Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Venca
IP: uživatel18033
 Zdravim jak nejlepe opravit zajistoci koliky na rozete co pohani tachometr dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2015 19:05
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Já tam dal svařovací elektrodu a taky v pohodě.
Datum: 29. dubna 2015 19:05
 mam to z hřebíku.....ujeto už přes 6000km v pohodě.
Datum: 25. dubna 2015 21:45
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 ja jsem to udelal ze zlamanych vrtaku... taky to slape
Datum: 25. dubna 2015 21:34
 Něco tvrdšího by bylo určitě lepší, ale i s hřebíkem to jde. Mám to tak udělané asi 10 let a stále to funguje
Datum: 25. dubna 2015 20:41
Jméno: standa
IP: uživatel18036
 Hřebík bych nepreferoval,raději něco tvrdšího. Na seriovce se to asi nemuže stát,ale mě se ty hřebíky při rychlosti nad 85km/h střihly a celý se to do sebe rozšmelcovalo,pak jsem tam dal zařízlý imbusový šroubky,ty už drželi,akorát náhon tachometru to nevydržel... dvakrát ... a tak jsem celej ten bludnej element vzal a vyhodil,na okrasu jsem tam dal jen vnějšek bez šneků
Datum: 25. dubna 2015 9:18
 Kolíčky lehce nahradíš kousky z vhodného hřebíku. Mám to tak už několik let a funguje to bez problémů
Datum: 24. dubna 2015 11:47
 Zdravím, tak se tu ptám zase ohledně volnoběhu na pinckovi 21. Před pár dny jsem se tu ptal na bohatou směs při volnoběhu viz. http://www.fichtlpokec.cz/karburator-benzin/id266481.html a chtěl jsem to vyřešit koupením VT 35 a 32. Pořídil jsem tedy obě trysky a nejlépe to funguje na tu VT 32. I při rozpáleném motoru plyn reaguje okamžitě bez žádného dušení a motor nastartuje na první našlápnutí, ale jak jsem očekával, o dost se zhoršilo startování za studena. Na start páku se mi nedaří motor nastartovat (to jen ze začátku blafne), tak ho musím roztláčet. Po roztlačení a menším přemlouvání motor chytne a pak už jede. Jde mi tedy o to, je nějaká možnost vylepšit to studené startování, aniž by se změnilo chování za tepla, třeba změnou tepelné hodnoty svíčky nebo se s tím mám prostě smířit? Díky za rady a odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2015 15:01
 Ano, zkusil jsem i tu VT 35 a poznat to bylo, ale stále to nebylo tak, jak jsem si představoval. Směs se ochudila a reakce na plyn (z volnoběhu) se hodně zlepšila, ale v mém případě když jsem vrknul plynem, tak se motor stále trochu zadusil, ale jak píšu, celkově i na tu VT 35 to bylo o hodně lepší, ale až na tu VT 32 mi to jede nejlíp. Samozřejmě tobě může stačit ta VT 35, protože každý motor je jiný, chce to prostě vyzkoušet...
Datum: 02. května 2015 15:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a zkoušel jsi i VT 35? Jak se to s ní chová? Potřeboval bych taky trochu ochudit volnoběžnou směs, ale VT 32 už se mi zdá dost malá...
Datum: 02. května 2015 12:01
 Asi na té telepatii něco bude  . Taky jsem rád, že už to funguje tak jak má, když jsem se s tím tak dlouho drbal, ale nechtěl jsem se smířit s tím, že to nepůjde nějak seřídit, aby to jelo jak za tepla, tak i za studena a ono se to nakonec povedlo a s tou spotřebou se uvidí, ale taky si myslím, že by mohla jít trochu dolů  . Jinak vrtání mám 38,50 (2. výbrus) s 3 kroužkovým pístem. Když jsem nechal dělat ten výbrus, tak jsem byl ještě mladej a nezkušenej, tak mi ho nechal udělat jeden chlápek, který opravuje Jawy. Sice má ten motor velkou kompresi a celkem slušně tahá, ale rychle se utaví, no teď bych volil 2 kroužek... a přes zimu bych chtěl zgenerálkovat motor, protože je tam ještě origo klika (má nalítáno min. 20tis km) a ložiska a s tebou Stanto bych se pak chtěl domluvit na nějaké úpravě válce, ale aby to jelo se sériovýma komponentama, tak snad se potom na něčem domluvíme...
Datum: 30. dubna 2015 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel18052
 Hele to je asi telepatie,včera navečer jsem ti sem psal,že jsem rád,že se dílo zdařilo atd,akorát jsem to odesílal a do toho mi začal někdo volat,net vyskočil,zved sem to a po položení hovoru už bylo všechno v trapu.... znovu už jsem to nepsal... Takže dílo se zdařilo,vše funguje,věřím,že ti to teď pojede okolo 2,5L na 100km. Tobě to dalo takovejch nervů a času aby se povedlo a teď si představ tech fichtlů,co jezdí rozštěkaný a všem je to šumák ... a v jakym je to asi stavu,když to jede,ale netočí a podobně ... denně 2-3 témata že starruje a netáhne,ulejvá atd... sám jsem z toho kvet ... paradox je,že holá seriovka ve vrtání 38 skoro vždy jedena tovární nastavení viz příručka,ale stačí pár výbrusů nahoru a vše je jinak ... PS - jaký máš vrtání válce?? Typuju aspoň 39,5 ?
Datum: 30. dubna 2015 20:54
 @Jawař: Ohledně té rady s tou svíčkou, to jsem myslel na radu Standy... Nevím proč, ale myslel jsem si, že se mě ptal Standa jak to dopadlo...
Datum: 30. dubna 2015 15:42
 Taky jsem rád, že to konečně funguje. Dnes jsem se byl znovu projet a opět jsem to nastartoval start pákou za studena. Jinak co jsem teda vše udělal... Sklepl jsem na tvou radu svíčku na 0,4mm, zvednul jsem jehlu z prvního zářezu na druhý zářez od vrchu a lehce jsem zvednul volnoběžné otáčky, protože se mi po zvednutí jehly otáčky snížily a už to startuje i za studena. Dnes jsem přeplavil karbec, 2x jsem šlápl s vypnutým zapalováním a pak po zapnutí zapalování motor chytil na první našlápnutí. Pak stačí asi 20-30s trochu tůrovat nebo potržet plyn než přestane motor kuckat, prskat apod. a pak můžu v pohodě vyrazit. Jinak reakce plynu za tepla s tou VT32 je okamžitá, tzn. i když je motor fakt rozpálenej, tak stačí jen vrknout a otáčky okamžitě letí nahoru. Startování za tepla je na první našlápnutí a svíčka má krásně cihlovou barvu, takže jsem s tímto naladěním karburátoru max. spokojenej
Datum: 30. dubna 2015 15:38
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 To rád čtu, že se dílo zdařilo! Jinak za tepla už drží volnoběh i startuje?
Datum: 30. dubna 2015 6:32
 Tak to Stando asi zafungovalo... Sklepl jsem svíčku na 0,4 mm a před startem jsem naklonil pionýra nalevo a pořádně jsem přeplavil karbec a na druhý našlápnutí motor chytnul, takže pokud to nebyla jen náhoda, tak je to super, takže díky za rady
Datum: 29. dubna 2015 17:52
 OK, zkusím to a uvidím, jestli to pomůže
Datum: 29. dubna 2015 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel18050
 Zkus jen o desetinu přiklepnout svíčku.
Datum: 29. dubna 2015 12:49
 Dnes jsem se opět věnoval těm studeným startům a prostě start pákou se mi to nedaří nakopnout, takže budu muset za studena vždy roztláčet, no nedá se nic dělat... Možná by tomu pomohlo to Vape, ale když s origo zapalováním nemám problém, tak by bylo zbytečný kupovat Vape, navíc když mám 30w zápalko...  Jinak jsem se díval jak teď vypadá svíčka a má úplně luxusní cihlovou barvu (vždy jsem měl svíčku takovou šedou, spíš s lehkým nádechem do černa, takže to bylo prostě bohatý), tak to za to horší startování za studena stojí
Datum: 28. dubna 2015 14:56
 Zápalko mám klasický 30W, ale rotor je dost silnej, takže s pěknou jiskrou nemám problém, ale při startování bude mít Vape vždy navrch... Jinak po nastartování mi to dělá přesně jako tobě, asi půl minuty to prská, pšiká a pak už to jede normálně. Dneska jsem se na to startování za studena nedostal, ale zítra budu mít čas, tak zkusím motor nějak pořádně ulít a uvidí se, jestli mi to půjde nakopnout
Datum: 25. dubna 2015 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel18037
 A ještě jedna věc mi napadla. Jaký máš zapalování? Já mam totiž vape. Nevim jestli serie zapálí tak chudou směs. Studený mi to chudou směsí trochu vyleze do lehce vyšších volnoběžnejch otáček a "brmlá" to chvíli jak muj pérák...takový ppššiky to dělá... .pak to tak po 20-30 vteřinách klesne na normální čistej volnoběh s tvrdejma "výbuchama" a jede se...ale teda volnoběh mam jak na nějaký j250,sotva se to otáčí,avšak nechcípne
Datum: 25. dubna 2015 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel18036
 No,přesně tohle mi dělá seřízenej motor. Řešim to ulitim. Našpricuju,dvakrát zatahnu za plyn,znova podržim plovák chvíli dole až to chčije,dvakrát zas zataham za plyn a už jde na první... takle ho musim ulejt jen poprvý,pak už chytá normál ...
Datum: 25. dubna 2015 6:44
 To by mě nenapadlo, ale já mám bohužel tu zatočenou trubku, takže mám smolíka  , ale jen tak na zkoušku to zkusím bez prsíček nastartovat se zacpanou tou trubkou, abych věděl co to bude dělat
Datum: 24. dubna 2015 21:24
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Nemusíč fubec sundávat prsíčka.Pokud' máš rovnou hliníkovou trubku a ne tu zatočenou.Jak máš ten čudlík na čepování benzínu,tak tama prostrčíš prst a zacpeš rovnou tu hliníkovou trubku
Datum: 24. dubna 2015 20:55
 Zkusím tu hladinu trochu zvednout, protože ji mám nižší, tak ať je aspoň jak má být, tzn. po vrch plováku a uvidím, co to bude dělat  . Co se týká toho zacpání sání, taky mě to napadlo, ale při každém studeném startu sundávat prsíčka se mi opravdu nechce, takže to nejdřív zkusím s tou hladinou a nakloněním vlevo. Menší naklonění jsem zkoušel, ale bez úspěchu, tak ho zkusím naklonit až na stupačku...
Datum: 24. dubna 2015 18:36
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Já to dělám,tak že.Když je motor studený zacpu prstém sání tu hliníkovou trubku co je v airboxu.motor okamžitě chytne.
Datum: 24. dubna 2015 16:24
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel18035
 hladinu bych teda moc nezvedal, co pak až to bude ohřátý, bude to zas bohatý... radši ho mrzáka studenýho nakloň na levo a až se ohřeje tak jízda.. jo a napište mě někdo ve kterým návodu je napsaný o tom naklánění teplého na pravou stranu.. né že ybch to nevěděl, ale nikde nikdy jsem to nečetl a to tu nějaké ty knížečky skladuju.. to jen taková odbočka  čest práci
Datum: 24. dubna 2015 16:18
 Jawař: já právě do karbecu moc vrtat nechci, zkusím na tvou radu zvednout tu hladinu, co to bude dělat. Teplota svíčky asi nebude mít vliv, že? Teď tam mám klasiku N15C... Je škoda, že soudruzi u tohoto karbecu nevymysleli sytič, tak se mohlo hodně věcí usnadnit. Možná zkusím sehnat ještě druhej karbec a tam bych ten vzdušník provrtal. Jinak jak silným vrtáčkem jsi to dělal a to jsi provrtal jen tu mosaznou vložku, že? K té druhé dírce co je v tom hrdlu se asi nedá nijak dostat, že?
Datum: 24. dubna 2015 13:32
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 To je přesně ten socialistickej kompromis. Karburátor nemá sytič, tak musí být větší VT. Zkus nastavit brutálně vysokou hladinu a uvidíš.  Já jsem tedy spokojen s tím provrtnutým vzdušníkem jak jsem psal minule...startuje za studena i za tepla dobře a za tepla při přidání plynu se nedusí.
Datum: 24. dubna 2015 13:01
 JJ to vím, že to startování za tepla je napsaný i v návodu, s tím jsem problémy neměl, na několik našlápnutí jsem to vždy za tepla natočil, ale měl jsem problémy, že když jsem zastavil a pak jsem se chtěl rozjet, tak se mi motor vždy hodně zadusil a až pak se rozjel. Navíc jsem zvyklej z větší motorky si při podřazování vrknout plynem, což u pionýra nešlo, protože se hned zadusil. Po změně trysky jde plyn perfektně, protože je odezva okamžitá, jen se mi o dost zhoršilo startování za studena (počítal jsem s tím) a tak by mě zajímalo, jestli ty studené starty půjdou nějak trochu pořešit nebo se mám smířit s tím, že to za studena budu roztláčet? Nechci totiž tu novou trysku měnit, protože teď ten motor jede fakt perfektně...
Datum: 24. dubna 2015 11:32
Jméno: pepa
IP: uživatel18030
 Za me se soudruzi zachovali cestne kdyz uznali chyBu a do navodu napsali za tepla lechce naklonit k sobe a spoustet...proste teple starty nevychytalu
Datum: 24. dubna 2015 11:11
Jméno: Honza
IP: uživatel15175
 Zdar draci,\r\nmám dotaz, budu dělat GO motoru na Jawě 50/21 a chci se zeptat, jak moc kvalitní jsou ložiska od firmy ZVL, rozdíl oproti ložiskám od firmy SKF je třetinový...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2015 8:48
Jméno: standa
IP: uživatel18036
 Na seriovce nepoznáš rozdíl v životnosti ZVL a SKF. Do serie plně vystačují ložiska ZVL s vhodnými parametry.
Datum: 25. dubna 2015 8:48
Jméno: Honza
IP: uživatel15175
 díky, neboj, všechny budou v C3
Datum: 23. dubna 2015 21:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 životnost dílů v seriovém motoru pio ty ložiska s přehledem překonají... tzn. bez obav při GO použít... jen upozorňění - nezapomenout C3 na klice!
Datum: 23. dubna 2015 18:51
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat jestli se někdo nesetkal s tím ze cz 175/477 málo dobiji. Když nastartuju tak kontrolka zhasne ale po tmě jde vidět ze maličko svítí a když ji nechám na volnobeh tak to jakoby mrká
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2015 7:07
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Začal bych výměnou kontrolou komutátoru, jehop případné lehké přebroušení smirkem , vyčištění drážek komutátoru a výměnou uhlíků. Když tohle nepomůže, tak za předpokladu správné elektroinstalace je to rego. Takže jeho výměna...
Datum: 27. dubna 2015 7:07
 Ale když připojím nabíječku tak akumulátor není dobitej měřil jsem kolik to dobiji a nebylo to prez 6
Datum: 25. dubna 2015 23:33
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Asi jsi jel poprvé potmě co?  Je to normální...
Datum: 24. dubna 2015 6:55
Jméno: pepe
IP: uživatel1946
 Zdravim mám rozpůlený motor čz 175/477 a mezi ložisky na klice v levém karteru není labirint ale rozpěrný kroužek který je o málo větší než vnitřní kroužek toho ložiska...ten kroužek je psaný i v seznamu ND...tak se chci zeptat má tam být labirint nebo tenhle kroužek stačí?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2015 20:33
Jméno: pepe
IP: uživatel1946
 ok..díky
Datum: 23. dubna 2015 20:33
 u 477 je na klice simerink... ten simerink je ze strany od setrváku... to mezi ložiskama je jen rozěra.. nic víc
Datum: 23. dubna 2015 19:58
Jméno: pepa
IP: uživatel18030
 Staci ten krouzek
Datum: 23. dubna 2015 18:44
Jméno: Martin
IP: uživatel15175
 Zdar,
Mám dotaz, koupil jsem si novou zástěrku nádrže na Jawu 50/21, na jedné straně má výřez, ten má být kde, na straně krytu řetězu - kvůli němu je tam ten výřez ? díly
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2015 19:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo
Datum: 22. dubna 2015 19:58
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 Zdravím chlapy Omlouvám se že sem táhám tuto otázku ale potřebuji nutně poradit...Popíši defekt který má muj motocykl značky MZ někdo z vás tento problém měl třeba u jawy nebo něco takového (vím že toto je pokec pouze pro motorky značky jawa ale stranka pro MZ neexistuje )Problém je že nedokažu seštelovat chod motoru ,motor je po výbrusu a najel jsem stím asi 500km uplně v pohodě a ted nějak to přestalo chodit karburátor je uplně vyčištěn dokonce 2x a přívod paliva je uplně čistý a teče to jako z vodovodního kohoutku .Motor má mít cca 1800 - 2000 ot. volnoběh a když se znažim rozject tak do 4500ot se motor dusí a od 5000 víš se chytne a jede jako splašená a když zastavím a motor jak taž beží za tepla tak motor protočim ale když se chci rozjet tak motor se dostane do záběru a už to nevitočim chvíli stojí na stejných otáčkách třeba 2500ot a pak chcípne jo a zapoměl jsem ještě když se ten motor chytne tak občas zaškube(fluše)...Jedná se o motorku MZ ETZ 125 Saxon Sportstar tak bych nerad aby její život skončil . S pozdravem Robinn a děkuji předem za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2015 20:20
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Výška hladiny v karburátoru je dobrá?
Datum: 22. dubna 2015 20:20
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 Zdar, Mám malý dotaz, nechal jsem nově nalakovat přední vidlice u Jawy 50/21 a kluzáky jsme bohužel nechal nalakovat po celé délce ( práškovou barvou ). Chtěl jsem se zeptat, jestli přítomnost barvy po celé délce kluzáku bude něčemu vadit, nebo je lepší barvu opálit a znova nalakovat ( pouze spodní část ) , díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2015 20:59
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 osbne bych to nesundaval cele... jen si stahni barvu z te casti, ktera jde do vydlice a konce co couhaji ven nechej jak byly... kdyz to vemes ocelakem do flexy (nezapomen bryle na oci), tak si myslim, ze povrch kluzaku nijak zasadne neposkodis a bude to chodit tak jak ma. usetris si praci s dalsim lakovanim...
Datum: 23. dubna 2015 20:59
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 OK, cajk, nalakuju to po zarážky + cca necelej ceňták...
Datum: 21. dubna 2015 18:22
 dá se říct po zarážky na manžety (jen takový ty drátky) jestli to může být 4-5cm?...
Datum: 21. dubna 2015 15:43
Jméno: Lukáš
IP: uživatel17557
 OK, netuším, jak dlouhá část má být nalakovaná ?
Datum: 21. dubna 2015 12:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 osobně bych z toho tu barvu jednoznačně sundal...
Datum: 21. dubna 2015 11:27
Jméno: šimon
IP: uživatel15294
 Zdar chtěl bych se zaptat nevíte nekdo jak poznat rotory altíku 45 a 75 w z čezety 175? jesti jsou na nich nějaký odlišnosti? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2015 7:09
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Tak rozdíl v nich určitě bude, počítám že tam bude silnější drát, ale nevím jak poznáš podle oka rozdíl že drát je o desetinu mm silnější
Datum: 27. dubna 2015 7:09
Jméno: standa
IP: uživatel18036
 Mam krabici statorů a rotorů... dal mi to známej za 5 piv a eLeMka...něco už vyhaslý něco živý... v motoru mám údajně rotor 55W z čízy (stator už shořel) a když jsem muj rotor porovnával s ostatními v bedně tak jsem nenašel jedinej rozdíl ... v bedně je zjevně vše 45W .... je tu teda ještě moje verze,že v motoru mam pěkný kulový a ne rotor z čízy,protože je tam tak zarezlej,že jsem ho nesundal,takže tam tenkrát flák někdo jen stator s dvoupolovym rele 55W a rotor nechali původní,protože jim nešel sundat  je nějakej rozdíl mezi rotorem 45W a 55W kterej bych okem laika rozpoznal? Ono to beztak dává tak 45W protože jsem rád že to se světly (25W) za jízdy trochu dobijí... Jawa 250 / typ 11
Datum: 25. dubna 2015 7:00
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Může být... ale viděl bych to pak spíše na náhradní díl z mladší doby...
Datum: 22. dubna 2015 8:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Chong: Určitě měly všechny slabší verze dráty letované? Mám totiž jedno nové nepoužité kompletní dynamo s výkonem 50W (možná kdysi kupované jako ND?) a rotor má dráty vinutí ke komutátoru také lisované... a 75W rotor to určitě není...
Datum: 21. dubna 2015 11:35
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Všechny 75W rotory co jsem měl v ruce měli tytyrkysově modré lakování zespodu mezi vintím a dírou pro hřídel. Ale jestli je to podmínkou netuším.. rozhodně napoví že do 75W komutátoru byly dráty vintí lisované, kdežto u slabších 60 - 45W byly dráty letované. Pomůže také okoměrně počet závitů a tloušťka drátu.
Datum: 21. dubna 2015 9:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 za málo (viz první odpověď)... jinak pro upřesnění, nejedná se o alternátor, nýbrž o dynamo...
Datum: 21. dubna 2015 7:11
Jméno: šimon
IP: uživatel15294
 díky
Datum: 20. dubna 2015 19:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 20. dubna 2015 18:41
Jméno: seboh
IP: uživatel18022
 Ahoj, mám kolo po novém výpletu, ale je problém s tím, že konce drátu vyčuhují z nýplu do prostoru pro duši. Jak to pořešit? flexou se tam asi nedostanu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2015 22:27
 půlkulatý pilník. Nebo i tou flexou se tam dostaneš.
Datum: 22. dubna 2015 22:27
Jméno: standa
IP: uživatel18023
 Normálně flexou,přes to pak ochranou gumu a tradá....
Datum: 20. dubna 2015 12:00
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 pilníkem. vždycky se to dělalo pilníkem.
Datum: 20. dubna 2015 9:44
Jméno: Robinson
IP: uživatel12689
 Zdar chlapi, fichtl hází pěknou jiskru, karburátor vyvařený v octu, trysky čisté, zbytek palivové soustavy taky, svíce je po vyndání mokrá, předstih(1,7) odtrh(0,45) sežízený, zkoušel jsem jiné svíčky jiné fajfky, po vyměnění káblu ke svíci, jiskra byla ještě silnéjší, ale stále nechytá. Poradí někdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2015 11:59
 Zdar, tipnul bych to na špatnou vzdálenost mezi elektrodama, nebo brutálně nízkou hladinou v plovákový komoře(nebo přesnej opak z důvodu netěsnícího jehlovýho ventilu). Pak ještě dotaz na množství oleje v benzínu(mám zkušenost že 1:25 je problém nastartovat). Případně jestli startuješ "bez plynu" - můžeš mít vyštíplý šoupě v místě, kde se opírá o šroub volnoběhu. Dál vzduchovej filtr(může být přicpaný myším hnízdem, jako u kamaráda v simsonu  ), případně jestli tam není tak bych ho tam nasadil. Pak už jedině, že v zapalování se stala nějaká epická chyba v nastavení, nebo se v karbecu přicpal nějaký kanálek(profoukni to kompresorem). Případně zkus extrém aneb vstříknout cca 2ml paliva přimo do karburátoru do sání a roztlačit. Jestli ani neslíbí tak by mě docela zajímalo v čem by to mohlo být. Pak už jenom závady v motoru samotném, aneb rozpadlé kroužky, vydřený válec(např. dlouhodobý provoz s vypadlou seegrovkou na pístním čepu je fakt lahůdka), ruplý simerink na klice, foukající těsnění hlavy nebo pod válcem nebo mezi kartery. Je tu pár dalších drobností, jako "vytuněné" trysky, výška a opotřebovanost jehly na šoupěti a pár věcí by mě ještě napadlo, ale pravděpodobnost je malá aby způsobily tohle.
Datum: 20. dubna 2015 11:59
 cus draci nemáte někdo přírubu do boku na stadiona aby tam šel karbec s pionýra nebo aspon nějaké foto jak vypadá ?Nebo kdyby mně jí někdo vyrobil tak bych jí koupil děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2015 21:58
 dekuji
Datum: 20. dubna 2015 21:58
Jméno: standa
IP: uživatel18023
 On tam nejde bez příruby? Kluci co sem jim dělal válce mi psali,že ho měli normálně na válci,jen se to trochu přispůsobilo.... jinak na webu stadion-tuning.cz za 1100,-
Datum: 20. dubna 2015 11:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16635
 Pouziva se upravene z babety...nutno pootocit prirubu...pul hodky prace s ceocken..
Datum: 20. dubna 2015 10:08
Jméno: Ferko
IP: uživatel14748
 Zdravím. Mam jawu350639 a ted mam takový problém. Vyměnil jsem karbec po zahřatí sesteloval smes a otáčky a dobrý. Ale když je motor studený tak dam sytič a nastartuju. Motor naskočí bez problemu a tak hned sytič stahnu a otačky jsou pořad dost vysoký a jak se motor pomalu zahříva tak otačky pomalu klesají. To trvá tak asi 5.min. Moc se mi to nelíbí. Tak poraďte co mám udělat. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2015 20:07
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Nevím proč jsi měnil karbec(asi mechanická porucha,nebo nevím co?) to je jedno ale připadá mě to jestli nemáš v háji simerinky na klice, přisává to proto ty otáčky pomalu klesají
Datum: 21. dubna 2015 20:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16635
 Vazne mechanizmus sytice
Datum: 20. dubna 2015 10:39
Jméno: kokos
IP: uživatel18021
 cau ogari zkousely ste dat zapalovani z babety do fika
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2015 9:59
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Asi heldáš blbě, protože já tady to téma za ty leta co se tu poflakuju viděl snad stokrát
Datum: 21. dubna 2015 9:59
Jméno: kokos
IP: uživatel18024
 pravě že jsem hledal ale nenasel jen jsem se zaptal at nezkousim delat blbosti
Datum: 20. dubna 2015 13:49
Jméno: Chong
IP: uživatel17603
 Ne, já ne... ale kdybys nebyl línej a zkusil si najít stejné téma co se tu mílá leta dokola tak se dozvíš odpověď obratem... Netřeba mnoho, jen hlavu občas použít
Datum: 20. dubna 2015 12:27
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
 Zdar draci,mám ještě dotaz, mám na pionýrovi starou spz sice je to už ta plachta,ale je na ní ještě staré značení podle okresů,Značka už je docela v špatným stavu,tak se vás chci zeptat,jestli by mi na úřadě udělali tu stejnou,anebo to mám přepsat na klasickou pionýrovou značku(malá)za každou radu dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2015 9:18
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
 Mám tam už ten novější formát asi nějak tak HKK 4567
Datum: 20. dubna 2015 9:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 s jistotou ti můžu říct, že na úřadě ti žádnej duplikát SPZ neudělají... to, jestli by se to nechalo napsat na malou spz je otázka, nevím totiž, jakej formát značení tam máš... pokud je to XY 1234, tak bych se toho nebál a v klidu si jí namaloval...
Datum: 19. dubna 2015 22:05
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
 Zdar draci,koupil jsem pionýra v origo. barvách(červená a bíla)a chtěl bych je zachovat,A tak se vás chci zeptat co je nejlepší na rozleštění laku,chromu a hliníku,jinak předem dík =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2015 9:13
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
 Máte ty kola na tu Jawettu krásný,pěkná práce,takhle by mě to taky stačilo vyleštit ten hliník,zkusím a uvidím,jinak mockrát dík za rady. = )
Datum: 20. dubna 2015 9:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 obdoba standy... na tempo na starý laky si nemůžu stěžovat, jen je potřeba to jen oživit a dál to brát něčím bez abraziva (aby to zbytečně neubíralo lak)... já pak všechno beru hadrem a hydraulickym olejem... jinak pro představu silichromem jsou dělaný bubny těchto kol (pouze silichromem se mi ten povrch začal líbit, když sem to vzal klasicky leštící pastou, už se to moc lesklo, což nebyl záměr) http://crossar07.rajce.idnes.cz/Kola_Jawetta_Stadion/
Datum: 19. dubna 2015 22:17
Jméno: martin
IP: uživatel18020
 silichromem jsem čistil i dekly a kartery a šlo to
Datum: 19. dubna 2015 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel18019
 To ti neporadím,silichromem čistím jen za pomoci hadru zašlý chrom na řidítkách,ráfkách,výfuky... někdo tím i leští dekly,ale to já nedělal. Třeba ještě někdo napíše.
Datum: 19. dubna 2015 16:34
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
 Stando moc dík,a když tak na ten hliník nějakou tu pastu a leštící kotouč(beránek)?
Datum: 19. dubna 2015 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel18019
 Já vždy na zašlý lak používal TEMPO,na chrom a kovy zas SILICHROM. Nevím jestli neexistuje i něco lepšího,ale tohle je levný a všude dostupný.
Datum: 19. dubna 2015 15:16
 Zdar draci chci se zeptat co potřebuji koupit abych si mohl zapojit na fichtla bateriové zapalovaní.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2015 10:30
 Jé to jsem to zas prokoučoval,zapoměl jsem na tu burzu a budu v sobotu celej den v práci... to mi mrzí ty jo ... mam na tebe snad už jen maila
Datum: 24. dubna 2015 10:30
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Joo to se k motorkám musíš postavit čelem... Já si řekl že když to tak půjde dál tak na motorky budu mít čas až v důchodu. Jenže to už nebude hlavně zdraví. Vždyť já mám problémy u těch mejch werků klečet už dneska a představa to dělat poloslepej a s regma v nohou.. raději dnes, než v důchodu... V Sobotu jedem Velkou Dobrou, tedy podle počasí. Můžu se na stavit na kus řeči, Ty tam co vím někde v okolí bydlíš... nemám na Tebe kontakt a jestli Ty na mě máš telefon, tak určitě už neplatí, mám tak dva roky jiný číslo... tak jedině bys mi napsal na mail.
Datum: 23. dubna 2015 6:54
Jméno: standa
IP: uživatel18028
 Jasný,ozval bych se,je to výhledově,furt mam člověče co dělat a na ty svoje motorky nemam čas skoro vůbec... kdyby si to tak člověk moh vzít o víkendu do práce,hned by bylo hotovo
Datum: 22. dubna 2015 15:38
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Jak libo, maila na mě máš, tak se případně ozvi.
Datum: 22. dubna 2015 12:33
Jméno: standa
IP: uživatel18028
 Mám verzi 12V (baterku jsem měl napřed malinkou a pak 3,6Ah) s tím že jsem si nechal komplet 3 polovej stator osazenej deskou s regulací. To chci ještě použít. A mam doma ještě to vyhaslé cdi,vrčí a střílí to  ale to už osazovat nechci. Externí rego a samostatnej usměrňovač jsem přenechal kámošovi na slovensko,tam to jezdí v cestovně terénim mustangu - takovej slušně našláplej projekt ,dělal jsem mu toho vícero do motoru. Já už mam doma jen seriovky. J21 po GO v tom mam Vape (motor točí 7000-7500ot/min) a teď budu dávat dohromady takovýho spíš lesního trochu terénního pařeza 555 a u toho bych potřeboval aby v noci svítil,bude na noční přesuny z hospody domu  Mužem si pak napsat na maila,ale víceméně mam jasno v tom,že pro jednoduchost necham zapalovací okruh origo z j21 a další 3 cívky nechám na svícení,cívky budou mix toho,co se tam vejde ...
Datum: 22. dubna 2015 11:27
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Už jsme dál s CDI Stando...  Měl jsi první verzi (tak 6let nazpět?). Dneska už máme dětské nemoci vyřešené. CDI dělám na závodní fichtly také. Jedno zbytný se mi doma poflakuje, ale nevím jaké má parametry, musel bych ho proměřit a kdybys měl zájem Tak Ti ho Stando přenechám gratis. Jen krabičku si na něj musíš pořídit, tu jsem recykloval do 6V CDI na kamarádova péráka, to co zbylo je CDI na 12V. Budu předělávat ještě jednou mustanga na 12V. Použiju pařízkovej altík, obě vinutí usměrním a výstupy pošlu do serie, takže budu mít 12V/40W. Sice proti klasickému čtyřpólu žádná sláva, ale na druhou stranu to pařízkový zapalko dává proud už od nízkých otáček. Což tebe u závoďáku asi nezajímá, ale nás co si prdláme krajinou už ano  . K tomu altíku analogové rego, LED dozadu, CDI, bezkontakt (hall) a akumulátor a vepředu 25W... prostě klasika.
Datum: 22. dubna 2015 8:39
Jméno: standa
IP: uživatel18026
 Měl jsem to komplet i s CDi (by Chong). Co se týče oblasti regulace,usměrnění a dobíjení,tak vše šlapalo ok,jen jsem furt likvidoval to CDI,dvakrát mi odešel nějakej ten tranzistor a nebo tyristor,furt mi odpadával ten velkej kondenzátor a pak nějaký menší součástky,zalejval jsem to pak i tavnou pistolí,dokonce jsem pak ten kondenzátor přitáhl zdrcpáskou... věřím že v seriovce by to šlapalo suprově,ale na vibrace motoru kterej točil 9500 ot/min to nebylo ... přecejenom dvoukanál kterej jede,tak kope (každej ví co to dělá do řidítek) .... chci si nechat vytočit kroužek na 4 cívky a chtěl bych to dát do pařeza (světelná část 45W),zapalovací okruh nechám seriový....
Datum: 21. dubna 2015 20:20
 stando, a ty jsi měl přes baterku udělaný i zapalovací okruh? nebo ten šel z cívky a světelný cívky nabíjeli baterku?
Datum: 21. dubna 2015 15:47
Jméno: standa
IP: uživatel18023
 No jak se to vezme. Dle mě třeba přední světlo z mustanga už jakžtakž svítí,ale pionýry j20,21 to je tragédie. Mam novou parabolu a tak trochu spokojenej jsem začal být až s žárovkou 35W,ale v porovnání s jinejma motorkama je to furt bída,ale už se na to dá jet... v péráku mam kvůli dobrýmu dobíjení žárovku jen 25W a taky bída (parabola nová)... jet se na to dá,ale prostě volněji,opatrně .... když jsme jezdili jako 16 letý kluci,tak v noci jezdil první kámoš se simsonem,kterej dobře viděl a my ostatní sme mu jeli s fichtlama za prdelí
Datum: 20. dubna 2015 11:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 joo, světla jsem opomenul, nějak sem byl zaujatej na to zapalování... ovšem on ani původní fichtlí 30W alt. není až tak špatnej jak se traduje... mě pio svítí dobře (relativně) a to mám jen nově udělanou elektriku s minimálníma přechodovejma odporama a pořádným ukostřením... kdyby se ještě nechal nabudit rotor a napařit parabola (kterou nemám zrovna v top stavu a ta dělá hodně), tak bych se to světlo nebál srovnat se simsonem... nevýhoda nemožnosti si posvítit bez chodu motoru ovšem samo že zůstává...
Datum: 19. dubna 2015 22:11
Jméno: standa
IP: uživatel18019
 Důvod bych pochopil,měl jsem bateriový zapalování,vidět večer pořádně na cestu je supr a posvítíš si i s chcíplym motorem... koupit si musíš především baterku,sehnat/vyrobit vhodný regulátor a pak usměrňovací můstek na cívky + leccos předělat a vyřešit. Hodně by ti o tom řekl Chong. Já jsem v elektronice amatér. V hodně zjednodušenym pojetí by se to dalo zbastlit podle schématu na mustanga golden sport s baterkou. Je tam jen jedna dioda a nějaký jednoduchý rele,baterka ... pohledej na netu,návody jsou,ale nepočítej s tím,že někde něco koupíš,vše se musí udělat...
Datum: 19. dubna 2015 14:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a důvod proč to chceš dělat??
Datum: 19. dubna 2015 12:43
Jméno: SCOOTERBASTARD
IP: uživatel17236
 zdravim mládeži,
v kterých státech EU mohu řídit moped STADION S22 bez SPZ pouze s ŘP. SK. B.?
za info dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2015 23:04
 Přečti si na zakonyprolidi.cz to znění toho, co jsem ti zde napsal a uvidíš, že AM dostáváš k B. Cituji §81 odst. 2 - "Řidičské oprávnění udělené pro kteroukoli skupinu s výjimkou skupiny T opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupiny AM." ve spojení s § 80a odst. 1 -
"Do skupiny
a) AM jsou zařazena motorová vozidla s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km.h-1
1. dvoukolová se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo s výkonem elektrického motoru do 4 kW,
2. tříkolová se zdvihovým objemem zážehového motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW,
3. čtyřkolová o hmotnosti v nenaloženém stavu nejvýše 350 kg se zdvihovým objemem zážehového motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW,"
Datum: 22. dubna 2015 23:04
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Znění zákonů neznám ale vím že ta konstrukční rychlost 45km/h je skupina AM od 15let a musíš dělat ŘP. Na skup. B to nedostaneš. Třeba v Německu co nemá SPZ nesmí na silnici(vlastní zkušenost Elefantentrefen-zimní sraz moto)
Datum: 22. dubna 2015 19:55
 Jirko, S22 můžeš řídit i na řidičské oprávnění skupiny B. Viz. zák. č. 361/2000 Sb. o silničním provozu § 80a a § 81 odst. 2. Jelikož S22 nemá konstrukční rychlost vyšší než 45km/h a vlastně ani určenou, použije se ustanovení dané zákonem. Každopádně si zeměmi nejsem jistý, to je otázka pro někoho jiného.
Datum: 22. dubna 2015 14:41
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Obávám se že když to nejde v ČR(kde jdou i jiné věci) tak se nesvezeš nikde. Moped nemá automatickou převodovku
Datum: 21. dubna 2015 19:59
Jméno: MACHYNE
IP: uživatel15847
 zdarec mám jawu20 za studena nechce jet normálně chytne na nakopávačku a musím to nechat tak cca 2 min na volnoběh az potom mužu jet ale stejně sa jí moc do otáček nechce az jeste za neakou chvíli jede normálně
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2015 15:12
Jméno: standa
IP: uživatel18019
 Vyčisti si karbec,bude někde zrnko bordelu.
Datum: 19. dubna 2015 15:12
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Tak když máš studenej motor tak to je jasny že jede hůř. Až se zahřeje tak už jede normálně ne?
Datum: 19. dubna 2015 0:56
 Zdar draci, otázka na naší geniální legislativu - Můj rozdělaný raketoplán Jawa 350 se sajdou je (zákonem vzato) "tříkolové vozidlo skupiny A" nebo "jenom" moto s přívěsem? Jde mi o to jestli by to mohl řídit člověk s řidičákem skupiny B(starší 21 let). (Já mám A-čko, takže o mě nejde) PS: Když to je ještě s PAVem(taky máme rozděláno  ) je to "čtyřkolové vozidlo"? (popř. šílenost pokusit se obalamutit policii, že je to "čtyřkolka"
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2015 14:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když jezdím se solo autem do 12-ti tun, taky můžu balamutit PČR, že jde o čtyřkolku, nebo dokonce dvě spřažený koloběžky?? když to bude s vlekem, můžu je třeba oblbnou že jde o motocyklový přívěs Motex? ... pokud jsi držitelem jakýhokoliv ř.p. (jako že prej jo), pak nechápu jak se na tohle můžeš zeptat... jinak přeju ať se ta souprava podvede!
Datum: 18. dubna 2015 14:40
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Martine! Odpověď pode mnú to vysvětluje. Sajda je postraní vozík k motocyklu a PAV je přívěsný vozík k motocyklu. No a jízda se sajdú a ešče aj s PAVEM je úúúplně neco jinýho jak se sólem nebo s autem! Esli si uš jezdil se sajdú, toš to víš moc dobře. Já gdysi místo skořepiny vozil závodní motocros. Tam nehrozilo, že se mě sajda zvedne!!! HI! HI! A nech se Ti podaří ten RAKETOPLÁN JAWA 350 se sidecárou dát dohromady a užij si toho aspoň jako já gdysi!!! Toš tak.
Datum: 18. dubna 2015 10:25
 PAv i sajda, pořád je to motocykl s řidičákem A.
Datum: 18. dubna 2015 6:55
|



|