slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  504  505  506  507  508  509  510  511  512  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jáááá      IP: uživatel12485    
Ahoj, mám na pionýrovi zápalko z jawy 05... je možné, že by při jeho špatném zapojení motor běžel, ale po čase se zápalko spálilo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2012 23:30
 
 
 
 
Jméno: jáááá      IP: uživatel12485    
No je nefungční a smrdí! Jako když se řeže flexou železo....
 
 
Datum: 04. června 2012 23:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
Moc se mi tomu věřit nechce, když vydrží i zkrat (je to běžné zapojení při zhasnutých světlech). Navíc slovo spálilo vyjadřuje spálení vinutí a to je tak typickej smrad, že bych chtěl od Tebe vědět zda skutečně vinutí smrdí spáleninou (jako např. spálenej motor) že tady tvrdíš že se spálilo.
 
 
Datum: 04. června 2012 8:30
 
 
 
 
Jméno: vocko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, koupil jsem zapalko VAPE na pio, při montáži mám několik problémů, první byl že nešel dotáhnout šroub od rotoru, vyřešeno zkrácením šroubu. Druhý a hlavní problém je, že když nastavím předstih na 1,9mm před horní úvratí pístu (jak píšou v návodu) nejde mi nastavit riska statoru tak aby se kryla s riskou rotoru, risky se kryjí pouze v horní uvrati a to je stator vytočený na maximum. možná to půjde líp pochopit z fotek https://plus.google.com/photos/108988950496879466273/albums/5749879146146208017 nemáte někdo fotku namontovaného zapalka abych mohl porovnat co jsem udělal blbě? nebo nějakou radu moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nerozumím té poznámce co je v grafu u křivky předstihu: "Pozn. Při odpojeném osvětlení je timing posunut do předstihu o 1° až 2° podle otáček motoru." Jak tomu mám rozumět?
 
 
Datum: 03. června 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 03. června 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://bikepics.com/pictures/2127072/ nesrandujte ze neviete nastavit vape :-D
 
 
Datum: 03. června 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: vocko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi neumím číst, návod mám v garáži, zítra se mrknu, díky draci
 
 
Datum: 03. června 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
dwein byl rychlejší
 
 
Datum: 03. června 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
a nemáj bejt náhodou rysky proti sobě v horní uvrati??
 
 
Datum: 03. června 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
pokud si dobře vzpomínám tak v návodu píšou že máš dát píst do hú a k rysce rotoru nastavit stator tak aby se kryly... chápu to tak, že ty dáš píst 1,9 před hú a pak k tomu chceš dát rysku. a to je špatně. jednodušeřečeno - píst nahoře - rysky se kryjí.. potom už si posouváním o milimetry do prava či leva nastavuješ tobě vhodný předstih.
 
 
Datum: 03. června 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: vocko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak stator mám stejně, je možné že bych měl "čudlík" na klice navrtaný jinde?
 
 
Datum: 03. června 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA 05      IP: uživatel12615    
 
 
Datum: 03. června 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
dotaz pro standu... chcu se zeptat prosímtě jak slícuji kanálky na fichtlu ? jestli by jsi mi to mohl poslat na mail aukrocod@seznam.cz budu rád díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2012 18:19
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak psal filip jsem si myslel že to je u karteru ted mi to teprve došlo díkes stando :-D
 
 
Datum: 04. června 2012 18:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13900    
Ano,válec s kartery mužeš slícovat taky,ale tam nebývá tak často problém jako ve válci samotném. Že se těsnění obsekne podle kanálu je snad jasné,to se dělá vždy a automaticky :-)
 
 
Datum: 03. června 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
ja mněl pořád za to že slícování kanalku znamená že si je slícuju s karterama aby navazovali přímo na sebe a aby tam nebyl schod jestli mně chápeš nebo aby třeba těsnění nezasahovalo do kanálku :-)
 
 
Datum: 03. června 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13900    
nejlépe jemnými pilníky a brusným papírem c.120-140 ....slícovat znamená,že válec s vložkou na sebe ve "spoji" lícují-tzn.že nikde nejsou žádný zbytečný/nadbytečný hrany....kanály se zarovnají aby to nebylo okousaný jako z výroby... Jak dělam svoje válce ti detailně napopíšu,ani kdyby sme si psali na mailu;-) Jen poradím,,,,koukni se na ten válec detailně,v klidu a řekni si,co ti tam kde neštimuje a co se ti nelíbí a nebo co ti tam přebejvá....taky si skus zahejbat pístem ve válci.....jestli ti to dojde,nepotřebuješ žádný další rady...jestli ti to nedojde,tak ti nepomuže ani když ti to napíšu na mail :-)
 
 
Datum: 03. června 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: Jirik      IP: uživatel10092    
Zdravim draci, je to blbej dotaz, ale nevím co znamená na motorce automat Př. Jawa 250 Automatik. Je to tak, že tam beze spojky kopnu rychlost a přidám plyn a ono se to samo rozjede jak skůtr? Nikde sem na netu nenašel vysvětlení. Dikes. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 23:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
ale poloautomatickou spojku popsal hezky .) a nepřijde mi na tom nic agresivního ani že by se to mlátilo, jen je třeba si zvyknout na delší chod řadící páky a větší odpor, oboje způsobené tim že zároveň řadíš a ještě vypínáš spojku. A pro tazatele, funkci automatické spojky u jawy Automatik i poloautomatické spojky máš nádherně popsanou v Dočkalovi..
 
 
Datum: 03. června 2012 23:22
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stenly: To co jsi napsal je funkce poloautomatu.....Automatic má odstředivou spojku- po ¨přidání plynu se motorka plynule rozjede bez použití páčky spojky................Tady se mrkni jak vypadá Jawa 250 AUTOMATIC......... http://motorky.bazos.cz/inzerat/16285555/PEKNA-JAWA-250-AUTOMATIC-PUVODNI-STAV-MOTOR-BEZI.php
 
 
Datum: 03. června 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: Stenly      IP: uživatel13884    
Bohužel ne. Pokud jsi vzpomínám , tak označení "automatik" měli motorky, které při pohybu řadící páky automaticky rozepnuly spojku. To znamená že pokud řadíš nebo podřazuješ tak jsi nemusel mačkat spojkovou páčku. Prakticky to ale nebylo zrovna ideální, řazení bylo dost agresivní a docela to mlátilo. Co se týče rozjezdu tak se i přes "automat" dalo rozjet. Bez použití ruční páčky spojky zařadíš jedničku (např. pokud je jednička nahoru) a držíš nohou řadící páku neustále nahoře v tlaku. Postupným uvolňováním tlaku na řadící páku a jejím plynulým vracením se do normální pozice spínáš spojku. Takže žádný automat jak ho známe dnes, pouze jeden přidaný klínek na řadící ose který rozpojoval spojku pokud se osa pootočila.
 
 
Datum: 03. června 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím je tu na fichtlkrámku příchitka na magneto je to taková tyčinka která je na ojnici a drží magneto díkec bedy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to si vyrob z nějakýho šroubku já to tak mám už hodně dlouho a dobrý...
 
 
Datum: 03. června 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: Petr 8      IP: uživatel13899    
Zdar draci, mám namontované VAPE 6V na Jawa 350 354 a nevím jak zprovoznit ampérmetr v nádrži pokud to vůbec jde a taky nevím kam připojit skratovací kabel,který už mám vyvedený ze spínacího rele. Jinak jsem všechny kabely ve spínačce nechal po staru kromě kabelů z cívek a zapalování ty jsem vytahal pryč. Předem díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: Lukino12      E-mail:      IP: uživatel10810    
zdravim,a jak je to u klasickeho dynama s elektronickym rele,funguje normalne s timhle ampermetrem?a nemate nekdo schema zapojeni dratku podle barev?chtel bych to mit v barvach v jakych to ma byt.
 
 
Datum: 04. prosince 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To relé musí být rozpínací- Když přivedeš proud do relátka tak se rozepne a odpojí ukostření, jiskra háže... Při odpojení relátka-ukostří a jiskra nehází.....Dej bacha co tam máš za relátko....(jsem měl spínací relé a šlo to naopak)..... S tím ampermetrem ti neporadím......... Jinak zapojení toho relátka-85 a 30 na kostru, 87 modrý kábl od indučky a 86 na 15 přívod proudu (u Bosch spínačky je to kontakt 15 , u spínačky s ampérmetrem to nevím).............
 
 
Datum: 03. června 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: Bancon      E-mail:      IP: uživatel13898    
Ahoj lidi,mam problem, v garazi mi stoji stary nepojizdny fichtl.mam k nemu TP a povinne ruceni(ani jedno neni psane na me,rad bych si to nechal napsat na sebe jak je to s prepisem??)),ale bez technicke.nechci delat STK ale chci jej poslat dal do sveta. Diky moc vsem za info Petr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2012 11:52
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jirka.sentner@seznam.cz
 
 
Datum: 04. června 2012 11:52
 
 
 
 
Jméno: bancon      IP: uživatel13902    
Jsem z Plzne,pokud mi das mejl poslu par fotek jak vypada atd..jinak tu zenskou na kterou je to napsany znam a zije:-Dtakze by stim nemel bejt problem ale nevim cim je podminenej ten prepis
 
 
Datum: 04. června 2012 11:22
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
zkusil bych dohledat majitele ale jinak když nemáš jeho podpis,rodný číslo tak je to špatný a odkud jsi měl bych zájem i v tom stavu jakym to je zkusil bych to trošičku obejít ale je to o hudud
 
 
Datum: 04. června 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: dannone      IP: uživatel11032    
Zdravím draci ;-) http://www.fichtlkramek.cz/nahled/motolekarnicka_nejnovejsi.html máte někdo tuhle lékárničku ? vejde se vám v pohodě do kastlíku na mustangu ? protože nevím kam už to mám všechno cpát :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: mustang zabijak      IP: uživatel13520    
Jo v pohode a zbyde ti tam misto aj na vercajk
 
 
Datum: 03. června 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Zdar lidi jaký byl originál rychlopal na hrazdicích , dostaly se mi zrovna do ruky hrazdice ve fakt moc hezkým stavu, ale není tam ten výkroj nebo zářez nebo co to je abych tam mohl zasunout tu hliníkovou krytku řídítek na straně u rychlopalu . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      IP: uživatel12894    
Je zde na FK ta zátka , našel jsem pouze tu , která je asi s tou přepážkou . Koupím klidně i starší za nějaký drobný peníze moc děkuji :-)
 
 
Datum: 03. června 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
protože dřív ty zátky dělali bez tý přepážky
 
 
Datum: 03. června 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hrazdicích???? Jestli myslíš řidítka s hrazdou , tak tam pasuje tento rychlopal http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rychlopal_kompletni_original.html Šnek tam nepasuje..........
 
 
Datum: 03. června 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel12688    
čau, hele nevíte si někdo rady stim když jedu, dám za jedna vytočim to, dám za 2 a nic, jakoby neutrál, tak zase musim dát za jedna a pak už se dvojka chytne, a někdy mi i dvojka vypadne zničehož nic, jen tak si jedu a nejednou sama vyskočí :-( poradte prosím, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel13896    
Zdarec, to se mi stávalo taky. Vyměnil jsem převodovkovej olej a přestalo to. a nebo když řadíš dvojku tak zařaď větší silou, protože ti tam skočí neutrál místo dvojky =) Jedna příhoda: Jednou jsem jel po polní cestě, z kopce. Na trojku, Pořádně jsem ho krmil, víc už jet nemohl. A najednou mi tam skočila z trojky dvojka. Za tu půl sekundu než jsem zmáčknul spojku, jsem myslel že ten motor vyskočí a uteče =D
 
 
Datum: 03. června 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čago , mám 2 dotazy.... Za 1. Pasují napínáky řetězu ze Stadiona S-22 na Jawetu? Za 2. Kolik lamel má spojka na Jawetě..? Díky za rady....(Jawetu jsem dnes koupil, tak ju dávám dohromady a zatím nemám zkušenosti s mopedama)...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spojka je stejná se stadionem - 2 lamely s obložením. Jawetta má oba napínáky stejný, stadion ne http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_napinaku_retezu_s22.html, ale ten spodní se dá propilovat, tak že bude sedět i na jawettu. Jaweta má uložení zadního kola vymyšlená líp - má na levý straně mezi osou kola a vidlici vložku (jako je to u velkejch Jaw) - proto jsou oba napínáky stejný, osa kola tak leží na větší ploche a nevyplacuje díru v kyvce. U S22 jsem to předělal taky tak
 
 
Datum: 19. června 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: aikidot ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar co se stane když dam na jawu 555 jehlu z 21 jawa děkuji..????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 16:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde,,,
 
 
Datum: 03. června 2012 16:52
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle jsem jednou udělal protože sem jinou neměl, jede to jenom na plnej plyn v ostatních otáčkách strašně bohatý, pařezácká je oproti tý z 21ky hodně tupá
 
 
Datum: 03. června 2012 16:51
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pojede to blbě.
 
 
Datum: 03. června 2012 16:07
 
 
 
 
Jméno: aikidot ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc vtipne ... Ha ha ha ha
 
 
Datum: 03. června 2012 16:05
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel13895    
zašije ponožky
 
 
Datum: 03. června 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: Edguy007      IP: uživatel13894    
nazdárek :-) mám ČZ 175/450.01 standart a potřeboval bych tomu zvednout rychlost aspoň abych došáhnul na 90km/h přemýšlel jsem o změně rozety nebo malého kolečka jen nevím jak...pomůžete mi prosím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2012 16:32
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
110 mi ukazuje tachometr, jestli je to přesný nevím:-D
 
 
Datum: 04. června 2012 16:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ted jsem složil 450 po 4. výbrusu motor zajetej v dobrým stavu a po rovince 90-95
 
 
Datum: 03. června 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: edguy007      IP: uživatel13894    
tak jo zkusím ten předstih...ale to bude až o víkendu se tam teď na chalupu nedostanu dám vám pak vědět jak to dopadlo děkuji za nápady :-)
 
 
Datum: 03. června 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
motny 110 nedam ani z GO 455 :-D to ti asi špatně ukazuje, pokud ne tak máš něco neoriginálně max výbrus? nebo snížená palice?? pak bych tomu věřil. Ja ze 450 dostanu 90 jenže mam v pr... motor, těch 95 by měla dát. Myslim že máš asi malej přectih, má být 3,8 mm
 
 
Datum: 03. června 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
Já mám teda De Luxku, ale ta má myslím stejný motor a v pohodě se dostane na 110, takže nejspíš budeš mít něco špatně v motoru
 
 
Datum: 03. června 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: edguy007      IP: uživatel13894    
já si myslím že je seřízená dobře jelikož naskočí na první sešlápnutí ale je fakt že to nikdo neseřizoval od roku 1992 tachometr jako budík tam mám jenže má urvanou rafičku a došáhne jen na 80 km/h nafoukaný gumy jsou správně napnutý řetěz je taky kola nepřibržďujou nevím zkontroluji seřízení...škoda jen že jí mám na chalupě kam se dlouho nedostanu...
 
 
Datum: 03. června 2012 15:44
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli se s 450kou nedostaneš na 90km/h tak máš něco špatně...sériová 450 musí jet min 90, mě jezdí 100 (skutečnejch, ne tachometrovejch) Nejdřív ji pořádně seřiď motor, zkontroluj jestli nepřibržďujou kola, jestli máš správně nafoukaný gumy, správně napnutej řetěz, pak by těch 90 měla jezdit...
 
 
Datum: 03. června 2012 15:13
 
 
 
 
Jméno: Pejsek      IP: uživatel11657    
Ahoj mám motor po výbrusu u pincka a když jedu tak mi vynechává a stalo se mi že za jízdy i chcípl.. a i když se ohříval na volnoběh tak taky párkrát chcípl..rnnevíce co stím?:-D díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 17:48
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13881    
Byla zaolejovaná svíčka a velká vzdálenost elektrod
 
 
Datum: 03. června 2012 17:48
 
 
 
 
Jméno: WTF      IP: uživatel13893    
Vyhodit.
 
 
Datum: 03. června 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: cvs      IP: uživatel10587    
jak poznam kolika watové mam zapalování jestli 20W nebo 30W odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spis je to napsane na statoru :-) nebo take ze 30W zapalko ma spojene obe 2 svetelne civky at to jezdi
 
 
Datum: 03. června 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to napsaní na magnetu
 
 
Datum: 03. června 2012 13:58
 
 
 
 
Jméno: jarda1309      E-mail:      IP: uživatel13892    
zdarec drací chci se zeptat mam všechny nové dily na elektrice a jiskru nehodí...napřed hazela a ted ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Máš dobře ukostřeno? Stává se, že se někd kvůli laku nebo špíně špatně ukostří a pak se tohle děje. :-)
 
 
Datum: 03. června 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš dobře odizolované kladívko?
 
 
Datum: 03. června 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: jarda1309      E-mail:      IP: uživatel13037    
tak jsem to zkusil a hazí občas jednou hodí a pak zase ne
 
 
Datum: 03. června 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odtrh na kladívkách/svíčce, indukčka, správné zapojení, odmastit kondenzátor, zkontrolovat dráty od cívek a předstih, proměřit zda jde do indukčky proud, ohmmetrem zkusti kábl s fajfkou .. ted jsem dělal elektriku na fichtlovi a příčiny byly nejdřív přehozený dráty (oba byly červený) a kondenzátor..
 
 
Datum: 03. června 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: jarda1309      E-mail:      IP: uživatel13892    
je to mustang a to sem kontroloval občas hodí ale malou jiskru
 
 
Datum: 03. června 2012 15:04
 
 
 
 
Jméno: Pejsek      IP: uživatel11657    
hele skontoluj kablíky já hledal taky příčinu a pak jsem zjistil že upadl kabel u cívky... :-D
 
 
Datum: 03. června 2012 13:42
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
taky by bylo fajn kdybys řekl o jaký sroj se jedná
 
 
Datum: 03. června 2012 13:14
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci vím že to sem nepatří ale neběhá tady někdo požární sport? potřeboval bych poradit ohledně mašiny ps 12 s úpravou na 1800 .. :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
matko, tak je nic moc výtlak na to že to je muck, weber obecně stojí za... nyní máme 1980 od poláška, čerpadlo pavlištík, 3B 7,3-4 jak kdy a na 2B to bylo minulý rok cca 5,4 danekod ti řekne jestli viděl dnes SDH Mladcová, PS: pravého proudařa si nevšímej :-D
 
 
Datum: 03. června 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: matko      IP: uživatel13897    
zdarec my sme si nechali upravit masinu tu http://www.tommutuning.cz/ slape neskutocne..mame ju upravenu na okolo 1920ccm. slape jako delo..samozrejme k tomu mame 4zvodovy vyfuk a karburator WEBER.iked sa mi zda ze to teraz hodne zere ale ten karbez az taky vykon nedava.klasicky upraveny myslim ze bol postacujuci.ale ten vyfuk to stalo za tie peniaze.a cerpadlo mame od pana Gábu http://www.babice.webzdarma.cz/Sport_Servis_Karel_Gaba/Sport_Servis_Karel_Gaba.html. masina nam ide jako besna. na 2B4C dava vytlaky okolo 5,8-6 s zalezi od naliatia a roztiahnutia hadic.1
 
 
Datum: 03. června 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Mi sme si nechali udělat 1900ccm. Udělali nám to v Kelči a mašina skoro nemá v okrese konkurenci.
 
 
Datum: 03. června 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Běhám za SDH Rymice a úpravy 2 mašin jsme dělali u pana Poláška v Holešově , tady je o něm zmínka http://www.hasicihorka.wz.cz/cinnost2009.htm a tady http://www.firesport.cz/diskuze/viewtopic.php?t=30142&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=59819b69aa5f9e7dde3d5f602ded6084
 
 
Datum: 03. června 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13891    
Stejsky-Kunčice B. Web http://www.MS50.cz a jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 03. června 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: hejqq      IP: uživatel10587    
čaute jaký má být průměr drátu na fichtlku 21 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Pruměr drátů mám být 0,75mm.
 
 
Datum: 03. června 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: Luke      IP: uživatel13890    
Dobrý den, chci se zeptat, jaký je odstín této modré barvy: http://www.sdhcerekvicka-rosice.tode.cz/soubory/jawa-50-typ-21-sport.jpg Děkuji Luke odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 11:19
 
 
 
 
Jméno: Luke      IP: uživatel13890    
hmm... tak to mi nevyšlo :-D
 
 
Datum: 03. června 2012 11:19
 
 
 
 
Jméno: Luke      IP: uživatel13890    
Tady dávám lépe odkaz :-) <a target="_blank" rel="nofollow" href="http://www.sdhcerekvicka-rosice.tode.cz/soubory/jawa-50-typ-21-sport.jpg" class="podk2">http://www.sdhcerekvicka-rosice.tode.cz/soubory/jawa-50-typ-21-sport.jpg</a>
 
 
Datum: 03. června 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
cau chci se zeptat jak má bejt zapojení zadní svetlo ja tam mam jen jeden kabel a nevim kde ma bejt přidelanej je to na mustangovi dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
noo díky stando podle tohodle popisu to skusim
 
 
Datum: 04. června 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13900    
Zcela vyjimečně se musim čezeťáka zastát. Zapojit světlo/světla na fichtlu je jak zašroubovat žárovku...stačí se jen oprostit od psychycký bariery že je to eletrika a že to musí bejt složitý....pak zjistíš že všechno je jeden drát,ten se v přepínači v masce spojí a nebo rozpojí (svorka 55 vstupní a svorka 56 výstupní)a ten se následně v přepínači na řidítkách přepíná na dálkový a nebo potkávací(56a,56b),tyto dva kabely jdou nečekaně na vlákna přední žárovky a z těchto kontaktů vedou dva dráty na na zadní žárovku. na každý kontakt zadní žárovky přesně jeden kabel....pokud tam máš staré 20W zapalování,tak se ze zadní žárovky natahne kabel do vypínače v masce na svorku 58 a ze zmíněné svorky na malou cívečku v zapalování....případně se dá malá cívečka rovnou spojit se zadní žárovkou natvrdo.... to je vše....není na tom co řešit....
 
 
Datum: 03. června 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co že neumíš s elektrikou? to je problém se podivat do chematu odkud kam vede jeden blbej drátek? jestli ano tak je mi tě fakt líto :-)
 
 
Datum: 03. června 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
ty sám seš ubohej když nadávaš nekomu co neumí s elektrikou.
 
 
Datum: 03. června 2012 14:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA-ceZetak      IP: uživatel4196    
honzo to jak ses ohradil komentem k mému profilu je ubohé :-) jen ukazuješ jak nízké IQ máš ;-)
 
 
Datum: 03. června 2012 14:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
přesne hlavne že on odpoví na otazku :kolik si toho odvozil ,odpoví nechápu pak teda nevim kdo je tu blbej
 
 
Datum: 03. června 2012 12:14
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ceZetak taky nic jiného neumí než nadávat každému že něco neumí a poučovat
 
 
Datum: 03. června 2012 12:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
JAWA-ceZetak hlavne jesli se v tom viznáš ty když si tak chytrej, nadávat umí každej ale poradit umí jen mistr díky Matěj :-)
 
 
Datum: 03. června 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel12688    
Jeden kabel musíš víst od cívky ke světlu na jeden pól, a druhej pól na žárovce ukostříš ;-)
 
 
Datum: 03. června 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože si blbej :-) .. a že se nevyznáš ve schematu? tvoje mínus :-) .. v tak jednoduchém schematu se vyzná i totální pako ;-)
 
 
Datum: 03. června 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
proč nemam pořád jezdit ? :-D
 
 
Datum: 03. června 2012 9:41
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak připoj na světlo :-D nevim jak to napsat proste si s tim pohraj a pořad nejezdi :-D
 
 
Datum: 03. června 2012 9:22
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
jak je kryt zadního svetla tak podnim tam čumí nakej černej kabel a není tam připojenej ja nevim kam ho mam připojit a v tom schematu se nevyznám :-D jinak dík
 
 
Datum: 03. června 2012 9:13
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde ho maš ten jeden kabel ? kde je odpojenej ... jinak tady je schme snad se v tym vyznaš http://jawa50tuning.wbs.cz/el_23a.gif
 
 
Datum: 03. června 2012 8:25
 
<  504  505  506  507  508  509  510  511  512  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 0:11:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu