slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  489  490  491  492  493  494  495  496  497  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rudka      IP: uživatel13997    
cau draci chci se prosim zeptat co patří do poviné výbavy Jawetta Standard? aby mohla vyjet na silnici dík moc za odpověd! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: dvorka      IP: uživatel9482    
vesta už padla
 
 
Datum: 20. června 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. června 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: w      IP: uživatel13045    
vesta určitě ne.. Možná lékárnička a žárovky případně i pojisty a nářadí nutné pro výměnu? nevím...
 
 
Datum: 20. června 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tuším lékarnička a vesta
 
 
Datum: 20. června 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau zajímalo by me jesli by se dal podsvítít tachometr z jawi 90 mam ho na mustangovi zapalování 20W díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2012 12:47
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Diody se napájejí proudem, nikoli napětím... Takže řekněme že jsis koupil bílou LED, ty mají obvykle svorkové napětí 3,5V, spolu s ním najdeš v katalogu dané LED že max. proud výrobce doporučuje např. 20mA, pak Ti stačí znalosti z fyziky druhého stupně (konkrétně 8. třídy základní školy, to vím protože se mi nedávno syn chlubil s ohmovým zákonem). Takže řekněme že palubní napětí (byť střídavé) mívá maxima kolem 7V (nabitý ACC má 7.2V!) no takže vezmeš 7V odečteš 3.5V napští polovovičového přechodu LED a máš 3.5V, což je napětí které se musí ztratit na předřadném odporu. No a teď proud... ten odpor zároveň funguje jako odpor tekoucímu proudu a na to stačí právě ten ohmův zákon, když jsi o hodině fyziky hnípal a myslel sis že to nikdy v životě nebudeš potřebovat.. no nyní ho potřebuješ. Takže víš že na odporu potřebuješ ztratit 3.5V ale zároveň propustit 20mA, takže 3.5V/0.02A je 175 ohmů, no a nejbližší v řadě je 180ohmů (175 se prostě nevyrábí). No a ještě nejni marný překontrolovat ztrátový výkon na odporu... takže víme že tam teče 20mA a ztrácíme 3.5V, takto zase pro změnu vynásobíme, takže 3.5V x 0.02A je 0.07W což je extra málo a snese to běžnej miniaturní odpor rozptýlit.... je to jasné? Teda krom toho že při přepínání na chvilku pohasnou obě vlákna a palubní napětí klidně vyskočí na 80V (sám jsem měřil) a to dostane krátkou šlehu 80V/180ohmů tj. 444 mA, což je 20x víc než dovoluje v kataogu a tak Ti tyhle šlehy po časem vyšeptaj LEDku (bude svítit, ale nebude to jak za starých časů). No a k eliminaci blikání bych dal paralelně k LED elektrolytickej kondenzátor tak 22uF, ale to bys ještě v serii s odporem potřeboval usměrňovací diodu (např. 1n4148) aby se zápornou půlvlnou kondenzátor nenabíjel přepolovanym napětím na což není stavenej...
 
 
Datum: 22. června 2012 12:47
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakí mám použít napetí tech LED diod a kam je mám připojit
 
 
Datum: 21. června 2012 7:07
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde to, bude ti to lehce poblikavat ale to ani nepoznas
 
 
Datum: 20. června 2012 23:47
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
K podsvětlení bych použil LED, aby se neubírala energie ze soustavy pro zadní a pření světlo, protože LED žere velmi málo.. ani bych si nedělal hlavu s usměrněním...
 
 
Datum: 20. června 2012 23:00
 
 
 
 
Jméno: rudka      IP: uživatel13997    
Cau draci v jakým poměru mám ředit benzín s olejem do Jawetta Standard a jakej druh oleje je vhodnej? děkuji za odpověd! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 9:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13352    
Já kupuju stáčenej stihl litr za 150kč stáčenej je vždycky levnější než kupovat ve flašce.
 
 
Datum: 21. června 2012 9:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
u nás v obchodě kde prodávaj sekačky a křovinořezy atd.. http://www.ultimateracing.cz/p_info/7193-vysokootackovy-olej-stihl-2t-1l/ kupuji přesně tenhle a ted teda čumim 250 je docela dost kupoval jsem ho před 3 dny za 160kč a vždy ho maj za 160 takže ve slevě nebyl a v tom obchodě ho i stáčej nevim jestli stihl nebo oregon ale vyjde to ještě o něco levnějc
 
 
Datum: 20. června 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
To péro: kde to kupujes za tak dobrou cenu?
 
 
Datum: 20. června 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já používám do všeho stihl stojí 160/litr a do stadiona ho leju v poměru 1:35
 
 
Datum: 20. června 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
cau, ja benzim redim timto a jeste se mi nestalo abych cistil svicku http://www.lesyzahrady.cz/zahrada-les/eshop/11-1-Maziva-oleje/0/5/600-Olej-2t-Husqvarna-XP-1l
 
 
Datum: 20. června 2012 15:00
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
cau hele co mam delat kdyz na fichtloj mam mensi hladinu v plovakovce tak drzi volnobeh a de na nizky .. ale zase ve vysokych vynechava kdyz ji zvednu tak zase jede na vysoky a volnobeh neexistuje a nizky otacky nic ... naka rada ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 12:02
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
jehlu na 2. zarezu z vrchu a tryska je 68 a ta mala myslim 38 tet si nejsem jistej
 
 
Datum: 21. června 2012 12:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14001    
Jaká tryska?
 
 
Datum: 20. června 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Na jaké máš drážce jehlu??
 
 
Datum: 20. června 2012 14:51
 
 
 
 
Jméno: Klobuch      IP: uživatel13996    
Zdarec chlapi, mám doma fichtla po menší údržbě motoru a plně funkční co se týče klaksonu, světel, brzd atp. Chtěl bych s ním zajet na technickou, ale má to háček, mám u zadního plechu sestříhlý tvar. Ne klasický oblouk blatníku, ale skosený. Podle mě to nemá vliv na provoz, ale je tím více odkryté zadní kolo, jinak řetěz kryt má. Proto žádám o radu, jestli to moc vadí, jestli to je problém pro technickou a jestli si nemám sehnat jiný plech. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: Klobuch      IP: uživatel14014    
Hrany mám převážně zahnutý tak, že jsou zaoblený. Takže by to teoreticky mělo stačit? ;-)
 
 
Datum: 24. června 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesmí to bejt někde ostrý vem to nějakou gumou kolem dokola nebo izolepou to přelep nejlepší takovou tu elektrikářskou širokou :-)
 
 
Datum: 24. června 2012 16:09
 
 
 
 
Jméno: Rudolf      IP: uživatel14006    
Teď jsem byl na technický a jawu 21 nám sestřihanou kolem dokola i s blatníkama. Vše co bylo zastřižený, tak jsem oblepil 6 mm lemovkama a mám STK na čtaři roky.
 
 
Datum: 22. června 2012 12:36
 
 
 
 
Jméno: Klobuch      IP: uživatel13996    
Asi to zkusim, ostré hrany tam nemám, vše zaoblené, ale ustřižený je to vcelku dost. Díky za radu ;-)
 
 
Datum: 21. června 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: JanNoha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak. Někde projdeš a někde ne. Nesmíš tam mít ostrý hrany a taky záleží na tom jak hodně to máš ustřižený. Já bych to určitě zkusil. V nejhorším případě budeš opakovat asi za 100,-Kč.
 
 
Datum: 21. června 2012 18:33
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle záleží plně na tom technikovy na STK jeden tě s tim nechá projit jinej ne, pro klid duše bych si sehnal jinej
 
 
Datum: 20. června 2012 14:39
 
 
 
 
Jméno: beda      E-mail:      IP: uživatel10585    
Zdravim, mam jawu 20 a když nakopnu start páku, tak ji prošlápnu uplně dolu a vůbec to ani neškytne. Prostě ze dne na den to nejde nahodit. Nevíte někdo čím by to mohlo bejt??? dík beda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 12:03
 
 
 
 
Jméno: martas      IP: uživatel14002    
ve spojce máš špatné lamely !!!!! měl jsem taky takový problém :-)
 
 
Datum: 21. června 2012 12:03
 
 
 
 
Jméno: beda      IP: uživatel14000    
Právě, že ani na roztlačení.
 
 
Datum: 20. června 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13998    
To jako že se netočí motor? Tak Ti klouže spojka, buď stačí poštelovat nebo máš moc sjetý korek. Pak jedině roztlačit. Nebo očesané zuby start. kola. Oztatní viz. Leito.
 
 
Datum: 20. června 2012 15:45
 
 
 
 
Jméno: Leito      IP: uživatel13991    
Svíčka?předstih?odtrh? Na roztlačení chytně? Taky třeba zkus hodně přeplavit karburátor.
 
 
Datum: 20. června 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13881    
Nazdar draci Našel jsem na půdě starej motor z jawy 20 nebo 21 byl brutálně zasranej tak jsem si řekl že ho rozložím na díly které očistím a uložím je do garáže. sekl jsem se u magneta na který jsem si vzal poměrně špatnej šroub tak jsem ho tam strčil a točil točil a jadnou točím naprázdno a koukám že jsem mu ukroutil hlavičku ale tak debilně že to nejde ničím chytit.. nemáte někdo nějakej nápad jak ten rotor sundat?? napadlo mě to odvrtat ale aby se tam nepoškodili závity... díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 15:40
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13998    
Já bych to pokapal rezojedem, ohřál (několikrát po sobě), nechal nějakou dobu působit. Potom si důlčíkem označil střed šroubku a LEVÝM vrtákem (nebo vytahovákem) odvrtat. Příště až to nepude, udělej to předem tím rezojedem a klepni na hlavičku, tím "odrazíš" zarostlý závit. Pokud má štou drážku nebo kříž, je moc dobrá věc rázový šroubovák: http://storage.motovirus.cz/images/large/2e4205893c3f54171e2c36d2bdaf41b3.jpg
 
 
Datum: 20. června 2012 15:40
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenže pochybuji že to půjde stáhnout protože stahovák zapřeš středem na ten šroub, který sice je zapřený o kliku ale závitama drží na rotoru a packami na rotor a tudíž ti půjdou síly proti sobě .. ?
 
 
Datum: 20. června 2012 15:03
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Zdarec. No, hele s tim stahovákem musím potvrdit, že to jde fakt pěkně. Taky jsem půlil motor a nějakej dřevák prede mnou strhl závit. Takže jestli ten stahovák máš určitě doporučuju ;-)
 
 
Datum: 20. června 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: Kubac26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Draku, právě jsem půlil motor z 21 a rotor jsem sundal pomocí stahováku na primáto ;-))....nechtělo se mi totiž zase řezat tyčinku do rotoru :-DD Zkus to, mělo by to krásně jít ;-))
 
 
Datum: 20. června 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13993    
problém je že čouhá fakt jen kousek..
 
 
Datum: 20. června 2012 10:37
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
navařit matičku jak píší nebo zkusit pilkou na železo vyřezat výřez pro šroubovák ale to nevim jestli je to tam na fest ta ks tím nepohneš spíš tu matku
 
 
Datum: 20. června 2012 6:50
 
 
 
 
Jméno: Veck      IP: uživatel13992    
Bud navařit matku nebo rotor poklepat gumovou paličkou. Doufám, že jsi to dělal osmičkou šroubem. Znám mechanika co tam strčil šrub M5 a zalomil ho do čepu kliky, mechanik motorových se státní maturitou..
 
 
Datum: 20. června 2012 6:22
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus to hasakem
 
 
Datum: 19. června 2012 23:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkus na něj navařit matku
 
 
Datum: 19. června 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel13990    
Čau draci chci se zeptat jaká je nejlepší svíčka pro mustanga díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
n15c a víc neřeš :-)
 
 
Datum: 19. června 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
taková co hází jiskru...
 
 
Datum: 19. června 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
čus kluci potřebuju pomoct, když dám na čezetu duši která tam má přesně být a jedu to projet tak se vždycky roztrhne u ventilku už se takhle zničili 3 duše !! asi to tam nějak proklouzne a roztrhne se to prosím o rady ČIM TO JE? A JAK TOMU MÁM ZABRÁNIT ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 23:50
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamošomovi :-D mrkni na rafek, jestli tam mas vubec tu kubu co kreje niple,je to po celem prumeru rafku. Taky mrkni okolo diry na ventilek jestli tam nemas ostre hrany. A pri nazouvani si davej bacha at mas ventilek kolmo nahoru a neni tam krive,a poradne to nafoukni na predepsane hodnoty. Ze by ti proklouzla, to je malo pravdepodobny.
 
 
Datum: 20. června 2012 23:50
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
a nebude to tím, že ta duše vždycky nějak proklouzne?
 
 
Datum: 20. června 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12708    
je to tou duší že ja to moc malí na tom ventýlku ta podložka kamošomovi jse to taky stalo tak jsem mu to zalepil a udělal a jezdí s tym do ted
 
 
Datum: 19. června 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel9246    
Nazdar draci, je tu někdo kdo přesedlal z dvoukroužáku na tříkroužák? Chci si koupit nějaký komplet po výbrusu a na aukru je toho tuny, ale všechno tříkroužáky.. Teď mám dvou a jsem spokojený..;-) Co myslíte? Jaké změny pocítím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
Nekopíruju Stejskalovi válce,dělám si svoje....dělám svůj cestovní válec s výfukovym kanálem ve tvaru "hříbku"+úprava hlavy na 60ccm... ve vrtání 41mm by tento válec vyšel s jednokroužkovým pístem na +/- 1500,- a cca 1350 až 1400,- s dvoukroužkovým pístem...no prostě podle nákupu...individuálně se dá zařídit i dvoukroužkový píst na dva slabé kroužky,ale je tam nějaká čekačka na dodání (SESA) ....písni mi na mail,mužeme to probrat.....válce řešim individuálně dle požadavků....Standa
 
 
Datum: 20. června 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13340    
Stando kolik by mě vyšla cestovní ůprava z převrtaným na 60ccm jestli je děláš taky Díkes
 
 
Datum: 20. června 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13989    
Ahoj. Aukro a další portály jsou plné nekvalitních polských válců s nekvalitníma pístníma sadama,ceny jsou sice vyzývavé,ale sady problémové.. Neměl bys spíš zájem o vytvoření nové sady z poctivého starého českého válce a hlavy + top pístní sada? Cena podobná aukru,jen s rozdílem,že moji sadu nasadíš,jednou seřídíš a už jen jezdíš,nic neřešíš..a hlavně ty moje válce JEDOU...dělam několik verzí upravených a "vyladěných origo" sad/či samotných válců na seriovku...kdybys chtěl tak mi napiš na mail a mužeme se domluvit...
 
 
Datum: 19. června 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: mirek      E-mail:      IP: uživatel13988    
dobry den chtel bych vedet proc moje babeta 207 po ujeti asi 4km zchipne pote vychladne a jede normalne dal a pak se to opakuje a benzin do ni tece tak nevim kde je chyba dekuji za vase názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámošovi takhle blbnul tyristor
 
 
Datum: 19. června 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
co třeba svíčku nezkoušel si dát jinou estli to nepomůže?
 
 
Datum: 19. června 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel9246    
Nazdar draci, poraďte jaké ložiska odtud objednat na celá motor na mustanga.. Chtěl bych abych už od toho měl chvilku klid, protože na něm celkem dost najedu a uvažuju, jestli bude opravdu mezi obyč a SKF ložiskama velký rozdíl.. Co by jste mi poradili? Jaké přesně ložiska bych si měl koupit? Rozepište mi to tu někdu.. Díky..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13989    
Na seriovku ZVL,,,,na upravenou seriovku ZVL převodovka,SKF/FAG/NTN klika,,,,,, a do opravdu upravenýho motoru komplet všude opravdu kvalitní ložiska typu SKF...takže si odpovíš sám... ;-)
 
 
Datum: 19. června 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dávam normální český. To to dřív rozděláš kvůli něčemu jinýmu než kvůli ložiskám...
 
 
Datum: 19. června 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: vena40      IP: uživatel12708    
zdar draci mam jawu 250 panelu a nemam tam kontrolku na dobíjení prosimvas kam to mam zapojit ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: vena40      IP: uživatel13995    
ok díky mo a ještě bych se chtěl zeptat jestli tú 15 musim véct i na cívku
 
 
Datum: 20. června 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyved drát ze zapalováni 61 dej ho na kontrolku a ještě na tu kontrolku přived 15 ze spinačky nebo podle tady toho http://www.motoelektro.cz/images/elektro/J559/sch%20J559-web.JPG :-)
 
 
Datum: 20. června 2012 8:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
http://jawa-250.wbl.sk/ELschemy.html?framebreaker Jestli se v tom vyznáš...:-D
 
 
Datum: 20. června 2012 8:06
 
 
 
 
Jméno: Jahoda Lukáš      IP: uživatel5427    
zdar, draci,, koupil jsem papíry na mou 21 ,, co všechno je potřeba udělat ? hlavně mě ide jak to bude s číslama,,aby souhlasily s TP ? na motoru přerazit nebo nechat přepsat v tp ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 7:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Motor nikoho nezajímá, kup si štítek na rám a hotovo
 
 
Datum: 20. června 2012 7:14
 
 
 
 
Jméno: Ludvík      IP: uživatel9704    
ZDAREC potřebuji poradit mám simsona S51 a dříve jsem to nějak moc neřešil ale už mě to štve.A to,že se mi při nízkých otáčkách dusí a to tak že to chvíli trvá jako by než se spálí ten nadbytečný benzín a potom je vše OK.Co mám dělat aby to bylo zase v normě ??? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 23:53
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsi presvedcenej ze je to nadbytkem benzinu, pohraj si s karburatorem a dej jehlu niz. Taky zkus profouknout filtr a trysky.
 
 
Datum: 20. června 2012 23:53
 
 
 
 
Jméno: tomas delbon      IP: uživatel9691    
cus draci mam mensi problem mam pionyra a vubec nemuzu nastavit brzdy nevraci se jak zadni tak predni bez serizeni bez zavitu poradte nejake finty.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hlavní je vše vyčistit a bowdeny promazat a když už ani to nefungovalo tak jsem vzadu na štít mezi klíč a zarážku na štítu co drží lanko dal 2 pružinky ze spojky a bylo to
 
 
Datum: 19. června 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Já jsem vždycky dal na zadní pružinu kterou jem potom propojil s vyfuku.Fungovalo to,ale tet jezdil na táhlu
 
 
Datum: 19. června 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyndej si buben a na dřík brzdového klíče dej trochu brusný pasty. Obruš to pak pořádně umyj a namaž pak to bude ok
 
 
Datum: 19. června 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: kouba      E-mail:      IP: uživatel13987    
zdar borci, mam simsona E51 a teče mi olej z nakopávačky mezi tisícihranem a hřídelí na řad. páku...prosím a o vaší radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: kouba      IP: uživatel13987    
vyborny dik
 
 
Datum: 19. června 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Simsona má bratranec a ted si přesně nevzpomínám ale myslím že stačilo shodit dekl od spojky a sundat řadičku no a ten tisícihran s okoužkem je v takové trubičce na které drží ta řadící páka a ten tisícihran nebo ta trubka musí jít ven .. šak vyzkoušej
 
 
Datum: 19. června 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: kouba      IP: uživatel13987    
vyborny dikas...jen se ještě zeptam jestli musim pulit motor nebo se k okroužku dostanu po shození víka motoru...předem dekuji
 
 
Datum: 19. června 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměň těsnící o-kroužek...
 
 
Datum: 19. června 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel13814    
zdravim draci, mám dotaz kolik je těhle misek v řízeí? 1 dole a 1 nahoře nebo 2 dole a 2 nahoře? Díky moc http://www.fichtlkramek.cz/nahled/miska_rizeni_634.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 9:23
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si celou sadu a máš to http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_misek_rizeni_cr2222.html jinak jedna nahoře jedna dole a pak jsou 2 v rámu, ale ty jsou jiné.
 
 
Datum: 20. června 2012 9:23
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
Čus draci. Má nějáký vliv na výkon motoru když se zahřejá i karburace? Myslím tím že se mi hřeje od motoru.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 16:16
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
Ok,děkuji za objasnění :-)
 
 
Datum: 20. června 2012 16:16
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Pro Jawa 50: Na autech (4T) bývá dokonce předehřívání sacího potrubí (buď topným tělískem, nebo plyny od výfuku). Dělá se to proto, aby byla směs než příjde do válce už částečně odpařená (v plynném stavu) aby se lépe vznítila. Jenže u 2T směs projde nejprve horkou klikovou skříní, takže není třeba sání zahřívat. V tom případě platí, že je lepší mít ho chladné.
 
 
Datum: 20. června 2012 10:33
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Dej mezi válec a sací kolínko něco co nevodí teplo. Teoreticky, když se kolínko zahřeje, zahřeje se i vzduch jím proudící, teplejší vzduch má větší objem, takže se nasaje menší množství vzduchu. Nejsem si jistej do jaký míry je to poznat při jízdě, ale v odborných knihách to tak píšou... :-)
 
 
Datum: 20. června 2012 10:27
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
´nepoznáš´
 
 
Datum: 20. června 2012 6:59
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
na aute se ti taky zahřejvá karbec když jedeš a nic neoznáš :-)
 
 
Datum: 20. června 2012 6:59
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo silikon je špatně, mělo by tam být těsnění aspoň 2 milimetry tlusté.
 
 
Datum: 19. června 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
Jo to právě řeším.. dělal jsem go na B210. Jedniný co v tom krámě neměl byla ta podložka mezi kolinko a válec... no tka jsem karbec osadil na silikon. jenože to teplo z válce jde přímo na kolínko a karbec.. po jízdě je to rozpálený jak blázen to kolínko a karbec dosti teplej. A to těsnění by udajně mělo zabránit tomu aby se teplo z válce nešířilo na karbec :-) ale už jí mám objednanou tak jí tam hnedka vrznu. dík
 
 
Datum: 19. června 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13989    
Vliv to má negativní,ale nedestruktivní....laicky řečeno-je to pak líný jako prase ale motoru to nijak neškodí....ale určitě bys měl najít příčinu...
 
 
Datum: 19. června 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po jízdě má být ideálně kolínko studené, o karburátoru ani nemluvě. Přes teplé sací potrubí hůře prochází směs do válce.
 
 
Datum: 19. června 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pitu se mi po delší cestě zahřeje karbec a kolínko tak, že na kolínku skoro neudržím ruku. Vždy na chvíli zastavím a pak jedu dál. A nikdy sem si nevšiml, že by to jelo nějak hůř.
 
 
Datum: 19. června 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nějaký vliv to mít bude...
 
 
Datum: 19. června 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Renovuji Péráka a potřebuji vyblejskat víka spojky a magneta na motoru. Čím to jde nejlépe? Zkoušel jsem leštící pastu a leštící kotouč ale furt tam zůstávají takové jakoby zoxidované fleky a nevím jak se jich zbavit dík za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 14:08
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
nejlepší to máš poslat na http://www.chemickelesteni.cz mam to už rok a pul a je to furt krásný nemění se to, když jsem to leštil hadrakem tak to bylo po prvním děšti zas to samý.
 
 
Datum: 20. června 2012 14:08
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Arvou už jsem to vzal. Našel jsem teď kotouč z tvrdého filcu a hned je to o mnoho lepší
 
 
Datum: 19. června 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Jestli to máš i zamazané od oleje tak doporučuji ARVU koupíš ji v drogerii za nějakých 80kč :-)
 
 
Datum: 19. června 2012 19:21
 
<  489  490  491  492  493  494  495  496  497  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.07.2025 22:54:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu