Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Tom75
IP: uživatel1723
 Čus draci za nedlouho budu dávat do kupy motor z čž 175 hranatý tak bych potřeboval poradit jak to mám utěsnit,jak to děláte vy,Bud dám jenom tmel a nebo udělám papírový těsnění+ tmel.Tak nevím zas mám strach když dám jenom tmel tak aby nešla potom převodovky ztěžka a zas abych nedal těsnění a nezjistil že hlavní hřídel a předlohová budou mít velkou Axiální vůli.A na co si mám dát pozor při skládání.Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2012 11:41
 udělal jsem si papírový těsnění z hodně tenkého papíru už nevím kolik přesně a jsem spokojen motor ze spoda úplně suchý
Datum: 22. června 2012 11:41
Jméno: Wet
IP: uživatel13529
 Tak tak se silikonem je to skoro kov na kov akorat to vyplni mezerky..
Datum: 22. června 2012 7:50
 No...tmel podle mě udělá tak desetinku...zjistil si co vlastně drhne? Jestli předloha nebo hlavní hřídel?
Datum: 21. června 2012 22:36
 to jsme dělal přesně řadí to pěkně ale musel sjem to nepatrně povoli aby to mělo v§li poněvač se to točilo ztuha,tak i tak ten tmel tam udělá nějakou vůli ne?
Datum: 21. června 2012 22:29
 Dávam jenom tmel, pokud se nepletu tak origo tam byl taky jenom tmel. Převodovku si slož nanečisto do karterů, kartery k sobě stáhni na dva šrouby, a zkus jestli se to dobře točí a jestli to dobře řadí.
Datum: 21. června 2012 22:27
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau, mám problém u jawy 250/559, vždycky když nastartuji přidám plyn tak se to jen hrozně zadušuje, ale dělá to idykž je to teplé, po nějaké době běhu motoru už je to lepší ale dělá to furt, motor mám po kompletní go od odborníka takež nevím, nemůžete to být zanešeným karburátorem? díky za nějaké rady oravdu se to hrozně zahušuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 21:49
Jméno: jonik
IP: uživatel7949
 Ahoj, prosím co je toto za trysku v karburátoru dell orto. Myslím tu nejblíže k výstupu z karburátoru a na této fotce nejvíce v levo http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=2558 . K čemu je používána? A také na tomto karburátoru se při povolování štelovacího šroubu bohatosti za volnoběhu při povolování obohacuje nebo ochuzuje směs? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 21:43
Jméno: Tom75
IP: uživatel1723
 Čau draci měnil jsem gufero u svý Čž 175/487 to u spojky,tak jsem to nahřál a vyrazil a vyměnil za nový SKF a pořádně namazal klem dokola i břit a potom nazpátek jsem to taky nahřál a ložiska i s tou srajdou mezi nima jsem dal zchladit a potom jsem to tam jenom naskládal a dobrý.Ten domeček s guferem se nedá nijak přehodit ne? nebo snad jo,na to jsem zapoměl jinak jsem vše udělal dobře ne??Právě to mě vrtá hlavou mno jestli jstem to nějak neobrátil nebo tak ale tak napište vy zkušený
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 21:18
 Trochu se v tom ztrácim, píšeš že jsi měnil gufero u spojky(?), pak že jsi cosi schladil a cosi nahřál...no nevim. Domek s guferem pod zapalovánim nemá souměrně vyvrtané otvory pro šrouby, takže myslím že je pouze jedna možnost jak ho dát správně. Kdyžtak poď na chat, pořešíme...
Datum: 21. června 2012 21:18
 ahoj, tak se zas ptám tentokrát na vypnutí motoru v návodu k obsluze sem to pochopil tak že mám uzavřít palivovej kohout nechat doběhnout motor na zbytek benzínu a pak teprv otočit páčku do leva.Jak je to dobře a jak to děláte vy?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2012 12:34
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Já buďto vypnu benzím pár metrů před zastavením, nebo hop vypnu a jen pár vteřin nechám motor běžet na vypnutej kohout a pak chcípnu. Může to bejt dobrý třeba při opětovným teplým startu, že se motor neuchčije, když ta hladina bude o něco níž.
Datum: 22. června 2012 12:34
 Tohle dělam před delší odstávkou, aby byla plovákovka suchá a nezustal tam olej...
Datum: 21. června 2012 21:57
 já vždycky zavírám kohoutek kousek před barákem, už ani nevím proč, asi síla zvyku  ; ale hlavně to bude asi, aby ti nevytekl ten benál a pak si tam pustil "čerstvej" z nádže, jak pojedeš znova
Datum: 21. června 2012 21:38
 normálně chcípnu a pak zavřu .. benzín nikdy nevytekl .. ale když si vzpomenu tak třeba 100m od cíle vypnu páčku benzínu .. ale není to nutný
Datum: 21. června 2012 21:06
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
Datum: 21. června 2012 20:25
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 dělám to jak to píšeš protože se muž stát že benzín co zůstal v karbecu ti vyteče na zem
Datum: 21. června 2012 20:15
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 já teda tohle dělam jen na zimu jinak normoš zastavim a chcipnu to
Datum: 21. června 2012 19:45
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar draci posral jse mi zavit na simsonu na výfuku jenom kousek začatku a nemužu to tam dat pls porad te mi jinak nejakych 5mm tam je ještě zdravej zavit ale ten začatek je hrozne
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2012 17:18
Jméno: jarda87
IP: uživatel11501
 ahoj existuje matka na opravu zavitu .tu matku tam nasroubujes i pres ten zniceny zavit uplne v pohode protoze jakto tam sroubujes tak se tam tvori novy zavit a az to zasroubujes do konce tak to tam nechas a nasroubujes rovnou koleno s matkou.tim ti odpadaji veskere starosti
Datum: 22. června 2012 17:18
 Ten závit soudruzi z NDR nevymysleli .. často se strhává a mizí, bratranec a soused ho oba měli KO .. moje rada zkusit to upilovat jak píše péro a a za díry ve válci a za tu matici zaháknout dvě pružiny aby se to zpevnilo...
Datum: 22. června 2012 6:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak ten začátek závitu upiluj
Datum: 21. června 2012 22:09
 čau, tak si dej do matice nějakou tu podložku (třeba klingeritovou, sice pomalu shoří, ale než to budeš zas povolovat,tak to tam vydrží) a pak to utáhneš v pohodě  , jinak já mám ještě jednu alternativu, ale to je už nákladnější 
sice se ti to možná párkrát povolí, ale jak se to tam přilepí, tak to bude držet
Datum: 21. června 2012 21:31
 Čus. Chtěl jsem se zeptat, než to budu rozebírat. Mám Jawu 250 panelku a už rok nejela moc čistě - občas zaškubala. Teď když jí nastartuju tak na volnoběh jde čistě, ale když přidám tak se to dusí, ulejvá se svíčka a nakonec to chcípne. Když jsem sundal zapalko tak jsem zjistil že se mi hřídel mele dopředu a dozadu. Ne nahoru a dolu. Takže ložiska by měly být ok. Nevíte kde může být chyba. Díky za Vaše odpovědi. Kenny
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 21:59
 Děkuju za odpověď, zkouknu to.
Datum: 25. června 2012 21:59
 Pokud je klika takto volná jsou buď opotřebené vnitřní kroužky ložisek a nebo čepy klikového hřídele.
Datum: 21. června 2012 19:43
Jméno: Pavel
IP: uživatel10333
 čus , mám dotaz co je špatně když mi pionýr chytá krásně za studena ale za tepla ne , díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 15:56
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 špatná tepelná hodnota svíčky
Datum: 21. června 2012 15:56
 Zkus ho zatepla naklonit na pravou stranu to pomáhá při teplých startech
Datum: 21. června 2012 15:16
 Čau draci. budu kupovat motorku je to prvni z dokladama co budu met a chcu se zeptat je jak to s přepisem jedu pro to docela dost daleko ( přes 120 km ) neni me ješte 18 možu podepsat kupni smlouvu? a jak to bude s přepisem.. omlouvam se ale všechno je poprve a nevim jak to chodi s tym to
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 18:21
 mě newní 18 a mám an sebe normál přihlášenýho fichtla i 125tku. Ale asi jinej kraj jinej mrav. Jinak jak to dovezeš tak 1 pojistit 2 evidenčka pak když jedeš pro to 120km tak to bude asi jinej kraj no takže na uřad tak jako tak tam musíš tam to přihlásíš na sebe dostaneš teda novou SPZ no a pak zpátky na pojištovnu si vyřídit novou zelenou kartu. a to je vše. přepis tuším 300 evidenčka 250 aspon u nás nevím jak jinde
Datum: 21. června 2012 18:21
 tak uš v to mam domluveny ze stricem všechno vyřidi a necha přepsat na matku a me jako provozovatele
Datum: 21. června 2012 16:03
 Čau draci, co mám nalít do motoru za olej? Tet tam je kdo ví jakej a je černej jak kafe. Jo a až ho tam dám tak mužu jezdit normálně???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 7:47
 PP80 nebo PP90
Datum: 24. června 2012 7:47
 no do motoru z pionýra O5?
Datum: 23. června 2012 11:05
 Záleží jaký motor. Pokud 2T tak jak je již zmíněno PP80 nebo PP90. Pokud 4T tak nějaký motorový
Datum: 21. června 2012 21:54
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 PP90 je lepší
Datum: 21. června 2012 19:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 převodový 80w nebo 90w
Datum: 21. června 2012 14:51
Jméno: Radek
IP: uživatel12464
 cus draci je pravda ze kdyz mam ridicak na skupinu T tak prej muzu jezdit na bebette ? a jeste se chci zeptat drive se na babettu platilo vse ale pak se to casem zrusilo a doted se neplatilo nic tak se chci zeptat zda li by to slo ze bych si na babettu koupil tu karticku a zaplatil poviny ruceni jestli by to slo znova udelat? stitek na ni  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2012 13:21
 K řidičáku na auto se to nepíše, protože skupina B už v sobě skupinu Am zahrnuje. Důležité je to, co říká vyhláška, né to co řiká učitel. Až tě chytěji tak se budou řídit zákonem a né názorem učitele z autoškoly  Takže zase opakuju, najdi si to ve vyhlášce, koukni se do učebnice autoškoly a koukni, na co všechno se skupina T vztahuje. Od roku 2013 je tam vyloženě napsáno, že k Téčku AMko není!. Druhé věc je, co budou dělat policajti při kontrole, teoreticky by to bylo jako když nemáš papíry, prakticky si myslim že by to byo každýmu policajtovi jedno, klučina na babettě neni žádnej pirát silnic...
Datum: 22. června 2012 13:21
Jméno: Radek
IP: uživatel12464
 ale jako lidi si ted kupovali vsichni babetty a skutry ze na nich budou jezdit kdz mame skupinu T a ja se ho ptal jestli kdz udelam papir na traktor tak on mi rikal ze je na malou motorku do 45km/h a ja mu rikam ze ani na auto se to napise do ridicaku a on rikal prej ze se to nepise ani u toho ze voni kdyz te zastavej ze to ani neresej tadyto tk nwm  jak to je
Datum: 22. června 2012 12:42
 Ano, Am babetta splňuje, ale dává se k Téčku skupina Am? Já jsem se to v učebnici autoškoly nějak nedočetl, takže si myslim že na té Babetě jezdit nesmíš. Učitele v autoškole zase tak vážně neber, kolikrát v tom maji taky zmatek...
Datum: 22. června 2012 10:13
Jméno: Radek
IP: uživatel12464
 tk me ten ucitel autoskoly rekl ze babette jezdit muzu ze do 45 km/h tkze am
Datum: 21. června 2012 21:22
 Nikde ve vyhlášce jsem nenašel, že by se k Téčku dávalo Amko, takže podle mě na babettě nemůžeš. V novele zákona, která vstoupí v platnost 19.1.2013 je vyloženě napsáno, že Am se k Tčku nedává. Nicméně pokud ten řp už máš, tak bys asi měl vědět na co vlastně je...
Datum: 21. června 2012 15:57
Jméno: Radek
IP: uživatel12464
 stitek na ni je  a tu babettu mam doma
Datum: 21. června 2012 14:21
Jméno: Geogio
IP: uživatel10092
 Svěcení dopravních prostředků Brno-Obřany. Římskokatolická farnost Brno-Obřany zve všechny na svěcení motorek a ostatních dopravních prostředků v neděli 24.6.2012 15.00 hodin. Odkaz a další info zde:rnhttp://farnost-obrany.cz/index.php?page=ohlasky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 14:17
Jméno: Georgio
IP: uživatel10092
Datum: 21. června 2012 14:17
 zdar draci.Mam mustanga po renovaci a ted se rozhoduji zda mam na nadrz dat samolepky jawa nebo napis jawa nastrikat.Co vy na to je to rok 1982.A mam tam dat lemovku (pasek kozeny) pres nadrz?diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 22:15
 Hele bud' je nastříkej podle originálu jako jsou tyto samolepky. V 82 se na tutovku stříkaly tyhlety nápisy jawa jako je ta nálepka . A nebo prostě kup tyhlety nálepky a nalep je tam . Doporučuju potom tu nádrž celou přestříkat Bezbarvým lakem pro lepší Fixaci , páč Benál a nálepka se nebudou mít rádi  rnhttp://www.dilyjawa.cz/index.php?p=productsMore&iProduct=864&sName=Nalepka-JAWA-nadrz-mustang-2ks
Datum: 21. června 2012 22:15
 Ahoj draci mam problem s Jawa 350/634 nejde nastartovat, nové svíčky, kladívka, indukční cívky, karburátor vyčištěnej, předstih seřízen, ale nejde nastartovat ani neškytne. Zkoušel jsem i do válce přímo nakapat benzín a NIC. Když zkouším roztláčet ani nestřílí, už nevím co s tím prosím poraďte. Díky předem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 22:47
Jméno: Jelen
IP: uživatel12352
 podívej se jak máš zapojenou baterku jiskru dává ae skratuje se tak nechytne
Datum: 21. června 2012 22:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nepřehodil jsi na zapalování dráty z pravýho na levej válec a obráceně?
Datum: 21. června 2012 14:54
Jméno: sotor
IP: uživatel12371
 jj koukal, jiskru dává
Datum: 21. června 2012 14:51
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 A kouknul jsi se vůbec, jestli dává na svíčce jiskru?
Datum: 21. června 2012 11:52
Jméno: sotor
IP: uživatel12400
 Jo ještě jsem zapoměl dodat výfuky jsou taky čistý
Datum: 21. června 2012 11:14
Jméno: Milan
IP: uživatel6333
 Zdar draci, nevíte jaké tlumiče dát na pionýry, které jsou odolnější než ze Simsona? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2012 14:38
 Bud ty vidlice ze simsona upravit a nebo zkusit vidlice z nějaké krosky (Yamaha, Honda), každopádně musí pasovat u krku .. blatník dodělat a kolo bud aby tam taky pasovalo z pionýra nebo nějaké lepší ..
Datum: 22. června 2012 14:38
 jo takhle  tak ani v tomto pripade bych nedaval pitbike, na pitbike co ma pritulka ty tlumice hrozne ztvrdly a nepruzej,nema to moc velkou vydrz.
Datum: 21. června 2012 21:52
Jméno: Milan
IP: uživatel6333
 Dík za rady, mám na mysli přední tlumiče.Jaké by byly nejlepší.
Datum: 21. června 2012 21:24
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Jestli chces central tak ten co je na fk ale jestli dvojici tak z jawa 350 poslední generace
Datum: 21. června 2012 20:59
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 pokud chces neco zlepsit taky prosimte nepouzivej tyhle pitbike dily , ktery sou kvalitou pod urovni dilu z fichtla
Datum: 21. června 2012 12:24
 pitbajk ma vetsinou central, to zaprvi, a za druhy origo cinsky tlumice z pitbika jsou pekne na hovno, vetsinou imitace vzduchoveho tlumice a ve finale funguje jen pruzina, hodne praskaj v miste ulozeni.
Datum: 20. června 2012 23:42
 s pitbike
Datum: 20. června 2012 22:27
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Čau jakou mám koupit svíčku do jawy 21.Já tam mám bosch wr 7 ac a strašně se mě to přehřívá 10km,pak už to nejede a musím čekat až se válec trochu ochladí dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 21:34
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 Tu svíčku co tam máš ty tak ta je teplá takže pokud se ti to přehříva a pak to nechce jet zvolil bych nějakou studenou třeba Brisk N14C... v létě se mi taky fichtl přehříval ale moc to tedka neřeším protože mu dávám eště časté pauzy(je po výbrusu)
Datum: 20. června 2012 21:34
 pužívám NGK na všechny moje motorky je to prostě kvalita mám ji v 487 ročně jezdím kolem 4000 km - nikdy nebyl problém
Datum: 20. června 2012 20:46
Jméno: mana
IP: uživatel4850
 zdar draci, mam Jawu 250 kyvacku ale mam problem s akumulatorem. kdyz ho dam do motorky, zastrcim klicek, tak se mi behem par sekund vybije. možna spatny elektrolyt, spatny akumulator ... co myslite ??? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 23:01
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Pokud se ti na stole nevybíjí a v motorce ano, jednoznačně je nejaká závada na elektroinstlaci a někde máš svodový proud.
Datum: 20. června 2012 23:01
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 mas pojistku? vyndej ho, pripoj na nej zarovku a mer napeti, pripadne ampermetrem mer proud primo v motorce, ale vypada to na vadnej akumulator
Datum: 20. června 2012 21:01
 Nazdar Chlapi, mám problém. Koupil sem si nový šoupátko do karburátoru a omylem sem se starého zbavil. Problém je takový, že od té doby mi přijde že se to dusí směsí (moc bohatá). To šoupátko je normálně koupené, ale vypadá jako obrobek ze soustruhu... měl by někdo nějakou radu? Případně bych měl zájem o originální (zánovní šoupátko). Díki
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 22:26
 no tak to chce origo šoupě  kamoš to koupil řikal sem mu at to nekupuje stejne to koupil a nechtelo mu to s nim startovat a bylo to o ničem. jestli chceš mam doma krabičku šoupatek
Datum: 20. června 2012 22:26
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 21. června 2012 14:06
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 tak kolem 15 kilo +-5
Datum: 21. června 2012 14:06
 mu napiš at to zvaži
Datum: 20. června 2012 22:28
Jméno: rudka
IP: uživatel13997
 cau draci chci se prosim zeptat co patří do poviné výbavy Jawetta Standard? aby mohla vyjet na silnici dík moc za odpověd!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 21:05
Jméno: dvorka
IP: uživatel9482
 vesta už padla
Datum: 20. června 2012 21:05
Datum: 20. června 2012 19:28
Jméno: w
IP: uživatel13045
 vesta určitě ne.. Možná lékárnička a žárovky případně i pojisty a nářadí nutné pro výměnu? nevím...
Datum: 20. června 2012 19:18
 Tuším lékarnička a vesta
Datum: 20. června 2012 19:14
|



|