicky dělám,, páč to jinak nechytne
Datum: 05. dubna 2013 20:09
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Vyčistit filtr sání...
Datum: 05. dubna 2013 18:11
Jméno: standa
IP: uživatel15307
 A jiná svíčka?
Datum: 05. dubna 2013 17:52
 zdravím, chlapi chci se zeptat. Tlumiče na simsona. Jsou všechny stejný nebo je více druhů?... mám dvoje a když je změřím tak jedny jsou + - o 10-15cm vyšší něž ty druhé. Ty nižší tlumí lehounce a ty vyšší tlumí méně. Oleje je v obouch stejné množství. Chci se zeptat je možné, že je to nějaká úprava nebo je více druhů?. A další otázka je zda se dá u jednotlivých tlumičů vyměnit ten spodní kluzák popřípadě jak. Děkuju moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 17:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám za to, že jsou 3 druhy: z elektronika, z endura (délka jako u elektronika ale silnější drát) a ze skůtra (delší a drát jako u enduro verze).
Datum: 05. dubna 2013 17:14
 nejsou jedny na Enduro a druhý na elektronika nebo na skůtra ?
Datum: 05. dubna 2013 16:11
 zapomněl jsem říct, jedná se o přední tlumiče.
Datum: 05. dubna 2013 12:50
Jméno: jawak-drak
IP: uživatel14665
 Zdar draci. Potrebujem poradiť. Stále mi na jawe 20 tečie cez štartpáku olej. Síce to len tak pomaly slzí, ale už ma to se*e  . Už je tam 2. krát nový OJ krúžok a aj tak prepúšťa ten olej. A potom mi to kvapká na stupačku reumaplechu a je tam na nej potom taký olejový fliačik a lepí sa do neho prach a bordel a ťažko sa to čistí. Fakt už neviem čo s tým. Ako to mám vyriešiť? Čo by ste mi poradili? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 22:29
Jméno: karl
IP: uživatel15308
 Stačí trocha brusne pasty na ventily vyndaš oj kroužek omažeš to pastou nasadiš na to oj kroužek a nechaš stuhnout pak stačí párkrat prošlapnout a už ani kapka
Datum: 05. dubna 2013 22:29
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Zdar,to už je taková vlastnost fichtliků,ale možnost je ta,že si rozpulíš motor,změříš jak daleko to je od konce te hridelky co je na ni startpaka do motoru,zevnitř kde ta hřidel pronika do motoru si to označiš a bud jen navlikneš okružek a nebo si tam soustruhem uděláš drážku a do té vsadíš ten okroužek vhodného průměru.Tzn.budeš mít okroužek jak zevnitř tak venku.
Datum: 05. dubna 2013 15:36
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 9:08
Datum: 10. dubna 2013 9:08
 Čau draci mate někdo skušenosti s motorkou zundapp 100 s vodním chlazení jak je to s opravama vykonem poruchovostí atd. .
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 12:18
 Já mám Zundappa padesátku a v Holandsku se na to dá sehnat skoro všechno. A ještě bych chtěl dodat, že je to velice spolehlivý stroj jak sviň.
Datum: 10. dubna 2013 12:18
Jméno: Lukkyn
IP: uživatel15273
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 13:03
Jméno: Lukkyn
IP: uživatel15273
 Tak já nevim kolikrát to mám ještě napsat říkám že to sem vyřešil s řetězem i s tlumičema ze Simpsona
Datum: 11. dubna 2013 13:03
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 chudák ten kdo napne řetěz a když si na toho fichtla sedne tak se řetěz napne tak,že se ani netočí kolo a když ho necháš povoenej tak zase padá ty tlumiče jsou prasárna
Datum: 05. dubna 2013 21:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 docela bych chtěl vidět ten techničák s razítkem, je fakt, že se někde nebojej, ale jsou to sebevrazi v dnešní době
Datum: 05. dubna 2013 16:00
Jméno: Lukkyn
IP: uživatel15273
 já ho ani moc prodávat nechci a to nejde dnes jsem ho prodal za 7000,- vím někdo by za to nedal ani 5000,jenže borec když jí viděl na vlastní oči a svezl se ,tak žek že za 7000 ji veme a vypadal spokojeně domlouvali jsme se krz technickou,tak jsem jel ještě s ním (Marquee)a vše bez problému!Žetěz jsem vyřešil jezdil jsem na ní asik 2 roky a nějáký trable krz zadní tlumiče nebyli,fajn každej dělá pořád originály jo to beru prodaj se i za víc ,ale nemůžeš mě odsuzovat,za to že jsem si udělal v 14 motorku tak jak se mi líbí jinak díky za upřímnost.
Datum: 05. dubna 2013 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel15307
 Osmičku za nic? neblázni.....nech ho doma v garáži,za 8 je to neprodejný. Navíc těma "úpravama" bych moc nehýřil,jediný co tam máš,tak je snížená hlava a diodový světla....reálná cena tak 3500,- pokud je TP živej a neni dluh na pojistce. Cení se origo stavy a tady bohužel....
Datum: 05. dubna 2013 15:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no prostě 8000,- za tohle je nesmysl, na tom se asi schodnem všichni,.... kromě majitele
Datum: 05. dubna 2013 13:18
 to je dobrý  já taky svojí 21 koupil za 2000... ale už sou to dva roky a řikám - co sem se takle koukal po inzercích, (je to asi měsíc až dva z5, páč kamarád sháněl fichtla) tak horko těžko i za ty 4000. ale teda je jasný že když je člověk rozumnej, tak se s nim dá domluvit nižší cena. o tom žádná...
Datum: 05. dubna 2013 13:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 přesně, teď jich na netu bylo docela dost, jeden mě stál 2200,-, druhý 2500,- a to byla 05ka + torzo 555 a třetí 2400 a k tomu byla 05 rv. 1963 v origo stavu a dvě bedny plný dílů, všechny platnou technickou do 2016, prostě normální stav, ale jsetli chceš jednu 21 ti za 4000 klidně prodám
Datum: 05. dubna 2013 12:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 ja osobně bych si raděj koupil za ti peníze simsona enduro ...díly jsou drahe já vím ale za tydle peníze jde 350...moc práce na špatnem objektu ... ale zase vše má sveho kupce...
Datum: 05. dubna 2013 12:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak k tomu mustangu, co je to za módu u toho (a hlavně u simsonů) zvedat tu sedačku?? Dyť je to hnus, nehledně na to, že z toho uděláš defakto jednomítního zmetka... a tu fotku spojky si tam fakt snad ani neměl dávat... a toho silikonu na docedacích plochách rozpůlenýho motoru? to pak je plná kliková a převodová skříň ne ?  .. sorry za kritiku, ale chtěl si názor
Datum: 05. dubna 2013 11:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 asi tak... za 20,21 bych víc jak 2500Kčš nedal... 21 mě stála 15 stovek, 20tka 1000Kč... obojí s papírama... bezpapíráky sem dostal zadarmo, ale už je ani nechci, neni to kam dávat..
Datum: 05. dubna 2013 11:28
 Zázrak to neni...musíš akorát umět shánět dobrý kšefty...
Datum: 05. dubna 2013 10:59
 hele chlapi, co to tu řikáte? fichtl s papírama za 2500??? tak to chci vidět... dneska je zázrak sehnat fichtla s papírama za míň jak 4000... pokud víte o někom kdo nechá fichtla za 2500, nebo jen papíry levnějš, tak mi napište mail a já to vezmu všema čtyřma...
Datum: 05. dubna 2013 10:50
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 to co říká marguee - tak naprostý souhlas
Datum: 05. dubna 2013 9:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Vzhledem k tomu, že se dnes cení spíš originály, a nebo renovace a ne sprsklotiny jako tahle, tak to má cenu papírů + obyč. fichtla (max. 2500,-) krom toho, že na technický tě za ty led světla vykostěj a za to sedlo pravděpodobně taky. To nemluvim o primárním řetězu typu kšandy co jsi nám vyfotil, to je asi ten TUNING.
Datum: 05. dubna 2013 7:27
 blaázne  za 8000 to nikdo nekoupí. já mám mustnga v perfeknim stavu s papírama za litra.... jinak upravy nějak žadne nevidim
Datum: 05. dubna 2013 7:02
 Ta cena se mi nezdá moc reálná. Ty peníze, které jsi do toho dal nikdy zpátky nedostaneš, když to budeš prodávat jako celek. S tím se musí vždycky počítat. Já jsem dal do pionýra možná 20k a prodal bych ho s bídou za 5 si myslím...
Datum: 05. dubna 2013 1:02
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 ty tlumiče ze simsona vyhod stojej za prd, na mustang jsou moc tvrdý a pak praskaj dráty v kole a navíc bude problém s napnutím řetězu
Datum: 04. dubna 2013 20:43
 no je to pěkný- barevně vypadá malinko tak, jak jsem si ho udělal já v 15ti  , jen jsme ho neměl tak vymazlený po technický stránce. Tedka budu dodělávat renovaci- lak nadrže, kasltiku a blataku. http://provaz11.rajce.idnes.cz/Repase_Jawa_50_Mustang_1977/#P1010237.jpg Hele radši si ho nech- aby jsi pak nelitoval, žes ho prodal, kdyby ti za něj nekdo tuhle cenu dal, i když jestli potřebuješ peníze tak...
Datum: 04. dubna 2013 20:40
Jméno: Lukkyn
IP: uživatel15273
 No cena je asi trochu přetáhlá,ale já se ho moc vzdávat nechcu utopil jsem v tom moc peněz  no pošlu,ale až se dostanu na chatu počítej tak za 2 tejdny dal jsem tam čidlo z 350 čz do brzdy udělal díru,a do ní přišrouboval pružinku
Datum: 04. dubna 2013 20:06
 máš to pěkný, ta cena je taky pěkná. jen se chci zeptat: mohl by si mi vyfotit jak přesně máš udělaný čidlo na brdzovku? Pošli mi dyštak fotky na mail. dík vbeck@seznam.cz
Datum: 04. dubna 2013 19:46
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 Nazdar draci, dneska sem se pustil do přípravy mé Babety 207 na sezónu. Náhodou sem se z různejch stránek a nakonec tady z pokecu dozběděl o výfukovém koleni, prej se dá zkrácenim dosáhnout většího výkonu, je mi jasný že se tim zlepší výplach motoru, ale přesto se chci jen zeptat jestli s tim má někdo zkušenosti? Popřípadě jestli je to opravdu tak znát.rn Tady sem o tom ně co našel: http://www.jencomoto.wbs.cz/TUNING--vylepsovanie.html Toto bude asi otázka pro Jenca  Díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 15:48
 tak to si asi musite vycistit vyfuk, protoze se me zda ze to jede uplne stejne ale jeste si dam vic kilometru a uvidim
Datum: 05. dubna 2013 15:48
 jý to urizll tak abych to moch prisroubovat tou druou diirou na drzak... 5 čísel? jede to líp!!!
Datum: 05. dubna 2013 7:04
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 jj díky, já to teda taky risknul, akorát sem to fiknulasi těch 8 cm,ale měl sem dvakrát měřit pak jednou řezat  , neé  dopadlo to dobře je to akorát hned za tou matkou. No ale jako pak sem to vyzkoušel( ale jenom na stojánku mám píchlí kolo, to musim zítra zpravit) bez zatížení, občas sem s plynem skusil přibrzdit a jako je to fakt znát. Má to až monstrózní max otáčky, i ten výkon bude znát. Pak sem ještě pátral po netu a našel že to ve fabrice dělaly schválně aby dosáhly podle zákona správného vákonu, a prej babety na vývoz do něměc tu trubku měli ještě delší, tam prej směla jet jen 25 km/h, No každopádně doporučuju, řekl bych že těch 7 cm je optimum ,
a děkuju za radu
Datum: 04. dubna 2013 21:52
Jméno: garant
IP: uživatel10520
 Mám to vyzkoušeno. Moje Babetta po zkrácení kolena jede lépe. Mam 106 kilo a na rovině udržím 42 km/h. Předtím přes 40 nejela. Do kopce taky pružnější. Říznul jsem to 5 cm od spoje koleno/výfuk.
Datum: 04. dubna 2013 20:44
 Zdravím, potřeboval bych poradit. Na fechtlovy mi nejde nastartovat nakopnutím musím roztlačovat  Zuby pouze procvakávají ale nezaberou. Co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 18:21
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 ale tam je ještě pružina v tom cvrčku,jak přecvákává když chytne motor aby to neotočilo start pákou
Datum: 04. dubna 2013 18:21
 nene pružina nemohla vyletět protože páka se vrací
Datum: 04. dubna 2013 17:55
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 mudes to muset rozpulit, nejspis ti vyletela pruzina, nebo mas strhany segment
Datum: 04. dubna 2013 17:53
Jméno: Goldík
IP: uživatel15303
 Dobrý den, chtěl bych se optat jestli někdo neví jaké má číslo originální modrá barva na 23 Mustang z roku 1980 (prý se to měnilo i s rokem ale nevím co je na tom pravdy). Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2013 9:44
Jméno: Dan
IP: uživatel14996
 Přesně, v papírech mám ,,Světle modrá,, podle ralu 5012,
Datum: 17. května 2013 9:44
Datum: 11. dubna 2013 23:23
 Zdar, co je nejlepší základ pod lak?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 18:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 dnes už jsou plniče s antikorzní vrstvou ktrere se dají použít jako zaklad pod akryl i sentetiku.....doporučuju vždy věci vhodne pod akryl sintetika s nimy nehne.... tento plnič co se muže dat na holí kov nabízí firma max mayer..je to zaklad a štříkací tmel v jednom ....je 2 sloškovy ...měli sme ho v praci a fakt kvalita..narozdíl např od body..... ..doporučení je aby sis našetřil a nakoupil celý system zaklad srříkačák vrch tužidla ředilda od 1 firmy navštiv specialku kde míchaj barvy a pohoda..dnes toho je....
Datum: 05. dubna 2013 18:15
 hlavně to musí býr stejný typ.. a né že dáš spodek syntetiku a vrch akryl.. to bys pak měl kytičky
Datum: 04. dubna 2013 21:26
Jméno: Lukkyn
IP: uživatel15273
 Plnič a lepší je ho obrousit pak pod vodou nějákým jemným smyrkovým papírem
Datum: 04. dubna 2013 19:33
Jméno: Chalis
IP: uživatel15304
 Plnič, ale musíš ho pak trochu vzít brusnym plátnem, aby ti barva dobře chytla a popř. doladíš nerovnosti.
Datum: 04. dubna 2013 18:29
 Pod lak přijde plnič...co přijde pod plnič je druhá věc...
Datum: 04. dubna 2013 13:18
|




|