Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Zdar draci...Vyskakuje mi na pincku 3 je to slabou pružinou v automatu, nebo třeba už opotřebovyný kolečko v převodovce?? Dělá to jen na 3 tak proto mi to přijde divné...Díky, chci vědět na co se mám hlavně podívat....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 15:20
Jméno: standa
IP: uživatel12037
 vůle ve futrech předlohy
Datum: 13. července 2011 15:20
Jméno: homomop
IP: uživatel11710
 podivej se na vydlicku nebo na ozubene kolecko jestli není ozvejkane
Datum: 12. července 2011 18:04
Jméno: homomop
IP: uživatel11710
 zkus zapnou radio a rychle vypnout
Datum: 12. července 2011 18:03
Jméno: tomas
IP: uživatel10245
 Cau potrebuju radu. Do plovakove komory mi tece benznin jen obcas. pritom kohout na nadrzi je v poradku a benzin pres neho normalne protika. Cim to muze byt? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 8:16
Jméno: tomas
IP: uživatel10245
 Ne tím to určitě není, karbec je celej vyčištěnej
Datum: 15. července 2011 8:16
 sice se vtom nevyznam moc v ČZ ale pokud je to jako fichtl ktery ma trysku ve vicku plovakovi komory je to tryska ktera ti uzavira benzin a pousti tak to skus profouknout kompresorem to bude urcite ucpany  me se to taky parkrat stalo  akorad u fichtla no
Datum: 14. července 2011 23:27
Jméno: tomas
IP: uživatel10245
 Jo tak nakonec to tím asi nebude, jak to tak vypadá, tak benzín tam teče v pořádku, vše jsem řádně pročistil. Když nastartuju motorku tak ujede třeba kilometr a pak se motorka začne dusit, nejde to poříádně ani roztáhnoutdo trojky, natož do čtverky. A aji se mě zdá že má čezeta trochu jinej zvuk než mívala. Jinak svíčka je v pořádku, tak čím to může být? Díky
Datum: 13. července 2011 19:21
 máš tam palivovej filtr ? jestli ne, tak budeš mít zacpanej přívod paliva ve víčku plovákový komory
Datum: 12. července 2011 20:06
Jméno: tomas
IP: uživatel10245
 Jo jeste jsem zapomnel dodat mam Čz 125/476
Datum: 12. července 2011 12:28
Jméno: pata
IP: uživatel9456
 Je lepší jawa 50 dandy nebo mosquito??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 15:17
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 pro dandy mluví lepší design a menší spotřeba, na mosquito zase sežneš víc dílů(i když jich je oproti fichtlům pořád málo), lepší výkon, lepší brzdy, lepší světla....spolehlivost nemůžu posoudit, já mám mosquito a nejhorší oprava byla výměna lamel, jinak v pohodě
Datum: 12. července 2011 15:17
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Jakou zprávnou svíčku do babetty 210 byla tam N14C tak stejnou ? ve fichtlu mi taky říkaly 14
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 0:50
 cau jezdi celorocne na N17 c je to good svička na to
Datum: 24. července 2011 0:50
 V lete sem jezdil na babette 207 toje skoro stejny jako 210 v lete na Pal 14-7 nebo DENSO TR22 (14) a nebo Brisk N15C a v zime jezdim na Brisk N17C .
Datum: 14. července 2011 23:15
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Já tam měl právě tu 14 a babetta jezdí 60 tak nevim no,,,
Datum: 12. července 2011 14:28
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 ja mam N17C, ale nevim co tam dat aby to bylo pro tu babettu nejlepší...
Datum: 12. července 2011 13:51
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 n17c
Datum: 12. července 2011 13:25
Jméno: Venceslav
IP: uživatel11787
 Já tam mám N15C. V servisu mi právě říkal tuhle.
Datum: 12. července 2011 11:24
 Dobrý den\\r\\nKompletní vypletená kola 2,15x18 by se nadala sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 10:41
 jjo ale cena prez 3OOOtis,,sesa
Datum: 12. července 2011 10:41
 čus draci nevít kde se daj sehnat pístní kroužky na tatran 125 ? předem dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 22:15
Jméno: venca
IP: uživatel10860
 zdarec draci jak se dá lehce zjistit jestli mám dobrý kondik ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 23:17
 Koukni na kladivka jestli odnich litaji velky jiskry tak je to spatny (vymena kondiku) ale nezapomen ze na kladivku to malilinky jiskricky musi hazet furt ne velky aby odtoho litali ale kdyz se mrknes na zapalko tak to nesmi odtoho litat
Datum: 14. července 2011 23:17
Jméno: venca
IP: uživatel10860
 dik uvidim co sa da delat
Datum: 12. července 2011 13:04
Jméno: Michal
IP: uživatel12025
 já jse koupil new kondik a kladivka .. a jiskří to furt...
Datum: 12. července 2011 9:22
 no dobrej je když nejiskří.... srry myslel jsem že blbej
Datum: 11. července 2011 23:38
 tak že ti jiskří kladívka...
Datum: 11. července 2011 23:37
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,\\r\\ndneska jsem čistil nádrž na jawu 21,jak dlouho tam mám nechat působit tu kyselinu citronovou?Moc díky ta odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 0:18
 on neni jantar ale dement... včera mu na to bylo odpovězeno.. i jak dlouho to tak má nechat.... beztak zitra se zeptá znovu "a musí ta barva být dvousložková?"
Datum: 12. července 2011 0:18
Datum: 11. července 2011 22:06
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar když mám zahřátého fichtla tak mi nebere spojka.. co stím je ? lamely ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 23:18
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 jste banda curaku a neumite ji seridit ................
Datum: 12. července 2011 23:18
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 leju PP80
Datum: 12. července 2011 17:06
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Prostě zastavím zmáčknu spojku ale kolo jede dál.. takže se to zadusí a chcípne
Datum: 12. července 2011 17:06
Jméno: fichtlar21
IP: uživatel11989
 ano, olej změní sice hustotu ale pokud tam leješ správný olej (já leju pp 80w) tak by ti to nemělo prokluzovat ani studené ani teplé.. skuss dat dvě podložky na segrovky a pouvolni spojku a prozkoušej to.. ale lamelama to byt nemůže když sou nove.. jedině že si ještě dostatečne nesedly
Datum: 12. července 2011 12:47
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 tak ještě by to mohly být pružiny, nebo tu spojku nemáš dotáhlou
Datum: 12. července 2011 10:14
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Mám stejný problém i když přesně naopak. Po nakopnutí za studena spojka prokluzuje, po chvilce jízdy (šetřím to, čekám, až se zahřeje) začne fungovat správně (neprokluzuje tak moc, jestli vůbec). Na to máte nějakou radu?
Datum: 12. července 2011 0:01
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 divné,olej jsem měnil nedávno a lamely jsou jeté tak 30km
Datum: 11. července 2011 22:44
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 nejspíš ty lamely, jinak jak správně psal a.pelcik, olej po zahřátí změní tu hustotu a proto to začne klouzat
Datum: 11. července 2011 22:30
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12011
 Možná by to moh bejt i olej, jak se zahřeje mění hustotu ale nevim to přesně. Sem začátečník
Datum: 11. července 2011 22:10
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel8993
 Čau draci mám problém dělám elektriku na ČZ 477 mám vše zapojené jak je ve schématu, ale po zapnutí zapalování se mi místo kontrolky dobíjení rozsvítí kontrolka blinkrů.Myslel jsem že je vadný přerušovač ale dělá mi to u obou co mám doma.mám to zapojený ze spínačky z 15ctky do +ka na přerušovači, pak z přerušovače P na kontrolku a Z do přepínače.Nevíte čím to může být ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 23:51
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 V tomhle schématu je opravdu na 15 připojen vypínač motoru (dál pokračuje na indučky), stopspínač a přerušovač blinkrů. Je to na typ s vypínačem motoru na pravé straně řídítek a sdruženým přepínačem nalevo. U starších typů, které měly napravo přepínač blinkrů, jsou blinkry napojené na 54 (tam vůbec kontrolku neřeší)
Datum: 11. července 2011 23:51
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Když jsem dělal elektriku na J634, tak mi to taky tak blblo. Kontrolka zhasínala, když svítily blinkry a když byly vypnuté, svítila pořád. Až potom na jednom schématu jsem vyluštil, že je zapojená až za přepínačem - jeden fous na plus od pravého a druhý na plus od levého blinkru, žádná kostra. Když je zapnutý pravý blinkr, dělá plus a přes levý to ukostřuje a naopak. Zní to divně, ale funguje to.
Datum: 11. července 2011 23:33
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 no tak to asi máš blbě 15 na spínačce se připojí na zapalovací cívku a 1 u cívky se připojí na kladívko
Datum: 11. července 2011 23:24
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 zdar draci tak dnes jsem byl u nas v mototechně pro zapalovací pol a ta prodavačky vytahla dva typy jeden byl obyčejny a ten druhy nemel zakončené vynutí jako ta normal ale mela tam udelane cosi ve tvaru spirali tak nevim kterou si koupit tak pokud uz jste se stim setkali tak napiste jakou mam koupit
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 20:02
Jméno: ceezet
IP: uživatel11232
 Zdar draci, mám fichtla a cz 175, zajímalo by mne co je pro tyto motory lepší, co doporučujete - zatím mažu olejem do motorových pil husqvarna, ale slyšel jsem že na ty naše jawy a ČZ je prý doporučován mogul tsf, jaký olej používáte ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 17:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 husqvarnou do motorovky rozhodně nic nezkazíš,,, v tom je motůrek s velkejma točkama, takže jestli s nim umažeš motorovku tak pincka musíš uplně v pohodě,,, o čz ani nemluvim
Datum: 12. července 2011 17:18
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
Posl.aktualizace: 11. července 2011 19:14
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Cau draci chci se zeptat. Mám babettu 210. Zkoušel jsem jí projet když sem jí kupoval a jela dobře tak sem jí dones domu a celou kompletně myl vodou a ted sem jí natočil a jela málo prostě netáhla a pak sem ujet cca 5 metrů a chcípla. mám podezření že jak sem vyndal svíčku tak že odešla svíčka třeba je tam původní brisk N14C. Ale bohužel sem nemohl kouknout na svíčku jestli hází či ne ale natočit to už nešlo. Tak se chci zeptat když se na to zítra kouknu a svíčka to nebude čím by to mohlo být díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 15:12
 dandik: cemu nerozumis? to nevis ze babeta ma bezkontakt s tyristorem?
Datum: 13. července 2011 15:12
 tyristor????
Datum: 12. července 2011 14:27
 nenatekla ti voda do krabičky s tyristorem?
Datum: 12. července 2011 0:20
 mam podobný problém s laděným mustangem,,,,, jel dobře, včecko v cajku ale potom jsem ho umyl vapkou a od te doby sice jede, ale o poznání hůře.... karburátor jsem čistil dneska,,, moc to nepomohlo
Datum: 11. července 2011 20:31
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 když to nebude svičkou tak.. kohoutek nejde tam benzin,nebo trysky pročistit,(kdyžtak pročistit celej karburator)
Datum: 11. července 2011 19:22
Jméno: Vojta
IP: uživatel12022
 Zdarec, mam takovej problem s mustangem. Dal sem tam motor z nulapětky, kterej by měl bejt v pohodě ale když sem zapojil elektriku tak neházel zkoušel sem vyměnit cívku, svíčku a kondenzátor, kladívko vypadá dobře a předstich by měl bejt nastavenej dobře. Pořád nehází.
Předem děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 18:37
 Čau ve spolek potřebuji jít v týdnu na technickou mám to v polopřevodu a má to být prej do 10 dnu takže nejpozději ve čtvrtek no a najdenou nechce chytnout pak po 30 minutách chytl a dnes už zas ne. Trysky čisty a jskru to házelo celekm pravidelně ale né upně jak by mělo tak jsem to vyčislil mezi kladívkama protože to tam jiskřilo mám tam novej kondík ale je tam napsany 600V a vlnky ale prej to je na pionýra n o prostě to jelo a najednou nic a to jsem s předstihem ani odtrhem nic nedělal jiskru to hodí když to prošlápnu pořádně nohou tak 2 krát a to je vše nevíte co stím zjoršilo se to jak jsem to pročistil mezi těma kladívkama čistli jsem to smirkem a pak technickým benzínem jo ale fajou to není do ruky to kope dobře zkoušená i jiná svíčka a furt nic prosím poradtě
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 18:36
Jméno: B
IP: uživatel8367
 Zdarec draci,
potřebuju poradit jak přesně určit horní úvrať v literatuře jsem našel, že je to nejvyšší místo kam píst ,, dosáhne ", ale když to nastavuju tak natočím horní úvrať co nejvíc nahoru, ale píst ( rotor ) musím držet jinak píst poposkočí zpět zhruba o 1,5 mm tak si nejsem jistý jestli právě toto není horní úvrať místo, kdy píst poposkočí o kousek zpět.
Díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel12037
Datum: 13. července 2011 15:26
 si vyndej svíčku
Datum: 12. července 2011 21:26
 já z tebe snad umřu... v manuálu máš napsáno když je píst v nějvětším zdvyhu.. když klika přeskočí a píst jsede dolu tak to je podle tebe největší zdvyh?  ... prostě tam kde je co nejvíc vysunutý.. chápeš? já vim ž enechápeš ale to je fuk....
Datum: 12. července 2011 21:08
Jméno: B
IP: uživatel8367
 4 dibly : víceméně...
4 Jawa_cezetak : Kdo je u tebe blbej ? Já se myslím celkem vhodně zeptal na věc která se tak úplně v manuále nepíše. Ano, HÚ je místo, kdy je píst nejvíce vysunutý, ale nevěděl jsem jestli nejvíce vysunutý kdy je ,, zaaretován v pozici, kdy nemusím držet rotor anebo v pozici kdy musím píst držet, aby se nepohnul zpět...
Datum: 12. července 2011 18:17
 kdybys nebyl blbej tak bys z těch návodů pobral že horní úvrat je tam kde je píst co nejvíce vysunutý.
Datum: 12. července 2011 0:22
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 ladíš vape?
Datum: 11. července 2011 20:58
Jméno: B
IP: uživatel8367
 Jo to jsem už taky někde četl, ale pokud chci předstih seřídit co nejvíc přesně tak bych měl sundat hlavu a mě samotného by zajímalo, kde přesně ta horní úvrať jestli jakmile to poodskočí nebo když to natočím na nejvyšší místo a držím rotor.
Datum: 11. července 2011 20:08
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 musíš vytahnou svíčku a dat tam tyčku potom začneš točit rotorem a jak se začne ta tyčkky vracet tak to das jemne spatky a mas to
Datum: 11. července 2011 20:04
Jméno: Vlada
IP: uživatel6696
 Ahoj mám mustanga jezdil fajně ale pak zničeho nic přestal jít do otáček a táhnout.... všiml jsem si že dává jen malou jiskru a občas ji aji vynechá a jak jsem to sledoval tu jiskru a přitom nakopával rukou, zjistil jsem že mi dává ránu do ruky nakopávačka aji celý rám. Kde myslíte že by to mohlo být zkratlý? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 16:15
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Zdarec jakou má spotřeba tryska 72HL. od 68HL.Na jawě 21 dík moc??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 23:42
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 a jakej tam máš filtr?
Datum: 11. července 2011 23:42
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 s tryskou 72 to žere přesně 3,352 l/100km .... s tryskou 68 to žere přesně 3,351 l/100km .... test prováděn na jawě 20, tak teď nevím kolik to bude na jawě 21 ... snad ale rozdíl bude zanedbatelný.. a nebo ještě lépe : pakliže na 2 vteřiny s tryskou 72 ubereš plyn spotřeba paliva by se mohla vyrovnat trysce 68... pokud to uděláš naopak, tzn. s tryskou 68 na zmíněné vteřiny přidáš plyn, spotřeba se vyrovná trysce 72 ... toto vše ale funguje za předpokladu absolutně přesného nastavení a stejných jízdních podmínek .... snad jsem ti pomohl objasnit tvůj problém ... mnoho zdaru při měření
Datum: 11. července 2011 21:22
 http://www.motorkari.cz/cestovani/cestopisy/nemecko/nemecko-na-pionyrech-18578.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 15:29
|



|