Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci jaký je rozdíl mezi motorem 175/477 a 175/487 kromě toho oilmastru a otočeního řazení,je tam nějaký zásádní rozdíl třeba v e válci nebo tak?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 13:28
 dachl-20: To je pěkná blbost...
Datum: 21. července 2011 13:28
 je tam rozdíl že 175/487 má o 2 koně větší výkon
Datum: 21. července 2011 9:00
 V podstatě je to stejné, akorát to má jinak uloženou a utěsněnou klikovku, klikovka jako taková je taky jiná, 477 má mazací kanálky z převodovky k klikovejm ložiskám, 477 zpravidla nemá kontrolku neutrálu...Pak je tam řada dalších drobností, které ani nemá smysl zmiňovat, hlavy a válce se mohou lišit v detailech, ale záměnné jsou.
Datum: 21. července 2011 0:19
Jméno: xrc4
IP: uživatel12078
Posl.aktualizace: 26. července 2011 22:55
Datum: 26. července 2011 22:55
Jméno: jm
IP: uživatel9645
 ano, je to odlitek
Datum: 21. července 2011 7:10
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 vidíš ji tam někde? já ne
Datum: 20. července 2011 22:09
 Dobry den mam Jawu 250.Mam problem se spojkou.Začalo mi to to dělat dneska.Prostě mi zabira spojka i když ji zmačknu, to by nebylo až tak špatne ale zjistil jsem že to někdy přestane a někdy to děla zas zabira to celkem dost sice ne uplně na plno ale i přesto.Mužou to byt slepene lamely??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 23:26
Jméno: Tomas
IP: uživatel12080
 Chce se na to podívat. Prvně zkusit štelovat šroub v prostředku pravého víka. Když to bude tak, že to nebude zabírat vůbec nebo zase zabere hned a nepůjde najít tu správnou polohu, tak je problém v lamelách či spojkovém koši. Pokud tam máš staré korkové lamely tak je vyměň za ferodo - u nich neznám štelování spojky
Datum: 20. července 2011 23:26
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 cus draci mel jsem rozpulenej motor vse bylo dobry ale kdyz jsem to slozil tak jsem zjistil ze tam jde radit ale jenom na samy rychlosti a trojka tam nejde vubec jak je to mozny????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 20:29
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 protoze mi prasklo kolecko 1 rychlosti +start ale uz to mam hotovy jak jsem to skladal tak to vypadlo z toho spalicku a uz to mam cely slozeny a zejtra se bude davat motor na kostru
Datum: 21. července 2011 20:29
 proč se hrabeš do něčeho co funguje?
Datum: 21. července 2011 16:00
 mně se to taky stalo mněl sem tam špatne tu tyčku nebo jak se temu nadava jak tam drzi Vidličku řazení
Datum: 20. července 2011 23:21
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 No prostě zatočíš párkrát kolečkem, co leze z motoru u zapalování. Jéje, základní znalost
Datum: 20. července 2011 22:11
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 jak jako protocil?za co jsi tocil za sekundarni kolecko ?
Datum: 20. července 2011 21:59
 To mi dělalo taky, rozebral sem to, zase složil a to samé...Pak jsem párkrát protočil motor a bylo to v pohodě...
Datum: 20. července 2011 21:41
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 ALE NEJHORSI ZE KDYZ JA ZATOCIM TIM KOLECKEM TAK TAM JDE JEDNICKA DVOJKA NENI TAM ANI JEDEN NEUTRAL A TROJKA A MATO TAKOVY JINY ZVUK NEZ PREDTIM TREBA TO VYPADLO NA TOM KOLICKU
Datum: 20. července 2011 21:39
 Při řazení musíš protočit sekundárním kolečkem řetězu, aby ti šly zařadit ,,nasucho,, bez otáček rychlosti. Zařad 1, protoč, dej tam 2, protoč a dej tam 3. Mělo by to jít, jestli ne, bude problém v automatu, nebo v špatně zasazeným tisícihranu....-)
Datum: 20. července 2011 21:25
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 zdar draci,nevíte kdo snižuje hlavy na pio, za kolik , a jak ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 22:57
Datum: 26. července 2011 22:57
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 ja to měl od znamiho zadarmo
Datum: 20. července 2011 23:15
 Každej, kdo má soustruh a dokonale ho ovládá.... mě to stálo 250. Je to víc, ale kvalita se platí.
Datum: 20. července 2011 21:29
Jméno: PEtr
IP: uživatel9457
 Zdravím , potřeboval bych poradit . Složil jsem fichtla , na poprvé nastartuje ale má hrozně vysoké otáčky , čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 20:22
Jméno: martinek
IP: uživatel11977
 buď je moc zatočenej šroub volnoběhu nebo to někde přisává vzduch(pod kolenem karb.,m nebo mezi kolenem karb. a karburátorem)
Datum: 20. července 2011 20:22
Jméno: Tom
IP: uživatel12077
 Dobrý den mám rezonanční výfuk s upraveným válcem(silniční uprava od pana Stejskala) a mám problém když jedu terénem řadím z 2 na 3 tak tam mám výkonosntní pytel tak zaspojkuju aby se motor dostal opět do otáček a zase se chytne a jede. Že by byl problém s výfuku nebo někde jinde. Děkuji za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 12:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zatim jen kolínko, ale i tak je to "otáčkový" válec....
Datum: 21. července 2011 12:35
Jméno: Tom
IP: uživatel12077
 mám prodloužit všechný části výfuku nebo jenom kolínko
Datum: 21. července 2011 10:30
Jméno: standa
IP: uživatel5343
 ano,krátkej výfuk
Datum: 20. července 2011 22:03
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 jak vidim, máš silniční upravu  takže je dělaná na silnici, kde se ti todleto stát nemusí  ale jinak můžeš to udělat tak, že trochu prodloužíš výfuk, 2 cm budou určitě znát, můžeš laborovat, ale okradeš se o max. otáčky
Datum: 20. července 2011 20:58
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,
už nevím co mám udělat na jawě 21 mně pořád stříká benzín s olejem z výfuku hlavně když přidávám plyn.Motor jsem komplet přetěsnil a vyměnil v něm gufera.Do do benzínu dávám poměr oleje 1:50.Může to být třeba špatná svíčka?Karburátor jsem taky už šteloval teda hlavně hladinu v plovákové komoře.Můžou to být třeba trysky?Slabé zapalování?Předstih mám 1,8mm.Jehlu mám na druhém zázeřu z hora.Moc vás prosím o radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 10:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Těžko, motor je přetěsněnej...
Datum: 21. července 2011 10:19
 Jawa05 tobě to určitě žere převoďák.
Datum: 20. července 2011 22:26
 Mě to dělá taky... teče mi z toho karbonu jak nas... Poradte mi taky prosím
Datum: 20. července 2011 21:31
 kdes prisel na pomer 1:50 ???? M2T ředit 1:33 !!!
Datum: 20. července 2011 19:26
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Sorry že jsem to nenapsal vše v jednom ,ale ještě vám chci říct že do benzínu dávám M2T.
Datum: 20. července 2011 18:58
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Mám tam svíčku Brisk N17C.
Datum: 20. července 2011 18:54
 Čau klucí hele potreboval bych poradit s válcem a hlavou kdyz ji tam dam tak tam mam fuku nevite nekdo co stim je dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 22:59
Jméno: diego
IP: uživatel12250
 tesneni mezi hlava-valec se da udelat normalne doma pokud je to nutne (staci si udelat obtisk dosedaci plochy valce (hlava-valec) na hlinikovy obal od jogurtu napr. od pierottu), jinak zabrousit
Datum: 13. srpna 2011 22:59
 fuko na čem?
Datum: 21. července 2011 20:45
 čau no pod valec ide normálne tesnenie a pod hlavu tiež len neviem či sa dá zohnat. silikon pod valec v žiadnom prípade! ked to vytesníš tak tam nebude ani fuga a ani ti to nebude podfukovať.
Datum: 21. července 2011 14:08
 čau montážníci. poradte mi prosím, jak a kam se upevnuje pružina stojanu na 05. S fotkou by to bylo nejlepší... díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 21:38
 na bloku motoru- jak je přidělanej kříž je mezi pravou a levou částí bloku mezera
Datum: 20. července 2011 21:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Já mám taky zářez, ale nwm, kam se upevnuje ten druhej konec, konkrétně ten závěs pružiny
Datum: 20. července 2011 21:18
Datum: 20. července 2011 18:54
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Omlouvám se ale využiju toto téma, kam patří zaháknout ten druhý konec pružiny?
Datum: 20. července 2011 18:51
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zaves_pruziny_stojanku2.html
Datum: 20. července 2011 18:38
Jméno: Milan
IP: uživatel7794
 Zdravím kluci potrebuju poradit mam babetu 210 mnenil sem loziska v motoru gufera pist vsecko ok nastartuju a porad se mi toci zadni kola a kdyz zmacknu zadni brzdu tak chcipne, sel sem to projet a furt jela na 1 cku 20km/h a kdyz sem jel z mirneho kopecka tak dostala tocky a hodila tam 2 a jel sem pres 40 prosim vás v cem muze byt eror kupoval sem novy buben listove pruziny řemen rozbehove celisti radici celisti prosim o radu diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 23:00
 Vymen oblozeni na dvojku rychlost uz asi nestaci a pri prerazovani se rozjedes na jednicku uberes plyn a preskoci na dvojku a zase pridas !
Datum: 26. července 2011 23:00
 čau, chtěl bych se zeptat jestli nevíte o nějakém motoru o objemu 25 který by se dla použít k výrobě motorového kola děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 22:12
 je to pravda s tím že to zadní kolo nesmí být poháněno řetězem od motoru tak jak to mám jinak udělat pokud je to pravda?
Datum: 20. července 2011 22:12
 Nebyl z Vanova?? Nebo se ve Vanově na tom nevymlátil?? tuším že sem to tom slyšel...
Datum: 20. července 2011 21:35
 Jeden známej to tu měl,rozháněl to do kopce startérem ze žiguly.
Datum: 20. července 2011 21:30
 hned se to vybije protože startér má moc velkou spotřebu proudu... když vezneš starér ze škodovky tak bez zátěže vezne 50A za hodinu.. se zátěží to vezme víc.. takže když na to dáš startér ze šadé a baterku o kapacitě 44Ah (kvuli rozměrům) tak budeš rád když to pojede půl hodiny
Datum: 20. července 2011 20:10
 Na netu sem viděl celkem dost videí a návodů jak na to. Startér v tom byl..ale ze škodovky, dozádu autobaterku a přez řetěz vedený na ozubený kolo ke šlapačkám ( šlapačky byly vyndaný) Jelo to jak fík, ale hned se to vybije.
Datum: 20. července 2011 19:40
 tak se podivej jak velkou baterku ten startér potřebuje aby se točil. takovu baterku chceš vláčit na kole?
Datum: 20. července 2011 19:29
Datum: 20. července 2011 19:00
 shreku vis jak velky odbed ampér má takový startér?
Datum: 20. července 2011 18:54
 mám lepší nápad...startér s traktoru a na zadní nosič baterku z auta...nechat normálně převodník a kazetu a jelo by to jak das
Datum: 20. července 2011 18:33
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Já jsem měl doma udělanej trktůrek z křovináka, byla tam převodovka z traboša a mělo to síly na rozdávání....mýho tatu to vozilo uplne v pohodě... nebylo to nejrychlejší ale 25kmH to myslím udělao...sice převodovka z traboša by asi na kolo nešla ale je to dobrá ukázka toho, že křovinák když se dobře zpřevoduje tak to pojede dobře...
Datum: 20. července 2011 18:26
Jméno: jawa50
IP: uživatel11346
 jojo 25ccm maji krovinorezy  ,ale neni to moc slabý?
Datum: 20. července 2011 18:04
 tam můžeš dát klidně motor z Hayabusy  ale nesmí být zadní kolo poháněno řetězem,ani kardanem ani řemenem,,jinak 23ccm mají některé křovináky
Datum: 20. července 2011 17:51
 já jsem myslel že to může být maximálně objem 25ccm Ne?
Datum: 20. července 2011 17:34
Jméno: jawa50
IP: uživatel11346
 to je slabý ne?,dej tam motor z minibika
Datum: 20. července 2011 17:06
 čau draci, čim to je ze kdyš je motor studenej-teplej tak jede 65-75km/h a tak po 5 minutach to jede max 50km/h
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 12:32
Jméno: Falk
IP: uživatel12121
 Kromě svíčky to je známka toho, že potřebuješ výbrus. Válec se teplem nepatrně rozpíná a tím ztrácí potřebnou kompresi. Doporučoval bych sundat válec a podívat se, jestli ti nepodchází píst. Pokud jo, tak ho rovnou dej na výbrus, protože lepší to nebude.
Datum: 26. července 2011 12:32
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Jeto tím že je to fichtl a možná tepelnou hodnotou svíčky
Datum: 20. července 2011 15:41
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,budou mně pasovat tlumiče z jawy 555 na jawu 21??Dík Moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 21:06
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Měly by pasovat ale nebude v brýlíych na 555 díra na zámek řidítek
Datum: 20. července 2011 21:06
Jméno: Idefix
IP: uživatel12074
 Jo, myslím že budou
Datum: 20. července 2011 14:16
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Myslím tím přední tlumiče
Datum: 20. července 2011 14:12
 čau draci, chci se zeptat na kolik cca může vyjít pochromování zadní částí klaksonu(přední mřížku mám novou) a zadního držáku za sedlem (21). díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 20:39
Jméno: Patrik
IP: uživatel12090
 Já bych to jen obrousil a nechal to být, nebo si můžeš koupit v obchoďáku chromovou barvu za 60,- ale pozor. nepoužívej jí na výfuk protože by slezla po prvnim vyjetí vzhledem k teplotě
Datum: 21. července 2011 20:39
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel12069
Posl.aktualizace: 21. července 2011 0:17
Jméno: tizo
IP: uživatel12081
 Jó napsal sem ti něco do dřívějšího dotazu ohledně čištění karbu a trysek.
Datum: 21. července 2011 0:17
Jméno: tizo
IP: uživatel12081
 ReFleXx : Zdarec, dej tam místo kuliček všelijaké matice a šroubky + trochu odrezovače a tak s tím zase všelijak chřesti.Má to ostřejší hrany jak kuličky.Před týdnem sem to taky tak pucoval.
Datum: 21. července 2011 0:01
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 20. července 2011 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel5343
 Hezkej projekt,ale zpracování ubohý.....takle to má cenu 800,- fichtl + 2500,- motor na dirtbike....sorry kámo...
Datum: 20. července 2011 15:50
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Práce mohlo bejt dost... ale za 18 klacků? kdyby aspon plechy a kostra byly nalakovaný, nebo nějak kulturně udělaný... takovejch 10 s odřenýma ušima bych mu dal....
Datum: 20. července 2011 14:54
 co by na to říkaly na TK.... pořídíš si ještě jednoho modrého pio a na stk budeš jezdit s ním
Datum: 20. července 2011 13:15
Jméno: danek.mul
IP: uživatel10444
 *celi
Datum: 20. července 2011 13:14
 to se musi cel třepat kdš to rozjede na 100
Datum: 20. července 2011 13:13
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12053
Datum: 20. července 2011 13:05
 Čáo draci,prosím mám dotaz jestli by šel na JAWA 23 Mustang karburátor z JAWA 50 Dandy, a nebo jestli by byl lepší karburátor Dellorto PHBG21.U obouch by asi museli být nějaké ůpravy aby šly napojit na trubku k motoru že? Prosím poraďte mi..  děkujů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 21:38
Jméno: kubin
IP: uživatel12091
 kluci já mám na mustangovi sání skoro napřímo mám nechanou gumovou hadici a na tom sání napřímo a když přidám plyn dopna tak se tomu prostě nedostává vzduchu takže je to nanic skusim to ještě hodit uplně napřímo ale myslím že je to naprd
Datum: 21. července 2011 21:38
Jméno: Pavel Polnický
IP: uživatel12073
 Díky moc,jo přímý sání zamýšlím,ještě asi výfuk Hikone...
Datum: 20. července 2011 13:49
Jméno: fichtlar
IP: uživatel9923
 Jo měl by tam jít mám na mustangu karburátor z jawa 50 robby.Ale musel jsem udělat několik úprav:Ale sttoji to za to zvýšil se mi výkon.A jestli můžu poradit udělej si filtr na přímo.
Datum: 20. července 2011 13:37
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Zdar chlapáci,chci se zeptat,zda někdo nevíte,kde bych mohl sehnat kolínko ke karburátoru na fíka.Jestli si třeba někdo neudělal za totáče menší zásobu  .Mám ho celé prasklé a nemohu ho nikde sehnat.Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 18:35
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Asi jsem to napsal špatně,potřebuju plastove kolínko co jde do krytu filtru
Datum: 24. července 2011 18:35
 http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=151&sName=Hrdlo hledej.
Datum: 21. července 2011 23:30
Jméno: JirkaK
IP: uživatel12072
 Ahoj. Nevím asi jsem nevybral dobrou rubriku, ale nějak to do nabídky nepasuje. Potřebuji vyměnit čep kyvné vidlice a nevím jak se to, nebo čím se to dělá?? Děkuji Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 0:12
|



|