Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Čus draci. Má nějáký vliv na výkon motoru když se zahřejá i karburace? Myslím tím že se mi hřeje od motoru..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 16:16
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 Ok,děkuji za objasnění
Datum: 20. června 2012 16:16
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Pro Jawa 50: Na autech (4T) bývá dokonce předehřívání sacího potrubí (buď topným tělískem, nebo plyny od výfuku). Dělá se to proto, aby byla směs než příjde do válce už částečně odpařená (v plynném stavu) aby se lépe vznítila.
Jenže u 2T směs projde nejprve horkou klikovou skříní, takže není třeba sání zahřívat. V tom případě platí, že je lepší mít ho chladné.
Datum: 20. června 2012 10:33
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Dej mezi válec a sací kolínko něco co nevodí teplo. Teoreticky, když se kolínko zahřeje, zahřeje se i vzduch jím proudící, teplejší vzduch má větší objem, takže se nasaje menší množství vzduchu. Nejsem si jistej do jaký míry je to poznat při jízdě, ale v odborných knihách to tak píšou...
Datum: 20. června 2012 10:27
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 ´nepoznáš´
Datum: 20. června 2012 6:59
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 na aute se ti taky zahřejvá karbec když jedeš a nic neoznáš
Datum: 20. června 2012 6:59
 Jo silikon je špatně, mělo by tam být těsnění aspoň 2 milimetry tlusté.
Datum: 19. června 2012 21:40
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Jo to právě řeším.. dělal jsem go na B210. Jedniný co v tom krámě neměl byla ta podložka mezi kolinko a válec... no tka jsem karbec osadil na silikon. jenože to teplo z válce jde přímo na kolínko a karbec.. po jízdě je to rozpálený jak blázen to kolínko a karbec dosti teplej. A to těsnění by udajně mělo zabránit tomu aby se teplo z válce nešířilo na karbec  ale už jí mám objednanou tak jí tam hnedka vrznu. dík
Datum: 19. června 2012 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel13989
 Vliv to má negativní,ale nedestruktivní....laicky řečeno-je to pak líný jako prase ale motoru to nijak neškodí....ale určitě bys měl najít příčinu...
Datum: 19. června 2012 21:05
 Po jízdě má být ideálně kolínko studené, o karburátoru ani nemluvě. Přes teplé sací potrubí hůře prochází směs do válce.
Datum: 19. června 2012 19:43
 Na pitu se mi po delší cestě zahřeje karbec a kolínko tak, že na kolínku skoro neudržím ruku. Vždy na chvíli zastavím a pak jedu dál. A nikdy sem si nevšiml, že by to jelo nějak hůř.
Datum: 19. června 2012 19:03
 Nějaký vliv to mít bude...
Datum: 19. června 2012 18:10
 Čau draci. Renovuji Péráka a potřebuji vyblejskat víka spojky a magneta na motoru. Čím to jde nejlépe? Zkoušel jsem leštící pastu a leštící kotouč ale furt tam zůstávají takové jakoby zoxidované fleky a nevím jak se jich zbavit dík za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 14:08
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 nejlepší to máš poslat na http://www.chemickelesteni.cz mam to už rok a pul a je to furt krásný nemění se to, když jsem to leštil hadrakem tak to bylo po prvním děšti zas to samý.
Datum: 20. června 2012 14:08
 Arvou už jsem to vzal. Našel jsem teď kotouč z tvrdého filcu a hned je to o mnoho lepší
Datum: 19. června 2012 21:16
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Jestli to máš i zamazané od oleje tak doporučuji ARVU koupíš ji v drogerii za nějakých 80kč
Datum: 19. června 2012 19:21
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 zdarec hele mam problem s fichtlem ... kdyz na nem jedu tak zacne povolovat ve vykonu az jedu na volnobeh ... tak zmacku ten cucak na karbecu a rnnajednou se zase rozletí a jede fakt pekne ... co to muze delat ? kohoutek je cisty hadicky ok plovak a ventil taky hladina je nastavena a trysky ciste ...rnmuze to delat treba palivovy filtr ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 13:10
 moze to delat papierový palivový filter
Datum: 20. června 2012 13:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Si to zkus, sundej vršek plovákovky a podívej, jak rychle teče benzín...
Datum: 20. června 2012 7:48
 Ahoj, nevíte jakej rozdíl měla 05 a 20 od vývozní verze do Německa?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 9:26
 Já mam 20 do Německa a mam napsaný na štítku 4 koně výkon a má brašnu a v masce uvnitř je tajný vypínač na zapalování ale to jsem už viděl i na fichtlovi pro český trh.
Datum: 20. června 2012 9:26
Posl.aktualizace: 05. července 2012 14:50
Jméno: winc
IP: uživatel14075
 Samostatne určite nie, hoci sa Hallova sonda na tieto účely používa potrebuješ vyhodnocovaciu elektroniku, aj keď nie práve najzložitejšiu. Naviac Hallova sonda potrebuje stabilné napájanie. Čo na fichtlovy vyžaduje ďalšie podporné obvody. Ale musím povedať, že som to neskúšal - možno to p roste pobeží s priamym napájaním a nejakým spínacím členom.
Datum: 05. července 2012 14:50
 Čus hoši Za boha se nemůžu domluvit se spojkou na mojí 250(353) I když je úplně povolená tak pořád klouže nemůžu tu mašinu ani nakopnout.. Lamely mám nové přítlak je ok co s tím mám dělat?? Je možné že si ještě ty korky nějak sedají??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 19:21
 Díky moc hoši hned se jdu do dílny na to podívat!
Datum: 19. června 2012 19:21
 na velkých jawách a čztách neni spojka se startovacím segmentem nijak spojená. čilo startovací páka vubec přes spojku nepřenáší moment... startovací páka otáčí přímo spojkovým košem který ma zezadu uzubení a prez primární retez jde moment hned na kolečko na klice... takze pokud ti klouže pri statování tak je chyba jinde nez ve spojce.
Datum: 19. června 2012 18:02
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud to klouže při nakopávání, tak je asi problém v kolečku na zadní straně spojkového bubnu co do něho zabírá startovací segment. Jsou omleté boční zuby, případně prasklá pružina. Podívej se také jestli je pořádně dotáhnuté řetězové kolečko na klice. Kejvačka jde nakopnout i s vypnutou spojkou.
Datum: 19. června 2012 15:18
Jméno: Miguel
IP: uživatel12816
 Já měl na CŽ 250 taky new spojiku, teda lamely a mezi lamely a pořád klouzala... nakonec jsem tam musel dát na každej šteft 2 podložky. Sice šla hůř mačkat ale aspon neklouzala  Asi koš už měl dost... tak to prostě nědělalo co mělo.. tak jsem tam všude dal 2 podložky a byl klid
Datum: 19. června 2012 14:18
 Spojka by měla fungovat hned od začátku. Tahle spojka se myslim ani nedá složit blbě, pokud se nepletu tak tam má být 5 lamel a 4 mezilamely, takže jejich pořadí je celkem jasné. Zkus uplně povolit spojkový poloautomat na těch třech šroubkách co ho drží ke karteru a zkus jestli to furt klouže. A ještě jedna věc...spojka má vliv na to, jestli jde kejvačka nakopnout?
Datum: 19. června 2012 13:27
 Seso! Nemohl bys sehnat/udělat kroužky na "Téčko" na původní výbrus (52mm) a původní píst (takže šířka kroužku 2.5mm)? Nutně je potřebuju a nemůžu to za boha sehnat...:/
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 8:15
 Lepsi pozde, nez vubec  jinak hloubka krouzku musi byt 2mm!
Datum: 20. června 2012 8:15
 jo
Datum: 19. června 2012 15:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 kolecko: jj, CZ 250/471 ma zakladni vrtani 52mm a krouzky 2.5mm silne. Seso: dokazal bys sehnat i krouzky pro 3 vybrus?
Datum: 19. června 2012 15:22
 ja to dodam, ale cekacka max mesic,,je zajem?nebo to je pozde?
Datum: 19. června 2012 14:29
 Nebude to pasovat třeba z 250/471? Ta měly takové kroužky pokud se nepletu...
Datum: 19. června 2012 13:28
Jméno: Tomas
IP: uživatel13985
 Zdravím draci, mám problém s mustangem 23!! Za žádnou cenu nemůžu udržet volnoběh!! Jsem z toho úplně bezradnej zkusil jsem snad úplně všechno! volnoběžná tryska nemá skoro žádnej vliv! vyměnil jsem karburátor z jinýho pincka a stejně pořád!!! nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 16:47
Jméno: Tomas
IP: uživatel6480
 právě, že tam je úplně novej výbrus s pístem a krouřkama! Přetěsnit to u kolínka ke karburátoru mě taky napadlo, ale nic!! Úbec to nechápu, co s tím může být.
Datum: 20. června 2012 16:47
 Ok když jsi vyměnil karbec tak tam nehledej chybu, přetěsni kolínko u válce a karburátoru, zhoď hlavu a nahmatej schodek na válci, pkud bude tak novej výbrus nebo jen kroužeky .. hlavu vyčistit a zbrousit tak aby dosedala, zhodit komplet zapalování a vyměnit gufero a zapalování dát zpět, nastavit předstih a odtrh .. pak zkus rozebrat rychlopal vyčistit a namazat, koupit nový bowden .. v bowdenu musí být vůle, která se šteluje u víčka karburátoru (tím šroubkem co prochází bowden) protože by se ti přidával plyn kdybys otočil řídítky  Víc nevím ...
Datum: 19. června 2012 15:33
 a čo tak zodraté šupátko ?
Datum: 19. června 2012 15:26
 přetěsni to mezi válcem a kolínkem karbecu a mezi kolínkem karbecu a karbecem... za to níc nedáš asi to přisává někde faleš
Datum: 19. června 2012 14:09
Jméno: marek
IP: uživatel3219
 Tak když píše že nemože seřídit
Datum: 19. června 2012 13:21
 Co třeba ten volnoběh seřídit?
Datum: 19. června 2012 12:09
Jméno: Marek
IP: uživatel3219
 Výbrus? Nebo aspon krouzky... podle mne to nemá tlaky...
Datum: 19. června 2012 10:07
 Čago draci... Dotaz- má Jawa 350/634 spínač na neutrál ? Motor 633 bez poloautomatu( vypínání spojky ve tvaru T , BIZON).....Díky za rady.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 21:57
Datum: 19. června 2012 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 má hned u sek. kolečka
Datum: 19. června 2012 16:14
Jméno: ladas
IP: uživatel5727
 Zdravím všechny,co může způsobovat tzv. dušení (sotva se točí ) motoru v nízkých otáčkách u Jawy 21 ??Přitom při volnoběhu jde do otáček parádně a na 3.rychlostní stupeň vyjede dobře i táhlé kopce
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 10:33
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 třeba velkej předstih nebo bohatá směs
Datum: 21. června 2012 10:33
Jméno: Zdeněk
IP: uživatel10827
 Zdravím
Koupil jsem pionýra 21 a zprovoznuji ho. Stál pry 2 roky. Dal jsem novou svíčku, nové těsnění do kohoutku (tekl), hadičku. Byl už skoro večer a na vyčištění karburátoru už nebyl čas.. Ale nedalo mi to a roztlačil jsem ho. Normálně chytnul ale skoro vubec nejel jen na jedničku. Volnoběh úplně v pohodě. PAk jsem si ale všimnul, že z plovákové komory valí benzín jak o život i při nastartovaném motoru. Myslíte, že pionýr jede tak málo kvůli tomu? Zítra vyčistím karburátor a seřídim hladinu. Otec mi říká, že karburátor se seřídí a už nepoteče.. ale že prý spíš bude chtít novej výbrus..  vím že to není drahé ale mrzí mě to.. snad to bude tím karburátorem. Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 23:37
 vezmeš cin pajku vyčistiš a zapajiš taky sem to delaval  a ješte slouži
Datum: 18. června 2012 23:37
 plovak se nedal nastvit na typu 555, 550, 05 u 50ccm .. a deravim plovakem to taky može byt
Datum: 18. června 2012 23:35
Jméno: Zdeněk
IP: uživatel10827
 Díky za rady! Zítra vyčistím a vše nastavím.. ani nevím, jestli tam je ten karburátor s tím plíškem na nastavení hladiny.. vím že u nějakých karburátorů to nastavovat nešlo.. Snad nebude v děravej plovák  to by tím taky mohlo bejt že?
Datum: 18. června 2012 22:55
 Je to karburátorem tim že z něj valí benzín se ulejvá motor, nastavhladinu a mělo by to být OK
Datum: 18. června 2012 22:47
 je to možny že to je tim... sundej hlavu pistem zajed co nejvic dovnitř a na začatku valce asi 5mm jestli je schod tak by mel met vybrus nebo vyčisti vyfuk moje 50/555 stala 10-15 roku a bylo to všechno vyfukem hesky to bručelo ale netahlo jenom na 1. a to jelo ani ne 10km/h
Datum: 18. června 2012 22:45
 že jsem tak smělý, je možné nastartovat 250/353 bez baterky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 9:30
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Smělý chlapče bez baterky pojede, ale s akumulátorem pojede také...
Datum: 20. června 2012 9:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pojede na roztlačení
Datum: 19. června 2012 16:15
 mě na čz 175/477 jela bez ni byla tam ale byla uplne mrtva ani dioda se na nu nerožla tak sem ju tam nechal a vždycky sem to žduchl a jel sem
Datum: 18. června 2012 22:52
 Pokud je vše jak má tak půjde roztlačit ne našlápnout
Datum: 18. června 2012 22:41
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Ahoj Seso, promin že otravuju, ale chci se zeptat kdy bude ten kit na Robíka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 5:43
 strasne se to zdrzelo,,ale snad uz ve ctvrtek na sklade,,sorac
Datum: 19. června 2012 5:43
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 ahoj, čím to je když nastartuju mustanga kousek s ním popojedu(50m) a a pak se ukucká trysky svíce čistá. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 8:27
 Já bych spíš řekl že blbě dotejká benzín do karburátoru. Vždycky nateče plovákovka, ty jí za 50m vyjedeš a chvilku trvá než zas nateče a takhle pořád do kola...
Datum: 19. června 2012 8:27
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 nemáš špatnou tepelnou hodnotu svíčky ?
Datum: 18. června 2012 22:19
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdarte draci. jáké dráty mám použít k přepletení bubnu na CZ 175(hranatá) na ráfek 21? A kde je mám sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 16:29
 myslím že to je problém jdou tam snad jen ze soutěžního libenáka anebo jen s bubnem kejva..uživatel monty z jawamanie ti poradí co a jak ...nebo na monty jawa cz...ale bylo to dost složite.....jedine řešení snad bylo sehnat kolo z čz trail....uvidíš co ti poví
Datum: 19. června 2012 16:29
Jméno: jawa 350/638
IP: uživatel11323
 Zdravím, mám dotaz ohledně převodového oleje, jestli je lepší PP80 nebo PP90, u 638 bývá se spojkou problém, tak co vy na to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 21:28
 u 638 až 640 je se spojkou problém právě díky její skvělé konstrukci  ... mistři ji moc nedořešily.
Datum: 18. června 2012 21:28
Jméno: martin
IP: uživatel13658
 zdar ja osobně dávám do své kyvačky pp90 už léta a nemám problém
Datum: 18. června 2012 20:44
 Čau draci čím se dá stáhnout primární kolečko z klikovky?Stahovát nemám.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 21:23
Jméno: vena40
IP: uživatel12708
 zdar ja to pokaždy beru mont pakou a pokaždy mi vystřelí ani bych nepoškodil nejak kartery žadna díra se mi zatim nepovedla
Datum: 18. června 2012 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 parkrát se mi ho podařilo sundat montpákou,ale musíš dávat bacha a šikovně si to podložit dřevem aby jsi nevykousl karter a válec z 05 poznáš že má odost menší přepouštěcí kanálky
Datum: 18. června 2012 20:31
 A ještě jstli se můžu zeptat jak poznám válec z 05 od 20,21,23??
Datum: 18. června 2012 19:05
 Když nemáš stahovák, tak si ho zrob...
Datum: 18. června 2012 18:54
Jméno: Danča
IP: uživatel6155
 Čau draci,mám dotaz....mám pincka a nastartuju stojím na místě třeba 3 minuty a OK,potom ho zdechnu dojdu za chvíli a za boha ho nemůžu nastartovat...musím to roztlačit 12a to taky nechytne hned ale nakonec chytne ..čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 19:44
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Klasika u pincka. Při startování zahřátýho motoru ho naklon napravo a chytne raz dva
Datum: 19. června 2012 19:44
Jméno: pepa
IP: uživatel13174
 možná líp nastavit ale třeba jen funguje to že teplý pio huř chytá musí se při nakopavaní naklonit na stranu karbece ..je to nejaký nedodělek protože je to napsáno i v návodu že se teplej má pro snažší spuštění naklonit...skus třeba to pomuže víc jak složitě ladit
Datum: 19. června 2012 17:58
Jméno: cpivo
IP: uživatel13984
 Zdravím, mohl by mi někdo prosím vyfotit na jawě 50/21 ten pantík co drží sedlo? Kousek mi toho chybí a rád bych to dodělal.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 20:13
Jméno: jon
IP: uživatel12505
Datum: 18. června 2012 20:13
Jméno: cpivo
IP: uživatel13984
 jojo, přesně to..
Datum: 18. června 2012 19:06
Jméno: jon
IP: uživatel12505
 mysliš na rámu ?
Datum: 18. června 2012 18:41
 zdar mam takový problém-na fichtlovi se mi pálí žárovky jak přední tak zadní jak kdyby tam šlo víc jak 6V nemáte s tím někdo zkušenost?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2012 21:51
Jméno: j
IP: uživatel14098
 ja mam ve předu 35 na 35 W v zadu diody 12V ze zadního světla z auta a nic nehoří
Datum: 08. července 2012 21:51
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No pokud je to všechno dobře zapojené, tak s tím zkušenost mám.. jedná se o přiliš dobře nabuzené magnety rotoru. Prostě se tenhle kousek povedl víc než měl... potom jedině použít regulaci napětí (omezovač přepětí), nebo sežeň jinej - vyšeptalej rotor...
Datum: 20. června 2012 23:03
 ja jo nevim čim to bylo protože mě to nikdo neřkl tak sem dal do zadu na 12v a bylo všechno v pořadku
Datum: 18. června 2012 17:52
|



|