Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: yamaha dt 125
IP: uživatel13605
 ahojte neviete co mi roby motorka odchadazli mi tesnenia pod hlavou zabrusil som valec hlavu chvilku to bolo v poriadku potom mi prepalilo piest ale nie pir vifuku alee na opacnej strane na kraji .. dal som novy pies a a vibrus zabehol som a spravilo mi to to iste moze to robit ten valec ze je moc zabruseny a malo to velku kompresiu? dakujem . ale pred tim to preco sravilo tma som aj hrubie tesnienie. a valec sa zabrusil o 0,25mm . a tesnenie som dal o 0.4mm vetsie nakolko som zabrusil aj hlavu. toto je fotka piestu ked mi to spravilo prvi krat,. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=379685778754144&set=a.146868358702555.29369.100001381747107&type=1&theater karburator bol cisty ziadne dieri v boxe filter novy, a co mi to spravilo druhy krat. bolo to to iste len nasjkor mam strede jamku dost velku prepalene , a potom uz aj na kraji. nerozumiem tomu este mi ja tiem zobacik na sviecke odpadol alebo ho spalilo neviem, a prvy krat som tam mal este hrubie tesnienie tomalo 1.1mm a original ma 0.7mm . viem ze to sem enptri ale na nete som nic podobne nenasiel na moju moto ze bi sa to niekomu stalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 23:47
Jméno: yamaha dt 125
IP: uživatel13605
 mozno unika ja neivme tesnenie som pod valec dal original plus tesneici papier a namazal vazelinou. pod hlavu som dal na sucho nove tesnenie. voda sa v chaldici strati len nie somm si isty ci sa vitlaci do nadrzky pod sedlom alebo sa strati to este viskusam ale mam naruke motor za 130E komplet alebo len valec a hlavu tak uvidim akom je to stave pojdem do pozret, uz ma to pekne sere , le nza tie tesnie som dal 100e uz do kopi a este vibrus a peist ktori mozem teraz zahodit 120
Datum: 27. července 2012 23:47
Jméno: yamaha dt 125
IP: uživatel13605
 tesneni tam bolo uz 6 a o jendo viem ze bolo athena. a nemoze to urobit aj velkou kopresiou to odpalenie elektrody? karburat som pozeral a nom sa da zmenit len triska ihla a volnobezna zmes inak nic, a triska je tam original 210, ono to v zabehu bolo v pohode vsetko,. ale ako nahle som jej zacal nakladat tak to spravilo,. a hnusny zvuk to vidavalo na 6 a od 7 tisic som sa bal ze sa to rozpadne. na inich rychlostiach to tak nerobilo nechapem asi kupim celi druhy motor alebo len hlavu a valec,
Datum: 27. července 2012 23:42
Datum: 27. července 2012 19:41
 co stím furt máš neuniká ti třeba chladící kapalina do válca ? namažeš vždy před montáží těsnění olejem ? pasuje tak jak má ? je kvalitní (athéna atd) nebo je to náká druho výroba toho těsněni. Zkusil bych se poradit s nákym mechanikem toto není normální když už ti tam 3 krát ? odešlo těsnění. Co utahovací moment ? utahuješ do kříže hlavu ? sedí vše jak má ?
Datum: 27. července 2012 17:48
Jméno: Kuba
IP: uživatel14188
 čaute.Potřeboval bych pomoct mam jawu 21 s valcem na jawa 05.no nastartuji a v mžiku se mi začne hřat koleno od vyfuku a když tomu přidam na volnoběh tak to uplne hoří.Motor to same ale ten se zahřeje až tak po ujetí 1kilometru.nevíte čím by to mohlo být?předstih je podle mě spravny protože za studena nakopnu na první a když jedu na plne otačky tak nevynechava.Poradte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 13:11
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 rozeber ten vejfuk úplně tak jak se to má a pořádně ho vyčisti a budeš mít po problému.
Datum: 01. srpna 2012 13:11
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 tak sory no je to moje prvni motorka.No ještě chci říct že mi nejde vubec žádnej kouř z výfuku jenom koleno je rozpálený.A někdy mám potečene od benzínu to koleno.
Datum: 01. srpna 2012 13:07
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 A jak víš že to není chudý?? podle toho kde máš jehlu?? Hmmm to jsi mě pobavil a předstih řešíš podle toho že ti chytá na první?? to chytá i když máš 2mm zástih
Datum: 01. srpna 2012 9:48
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 marquee:výfuk mám čerstvě vypalenej,chuda smes to být nemuže jezdím na 3zařezu když dam na druhej takse to spíš dusí.Předstih si myslím že je dobře když nastartuju na první.A když jedu na plnej plyn tak taky nevynechává.
Datum: 31. července 2012 11:31
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 V záměně válců to nehledej, tím to prostě být nemůže. 05 má jen o proti 21 jiné časování, časování ti pouze ovlivňuje průběh točivého momentu a výkonu, jejich špičky a maximální otáčky, proto má 05 o něco málo nižší výkon, ale zase maximum točivého momentu dosahuje v nižších otáčkách a má rovnější průběh, tak že někde v kopcích kde nevyužiješ maximální otáčky ti pojede 05 líp než 21 naopak na rovince 21 naloží 05 protože točí víc a má i špičku výkonu a krouťáku ve vyšších otáčkách. Nic víc nic míň ty válce jsou plně zaměnitelné a zdvih mají naprosto stejný. Máš ucpaný výfuk nebo to máš blbě seřízený vchudá směs špatný předstih, prostě chyba v typu válce není
Datum: 30. července 2012 10:11
Jméno: peterka
IP: uživatel12913
 jo a asi určitě to pojede dobře když ty kanály naprosto nelícujou že ? bude tam putovat pulka smesi misto celé že ? já se nedivím žýe to nechce jet
Datum: 29. července 2012 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel14218
 Máš na J05 válci hlavu z j21 a kompletně to máš asi totálně zanesený a blbě seřízený. Nic víc v tom nehledejte. Žádnej jinej zdvih,ani jiný úhly kanálů.....prostě to má zasraný jak jetel....
Datum: 29. července 2012 19:44
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 udělej to jednoduše sežen si nakej válec z jawa 21 třeba z inzerátu a dej ho na vybrus
Datum: 27. července 2012 22:05
 jawa 05 má jinak posunuté hl. přefuky , zdá se mi že jawa 21 má přefuky více nahoru jakošto válec 05 dolů .. když dáš válec 05 do karterů jawa 21 tak nelícujou , jinak jinačí výfukový kanál , a sací nevím , ale zdá se mi že válec 05 má méně otáček něž 21
Datum: 27. července 2012 20:25
Jméno: Kuba
IP: uživatel14188
 peterkaDJ ® jine časovaní to jako že jak mas ty díry ve válci tak jsou třeba o trochu víš a nebo níž? takže by to chtelo sehnat válec +píst jo? z jawy 21? poradte teprve začínam moje první moto
Datum: 27. července 2012 19:19
 srovnával jsem ty dva válce : jawa 21 a 05 a je to naprosto jiný válec a má jiné časování
Datum: 27. července 2012 18:36
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 Jak upravit zdvih.No ja to prave takhle koupil a znamej mi říkal že to je valec ze staršího typu a to jawa typ 05.Jako myslíš že bych měl pod valec dát něco abych ho prodelšil nebo jak? prosím porad
Datum: 27. července 2012 17:17
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 Nevím přesně s takovouhle úpravou ale chtělo by to i předělat zdvih atd, pac tiasi do výfuku de spálená směs ješte než je zn ní kouř...
Datum: 27. července 2012 17:00
Jméno: honzaaa
IP: uživatel4207
 Cus draci,budu kupovat babettu , co všechno k ní má být abych věděl spz babety nemmivaj ale asi určite budu muset platit povinný ručení a ještě neco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2012 10:08
 Unas to teda nikomu nevadí...  ..jeste jako alternativa může bejt třeba kjupní smlouva.. jde o to aby si neymslely že je to kradený... já si jeste musim pro smlouvu dojet
Datum: 28. července 2012 10:08
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Ptal sem se třikrát na policajtech. Musí to být. Eši ju nemáš,kup si ju a vypiš. Stojí cca 80 kč. Nestojí za to se hádat s policajtama.Některej ju nechce,a blb jo.
Datum: 28. července 2012 7:45
 karticku nepotřebuješ!  jen ruceni stačí a mužeš lítat
Datum: 27. července 2012 18:25
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Kartička a musiš si udělat zákony pojištění. nic víc.
Datum: 27. července 2012 17:29
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Čus, mám doma odněkud z benzínky PARAMO motorový olej (API TB) a jsou tam tyto parametry pro poměr mazání - 1:25 pro 6,3l benzínu ; 1:33 pro 8,3l ; 1:40 pro 10,0l ; 1:50 pro 12,5 l
Nevíte jaký má být ten klasický vzom poměru [1:XX] Díky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2012 8:44
 Příklad : Poměr 1:40, uděláš 1 děleno 40 = 0,025 litru , což je 25 mililitrů na 1 litr benzínu. Když chceš na 2 litry benzínu tak 2 děleno 40 = 0,050 litru = 50 mililitrů .. x:y = x - litry, y- poměr
Datum: 28. července 2012 8:44
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Yó, to jo, ale nenapadlo mě to tak vypočítat....)
Datum: 27. července 2012 22:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 sakra to už se na základce neučej poměry, nebo alespoň blbá trojčlenka??!! pro poměr 1:33 vychází cca 30ml oleje /1l benzínu, pro poměr 1:50 - 20ml oleje / 1l benzínu
Datum: 27. července 2012 21:25
Jméno: arnošt
IP: uživatel14169
 jo, tak ještě jinak, když tu flašku obratíš celu do 6.3 litru benzínu, máš poměr mazání , 1 ku 25
Datum: 27. července 2012 16:48
Jméno: arnošt
IP: uživatel14169
 ne, do 3,6 litru benzinu nalej deci oleja, záleží jaký poměr chceš, že
Datum: 27. července 2012 16:46
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 takže teda do 3,6l 25 ml oleje?
Datum: 27. července 2012 16:01
Jméno: arnošt
IP: uživatel14169
 oni ti na té flašce jen uvádí, do kolika litru ju máš celu vylét, to je vše
Datum: 27. července 2012 15:36
Jméno: Cica
IP: uživatel11065
 Zdarec....potřebuju poradit s takovou dosti výbušnou věcí...potřebuji zavařit nádrž a tak se ptám čím jí nejlépe vyčistit od benzínu?? Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 16:35
 napustit vodou... nejlepší co můžeš udělat  nebo ju nechat otevřenou a kompresorem valit vzduch do vnitř
Datum: 27. července 2012 16:35
 Dneska jsem jednu s kámošem vařily nechala sme jí 3 hodiny na vzduchu profoukly kompresorem a svařily
Datum: 27. července 2012 16:34
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 memusíš ničím, nech ho vypařit, a když ji ničím neutěsníš tak mužes klidně vařit, vlastní zkušenost
Datum: 27. července 2012 16:01
Jméno: Chelios
IP: uživatel723
 Zdar chlapi, mám takovej problém.
Na mé Jawě 500OHC my dlouho stál benzín v nádrži a celkem dost porezla zevnitř, tak sem ji vyndal, na míchačku se střepama a pak z ní vysypal asi tunu rzi. Chci se zeptat, jestli někdo neví, čím nádrž vylít, popřípadě, jestli to někde nedělají.
Děkuju za všechny tipy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 17:34
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Ja sem si nádrž nechal vylít epoxidem za 300 kč,a za rok se všechen epoxid sloupnul a zkroutil v nádrži. Špatná zkušenost
Datum: 27. července 2012 17:34
Jméno: ondra
IP: uživatel14110
 Čau hele nejlepší podle mě je nechavat plnou nádrž benzínu a nebude ti reznout, já nevěřim že existuje něco co vydrží třeba dalších 50 let aby se to nezačalo loupat nebo rozpouštět
Datum: 27. července 2012 13:16
Datum: 27. července 2012 12:45
 Delaj to ale nevim kde stoji to kolem 500.. možna ti nekdo vic poradi uš to tady bylo xkrat
Datum: 27. července 2012 12:27
Jméno: babetak
IP: uživatel13546
 Zdravím. začala mi zlobit Babetta 210 a už nevím co s tím, tak bych prosil o radu. Pokaždé ujedu cca 1 km (někdy i více) a potom zdechne a nechce se nechat natočit. Až zase po chvíli rozšlapávání to umí chytnout. Nová svíčka, zkoušel jsem i novou indukční cívku ale nic naplat, vysokonapěťový drát taky nový, vše prostříknuto kontakt sprejem, karburátor komplet čistý, jiskru hází ale malou. Před tím mi chytala krásně napoprvé a teď ji musím rozšlapávat tak 5 minut a někdy i to nepomůže a když se rozjede tak to dělá to co sem psal na začátku. Budu rád za každou radu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 19:09
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 Zkusil bych tyristor jestli hází malou jiskru.
Datum: 27. července 2012 19:09
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 tak pokud tam je stará svíčka, tak jak se ti to po chvíli jízdy zahřeje - přestane zavřela házet..
Datum: 27. července 2012 17:02
Jméno: tomason963
IP: uživatel13471
 zdar draci mam problemi z elektrikou a nevim co stim byl sem se projet a najednou mi zhasli svetla tak sem povimenoval zarovky a zkontroloval kontakty a porad nic tak sem sundal stator vycistil a vsechno a jak seme se to snazil nastartovat tak uz to ani jiskru nehaze nemate na to nejakou radu jawa 555 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2012 19:36
 a nejen s elektrikou...
Datum: 28. července 2012 19:36
Jméno: tomason963
IP: uživatel13471
 nesviti nic ono uz to nehaze stavu od statoru tak mozna odesla inducka ze ??
Datum: 28. července 2012 15:03
 Zkontroluj pořádně zapalování, asi jsi ho špatně složil (kladívko, kondenzátor, odizolování kladívka, vývody z magneta .. zkontroluj předstih a odtrh!, pak vem multimetr s odporem a proměř kabely od statoru až po přepínač/ po světlo. Zkus nahodit a rozsvítit, pokud nic tak při nahozeném motoru multimetrem se střídavým proudem proměř žárovku jestli tam jde šťáva, zadní svítí taky nebo ne? klakson?...
Datum: 27. července 2012 15:08
 projdi všechny kabely jestli neni nějakej prodřenej skus jinou indučku
Datum: 27. července 2012 14:15
 zdravím všechny,mam problem když nastartuju ,vyjedu kopeček kterej ma 20m a pak 5 minut jezdim po zahradě,strašně se to přehřívá,a přestává to mít sílu i točky,nevíte prosím vás někdo co s tím může být?jedná se o 50/20
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2012 11:48
 i když to na ten kopeček vytlačím,a nastartuju to tam,když jedu na 1,2,3 i tak se to přehřeje,a nejedu ani 5 minut
Datum: 28. července 2012 11:48
 jestli jezdíš na 1 nebo na 2 do 30 km/h tak to je jasný se to neuchladí...
Datum: 27. července 2012 11:56
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Když budu nahřívat karter abych narazil kliku do ložiska a už mám dané druhé gufero jak je ozubene kolečko nebude mu to vadit ? Gufero musi byt stavene i na nakou teplotu ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 19:19
 no.... ja to uprimne takjy jednou dělal ale horkovzduškou.. dával sme si na to pozor a je to OK
Datum: 27. července 2012 19:19
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Ahoj, skládám motor, a kdyz davam NOVOU kliku do loziska prez sroubek a hromadu podlozek tak samozrejme sroubek se ukroutil v klice.. Do ted nechápu jak ale podarilo se mi sroubek v klice odvrtat takřka přesně a prořezat závit.. Ted nastává otázka.. Pokud se mi podari vyrazit kliku pred drevo ven ( ted to nejde ani zahov.. ) jak ji dostat na misto do loziska ? jestli Fest nahřát karter a pak to tam co nejrychleji dát a pomoct si třeba tím šroubkem bo jak.. Prosím poradte.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 9:13
 jj, normálně jsem to nahřál pistolí a klice se tam moc nechtělo, tak jsem karter rozpálil na elektrickém ohřívači (plotna) kliku zmrazil a padla tam uplně sama, klika myslim že CKR a ložiska klasika zkl/zvl..
Datum: 27. července 2012 9:13
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Cpeš replikovou kliku do SKF ložisek? Pokud ano,tak to tam nepude....kup ložiska FAG,maj asi jinou toleranci a tam jde klika tak jak má jít....zastudena normálně suvně a zatepla jde natahnout přípravkem
Datum: 27. července 2012 8:55
 Zmrazit klikovku a nahřát ložisko...
Datum: 27. července 2012 8:04
Jméno: matko055
IP: uživatel14191
 zdarec draci. mam 50/05. ked sa vozim tak cca 45minut vali jako drak..potom zacne hajtrovat a nakoniec skape.a uz vobec nejde natocit..sviecka po vytiahnuti bola cela cierna a mokra. tak som ju okartacoval a stale nechytal.musel az uplne vychlanut a trebalo postelovat predstih znova.iked ho mam nastaveny na odporucenu hodnotu.a zase cca 45minut valil a potom to iste..nastavil som predstih do polohy predtym prvym dosratim vychladol okartacoval sviecku a znova fical. ihla v karbeci je na druhom zareze od hora je tam karbec, koleno z 21 a hlavna tryska 68. sviecka brisk 17
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 10:54
 zažil sem vyměn zap. cívku a kondík a je po problemu
Datum: 27. července 2012 10:54
Jméno: janko356
IP: uživatel14204
 toto nasvedcuje ze nepali sviecka.vymen sviecku patri tam N15C.
Datum: 27. července 2012 9:05
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 dotaz pro SESU budou zajištovací sponky zadní pružini na jawu 175/356 ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 7:12
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 tak aš budeš mít čas tak je sme dej prosimte potřebuju je
Datum: 29. července 2012 7:12
 tak ty uz mam,,ale v kramku jeste nejsou videt,,lebo neni cas,,par stoji 45kc,,sesa
Datum: 27. července 2012 22:25
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 jo přesne ty
Datum: 27. července 2012 7:34
 to jako na zadni tlumic ty pul mesice?sesa
Datum: 27. července 2012 7:07
 DElam už doma 2 dny predstih na jawa 21 a nedaři se mi to seridit ..pist sem dal 1,8mm proste do 2 mm před hu a na kladivko sem dal papirek a na statoru sem to natočil tak až se kontakty seply papirek pak sem to dotahnul a jiskar tam byla docela slušna tak sem zkoušel nastartovat a na palku to jenom plafne ale nejde nic hned to chcipne ,,,když sem pincka roztlacil motor bežel ale když sem pridal motor zhasnul a když sem prestal talcitm motor prestal jed..takže motor jenom jede když tlačim  ani nevim jak se poradne predstih asi dela napiste co mam aspon udelat už si s tim nevim rady jhehl usem dal na 2 zařez z vrchu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 21:31
 svička je mokra benzin teče neni potřeba čistit nadrž je to ok ale co stator jak ho mam nastavit ? mam ho dat presne do poloviny?
Datum: 27. července 2012 21:31
Jméno: Jakub
IP: uživatel14203
 predstih dej na 1,6 ..vycisti karbec,popř. nadrz a musi to jet
Datum: 26. července 2012 23:07
Jméno: Jakub
IP: uživatel14203
 A co svicka? je vbc mokráá?
Datum: 26. července 2012 22:56
 To nevim do konika sem strčil novinovej papirek tenky a to je všechno a pri predstihu sem udelal jak je 1,6 tak že to už se otevira konik trochu
Datum: 26. července 2012 22:30
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Zdarec, kolik máš odtrh, normálně 0,4 ? Když řeším startování, tak mi stačí, aspoň na zkoušku nastavit jen odtrh, statorem si můžu otáčet jak chci, ale startuje furt stejně, maximálně neudrží volnoběh...
Datum: 26. července 2012 22:20
Jméno: jirka
IP: uživatel13917
 Cau draci máte nekdo zkušenost z polským karburátorem?Po zkušenostech už jse bojím kupovat polské díly.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2012 21:45
Jméno: jirka
IP: uživatel13917
 ok dík
Datum: 26. července 2012 21:45
Jméno: viktor
IP: uživatel13192
 koupil jsem jeden z druhovýroby , výrobce nevím, a jede to prfektně
Datum: 26. července 2012 21:40
 čau lidi, mam babettu 207 bez papírů a když si koupim novou kartičku a napíšu tam VIN svoje jméno atd. tak kam potom musim první zajít? musim jít na dopravák nebo mužu rovnou na pojištovnu a pak jezdit? napište mi prosim postup díky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2012 23:04
 babetta se nepřihlašuje ! Jen se dělá pojistka na číslo rámu. Tot vše
Datum: 26. července 2012 23:04
Jméno: lubos
IP: uživatel14202
 čau mam tu samou babetu ale chci se zeptat babeta jezdila předtím a tuším že byla přihlašena ale nemám papíry nebude problém ji přihlásit
Datum: 26. července 2012 22:09
 ser na karticku, dej si to pojistit a jezdi..
Datum: 26. července 2012 21:25
 Kup kartičku, vypiš všechny údaje a pojistit.....Pak můžeš jezdit...........
Datum: 26. července 2012 21:15
 Čus draci potřeboval bych poradit : když mám B výbrus na 05tce tak to je kolik mm píst(38,50) ???? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 8:59
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Houby přesnost při výrobě...prostě dřívější označení vůle pístu ... A volnej C festovní...jednalo se tam jen o setinky....dnes už se to neřeší....jediný co tě zajímá,tak vrtání válce...
Datum: 27. července 2012 8:59
 B neni výbrus ale tolerance.. jinak řečeno přesnost při výrobě.... výbrusy jsou podlě průměru.. základ je u pio 38mm a kazdy dalsi výbrus je +0,25mm ... tedy 1. vybrus je 38.25mm ... 2. vybrus je 38.50mm
Datum: 26. července 2012 22:05
Jméno: jirka
IP: uživatel13917
 Přesně tak.
Datum: 26. července 2012 21:41
Jméno: viktor
IP: uživatel13192
 ahoj Seso, objednával jsem 1.7. t. r. asi za 9 000, Kč Myslíš , že to do Vánoc dorazí ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2012 21:26
 došlo trochu k nedorozumění. jinak sesovi fandím , protože má rozumné ceny a slušný sortiment. dělá záslužnou práci pro tisíce jawařů . ńa poštovném a balném prodělává a není se čemu tedy divit, že nechce posílat nadvakrát
Datum: 26. července 2012 21:26
Jméno: viktor
IP: uživatel13192
 poslal jsem mail
Datum: 26. července 2012 20:17
 draku fuha,nevim o koho se jedna,,jmeno nebo aspon PSC,,napis mi meil,,, urcite takovou obj jsem nedostal,,, lebo vanoce rozhodne nevedu
Datum: 26. července 2012 20:09
Jméno: standa
IP: uživatel14198
 A proč to řešíš tady? Napiš mu na mail.
Datum: 26. července 2012 20:06
Posl.aktualizace: 27. července 2012 17:50
 ale kup si jich raději tak 6 nebo 8 rádo to praskne a pak je to nepoužitelný
Datum: 27. července 2012 17:50
Jméno: standa_85
IP: uživatel14201
 Ano na každou vidlici dvě. horní a spodní.
Datum: 26. července 2012 20:16
 Čago draci.... Mám menší problém (Jawa 350/634), tacho neukazuje skutečný počet najetých km(auto 10km=moto 7km)... Rychlost ukazuje dobře (tacho 60km/h=radar v obci 56km/h)..... Tak sakra čím to může být, když tachometr je nové...... Díky za rady.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 20:03
Jméno: Jelen
IP: uživatel12352
 dej o zub větší sekundárko
Datum: 27. července 2012 20:03
|



|