Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus hoši Za boha se nemůžu domluvit se spojkou na mojí 250(353) I když je úplně povolená tak pořád klouže nemůžu tu mašinu ani nakopnout.. Lamely mám nové přítlak je ok co s tím mám dělat?? Je možné že si ještě ty korky nějak sedají??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 19:21
 Díky moc hoši hned se jdu do dílny na to podívat!
Datum: 19. června 2012 19:21
 na velkých jawách a čztách neni spojka se startovacím segmentem nijak spojená. čilo startovací páka vubec přes spojku nepřenáší moment... startovací páka otáčí přímo spojkovým košem který ma zezadu uzubení a prez primární retez jde moment hned na kolečko na klice... takze pokud ti klouže pri statování tak je chyba jinde nez ve spojce.
Datum: 19. června 2012 18:02
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud to klouže při nakopávání, tak je asi problém v kolečku na zadní straně spojkového bubnu co do něho zabírá startovací segment. Jsou omleté boční zuby, případně prasklá pružina. Podívej se také jestli je pořádně dotáhnuté řetězové kolečko na klice. Kejvačka jde nakopnout i s vypnutou spojkou.
Datum: 19. června 2012 15:18
Jméno: Miguel
IP: uživatel12816
 Já měl na CŽ 250 taky new spojiku, teda lamely a mezi lamely a pořád klouzala... nakonec jsem tam musel dát na každej šteft 2 podložky. Sice šla hůř mačkat ale aspon neklouzala  Asi koš už měl dost... tak to prostě nědělalo co mělo.. tak jsem tam všude dal 2 podložky a byl klid
Datum: 19. června 2012 14:18
 Spojka by měla fungovat hned od začátku. Tahle spojka se myslim ani nedá složit blbě, pokud se nepletu tak tam má být 5 lamel a 4 mezilamely, takže jejich pořadí je celkem jasné. Zkus uplně povolit spojkový poloautomat na těch třech šroubkách co ho drží ke karteru a zkus jestli to furt klouže. A ještě jedna věc...spojka má vliv na to, jestli jde kejvačka nakopnout?
Datum: 19. června 2012 13:27
 Seso! Nemohl bys sehnat/udělat kroužky na "Téčko" na původní výbrus (52mm) a původní píst (takže šířka kroužku 2.5mm)? Nutně je potřebuju a nemůžu to za boha sehnat...:/
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 8:15
 Lepsi pozde, nez vubec  jinak hloubka krouzku musi byt 2mm!
Datum: 20. června 2012 8:15
 jo
Datum: 19. června 2012 15:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 kolecko: jj, CZ 250/471 ma zakladni vrtani 52mm a krouzky 2.5mm silne. Seso: dokazal bys sehnat i krouzky pro 3 vybrus?
Datum: 19. června 2012 15:22
 ja to dodam, ale cekacka max mesic,,je zajem?nebo to je pozde?
Datum: 19. června 2012 14:29
 Nebude to pasovat třeba z 250/471? Ta měly takové kroužky pokud se nepletu...
Datum: 19. června 2012 13:28
Jméno: Tomas
IP: uživatel13985
 Zdravím draci, mám problém s mustangem 23!! Za žádnou cenu nemůžu udržet volnoběh!! Jsem z toho úplně bezradnej zkusil jsem snad úplně všechno! volnoběžná tryska nemá skoro žádnej vliv! vyměnil jsem karburátor z jinýho pincka a stejně pořád!!! nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 16:47
Jméno: Tomas
IP: uživatel6480
 právě, že tam je úplně novej výbrus s pístem a krouřkama! Přetěsnit to u kolínka ke karburátoru mě taky napadlo, ale nic!! Úbec to nechápu, co s tím může být.
Datum: 20. června 2012 16:47
 Ok když jsi vyměnil karbec tak tam nehledej chybu, přetěsni kolínko u válce a karburátoru, zhoď hlavu a nahmatej schodek na válci, pkud bude tak novej výbrus nebo jen kroužeky .. hlavu vyčistit a zbrousit tak aby dosedala, zhodit komplet zapalování a vyměnit gufero a zapalování dát zpět, nastavit předstih a odtrh .. pak zkus rozebrat rychlopal vyčistit a namazat, koupit nový bowden .. v bowdenu musí být vůle, která se šteluje u víčka karburátoru (tím šroubkem co prochází bowden) protože by se ti přidával plyn kdybys otočil řídítky  Víc nevím ...
Datum: 19. června 2012 15:33
 a čo tak zodraté šupátko ?
Datum: 19. června 2012 15:26
 přetěsni to mezi válcem a kolínkem karbecu a mezi kolínkem karbecu a karbecem... za to níc nedáš asi to přisává někde faleš
Datum: 19. června 2012 14:09
Jméno: marek
IP: uživatel3219
 Tak když píše že nemože seřídit
Datum: 19. června 2012 13:21
 Co třeba ten volnoběh seřídit?
Datum: 19. června 2012 12:09
Jméno: Marek
IP: uživatel3219
 Výbrus? Nebo aspon krouzky... podle mne to nemá tlaky...
Datum: 19. června 2012 10:07
 Čago draci... Dotaz- má Jawa 350/634 spínač na neutrál ? Motor 633 bez poloautomatu( vypínání spojky ve tvaru T , BIZON).....Díky za rady.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 21:57
Datum: 19. června 2012 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 má hned u sek. kolečka
Datum: 19. června 2012 16:14
Jméno: ladas
IP: uživatel5727
 Zdravím všechny,co může způsobovat tzv. dušení (sotva se točí ) motoru v nízkých otáčkách u Jawy 21 ??Přitom při volnoběhu jde do otáček parádně a na 3.rychlostní stupeň vyjede dobře i táhlé kopce
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 10:33
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 třeba velkej předstih nebo bohatá směs
Datum: 21. června 2012 10:33
Jméno: Zdeněk
IP: uživatel10827
 Zdravím
Koupil jsem pionýra 21 a zprovoznuji ho. Stál pry 2 roky. Dal jsem novou svíčku, nové těsnění do kohoutku (tekl), hadičku. Byl už skoro večer a na vyčištění karburátoru už nebyl čas.. Ale nedalo mi to a roztlačil jsem ho. Normálně chytnul ale skoro vubec nejel jen na jedničku. Volnoběh úplně v pohodě. PAk jsem si ale všimnul, že z plovákové komory valí benzín jak o život i při nastartovaném motoru. Myslíte, že pionýr jede tak málo kvůli tomu? Zítra vyčistím karburátor a seřídim hladinu. Otec mi říká, že karburátor se seřídí a už nepoteče.. ale že prý spíš bude chtít novej výbrus..  vím že to není drahé ale mrzí mě to.. snad to bude tím karburátorem. Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 23:37
 vezmeš cin pajku vyčistiš a zapajiš taky sem to delaval  a ješte slouži
Datum: 18. června 2012 23:37
 plovak se nedal nastvit na typu 555, 550, 05 u 50ccm .. a deravim plovakem to taky može byt
Datum: 18. června 2012 23:35
Jméno: Zdeněk
IP: uživatel10827
 Díky za rady! Zítra vyčistím a vše nastavím.. ani nevím, jestli tam je ten karburátor s tím plíškem na nastavení hladiny.. vím že u nějakých karburátorů to nastavovat nešlo.. Snad nebude v děravej plovák  to by tím taky mohlo bejt že?
Datum: 18. června 2012 22:55
 Je to karburátorem tim že z něj valí benzín se ulejvá motor, nastavhladinu a mělo by to být OK
Datum: 18. června 2012 22:47
 je to možny že to je tim... sundej hlavu pistem zajed co nejvic dovnitř a na začatku valce asi 5mm jestli je schod tak by mel met vybrus nebo vyčisti vyfuk moje 50/555 stala 10-15 roku a bylo to všechno vyfukem hesky to bručelo ale netahlo jenom na 1. a to jelo ani ne 10km/h
Datum: 18. června 2012 22:45
 že jsem tak smělý, je možné nastartovat 250/353 bez baterky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 9:30
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Smělý chlapče bez baterky pojede, ale s akumulátorem pojede také...
Datum: 20. června 2012 9:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pojede na roztlačení
Datum: 19. června 2012 16:15
 mě na čz 175/477 jela bez ni byla tam ale byla uplne mrtva ani dioda se na nu nerožla tak sem ju tam nechal a vždycky sem to žduchl a jel sem
Datum: 18. června 2012 22:52
 Pokud je vše jak má tak půjde roztlačit ne našlápnout
Datum: 18. června 2012 22:41
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Ahoj Seso, promin že otravuju, ale chci se zeptat kdy bude ten kit na Robíka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 5:43
 strasne se to zdrzelo,,ale snad uz ve ctvrtek na sklade,,sorac
Datum: 19. června 2012 5:43
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 ahoj, čím to je když nastartuju mustanga kousek s ním popojedu(50m) a a pak se ukucká trysky svíce čistá. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 8:27
 Já bych spíš řekl že blbě dotejká benzín do karburátoru. Vždycky nateče plovákovka, ty jí za 50m vyjedeš a chvilku trvá než zas nateče a takhle pořád do kola...
Datum: 19. června 2012 8:27
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 nemáš špatnou tepelnou hodnotu svíčky ?
Datum: 18. června 2012 22:19
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdarte draci. jáké dráty mám použít k přepletení bubnu na CZ 175(hranatá) na ráfek 21? A kde je mám sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 16:29
 myslím že to je problém jdou tam snad jen ze soutěžního libenáka anebo jen s bubnem kejva..uživatel monty z jawamanie ti poradí co a jak ...nebo na monty jawa cz...ale bylo to dost složite.....jedine řešení snad bylo sehnat kolo z čz trail....uvidíš co ti poví
Datum: 19. června 2012 16:29
Jméno: jawa 350/638
IP: uživatel11323
 Zdravím, mám dotaz ohledně převodového oleje, jestli je lepší PP80 nebo PP90, u 638 bývá se spojkou problém, tak co vy na to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 21:28
 u 638 až 640 je se spojkou problém právě díky její skvělé konstrukci  ... mistři ji moc nedořešily.
Datum: 18. června 2012 21:28
Jméno: martin
IP: uživatel13658
 zdar ja osobně dávám do své kyvačky pp90 už léta a nemám problém
Datum: 18. června 2012 20:44
 Čau draci čím se dá stáhnout primární kolečko z klikovky?Stahovát nemám.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 21:23
Jméno: vena40
IP: uživatel12708
 zdar ja to pokaždy beru mont pakou a pokaždy mi vystřelí ani bych nepoškodil nejak kartery žadna díra se mi zatim nepovedla
Datum: 18. června 2012 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 parkrát se mi ho podařilo sundat montpákou,ale musíš dávat bacha a šikovně si to podložit dřevem aby jsi nevykousl karter a válec z 05 poznáš že má odost menší přepouštěcí kanálky
Datum: 18. června 2012 20:31
 A ještě jstli se můžu zeptat jak poznám válec z 05 od 20,21,23??
Datum: 18. června 2012 19:05
 Když nemáš stahovák, tak si ho zrob...
Datum: 18. června 2012 18:54
Jméno: Danča
IP: uživatel6155
 Čau draci,mám dotaz....mám pincka a nastartuju stojím na místě třeba 3 minuty a OK,potom ho zdechnu dojdu za chvíli a za boha ho nemůžu nastartovat...musím to roztlačit 12a to taky nechytne hned ale nakonec chytne ..čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 19:44
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Klasika u pincka. Při startování zahřátýho motoru ho naklon napravo a chytne raz dva
Datum: 19. června 2012 19:44
Jméno: pepa
IP: uživatel13174
 možná líp nastavit ale třeba jen funguje to že teplý pio huř chytá musí se při nakopavaní naklonit na stranu karbece ..je to nejaký nedodělek protože je to napsáno i v návodu že se teplej má pro snažší spuštění naklonit...skus třeba to pomuže víc jak složitě ladit
Datum: 19. června 2012 17:58
Jméno: cpivo
IP: uživatel13984
 Zdravím, mohl by mi někdo prosím vyfotit na jawě 50/21 ten pantík co drží sedlo? Kousek mi toho chybí a rád bych to dodělal.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 20:13
Jméno: jon
IP: uživatel12505
Datum: 18. června 2012 20:13
Jméno: cpivo
IP: uživatel13984
 jojo, přesně to..
Datum: 18. června 2012 19:06
Jméno: jon
IP: uživatel12505
 mysliš na rámu ?
Datum: 18. června 2012 18:41
 zdar mam takový problém-na fichtlovi se mi pálí žárovky jak přední tak zadní jak kdyby tam šlo víc jak 6V nemáte s tím někdo zkušenost?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2012 21:51
Jméno: j
IP: uživatel14098
 ja mam ve předu 35 na 35 W v zadu diody 12V ze zadního světla z auta a nic nehoří
Datum: 08. července 2012 21:51
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No pokud je to všechno dobře zapojené, tak s tím zkušenost mám.. jedná se o přiliš dobře nabuzené magnety rotoru. Prostě se tenhle kousek povedl víc než měl... potom jedině použít regulaci napětí (omezovač přepětí), nebo sežeň jinej - vyšeptalej rotor...
Datum: 20. června 2012 23:03
 ja jo nevim čim to bylo protože mě to nikdo neřkl tak sem dal do zadu na 12v a bylo všechno v pořadku
Datum: 18. června 2012 17:52
 Zdravim ve spolek, hoši nemate nějakou efektivní rádu jak se zbavit barvy (syntetiky) na středech kol? Je tam dost blbý přístup. Možná ste to taky někdo řešili tak prosim o vaši radu.  Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 19:57
 jon: stříbřenku odstraniš i acetonem
Datum: 18. června 2012 19:57
 jon: Já sem to sem už dlouho nepsal, ale na odstranění barvy se mi kupodivu osvědčil odstraňovač starých nátěrů...
Datum: 18. června 2012 18:52
Jméno: jon
IP: uživatel12505
 zdar taky bych potreboval poradit cim odstranit z ráfků stříbřenku (nejlepe nekde v okoli brna) brzdovku jsem skousel ale neslo to, potrboval bych neco co to dobre odstrani dík
Datum: 18. června 2012 17:59
 Jo brzdovku sem skoušel ale neodstranilo to skoro vubec nic, dival sem se po tom odstraňovači a ten stoji 150,- což se mi zda trochu hodně. Ale asi to bude nejlepší volba
Datum: 18. června 2012 17:06
 Brzdovka něco rozeřere, něco ne (to se mimochodem už mohlo vyzkoušet). Já bych nic nevymejšlel a vzal to odstraňovačem starých nátěrů, proto ho taky vyrábí, ne?
Datum: 18. června 2012 17:03
 a jak je to s brzdovkou třeba?
Datum: 18. června 2012 17:00
Jméno: martin
IP: uživatel13658
 čest vyzkoušej odstanovač starých barev po natřítí to naboptná a pak to odstraníš
Datum: 18. června 2012 16:57
 Čau draci liší se nějak od sebe hlava z 05 od 20,21,23?Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 6:32
 Díky
Datum: 19. června 2012 6:32
 valec od 05 ma menči kanalky neš 20,21,23
Datum: 18. června 2012 22:40
 A ještě jstli se můžu zeptat jak poznám válec z 05 od 20,21,23?
Datum: 18. června 2012 17:51
 Jde to poznat, pokud máš tu hlavu sundanou. Hlava z novějších má ve spalovacím prostoru takový schůdek, 05 má půlkulovej spalovací prostor...
Datum: 18. června 2012 17:28
 A jde nějak poznat z venku mám hlavu bez takového to hliníkového proužku a právě nevím jestli je z 05 nebo 21.Dik
Datum: 18. června 2012 17:26
 Tvarem spalovacího prostoru
Datum: 18. června 2012 17:14
 Čím?
Datum: 18. června 2012 17:11
 Ano
Datum: 18. června 2012 17:01
Jméno: Jawista
IP: uživatel13835
 zdravim mam takovou otazku sice stupidni ale niic potřeboval bych vedet jak napojit elektřinu na cross z pincka vim že z magneta na civku ale newim jestli musim na magneto napojit dalši kabel tak aby to jelo diik za odpoved rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 16:35
 Hej to je tu snad denně .. ze zapalovací cívky na kladívko a z kladívka na indukčku pól 1, pól 15 napojit na kostru (očkem pod šroubek) a hotovo !! Pokud tam chceš chcípák tak to z pólu 1 napoj na spínač a s tama na kostru .. !!
Datum: 18. června 2012 16:35
 Na "cross" pinckovi se zápalko zapojuje stejně jako na obyč "street" pinckovi, tak mrkni do schématu, tam je to krásně nakreslené
Datum: 18. června 2012 16:10
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 čauvec jak se podrazuje s meziplynem?? slyšel jsem že je to lepší než normálně..  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 20:47
 u eRTáka taky neřadíš bez meziplynu..... a co teprv kdyz ti z kopce vypande kvalt
Datum: 19. června 2012 20:47
 Meziplyn dávám jenom u PRAGA V3S , protože nemá sinchrony.............
Datum: 18. června 2012 23:30
Jméno: arnošt
IP: uživatel13895
 mosíš najít otáčky, pro příslušný kvalt , aby sedl, jde to i bez spojky u osobáku
Datum: 18. června 2012 21:29
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Musí se to vyhmátnout a hrábnout po plynu zrovna když prochází kolečka převodů přes neutrál - u motorky. U traktoru se musí vyřadit pustit spojka, meziplyn, spojka a zase zařadit nižší rychlostní stupeň... Na motorce to používám protože jsem zvyklí z traktoru a náklaďáku. U škodárny je to naprosto bezúčelné a zbytečné..
Datum: 18. června 2012 18:53
 někdy jen u fichtla a nebo na Z 7211 tam musím ze 4ky na 3ku třeb jinak třeba u škodovky 105 je to zbytečný vždyt to má sinchrony
Datum: 18. června 2012 18:22
 Na pitu řadím jedině s meziplynem, jinak se mi blokne kolo.. Občas tak řadím i u mustanga.
Datum: 18. června 2012 18:16
 tak určitě to není na škodu - poslední dobou taky tak jezdím určitě je to pro převodovku lepší
Datum: 18. června 2012 17:35
 monty: Já třeba při podřazování dávam meziplyn až po přeřazení a to z toho důvodu aby se mi nebloklo zadní kolo...
Datum: 18. června 2012 17:05
 jenomže meziplyn má smysl jen před tím než přeřadíš, takže pokud přidáš plyn až po tom co zařadíš něbo během řazení tak to děláš zbytečně
Datum: 18. června 2012 16:57
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Tak já podřazují já na motorce s mezi-plynem:1. Vymáčknout spojku
2. Přeřadit
3. Srovnat otáčky (zároveň s přeřazením)
4. Pustit spojku
Datum: 18. června 2012 16:31
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 ale jak se to dělá
Datum: 18. června 2012 16:27
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Meziplyn používám u traktora, čezety i fichlta a u škody 105 mezi 3-4 kvaltem v kopci taktéž .....
Datum: 18. června 2012 16:12
Jméno: dockys
IP: uživatel13983
 Na Tatrovce možná jo, nevím jestli na fichtlu...
Datum: 18. června 2012 16:07
 Ahoj, řeším na svým mosquitu problém. Mám na něm nový výbrus, nikdy jsem ho nezajížděl, tak jsem si přečetl, co tady radíte. Dávám víc oleje, jehla posunutá ze 2. na 3.zářez shora, jezdím ve středních otáčkách, nedávno jsem si přečetl, že mám srazit hrany kanálů ve válci. Tak jsem to rozdělal a co nevidím. Svíčka bílá jak vánoce, píst na horní hraně opálený, ze strany k sacímu kanálu drobné rýhy.....mám najeto teprve 20 km! Nejspíš to podle mě někde saje faleš, protože, sotva ujedu 2 km a zastavím, začne se kouřit zpod válce a topí to víc, než je zdrávo. Myslíte, že je to všechno tím falešným vzduchem, nebo něčím jiným? Moc děkuju za odpovědi  , nerad bych dělal další výbrus, je to docela drahá záležitost i s tím indickým pístem
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 15:17
Jméno: pepa
IP: uživatel13174
 ahoj
asi to tak vypadá skus namočit hadr do benzínu a prikladej to na spoj karburatoru mezi kartri pod valec pokud to saje faleš tak se obobohatí směs a vyletí otáčky....pozor výpari z hadru z rozpaleneho motru radi chytaj.....
Datum: 19. června 2012 15:17
|



|