Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: David
IP: uživatel14224
 Čau lidi, mam problem s fichtlem nejde nastartovat , svíčka je mokrá a jiskru hází nechytne ani na roztlačení nevíte co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 17:22
Jméno: ja
IP: uživatel4850
 zdár skuz to podlét jestly to chitne...přetěsni karbec ..
Datum: 01. srpna 2012 17:22
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nastav si pořádně předstih !!
Datum: 30. července 2012 13:46
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 Zdar navim si rady se zapalkem v stadionu cívka je nová kondenzátor taky zapojeny podle schematu ale pořát nehází jiskru poradte prosim stadion sem nikdy nespravoval tak nevim co by stim mohlo být. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 13:06
Jméno: jarda
IP: uživatel14185
 Pokud je všechno co říkáš vpořádku, tak je ještě možné, že máš slabý magnet.
Měl jsem tem problém na jednom Stadionu a po výměně magnetu to bylo vpohodě.
Někde kolem Poděbrad je pán co magnety posiluje, jezdí i po burzách, nebo by neměl být roblém najít na něj kontakt na internetu.
Datum: 30. července 2012 13:06
Posl.aktualizace: 30. července 2012 18:58
Jméno: fko
IP: uživatel13045
 U jednoho je poloviční cena  jinak to samo
Datum: 30. července 2012 18:58
 Zdar, jaké číslo má BÍLÁ ne šedá na Jawu 05?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 16:13
 Jawa 05 byla bílá a 20 našedlá
Datum: 30. července 2012 16:13
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 ta bílá se jmenuje slonovinová kost
Datum: 30. července 2012 12:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 čistě bílá nikdy nebyla
Datum: 30. července 2012 11:56
Jméno: letec
IP: uživatel14206
 cau draci chci se zeptat od kolik mužu jezdit na MZ 150 myslim jako s papírama .. dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 23:39
 ale pokud seženeš papíry s parametrem 125 ccm, tak od 16ti
Datum: 29. července 2012 23:39
 zdarec, čistě papírově až od 18ti, pokud vím
Datum: 29. července 2012 23:35
 čaute... mam ted motor po puleni prootze chcsal olejj.... předtim jezdil OK... pak sem jel po poli projel tou kaluží a myslel sem že to bahno mi přidřelo.... už sem to tu psal a at se kouknu na válec. válec je jako novej. ... motor naskočí ale má neplynulý chod... vždycky vyskočí do otáček pak zase zdechá, zas vyskočí a zdecha třeba ve 3 vteřinovim intervaalu. Karburátor vyčistenej, předstih ok, svičky zkoušený.... Napadlo mě tedy, jestli to nemůže bejt kondezátor, že by "nestíhal" při vysokech otáčkách... co mylsíte ? kdyžtak domplnim info  zatim dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 22:58
 uz je to OK  vyměnil sem kondezátor a vyčistil kladívka. krásně běží.. dík
Datum: 30. července 2012 22:58
 hele... všude přetěsněný nově, kompresi to má jak prase ( tím myslim to nové tesnění... sát to nikde snad nemuže.. je s tim najeto asi 10km  možná ani ne... jo zkusim to zapalování protože ted sem si uvedomil že sem blízko řezal flexou atd.. tak na tom sou železný šupinky... všude na magnetu a zapalovaní... mohlo by to bejt tim.. zkusim vyčisit kůadivka a uvidim  jinak jak řikám.. karbec čistej jak z výroby, palivo a hladina OK.. to je všechno zkontrolovany.. jeste zkusim tu indkukci no 
zatim dik
Datum: 30. července 2012 9:51
 Vypadá to na faleš nebo na nedotýkající benzín, zkontroluj palivovou soustavu od kohoutku přes ventil přes hladinu až po trysky ... vyčistit filtr ... pokud nepomůže tak asi něco ze zapalováním, mohla se ti dostat voda k zapalku nebo do indukční cívky..zkus něco
Datum: 30. července 2012 8:24
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nebo máš zašpiněný kladívka
Datum: 29. července 2012 22:57
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 to asi bude sát někde falešný vzduch dej všude nové těsnění a mělo by to být v pořádku
Datum: 29. července 2012 22:55
 Zdarec lidi, mám mustanga a strašně špatně startuje a když pak chytne tak to ve válci dělá divný zvuky (je asi 70km po výbrusu a na druhým mustangu jezdil úplně výborně) a když přidám plyn tak jde dobře do otáček ale ani né po minutě po přidání plynu nejde do otáček a zdechne. Předstih a odtrh je nastavenej jiskru háže benzín tam teče bez problému ,měnil jsem karburátory, kondenzátory, svíčky, indukčky nastavoval jsem jehlu hladinu v plovákové komoře a má nová ložiska a gufera v motoru. Už toho mám plný zuby a fakt už nevím co s tím mám dělat takže každou radu ocením  .Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 22:11
Jméno: roman
IP: uživatel14220
 Zdar. musíš pořádně zkontrolovat sání jestli si nebere moc nebo málo vzduchu potom zkus vyměnit trysky original by měla být 68 pokud máš větší tak by si měl zvýšit přísun vzduchu
Datum: 29. července 2012 22:11
 Ahoj, mám dotaz pro Bakouna, Standu, popřípadě i pro ostatní... Jak mám rozebrat palivový ventil ve víku plovákové komory? Potřebuju v něm zvětšit průtok, vrtal jsem do něho když byl v celku, ale malinko to teď netěsní a zatím se mi nepovedlo ho rozebrat... Díky za každý nápad...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 11:20
Datum: 30. července 2012 11:20
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 rozebrat to jde tak že se ta čepička s dírkou podebere nožíkem, vytáhne kleštěma, případně jiným šetrným zbůsobem vypáčí. pak vypadne jehla a může se vrtat. pozor ale na sprasení hran, pak to netěsní a může se to vyhodit.
Datum: 30. července 2012 9:45
Jméno: standa
IP: uživatel14222
 Já to ručně projedu vrtákem bez násilí a pak do sebe zatočim kužely aby si to sedlo...někdy se to povede,někdy ne...musí se to dělat jemně aby to nemělo moc otřepy a šlo to do sebe pak... Vim že nějak rozlisovat to jde,ale zatim jsem to nezkoušel....PS. Už zase dělam,brzo se vrhnu na ten tvuj karb.
Datum: 30. července 2012 9:21
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau já si myslim že to nepujde rozberat je to do sebe asi nalisovaní
Datum: 30. července 2012 8:08
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau bejci potřebuju poradit mam v háji ampérmetr na kejvačce 250 a nevim jak zapojit novej abych ho nespálil odpojím baterku a to stačí ?? jo a ještě se chci zeptat jestli stačí vyměnit jen tu vrchní část toho ampérmetru nebo raději celej ?? předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 22:47
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 a do jake chodis tridy ?
Datum: 05. srpna 2012 22:47
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 12
Datum: 05. srpna 2012 22:17
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 kolik ti je ???
Datum: 30. července 2012 0:11
Jméno: Kendy
IP: uživatel14219
 Dobrý večer, mam možnosť kupiť hlavu a valec z pioniera po vybruse. Pomeral som priemer valca a ten je 42. Chcem sa spytať či nato zoženiem piest s kružkami a či to bude aspon jak tak fungovať na seriovom karburatore. Bude to možne zložiť bez problemov ? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 14:50
Jméno: Kendy
IP: uživatel14227
 Noo ano aj hlava je upravená.Mohol by si mi hodiť odkaz na piest a kružky hoci aj stade z fichtlkramku, ktory by si doporučil a ktory bude pasovať. Asi by bolo dobre kupiť aj lepšie ložiská nie ? SKF napriklad
Datum: 30. července 2012 14:50
Jméno: standa
IP: uživatel14218
 Hm....v nabídce píst Pio 42mm není. Pouze babeta. Pokud bys to chtěl řešit,doporučuju napsat mail Sesovi,občas sežene něco navíc....
Datum: 29. července 2012 21:39
 Pokud je válec udělaný dobře,včetně hlavy,tak není problém. Hlava musí být upravená aby píst nenarážel a navíc musí být řešen kompresní poměr,jinak půjde klika do kytek. Píst je myslím i zde na fichtlkrámku,karburátor to pobere,jen tam bude potřeba dát tryska 72-74. Ovšem počítej s tím,že je to válec na jednu-dvě sezony,další větší písty nejsou. Tyto válce dělám často a nechávám je brousit na 41mm z důvodu dalších možných výbrusů. Ať se daří. S.
Datum: 29. července 2012 21:08
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Čau draci. Jakej je rozdíl mezi 10W40 a 10W50? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 22:08
 http://cs.wikipedia.org/wiki/Viskozita
Datum: 29. července 2012 22:08
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Ok díky. A co přesně je ta viskozita? Schopnost mazaní?
Datum: 29. července 2012 21:55
 10W50 má vyšší viskozitu při vyšších teplotách...
Datum: 29. července 2012 21:19
 čau draci, jaká je povinná výbava na čz 175/450? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 20:11
Jméno: Roman
IP: uživatel14228
 Povinná výbava: Náhradní pojistky a lékárnička.
Datum: 30. července 2012 20:11
 všeobecně: lékarnička,žárovky,pojistky,nářadí a je dobrý mít i vestu ale ta povinná není
Datum: 29. července 2012 21:58
Jméno: Joxa
IP: uživatel12636
 Nazdar všem, mám menší problém s převodovkou...mám zařazený neutrál, fichtla na stojánku a kolo se roztáčí, po zmáčknutí spojky to ustane. Pokud na něm sedím a dám plný plyn, tak se rozjedu i na neutrál! Hlava mi to nebere, jak je to možné, zkuste, prosím, poradit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 11:06
 To vidím na nějaký neduh v převodovce, když jsi dopnul řetěz tak se hřídel na sekundárko trochu pohla a asi to o sebe někde dře a nebo špatné ložisko u sekundárka .. zkus povolit řetěz
Datum: 31. července 2012 11:06
Jméno: Joxa
IP: uživatel12636
 Normální to rozhodně není, nikdy to nedělalo, začlo to až poté, co jsem dopnul řetěz.
Datum: 30. července 2012 11:10
 tohle je uplně normální.. prostě je to olejem slepené k sobě a unáší se to... řešíš hovadiny
Datum: 29. července 2012 19:41
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nemáš olej v převodovce a přidírá se ti převodovka
Datum: 29. července 2012 18:40
Jméno: race81
IP: uživatel13453
Posl.aktualizace: 30. července 2012 22:37
 proc by babeta z roku cca 85 nevydrzela?
Datum: 30. července 2012 22:37
 No s kvalitou dnešní druhovýroby nwm jestli 50 let
Datum: 30. července 2012 13:17
 jak tam ten papaláš říká že do 10ti let babety pravděpodobně odejdou přirozenou cestou... to je asi malý jarda  ... to vydrží dalších 50 let jako nové
Datum: 29. července 2012 20:53
 ja to rikam,, pojedeme podporit babetaky na slovensko,,prida se nekdo? ja jedu do kolarova zacatkem srpna
Datum: 29. července 2012 18:05
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar nevíte kde bych sehnal sirovou gumu ?? chci to na lepení duší
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 23:59
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a není lepší si zajít do obchodu a koupit si za 35kč fleky?
Datum: 29. července 2012 23:59
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 tada surovou gumu jak to dělate s tou duší že jsi vystřihnete čtvereček ??
Datum: 29. července 2012 23:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To jako gumu ze síry nebo jen neumíš česky?
Datum: 29. července 2012 19:21
 Na co sirovou gumu , bud' si kup fleky na duše , nebo si vystříhni čtvereček dle libosti , ze starý duše , ten použij jako flek
Datum: 29. července 2012 16:58
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau jak se pozná že klika potřebuje repasi díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 0:05
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 dej ranu kladivem na ojnici a budes vedet .........................
Datum: 30. července 2012 0:05
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 díky viskoušim
Datum: 29. července 2012 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel14215
 Buď vakl na dolním čepu,vytahaný horní oko či projetý hřídele...
Datum: 29. července 2012 15:19
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 ok díky
Datum: 29. července 2012 15:18
 ze ma vuli v ložisku a je třeba nevyvažená.... vem ji za ojnici do ruky aby se ti ruka nedotykala setrvacniku a bouchni ze shora do ruky(ojnice) a když bude cinkat tak je ložisko už na prd
Datum: 29. července 2012 13:42
 Zdravim všechny motorkáře potreboval bych poradit s dvourychlostni babetou, byl jsem ji projet startuje v poho bez problemu ale prijde mi ze pozde radi, dlouho ji to trva a kdyz uz se rozjedu preradim tak dam trictvrte plynu a jede 40km/h h a stoupa na 45 a jeste by sla ale pak dam plnej a jako kdyz se zadusi motor neni v plnejch a spomaluje, rychlost se zastavi na 40 a vic ani tuk. Vse je tam original, nevíte někdo co stim? :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 12:37
Jméno: Dominik
IP: uživatel14213
 Zdravím, chci se zeptat, mám čízu 487 a koupil jsem si stojan, bohužel ten je na starší typ 477 (má pružinu přímo na rozpěrce, která se nezachytává za rám) Nevíte někdo co je potřeba upravit abych ho tam dostal nebo kde jsou odlišnosti mezi 477 a 487 v tomhle? Na jedný tý rozpěrce jsou dva výstupky, který se maj někam zaklesnout a sloužej tak jako aretace pružiny, jak je to řešený na 477 a jak složitý by to bylo udělat na 487. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 11:46
Jméno: Jakub
IP: uživatel14203
 Čau draci..mam Čz175/477,v patek sme se jeli s kamosem projet,motorka jela pekne,ale pak se z niceho nic zacla dusit a hnedka zdechla..kdyz sem ji nastartoval a dal plny plyn,tak to vubec nereagovalo,nesla vytocit do otacek a kdyz jsem pustil plyn tak zdechla,kdyz sem ji zkousel roztlacit tak to po nejake chvilce chytlo,ale bylo to porad stejne,nesla vytocit do otacek,pak uz nechytala vbc.Nevíte cim by to mohlo byt ? Diky za kazdou radu.PS: karbec je ok.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 17:37
Jméno: honza
IP: uživatel14216
 mne se stalo neco podobnyho u pincka a byl vylamany pistni krouzek
Datum: 29. července 2012 17:37
Jméno: Jakub
IP: uživatel14203
 Mozna ta svicka..zapalko je taky ok
Datum: 29. července 2012 11:58
 Mrkni na zapalování, když je karburátor O.K........ (svíčka,kladívka,odtrh,předstih atd.)...................
Datum: 29. července 2012 11:51
Jméno: Vajglík
IP: uživatel13175
 Zdar našel jsem v garáži motor s verolexu 350 dvouválec myslíte že bych to narval na fichtla ??  DDDDD
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 23:51
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 samaru doma máme že bych taky něco takovýho udělal  D
Datum: 29. července 2012 23:51
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 Dík,docela dobrý
Datum: 29. července 2012 23:50
Datum: 29. července 2012 23:40
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 ze samary v motorce ?? to se tam vešlo ?
Datum: 29. července 2012 22:33
 Blbost.. musel bys vyztužit rám, dát jiný vidlice, přední a zadní brzdu posilnit, bude se ti to kroutit, nad 70 km/h už je to o držku, v terénu ti to rupne atd.. http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=77181&fid=60 tam jeden borec narval do fichtla motor z čz 175 .. měl i svůj blog kde to popisoval .. existuje myslim že i minibike cross s motorem z 350ky je to někde na youtube každopádně jestli hodláš jít do nějaké přestavby tak už nějakou přestavěnou jawu kup, protože originálu jako takového je škoda
Datum: 29. července 2012 18:11
Datum: 29. července 2012 17:02
 Radši si kup JAWU 250............
Datum: 29. července 2012 15:24
 No ještě nevim ale asi bych tam chtel do toho fichtla dát nakej silnější motor ale asi ho prodám a dám nakej s 250
Datum: 29. července 2012 14:40
 radši ho prodej někomu kdo ho potřebuje ty trubko!
Datum: 29. července 2012 14:29
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 to je jen škoda tak vzácného motoru to mě ho radši dej na takovou blbost si vem nějaký z obyčejné 250tky
Datum: 29. července 2012 14:22
Jméno: MrWho600913
IP: uživatel10282
 Viděl sem motor z fichtla nacpanej v babetě, motor z trabanta narvanej v babetě(ale zlomila se v krku...) Ale na tohle si rád počkám...
Datum: 29. července 2012 14:16
Datum: 29. července 2012 13:38
Datum: 29. července 2012 13:26
 všchno jde vyděl jsem na fichtlu i motor s pitbiku
Datum: 29. července 2012 12:31
 upřímně..... všechno de  di do toho a pak to vyfot  ..tyvole to byl litalo jak prase
Datum: 29. července 2012 11:21
 Hm, už takhle to zní jako výtečnej nápad...motor z trambusa by tam nestačil?
Datum: 29. července 2012 10:55
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo pasuje tam bez problémů
Datum: 29. července 2012 10:54
|



|