slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  460  461  462  463  464  465  466  467  468  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: yamaha dt 125      IP: uživatel13605    
ahojte neviete co mi roby motorka odchadazli mi tesnenia pod hlavou zabrusil som valec hlavu chvilku to bolo v poriadku potom mi prepalilo piest ale nie pir vifuku alee na opacnej strane na kraji .. dal som novy pies a a vibrus zabehol som a spravilo mi to to iste moze to robit ten valec ze je moc zabruseny a malo to velku kompresiu? dakujem . ale pred tim to preco sravilo tma som aj hrubie tesnienie. a valec sa zabrusil o 0,25mm . a tesnenie som dal o 0.4mm vetsie nakolko som zabrusil aj hlavu. toto je fotka piestu ked mi to spravilo prvi krat,. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=379685778754144&set=a.146868358702555.29369.100001381747107&type=1&theater karburator bol cisty ziadne dieri v boxe filter novy, a co mi to spravilo druhy krat. bolo to to iste len nasjkor mam strede jamku dost velku prepalene , a potom uz aj na kraji. nerozumiem tomu este mi ja tiem zobacik na sviecke odpadol alebo ho spalilo neviem, a prvy krat som tam mal este hrubie tesnienie tomalo 1.1mm a original ma 0.7mm . viem ze to sem enptri ale na nete som nic podobne nenasiel na moju moto ze bi sa to niekomu stalo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 23:47
 
 
 
 
Jméno: yamaha dt 125      IP: uživatel13605    
mozno unika ja neivme tesnenie som pod valec dal original plus tesneici papier a namazal vazelinou. pod hlavu som dal na sucho nove tesnenie. voda sa v chaldici strati len nie somm si isty ci sa vitlaci do nadrzky pod sedlom alebo sa strati to este viskusam ale mam naruke motor za 130E komplet alebo len valec a hlavu tak uvidim akom je to stave pojdem do pozret, uz ma to pekne sere , le nza tie tesnie som dal 100e uz do kopi a este vibrus a peist ktori mozem teraz zahodit 120
 
 
Datum: 27. července 2012 23:47
 
 
 
 
Jméno: yamaha dt 125      IP: uživatel13605    
tesneni tam bolo uz 6 a o jendo viem ze bolo athena. a nemoze to urobit aj velkou kopresiou to odpalenie elektrody? karburat som pozeral a nom sa da zmenit len triska ihla a volnobezna zmes inak nic, a triska je tam original 210, ono to v zabehu bolo v pohode vsetko,. ale ako nahle som jej zacal nakladat tak to spravilo,. a hnusny zvuk to vidavalo na 6 a od 7 tisic som sa bal ze sa to rozpadne. na inich rychlostiach to tak nerobilo nechapem asi kupim celi druhy motor alebo len hlavu a valec,
 
 
Datum: 27. července 2012 23:42
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se ti upálila elektroda na svíčce, tak máš chudou směs a potom se ti to přehřívá a propaluje píst. Takže si nastav karburátor jak má být: http://www.dt125.cz/servis/karburator.html
 
 
Datum: 27. července 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co stím furt máš neuniká ti třeba chladící kapalina do válca ? namažeš vždy před montáží těsnění olejem ? pasuje tak jak má ? je kvalitní (athéna atd) nebo je to náká druho výroba toho těsněni. Zkusil bych se poradit s nákym mechanikem toto není normální když už ti tam 3 krát ? odešlo těsnění. Co utahovací moment ? utahuješ do kříže hlavu ? sedí vše jak má ?
 
 
Datum: 27. července 2012 17:48
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14188    
čaute.Potřeboval bych pomoct mam jawu 21 s valcem na jawa 05.no nastartuji a v mžiku se mi začne hřat koleno od vyfuku a když tomu přidam na volnoběh tak to uplne hoří.Motor to same ale ten se zahřeje až tak po ujetí 1kilometru.nevíte čím by to mohlo být?předstih je podle mě spravny protože za studena nakopnu na první a když jedu na plne otačky tak nevynechava.Poradte prosím:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 13:11
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
rozeber ten vejfuk úplně tak jak se to má a pořádně ho vyčisti a budeš mít po problému.
 
 
Datum: 01. srpna 2012 13:11
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
tak sory no je to moje prvni motorka.No ještě chci říct že mi nejde vubec žádnej kouř z výfuku jenom koleno je rozpálený.A někdy mám potečene od benzínu to koleno.
 
 
Datum: 01. srpna 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
A jak víš že to není chudý?? podle toho kde máš jehlu?? Hmmm to jsi mě pobavil a předstih řešíš podle toho že ti chytá na první?? to chytá i když máš 2mm zástih :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2012 9:48
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
marquee:výfuk mám čerstvě vypalenej,chuda smes to být nemuže jezdím na 3zařezu když dam na druhej takse to spíš dusí.Předstih si myslím že je dobře když nastartuju na první.A když jedu na plnej plyn tak taky nevynechává.
 
 
Datum: 31. července 2012 11:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
V záměně válců to nehledej, tím to prostě být nemůže. 05 má jen o proti 21 jiné časování, časování ti pouze ovlivňuje průběh točivého momentu a výkonu, jejich špičky a maximální otáčky, proto má 05 o něco málo nižší výkon, ale zase maximum točivého momentu dosahuje v nižších otáčkách a má rovnější průběh, tak že někde v kopcích kde nevyužiješ maximální otáčky ti pojede 05 líp než 21 naopak na rovince 21 naloží 05 protože točí víc a má i špičku výkonu a krouťáku ve vyšších otáčkách. Nic víc nic míň ty válce jsou plně zaměnitelné a zdvih mají naprosto stejný. Máš ucpaný výfuk nebo to máš blbě seřízený vchudá směs špatný předstih, prostě chyba v typu válce není
 
 
Datum: 30. července 2012 10:11
 
 
 
 
Jméno: peterka      IP: uživatel12913    
jo a asi určitě to pojede dobře když ty kanály naprosto nelícujou že ? bude tam putovat pulka smesi misto celé že ? já se nedivím žýe to nechce jet
 
 
Datum: 29. července 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14218    
Máš na J05 válci hlavu z j21 a kompletně to máš asi totálně zanesený a blbě seřízený. Nic víc v tom nehledejte. Žádnej jinej zdvih,ani jiný úhly kanálů.....prostě to má zasraný jak jetel....
 
 
Datum: 29. července 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
udělej to jednoduše sežen si nakej válec z jawa 21 třeba z inzerátu a dej ho na vybrus
 
 
Datum: 27. července 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: peterkaDJ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 05 má jinak posunuté hl. přefuky , zdá se mi že jawa 21 má přefuky více nahoru jakošto válec 05 dolů .. když dáš válec 05 do karterů jawa 21 tak nelícujou , jinak jinačí výfukový kanál , a sací nevím , ale zdá se mi že válec 05 má méně otáček něž 21 :-)
 
 
Datum: 27. července 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14188    
peterkaDJ ® jine časovaní to jako že jak mas ty díry ve válci tak jsou třeba o trochu víš a nebo níž? takže by to chtelo sehnat válec +píst jo? z jawy 21? poradte teprve začínam moje první moto:-)
 
 
Datum: 27. července 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: peterkaDJ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
srovnával jsem ty dva válce : jawa 21 a 05 a je to naprosto jiný válec a má jiné časování :-)
 
 
Datum: 27. července 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
Jak upravit zdvih.No ja to prave takhle koupil a znamej mi říkal že to je valec ze staršího typu a to jawa typ 05.Jako myslíš že bych měl pod valec dát něco abych ho prodelšil nebo jak? prosím porad
 
 
Datum: 27. července 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
Nevím přesně s takovouhle úpravou ale chtělo by to i předělat zdvih atd, pac tiasi do výfuku de spálená směs ješte než je zn ní kouř...
 
 
Datum: 27. července 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: honzaaa      IP: uživatel4207    
Cus draci,budu kupovat babettu , co všechno k ní má být abych věděl spz babety nemmivaj ale asi určite budu muset platit povinný ručení a ještě neco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2012 10:08
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Unas to teda nikomu nevadí... :-) ..jeste jako alternativa může bejt třeba kjupní smlouva.. jde o to aby si neymslely že je to kradený... já si jeste musim pro smlouvu dojet :-D
 
 
Datum: 28. července 2012 10:08
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
Ptal sem se třikrát na policajtech. Musí to být. Eši ju nemáš,kup si ju a vypiš. Stojí cca 80 kč. Nestojí za to se hádat s policajtama.Některej ju nechce,a blb jo.
 
 
Datum: 28. července 2012 7:45
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
karticku nepotřebuješ! :-D jen ruceni stačí a mužeš lítat
 
 
Datum: 27. července 2012 18:25
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
Kartička a musiš si udělat zákony pojištění. nic víc.
 
 
Datum: 27. července 2012 17:29
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Čus, mám doma odněkud z benzínky PARAMO motorový olej (API TB) a jsou tam tyto parametry pro poměr mazání - 1:25 pro 6,3l benzínu ; 1:33 pro 8,3l ; 1:40 pro 10,0l ; 1:50 pro 12,5 l Nevíte jaký má být ten klasický vzom poměru [1:XX] Díky předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2012 8:44
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Příklad : Poměr 1:40, uděláš 1 děleno 40 = 0,025 litru , což je 25 mililitrů na 1 litr benzínu. Když chceš na 2 litry benzínu tak 2 děleno 40 = 0,050 litru = 50 mililitrů .. x:y = x - litry, y- poměr
 
 
Datum: 28. července 2012 8:44
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Yó, to jo, ale nenapadlo mě to tak vypočítat....)
 
 
Datum: 27. července 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
sakra to už se na základce neučej poměry, nebo alespoň blbá trojčlenka??!! pro poměr 1:33 vychází cca 30ml oleje /1l benzínu, pro poměr 1:50 - 20ml oleje / 1l benzínu
 
 
Datum: 27. července 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: arnošt      IP: uživatel14169    
jo, tak ještě jinak, když tu flašku obratíš celu do 6.3 litru benzínu, máš poměr mazání , 1 ku 25
 
 
Datum: 27. července 2012 16:48
 
 
 
 
Jméno: arnošt      IP: uživatel14169    
ne, do 3,6 litru benzinu nalej deci oleja, záleží jaký poměr chceš, že
 
 
Datum: 27. července 2012 16:46
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
takže teda do 3,6l 25 ml oleje?
 
 
Datum: 27. července 2012 16:01
 
 
 
 
Jméno: arnošt      IP: uživatel14169    
oni ti na té flašce jen uvádí, do kolika litru ju máš celu vylét, to je vše
 
 
Datum: 27. července 2012 15:36
 
 
 
 
Jméno: Cica      IP: uživatel11065    
Zdarec....potřebuju poradit s takovou dosti výbušnou věcí...potřebuji zavařit nádrž a tak se ptám čím jí nejlépe vyčistit od benzínu?? Díkes:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napustit vodou... nejlepší co můžeš udělat :-) nebo ju nechat otevřenou a kompresorem valit vzduch do vnitř
 
 
Datum: 27. července 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Dneska jsem jednu s kámošem vařily nechala sme jí 3 hodiny na vzduchu profoukly kompresorem a svařily :-)
 
 
Datum: 27. července 2012 16:34
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel1434    
memusíš ničím, nech ho vypařit, a když ji ničím neutěsníš tak mužes klidně vařit, vlastní zkušenost :-)
 
 
Datum: 27. července 2012 16:01
 
 
 
 
Jméno: Chelios      IP: uživatel723    
Zdar chlapi, mám takovej problém. Na mé Jawě 500OHC my dlouho stál benzín v nádrži a celkem dost porezla zevnitř, tak sem ji vyndal, na míchačku se střepama a pak z ní vysypal asi tunu rzi. Chci se zeptat, jestli někdo neví, čím nádrž vylít, popřípadě, jestli to někde nedělají. Děkuju za všechny tipy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
Ja sem si nádrž nechal vylít epoxidem za 300 kč,a za rok se všechen epoxid sloupnul a zkroutil v nádrži. Špatná zkušenost :-(
 
 
Datum: 27. července 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14110    
Čau hele nejlepší podle mě je nechavat plnou nádrž benzínu a nebude ti reznout, já nevěřim že existuje něco co vydrží třeba dalších 50 let aby se to nezačalo loupat nebo rozpouštět
 
 
Datum: 27. července 2012 13:16
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.sirpetr.estranky.cz/clanky/neco-o-me.html a pak sem o tom čet někde na webu http://www.jawa-50.cz/
 
 
Datum: 27. července 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Delaj to ale nevim kde stoji to kolem 500.. možna ti nekdo vic poradi uš to tady bylo xkrat
 
 
Datum: 27. července 2012 12:27
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel13546    
Zdravím. začala mi zlobit Babetta 210 a už nevím co s tím, tak bych prosil o radu. Pokaždé ujedu cca 1 km (někdy i více) a potom zdechne a nechce se nechat natočit. Až zase po chvíli rozšlapávání to umí chytnout. Nová svíčka, zkoušel jsem i novou indukční cívku ale nic naplat, vysokonapěťový drát taky nový, vše prostříknuto kontakt sprejem, karburátor komplet čistý, jiskru hází ale malou. Před tím mi chytala krásně napoprvé a teď ji musím rozšlapávat tak 5 minut a někdy i to nepomůže a když se rozjede tak to dělá to co sem psal na začátku. Budu rád za každou radu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
Zkusil bych tyristor jestli hází malou jiskru.
 
 
Datum: 27. července 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
tak pokud tam je stará svíčka, tak jak se ti to po chvíli jízdy zahřeje - přestane zavřela házet..
 
 
Datum: 27. července 2012 17:02
 
 
 
 
Jméno: tomason963      IP: uživatel13471    
zdar draci mam problemi z elektrikou a nevim co stim byl sem se projet a najednou mi zhasli svetla tak sem povimenoval zarovky a zkontroloval kontakty a porad nic tak sem sundal stator vycistil a vsechno a jak seme se to snazil nastartovat tak uz to ani jiskru nehaze nemate na to nejakou radu jawa 555 dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nejen s elektrikou...
 
 
Datum: 28. července 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: tomason963      IP: uživatel13471    
nesviti nic ono uz to nehaze stavu od statoru tak mozna odesla inducka ze ??
 
 
Datum: 28. července 2012 15:03
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroluj pořádně zapalování, asi jsi ho špatně složil (kladívko, kondenzátor, odizolování kladívka, vývody z magneta .. zkontroluj předstih a odtrh!, pak vem multimetr s odporem a proměř kabely od statoru až po přepínač/ po světlo. Zkus nahodit a rozsvítit, pokud nic tak při nahozeném motoru multimetrem se střídavým proudem proměř žárovku jestli tam jde šťáva, zadní svítí taky nebo ne? klakson?...
 
 
Datum: 27. července 2012 15:08
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
projdi všechny kabely jestli neni nějakej prodřenej skus jinou indučku
 
 
Datum: 27. července 2012 14:15
 
 
 
 
Jméno: kanec      E-mail:      IP: uživatel14205    
zdravím všechny,mam problem když nastartuju ,vyjedu kopeček kterej ma 20m a pak 5 minut jezdim po zahradě,strašně se to přehřívá,a přestává to mít sílu i točky,nevíte prosím vás někdo co s tím může být?jedná se o 50/20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: kanec      E-mail:      IP: uživatel14205    
i když to na ten kopeček vytlačím,a nastartuju to tam,když jedu na 1,2,3 i tak se to přehřeje,a nejedu ani 5 minut
 
 
Datum: 28. července 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli jezdíš na 1 nebo na 2 do 30 km/h tak to je jasný se to neuchladí... ;-)
 
 
Datum: 27. července 2012 11:56
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Když budu nahřívat karter abych narazil kliku do ložiska a už mám dané druhé gufero jak je ozubene kolečko nebude mu to vadit ? Gufero musi byt stavene i na nakou teplotu ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no.... ja to uprimne takjy jednou dělal ale horkovzduškou.. dával sme si na to pozor a je to OK :-)
 
 
Datum: 27. července 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Ahoj, skládám motor, a kdyz davam NOVOU kliku do loziska prez sroubek a hromadu podlozek tak samozrejme sroubek se ukroutil v klice.. Do ted nechápu jak ale podarilo se mi sroubek v klice odvrtat takřka přesně a prořezat závit.. Ted nastává otázka.. Pokud se mi podari vyrazit kliku pred drevo ven ( ted to nejde ani zahov.. ) jak ji dostat na misto do loziska ? jestli Fest nahřát karter a pak to tam co nejrychleji dát a pomoct si třeba tím šroubkem bo jak.. Prosím poradte.. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 9:13
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, normálně jsem to nahřál pistolí a klice se tam moc nechtělo, tak jsem karter rozpálil na elektrickém ohřívači (plotna) kliku zmrazil a padla tam uplně sama, klika myslim že CKR a ložiska klasika zkl/zvl..
 
 
Datum: 27. července 2012 9:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Cpeš replikovou kliku do SKF ložisek? Pokud ano,tak to tam nepude....kup ložiska FAG,maj asi jinou toleranci a tam jde klika tak jak má jít....zastudena normálně suvně a zatepla jde natahnout přípravkem
 
 
Datum: 27. července 2012 8:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zmrazit klikovku a nahřát ložisko...
 
 
Datum: 27. července 2012 8:04
 
 
 
 
Jméno: matko055      IP: uživatel14191    
zdarec draci. mam 50/05. ked sa vozim tak cca 45minut vali jako drak..potom zacne hajtrovat a nakoniec skape.a uz vobec nejde natocit..sviecka po vytiahnuti bola cela cierna a mokra. tak som ju okartacoval a stale nechytal.musel az uplne vychlanut a trebalo postelovat predstih znova.iked ho mam nastaveny na odporucenu hodnotu.a zase cca 45minut valil a potom to iste..nastavil som predstih do polohy predtym prvym dosratim vychladol okartacoval sviecku a znova fical. ihla v karbeci je na druhom zareze od hora je tam karbec, koleno z 21 a hlavna tryska 68. sviecka brisk 17 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 10:54
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
zažil sem vyměn zap. cívku a kondík a je po problemu
 
 
Datum: 27. července 2012 10:54
 
 
 
 
Jméno: janko356      IP: uživatel14204    
toto nasvedcuje ze nepali sviecka.vymen sviecku patri tam N15C.
 
 
Datum: 27. července 2012 9:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
dotaz pro SESU budou zajištovací sponky zadní pružini na jawu 175/356 ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 7:12
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
tak aš budeš mít čas tak je sme dej prosimte potřebuju je
 
 
Datum: 29. července 2012 7:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ty uz mam,,ale v kramku jeste nejsou videt,,lebo neni cas,,par stoji 45kc,,sesa
 
 
Datum: 27. července 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
jo přesne ty
 
 
Datum: 27. července 2012 7:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jako na zadni tlumic ty pul mesice?sesa
 
 
Datum: 27. července 2012 7:07
 
 
 
 
Jméno: Daron      E-mail:      IP: uživatel12636    
DElam už doma 2 dny predstih na jawa 21 a nedaři se mi to seridit ..pist sem dal 1,8mm proste do 2 mm před hu a na kladivko sem dal papirek a na statoru sem to natočil tak až se kontakty seply papirek pak sem to dotahnul a jiskar tam byla docela slušna tak sem zkoušel nastartovat a na palku to jenom plafne ale nejde nic hned to chcipne ,,,když sem pincka roztlacil motor bežel ale když sem pridal motor zhasnul a když sem prestal talcitm motor prestal jed..takže motor jenom jede když tlačim :-D :-D ani nevim jak se poradne predstih asi dela napiste co mam aspon udelat už si s tim nevim rady jhehl usem dal na 2 zařez z vrchu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: Daron      E-mail:      IP: uživatel12636    
svička je mokra benzin teče neni potřeba čistit nadrž je to ok ale co stator jak ho mam nastavit ? mam ho dat presne do poloviny?
 
 
Datum: 27. července 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14203    
predstih dej na 1,6 ..vycisti karbec,popř. nadrz a musi to jet
 
 
Datum: 26. července 2012 23:07
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14203    
A co svicka? je vbc mokráá?
 
 
Datum: 26. července 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: Daron      E-mail:      IP: uživatel12636    
To nevim do konika sem strčil novinovej papirek tenky a to je všechno a pri predstihu sem udelal jak je 1,6 tak že to už se otevira konik trochu
 
 
Datum: 26. července 2012 22:30
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Zdarec, kolik máš odtrh, normálně 0,4 ? Když řeším startování, tak mi stačí, aspoň na zkoušku nastavit jen odtrh, statorem si můžu otáčet jak chci, ale startuje furt stejně, maximálně neudrží volnoběh...
 
 
Datum: 26. července 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel13917    
Cau draci máte nekdo zkušenost z polským karburátorem?Po zkušenostech už jse bojím kupovat polské díly.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel13917    
ok dík
 
 
Datum: 26. července 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: viktor      IP: uživatel13192    
koupil jsem jeden z druhovýroby , výrobce nevím, a jede to prfektně
 
 
Datum: 26. července 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel13313    
čau lidi, mam babettu 207 bez papírů a když si koupim novou kartičku a napíšu tam VIN svoje jméno atd. tak kam potom musim první zajít? musim jít na dopravák nebo mužu rovnou na pojištovnu a pak jezdit? napište mi prosim postup díky Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2012 23:04
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
babetta se nepřihlašuje ! Jen se dělá pojistka na číslo rámu. Tot vše :-)
 
 
Datum: 26. července 2012 23:04
 
 
 
 
Jméno: lubos      IP: uživatel14202    
čau mam tu samou babetu ale chci se zeptat babeta jezdila předtím a tuším že byla přihlašena ale nemám papíry nebude problém ji přihlásit
 
 
Datum: 26. července 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ser na karticku, dej si to pojistit a jezdi..
 
 
Datum: 26. července 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup kartičku, vypiš všechny údaje a pojistit.....Pak můžeš jezdit...........
 
 
Datum: 26. července 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: dzilek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci potřeboval bych poradit : když mám B výbrus na 05tce tak to je kolik mm píst(38,50) ???? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 8:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Houby přesnost při výrobě...prostě dřívější označení vůle pístu ... A volnej C festovní...jednalo se tam jen o setinky....dnes už se to neřeší....jediný co tě zajímá,tak vrtání válce...
 
 
Datum: 27. července 2012 8:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
B neni výbrus ale tolerance.. jinak řečeno přesnost při výrobě.... výbrusy jsou podlě průměru.. základ je u pio 38mm a kazdy dalsi výbrus je +0,25mm ... tedy 1. vybrus je 38.25mm ... 2. vybrus je 38.50mm
 
 
Datum: 26. července 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel13917    
Přesně tak.
 
 
Datum: 26. července 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: viktor      IP: uživatel13192    
ahoj Seso, objednával jsem 1.7. t. r. asi za 9 000, Kč Myslíš , že to do Vánoc dorazí ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: viktor      E-mail:      IP: uživatel13192    
došlo trochu k nedorozumění. jinak sesovi fandím , protože má rozumné ceny a slušný sortiment. dělá záslužnou práci pro tisíce jawařů . ńa poštovném a balném prodělává a není se čemu tedy divit, že nechce posílat nadvakrát
 
 
Datum: 26. července 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: viktor      IP: uživatel13192    
poslal jsem mail
 
 
Datum: 26. července 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku fuha,nevim o koho se jedna,,jmeno nebo aspon PSC,,napis mi meil,,, urcite takovou obj jsem nedostal,,, lebo vanoce rozhodne nevedu
 
 
Datum: 26. července 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14198    
A proč to řešíš tady? Napiš mu na mail.
 
 
Datum: 26. července 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 17:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale kup si jich raději tak 6 nebo 8 rádo to praskne a pak je to nepoužitelný
 
 
Datum: 27. července 2012 17:50
 
 
 
 
Jméno: standa_85      IP: uživatel14201    
Ano na každou vidlici dvě. horní a spodní.
 
 
Datum: 26. července 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čago draci.... Mám menší problém (Jawa 350/634), tacho neukazuje skutečný počet najetých km(auto 10km=moto 7km)... Rychlost ukazuje dobře (tacho 60km/h=radar v obci 56km/h)..... Tak sakra čím to může být, když tachometr je nové...... Díky za rady....... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: Jelen      IP: uživatel12352    
dej o zub větší sekundárko
 
 
Datum: 27. července 2012 20:03
 
<  460  461  462  463  464  465  466  467  468  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 13:56:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu