Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 cau hele co mam delat kdyz na fichtloj mam mensi hladinu v plovakovce tak drzi volnobeh a de na nizky .. ale zase ve vysokych vynechava kdyz ji zvednu
tak zase jede na vysoky a volnobeh neexistuje a nizky otacky nic ... naka rada ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 12:02
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 jehlu na 2. zarezu z vrchu a tryska je 68 a ta mala myslim 38 tet si nejsem jistej
Datum: 21. června 2012 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel14001
 Jaká tryska?
Datum: 20. června 2012 21:51
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Na jaké máš drážce jehlu??
Datum: 20. června 2012 14:51
Jméno: Klobuch
IP: uživatel13996
 Zdarec chlapi, mám doma fichtla po menší údržbě motoru a plně funkční co se týče klaksonu, světel, brzd atp. Chtěl bych s ním zajet na technickou, ale má to háček, mám u zadního plechu sestříhlý tvar. Ne klasický oblouk blatníku, ale skosený. Podle mě to nemá vliv na provoz, ale je tím více odkryté zadní kolo, jinak řetěz kryt má. Proto žádám o radu, jestli to moc vadí, jestli to je problém pro technickou a jestli si nemám sehnat jiný plech. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 21:16
Jméno: Klobuch
IP: uživatel14014
 Hrany mám převážně zahnutý tak, že jsou zaoblený. Takže by to teoreticky mělo stačit?
Datum: 24. června 2012 21:16
 Nesmí to bejt někde ostrý vem to nějakou gumou kolem dokola nebo izolepou to přelep nejlepší takovou tu elektrikářskou širokou
Datum: 24. června 2012 16:09
Jméno: Rudolf
IP: uživatel14006
 Teď jsem byl na technický a jawu 21 nám sestřihanou kolem dokola i s blatníkama. Vše co bylo zastřižený, tak jsem oblepil 6 mm lemovkama a mám STK na čtaři roky.
Datum: 22. června 2012 12:36
Jméno: Klobuch
IP: uživatel13996
 Asi to zkusim, ostré hrany tam nemám, vše zaoblené, ale ustřižený je to vcelku dost. Díky za radu
Datum: 21. června 2012 22:56
 Přesně tak. Někde projdeš a někde ne. Nesmíš tam mít ostrý hrany a taky záleží na tom jak hodně to máš ustřižený. Já bych to určitě zkusil. V nejhorším případě budeš opakovat asi za 100,-Kč.
Datum: 21. června 2012 18:33
 Tohle záleží plně na tom technikovy na STK jeden tě s tim nechá projit jinej ne, pro klid duše bych si sehnal jinej
Datum: 20. června 2012 14:39
 Zdravim, mam jawu 20 a když nakopnu start páku, tak ji prošlápnu uplně dolu a vůbec to ani neškytne. Prostě ze dne na den to nejde nahodit. Nevíte někdo čím by to mohlo bejt??? dík beda
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 12:03
Jméno: martas
IP: uživatel14002
 ve spojce máš špatné lamely !!!!! měl jsem taky takový problém
Datum: 21. června 2012 12:03
Jméno: beda
IP: uživatel14000
 Právě, že ani na roztlačení.
Datum: 20. června 2012 19:34
Jméno: Jakub
IP: uživatel13998
 To jako že se netočí motor? Tak Ti klouže spojka, buď stačí poštelovat nebo máš moc sjetý korek. Pak jedině roztlačit. Nebo očesané zuby start. kola. Oztatní viz. Leito.
Datum: 20. června 2012 15:45
Jméno: Leito
IP: uživatel13991
 Svíčka?předstih?odtrh? Na roztlačení chytně? Taky třeba zkus hodně přeplavit karburátor.
Datum: 20. června 2012 12:20
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 Nazdar draci
Našel jsem na půdě starej motor z jawy 20 nebo 21
byl brutálně zasranej tak jsem si řekl že ho rozložím na díly které očistím a uložím je do garáže.
sekl jsem se u magneta na který jsem si vzal poměrně špatnej šroub tak jsem ho tam strčil a točil točil a jadnou točím naprázdno a koukám že jsem mu ukroutil hlavičku ale tak debilně že to nejde ničím chytit.. nemáte někdo nějakej nápad jak ten rotor sundat?? napadlo mě to odvrtat ale aby se tam nepoškodili závity...
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 15:40
Jméno: Jakub
IP: uživatel13998
 Já bych to pokapal rezojedem, ohřál (několikrát po sobě), nechal nějakou dobu působit. Potom si důlčíkem označil střed šroubku a LEVÝM vrtákem (nebo vytahovákem) odvrtat. Příště až to nepude, udělej to předem tím rezojedem a klepni na hlavičku, tím "odrazíš" zarostlý závit. Pokud má štou drážku nebo kříž, je moc dobrá věc rázový šroubovák: http://storage.motovirus.cz/images/large/2e4205893c3f54171e2c36d2bdaf41b3.jpg
Datum: 20. června 2012 15:40
 Jenže pochybuji že to půjde stáhnout protože stahovák zapřeš středem na ten šroub, který sice je zapřený o kliku ale závitama drží na rotoru a packami na rotor a tudíž ti půjdou síly proti sobě .. ?
Datum: 20. června 2012 15:03
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Zdarec. No, hele s tim stahovákem musím potvrdit, že to jde fakt pěkně. Taky jsem půlil motor a nějakej dřevák prede mnou strhl závit.
Takže jestli ten stahovák máš určitě doporučuju
Datum: 20. června 2012 14:55
 Zdar Draku,
právě jsem půlil motor z 21 a rotor jsem sundal pomocí stahováku na primáto  )....nechtělo se mi totiž zase řezat tyčinku do rotoru  D
Zkus to, mělo by to krásně jít  )
Datum: 20. června 2012 10:52
Jméno: pejsek
IP: uživatel13993
 problém je že čouhá fakt jen kousek..
Datum: 20. června 2012 10:37
 navařit matičku jak píší nebo zkusit pilkou na železo vyřezat výřez pro šroubovák ale to nevim jestli je to tam na fest ta ks tím nepohneš spíš tu matku
Datum: 20. června 2012 6:50
Jméno: Veck
IP: uživatel13992
 Bud navařit matku nebo rotor poklepat gumovou paličkou. Doufám, že jsi to dělal osmičkou šroubem. Znám mechanika co tam strčil šrub M5 a zalomil ho do čepu kliky, mechanik motorových se státní maturitou..
Datum: 20. června 2012 6:22
 skus to hasakem
Datum: 19. června 2012 23:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus na něj navařit matku
Datum: 19. června 2012 22:47
Jméno: letec
IP: uživatel13990
 Čau draci chci se zeptat jaká je nejlepší svíčka pro mustanga díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 21:58
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 n15c a víc neřeš
Datum: 19. června 2012 21:58
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 taková co hází jiskru...
Datum: 19. června 2012 21:57
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 čus kluci potřebuju pomoct, když dám na čezetu duši která tam má přesně být a jedu to projet tak se vždycky roztrhne u ventilku už se takhle zničili 3 duše !! asi to tam nějak proklouzne a roztrhne se to prosím o rady ČIM TO JE? A JAK TOMU MÁM ZABRÁNIT ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 23:50
 kamošomovi  mrkni na rafek, jestli tam mas vubec tu kubu co kreje niple,je to po celem prumeru rafku. Taky mrkni okolo diry na ventilek jestli tam nemas ostre hrany. A pri nazouvani si davej bacha at mas ventilek kolmo nahoru a neni tam krive,a poradne to nafoukni na predepsane hodnoty. Ze by ti proklouzla, to je malo pravdepodobny.
Datum: 20. června 2012 23:50
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 a nebude to tím, že ta duše vždycky nějak proklouzne?
Datum: 20. června 2012 18:44
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 je to tou duší že ja to moc malí na tom ventýlku ta podložka kamošomovi jse to taky stalo tak jsem mu to zalepil a udělal a jezdí s tym do ted
Datum: 19. června 2012 21:20
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 Nazdar draci, je tu někdo kdo přesedlal z dvoukroužáku na tříkroužák? Chci si koupit nějaký komplet po výbrusu a na aukru je toho tuny, ale všechno tříkroužáky.. Teď mám dvou a jsem spokojený.. 
Co myslíte? Jaké změny pocítím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 17:23
 Nekopíruju Stejskalovi válce,dělám si svoje....dělám svůj cestovní válec s výfukovym kanálem ve tvaru "hříbku"+úprava hlavy na 60ccm... ve vrtání 41mm by tento válec vyšel s jednokroužkovým pístem na +/- 1500,- a cca 1350 až 1400,- s dvoukroužkovým pístem...no prostě podle nákupu...individuálně se dá zařídit i dvoukroužkový píst na dva slabé kroužky,ale je tam nějaká čekačka na dodání (SESA) ....písni mi na mail,mužeme to probrat.....válce řešim individuálně dle požadavků....Standa
Datum: 20. června 2012 17:23
 Stando kolik by mě vyšla cestovní ůprava z převrtaným na 60ccm jestli je děláš taky Díkes
Datum: 20. června 2012 11:10
 Ahoj. Aukro a další portály jsou plné nekvalitních polských válců s nekvalitníma pístníma sadama,ceny jsou sice vyzývavé,ale sady problémové.. Neměl bys spíš zájem o vytvoření nové sady z poctivého starého českého válce a hlavy + top pístní sada? Cena podobná aukru,jen s rozdílem,že moji sadu nasadíš,jednou seřídíš a už jen jezdíš,nic neřešíš..a hlavně ty moje válce JEDOU...dělam několik verzí upravených a "vyladěných origo" sad/či samotných válců na seriovku...kdybys chtěl tak mi napiš na mail a mužeme se domluvit...
Datum: 19. června 2012 20:55
 dobry den chtel bych vedet proc moje babeta 207 po ujeti asi 4km zchipne pote vychladne a jede normalne dal a pak se to opakuje a benzin do ni tece tak nevim kde je chyba dekuji za vase názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 22:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámošovi takhle blbnul tyristor
Datum: 19. června 2012 22:13
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 co třeba svíčku nezkoušel si dát jinou estli to nepomůže?
Datum: 19. června 2012 21:43
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 Nazdar draci, poraďte jaké ložiska odtud objednat na celá motor na mustanga.. Chtěl bych abych už od toho měl chvilku klid, protože na něm celkem dost najedu a uvažuju, jestli bude opravdu mezi obyč a SKF ložiskama velký rozdíl.. Co by jste mi poradili? Jaké přesně ložiska bych si měl koupit? Rozepište mi to tu někdu.. Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel13989
 Na seriovku ZVL,,,,na upravenou seriovku ZVL převodovka,SKF/FAG/NTN klika,,,,,, a do opravdu upravenýho motoru komplet všude opravdu kvalitní ložiska typu SKF...takže si odpovíš sám...
Datum: 19. června 2012 21:01
 Já dávam normální český. To to dřív rozděláš kvůli něčemu jinýmu než kvůli ložiskám...
Datum: 19. června 2012 20:16
Jméno: vena40
IP: uživatel12708
 zdar draci mam jawu 250 panelu a nemam tam kontrolku na dobíjení prosimvas kam to mam zapojit ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 11:02
Jméno: vena40
IP: uživatel13995
 ok díky mo a ještě bych se chtěl zeptat jestli tú 15 musim véct i na cívku
Datum: 20. června 2012 11:02
Datum: 20. června 2012 8:47
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 http://jawa-250.wbl.sk/ELschemy.html?framebreaker Jestli se v tom vyznáš...
Datum: 20. června 2012 8:06
Jméno: Jahoda Lukáš
IP: uživatel5427
 zdar, draci,, koupil jsem papíry na mou 21 ,, co všechno je potřeba udělat ? hlavně mě ide jak to bude s číslama,,aby souhlasily s TP ? na motoru přerazit nebo nechat přepsat v tp ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 7:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Motor nikoho nezajímá, kup si štítek na rám a hotovo
Datum: 20. června 2012 7:14
Jméno: Ludvík
IP: uživatel9704
 ZDAREC potřebuji poradit mám simsona S51 a dříve jsem to nějak moc neřešil ale už mě to štve.A to,že se mi při nízkých otáčkách dusí a to tak že to chvíli trvá jako by než se spálí ten nadbytečný benzín a potom je vše OK.Co mám dělat aby to bylo zase v normě ??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 23:53
 pokud jsi presvedcenej ze je to nadbytkem benzinu, pohraj si s karburatorem a dej jehlu niz. Taky zkus profouknout filtr a trysky.
Datum: 20. června 2012 23:53
Jméno: tomas delbon
IP: uživatel9691
 cus draci mam mensi problem mam pionyra a vubec nemuzu nastavit brzdy nevraci se jak zadni tak predni bez serizeni bez zavitu poradte nejake finty.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 22:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hlavní je vše vyčistit a bowdeny promazat a když už ani to nefungovalo tak jsem vzadu na štít mezi klíč a zarážku na štítu co drží lanko dal 2 pružinky ze spojky a bylo to
Datum: 19. června 2012 22:15
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Já jsem vždycky dal na zadní pružinu kterou jem potom propojil s vyfuku.Fungovalo to,ale tet jezdil na táhlu
Datum: 19. června 2012 22:05
 Vyndej si buben a na dřík brzdového klíče dej trochu brusný pasty. Obruš to pak pořádně umyj a namaž pak to bude ok
Datum: 19. června 2012 21:19
 zdar borci, mam simsona E51 a teče mi olej z nakopávačky mezi tisícihranem a hřídelí na řad. páku...prosím a o vaší radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 20:04
Jméno: kouba
IP: uživatel13987
 vyborny dik
Datum: 19. června 2012 20:04
 Simsona má bratranec a ted si přesně nevzpomínám ale myslím že stačilo shodit dekl od spojky a sundat řadičku no a ten tisícihran s okoužkem je v takové trubičce na které drží ta řadící páka a ten tisícihran nebo ta trubka musí jít ven .. šak vyzkoušej
Datum: 19. června 2012 19:43
Jméno: kouba
IP: uživatel13987
 vyborny dikas...jen se ještě zeptam jestli musim pulit motor nebo se k okroužku dostanu po shození víka motoru...předem dekuji
Datum: 19. června 2012 19:09
 Vyměň těsnící o-kroužek...
Datum: 19. června 2012 19:03
Jméno: Jawa
IP: uživatel13814
Posl.aktualizace: 20. června 2012 9:23
Datum: 20. června 2012 9:23
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Čus draci. Má nějáký vliv na výkon motoru když se zahřejá i karburace? Myslím tím že se mi hřeje od motoru..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 16:16
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 Ok,děkuji za objasnění
Datum: 20. června 2012 16:16
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Pro Jawa 50: Na autech (4T) bývá dokonce předehřívání sacího potrubí (buď topným tělískem, nebo plyny od výfuku). Dělá se to proto, aby byla směs než příjde do válce už částečně odpařená (v plynném stavu) aby se lépe vznítila.
Jenže u 2T směs projde nejprve horkou klikovou skříní, takže není třeba sání zahřívat. V tom případě platí, že je lepší mít ho chladné.
Datum: 20. června 2012 10:33
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Dej mezi válec a sací kolínko něco co nevodí teplo. Teoreticky, když se kolínko zahřeje, zahřeje se i vzduch jím proudící, teplejší vzduch má větší objem, takže se nasaje menší množství vzduchu. Nejsem si jistej do jaký míry je to poznat při jízdě, ale v odborných knihách to tak píšou...
Datum: 20. června 2012 10:27
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 ´nepoznáš´
Datum: 20. června 2012 6:59
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 na aute se ti taky zahřejvá karbec když jedeš a nic neoznáš
Datum: 20. června 2012 6:59
 Jo silikon je špatně, mělo by tam být těsnění aspoň 2 milimetry tlusté.
Datum: 19. června 2012 21:40
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Jo to právě řeším.. dělal jsem go na B210. Jedniný co v tom krámě neměl byla ta podložka mezi kolinko a válec... no tka jsem karbec osadil na silikon. jenože to teplo z válce jde přímo na kolínko a karbec.. po jízdě je to rozpálený jak blázen to kolínko a karbec dosti teplej. A to těsnění by udajně mělo zabránit tomu aby se teplo z válce nešířilo na karbec  ale už jí mám objednanou tak jí tam hnedka vrznu. dík
Datum: 19. června 2012 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel13989
 Vliv to má negativní,ale nedestruktivní....laicky řečeno-je to pak líný jako prase ale motoru to nijak neškodí....ale určitě bys měl najít příčinu...
Datum: 19. června 2012 21:05
 Po jízdě má být ideálně kolínko studené, o karburátoru ani nemluvě. Přes teplé sací potrubí hůře prochází směs do válce.
Datum: 19. června 2012 19:43
 Na pitu se mi po delší cestě zahřeje karbec a kolínko tak, že na kolínku skoro neudržím ruku. Vždy na chvíli zastavím a pak jedu dál. A nikdy sem si nevšiml, že by to jelo nějak hůř.
Datum: 19. června 2012 19:03
 Nějaký vliv to mít bude...
Datum: 19. června 2012 18:10
 Čau draci. Renovuji Péráka a potřebuji vyblejskat víka spojky a magneta na motoru. Čím to jde nejlépe? Zkoušel jsem leštící pastu a leštící kotouč ale furt tam zůstávají takové jakoby zoxidované fleky a nevím jak se jich zbavit dík za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 14:08
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 nejlepší to máš poslat na http://www.chemickelesteni.cz mam to už rok a pul a je to furt krásný nemění se to, když jsem to leštil hadrakem tak to bylo po prvním děšti zas to samý.
Datum: 20. června 2012 14:08
 Arvou už jsem to vzal. Našel jsem teď kotouč z tvrdého filcu a hned je to o mnoho lepší
Datum: 19. června 2012 21:16
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Jestli to máš i zamazané od oleje tak doporučuji ARVU koupíš ji v drogerii za nějakých 80kč
Datum: 19. června 2012 19:21
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 zdarec hele mam problem s fichtlem ... kdyz na nem jedu tak zacne povolovat ve vykonu az jedu na volnobeh ... tak zmacku ten cucak na karbecu a rnnajednou se zase rozletí a jede fakt pekne ... co to muze delat ? kohoutek je cisty hadicky ok plovak a ventil taky hladina je nastavena a trysky ciste ...rnmuze to delat treba palivovy filtr ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 13:10
 moze to delat papierový palivový filter
Datum: 20. června 2012 13:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Si to zkus, sundej vršek plovákovky a podívej, jak rychle teče benzín...
Datum: 20. června 2012 7:48
 Ahoj, nevíte jakej rozdíl měla 05 a 20 od vývozní verze do Německa?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 9:26
 Já mam 20 do Německa a mam napsaný na štítku 4 koně výkon a má brašnu a v masce uvnitř je tajný vypínač na zapalování ale to jsem už viděl i na fichtlovi pro český trh.
Datum: 20. června 2012 9:26
Posl.aktualizace: 05. července 2012 14:50
Jméno: winc
IP: uživatel14075
 Samostatne určite nie, hoci sa Hallova sonda na tieto účely používa potrebuješ vyhodnocovaciu elektroniku, aj keď nie práve najzložitejšiu. Naviac Hallova sonda potrebuje stabilné napájanie. Čo na fichtlovy vyžaduje ďalšie podporné obvody. Ale musím povedať, že som to neskúšal - možno to p roste pobeží s priamym napájaním a nejakým spínacím členom.
Datum: 05. července 2012 14:50
|



|