slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  488  489  490  491  492  493  494  495  496  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tom75      IP: uživatel1723    
Čus draci za nedlouho budu dávat do kupy motor z čž 175 hranatý tak bych potřeboval poradit jak to mám utěsnit,jak to děláte vy,Bud dám jenom tmel a nebo udělám papírový těsnění+ tmel.Tak nevím zas mám strach když dám jenom tmel tak aby nešla potom převodovky ztěžka a zas abych nedal těsnění a nezjistil že hlavní hřídel a předlohová budou mít velkou Axiální vůli.A na co si mám dát pozor při skládání.Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2012 11:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělal jsem si papírový těsnění z hodně tenkého papíru už nevím kolik přesně a jsem spokojen motor ze spoda úplně suchý
 
 
Datum: 22. června 2012 11:41
 
 
 
 
Jméno: Wet      IP: uživatel13529    
Tak tak se silikonem je to skoro kov na kov akorat to vyplni mezerky..
 
 
Datum: 22. června 2012 7:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No...tmel podle mě udělá tak desetinku...zjistil si co vlastně drhne? Jestli předloha nebo hlavní hřídel?
 
 
Datum: 21. června 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsme dělal přesně řadí to pěkně ale musel sjem to nepatrně povoli aby to mělo v§li poněvač se to točilo ztuha,tak i tak ten tmel tam udělá nějakou vůli ne?
 
 
Datum: 21. června 2012 22:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dávam jenom tmel, pokud se nepletu tak origo tam byl taky jenom tmel. Převodovku si slož nanečisto do karterů, kartery k sobě stáhni na dva šrouby, a zkus jestli se to dobře točí a jestli to dobře řadí.
 
 
Datum: 21. června 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau, mám problém u jawy 250/559, vždycky když nastartuji přidám plyn tak se to jen hrozně zadušuje, ale dělá to idykž je to teplé, po nějaké době běhu motoru už je to lepší ale dělá to furt, motor mám po kompletní go od odborníka takež nevím, nemůžete to být zanešeným karburátorem? díky za nějaké rady oravdu se to hrozně zahušuje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: jonik      IP: uživatel7949    
Ahoj, prosím co je toto za trysku v karburátoru dell orto. Myslím tu nejblíže k výstupu z karburátoru a na této fotce nejvíce v levo http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=2558 . K čemu je používána? A také na tomto karburátoru se při povolování štelovacího šroubu bohatosti za volnoběhu při povolování obohacuje nebo ochuzuje směs? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: Tom75      IP: uživatel1723    
Čau draci měnil jsem gufero u svý Čž 175/487 to u spojky,tak jsem to nahřál a vyrazil a vyměnil za nový SKF a pořádně namazal klem dokola i břit a potom nazpátek jsem to taky nahřál a ložiska i s tou srajdou mezi nima jsem dal zchladit a potom jsem to tam jenom naskládal a dobrý.Ten domeček s guferem se nedá nijak přehodit ne? nebo snad jo,na to jsem zapoměl jinak jsem vše udělal dobře ne??Právě to mě vrtá hlavou mno jestli jstem to nějak neobrátil nebo tak ale tak napište vy zkušený odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trochu se v tom ztrácim, píšeš že jsi měnil gufero u spojky(?), pak že jsi cosi schladil a cosi nahřál...no nevim. Domek s guferem pod zapalovánim nemá souměrně vyvrtané otvory pro šrouby, takže myslím že je pouze jedna možnost jak ho dát správně. Kdyžtak poď na chat, pořešíme...
 
 
Datum: 21. června 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, tak se zas ptám tentokrát na vypnutí motoru v návodu k obsluze sem to pochopil tak že mám uzavřít palivovej kohout nechat doběhnout motor na zbytek benzínu a pak teprv otočit páčku do leva.Jak je to dobře a jak to děláte vy?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2012 12:34
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Já buďto vypnu benzím pár metrů před zastavením, nebo hop vypnu a jen pár vteřin nechám motor běžet na vypnutej kohout a pak chcípnu. Může to bejt dobrý třeba při opětovným teplým startu, že se motor neuchčije, když ta hladina bude o něco níž.
 
 
Datum: 22. června 2012 12:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle dělam před delší odstávkou, aby byla plovákovka suchá a nezustal tam olej...
 
 
Datum: 21. června 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já vždycky zavírám kohoutek kousek před barákem, už ani nevím proč, asi síla zvyku :-D ; ale hlavně to bude asi, aby ti nevytekl ten benál a pak si tam pustil "čerstvej" z nádže, jak pojedeš znova :-)
 
 
Datum: 21. června 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálně chcípnu a pak zavřu .. benzín nikdy nevytekl .. ale když si vzpomenu tak třeba 100m od cíle vypnu páčku benzínu .. ale není to nutný
 
 
Datum: 21. června 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
:-D :-D
 
 
Datum: 21. června 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
dělám to jak to píšeš protože se muž stát že benzín co zůstal v karbecu ti vyteče na zem
 
 
Datum: 21. června 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
já teda tohle dělam jen na zimu jinak normoš zastavim a chcipnu to :-)
 
 
Datum: 21. června 2012 19:45
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12708    
zdar draci posral jse mi zavit na simsonu na výfuku jenom kousek začatku a nemužu to tam dat pls porad te mi jinak nejakych 5mm tam je ještě zdravej zavit ale ten začatek je hrozne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2012 17:18
 
 
 
 
Jméno: jarda87      IP: uživatel11501    
ahoj existuje matka na opravu zavitu .tu matku tam nasroubujes i pres ten zniceny zavit uplne v pohode protoze jakto tam sroubujes tak se tam tvori novy zavit a az to zasroubujes do konce tak to tam nechas a nasroubujes rovnou koleno s matkou.tim ti odpadaji veskere starosti
 
 
Datum: 22. června 2012 17:18
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten závit soudruzi z NDR nevymysleli .. často se strhává a mizí, bratranec a soused ho oba měli KO .. moje rada zkusit to upilovat jak píše péro a a za díry ve válci a za tu matici zaháknout dvě pružiny aby se to zpevnilo...
 
 
Datum: 22. června 2012 6:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak ten začátek závitu upiluj
 
 
Datum: 21. června 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, tak si dej do matice nějakou tu podložku (třeba klingeritovou, sice pomalu shoří, ale než to budeš zas povolovat,tak to tam vydrží) a pak to utáhneš v pohodě ;-) , jinak já mám ještě jednu alternativu, ale to je už nákladnější :-D sice se ti to možná párkrát povolí, ale jak se to tam přilepí, tak to bude držet ;-)
 
 
Datum: 21. června 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: JanNoha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus. Chtěl jsem se zeptat, než to budu rozebírat. Mám Jawu 250 panelku a už rok nejela moc čistě - občas zaškubala. Teď když jí nastartuju tak na volnoběh jde čistě, ale když přidám tak se to dusí, ulejvá se svíčka a nakonec to chcípne. Když jsem sundal zapalko tak jsem zjistil že se mi hřídel mele dopředu a dozadu. Ne nahoru a dolu. Takže ložiska by měly být ok. Nevíte kde může být chyba. Díky za Vaše odpovědi. Kenny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 21:59
 
 
 
 
Jméno: JanNoha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuju za odpověď, zkouknu to.
 
 
Datum: 25. června 2012 21:59
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je klika takto volná jsou buď opotřebené vnitřní kroužky ložisek a nebo čepy klikového hřídele.
 
 
Datum: 21. června 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel10333    
čus , mám dotaz co je špatně když mi pionýr chytá krásně za studena ale za tepla ne , díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 15:56
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
špatná tepelná hodnota svíčky
 
 
Datum: 21. června 2012 15:56
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus ho zatepla naklonit na pravou stranu to pomáhá při teplých startech
 
 
Datum: 21. června 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. budu kupovat motorku je to prvni z dokladama co budu met a chcu se zeptat je jak to s přepisem jedu pro to docela dost daleko ( přes 120 km ) neni me ješte 18 možu podepsat kupni smlouvu? a jak to bude s přepisem.. omlouvam se ale všechno je poprve a nevim jak to chodi s tym to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě newní 18 a mám an sebe normál přihlášenýho fichtla i 125tku. Ale asi jinej kraj jinej mrav. Jinak jak to dovezeš tak 1 pojistit 2 evidenčka pak když jedeš pro to 120km tak to bude asi jinej kraj no takže na uřad tak jako tak tam musíš tam to přihlásíš na sebe dostaneš teda novou SPZ no a pak zpátky na pojištovnu si vyřídit novou zelenou kartu. a to je vše. přepis tuším 300 evidenčka 250 aspon u nás nevím jak jinde
 
 
Datum: 21. června 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak uš v to mam domluveny ze stricem všechno vyřidi a necha přepsat na matku a me jako provozovatele
 
 
Datum: 21. června 2012 16:03
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, co mám nalít do motoru za olej? Tet tam je kdo ví jakej a je černej jak kafe. Jo a až ho tam dám tak mužu jezdit normálně??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2012 7:47
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PP80 nebo PP90
 
 
Datum: 24. června 2012 7:47
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no do motoru z pionýra O5?
 
 
Datum: 23. června 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží jaký motor. Pokud 2T tak jak je již zmíněno PP80 nebo PP90. Pokud 4T tak nějaký motorový :-)
 
 
Datum: 21. června 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
PP90 je lepší
 
 
Datum: 21. června 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
převodový 80w nebo 90w
 
 
Datum: 21. června 2012 14:51
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12464    
cus draci je pravda ze kdyz mam ridicak na skupinu T tak prej muzu jezdit na bebette ? a jeste se chci zeptat drive se na babettu platilo vse ale pak se to casem zrusilo a doted se neplatilo nic tak se chci zeptat zda li by to slo ze bych si na babettu koupil tu karticku a zaplatil poviny ruceni jestli by to slo znova udelat? stitek na ni :-)diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
K řidičáku na auto se to nepíše, protože skupina B už v sobě skupinu Am zahrnuje. Důležité je to, co říká vyhláška, né to co řiká učitel. Až tě chytěji tak se budou řídit zákonem a né názorem učitele z autoškoly :-) Takže zase opakuju, najdi si to ve vyhlášce, koukni se do učebnice autoškoly a koukni, na co všechno se skupina T vztahuje. Od roku 2013 je tam vyloženě napsáno, že k Téčku AMko není!. Druhé věc je, co budou dělat policajti při kontrole, teoreticky by to bylo jako když nemáš papíry, prakticky si myslim že by to byo každýmu policajtovi jedno, klučina na babettě neni žádnej pirát silnic...
 
 
Datum: 22. června 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12464    
ale jako lidi si ted kupovali vsichni babetty a skutry ze na nich budou jezdit kdz mame skupinu T a ja se ho ptal jestli kdz udelam papir na traktor tak on mi rikal ze je na malou motorku do 45km/h a ja mu rikam ze ani na auto se to napise do ridicaku a on rikal prej ze se to nepise ani u toho ze voni kdyz te zastavej ze to ani neresej tadyto tk nwm :-)jak to je
 
 
Datum: 22. června 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, Am babetta splňuje, ale dává se k Téčku skupina Am? Já jsem se to v učebnici autoškoly nějak nedočetl, takže si myslim že na té Babetě jezdit nesmíš. Učitele v autoškole zase tak vážně neber, kolikrát v tom maji taky zmatek...
 
 
Datum: 22. června 2012 10:13
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12464    
tk me ten ucitel autoskoly rekl ze babette jezdit muzu ze do 45 km/h tkze am
 
 
Datum: 21. června 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nikde ve vyhlášce jsem nenašel, že by se k Téčku dávalo Amko, takže podle mě na babettě nemůžeš. V novele zákona, která vstoupí v platnost 19.1.2013 je vyloženě napsáno, že Am se k Tčku nedává. Nicméně pokud ten řp už máš, tak bys asi měl vědět na co vlastně je...:-)
 
 
Datum: 21. června 2012 15:57
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12464    
stitek na ni je :-) a tu babettu mam doma :-)
 
 
Datum: 21. června 2012 14:21
 
 
 
 
Jméno: Geogio      IP: uživatel10092    
Svěcení dopravních prostředků Brno-Obřany. Římskokatolická farnost Brno-Obřany zve všechny na svěcení motorek a ostatních dopravních prostředků v neděli 24.6.2012 15.00 hodin. Odkaz a další info zde:rnhttp://farnost-obrany.cz/index.php?page=ohlasky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 14:17
 
 
 
 
Jméno: Georgio      IP: uživatel10092    
 
 
Datum: 21. června 2012 14:17
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci.Mam mustanga po renovaci a ted se rozhoduji zda mam na nadrz dat samolepky jawa nebo napis jawa nastrikat.Co vy na to je to rok 1982.A mam tam dat lemovku (pasek kozeny) pres nadrz?diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Hele bud' je nastříkej podle originálu jako jsou tyto samolepky. V 82 se na tutovku stříkaly tyhlety nápisy jawa jako je ta nálepka . A nebo prostě kup tyhlety nálepky a nalep je tam . Doporučuju potom tu nádrž celou přestříkat Bezbarvým lakem pro lepší Fixaci , páč Benál a nálepka se nebudou mít rádi :-D rnhttp://www.dilyjawa.cz/index.php?p=productsMore&iProduct=864&sName=Nalepka-JAWA-nadrz-mustang-2ks
 
 
Datum: 21. června 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: Sotor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci mam problem s Jawa 350/634 nejde nastartovat, nové svíčky, kladívka, indukční cívky, karburátor vyčištěnej, předstih seřízen, ale nejde nastartovat ani neškytne. Zkoušel jsem i do válce přímo nakapat benzín a NIC. Když zkouším roztláčet ani nestřílí, už nevím co s tím prosím poraďte. Díky předem za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: Jelen      IP: uživatel12352    
podívej se jak máš zapojenou baterku jiskru dává ae skratuje se tak nechytne
 
 
Datum: 21. června 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nepřehodil jsi na zapalování dráty z pravýho na levej válec a obráceně?
 
 
Datum: 21. června 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: sotor      IP: uživatel12371    
jj koukal, jiskru dává
 
 
Datum: 21. června 2012 14:51
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
A kouknul jsi se vůbec, jestli dává na svíčce jiskru?
 
 
Datum: 21. června 2012 11:52
 
 
 
 
Jméno: sotor      IP: uživatel12400    
Jo ještě jsem zapoměl dodat výfuky jsou taky čistý
 
 
Datum: 21. června 2012 11:14
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel6333    
Zdar draci, nevíte jaké tlumiče dát na pionýry, které jsou odolnější než ze Simsona? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2012 14:38
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud ty vidlice ze simsona upravit a nebo zkusit vidlice z nějaké krosky (Yamaha, Honda), každopádně musí pasovat u krku .. blatník dodělat a kolo bud aby tam taky pasovalo z pionýra nebo nějaké lepší ..
 
 
Datum: 22. června 2012 14:38
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo takhle :-) tak ani v tomto pripade bych nedaval pitbike, na pitbike co ma pritulka ty tlumice hrozne ztvrdly a nepruzej,nema to moc velkou vydrz.
 
 
Datum: 21. června 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel6333    
Dík za rady, mám na mysli přední tlumiče.Jaké by byly nejlepší.
 
 
Datum: 21. června 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Jestli chces central tak ten co je na fk ale jestli dvojici tak z jawa 350 poslední generace
 
 
Datum: 21. června 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
pokud chces neco zlepsit taky prosimte nepouzivej tyhle pitbike dily , ktery sou kvalitou pod urovni dilu z fichtla :-D
 
 
Datum: 21. června 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pitbajk ma vetsinou central, to zaprvi, a za druhy origo cinsky tlumice z pitbika jsou pekne na hovno, vetsinou imitace vzduchoveho tlumice a ve finale funguje jen pruzina, hodne praskaj v miste ulozeni.
 
 
Datum: 20. června 2012 23:42
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s pitbike
 
 
Datum: 20. června 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Čau jakou mám koupit svíčku do jawy 21.Já tam mám bosch wr 7 ac a strašně se mě to přehřívá 10km,pak už to nejede a musím čekat až se válec trochu ochladí dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13881    
Tu svíčku co tam máš ty tak ta je teplá takže pokud se ti to přehříva a pak to nechce jet zvolil bych nějakou studenou třeba Brisk N14C... v létě se mi taky fichtl přehříval ale moc to tedka neřeším protože mu dávám eště časté pauzy(je po výbrusu)
 
 
Datum: 20. června 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pužívám NGK na všechny moje motorky je to prostě kvalita mám ji v 487 ročně jezdím kolem 4000 km - nikdy nebyl problém
 
 
Datum: 20. června 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: mana      IP: uživatel4850    
zdar draci, mam Jawu 250 kyvacku ale mam problem s akumulatorem. kdyz ho dam do motorky, zastrcim klicek, tak se mi behem par sekund vybije. možna spatny elektrolyt, spatny akumulator ... co myslite ??? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 23:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Pokud se ti na stole nevybíjí a v motorce ano, jednoznačně je nejaká závada na elektroinstlaci a někde máš svodový proud.
 
 
Datum: 20. června 2012 23:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
mas pojistku? vyndej ho, pripoj na nej zarovku a mer napeti, pripadne ampermetrem mer proud primo v motorce, ale vypada to na vadnej akumulator
 
 
Datum: 20. června 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: Hrubej      E-mail:      IP: uživatel13999    
Nazdar Chlapi, mám problém. Koupil sem si nový šoupátko do karburátoru a omylem sem se starého zbavil. Problém je takový, že od té doby mi přijde že se to dusí směsí (moc bohatá). To šoupátko je normálně koupené, ale vypadá jako obrobek ze soustruhu... měl by někdo nějakou radu? Případně bych měl zájem o originální (zánovní šoupátko). Díki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no tak to chce origo šoupě :-) kamoš to koupil řikal sem mu at to nekupuje stejne to koupil a nechtelo mu to s nim startovat a bylo to o ničem. jestli chceš mam doma krabičku šoupatek
 
 
Datum: 20. června 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
Prosímvás nevážil jste někdy někdo komplet kostru ze simsona s51 ??? potrebuju vědět váhu taty tenhle celek treba bez vidlice :-) http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/ramy/533775-ram-na-simsona.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 14:06
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
tak kolem 15 kilo +-5
 
 
Datum: 21. června 2012 14:06
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mu napiš at to zvaži :-D
 
 
Datum: 20. června 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: rudka      IP: uživatel13997    
cau draci chci se prosim zeptat co patří do poviné výbavy Jawetta Standard? aby mohla vyjet na silnici dík moc za odpověd! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: dvorka      IP: uživatel9482    
vesta už padla
 
 
Datum: 20. června 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. června 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: w      IP: uživatel13045    
vesta určitě ne.. Možná lékárnička a žárovky případně i pojisty a nářadí nutné pro výměnu? nevím...
 
 
Datum: 20. června 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tuším lékarnička a vesta
 
 
Datum: 20. června 2012 19:14
 
<  488  489  490  491  492  493  494  495  496  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.06.2025 0:53:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu