Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau chci si upravit rám z jawy nebo čezety nevim přesne ešte ho nemám doma obsah 125 ccm chtel bych upravit přední vidlici jesli by tam šla dát ze simsona nebo tam musim nechat puvodní kdyžtak nejakou jinou co by tam pasovala
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 21:16
 ok tk díky za rady se určite ešte ozvu
Datum: 25. června 2012 21:16
 To nevim, nechal bych původní vidle...
Datum: 25. června 2012 21:03
 já go nikdy nedelal od strejce by sme si pucil stahováky to by snima urcite udella i zacatecník , no a ešte k tý vidlice přece jen me zajímá jesli by na tendle rám šla dát ta vidlice jesli tam sou taky potřrba visoustřužit redukce misek jako na 50 , nebo nejaká jiná uprava
Datum: 25. června 2012 21:00
 Pokud bude klika KO tak se zrepasovat musí no...GO uděláš doma v pohodě...
Datum: 25. června 2012 20:58
 třeba bych to zvládl dma udelat , myslíš že je potřeba vimenovat i kliku ?
Datum: 25. června 2012 20:54
 Tak jak řikam, za práci litra a pak materiál, což je další třeba 3000....
Datum: 25. června 2012 20:50
 on tam má nakonci napsáno + cena ložisek býbrusu gufer , já myslim že by to mohl dát za 1000 chce to mu ais zavolat
Datum: 25. června 2012 20:50
 Pozor, cena těch 1100kč je za práci, vem si kolik budou stát ložiska, spojka, primár, klika, výbrus...
Datum: 25. června 2012 20:47
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/16625425/GO-motoru.php tady bych mu to dal a on by to zgeneralkoval za 1000 , do lesa a polní cesty mam tu i dost rovinek tam bych to kalil a v zatačkách to asi pojede pomalu a do kopce taky no
Datum: 25. června 2012 20:42
 No generálka tě vyjde tak na 4tis podle mě. Pak ten zgenerálkovanej motor dáš do mašiny, která bude jezdit v terénu, tzn pomalu a pod velkym zatíženim...no nic moc teda. Pak si připočti nějaký drapáky, blatníky atd. A motorku záleží jestli chceš na dráhu nebo jenom tak do lesa... kup si třeba nějakou podobnou mrchu, udělá to daleko víc práce v terénu než utahaná kejvačka, je to sice taky stará vrána ale něto to ještě určitě najede. http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/624817-mtx-125.html
Datum: 25. června 2012 20:34
 a co by si doporučil konkretne ty za motorku crossovou za nakej rozumnej peníz , já ten motor do toho rámu chci zgenerálkovat tk to by potom jelo parádne
Datum: 25. června 2012 20:25
 No...vzhledem k tomu že do toho asi stejně přijde nějakej utahanej kejvačkovej motor, tak to stejně nemá cenu řešit, nalej novej olej do původních a je to. Musim tě předem upozornit že je lepší vzít pár peněz a koupit raději nějaký bezpapírový DTčko, MTXko nebo tak něco. Úpravy kejvaček do terénu jsou podle mě uplně na hovno...ale to už je věc každýho
Datum: 25. června 2012 20:18
 no do terenu me zajímá jesli stačí vidlice ta co tam je nebo je lepší nejaká jiná
Datum: 25. června 2012 20:12
 Rám z kejvačky? Na co bys o prosimtě chtěl upravovat?
Datum: 25. června 2012 20:06
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 čau chci se zeptat nevíte jestli ten chlápek co jezdí po burzách a nabuzuje magneta dokáže nabudit i magneto z 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 12:08
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 No nic ve zlém a proč se ptáš nás a nezeptáš se přímo jeho, co vím tak má normálně telefonní číslo kam se mu dá zavolat
Datum: 26. června 2012 12:08
 Přátelé mám na Mustangu nově výbrus a budu zajíždět.Jak mi doporučíte co nejlépe motor zajet?Kolik mám řeďit benzín,jak stroj honit,kolik km mám zajíždět než bude stroj připraven k plnému výkonu  díky za zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 12:40
 Křoviňák, sekačka, simson, varina, motorovka jsou něco jinýho protože mají horní jehličkové ložisko narozdíl od pionýra, který má bronzové pouzdro a proto se maže víc !! Do pionýra max 1:40 to je horní hranice .. dál bych nešel .. k dotazu: zajížděl bych zhruba 500 km, jehla na třetí zářez, samozřejmost je čistý karburátor a vzduchový filtr .. zezačátku snažit se jezdit v jednom a kopcům se vyhýbat, a dávat přestávky, poměr 1:25 ..
Datum: 26. června 2012 12:40
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 do 2taktů např. do sekačky do křovŇáku taky leju 1:50
Datum: 26. června 2012 11:55
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 did by to jezdilo pomalu na olej kdyz je 1:30
Datum: 26. června 2012 11:52
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 jo to je divný že to řiká expert že 1:50 a mý kámoši taky jezdí na 1:50 a eště se nám nezadřel a jede jako novej
Datum: 26. června 2012 11:50
 to je blbost když v manualu je pásno normál 1:30 a záběh 1:25, 1:40 UŽ JE HOROZNĚ MÁLO OLEJE. !!!! VYPRDNĚTE SE NA TO KDO CO ŘÍKAL ŘIDTE SE PODLE MANUÁLU A JE TO .
Datum: 26. června 2012 11:27
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 hele nechci vám do toho kecat ale ja mam pionýra a eště sem nedelal výbrus a jezdim na olej s benzínem 1:50 A JEDEN ZNÁMEJ OPRAVOVAL PIONÝRY A ŘIKAL MI ŽE MU TAM NĚKDO PŘIVEZ PIO. ŽE MU NEJEDE A SKOUŠEL VŠECHNO MOŽNÝ A NAKONEC TAM DAL JINEJ BENZÝN 1:50 A JELO TO .
Datum: 26. června 2012 9:15
 5stovkovej výbrus stačí zajet 50km a to tak že dáš víc oleje a zbytečně to nepřetáčíš
Datum: 25. června 2012 22:33
 Stači 1:33 v záběhu,já tak jezdím a ještě sem nezadřel..
Datum: 25. června 2012 21:48
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 pionýr 1:40 seš jasnej zadřeš, pio má jezdit v záběhu 1:20 -25, po záběhu 1:30 -33 snese i 1:40 ale , bronz už naříká
Datum: 25. června 2012 21:44
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Podle mě je to 1:25 moc protože to nestíhá spalovat a moc to dýmí. Já bych ředil 1:33-1:40. To 1:40 by bylo asi nejlepší.
Datum: 25. června 2012 21:38
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Ahoj, palivo 1:25 -20 dle uvážení  , jehla 3 z vrchu, první nádrž lechtat plyn, časté zastávky na vychladnutí, roviny, další nádrže nepřetáčet, nepodtáčet motor, nebrzdit motorem, přestávky,
záleží jak těsný máš výbrus...kolika kruhový píst ... alespoň dodržovat pět nádrží, pak naložit, měnit často otáčky, ale pořád 1:25 cca po 7 nádrži to musí letět, musíš to cítit jak se motor povoluje a podle toho jezdit... jakmile ucítíš že se motor utahuje tak zastavit, nechat vychladnout .. tak to robím já a v poho .... snad jsem na nic nezapoměl ....
Datum: 25. června 2012 21:26
 Ředit asi 1:25 nebo 1:33 jezdit pomalu,nikam to nehnat a jezdit po rovinách na trojku ať se píst přizpůsobí válci zajíždět asi 500 km(udáváno v příručce)
Datum: 25. června 2012 21:21
 cau draci je moc práce kdyš se dává na fíka vydlice ze simpsona ..? jestly tam sedijou mysky .? nebo seto musí převařovat .? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2012 15:30
 No tak na technické neprojdeš  tohle se dává na fichtly které jsou na lítání po poli nebo na závody
Datum: 18. července 2012 15:30
Jméno: Jeryk
IP: uživatel10178
 A když tam dám tu vidlici ze Simsona, tak co na to řeknou na technické ?
Datum: 25. června 2012 21:53
 Sory,misky se nesoustruží,jen se mezi ně dá redukce
Datum: 25. června 2012 19:25
Datum: 25. června 2012 19:24
Jméno: adam
IP: uživatel14018
 co byste mi doporučili simsona nebo mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 7:38
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jasně jedině Mustanga, je rozhodně lepší než ta srágora z NDR, to že má Sifon větší výkon je nesmysl, jediná výhoda je čtyřkvalt, ale je zas vyvážená spolehlivostí a jednoduchostí Mustanga a pohodovou dostupností náhradních dílů. Když budeš mít Mustanga v dobrym stavu tak tě žádnej sifon nedá, navíc za cenu jednoho Simsona máš super Mustanga a ještě jednoho na díly :o)
Datum: 26. června 2012 7:38
 já mám simsona a neměnil bych  , na cestu fakt parádní, pohodlný a obratný; mustanga bych bral spíše z nostalgie a nehnal bych ho tak
Datum: 25. června 2012 23:18
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 mustanga bych bral. Je lepší na údržbu a když sa ti neco zkazí tak to lehce opravíš ale jak sa ti zkazí simson tak si v koncích. Ty bezkontaktové zapalování sa serů a jsou tam aj ty tyristory a to sa taky sere
Datum: 25. června 2012 21:42
 Simsona ber .. soused má SR50 (skůtr) a motor po poctivé GO tak 100 km zajeto a to jede jak čert fakt od pincka rozdíl.. bratranec má Enduro a taky paráda pohodlné. dobré tlumiče, pevnější rám, silnější motor, čtyřkvalt, baterka, blinkry, kontrolky, lepší kola, rozeta a řetěz uložené v gumě, brzdové světla .. nevýhoda je ta elektrika je v tom bordel a je složitá ale pokud vše zkontroluješ vyměníš špatné dráty a konektory tak to pojede .. další nevýhoda nádrž, má 2 nepropojené komory a další je cena, lidi fakt nevěděj co za to chtít .. za cca 25 let starou motorku v jakž takž stavu s papírama 10 000 a výš .. mustanga koupíš za 4000 s papírama v dobrým stavu .. a ND na mustanga jsou levnější a je jich víc ale pokud máš peníze jdi do simsona
Datum: 25. června 2012 20:47
 Simák když jezdí, tak to nemá konkurence.. pohodlíčko, 4q, blinkry a nesmysly, ale jak se ti to jednou začne srát, tak máš o zábavu vystaráno... než najdeš v tom kabelobordelu chybu... se pěkně zapotíš. Ta elektrika by šlaa udělat 100x lépe, ale hold soudruzi z NDR se asi nudili
Datum: 25. června 2012 20:25
 Já bych ti poradil Simsona,má větší výkon než Mustang,lepší tlumiče a je to čtyřkvalt...
Datum: 25. června 2012 19:28
 záleží co od toho chceš.Pokud jezdit někde do školy,práce apod tak Simsona,ale pokud chceš mít klasiku tak mustanga je to takové nostalgie no.Já měl Simsona v 16 do 18 a pohoda jezdil pořád.Pak jsem ho prodal a koupil auto.Dnes je mi 26 a pořídil jsem si Mustanga kterého dávám do kupy.Je to pro mě klasika která mě bere
Datum: 25. června 2012 18:48
 Sám mám mustanga. Ale příště bych šel do simsona.. Je pohodlnější, má dobrý tlumiče, blinkry, lepší převodovku, bezkontakt zápalko.
Datum: 25. června 2012 18:24
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 ROZHODNE SIMSONA JE DALEKO LEPSI NEZ MUSTANG
Datum: 25. června 2012 18:11
 msutanga
Datum: 25. června 2012 17:54
 Asi Simsona...
Datum: 25. června 2012 17:37
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 hele mohu se zeptat od kolika let je řidičák na fichtla na jawa 50/20 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 17:48
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Kolikrát tato otázka tady ještě zazní?? ...
Datum: 25. června 2012 17:48
 hele od 16ti...
Datum: 25. června 2012 17:31
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 čau fichtlaři prosil bych aby mi nekdo poradil jakou svičku mam dat do fichtla ( jawa 50/20 ) ?mam tam svičku PAL N15y A na tu kdyz jezdim cca pul hodky tak to ma mensi vykon a kdyz se to pokusim nakopnout tak nechytne a kdyz jezdim cca 15 min. tak se mi to v poho povede nakopnou. NEVITE CIM TO JE ? JAKOU SVICKU ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 19:51
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 je pal n7 chladnější než pal n15y ???
Datum: 25. června 2012 19:51
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 ŠKODA ŽE SE UZ DNESKA PALKY NEVYRÁBÍ
Datum: 25. června 2012 19:49
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 ok skusim n15c a kdyz se bude přehřívat tak skusim n14c
Datum: 25. června 2012 19:48
 Ve všech strojích kromě Yamahy jezdim na Brisk N15C a se svíčkama neni nejmenší problém...
Datum: 25. června 2012 19:41
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 dyštak mi napiš jestli mas pionýra ( jawa 50/20 ) na jakou ti to jezdi, mozna ze by mi to jezdilo i na jinou kdyby sem přešteloval eletriku myslim např. předtich atd. jinak motor novy , nova cívka a kabel ke svíčce a fajfku sem tam dal ze stadiona kterej je v nepojizdnim stavu
Datum: 25. června 2012 19:37
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 sorry u tý patnácky nápis : brisk super n15yc
Datum: 25. června 2012 19:33
 Samozřejmě jsem měl na mysli elektrody svíčky po nějaké době chodu motoru, abych si udělal představu o vyštelování karburátoru atd...
Datum: 25. června 2012 19:31
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 bílou , byla nová napis: brisk super n 17c a u 15 ky : brisk super n15y
Datum: 25. června 2012 19:27
 Jakou barvu má ta svíčka?
Datum: 25. června 2012 19:18
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 na 15 tku to blblo a na 17 ku to nechytlo ani po roztlačení
Datum: 25. června 2012 19:08
 Nejelo znamená co? Že to nešlo natočit nebo že to blblo?
Datum: 25. června 2012 18:53
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 skusim uz sem tam skousel dat brisk 15yc , brisk 17c A na ty to nejelo
Datum: 25. června 2012 18:50
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 dřive to jezdilo na brisk n17c ale jednou sem takle jel a najednou se to zadusilo a chciplo a za boha se mi to nepovedlo rotlacit tak sem pak sesteloval eletriku dal tam pal n15y a je to jako bejk
Datum: 25. června 2012 18:48
 Já bych vzal fungl novou N15C a skusil to...
Datum: 25. června 2012 18:48
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 jo ta palka byla nová
Datum: 25. června 2012 18:46
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 jo ta palka byla nová mam 3 palky 2 n15y a 1 n7 a jede my to líp na n15y ale jakmile se to zahřeje tak to ma mensi vykon
Datum: 25. června 2012 18:45
 jo ale 17 nejsou jenom brisk. Mas ruzny značky. Mě fík taky jezdil jenom na jednu svíčku. 17 to byla.. zkousel sem 4 15 a ani za boha
Datum: 25. června 2012 18:40
 Jenom technickej dotaz...ta palka byla nová?
Datum: 25. června 2012 18:35
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 jestli myslis brisk n17c tak na tu my to jede este hůř ale na tu palku kdyz je to studeny tak to jede v poho a jakmile je to ohřátý tak to má malej výkon
Datum: 25. června 2012 18:32
 zkus 17
Datum: 25. června 2012 17:54
Jméno: DandyVFR
IP: uživatel14017
 ZDAR DRACI
nezapomeňte si dávat kokosy na hlavu!!! O víkendu jsem viděl borce, co vezl na Mustangovi 3 malé děti, ani pilot a hlavně ani děti neměli přilbu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 22:17
Jméno: vv
IP: uživatel13045
 Každý svého štěstí strůjce...
Datum: 25. června 2012 22:17
 hlavne aby takovy kokoti meli na sobe alespon reflexni vesty
Datum: 25. června 2012 20:13
Jméno: Jawa
IP: uživatel9970
 Ahoj, dostal jsem od známého na opravu Jawu 555 že jim prý nejde seřídit předstih. Tak jsem se na to koukl a zjistil jsem že tam mají zapalování a magneto z Jawy 21. Magneto na kliku nejde narazit až ke kolíčku. Máte s tím nějakou zkušenost? Mám to z vnitřní strany magneta ubrousit nebo mám zbrousit ten kužel na klice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 22:47
Jméno: Fero
IP: uživatel14021
 Tak jak je známo na pio 20-23 pasuje zápalko z pařeza(to stím menším průměrem rotoru). Ale z pio na pařeza to nejde. Vem si ty zapalování a dojde ti to draku..
Datum: 25. června 2012 22:47
 asi roznejtovanej čep klikovky
Datum: 25. června 2012 20:50
 A čim to drhne? Kužel je podle mě stejnej...
Datum: 25. června 2012 18:17
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdar draci, nevíte kde by se dalo vycentrovat kolo na jawu 350 ? Mám tam všechny špice povolený.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 16:27
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 OK dik, zkusim to. Byl jsem v pneuservisu a tam to nedělaj.
Datum: 25. června 2012 16:27
 V cykloservise to někdy dělaji...
Datum: 25. června 2012 16:15
Jméno: Tom75
IP: uživatel1723
 Čus draci potřebuju poradit ohledně rozměru ráfku na čž 175/487.V manuálu je napsáno přední - 1,60 x 18´´ a zadní 1,85 x 18´´ .Mno těch 1,60 to je v palcích nebo jako to myslí ???Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 14:01
 Je to v palcích...
Datum: 25. června 2012 14:01
 Zdravím všechny Fichtláky a Babeťáky a který se mnou budou mít trochu trpělivosti.....mám babetu 207/356 r.v. 1983, je od nova v rodině, tak jsem jí vytáhl ze stodoly dal trochu do pucu, koupil jsem nové bovdeny,řetěz ,rozběhové čelisti,startovací čel.rozetu 39zubů,pakny a spoustu dalších věcí :.......chytá na tak zvaně na drcnutí a stojí třeba měsíc, to je všechno v poho, jede krásně docela i rychle, ale po rovině a mírného kopce a kdy začíná problém:..... jedu po silnici po rovině a přijde větší a třeba krátký kopec, přestane tahnout jako se zastaví, začnou se zvedat otáčky a začne prokluzovat, někdy stačí dvakrát třikrát šlápnout rozběhne se a jede dál ale někdy hlavně cesta tipu, rovina, táhlý kopec bez šlápnutí to nejde,kdybych nešlápl jako umře.......stačily by třeba jenom kroužky? výbrus tam nikdy nebyl dělán....moc a moc díky za pomoc...............myslím si,jako padesátka by mohlo kopce trošku brát.........ještě jednou díky......Roman
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 19:29
 Tohle mi taky dělala, dal jsem to na výbrus a jede suprově, nebo je možné že se spojky musí trochu opotřebovat...
Datum: 26. června 2012 19:29
Jméno: Roman
IP: uživatel14016
 díky moc všem za rady, jdu na to...........rn
Datum: 26. června 2012 9:23
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 taky by to mohli dělat klouzající čelisti když jsem daval na babettu 210 nove tak mě to taky nechtělo ubec jezdit a tak po 10 km co jsem ujel rychlostí 20km/h si sedli a začalo to teprve jezdit
Datum: 25. června 2012 15:51
Jméno: roman
IP: uživatel12689
 zkus si přitáhnout spojku
Datum: 25. června 2012 14:29
 no tak sundej hlavu a projed prstem po vnitřní straně válce, pokud u konce válce (směrem k hlavě) bude znatelný schodek, tak to bude chtít výbrus tj celou pístní sadu. Pokud to nebude tak hrozné tak vyměň jen kroužky.Po výměně kroužku dej trochu víc oleje, jak vyjedeš jednu nádrž tak už pak míchej normál .
Datum: 25. června 2012 12:22
 Ahoj draci. Jawa 21. mam problem s dusenim. Kdyz frcim do kopce a mam vysoke otacky tak jede. ale jak trosku uberu a chci pridat tak se zadusi a chvilku trva nez se vzpamatuje. Trosku pomuze kdyz zmacknu cepak na karbecu. Hladinu jsem steloval. nadrz vycistena cca pred mesicem. benzin doteka. trisky ciste, ¨Zarazi me ze na vysoke otacky do kopce jede. ale jak uberu treba kvuli spatnemu terenu a pridam tak skoro zastavim. prosim o radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 23:01
 Tak jsem vycistil palivovej filtr. posunul jehlu co nejniz a bez filtru (mam sportovni z fichtl kramku) to jede super. s filtrem hur. ale vynechavani je temer pryc.
Datum: 25. června 2012 23:01
 Hele kompletně vyčisti karbec ( trycky zkrátka všechno ) a dej si na hadičku benzínovej filtr ... jinak už nevím
Datum: 25. června 2012 14:44
Jméno: P
IP: uživatel13971
 Zdravim nevite jaky material je misto korku na spojovy lamele na druhym vobrazku.
http://www.motokuba.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=52&Itemid=235
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 14:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 čemu říkáte drahé?? má někdo zkušenost jak to funguje??
Datum: 26. června 2012 14:16
 Jiřin mam to doma takže vím a měký to moc není
a nevim co by dělala guma na oložení spojky ještě jsem to neviděl
Datum: 26. června 2012 14:08
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Není to ferodo. Je to nějaká směs gumy a dalších přísad, lepí se to na stará ozubená kola a je to celistvý kroužek bez mezer. Jeden chlap to prodával na burze a bylo to hodně drahý, a na omak hodně měkký (víc než korek).
Datum: 25. června 2012 16:29
 No ten motor teda vypadá. Nemám rád takové renovace kde je vše vyleštěno tak že je to novější než když to bylo nové. Ale jinak pěkný
Datum: 25. června 2012 12:25
 Určitě ferodo
Datum: 25. června 2012 11:31
Jméno: honzah
IP: uživatel13216
 žeby ferodo
Datum: 25. června 2012 11:30
 hm... Tak to netuším... Docela mě to taky zajímá
Datum: 25. června 2012 6:40
 Zdeavím všechny fichtláky. mám problém se zatesnenim hlava-válec porad podfukuje poskozeni stycnych ploch není výrazné dotahuji křížem podložky mám a závity dost dlouhé lapovat jsem to skoušel a nepomohlo hermetik jsem taky skoušel ale 30 kilometru a bylo po něm no už nevi mco s tím jsem bezradný :-/ moc děkuju za jakekoliv rady.. jezdím s tím do školy a jak to jede a hřeje se to no prote nic jineho tomu neni uz jsem skusil vše, fichtlum zdar!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 21:58
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zkus tam dat těsnění je to takový plechový kroužek to by mělo pomoct
Datum: 25. června 2012 21:58
 dekuju hosi hlavne za odkaz aspon vim ze mam shánet pastu a nepiplat se s tim tak nejak kutilsky  as to budu kupovat koupím hrubou a jemnou tu strední bych vysadil protoze hliník je hodne poddajný a ta jemná ho sama po chvilce prace zarovná  opravdu dekuju za rady aspon vim kam se priste obrátit
Datum: 24. června 2012 22:38
 Jde to i silichromem + kapka oleje... Ale je to na dýl než s tou pastou na ventily.
Datum: 24. června 2012 22:32
Datum: 24. června 2012 22:06
 Tak jim naser a kup to jinde, já kupuju 65kč za krabičku
Datum: 24. června 2012 22:04
 ale ta cena.. chteli po me 500  (( no uvidim kdyztak ohnu tatku  on na to mtaky rajtoval tak rad prispeje si myslim tak dik zatim.. nech to jezdí! já se v tom pohrabu s ksusim to sehnat tu pastu
Datum: 24. června 2012 21:27
 No takle bych to asi nedělal. Koupí se zabrušovací pasta na ventily v mototechně, dvě pixly - jemný a hrubý druh. Tim hrubym to zbrousíš tak nějak do roviny, pak vyčistíš, a jemnym druhem to dopasuješ na přesno...
Datum: 24. června 2012 21:24
 No a jakým zpusobem ja to delam ze tam jemne spony s flexi s olejem na hlavu a trosku na valec dam to na sebe a kroutim je to dobře?..
Datum: 24. června 2012 21:18
 Víc zabrousit, to by bylo aby to netěsnilo...
Datum: 24. června 2012 21:11
Jméno: Honza
IP: uživatel14013
 Ahoj draci. Zatím jsem se tu dočet vše, co mě zajímalo, ale teď se potřebuju zeptat na indukční cívku. Dělal jsem komplet novou elektriku na Jawě 21 a zapojil ji podle schématu. Indučka má očíslované svorky 1 a 15 a ta je ukostřená. Jenže původně jsem tam měl ukostřenou 1 a taky to jelo a dokonce to i líp startovalo. Dají se tyhle dva kontakty prohodit, případně dá se tím cívka nějak odpálit? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 15:36
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 rozdíl v tom skoro neni, když to zapojíš obráceně, tak si od napětí na svíčce odečteš napětí v síti motorky, a 6V se v nějakejch 15kV docela ztratí a velkej vliv mít nebude..
Datum: 25. června 2012 15:36
Jméno: marvel
IP: uživatel13602
 to je upe jedno kde to maš ukostřene fik je střidavy proud
Datum: 24. června 2012 22:04
 při přehození se mi dělali pecky na kladívkách
Datum: 24. června 2012 19:56
 Prohodit se sice dají, ale viděl bych chybu jinde. Jako předstih apod..
Datum: 24. června 2012 19:15
 zdravim chlapi.Koupil jsem si na mustanga komplet nove kola a ted jsem to zacal davat do kupy.Problem je v tom ze se mi zda ze rozeta ma nejakou vuli kdyz za ni vezmu tak se cca 5mm pohybuje je to normalni nebo tam neco nesedi?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 15:37
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 ano je to normální, rozeta tam neni na fest..
Datum: 25. června 2012 15:37
 čepy na rozetě 3 ks v otvorech v kole.je to normální i u nové rozety nebo tam se to ani nehne?
Datum: 24. června 2012 23:37
 čep v rozetě a nebo čep v středu kola má vůli?
Datum: 24. června 2012 20:29
 v čepech má i nová rozeta vůli?
Datum: 24. června 2012 20:08
 A kde je ta vůle?
Datum: 24. června 2012 18:32
Jméno: TomasP
IP: uživatel14011
 Zdravím,rnmám fichtla, motor pár km po výbrusu údajně, jinak celkem hrozný stav, vyměnil jsem si lanka atd... Nyní bych ho chtěl poladit na závody (nejspíše kros) koupil jsem 9zubé kolečko, ferodo spojku - co nyní koupit, ale za nějakou rozumnou cenu ... Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 18:53
Jméno: TomasP
IP: uživatel14011
 Ten ficht byl celkem našrot, měl jsem ho zadarmo, proto přestavba na kros, co jsem koukal přestavenej stojí 6 tis, to do toho nedám... proto se prám na rady co nejlevnější... A na "krásu" mám druhého fichtla, na kterém už 2 roky makám
Datum: 25. června 2012 18:53
Jméno: martin
IP: uživatel13920
 Radil bych ti koupit si něco už trochu upravenýho a neničit fichtla kterej se dá zrenovovat. A prodat tohle ať máš peníze
Datum: 25. června 2012 15:11
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 cau hele chystam motor na zavod do paky (24H) .. mate nejake rady jak co udelat abych na jednom motoru odjel co nejvice kol ? .. a jeste mam
dat mezi bloky tesneni nebo silikon (cerveny) ? spis papir ne ? .. dik za jakoukoliv radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 17:13
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Pokud chceš naprostou jistotu a nevadí ti, že při půlení se ti těsnění roztrhá, tak můžeš použít papír s tenoučkou vrstvou silikonu.
Datum: 24. června 2012 17:13
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 heůe ty drážky na rotoru jak po nich nejezdí uhlíky (myslim ty na tom většim průměru ) ty musí být taky čisté ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 12:10
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Můj pionýr má uhlíky pouze ve výfuku, říká se tomu karbon a od toho je tam zasviněný všecko, takže podle mě to čistý být nemusí páč to v pohodě jezdí... leda bys měl na mysli úplně jiný uhlíky na úplně jiné motorce a zapoměls napsat jaké
Datum: 26. června 2012 12:10
|



|