slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  485  486  487  488  489  490  491  492  493  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau chci si upravit rám z jawy nebo čezety nevim přesne ešte ho nemám doma obsah 125 ccm chtel bych upravit přední vidlici jesli by tam šla dát ze simsona nebo tam musim nechat puvodní kdyžtak nejakou jinou co by tam pasovala odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok tk díky za rady se určite ešte ozvu
 
 
Datum: 25. června 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nevim, nechal bych původní vidle...
 
 
Datum: 25. června 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já go nikdy nedelal od strejce by sme si pucil stahováky to by snima urcite udella i zacatecník , no a ešte k tý vidlice přece jen me zajímá jesli by na tendle rám šla dát ta vidlice jesli tam sou taky potřrba visoustřužit redukce misek jako na 50 , nebo nejaká jiná uprava
 
 
Datum: 25. června 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud bude klika KO tak se zrepasovat musí no...GO uděláš doma v pohodě...
 
 
Datum: 25. června 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba bych to zvládl dma udelat , myslíš že je potřeba vimenovat i kliku ?
 
 
Datum: 25. června 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jak řikam, za práci litra a pak materiál, což je další třeba 3000....
 
 
Datum: 25. června 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on tam má nakonci napsáno + cena ložisek býbrusu gufer , já myslim že by to mohl dát za 1000 chce to mu ais zavolat
 
 
Datum: 25. června 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pozor, cena těch 1100kč je za práci, vem si kolik budou stát ložiska, spojka, primár, klika, výbrus...
 
 
Datum: 25. června 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://motorky.bazos.cz/inzerat/16625425/GO-motoru.php tady bych mu to dal a on by to zgeneralkoval za 1000 , do lesa a polní cesty mam tu i dost rovinek tam bych to kalil a v zatačkách to asi pojede pomalu a do kopce taky no
 
 
Datum: 25. června 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No generálka tě vyjde tak na 4tis podle mě. Pak ten zgenerálkovanej motor dáš do mašiny, která bude jezdit v terénu, tzn pomalu a pod velkym zatíženim...no nic moc teda. Pak si připočti nějaký drapáky, blatníky atd. A motorku záleží jestli chceš na dráhu nebo jenom tak do lesa... kup si třeba nějakou podobnou mrchu, udělá to daleko víc práce v terénu než utahaná kejvačka, je to sice taky stará vrána ale něto to ještě určitě najede. http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/624817-mtx-125.html
 
 
Datum: 25. června 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co by si doporučil konkretne ty za motorku crossovou za nakej rozumnej peníz , já ten motor do toho rámu chci zgenerálkovat tk to by potom jelo parádne
 
 
Datum: 25. června 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No...vzhledem k tomu že do toho asi stejně přijde nějakej utahanej kejvačkovej motor, tak to stejně nemá cenu řešit, nalej novej olej do původních a je to. Musim tě předem upozornit že je lepší vzít pár peněz a koupit raději nějaký bezpapírový DTčko, MTXko nebo tak něco. Úpravy kejvaček do terénu jsou podle mě uplně na hovno...ale to už je věc každýho
 
 
Datum: 25. června 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no do terenu me zajímá jesli stačí vidlice ta co tam je nebo je lepší nejaká jiná
 
 
Datum: 25. června 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rám z kejvačky? Na co bys o prosimtě chtěl upravovat? :-)
 
 
Datum: 25. června 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
čau chci se zeptat nevíte jestli ten chlápek co jezdí po burzách a nabuzuje magneta dokáže nabudit i magneto z 555? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
No nic ve zlém a proč se ptáš nás a nezeptáš se přímo jeho, co vím tak má normálně telefonní číslo kam se mu dá zavolat :-)
 
 
Datum: 26. června 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přátelé mám na Mustangu nově výbrus a budu zajíždět.Jak mi doporučíte co nejlépe motor zajet?Kolik mám řeďit benzín,jak stroj honit,kolik km mám zajíždět než bude stroj připraven k plnému výkonu :-D díky za zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Křoviňák, sekačka, simson, varina, motorovka jsou něco jinýho protože mají horní jehličkové ložisko narozdíl od pionýra, který má bronzové pouzdro a proto se maže víc !! Do pionýra max 1:40 to je horní hranice .. dál bych nešel .. k dotazu: zajížděl bych zhruba 500 km, jehla na třetí zářez, samozřejmost je čistý karburátor a vzduchový filtr .. zezačátku snažit se jezdit v jednom a kopcům se vyhýbat, a dávat přestávky, poměr 1:25 ..
 
 
Datum: 26. června 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
do 2taktů např. do sekačky do křovŇáku taky leju 1:50
 
 
Datum: 26. června 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
did by to jezdilo pomalu na olej kdyz je 1:30 :-D
 
 
Datum: 26. června 2012 11:52
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
jo to je divný že to řiká expert že 1:50 a mý kámoši taky jezdí na 1:50 a eště se nám nezadřel a jede jako novej
 
 
Datum: 26. června 2012 11:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je blbost když v manualu je pásno normál 1:30 a záběh 1:25, 1:40 UŽ JE HOROZNĚ MÁLO OLEJE. !!!! VYPRDNĚTE SE NA TO KDO CO ŘÍKAL ŘIDTE SE PODLE MANUÁLU A JE TO .
 
 
Datum: 26. června 2012 11:27
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
hele nechci vám do toho kecat ale ja mam pionýra a eště sem nedelal výbrus a jezdim na olej s benzínem 1:50 A JEDEN ZNÁMEJ OPRAVOVAL PIONÝRY A ŘIKAL MI ŽE MU TAM NĚKDO PŘIVEZ PIO. ŽE MU NEJEDE A SKOUŠEL VŠECHNO MOŽNÝ A NAKONEC TAM DAL JINEJ BENZÝN 1:50 A JELO TO .
 
 
Datum: 26. června 2012 9:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5stovkovej výbrus stačí zajet 50km a to tak že dáš víc oleje a zbytečně to nepřetáčíš :-D
 
 
Datum: 25. června 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stači 1:33 v záběhu,já tak jezdím a ještě sem nezadřel..
 
 
Datum: 25. června 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
pionýr 1:40 seš jasnej zadřeš, pio má jezdit v záběhu 1:20 -25, po záběhu 1:30 -33 snese i 1:40 ale , bronz už naříká :-)
 
 
Datum: 25. června 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Podle mě je to 1:25 moc protože to nestíhá spalovat a moc to dýmí. Já bych ředil 1:33-1:40. To 1:40 by bylo asi nejlepší.
 
 
Datum: 25. června 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj, palivo 1:25 -20 dle uvážení :-), jehla 3 z vrchu, první nádrž lechtat plyn, časté zastávky na vychladnutí, roviny, další nádrže nepřetáčet, nepodtáčet motor, nebrzdit motorem, přestávky, záleží jak těsný máš výbrus...kolika kruhový píst ... alespoň dodržovat pět nádrží, pak naložit, měnit často otáčky, ale pořád 1:25 cca po 7 nádrži to musí letět, musíš to cítit jak se motor povoluje a podle toho jezdit... jakmile ucítíš že se motor utahuje tak zastavit, nechat vychladnout .. tak to robím já a v poho .... snad jsem na nic nezapoměl ....
 
 
Datum: 25. června 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ředit asi 1:25 nebo 1:33 jezdit pomalu,nikam to nehnat a jezdit po rovinách na trojku ať se píst přizpůsobí válci zajíždět asi 500 km(udáváno v příručce)
 
 
Datum: 25. června 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci je moc práce kdyš se dává na fíka vydlice ze simpsona ..? jestly tam sedijou mysky .? nebo seto musí převařovat .? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2012 15:30
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak na technické neprojdeš :-D tohle se dává na fichtly které jsou na lítání po poli nebo na závody :-D
 
 
Datum: 18. července 2012 15:30
 
 
 
 
Jméno: Jeryk      IP: uživatel10178    
A když tam dám tu vidlici ze Simsona, tak co na to řeknou na technické ?
 
 
Datum: 25. června 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sory,misky se nesoustruží,jen se mezi ně dá redukce
 
 
Datum: 25. června 2012 19:25
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. června 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel14018    
co byste mi doporučili simsona nebo mustanga? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 7:38
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jasně jedině Mustanga, je rozhodně lepší než ta srágora z NDR, to že má Sifon větší výkon je nesmysl, jediná výhoda je čtyřkvalt, ale je zas vyvážená spolehlivostí a jednoduchostí Mustanga a pohodovou dostupností náhradních dílů. Když budeš mít Mustanga v dobrym stavu tak tě žádnej sifon nedá, navíc za cenu jednoho Simsona máš super Mustanga a ještě jednoho na díly :o)
 
 
Datum: 26. června 2012 7:38
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám simsona a neměnil bych :-), na cestu fakt parádní, pohodlný a obratný; mustanga bych bral spíše z nostalgie a nehnal bych ho tak :-D
 
 
Datum: 25. června 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
mustanga bych bral. Je lepší na údržbu a když sa ti neco zkazí tak to lehce opravíš ale jak sa ti zkazí simson tak si v koncích. Ty bezkontaktové zapalování sa serů a jsou tam aj ty tyristory a to sa taky sere
 
 
Datum: 25. června 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Simsona ber .. soused má SR50 (skůtr) a motor po poctivé GO tak 100 km zajeto a to jede jak čert fakt od pincka rozdíl.. bratranec má Enduro a taky paráda pohodlné. dobré tlumiče, pevnější rám, silnější motor, čtyřkvalt, baterka, blinkry, kontrolky, lepší kola, rozeta a řetěz uložené v gumě, brzdové světla .. nevýhoda je ta elektrika je v tom bordel a je složitá ale pokud vše zkontroluješ vyměníš špatné dráty a konektory tak to pojede .. další nevýhoda nádrž, má 2 nepropojené komory a další je cena, lidi fakt nevěděj co za to chtít .. za cca 25 let starou motorku v jakž takž stavu s papírama 10 000 a výš .. mustanga koupíš za 4000 s papírama v dobrým stavu .. a ND na mustanga jsou levnější a je jich víc ale pokud máš peníze jdi do simsona
 
 
Datum: 25. června 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Simák když jezdí, tak to nemá konkurence.. pohodlíčko, 4q, blinkry a nesmysly, ale jak se ti to jednou začne srát, tak máš o zábavu vystaráno... než najdeš v tom kabelobordelu chybu... se pěkně zapotíš. Ta elektrika by šlaa udělat 100x lépe, ale hold soudruzi z NDR se asi nudili :-)
 
 
Datum: 25. června 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych ti poradil Simsona,má větší výkon než Mustang,lepší tlumiče a je to čtyřkvalt...
 
 
Datum: 25. června 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží co od toho chceš.Pokud jezdit někde do školy,práce apod tak Simsona,ale pokud chceš mít klasiku tak mustanga je to takové nostalgie no.Já měl Simsona v 16 do 18 a pohoda jezdil pořád.Pak jsem ho prodal a koupil auto.Dnes je mi 26 a pořídil jsem si Mustanga kterého dávám do kupy.Je to pro mě klasika která mě bere
 
 
Datum: 25. června 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sám mám mustanga. Ale příště bych šel do simsona.. Je pohodlnější, má dobrý tlumiče, blinkry, lepší převodovku, bezkontakt zápalko.
 
 
Datum: 25. června 2012 18:24
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
ROZHODNE SIMSONA JE DALEKO LEPSI NEZ MUSTANG
 
 
Datum: 25. června 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
msutanga
 
 
Datum: 25. června 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi Simsona...
 
 
Datum: 25. června 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
hele mohu se zeptat od kolika let je řidičák na fichtla na jawa 50/20 ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 17:48
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Kolikrát tato otázka tady ještě zazní?? ...
 
 
Datum: 25. června 2012 17:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele od 16ti...
 
 
Datum: 25. června 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
čau fichtlaři prosil bych aby mi nekdo poradil jakou svičku mam dat do fichtla ( jawa 50/20 ) ?mam tam svičku PAL N15y A na tu kdyz jezdim cca pul hodky tak to ma mensi vykon a kdyz se to pokusim nakopnout tak nechytne a kdyz jezdim cca 15 min. tak se mi to v poho povede nakopnou. NEVITE CIM TO JE ? JAKOU SVICKU ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
je pal n7 chladnější než pal n15y ???
 
 
Datum: 25. června 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
ŠKODA ŽE SE UZ DNESKA PALKY NEVYRÁBÍ
 
 
Datum: 25. června 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
ok skusim n15c a kdyz se bude přehřívat tak skusim n14c
 
 
Datum: 25. června 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ve všech strojích kromě Yamahy jezdim na Brisk N15C a se svíčkama neni nejmenší problém...
 
 
Datum: 25. června 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
dyštak mi napiš jestli mas pionýra ( jawa 50/20 ) na jakou ti to jezdi, mozna ze by mi to jezdilo i na jinou kdyby sem přešteloval eletriku myslim např. předtich atd. jinak motor novy , nova cívka a kabel ke svíčce a fajfku sem tam dal ze stadiona kterej je v nepojizdnim stavu
 
 
Datum: 25. června 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
sorry u tý patnácky nápis : brisk super n15yc
 
 
Datum: 25. června 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozřejmě jsem měl na mysli elektrody svíčky po nějaké době chodu motoru, abych si udělal představu o vyštelování karburátoru atd...
 
 
Datum: 25. června 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
bílou , byla nová napis: brisk super n 17c a u 15 ky : brisk super n15y
 
 
Datum: 25. června 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakou barvu má ta svíčka?
 
 
Datum: 25. června 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
na 15 tku to blblo a na 17 ku to nechytlo ani po roztlačení
 
 
Datum: 25. června 2012 19:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejelo znamená co? Že to nešlo natočit nebo že to blblo?
 
 
Datum: 25. června 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
skusim uz sem tam skousel dat brisk 15yc , brisk 17c A na ty to nejelo
 
 
Datum: 25. června 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
dřive to jezdilo na brisk n17c ale jednou sem takle jel a najednou se to zadusilo a chciplo a za boha se mi to nepovedlo rotlacit tak sem pak sesteloval eletriku dal tam pal n15y a je to jako bejk
 
 
Datum: 25. června 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych vzal fungl novou N15C a skusil to...
 
 
Datum: 25. června 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
jo ta palka byla nová
 
 
Datum: 25. června 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
jo ta palka byla nová mam 3 palky 2 n15y a 1 n7 a jede my to líp na n15y ale jakmile se to zahřeje tak to ma mensi vykon
 
 
Datum: 25. června 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ale 17 nejsou jenom brisk. Mas ruzny značky. Mě fík taky jezdil jenom na jednu svíčku. 17 to byla.. zkousel sem 4 15 a ani za boha
 
 
Datum: 25. června 2012 18:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenom technickej dotaz...ta palka byla nová?
 
 
Datum: 25. června 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
jestli myslis brisk n17c tak na tu my to jede este hůř ale na tu palku kdyz je to studeny tak to jede v poho a jakmile je to ohřátý tak to má malej výkon
 
 
Datum: 25. června 2012 18:32
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus 17
 
 
Datum: 25. června 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: DandyVFR      IP: uživatel14017    
ZDAR DRACI nezapomeňte si dávat kokosy na hlavu!!! O víkendu jsem viděl borce, co vezl na Mustangovi 3 malé děti, ani pilot a hlavně ani děti neměli přilbu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: vv      IP: uživatel13045    
Každý svého štěstí strůjce...
 
 
Datum: 25. června 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavne aby takovy kokoti meli na sobe alespon reflexni vesty :-(
 
 
Datum: 25. června 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel9970    
Ahoj, dostal jsem od známého na opravu Jawu 555 že jim prý nejde seřídit předstih. Tak jsem se na to koukl a zjistil jsem že tam mají zapalování a magneto z Jawy 21. Magneto na kliku nejde narazit až ke kolíčku. Máte s tím nějakou zkušenost? Mám to z vnitřní strany magneta ubrousit nebo mám zbrousit ten kužel na klice? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: Fero      IP: uživatel14021    
Tak jak je známo na pio 20-23 pasuje zápalko z pařeza(to stím menším průměrem rotoru). Ale z pio na pařeza to nejde. Vem si ty zapalování a dojde ti to draku..
 
 
Datum: 25. června 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi roznejtovanej čep klikovky
 
 
Datum: 25. června 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A čim to drhne? Kužel je podle mě stejnej...
 
 
Datum: 25. června 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Zdar draci, nevíte kde by se dalo vycentrovat kolo na jawu 350 ? Mám tam všechny špice povolený. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
OK dik, zkusim to. Byl jsem v pneuservisu a tam to nedělaj.
 
 
Datum: 25. června 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V cykloservise to někdy dělaji...
 
 
Datum: 25. června 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: Tom75      IP: uživatel1723    
Čus draci potřebuju poradit ohledně rozměru ráfku na čž 175/487.V manuálu je napsáno přední - 1,60 x 18´´ a zadní 1,85 x 18´´ .Mno těch 1,60 to je v palcích nebo jako to myslí ???Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 14:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to v palcích...
 
 
Datum: 25. června 2012 14:01
 
 
 
 
Jméno: romaxi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny Fichtláky a Babeťáky a který se mnou budou mít trochu trpělivosti.....mám babetu 207/356 r.v. 1983, je od nova v rodině, tak jsem jí vytáhl ze stodoly dal trochu do pucu, koupil jsem nové bovdeny,řetěz ,rozběhové čelisti,startovací čel.rozetu 39zubů,pakny a spoustu dalších věcí :.......chytá na tak zvaně na drcnutí a stojí třeba měsíc, to je všechno v poho, jede krásně docela i rychle, ale po rovině a mírného kopce a kdy začíná problém:..... jedu po silnici po rovině a přijde větší a třeba krátký kopec, přestane tahnout jako se zastaví, začnou se zvedat otáčky a začne prokluzovat, někdy stačí dvakrát třikrát šlápnout rozběhne se a jede dál ale někdy hlavně cesta tipu, rovina, táhlý kopec bez šlápnutí to nejde,kdybych nešlápl jako umře.......stačily by třeba jenom kroužky? výbrus tam nikdy nebyl dělán....moc a moc díky za pomoc...............myslím si,jako padesátka by mohlo kopce trošku brát.........ještě jednou díky......Roman odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: corny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle mi taky dělala, dal jsem to na výbrus a jede suprově, nebo je možné že se spojky musí trochu opotřebovat...;-)
 
 
Datum: 26. června 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel14016    
díky moc všem za rady, jdu na to...........rn
 
 
Datum: 26. června 2012 9:23
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
taky by to mohli dělat klouzající čelisti když jsem daval na babettu 210 nove tak mě to taky nechtělo ubec jezdit a tak po 10 km co jsem ujel rychlostí 20km/h si sedli a začalo to teprve jezdit
 
 
Datum: 25. června 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel12689    
zkus si přitáhnout spojku :-D
 
 
Datum: 25. června 2012 14:29
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak sundej hlavu a projed prstem po vnitřní straně válce, pokud u konce válce (směrem k hlavě) bude znatelný schodek, tak to bude chtít výbrus tj celou pístní sadu. Pokud to nebude tak hrozné tak vyměň jen kroužky.Po výměně kroužku dej trochu víc oleje, jak vyjedeš jednu nádrž tak už pak míchej normál . :-)
 
 
Datum: 25. června 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: Barva      E-mail:      IP: uživatel13607    
Ahoj draci. Jawa 21. mam problem s dusenim. Kdyz frcim do kopce a mam vysoke otacky tak jede. ale jak trosku uberu a chci pridat tak se zadusi a chvilku trva nez se vzpamatuje. Trosku pomuze kdyz zmacknu cepak na karbecu. Hladinu jsem steloval. nadrz vycistena cca pred mesicem. benzin doteka. trisky ciste, ¨Zarazi me ze na vysoke otacky do kopce jede. ale jak uberu treba kvuli spatnemu terenu a pridam tak skoro zastavim. prosim o radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 23:01
 
 
 
 
Jméno: Barva      E-mail:      IP: uživatel13607    
Tak jsem vycistil palivovej filtr. posunul jehlu co nejniz a bez filtru (mam sportovni z fichtl kramku) to jede super. s filtrem hur. ale vynechavani je temer pryc.
 
 
Datum: 25. června 2012 23:01
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
Hele kompletně vyčisti karbec ( trycky zkrátka všechno ) a dej si na hadičku benzínovej filtr ... jinak už nevím
 
 
Datum: 25. června 2012 14:44
 
 
 
 
Jméno: P      IP: uživatel13971    
Zdravim nevite jaky material je misto korku na spojovy lamele na druhym vobrazku. http://www.motokuba.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=52&Itemid=235 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
čemu říkáte drahé?? má někdo zkušenost jak to funguje??
 
 
Datum: 26. června 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jiřin mam to doma takže vím a měký to moc není a nevim co by dělala guma na oložení spojky ještě jsem to neviděl
 
 
Datum: 26. června 2012 14:08
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Není to ferodo. Je to nějaká směs gumy a dalších přísad, lepí se to na stará ozubená kola a je to celistvý kroužek bez mezer. Jeden chlap to prodával na burze a bylo to hodně drahý, a na omak hodně měkký (víc než korek).
 
 
Datum: 25. června 2012 16:29
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ten motor teda vypadá. Nemám rád takové renovace kde je vše vyleštěno tak že je to novější než když to bylo nové. Ale jinak pěkný
 
 
Datum: 25. června 2012 12:25
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě ferodo :-)
 
 
Datum: 25. června 2012 11:31
 
 
 
 
Jméno: honzah      IP: uživatel13216    
žeby ferodo :-D
 
 
Datum: 25. června 2012 11:30
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hm... Tak to netuším... Docela mě to taky zajímá :-P
 
 
Datum: 25. června 2012 6:40
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel4620    
Zdeavím všechny fichtláky. mám problém se zatesnenim hlava-válec porad podfukuje poskozeni stycnych ploch není výrazné dotahuji křížem podložky mám a závity dost dlouhé lapovat jsem to skoušel a nepomohlo hermetik jsem taky skoušel ale 30 kilometru a bylo po něm no už nevi mco s tím jsem bezradný :-/ moc děkuju za jakekoliv rady.. jezdím s tím do školy a jak to jede a hřeje se to no prote nic jineho tomu neni uz jsem skusil vše, fichtlum zdar!!! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zkus tam dat těsnění je to takový plechový kroužek to by mělo pomoct
 
 
Datum: 25. června 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel4620    
dekuju hosi hlavne za odkaz aspon vim ze mam shánet pastu a nepiplat se s tim tak nejak kutilsky :-) as to budu kupovat koupím hrubou a jemnou tu strední bych vysadil protoze hliník je hodne poddajný a ta jemná ho sama po chvilce prace zarovná ;-) opravdu dekuju za rady aspon vim kam se priste obrátit :-)
 
 
Datum: 24. června 2012 22:38
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde to i silichromem + kapka oleje... Ale je to na dýl než s tou pastou na ventily. :-)
 
 
Datum: 24. června 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zabrus to jak ti radí tou pastou, 500 to je opravdu hodně to musela bejt nějaké velké balení, malé balení co postačuje na spoustu hlav koupíš do 50kč, viz. odkaz http://www.zbozi.cz/?q=zabru%C5%A1ovac%C3%AD%20pasta&typ=nabidky&seradit=nejlevnejsi
 
 
Datum: 24. června 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jim naser a kup to jinde, já kupuju 65kč za krabičku :-)
 
 
Datum: 24. června 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel4620    
ale ta cena.. chteli po me 500 :-((( no uvidim kdyztak ohnu tatku :-D on na to mtaky rajtoval tak rad prispeje si myslim tak dik zatim.. nech to jezdí! já se v tom pohrabu s ksusim to sehnat tu pastu ;-)
 
 
Datum: 24. června 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No takle bych to asi nedělal. Koupí se zabrušovací pasta na ventily v mototechně, dvě pixly - jemný a hrubý druh. Tim hrubym to zbrousíš tak nějak do roviny, pak vyčistíš, a jemnym druhem to dopasuješ na přesno...
 
 
Datum: 24. června 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel4620    
No a jakým zpusobem ja to delam ze tam jemne spony s flexi s olejem na hlavu a trosku na valec dam to na sebe a kroutim je to dobře?.. ;-)
 
 
Datum: 24. června 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Víc zabrousit, to by bylo aby to netěsnilo...
 
 
Datum: 24. června 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14013    
Ahoj draci. Zatím jsem se tu dočet vše, co mě zajímalo, ale teď se potřebuju zeptat na indukční cívku. Dělal jsem komplet novou elektriku na Jawě 21 a zapojil ji podle schématu. Indučka má očíslované svorky 1 a 15 a ta je ukostřená. Jenže původně jsem tam měl ukostřenou 1 a taky to jelo a dokonce to i líp startovalo. Dají se tyhle dva kontakty prohodit, případně dá se tím cívka nějak odpálit? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 15:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
rozdíl v tom skoro neni, když to zapojíš obráceně, tak si od napětí na svíčce odečteš napětí v síti motorky, a 6V se v nějakejch 15kV docela ztratí a velkej vliv mít nebude..
 
 
Datum: 25. června 2012 15:36
 
 
 
 
Jméno: marvel      IP: uživatel13602    
to je upe jedno kde to maš ukostřene fik je střidavy proud
 
 
Datum: 24. června 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při přehození se mi dělali pecky na kladívkách
 
 
Datum: 24. června 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Prohodit se sice dají, ale viděl bych chybu jinde. Jako předstih apod..
 
 
Datum: 24. června 2012 19:15
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim chlapi.Koupil jsem si na mustanga komplet nove kola a ted jsem to zacal davat do kupy.Problem je v tom ze se mi zda ze rozeta ma nejakou vuli kdyz za ni vezmu tak se cca 5mm pohybuje je to normalni nebo tam neco nesedi?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 15:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
ano je to normální, rozeta tam neni na fest..
 
 
Datum: 25. června 2012 15:37
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čepy na rozetě 3 ks v otvorech v kole.je to normální i u nové rozety nebo tam se to ani nehne?
 
 
Datum: 24. června 2012 23:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čep v rozetě a nebo čep v středu kola má vůli?
 
 
Datum: 24. června 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v čepech má i nová rozeta vůli?
 
 
Datum: 24. června 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kde je ta vůle?
 
 
Datum: 24. června 2012 18:32
 
 
 
 
Jméno: TomasP      IP: uživatel14011    
Zdravím,rnmám fichtla, motor pár km po výbrusu údajně, jinak celkem hrozný stav, vyměnil jsem si lanka atd... Nyní bych ho chtěl poladit na závody (nejspíše kros) koupil jsem 9zubé kolečko, ferodo spojku - co nyní koupit, ale za nějakou rozumnou cenu ... Díky za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: TomasP      IP: uživatel14011    
Ten ficht byl celkem našrot, měl jsem ho zadarmo, proto přestavba na kros, co jsem koukal přestavenej stojí 6 tis, to do toho nedám... proto se prám na rady co nejlevnější... A na "krásu" mám druhého fichtla, na kterém už 2 roky makám :-D
 
 
Datum: 25. června 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13920    
Radil bych ti koupit si něco už trochu upravenýho a neničit fichtla kterej se dá zrenovovat. A prodat tohle ať máš peníze
 
 
Datum: 25. června 2012 15:11
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
cau hele chystam motor na zavod do paky (24H) .. mate nejake rady jak co udelat abych na jednom motoru odjel co nejvice kol ? .. a jeste mam dat mezi bloky tesneni nebo silikon (cerveny) ? spis papir ne ? .. dik za jakoukoliv radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2012 17:13
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Pokud chceš naprostou jistotu a nevadí ti, že při půlení se ti těsnění roztrhá, tak můžeš použít papír s tenoučkou vrstvou silikonu.
 
 
Datum: 24. června 2012 17:13
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
heůe ty drážky na rotoru jak po nich nejezdí uhlíky (myslim ty na tom většim průměru ) ty musí být taky čisté ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 12:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
Můj pionýr má uhlíky pouze ve výfuku, říká se tomu karbon a od toho je tam zasviněný všecko, takže podle mě to čistý být nemusí páč to v pohodě jezdí... leda bys měl na mysli úplně jiný uhlíky na úplně jiné motorce a zapoměls napsat jaké :-D
 
 
Datum: 26. června 2012 12:10
 
<  485  486  487  488  489  490  491  492  493  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 3:34:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu