slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  458  459  460  461  462  463  464  465  466  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel14224    
Čau lidi, mam problem s fichtlem nejde nastartovat , svíčka je mokrá a jiskru hází nechytne ani na roztlačení nevíte co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel4850    
zdár skuz to podlét jestly to chitne...přetěsni karbec ..
 
 
Datum: 01. srpna 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
nastav si pořádně předstih !!
 
 
Datum: 30. července 2012 13:46
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
Zdar navim si rady se zapalkem v stadionu cívka je nová kondenzátor taky zapojeny podle schematu ale pořát nehází jiskru poradte prosim stadion sem nikdy nespravoval tak nevim co by stim mohlo být. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 13:06
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel14185    
Pokud je všechno co říkáš vpořádku, tak je ještě možné, že máš slabý magnet. Měl jsem tem problém na jednom Stadionu a po výměně magnetu to bylo vpohodě. Někde kolem Poděbrad je pán co magnety posiluje, jezdí i po burzách, nebo by neměl být roblém najít na něj kontakt na internetu.
 
 
Datum: 30. července 2012 13:06
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jakej je mezi tim rozdíl? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3036.html http://www.fichtlkramek.cz/nahled/guma_pod_zadni_svetlo_pionyr.html díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: fko      IP: uživatel13045    
U jednoho je poloviční cena :-D jinak to samo
 
 
Datum: 30. července 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jaké číslo má BÍLÁ ne šedá na Jawu 05?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 16:13
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 05 byla bílá a 20 našedlá
 
 
Datum: 30. července 2012 16:13
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
ta bílá se jmenuje slonovinová kost
 
 
Datum: 30. července 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
čistě bílá nikdy nebyla
 
 
Datum: 30. července 2012 11:56
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel14206    
cau draci chci se zeptat od kolik mužu jezdit na MZ 150 myslim jako s papírama .. dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 23:39
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale pokud seženeš papíry s parametrem 125 ccm, tak od 16ti :-D
 
 
Datum: 29. července 2012 23:39
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, čistě papírově až od 18ti, pokud vím :-)
 
 
Datum: 29. července 2012 23:35
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čaute... mam ted motor po puleni prootze chcsal olejj.... předtim jezdil OK... pak sem jel po poli projel tou kaluží a myslel sem že to bahno mi přidřelo.... už sem to tu psal a at se kouknu na válec. válec je jako novej. ... motor naskočí ale má neplynulý chod... vždycky vyskočí do otáček pak zase zdechá, zas vyskočí a zdecha třeba ve 3 vteřinovim intervaalu. Karburátor vyčistenej, předstih ok, svičky zkoušený.... Napadlo mě tedy, jestli to nemůže bejt kondezátor, že by "nestíhal" při vysokech otáčkách... co mylsíte ? kdyžtak domplnim info :-) zatim dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 22:58
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
uz je to OK :-) vyměnil sem kondezátor a vyčistil kladívka. krásně běží.. dík :-)
 
 
Datum: 30. července 2012 22:58
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele... všude přetěsněný nově, kompresi to má jak prase ( tím myslim to nové tesnění... sát to nikde snad nemuže.. je s tim najeto asi 10km :-D možná ani ne... jo zkusim to zapalování protože ted sem si uvedomil že sem blízko řezal flexou atd.. tak na tom sou železný šupinky... všude na magnetu a zapalovaní... mohlo by to bejt tim.. zkusim vyčisit kůadivka a uvidim :-) jinak jak řikám.. karbec čistej jak z výroby, palivo a hladina OK.. to je všechno zkontrolovany.. jeste zkusim tu indkukci no :-) zatim dik
 
 
Datum: 30. července 2012 9:51
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá to na faleš nebo na nedotýkající benzín, zkontroluj palivovou soustavu od kohoutku přes ventil přes hladinu až po trysky ... vyčistit filtr ... pokud nepomůže tak asi něco ze zapalováním, mohla se ti dostat voda k zapalku nebo do indukční cívky..zkus něco
 
 
Datum: 30. července 2012 8:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
nebo máš zašpiněný kladívka
 
 
Datum: 29. července 2012 22:57
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
to asi bude sát někde falešný vzduch dej všude nové těsnění a mělo by to být v pořádku
 
 
Datum: 29. července 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno:      E-mail:      IP: uživatel13227    
Zdarec lidi, mám mustanga a strašně špatně startuje a když pak chytne tak to ve válci dělá divný zvuky (je asi 70km po výbrusu a na druhým mustangu jezdil úplně výborně) a když přidám plyn tak jde dobře do otáček ale ani né po minutě po přidání plynu nejde do otáček a zdechne. Předstih a odtrh je nastavenej jiskru háže benzín tam teče bez problému ,měnil jsem karburátory, kondenzátory, svíčky, indukčky nastavoval jsem jehlu hladinu v plovákové komoře a má nová ložiska a gufera v motoru. Už toho mám plný zuby a fakt už nevím co s tím mám dělat takže každou radu ocením :-).Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel14220    
Zdar. musíš pořádně zkontrolovat sání jestli si nebere moc nebo málo vzduchu potom zkus vyměnit trysky original by měla být 68 pokud máš větší tak by si měl zvýšit přísun vzduchu
 
 
Datum: 29. července 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám dotaz pro Bakouna, Standu, popřípadě i pro ostatní... Jak mám rozebrat palivový ventil ve víku plovákové komory? Potřebuju v něm zvětšit průtok, vrtal jsem do něho když byl v celku, ale malinko to teď netěsní a zatím se mi nepovedlo ho rozebrat... Díky za každý nápad... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 30. července 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
rozebrat to jde tak že se ta čepička s dírkou podebere nožíkem, vytáhne kleštěma, případně jiným šetrným zbůsobem vypáčí. pak vypadne jehla a může se vrtat. pozor ale na sprasení hran, pak to netěsní a může se to vyhodit.
 
 
Datum: 30. července 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14222    
Já to ručně projedu vrtákem bez násilí a pak do sebe zatočim kužely aby si to sedlo...někdy se to povede,někdy ne...musí se to dělat jemně aby to nemělo moc otřepy a šlo to do sebe pak... Vim že nějak rozlisovat to jde,ale zatim jsem to nezkoušel....PS. Už zase dělam,brzo se vrhnu na ten tvuj karb.
 
 
Datum: 30. července 2012 9:21
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
cau já si myslim že to nepujde rozberat je to do sebe asi nalisovaní
 
 
Datum: 30. července 2012 8:08
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
čau bejci potřebuju poradit mam v háji ampérmetr na kejvačce 250 a nevim jak zapojit novej abych ho nespálil odpojím baterku a to stačí ?? jo a ještě se chci zeptat jestli stačí vyměnit jen tu vrchní část toho ampérmetru nebo raději celej ?? předem děkuju. :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: Franky chlupata prdel      IP: uživatel14057    
a do jake chodis tridy ?
 
 
Datum: 05. srpna 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
12
 
 
Datum: 05. srpna 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: Franky chlupata prdel      IP: uživatel14057    
kolik ti je ???
 
 
Datum: 30. července 2012 0:11
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel14219    
Dobrý večer, mam možnosť kupiť hlavu a valec z pioniera po vybruse. Pomeral som priemer valca a ten je 42. Chcem sa spytať či nato zoženiem piest s kružkami a či to bude aspon jak tak fungovať na seriovom karburatore. Bude to možne zložiť bez problemov ? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel14227    
Noo ano aj hlava je upravená.Mohol by si mi hodiť odkaz na piest a kružky hoci aj stade z fichtlkramku, ktory by si doporučil a ktory bude pasovať. Asi by bolo dobre kupiť aj lepšie ložiská nie ? SKF napriklad
 
 
Datum: 30. července 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14218    
Hm....v nabídce píst Pio 42mm není. Pouze babeta. Pokud bys to chtěl řešit,doporučuju napsat mail Sesovi,občas sežene něco navíc....
 
 
Datum: 29. července 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14218    
Pokud je válec udělaný dobře,včetně hlavy,tak není problém. Hlava musí být upravená aby píst nenarážel a navíc musí být řešen kompresní poměr,jinak půjde klika do kytek. Píst je myslím i zde na fichtlkrámku,karburátor to pobere,jen tam bude potřeba dát tryska 72-74. Ovšem počítej s tím,že je to válec na jednu-dvě sezony,další větší písty nejsou. Tyto válce dělám často a nechávám je brousit na 41mm z důvodu dalších možných výbrusů. Ať se daří. S.
 
 
Datum: 29. července 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
Čau draci. Jakej je rozdíl mezi 10W40 a 10W50? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://cs.wikipedia.org/wiki/Viskozita
 
 
Datum: 29. července 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
Ok díky. A co přesně je ta viskozita? Schopnost mazaní?
 
 
Datum: 29. července 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10W50 má vyšší viskozitu při vyšších teplotách...
 
 
Datum: 29. července 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, jaká je povinná výbava na čz 175/450? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel14228    
Povinná výbava: Náhradní pojistky a lékárnička.
 
 
Datum: 30. července 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všeobecně: lékarnička,žárovky,pojistky,nářadí a je dobrý mít i vestu ale ta povinná není
 
 
Datum: 29. července 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel12636    
Nazdar všem, mám menší problém s převodovkou...mám zařazený neutrál, fichtla na stojánku a kolo se roztáčí, po zmáčknutí spojky to ustane. Pokud na něm sedím a dám plný plyn, tak se rozjedu i na neutrál! Hlava mi to nebere, jak je to možné, zkuste, prosím, poradit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To vidím na nějaký neduh v převodovce, když jsi dopnul řetěz tak se hřídel na sekundárko trochu pohla a asi to o sebe někde dře a nebo špatné ložisko u sekundárka .. zkus povolit řetěz
 
 
Datum: 31. července 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel12636    
Normální to rozhodně není, nikdy to nedělalo, začlo to až poté, co jsem dopnul řetěz.
 
 
Datum: 30. července 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je uplně normální.. prostě je to olejem slepené k sobě a unáší se to... řešíš hovadiny
 
 
Datum: 29. července 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
nemáš olej v převodovce a přidírá se ti převodovka
 
 
Datum: 29. července 2012 18:40
 
 
 
 
Jméno: race81      IP: uživatel13453    
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 22:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc by babeta z roku cca 85 nevydrzela?
 
 
Datum: 30. července 2012 22:37
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
No s kvalitou dnešní druhovýroby nwm jestli 50 let
 
 
Datum: 30. července 2012 13:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak tam ten papaláš říká že do 10ti let babety pravděpodobně odejdou přirozenou cestou... to je asi malý jarda :-D ... to vydrží dalších 50 let jako nové
 
 
Datum: 29. července 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to rikam,, pojedeme podporit babetaky na slovensko,,prida se nekdo? ja jedu do kolarova zacatkem srpna :-)
 
 
Datum: 29. července 2012 18:05
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12708    
zdar nevíte kde bych sehnal sirovou gumu ?? chci to na lepení duší odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 23:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
a není lepší si zajít do obchodu a koupit si za 35kč fleky?
 
 
Datum: 29. července 2012 23:59
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12708    
tada surovou gumu jak to dělate s tou duší že jsi vystřihnete čtvereček ??
 
 
Datum: 29. července 2012 23:10
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To jako gumu ze síry nebo jen neumíš česky?
 
 
Datum: 29. července 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      E-mail:      IP: uživatel12894    
Na co sirovou gumu , bud' si kup fleky na duše , nebo si vystříhni čtvereček dle libosti , ze starý duše , ten použij jako flek
 
 
Datum: 29. července 2012 16:58
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
cau jak se pozná že klika potřebuje repasi díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 0:05
 
 
 
 
Jméno: Franky chlupata prdel      IP: uživatel14057    
dej ranu kladivem na ojnici a budes vedet .........................
 
 
Datum: 30. července 2012 0:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
díky viskoušim
 
 
Datum: 29. července 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14215    
Buď vakl na dolním čepu,vytahaný horní oko či projetý hřídele...
 
 
Datum: 29. července 2012 15:19
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
ok díky
 
 
Datum: 29. července 2012 15:18
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ze ma vuli v ložisku a je třeba nevyvažená.... vem ji za ojnici do ruky aby se ti ruka nedotykala setrvacniku a bouchni ze shora do ruky(ojnice) a když bude cinkat tak je ložisko už na prd :-P
 
 
Datum: 29. července 2012 13:42
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel12523    
Zdravim všechny motorkáře potreboval bych poradit s dvourychlostni babetou, byl jsem ji projet startuje v poho bez problemu ale prijde mi ze pozde radi, dlouho ji to trva a kdyz uz se rozjedu preradim tak dam trictvrte plynu a jede 40km/h h a stoupa na 45 a jeste by sla ale pak dam plnej a jako kdyz se zadusi motor neni v plnejch a spomaluje, rychlost se zastavi na 40 a vic ani tuk. Vse je tam original, nevíte někdo co stim? :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel14213    
Zdravím, chci se zeptat, mám čízu 487 a koupil jsem si stojan, bohužel ten je na starší typ 477 (má pružinu přímo na rozpěrce, která se nezachytává za rám) Nevíte někdo co je potřeba upravit abych ho tam dostal nebo kde jsou odlišnosti mezi 477 a 487 v tomhle? Na jedný tý rozpěrce jsou dva výstupky, který se maj někam zaklesnout a sloužej tak jako aretace pružiny, jak je to řešený na 477 a jak složitý by to bylo udělat na 487. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14203    
Čau draci..mam Čz175/477,v patek sme se jeli s kamosem projet,motorka jela pekne,ale pak se z niceho nic zacla dusit a hnedka zdechla..kdyz sem ji nastartoval a dal plny plyn,tak to vubec nereagovalo,nesla vytocit do otacek a kdyz jsem pustil plyn tak zdechla,kdyz sem ji zkousel roztlacit tak to po nejake chvilce chytlo,ale bylo to porad stejne,nesla vytocit do otacek,pak uz nechytala vbc.Nevíte cim by to mohlo byt ? Diky za kazdou radu.PS: karbec je ok. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14216    
mne se stalo neco podobnyho u pincka a byl vylamany pistni krouzek
 
 
Datum: 29. července 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14203    
Mozna ta svicka..zapalko je taky ok
 
 
Datum: 29. července 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mrkni na zapalování, když je karburátor O.K........ (svíčka,kladívka,odtrh,předstih atd.)...................
 
 
Datum: 29. července 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: Vajglík      IP: uživatel13175    
Zdar našel jsem v garáži motor s verolexu 350 dvouválec myslíte že bych to narval na fichtla ?? :-DDDDDD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 23:51
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
samaru doma máme že bych taky něco takovýho udělal :-DD
 
 
Datum: 29. července 2012 23:51
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
Dík,docela dobrý :-)
 
 
Datum: 29. července 2012 23:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. července 2012 23:40
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
ze samary v motorce ?? to se tam vešlo ? :-D
 
 
Datum: 29. července 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blbost.. musel bys vyztužit rám, dát jiný vidlice, přední a zadní brzdu posilnit, bude se ti to kroutit, nad 70 km/h už je to o držku, v terénu ti to rupne atd.. http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=77181&fid=60 tam jeden borec narval do fichtla motor z čz 175 .. měl i svůj blog kde to popisoval .. existuje myslim že i minibike cross s motorem z 350ky je to někde na youtube každopádně jestli hodláš jít do nějaké přestavby tak už nějakou přestavěnou jawu kup, protože originálu jako takového je škoda
 
 
Datum: 29. července 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejelpší je stejně narvanej motor ze lady samary v ramu ČZ 175 :-D :-D
 
 
Datum: 29. července 2012 17:02
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radši si kup JAWU 250............
 
 
Datum: 29. července 2012 15:24
 
 
 
 
Jméno: Vajglík      E-mail:      IP: uživatel13175    
No ještě nevim ale asi bych tam chtel do toho fichtla dát nakej silnější motor ale asi ho prodám a dám nakej s 250 :-)
 
 
Datum: 29. července 2012 14:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radši ho prodej někomu kdo ho potřebuje ty trubko!
 
 
Datum: 29. července 2012 14:29
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
to je jen škoda tak vzácného motoru to mě ho radši dej na takovou blbost si vem nějaký z obyčejné 250tky
 
 
Datum: 29. července 2012 14:22
 
 
 
 
Jméno: MrWho600913      IP: uživatel10282    
Viděl sem motor z fichtla nacpanej v babetě, motor z trabanta narvanej v babetě(ale zlomila se v krku...) Ale na tohle si rád počkám...
 
 
Datum: 29. července 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: Vajglík      E-mail:      IP: uživatel13175    
Ale nevim jak ho tam mám přidělat protože on má uchyceni na spodu a fichtl na hoře ale to se na pošéfi :-D :-D :-D
 
 
Datum: 29. července 2012 13:38
 
 
 
 
Jméno: Vajglík      E-mail:      IP: uživatel13175    
:-D :-D to bude ulet :-D:-D
 
 
Datum: 29. července 2012 13:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všchno jde vyděl jsem na fichtlu i motor s pitbiku
 
 
Datum: 29. července 2012 12:31
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
upřímně..... všechno de :-D di do toho a pak to vyfot :-D ..tyvole to byl litalo jak prase :-D
 
 
Datum: 29. července 2012 11:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm, už takhle to zní jako výtečnej nápad...motor z trambusa by tam nestačil? :-)
 
 
Datum: 29. července 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jo pasuje tam bez problémů
 
 
Datum: 29. července 2012 10:54
 
<  458  459  460  461  462  463  464  465  466  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 12:18:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu