Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jáááá
IP: uživatel12485
 Ahoj, mám na pionýrovi zápalko z jawy 05... je možné, že by při jeho špatném zapojení motor běžel, ale po čase se zápalko spálilo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 23:30
Jméno: jáááá
IP: uživatel12485
 No je nefungční a smrdí! Jako když se řeže flexou železo....
Datum: 04. června 2012 23:30
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Moc se mi tomu věřit nechce, když vydrží i zkrat (je to běžné zapojení při zhasnutých světlech). Navíc slovo spálilo vyjadřuje spálení vinutí a to je tak typickej smrad, že bych chtěl od Tebe vědět zda skutečně vinutí smrdí spáleninou (jako např. spálenej motor) že tady tvrdíš že se spálilo.
Datum: 04. června 2012 8:30
 Zdar draci, koupil jsem zapalko VAPE na pio, při montáži mám několik problémů, první byl že nešel dotáhnout šroub od rotoru, vyřešeno zkrácením šroubu. Druhý a hlavní problém je, že když nastavím předstih na 1,9mm před horní úvratí pístu (jak píšou v návodu) nejde mi nastavit riska statoru tak aby se kryla s riskou rotoru, risky se kryjí pouze v horní uvrati a to je stator vytočený na maximum. možná to půjde líp pochopit z fotek https://plus.google.com/photos/108988950496879466273/albums/5749879146146208017
nemáte někdo fotku namontovaného zapalka abych mohl porovnat co jsem udělal blbě? nebo nějakou radu moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 23:18
 Já nerozumím té poznámce co je v grafu u křivky předstihu: "Pozn. Při odpojeném osvětlení je timing posunut do předstihu o 1° až 2° podle otáček motoru." Jak tomu mám rozumět?
Datum: 03. června 2012 23:18
Datum: 03. června 2012 22:18
Datum: 03. června 2012 22:13
 asi neumím číst, návod mám v garáži, zítra se mrknu, díky draci
Datum: 03. června 2012 22:13
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 dwein byl rychlejší
Datum: 03. června 2012 21:53
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 a nemáj bejt náhodou rysky proti sobě v horní uvrati??
Datum: 03. června 2012 21:52
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 pokud si dobře vzpomínám tak v návodu píšou že máš dát píst do hú a k rysce rotoru nastavit stator tak aby se kryly... chápu to tak, že ty dáš píst 1,9 před hú a pak k tomu chceš dát rysku. a to je špatně. jednodušeřečeno - píst nahoře - rysky se kryjí.. potom už si posouváním o milimetry do prava či leva nastavuješ tobě vhodný předstih.
Datum: 03. června 2012 21:50
 tak stator mám stejně, je možné že bych měl "čudlík" na klice navrtaný jinde?
Datum: 03. června 2012 21:39
Jméno: JAWA 05
IP: uživatel12615
Datum: 03. června 2012 21:29
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 dotaz pro standu... chcu se zeptat prosímtě jak slícuji kanálky na fichtlu ? jestli by jsi mi to mohl poslat na mail aukrocod@seznam.cz budu rád díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 18:19
 přesně jak psal filip jsem si myslel že to je u karteru ted mi to teprve došlo díkes stando
Datum: 04. června 2012 18:19
Jméno: standa
IP: uživatel13900
 Ano,válec s kartery mužeš slícovat taky,ale tam nebývá tak často problém jako ve válci samotném. Že se těsnění obsekne podle kanálu je snad jasné,to se dělá vždy a automaticky
Datum: 03. června 2012 21:20
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ja mněl pořád za to že slícování kanalku znamená že si je slícuju s karterama aby navazovali přímo na sebe a aby tam nebyl schod jestli mně chápeš nebo aby třeba těsnění nezasahovalo do kanálku
Datum: 03. června 2012 21:18
 nejlépe jemnými pilníky a brusným papírem c.120-140 ....slícovat znamená,že válec s vložkou na sebe ve "spoji" lícují-tzn.že nikde nejsou žádný zbytečný/nadbytečný hrany....kanály se zarovnají aby to nebylo okousaný jako z výroby... Jak dělam svoje válce ti detailně napopíšu,ani kdyby sme si psali na mailu  Jen poradím,,,,koukni se na ten válec detailně,v klidu a řekni si,co ti tam kde neštimuje a co se ti nelíbí a nebo co ti tam přebejvá....taky si skus zahejbat pístem ve válci.....jestli ti to dojde,nepotřebuješ žádný další rady...jestli ti to nedojde,tak ti nepomuže ani když ti to napíšu na mail
Datum: 03. června 2012 21:12
Jméno: Jirik
IP: uživatel10092
 Zdravim draci, je to blbej dotaz, ale nevím co znamená na motorce automat Př. Jawa 250 Automatik. Je to tak, že tam beze spojky kopnu rychlost a přidám plyn a ono se to samo rozjede jak skůtr? Nikde sem na netu nenašel vysvětlení. Dikes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 23:22
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 ale poloautomatickou spojku popsal hezky .) a nepřijde mi na tom nic agresivního ani že by se to mlátilo, jen je třeba si zvyknout na delší chod řadící páky a větší odpor, oboje způsobené tim že zároveň řadíš a ještě vypínáš spojku. A pro tazatele, funkci automatické spojky u jawy Automatik i poloautomatické spojky máš nádherně popsanou v Dočkalovi..
Datum: 03. června 2012 23:22
Datum: 03. června 2012 22:49
Jméno: Stenly
IP: uživatel13884
 Bohužel ne. Pokud jsi vzpomínám , tak označení "automatik" měli motorky, které při pohybu řadící páky automaticky rozepnuly spojku. To znamená že pokud řadíš nebo podřazuješ tak jsi nemusel mačkat spojkovou páčku. Prakticky to ale nebylo zrovna ideální, řazení bylo dost agresivní a docela to mlátilo. Co se týče rozjezdu tak se i přes "automat" dalo rozjet. Bez použití ruční páčky spojky zařadíš jedničku (např. pokud je jednička nahoru) a držíš nohou řadící páku neustále nahoře v tlaku. Postupným uvolňováním tlaku na řadící páku a jejím plynulým vracením se do normální pozice spínáš spojku. Takže žádný automat jak ho známe dnes, pouze jeden přidaný klínek na řadící ose který rozpojoval spojku pokud se osa pootočila.
Datum: 03. června 2012 22:12
 prosím je tu na fichtlkrámku příchitka na magneto je to taková tyčinka která je na ojnici a drží magneto díkec bedy
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 20:27
 to si vyrob z nějakýho šroubku já to tak mám už hodně dlouho a dobrý...
Datum: 03. června 2012 20:27
Jméno: Petr 8
IP: uživatel13899
 Zdar draci, mám namontované VAPE 6V na Jawa 350 354 a nevím jak zprovoznit ampérmetr v nádrži pokud to vůbec jde a taky nevím kam připojit skratovací kabel,který už mám vyvedený ze spínacího rele. Jinak jsem všechny kabely ve spínačce nechal po staru kromě kabelů z cívek a zapalování ty jsem vytahal pryč. Předem díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 17:20
 zdravim,a jak je to u klasickeho dynama s elektronickym rele,funguje normalne s timhle ampermetrem?a nemate nekdo schema zapojeni dratku podle barev?chtel bych to mit v barvach v jakych to ma byt.
Datum: 04. prosince 2012 17:20
 To relé musí být rozpínací- Když přivedeš proud do relátka tak se rozepne a odpojí ukostření, jiskra háže... Při odpojení relátka-ukostří a jiskra nehází.....Dej bacha co tam máš za relátko....(jsem měl spínací relé a šlo to naopak)..... S tím ampermetrem ti neporadím......... Jinak zapojení toho relátka-85 a 30 na kostru, 87 modrý kábl od indučky a 86 na 15 přívod proudu (u Bosch spínačky je to kontakt 15 , u spínačky s ampérmetrem to nevím).............
Datum: 03. června 2012 21:10
 Ahoj lidi,mam problem, v garazi mi stoji stary nepojizdny fichtl.mam k nemu TP a povinne ruceni(ani jedno neni psane na me,rad bych si to nechal napsat na sebe jak je to s prepisem??)),ale bez technicke.nechci delat STK ale chci jej poslat dal do sveta. Diky moc vsem za info Petr
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 11:52
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jirka.sentner@seznam.cz
Datum: 04. června 2012 11:52
Jméno: bancon
IP: uživatel13902
 Jsem z Plzne,pokud mi das mejl poslu par fotek jak vypada atd..jinak tu zenskou na kterou je to napsany znam a zije  takze by stim nemel bejt problem ale nevim cim je podminenej ten prepis
Datum: 04. června 2012 11:22
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zkusil bych dohledat majitele ale jinak když nemáš jeho podpis,rodný číslo tak je to špatný a odkud jsi měl bych zájem i v tom stavu jakym to je zkusil bych to trošičku obejít ale je to o hudud
Datum: 04. června 2012 11:05
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
Posl.aktualizace: 03. června 2012 19:52
Jméno: mustang zabijak
IP: uživatel13520
 Jo v pohode a zbyde ti tam misto aj na vercajk
Datum: 03. června 2012 19:52
 Zdar lidi jaký byl originál rychlopal na hrazdicích , dostaly se mi zrovna do ruky hrazdice ve fakt moc hezkým stavu, ale není tam ten výkroj nebo zářez nebo co to je abych tam mohl zasunout tu hliníkovou krytku řídítek na straně u rychlopalu .
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 22:20
Jméno: Petr Salva
IP: uživatel12894
 Je zde na FK ta zátka , našel jsem pouze tu , která je asi s tou přepážkou . Koupím klidně i starší za nějaký drobný peníze moc děkuji
Datum: 03. června 2012 22:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 protože dřív ty zátky dělali bez tý přepážky
Datum: 03. června 2012 20:54
Datum: 03. června 2012 18:46
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 čau, hele nevíte si někdo rady stim když jedu, dám za jedna vytočim to, dám za 2 a nic, jakoby neutrál, tak zase musim dát za jedna a pak už se dvojka chytne, a někdy mi i dvojka vypadne zničehož nic, jen tak si jedu a nejednou sama vyskočí  poradte prosím, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 17:38
Jméno: Mates
IP: uživatel13896
 Zdarec, to se mi stávalo taky. Vyměnil jsem převodovkovej olej a přestalo to. a nebo když řadíš dvojku tak zařaď větší silou, protože ti tam skočí neutrál místo dvojky =)
Jedna příhoda:
Jednou jsem jel po polní cestě, z kopce. Na trojku, Pořádně jsem ho krmil, víc už jet nemohl. A najednou mi tam skočila z trojky dvojka. Za tu půl sekundu než jsem zmáčknul spojku, jsem myslel že ten motor vyskočí a uteče =D
Datum: 03. června 2012 17:38
 Čago , mám 2 dotazy.... Za 1. Pasují napínáky řetězu ze Stadiona S-22 na Jawetu? Za 2. Kolik lamel má spojka na Jawetě..? Díky za rady....(Jawetu jsem dnes koupil, tak ju dávám dohromady a zatím nemám zkušenosti s mopedama)......
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 9:30
 spojka je stejná se stadionem - 2 lamely s obložením. Jawetta má oba napínáky stejný, stadion ne http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_napinaku_retezu_s22.html, ale ten spodní se dá propilovat, tak že bude sedět i na jawettu. Jaweta má uložení zadního kola vymyšlená líp - má na levý straně mezi osou kola a vidlici vložku (jako je to u velkejch Jaw) - proto jsou oba napínáky stejný, osa kola tak leží na větší ploche a nevyplacuje díru v kyvce. U S22 jsem to předělal taky tak
Datum: 19. června 2012 9:30
 zdar co se stane když dam na jawu 555 jehlu z 21 jawa děkuji..?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 16:52
 nejde,,,
Datum: 03. června 2012 16:52
 Tohle jsem jednou udělal protože sem jinou neměl, jede to jenom na plnej plyn v ostatních otáčkách strašně bohatý, pařezácká je oproti tý z 21ky hodně tupá
Datum: 03. června 2012 16:51
 Pojede to blbě.
Datum: 03. června 2012 16:07
 Moc vtipne ... Ha ha ha ha
Datum: 03. června 2012 16:05
Jméno: čert
IP: uživatel13895
 zašije ponožky
Datum: 03. června 2012 15:51
Jméno: Edguy007
IP: uživatel13894
 nazdárek  mám ČZ 175/450.01 standart a potřeboval bych tomu zvednout rychlost aspoň abych došáhnul na 90km/h přemýšlel jsem o změně rozety nebo malého kolečka jen nevím jak...pomůžete mi prosím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 16:32
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 110 mi ukazuje tachometr, jestli je to přesný nevím
Datum: 04. června 2012 16:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ted jsem složil 450 po 4. výbrusu motor zajetej v dobrým stavu a po rovince 90-95
Datum: 03. června 2012 20:59
Jméno: edguy007
IP: uživatel13894
 tak jo zkusím ten předstih...ale to bude až o víkendu se tam teď na chalupu nedostanu dám vám pak vědět jak to dopadlo děkuji za nápady
Datum: 03. června 2012 19:14
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 motny 110 nedam ani z GO 455  to ti asi špatně ukazuje, pokud ne tak máš něco neoriginálně max výbrus? nebo snížená palice?? pak bych tomu věřil. Ja ze 450 dostanu 90 jenže mam v pr... motor, těch 95 by měla dát. Myslim že máš asi malej přectih, má být 3,8 mm
Datum: 03. června 2012 17:12
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 Já mám teda De Luxku, ale ta má myslím stejný motor a v pohodě se dostane na 110, takže nejspíš budeš mít něco špatně v motoru
Datum: 03. června 2012 16:04
Jméno: edguy007
IP: uživatel13894
 já si myslím že je seřízená dobře jelikož naskočí na první sešlápnutí ale je fakt že to nikdo neseřizoval od roku 1992 tachometr jako budík tam mám jenže má urvanou rafičku a došáhne jen na 80 km/h nafoukaný gumy jsou správně napnutý řetěz je taky kola nepřibržďujou nevím zkontroluji seřízení...škoda jen že jí mám na chalupě kam se dlouho nedostanu...
Datum: 03. června 2012 15:44
 Jestli se s 450kou nedostaneš na 90km/h tak máš něco špatně...sériová 450 musí jet min 90, mě jezdí 100 (skutečnejch, ne tachometrovejch) Nejdřív ji pořádně seřiď motor, zkontroluj jestli nepřibržďujou kola, jestli máš správně nafoukaný gumy, správně napnutej řetěz, pak by těch 90 měla jezdit...
Datum: 03. června 2012 15:13
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Ahoj mám motor po výbrusu u pincka a když jedu tak mi vynechává a stalo se mi že za jízdy i chcípl.. a i když se ohříval na volnoběh tak taky párkrát chcípl..rnnevíce co stím?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 17:48
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 Byla zaolejovaná svíčka a velká vzdálenost elektrod
Datum: 03. června 2012 17:48
Jméno: WTF
IP: uživatel13893
 Vyhodit.
Datum: 03. června 2012 14:33
Jméno: cvs
IP: uživatel10587
 jak poznam kolika watové mam zapalování jestli 20W nebo 30W
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 14:25
 spis je to napsane na statoru  nebo take ze 30W zapalko ma spojene obe 2 svetelne civky at to jezdi
Datum: 03. června 2012 14:25
 máš to napsaní na magnetu
Datum: 03. června 2012 13:58
 zdarec drací chci se zeptat mam všechny nové dily na elektrice a jiskru nehodí...napřed hazela a ted ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 20:55
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Máš dobře ukostřeno? Stává se, že se někd kvůli laku nebo špíně špatně ukostří a pak se tohle děje.
Datum: 03. června 2012 20:55
 a máš dobře odizolované kladívko?
Datum: 03. června 2012 19:38
 tak jsem to zkusil a hazí občas jednou hodí a pak zase ne
Datum: 03. června 2012 19:06
 Odtrh na kladívkách/svíčce, indukčka, správné zapojení, odmastit kondenzátor, zkontrolovat dráty od cívek a předstih, proměřit zda jde do indukčky proud, ohmmetrem zkusti kábl s fajfkou .. ted jsem dělal elektriku na fichtlovi a příčiny byly nejdřív přehozený dráty (oba byly červený) a kondenzátor..
Datum: 03. června 2012 16:10
 je to mustang a to sem kontroloval občas hodí ale malou jiskru
Datum: 03. června 2012 15:04
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 hele skontoluj kablíky já hledal taky příčinu a pak jsem zjistil že upadl kabel u cívky...
Datum: 03. června 2012 13:42
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 taky by bylo fajn kdybys řekl o jaký sroj se jedná
Datum: 03. června 2012 13:14
 zdarec draci vím že to sem nepatří ale neběhá tady někdo požární sport? potřeboval bych poradit ohledně mašiny ps 12 s úpravou na 1800 ..  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 20:41
 matko, tak je nic moc výtlak na to že to je muck, weber obecně stojí za... nyní máme 1980 od poláška, čerpadlo pavlištík, 3B 7,3-4 jak kdy a na 2B to bylo minulý rok cca 5,4 danekod ti řekne jestli viděl dnes SDH Mladcová, PS: pravého proudařa si nevšímej
Datum: 03. června 2012 20:41
Jméno: matko
IP: uživatel13897
 zdarec my sme si nechali upravit masinu tu http://www.tommutuning.cz/ slape neskutocne..mame ju upravenu na okolo 1920ccm. slape jako delo..samozrejme k tomu mame 4zvodovy vyfuk a karburator WEBER.iked sa mi zda ze to teraz hodne zere ale ten karbez az taky vykon nedava.klasicky upraveny myslim ze bol postacujuci.ale ten vyfuk to stalo za tie peniaze.a cerpadlo mame od pana Gábu http://www.babice.webzdarma.cz/Sport_Servis_Karel_Gaba/Sport_Servis_Karel_Gaba.html. masina nam ide jako besna. na 2B4C dava vytlaky okolo 5,8-6 s zalezi od naliatia a roztiahnutia hadic.1
Datum: 03. června 2012 18:37
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Mi sme si nechali udělat 1900ccm. Udělali nám to v Kelči a mašina skoro nemá v okrese konkurenci.
Datum: 03. června 2012 18:26
Datum: 03. června 2012 16:15
Jméno: standa
IP: uživatel13891
Datum: 03. června 2012 13:07
Jméno: hejqq
IP: uživatel10587
 čaute jaký má být průměr drátu na fichtlku 21 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 15:16
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Pruměr drátů mám být 0,75mm.
Datum: 03. června 2012 15:16
Jméno: Luke
IP: uživatel13890
 Dobrý den, chci se zeptat, jaký je odstín této modré barvy:
http://www.sdhcerekvicka-rosice.tode.cz/soubory/jawa-50-typ-21-sport.jpg
Děkuji Luke
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 11:19
Jméno: Luke
IP: uživatel13890
 hmm... tak to mi nevyšlo
Datum: 03. června 2012 11:19
Jméno: Luke
IP: uživatel13890
 Tady dávám lépe odkaz  <a target="_blank" rel="nofollow" href="http://www.sdhcerekvicka-rosice.tode.cz/soubory/jawa-50-typ-21-sport.jpg" class="podk2">http://www.sdhcerekvicka-rosice.tode.cz/soubory/jawa-50-typ-21-sport.jpg</a>
Datum: 03. června 2012 11:18
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau chci se zeptat jak má bejt zapojení zadní svetlo ja tam mam jen jeden kabel a nevim kde ma bejt přidelanej je to na mustangovi dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:04
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 noo díky stando podle tohodle popisu to skusim
Datum: 04. června 2012 21:04
Jméno: standa
IP: uživatel13900
 Zcela vyjimečně se musim čezeťáka zastát. Zapojit světlo/světla na fichtlu je jak zašroubovat žárovku...stačí se jen oprostit od psychycký bariery že je to eletrika a že to musí bejt složitý....pak zjistíš že všechno je jeden drát,ten se v přepínači v masce spojí a nebo rozpojí (svorka 55 vstupní a svorka 56 výstupní)a ten se následně v přepínači na řidítkách přepíná na dálkový a nebo potkávací(56a,56b),tyto dva kabely jdou nečekaně na vlákna přední žárovky a z těchto kontaktů vedou dva dráty na na zadní žárovku. na každý kontakt zadní žárovky přesně jeden kabel....pokud tam máš staré 20W zapalování,tak se ze zadní žárovky natahne kabel do vypínače v masce na svorku 58 a ze zmíněné svorky na malou cívečku v zapalování....případně se dá malá cívečka rovnou spojit se zadní žárovkou natvrdo.... to je vše....není na tom co řešit....
Datum: 03. června 2012 20:42
 a co že neumíš s elektrikou? to je problém se podivat do chematu odkud kam vede jeden blbej drátek? jestli ano tak je mi tě fakt líto
Datum: 03. června 2012 19:16
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 ty sám seš ubohej když nadávaš nekomu co neumí s elektrikou.
Datum: 03. června 2012 14:23
Jméno: JAWA-ceZetak
IP: uživatel4196
 honzo to jak ses ohradil komentem k mému profilu je ubohé  jen ukazuješ jak nízké IQ máš
Datum: 03. června 2012 14:02
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 přesne hlavne že on odpoví na otazku :kolik si toho odvozil ,odpoví nechápu pak teda nevim kdo je tu blbej
Datum: 03. června 2012 12:14
 ceZetak taky nic jiného neumí než nadávat každému že něco neumí a poučovat
Datum: 03. června 2012 12:05
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 JAWA-ceZetak hlavne jesli se v tom viznáš ty když si tak chytrej, nadávat umí každej ale poradit umí jen mistr díky Matěj
Datum: 03. června 2012 11:55
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 Jeden kabel musíš víst od cívky ke světlu na jeden pól, a druhej pól na žárovce ukostříš
Datum: 03. června 2012 11:05
 protože si blbej  .. a že se nevyznáš ve schematu? tvoje mínus  .. v tak jednoduchém schematu se vyzná i totální pako
Datum: 03. června 2012 10:12
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 proč nemam pořád jezdit ?
Datum: 03. června 2012 9:41
 tak připoj na světlo  nevim jak to napsat proste si s tim pohraj a pořad nejezdi
Datum: 03. června 2012 9:22
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 jak je kryt zadního svetla tak podnim tam čumí nakej černej kabel a není tam připojenej ja nevim kam ho mam připojit a v tom schematu se nevyznám  jinak dík
Datum: 03. června 2012 9:13
Datum: 03. června 2012 8:25
|



|