slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  508  509  510  511  512  513  514  515  516  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci je mi 15nást a už mám na fíkovi nalítáno přes 15 000 km a na podzim mi bude 16 a chtěl bych koupit ČZ nebo JAWU 125 s tim kulatym motorem. a s papírama tak mi prosim poradte kde ji sehnat za rozumný peíze. Dík za odpovědi a at to frčí!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo taky občas objíždím vesnice a ptám se na nějaký motorky prostě až uvidíš dědu tak se zeptej jestli nemá nějakou motorku a uvidíš že jich ještě pár je
 
 
Datum: 30. května 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Začni už teď prolézat motoinzerce.cz, motorkari.cz, bazos.cz, i-bazar.cz, yauto,cz, seznam inzerce apod .. 125ky s kulatým motorem s TP za rozumný prachy to fakt nevím .. ale za mně kdybych šel do 125ky jawa/čz tak bych volil čz 125/476 .. velký hranatý motor vypadá dobře, má oilmaster, je o něco mladší a TP má každá druhá, jinak pokud na inzercích není nic zajimavého nevěš hlavu, chce to čas :-D Jinak po vesnicích toho jde od nějakých babek nebo dědů koupit dost ale stav předrenovační a většinou se ztraceným Tp aspon z mojí zkušenosti :-D
 
 
Datum: 30. května 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to nevim co ti poradit čoveče. U mě to chodí tak, že jsem se občas někde zmínil že dělam do těhle motorek a pak už nabídky chodili vlastně sami no...támhle mi nabízeli kejvačku ze stodoly, támhle zase fichtla z půdy atd...a za parádní ceny. Proto raději nakupuju timhle způsobem, když už to někdo dá na internet, tak na tom chce vydělat, což ti nehraje uplně do karet :-) Jedině se zeptat po známejch no, nevim co jinýho poradit.
 
 
Datum: 30. května 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mohu se zeptat jak po vesnicích? Já sem totiš skoro Pražák bydlím v Roztokách u Prahy a to moc vesnice neni :-(
 
 
Datum: 30. května 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak říká kolečko :-) Po vesnicích se to shání nejlíp...
 
 
Datum: 30. května 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže modely 355. 453 a 473, že? Nejlíp se asi shání 453, pokud sám o žádný nevíš, tak asi motoinzerce.cz...ale za rozumný peníze z netu asi nebude, já osobně jsem z netu koupil akorát Yamahu, jinak všechno po vesnicích...
 
 
Datum: 30. května 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: Milan196      IP: uživatel13866    
čau draci mám problém na mojem mustangu startuje aj jiskru dává pěknou ale probíjí mi elektryka do kostry už si nevím rady sundal sem cívky nechal jsem tam jenom jednu novou ale pořád to probíjí nevíte co stím ??rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: metrik      IP: uživatel12334    
mam ten samy problem i na jednu civku mi stale dava slabou jiskru a probiji do kostry
 
 
Datum: 31. července 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau.. jakej je rozdil vačky mezi typem 05 a 23 ? vim že sou rozdilny ale nevim ktera je ktera :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2012 6:06
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aspon nejsu sam :-D
 
 
Datum: 31. května 2012 6:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele to znám taky mě pořád vyhazujou :-Da přiznávám že v tom mám taky pěknej bordel
 
 
Datum: 30. května 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle toho jak bude čas
 
 
Datum: 30. května 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem tam bordel neudelal nekdo řikal že to nebude v garaži tak všechno nahazeli do jedne bedny at si to dam jinam ( neni normalni) a podivam se na to aš to dam do fika .. podivam se jak to je na 550 a na 20
 
 
Datum: 30. května 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě s vačkou z 550/555 a prví 05 se bude při použití n anovším rotoru otevírat kladívko v dolné uvrati a né v horní.
 
 
Datum: 30. května 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V garáži musí bejt pořádek, pak jde práce líp od ruky :-)
 
 
Datum: 30. května 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja nevim :-D mel sem v tom 05 550 a všechno možny to tak dopadne kdyš me nekdo dela pordel v garaži!
 
 
Datum: 30. května 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ta 05ka nemá zapalování z 550 nebo 555 tak je stejné jak s 23
 
 
Datum: 30. května 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lidi napadla mě taková myšlenka co kdyby se dala na výfuk na konec takova klapka na pružinku že by to mělo větší tlak aby ji to vlastně otevřelo a tím pádem by to mělo tlaky ve výfuku pomohlo by to něčemu??? asi je to jenom blbost ale co kdyby :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2012 15:00
 
 
 
 
Jméno: zonikas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no možná by se zlepšilo vyplachování ale nesměl bys tam dát moc silnou pružinu jinak by se ti to zadusilo
 
 
Datum: 31. května 2012 15:00
 
 
 
 
Jméno: blocker      IP: uživatel13870    
Zdarec... Podle mě bys to spíš udusil... Spaliny musej jít co nejlíp ven, aby Ti motor dobře šlapal... ;-)
 
 
Datum: 31. května 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: Šimon      E-mail:      IP: uživatel13781    
Zdravím draci chtěl jsem se zeptat jak upravit válec jawa 21 mluví se furt o 2 kanalu a leštění kanálu jak na to ? a jak předělat karburátor přímo do kliky děkuji za všechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: Fichtlik      IP: uživatel13025    
asi blbej dotaz ale jak se chová motor těsně po výbrusu? upravovanej motor víc kanálu jinej výfuk a jednokroužek ? je normální že na volnoběh de pěkně za plynem a v záběru je strašně línej? vůle výbrusu je 5 desetin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
má pr. 23 (vnitřní)
 
 
Datum: 31. května 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13872    
Jasný...ojezdi to a uvidíš...sice bez fotky/obrázku těžko soudit,ale to sání bude asi dlouhý...jakej má vnitřní průměr sací koleno?
 
 
Datum: 31. května 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: fichtlík      IP: uživatel11810    
no má to po výbrusu najeto asi 100 metrů víc ne velkej kompresní poměr to asi nebude protože borec co to měl předemnou stim jezdil a vpohodě mám odněj i ten karbec jen to koleno sem si dělal sám. předsih sem dělal hodinkama (číselníkovým uchylkoměrem pro rejpaly) tak to by mělo být asi dobrý to dlouhý sání nevym no je delší poměrně mám tam klapku a pak koleno zatáčí doprava a dozadu pak je tam na hadici karbec Dell orto 21mm difuzor
 
 
Datum: 30. května 2012 23:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3274    
ne,máš volnoběžnou směs dobře seřízenou a obyč okruh(HT) je bohatej...možná blbej předstih.....dlouhý sání....velkej kompresní poměr.....jinak těsně po výbrusu je to vždycky líný....řekněme 50km....
 
 
Datum: 30. května 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vůle 5 desítek je jako dva výbrusy...
 
 
Datum: 30. května 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: Mumu      IP: uživatel13433    
J8 jsem na tom úplně stejně.. Jen mám vůli menší..
 
 
Datum: 30. května 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
5 desetin??? nemyslíš spíš 5 setin??...to je strašně moc to snad ani nemusíš nějak výrazně zajíždět...
 
 
Datum: 30. května 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, mám dotaz ohledně mojeho pionýra, postavil jsem si motor po GO a nevěděl jsem co a jak s ložiskama. Sehnal jsem si ještě ze starých zásob nové ložiska do motoru, ale jsou to ložiska zakryté něčím černým je to asi plast, guma nebo něco mezitím, z obou jejich stran zakryté. Tak jsem neváhal a jako neznalý jsem je hodil do motoru, na klikovku aji do převodovky, všechny ložiska zakryté! Jinak motor běží jako jako mlada a zajížím... Bohužel jsem to zjistil až po složení že to tam nepatří..rnCo tomu motoru hrozí ?rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:32
 
 
 
 
Jméno: kresik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozebrat a ložiska vyhodit. vyměň všechyn. Hlavně si ohlídej aby na kliku šly ložiska s koncovým označením C3 , jinak to dělaáš za pár km znovu ;-)
 
 
Datum: 01. června 2012 12:32
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel12654    
To jsou takzvané samomazné ložiska a to do pionýra vůbec nepatří!
 
 
Datum: 01. června 2012 10:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo je to nahovno
 
 
Datum: 30. května 2012 22:30
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty ložiska se zadřou, ale je otázka kdy, rači nebudu riskovat, motor přepůlím a opravím..
 
 
Datum: 30. května 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale prdlajs... Ze všeho nejdřív se ti spálí gufera protože do nich kryté ložisko nepustí směs s motoru,tím pádem gufera nejsou promazávané... No a až vazelína v ložiškách po čase přestane mít mazací schopnost tak hrozí že ložiska zadřeš a maximálně se ti protočí v kartru
 
 
Datum: 30. května 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: Mustang zabijak      IP: uživatel13520    
Můžeš zadřít motor, posrat vybrus s ojnici a to je dobra varianta a ta horsi varianta by ti mohli prasknot kartry
 
 
Datum: 30. května 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus, mám dotaz, nemůžu naštelovat spojku u 555 a tak se ptám, jestli se tím šroubem, co vede skrz šneka, dá něco nastavit, nebo je to tam jen kvůli rozebrání ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálka v tom deklu je šroub (červík) a na něm je matička, matičku povol a šroubem šteluješ, až vyšteluješ tak proti otočení zajistíš ten šrub (červa) tou matičkou a šlus .. rozebrané sem to neměl ale půjde se na to asi z vnitřku protože tam je takový zajištovací kroužek na special kleště :-)
 
 
Datum: 30. května 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když se podíváš na dekl, jsou tam dva šrouby co ho drží a mezi nimi je jeden, který se otáčí se šnekem. Myslíme ten samý ?
 
 
Datum: 30. května 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě tím šroubem se šteluje spojka :-D
 
 
Datum: 30. května 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel13610    
Zdar.. Potřeboval bych poradit s Fichtlem... Nedavno jsem koupil novou svíčku a za chvíli motorka nejela..Když jsem ji vytahl tak byla celá zasraná.. Vyměním svíčku ujedu par km a zase to samé...Už fakt nevím co to může být..Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: Pigolas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To muže být špatným olejem nebo benzínem nebo špatné míchaní
 
 
Datum: 30. května 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: Mumu      IP: uživatel13433    
Mě na J 550 hořely svíčky a černaly. Vyměnil jsem zapalovací cívku, seřídil zapalování pomocí hodinek a žárovky. Nepřestalo to... Po výměně kondíku se to ale zdá už v pořádku. Taky je dobrý...pokud to nemáš upravený, tam dávat svíčku co tam má přijít.. Jiank nevím.
 
 
Datum: 30. května 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To může způsobovat řada věcí - předstih, špatná směs, moc oleje, vada v elektrice ale určitě bych začal u toho předstihu ;-)
 
 
Datum: 30. května 2012 16:31
 
 
 
 
Jméno: Mustang zabijak      IP: uživatel13520    
Já si myslim že by to mohlo byt serizeny spatne predstih staci jen trosku pohnuty a uz to blbne, jinak vazne nevím. To to me delal mustang
 
 
Datum: 30. května 2012 15:58
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel12772    
Zdarec draci, od kolika si můžeš udělat řidický průkaz na Jawa 50/21, prý je to změněné, ale na netu čtu, že je to normálně od 15-ti let ? Jak to teda je ? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: kresik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A1 od 16ti, ale to už je lepší si pořídit 125
 
 
Datum: 01. června 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel12654    
ja bych řekl že až od 17 roků
 
 
Datum: 01. června 2012 11:03
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13535    
Já bych za todle vraždil fakt.. dřív to bylo od 15. .:-( Takže si počkám eště rok :-D
 
 
Datum: 30. května 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13865    
Od 16 let, čili sk. A1. Jawa 21 má vyšší rychlost než 45 km/h ;-)
 
 
Datum: 30. května 2012 15:18
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel12770    
Zdarec borci, mám tu jeden šílený dotaz. Co se stane, když fichtla roztlačím pozpátku ? :-D Nezačne se se klika točit na druhou stranu ? Nezačne couvat ? Nejspíš je to hovadina ale zajímalo by mě to ? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2012 13:20
 
 
 
 
Jméno: kresik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já měl předstih udělaný klasicky a po zadu to jezdilo v pohodě. Je to hodně o cviku, aby si čloběk hned nenamlátil.
 
 
Datum: 11. června 2012 13:20
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12352    
Ahoj jo ormálě to de když dáte odně malý předstih mi to udělala 350 štastý že mi to chytlo sem tmu aložil a pospátku sem estačil ani zmáčkout spojku
 
 
Datum: 31. května 2012 23:46
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
mě táta řikal že jako mladej si pohrál s předstihem a zapalováním (mustang) a prej to vážně jelo pozpátku, a dokonce se to kámošovi povedlo s 250 dělano do crossu, měla zapalování z fichtla, jak ji chcípnul a dobíhal motor tak chyt znova a naopačnou stranu
 
 
Datum: 31. května 2012 16:58
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamoš to skoušel na fiku a jemu to jednom střilelo :-D docel dobrej budiček po rano :-D ... a tady jeden pan řikal že mel fika a že to nakopl a jelo mu to dozadu chtel se rozjet a vjel do stromu zadkem :-D
 
 
Datum: 30. května 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel10473    
Jo pojede pozadu:-D ale je to o hubu
 
 
Datum: 30. května 2012 14:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dokonce bylo na youtube video jak tam jezdil tuším mustang pozadu,mě se to teda nikdy nepovedlo
 
 
Datum: 30. května 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No klika dozadu se bude točit asi určitě, ne? :-) a chytnout by to taky při určitym předstihu mohlo...číza takhle šla roztlačit bez problémů, akorát pak šla blbě do otáček
 
 
Datum: 30. května 2012 14:29
 
 
 
 
Jméno: Dachl21      IP: uživatel10473    
Zdar, potřebuju poradit s propdejem pincka..prodávám na motoinzerci, a ozval se někdo z velkej británie,,,,ted nevim jestli nebude problém s převodem..kolik by to stálo atd...prej pošle kurýra, a ten ho vyzvedne...jakej by v tom mohl bejt problém? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel13327    
Pěknej podraz pánové.Přesně jak píše standa,jenom používat mozek! Ahoj draci.
 
 
Datum: 01. června 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel10473    
ja si myslim ze tohle podvod nebude...pise ze penize posle prvne na ucet, a pak si proto přijede..tak nwm...
 
 
Datum: 30. května 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3274    
Já ba naopak,když jsem sháněl druhou OCT,tak sem narazil na šmejda....psal češtinou z Googlu + přikládal i origo anglický text....auto v portugalsku,peníze do anglie,on občas je v CZ že zde studuje a mam napřed poslat prachy,že jinak nemá na dopravu sem.... a to bylo něco pro mě....napřed jsem mu slušně anglicky napsal,kam má auto přistavit,peníze že budou cash namístě a dopravu že platím/objednám já....po dalším mailu plnym proseb a čísla účtu jsem to vzdal a postoupil tuto skutečnost mýmu známýmu u kriminálky....nevím jestli to řešili a nebo smetli ze stolu,ale byl to FAKE a je toho po netu hafo....bacha lidi....nikdy peníze dopředu....ani za zlatý prase....a hlavně přemejšlet selskym rozumem.....nic lepšího než selskej rozum a kupecký počty neexistuje....
 
 
Datum: 30. května 2012 18:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
taky mi tenhle podvodník psal, když sem prodával KTM.. šel automaticky do spamu...
 
 
Datum: 30. května 2012 17:56
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Ano je to podvod,vyser se na něj
 
 
Datum: 30. května 2012 15:41
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13865    
Je to podvod, podívej se třeba sem http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=112851&fid=21 . Stačí jenom pohledat ;-)
 
 
Datum: 30. května 2012 15:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si myslim že tebe by to nestálo v podstatě nic, akorát na něj uděláš odhlášku a dáš mu papíry...zeptej se na dopravce, to máš na jistotu
 
 
Datum: 30. května 2012 14:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel10473    
ee peníze pošle na účet, a pak pošle kurýra,,,ale kolik by to stálo:-D
 
 
Datum: 30. května 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to je teda to jsem ještě neslyšel že by si angličani kupovali pionýry:-Dikdyž jawa je v anglii oblíbená.Spíš bych si dal pozor aby to nebyl nějakej podvodníček a neřekl ti že třeba peníze pošle poštou atd
 
 
Datum: 30. května 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel13863    
Zdar Seso mám dotaz na Výfukové koleno na Bábu 210 Kdo to vyrábí poláci , šikmooký ?? jak je na tom kvalitně chromově ??? děkuji za odpověd' odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 23:36
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slovaci,,chrom j ceskej,,je to guttt
 
 
Datum: 30. května 2012 23:36
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12352    
Ahoj nemáte někdo prosím schhéma zapojení na fichtla na spínačku jak je na 350 250 (bošák) s chcípáním že vytáhnu klíček aj se světlama se vším ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: CHelios      IP: uživatel13862    
Tak mi pionýr nechtěl jet, nechtěl jet ve vysokejch tak sem zkusil přehodit dráty na starým klasickým pařezáckým zapalování z prava do leva a pionýr hned jel. Zato mi to po kilometru zdechlo a nechce hazet jiskru... Myslite, že mi odešlo zapalko? Civku a kondik sem zkoušel měnit. :-? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 11:00
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel12654    
řekl bych žes ho spálil
 
 
Datum: 01. června 2012 11:00
 
 
 
 
Jméno: jáááá      IP: uživatel12485    
Ahoj, prosím vás, na tomhle schématu značí jednička kábl, co jde od kladívka? Díky http://jawa50tuning.wbs.cz/Elektricke_schema_Jawy/el_05_20.gif odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2012 23:46
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
http://jawa-50.wgz.cz/el-schemata stačí ti to takhle ?
 
 
Datum: 29. května 2012 23:46
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čaute k věci: jedu a vše vpohodě zastavím a je slyšet že neco klepe z pod deklu spojky ( vobčas a jen na volnoběh při záběru to není slišet) tak sem sundal dekl našel sem tam kus pružinky a segrovku co držípružinku (kdysy se tam prej povolil koš a o dekl se ty tyšky urvaly tak se to vyměnilo a to tam asi zůstalo protože teďka koš byl ok i spojka pružinky vše jak má být) a navíc semi zdá že primární řetaz je celkem dlouhej může se nejak vytahat? jako vypadá dobře není nijak poničenej a nezadrhává se.. tak se chci zeptat jestly myslíte že to je tim řezazem a nebo tim kouskem pruźinky (ani né jeden krut) a pojistkou. dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 23:40
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
řetěz je dobrej byla to asi jen ta pojistka a pružina
 
 
Datum: 30. května 2012 23:40
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13025    
No uvidím dneska pojedu na dílnu se nato podívat mrknu na ten řetaz ale podle mě to stejně na 80% dělala ta pružina a podložka protože to bylo fakt jen občas a takoý silný tupý rány kdyby to byl řetaz ta k bych řek že to sou takový menší rány a jemější já když sem dal prst na víko spojky tak sem cítil jak to dotoho kopne občas...
 
 
Datum: 30. května 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Půlit bys nemusel, stačilo by to vypláchnout benzínem třeba, už jsem takhle taky lovil podložku z převodovky :-)
 
 
Datum: 30. května 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13025    
No zůstalo to na straně spojky trochu mám strach jestli třeba nějaká část nevletěla do převodovky to bych to musel půlit a to se mi nechce :/ Tak vyšco byl na závodech (tušim Radslavice zrovna to byly ) a fofroval ať to má hotový co nejdřív tak to přehlídl nebo zapomněl...
 
 
Datum: 30. května 2012 16:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten řetěz se za 3 roky mohl vytahat, jak řetěz při volnoběhu kmitá tak může mlátit o karter. Každopádně tohle zkontrolovat no. A ať ten borec pro sichr nenechává takovej bordel v převodovce :-D
 
 
Datum: 30. května 2012 15:31
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13025    
já udělal GO a ten borec stím jezdil závody co mu to patří v klasikách a na závodech se mu povolila spojka (koš) a o víko se to urvalo nejspíš on to pak na závodech vyměnil a druhou rozjížďku zas jel.. takže jak spěchal tak to tam asi nechal... no ale když sem tam ten řetaz tenkrát dával tak to problémy nedělalo. tak nevym jakej max průvěs ten řetaz může mít ale myslim Že o blok nedře dneska nato mrknu...
 
 
Datum: 30. května 2012 15:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by mě teda fakt zajímalo jak se tam dostala ta pružinka s tou ségrovkou, když jsi dělal GO. Furt ale stejnej problém, je ten řetěz vytahanej nebo ne? Nezajímá jestli si tam dal jinej, ten mohl být taky vytahanej. Jestli byl jetej tak ho asi někdo z nějakýho důvodu vymontoval z motoru, ne?
 
 
Datum: 30. května 2012 9:11
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13861    
ten řetěz pochopitelně není původní když sem předa si 3ma rokama dělal na tom motoru GO tak se mtam al jinej co sem měl doma le nebyl novej... problém sním po výměně nebyl
 
 
Datum: 30. května 2012 9:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak pojistka by to taky mohla nějakym způsobem dělat, ale jestli je od řetězu prodřenej karter až na šroub, tak to teda musí ten řetěz vypadat...Při běhu motoru pak dělá bordel...
 
 
Datum: 30. května 2012 9:01
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13861    
no ten nálitek je uź dávno vyděnej až po šroub... ale to už X let.. myslíš že to můžu zkusit tak že tam dám ten šroub skusím ten řetaz zatlačvit dolů a když se dotkne šroubu tak vyměnit? není pravděpodobnější že to dělala ta pojistka a kus pružiny?
 
 
Datum: 30. května 2012 8:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může to dělat vytahaný primární řetěz, zkus ho stlačit, jestli dole neškrtá o nálitek pro šroub...
 
 
Datum: 30. května 2012 7:43
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
Čau chlapi chtěl bych se zeptat co je s motorem na stadionu když nejde prošlápnout a zarezlej píst to nejní? můžou to být slepené spojkové lamely? díky zapomoc nikdy jsem to nedělal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: kresik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyndej svíčku astříkni tam drobet nafty a dej tomu čas do rána, nafta to rozpustí. pak to chce trpělivost při startování a bude to asi i trochu kouřit, ale jen chvilku. Už jsem takhle pár motorů uživil.
 
 
Datum: 01. června 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
měl jsi pravdu bylo to ono a jak to zas rozpohybuješ?
 
 
Datum: 31. května 2012 19:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Spojkový lamely to nejsou to je blbost to by spojka nevypínala ale motor by se točil bez problémů dle mě ten stadion dlouho nejel a na pístu přischnul olej a zalepil se píst,to už se mi stalo několikrát
 
 
Datum: 29. května 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel12545    
ahoj chci se zeptat když dám na karburator přímej vzduchovej filtr jesli to líp pojede nebo v tom bude nákej rozdíl dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 6:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
cau na mustanga hl.tryska je 72 a tryska volnobehu 38, a v tom origo vzduchovim filtru v tí krabici nemám žadnou trubičku kovovou
 
 
Datum: 30. května 2012 6:46
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      E-mail:      IP: uživatel11810    
tam je origo jen ta jedna díra stou kov. trubičkou? já mám v tom horním dílu jednu díru ještě.. průměr tak 10 myslíš že ju mám zadělat?
 
 
Datum: 30. května 2012 0:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude to víc bučet => placebo efekt a pocit výkonu :-D
 
 
Datum: 29. května 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13857    
Na pincka že ? takže pokud máš orig trisku 68 tak ti to pojede daleko hůř a bude se přehřívat, protože tam půjde daleko méně benzínu, karburátor potřebuje nějaký odpor vzduchu aby se rosprášilo dané množství benzínupokud na tom trváš mít přímej filtr tak musíš dál větší trysku jakou přesně to nevím musíš prostě zkoušet ruzné trisky a to je naprd, kašli na nějakej přímej filtr nech originál hlavně ho pořádně utěsni (plastový obal ve kterém je filtr)ať v něm nejsou žádné díry a nech pouze tu kovou tribičku z filtru volnou nasávání vzduchu k filtru a pionýr pojede tak jak má :-)
 
 
Datum: 29. května 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel12545    
cau chci se zeptat jaká je dobrá svíčka taková aby mi to chytnulo i když je ten motor teplej dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
 
 
Datum: 30. května 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
a jak ty to chytá ? :-D na našlápnutí ?
 
 
Datum: 30. května 2012 8:15
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel11517    
tak já normálně jezdím na N15
 
 
Datum: 30. května 2012 7:40
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
taky jezdím s pinskem na 14ku
 
 
Datum: 30. května 2012 6:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na N17 mi to právě nikdy moc nechytalo já tam mám ted N14 a za studena i za tepla max na 3 pokus
 
 
Datum: 29. května 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
N 17 C
 
 
Datum: 29. května 2012 21:27
 
<  508  509  510  511  512  513  514  515  516  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 0:08:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu