Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj draci je mi 15nást a už mám na fíkovi nalítáno přes 15 000 km a na podzim mi bude 16 a chtěl bych koupit ČZ nebo JAWU 125 s tim kulatym motorem. a s papírama tak mi prosim poradte kde ji sehnat za rozumný peíze. Dík za odpovědi a at to frčí!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo taky občas objíždím vesnice a ptám se na nějaký motorky prostě až uvidíš dědu tak se zeptej jestli nemá nějakou motorku a uvidíš že jich ještě pár je
Datum: 30. května 2012 22:28
 Začni už teď prolézat motoinzerce.cz, motorkari.cz, bazos.cz, i-bazar.cz, yauto,cz, seznam inzerce apod .. 125ky s kulatým motorem s TP za rozumný prachy to fakt nevím .. ale za mně kdybych šel do 125ky jawa/čz tak bych volil čz 125/476 .. velký hranatý motor vypadá dobře, má oilmaster, je o něco mladší a TP má každá druhá, jinak pokud na inzercích není nic zajimavého nevěš hlavu, chce to čas  Jinak po vesnicích toho jde od nějakých babek nebo dědů koupit dost ale stav předrenovační a většinou se ztraceným Tp aspon z mojí zkušenosti
Datum: 30. května 2012 21:50
 Tak to nevim co ti poradit čoveče. U mě to chodí tak, že jsem se občas někde zmínil že dělam do těhle motorek a pak už nabídky chodili vlastně sami no...támhle mi nabízeli kejvačku ze stodoly, támhle zase fichtla z půdy atd...a za parádní ceny. Proto raději nakupuju timhle způsobem, když už to někdo dá na internet, tak na tom chce vydělat, což ti nehraje uplně do karet  Jedině se zeptat po známejch no, nevim co jinýho poradit.
Datum: 30. května 2012 21:42
 Mohu se zeptat jak po vesnicích? Já sem totiš skoro Pražák bydlím v Roztokách u Prahy a to moc vesnice neni
Datum: 30. května 2012 21:35
 Přesně jak říká kolečko  Po vesnicích se to shání nejlíp...
Datum: 30. května 2012 21:29
 Takže modely 355. 453 a 473, že? Nejlíp se asi shání 453, pokud sám o žádný nevíš, tak asi motoinzerce.cz...ale za rozumný peníze z netu asi nebude, já osobně jsem z netu koupil akorát Yamahu, jinak všechno po vesnicích...
Datum: 30. května 2012 21:18
Jméno: Milan196
IP: uživatel13866
 čau draci mám problém na mojem mustangu startuje aj jiskru dává pěknou ale probíjí mi elektryka do kostry už si nevím rady sundal sem cívky nechal jsem tam jenom jednu novou ale pořád to probíjí nevíte co stím ??rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 19:09
Jméno: metrik
IP: uživatel12334
 mam ten samy problem i na jednu civku mi stale dava slabou jiskru a probiji do kostry
Datum: 31. července 2012 19:09
 čau.. jakej je rozdil vačky mezi typem 05 a 23 ? vim že sou rozdilny ale nevim ktera je ktera
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 6:06
 aspon nejsu sam
Datum: 31. května 2012 6:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele to znám taky mě pořád vyhazujou  a přiznávám že v tom mám taky pěknej bordel
Datum: 30. května 2012 22:26
 podle toho jak bude čas
Datum: 30. května 2012 21:36
 ja sem tam bordel neudelal nekdo řikal že to nebude v garaži tak všechno nahazeli do jedne bedny at si to dam jinam ( neni normalni) a podivam se na to aš to dam do fika .. podivam se jak to je na 550 a na 20
Datum: 30. května 2012 21:32
 prostě s vačkou z 550/555 a prví 05 se bude při použití n anovším rotoru otevírat kladívko v dolné uvrati a né v horní.
Datum: 30. května 2012 21:24
 V garáži musí bejt pořádek, pak jde práce líp od ruky
Datum: 30. května 2012 21:11
 no ja nevim  mel sem v tom 05 550 a všechno možny to tak dopadne kdyš me nekdo dela pordel v garaži!
Datum: 30. května 2012 21:07
 pokud ta 05ka nemá zapalování z 550 nebo 555 tak je stejné jak s 23
Datum: 30. května 2012 20:52
 lidi napadla mě taková myšlenka co kdyby se dala na výfuk na konec takova klapka na pružinku že by to mělo větší tlak aby ji to vlastně otevřelo a tím pádem by to mělo tlaky ve výfuku pomohlo by to něčemu??? asi je to jenom blbost ale co kdyby
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 15:00
 no možná by se zlepšilo vyplachování ale nesměl bys tam dát moc silnou pružinu jinak by se ti to zadusilo
Datum: 31. května 2012 15:00
Jméno: blocker
IP: uživatel13870
 Zdarec... Podle mě bys to spíš udusil... Spaliny musej jít co nejlíp ven, aby Ti motor dobře šlapal...
Datum: 31. května 2012 14:55
 Zdravím draci chtěl jsem se zeptat jak upravit válec jawa 21 mluví se furt o 2 kanalu a leštění kanálu jak na to ? a jak předělat karburátor přímo do kliky děkuji za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 19:31
Jméno: Fichtlik
IP: uživatel13025
 asi blbej dotaz ale jak se chová motor těsně po výbrusu? upravovanej motor víc kanálu jinej výfuk a jednokroužek ? je normální že na volnoběh de pěkně za plynem a v záběru je strašně línej? vůle výbrusu je 5 desetin
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 20:39
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 má pr. 23 (vnitřní)
Datum: 31. května 2012 20:39
Jméno: standa
IP: uživatel13872
 Jasný...ojezdi to a uvidíš...sice bez fotky/obrázku těžko soudit,ale to sání bude asi dlouhý...jakej má vnitřní průměr sací koleno?
Datum: 31. května 2012 17:25
Jméno: fichtlík
IP: uživatel11810
 no má to po výbrusu najeto asi 100 metrů víc ne velkej kompresní poměr to asi nebude protože borec co to měl předemnou stim jezdil a vpohodě mám odněj i ten karbec jen to koleno sem si dělal sám. předsih sem dělal hodinkama (číselníkovým uchylkoměrem pro rejpaly) tak to by mělo být asi dobrý to dlouhý sání nevym no je delší poměrně mám tam klapku a pak koleno zatáčí doprava a dozadu pak je tam na hadici karbec Dell orto 21mm difuzor
Datum: 30. května 2012 23:39
Jméno: standa
IP: uživatel3274
 ne,máš volnoběžnou směs dobře seřízenou a obyč okruh(HT) je bohatej...možná blbej předstih.....dlouhý sání....velkej kompresní poměr.....jinak těsně po výbrusu je to vždycky líný....řekněme 50km....
Datum: 30. května 2012 21:22
 No vůle 5 desítek je jako dva výbrusy...
Datum: 30. května 2012 20:41
Jméno: Mumu
IP: uživatel13433
 J8 jsem na tom úplně stejně.. Jen mám vůli menší..
Datum: 30. května 2012 20:33
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 5 desetin??? nemyslíš spíš 5 setin??...to je strašně moc to snad ani nemusíš nějak výrazně zajíždět...
Datum: 30. května 2012 19:34
 Ahoj, mám dotaz ohledně mojeho pionýra, postavil jsem si motor po GO a nevěděl jsem co a jak s ložiskama. Sehnal jsem si ještě ze starých zásob nové ložiska do motoru, ale jsou to ložiska zakryté něčím černým je to asi plast, guma nebo něco mezitím, z obou jejich stran zakryté. Tak jsem neváhal a jako neznalý jsem je hodil do motoru, na klikovku aji do převodovky, všechny ložiska zakryté! Jinak motor běží jako jako mlada a zajížím... Bohužel jsem to zjistil až po složení že to tam nepatří..rnCo tomu motoru hrozí ?rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:32
 Rozebrat a ložiska vyhodit. vyměň všechyn. Hlavně si ohlídej aby na kliku šly ložiska s koncovým označením C3 , jinak to dělaáš za pár km znovu
Datum: 01. června 2012 12:32
Jméno: pionyrak
IP: uživatel12654
 To jsou takzvané samomazné ložiska a to do pionýra vůbec nepatří!
Datum: 01. června 2012 10:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo je to nahovno
Datum: 30. května 2012 22:30
 ty ložiska se zadřou, ale je otázka kdy, rači nebudu riskovat, motor přepůlím a opravím..
Datum: 30. května 2012 17:54
 Ale prdlajs... Ze všeho nejdřív se ti spálí gufera protože do nich kryté ložisko nepustí směs s motoru,tím pádem gufera nejsou promazávané... No a až vazelína v ložiškách po čase přestane mít mazací schopnost tak hrozí že ložiska zadřeš a maximálně se ti protočí v kartru
Datum: 30. května 2012 17:45
Jméno: Mustang zabijak
IP: uživatel13520
 Můžeš zadřít motor, posrat vybrus s ojnici a to je dobra varianta a ta horsi varianta by ti mohli prasknot kartry
Datum: 30. května 2012 17:14
 Čus, mám dotaz, nemůžu naštelovat spojku u 555 a tak se ptám, jestli se tím šroubem, co vede skrz šneka, dá něco nastavit, nebo je to tam jen kvůli rozebrání ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 22:02
 Normálka v tom deklu je šroub (červík) a na něm je matička, matičku povol a šroubem šteluješ, až vyšteluješ tak proti otočení zajistíš ten šrub (červa) tou matičkou a šlus .. rozebrané sem to neměl ale půjde se na to asi z vnitřku protože tam je takový zajištovací kroužek na special kleště
Datum: 30. května 2012 22:02
 Když se podíváš na dekl, jsou tam dva šrouby co ho drží a mezi nimi je jeden, který se otáčí se šnekem. Myslíme ten samý ?
Datum: 30. května 2012 21:27
 právě tím šroubem se šteluje spojka
Datum: 30. května 2012 19:24
Jméno: Filip
IP: uživatel13610
 Zdar.. Potřeboval bych poradit s Fichtlem... Nedavno jsem koupil novou svíčku a za chvíli motorka nejela..Když jsem ji vytahl tak byla celá zasraná.. Vyměním svíčku ujedu par km a zase to samé...Už fakt nevím co to může být..Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 21:01
 To muže být špatným olejem nebo benzínem nebo špatné míchaní
Datum: 30. května 2012 21:01
Jméno: Mumu
IP: uživatel13433
 Mě na J 550 hořely svíčky a černaly. Vyměnil jsem zapalovací cívku, seřídil zapalování pomocí hodinek a žárovky. Nepřestalo to... Po výměně kondíku se to ale zdá už v pořádku. Taky je dobrý...pokud to nemáš upravený, tam dávat svíčku co tam má přijít.. Jiank nevím.
Datum: 30. května 2012 20:39
 To může způsobovat řada věcí - předstih, špatná směs, moc oleje, vada v elektrice ale určitě bych začal u toho předstihu
Datum: 30. května 2012 16:31
Jméno: Mustang zabijak
IP: uživatel13520
 Já si myslim že by to mohlo byt serizeny spatne predstih staci jen trosku pohnuty a uz to blbne, jinak vazne nevím.
To to me delal mustang
Datum: 30. května 2012 15:58
Jméno: Kuba
IP: uživatel12772
 Zdarec draci, od kolika si můžeš udělat řidický průkaz na Jawa 50/21, prý je to změněné, ale na netu čtu, že je to normálně od 15-ti let ? Jak to teda je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:33
 A1 od 16ti, ale to už je lepší si pořídit 125
Datum: 01. června 2012 12:33
Jméno: pionyrak
IP: uživatel12654
 ja bych řekl že až od 17 roků
Datum: 01. června 2012 11:03
Jméno: pejsek
IP: uživatel13535
 Já bych za todle vraždil fakt.. dřív to bylo od 15. . 
Takže si počkám eště rok
Datum: 30. května 2012 17:30
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13865
 Od 16 let, čili sk. A1. Jawa 21 má vyšší rychlost než 45 km/h
Datum: 30. května 2012 15:18
Jméno: lukáš
IP: uživatel12770
 Zdarec borci, mám tu jeden šílený dotaz. Co se stane, když fichtla roztlačím pozpátku ?  Nezačne se se klika točit na druhou stranu ? Nezačne couvat ? Nejspíš je to hovadina ale zajímalo by mě to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 13:20
 Já měl předstih udělaný klasicky a po zadu to jezdilo v pohodě. Je to hodně o cviku, aby si čloběk hned nenamlátil.
Datum: 11. června 2012 13:20
Jméno: radek
IP: uživatel12352
 Ahoj jo ormálě to de když dáte odně malý předstih mi to udělala 350 štastý že mi to chytlo sem tmu aložil a pospátku sem estačil ani zmáčkout spojku
Datum: 31. května 2012 23:46
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 mě táta řikal že jako mladej si pohrál s předstihem a zapalováním (mustang) a prej to vážně jelo pozpátku, a dokonce se to kámošovi povedlo s 250 dělano do crossu, měla zapalování z fichtla, jak ji chcípnul a dobíhal motor tak chyt znova a naopačnou stranu
Datum: 31. května 2012 16:58
 kamoš to skoušel na fiku a jemu to jednom střilelo  docel dobrej budiček po rano  ... a tady jeden pan řikal že mel fika a že to nakopl a jelo mu to dozadu chtel se rozjet a vjel do stromu zadkem
Datum: 30. května 2012 17:42
Jméno: dachl21
IP: uživatel10473
 Jo pojede pozadu  ale je to o hubu
Datum: 30. května 2012 14:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dokonce bylo na youtube video jak tam jezdil tuším mustang pozadu,mě se to teda nikdy nepovedlo
Datum: 30. května 2012 14:37
 No klika dozadu se bude točit asi určitě, ne?  a chytnout by to taky při určitym předstihu mohlo...číza takhle šla roztlačit bez problémů, akorát pak šla blbě do otáček
Datum: 30. května 2012 14:29
Jméno: Dachl21
IP: uživatel10473
 Zdar, potřebuju poradit s propdejem pincka..prodávám na motoinzerci, a ozval se někdo z velkej británie,,,,ted nevim jestli nebude problém s převodem..kolik by to stálo atd...prej pošle kurýra, a ten ho vyzvedne...jakej by v tom mohl bejt problém? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 22:48
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 Pěknej podraz pánové.Přesně jak píše standa,jenom používat mozek! Ahoj draci.
Datum: 01. června 2012 22:48
Jméno: dachl21
IP: uživatel10473
 ja si myslim ze tohle podvod nebude...pise ze penize posle prvne na ucet, a pak si proto přijede..tak nwm...
Datum: 30. května 2012 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel3274
 Já ba naopak,když jsem sháněl druhou OCT,tak sem narazil na šmejda....psal češtinou z Googlu + přikládal i origo anglický text....auto v portugalsku,peníze do anglie,on občas je v CZ že zde studuje a mam napřed poslat prachy,že jinak nemá na dopravu sem.... a to bylo něco pro mě....napřed jsem mu slušně anglicky napsal,kam má auto přistavit,peníze že budou cash namístě a dopravu že platím/objednám já....po dalším mailu plnym proseb a čísla účtu jsem to vzdal a postoupil tuto skutečnost mýmu známýmu u kriminálky....nevím jestli to řešili a nebo smetli ze stolu,ale byl to FAKE a je toho po netu hafo....bacha lidi....nikdy peníze dopředu....ani za zlatý prase....a hlavně přemejšlet selskym rozumem.....nic lepšího než selskej rozum a kupecký počty neexistuje....
Datum: 30. května 2012 18:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 taky mi tenhle podvodník psal, když sem prodával KTM.. šel automaticky do spamu...
Datum: 30. května 2012 17:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Ano je to podvod,vyser se na něj
Datum: 30. května 2012 15:41
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13865
Datum: 30. května 2012 15:20
 Já si myslim že tebe by to nestálo v podstatě nic, akorát na něj uděláš odhlášku a dáš mu papíry...zeptej se na dopravce, to máš na jistotu
Datum: 30. května 2012 14:47
Jméno: dachl21
IP: uživatel10473
 ee peníze pošle na účet, a pak pošle kurýra,,,ale kolik by to stálo
Datum: 30. května 2012 14:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je teda to jsem ještě neslyšel že by si angličani kupovali pionýry  ikdyž jawa je v anglii oblíbená.Spíš bych si dal pozor aby to nebyl nějakej podvodníček a neřekl ti že třeba peníze pošle poštou atd
Datum: 30. května 2012 14:35
 Zdar Seso mám dotaz na Výfukové koleno na Bábu 210 Kdo to vyrábí poláci , šikmooký ?? jak je na tom kvalitně chromově ??? děkuji za odpověd'
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 23:36
 slovaci,,chrom j ceskej,,je to guttt
Datum: 30. května 2012 23:36
Jméno: radek
IP: uživatel12352
 Ahoj nemáte někdo prosím schhéma zapojení na fichtla na spínačku jak je na 350 250 (bošák) s chcípáním že vytáhnu klíček aj se světlama se vším ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 11:10
Jméno: CHelios
IP: uživatel13862
 Tak mi pionýr nechtěl jet, nechtěl jet ve vysokejch tak sem zkusil přehodit dráty na starým klasickým pařezáckým zapalování z prava do leva a pionýr hned jel. Zato mi to po kilometru zdechlo a nechce hazet jiskru... Myslite, že mi odešlo zapalko? Civku a kondik sem zkoušel měnit. :-?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 11:00
Jméno: pionyrak
IP: uživatel12654
 řekl bych žes ho spálil
Datum: 01. června 2012 11:00
Jméno: jáááá
IP: uživatel12485
Posl.aktualizace: 29. května 2012 23:46
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 http://jawa-50.wgz.cz/el-schemata stačí ti to takhle ?
Datum: 29. května 2012 23:46
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čaute k věci: jedu a vše vpohodě zastavím a je slyšet že neco klepe z pod deklu spojky ( vobčas a jen na volnoběh při záběru to není slišet) tak sem sundal dekl našel sem tam kus pružinky a segrovku co držípružinku (kdysy se tam prej povolil koš a o dekl se ty tyšky urvaly tak se to vyměnilo a to tam asi zůstalo protože teďka koš byl ok i spojka pružinky vše jak má být) a navíc semi zdá že primární řetaz je celkem dlouhej může se nejak vytahat? jako vypadá dobře není nijak poničenej a nezadrhává se.. tak se chci zeptat jestly myslíte že to je tim řezazem a nebo tim kouskem pruźinky (ani né jeden krut) a pojistkou. dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 23:40
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 řetěz je dobrej byla to asi jen ta pojistka a pružina
Datum: 30. května 2012 23:40
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 No uvidím dneska pojedu na dílnu se nato podívat mrknu na ten řetaz ale podle mě to stejně na 80% dělala ta pružina a podložka protože to bylo fakt jen občas a takoý silný tupý rány kdyby to byl řetaz ta k bych řek že to sou takový menší rány a jemější já když sem dal prst na víko spojky tak sem cítil jak to dotoho kopne občas...
Datum: 30. května 2012 18:37
 Půlit bys nemusel, stačilo by to vypláchnout benzínem třeba, už jsem takhle taky lovil podložku z převodovky
Datum: 30. května 2012 16:40
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 No zůstalo to na straně spojky trochu mám strach jestli třeba nějaká část nevletěla do převodovky to bych to musel půlit a to se mi nechce :/ Tak vyšco byl na závodech (tušim Radslavice zrovna to byly ) a fofroval ať to má hotový co nejdřív tak to přehlídl nebo zapomněl...
Datum: 30. května 2012 16:31
 Ten řetěz se za 3 roky mohl vytahat, jak řetěz při volnoběhu kmitá tak může mlátit o karter. Každopádně tohle zkontrolovat no. A ať ten borec pro sichr nenechává takovej bordel v převodovce
Datum: 30. května 2012 15:31
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 já udělal GO a ten borec stím jezdil závody co mu to patří v klasikách a na závodech se mu povolila spojka (koš) a o víko se to urvalo nejspíš on to pak na závodech vyměnil a druhou rozjížďku zas jel.. takže jak spěchal tak to tam asi nechal... no ale když sem tam ten řetaz tenkrát dával tak to problémy nedělalo. tak nevym jakej max průvěs ten řetaz může mít ale myslim Že o blok nedře dneska nato mrknu...
Datum: 30. května 2012 15:20
 To by mě teda fakt zajímalo jak se tam dostala ta pružinka s tou ségrovkou, když jsi dělal GO. Furt ale stejnej problém, je ten řetěz vytahanej nebo ne? Nezajímá jestli si tam dal jinej, ten mohl být taky vytahanej. Jestli byl jetej tak ho asi někdo z nějakýho důvodu vymontoval z motoru, ne?
Datum: 30. května 2012 9:11
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13861
 ten řetěz pochopitelně není původní když sem předa si 3ma rokama dělal na tom motoru GO tak se mtam al jinej co sem měl doma le nebyl novej... problém sním po výměně nebyl
Datum: 30. května 2012 9:07
 Tak pojistka by to taky mohla nějakym způsobem dělat, ale jestli je od řetězu prodřenej karter až na šroub, tak to teda musí ten řetěz vypadat...Při běhu motoru pak dělá bordel...
Datum: 30. května 2012 9:01
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13861
 no ten nálitek je uź dávno vyděnej až po šroub... ale to už X let.. myslíš že to můžu zkusit tak že tam dám ten šroub skusím ten řetaz zatlačvit dolů a když se dotkne šroubu tak vyměnit? není pravděpodobnější že to dělala ta pojistka a kus pružiny?
Datum: 30. května 2012 8:06
 Může to dělat vytahaný primární řetěz, zkus ho stlačit, jestli dole neškrtá o nálitek pro šroub...
Datum: 30. května 2012 7:43
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Čau chlapi chtěl bych se zeptat co je s motorem na stadionu když nejde prošlápnout a zarezlej píst to nejní? můžou to být slepené spojkové lamely? díky zapomoc nikdy jsem to nedělal
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:37
 vyndej svíčku astříkni tam drobet nafty a dej tomu čas do rána, nafta to rozpustí. pak to chce trpělivost při startování a bude to asi i trochu kouřit, ale jen chvilku. Už jsem takhle pár motorů uživil.
Datum: 01. června 2012 12:37
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 měl jsi pravdu bylo to ono a jak to zas rozpohybuješ?
Datum: 31. května 2012 19:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Spojkový lamely to nejsou to je blbost to by spojka nevypínala ale motor by se točil bez problémů dle mě ten stadion dlouho nejel a na pístu přischnul olej a zalepil se píst,to už se mi stalo několikrát
Datum: 29. května 2012 22:18
 ahoj chci se zeptat když dám na karburator přímej vzduchovej filtr jesli to líp pojede nebo v tom bude nákej rozdíl dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 6:46
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau na mustanga hl.tryska je 72 a tryska volnobehu 38, a v tom origo vzduchovim filtru v tí krabici nemám žadnou trubičku kovovou
Datum: 30. května 2012 6:46
 tam je origo jen ta jedna díra stou kov. trubičkou? já mám v tom horním dílu jednu díru ještě.. průměr tak 10 myslíš že ju mám zadělat?
Datum: 30. května 2012 0:27
 bude to víc bučet => placebo efekt a pocit výkonu
Datum: 29. května 2012 22:14
Jméno: Karel
IP: uživatel13857
 Na pincka že ? takže pokud máš orig trisku 68 tak ti to pojede daleko hůř a bude se přehřívat, protože tam půjde daleko méně benzínu, karburátor potřebuje nějaký odpor vzduchu aby se rosprášilo dané množství benzínupokud na tom trváš mít přímej filtr tak musíš dál větší trysku jakou přesně to nevím musíš prostě zkoušet ruzné trisky a to je naprd, kašli na nějakej přímej filtr nech originál hlavně ho pořádně utěsni (plastový obal ve kterém je filtr)ať v něm nejsou žádné díry a nech pouze tu kovou tribičku z filtru volnou nasávání vzduchu k filtru a pionýr pojede tak jak má
Datum: 29. května 2012 21:17
 cau chci se zeptat jaká je dobrá svíčka taková aby mi to chytnulo i když je ten motor teplej dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 10:32
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
Datum: 30. května 2012 10:32
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 a jak ty to chytá ?  na našlápnutí ?
Datum: 30. května 2012 8:15
Jméno: Monty
IP: uživatel11517
 tak já normálně jezdím na N15
Datum: 30. května 2012 7:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 taky jezdím s pinskem na 14ku
Datum: 30. května 2012 6:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na N17 mi to právě nikdy moc nechytalo já tam mám ted N14 a za studena i za tepla max na 3 pokus
Datum: 29. května 2012 22:20
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 N 17 C
Datum: 29. května 2012 21:27
|



|