slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  76  77  78  79  80  81  82  83  84  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím vás, chtěl bych se zeptat, jestli někdo máte zkušenosti s těmito volnoběžnými tryskami od SVD na pinckovi 21? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/2082.html a http://www.fichtlkramek.cz/nahled/20722.html Už se totiž delší dobu potýkám s problémem bohaté směsi na volnoběh. Loni jsem karbec vyčistil ultrazvukem a to trochu pomohlo, ale pořád to bylo dost bohatý. Letos jsem při odzimování pionýra karbec znovu pročistil, pořádně jsem mechanicky pročistil komplet všechny kanálky v karbecu, dal nový plovákový ventil, nastavil hladinu (dal jsem o trochu nižší než má normálně být) a je to o hodně lepší, ale pořád to ještě není ono, jak by to mělo být a až budou v létě 30°C horka, tak to bude určitě horší než teď... Vzduchový filtr jsem před asi 7-8 lety dával nový, ale je pořád krásně žlutý, tak by měl být podle mě volně průchozí, ale asi ho vyměním za nový a pak mě napadla ještě jehla, ta je origo, tak by mohla být už opotřebovaná, ale nevím jestli má velký vliv na volnoběh... Jinak jehlu mám na prvním zářezu od vrchu a šroubek na volnoběh je zašroubovaný na doraz a pořád to není ono, protože volnoběh je teď v normálních otáčkách a podle mě by měl mít při takovém nastavení spíš vyšší otáčky a při ohřátém motoru se motor při přechodu z volnoběhu do vyšších otáček trochu zadusí (dříve hodně) a pak jede normálně. Už fakt nevím čím to může být, tak mě napadlo koupit menší trysku (novou trysku jsem kupoval loni bez efektu), ale nevím kterou, jestli tu 35 nebo 32... Díky za odpověď a sorry za román :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem pro jistotu objednal obě trysky, tak jsem zvědavej, se kterou se mi to podaří naladit ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
@Jawař: o tom zvětšení vzdušníku jsem už taky četl, ale když nebudu muset, tak takový zásach nechci dělat, takže nejdřív zkusím koupit tu menší trysku a myslím si, že u origo pionýra by to mohlo pomoct ;-)
 
 
Datum: 17. dubna 2015 15:07
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
@standa: právě když jsem teď po odzimování čistil ten karbec, tak jsem tenkým drátkem prošťáral všechny kanálky tzn. i ten tenkou dírku, která vyúsťuje za šoupátkem, takže i ta je čistá (ověřeno proti světlu, že všechny dírky v karbecu svítily. Chci tedy zkusit tu menší VT, ale nevěděl jsem právě jakou. Sesa tu má VT 32 a 35, takže by podle tebe bylo lepší dát tu 35, jo? VT32 už by byla podle tebe už moc malá?
 
 
Datum: 17. dubna 2015 15:05
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji vám za odpovědi. Právě že už nevím jak docílit dobrého volnoběhu. Svíčka má dobrou barvu, výfuk je samozřejmě čistej a guera jsem před asi 7 lety dával nový, ale ty budou v pořádku, protože kdyby si to přisávalo falešnšj vzduch, tak by to dělalo bordel hlavně za studena a asi i za jízdy....
 
 
Datum: 17. dubna 2015 15:00
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Já jsem musel provrtat vzdušník volnoběhu o něco větším vrtáčkem. Jinak jsem prostě nebyl schopnej to naladit tak, aby to pořádně jelo a zároveň za tepla drželo volnoběh. Mám ale lehce přečasovaný válec a 1k píst na sériovce.
 
 
Datum: 17. dubna 2015 11:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18016    
Vyrejpej jehlou pididirku volnoběhu co se nachází nad volnoběžnou tryskou a vystupuje těsně za šoupátkem. Pokud nepomuže tak dej VT 34 nebo VT 35. Já jezdim VT35
 
 
Datum: 17. dubna 2015 10:42
 
 
 
 
Jméno: filda klacek      IP: uživatel15847    
zdarec můj názor je takoví nekupuj žádné kraviny protože takhle to zku***š ješté víc já mám vzducháč ještě puvodní (je pěkne rezaví a zaprašený) trysky tes puvodní a volnoběch to drží dobře a není bohatý ale už se my kdysi dávno stalo že to dělalo zmatky svíčka černá mokrá zdlouhavé starty špatný volnoběh a přitom karbec čistý,výfuk vypálený,válec přetěsněý atd... a od neustáleho nakopávání strhlá nakopávačka tak se šlo kua pulit a byli to gufera
 
 
Datum: 16. dubna 2015 22:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
čau lidi nevíte někdo čím to je že fichtl mi za studena startuje dobře a jak se zahřeje tak nejde nastartovat vubec? musím ho roztlačit na nakopnutí zahřátej nechatne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2015 7:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18019    
Zčásti má Pepe pravdu,jen bych to řek lépe,Vape to zapálí bohatý i za tepla,seriový zapalování tak v jednom případě z pěti. Kabeláž to ovšem neovlivňuje. Sám si dobře pamatuju,jak to teplý chytalo blbě. Nezapínat benzin,naklonit na stranu a ještě byl člověk rád že se to na druhý - třetí šlápnutí rozblafalo... a kdo tvrdí že ne tak kecá ... a paradox byl,že když jsem to ochudil hladinou aby to teplý chytalo tak se studenym člověk kolikrát i běhal okolo bloku než to chytlo ... na gymplu jsem si užil ... co mam vape tak to neznam ... směs mam seřízenou tak,aby to vařicí jelo max,takže první studenej start našpricovat až z toho leje benzin a na první jde,necham půl minutky poblafat a jedu... je zajímavý sledovat,jak má motor po studenym startu vyšší volnoběh vlivem chudé směsi,během dalších pár vteřin to klesá na normál ... spokojenost ... škoda že origo Jikov je tak mizernej karburátor a nemá kloudný štelování volnoběžný směsy ani sytič...
 
 
Datum: 19. dubna 2015 7:01
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Pepe elektroinstalace s tím, pokud je v pořádku, nemá co dělat. Na vině je moc bohatá volnoběžná směs.
 
 
Datum: 17. dubna 2015 11:40
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
Mylsím že každý pionýr s originílní elektroinstalací za horka na nakopnutí startuje špatně, ale taky nevím co je ten hlavní důvod.. ? Nemůžeto být ohřátím zapalovací cívky?
 
 
Datum: 17. dubna 2015 6:43
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Čau,nejprvé zkus fichtla naklonít na pravou stranu a startuj.Ještě to může dělat bohatá směs.Jakou barvu má svíčka? ;-)
 
 
Datum: 16. dubna 2015 16:47
 
 
 
 
Jméno: Bruno      IP: uživatel18013    
Zdravím. Sháním převodku tachometru na lité kola Bernardi na Babettu, nebo to pasuje prý i z Koráda. Nikde nemůžu najít - poradí někdo????? Prosím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2015 11:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten kdo vlastní facebook, by autora dohledal :-) :-D
 
 
Datum: 16. dubna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejhorší je,že je to krutá realita
 
 
Datum: 16. dubna 2015 21:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mě podobný kraviny většinou nezajímaji, ale tohle video jsem viděl asi 3x a pokaždý se musim smát.. je to povedený!
 
 
Datum: 16. dubna 2015 18:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18014    
Mě to hodně rozesmálo právě proto,že je to trefný a přesně to popisuje to,co se tu děje... třeba si z toho někdo vezme ponaučení ;-)
 
 
Datum: 16. dubna 2015 15:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Docela trefné video, až na zbytečnou narážku na FK, kde na rozdíl od jiných prodejců nikdo netvrdí, že polský válec pr. 40mm je 60ka.
 
 
Datum: 16. dubna 2015 9:14
 
 
 
 
Jméno: ferdo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Ak je na pieste napísané 2B, tak to znamená druhý výbrus ?? Ďakujem. (Jawa 05) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2015 23:19
 
 
 
 
Jméno: ferdo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ďakujem !
 
 
Datum: 16. dubna 2015 23:19
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
2-druhý výbrus, B - by měla být výrobní tolerance
 
 
Datum: 15. dubna 2015 18:47
 
 
 
 
Jméno: Mikal      E-mail:      IP: uživatel18009    
Zdar fichtlaři, hledám dobrodruhy, nejlépe z královehradeckého kraje, kteří by se mnou podnikly o prázdninách vyjížďku k moři do Polska. Jelo by se jen na pionýrech. Tak jestli máš fichtla a umíš ho rozebrat a zase složit, a hlavně řešit poruchy a jestli jsi dobrodruh a máš týden volno napiš mi na email mikal83@seznam.cz Na datu se pak domluvíme, ale byl by to červenec nebo srpen. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 12:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a hlavne dobrou naladu, pac jestli vemete draka co potrebuje kazdych pul hodiny kourit a vistrikne po druhem stourany fichtla tak mate po cele misi draci
 
 
Datum: 14. dubna 2015 12:50
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj dostal se ke mne pionýr táhne hezky to jo je tam 11zub a má taky trochu sníženou hlavu z 05 motor po GO klika výbrus ložiska gufera tesnění benzín dotejká karbec sem sladil hladina lícuje dal jsem už i níž jehla 1 a 2 zářez stejný filtr 1 díra v horním krytu skoušel sem udělat i přicpat jiní ale bez výsledku vejfuk vypálenej kladívko kondík cívka nový . Takže k tomu co to dělá táhne hezky je trochu lenivější na 3 v kopci ale nic hrozního ale jedu po rovině a držim třeba čtvrt plynu furt stejně a on jakoby se rozjede a když by mněl držet stejní otáčky tak jakoby prská nejde stejně furt jakoby takoví trrr občas stejnoměrně a zase trrr nevim jak to popsat nikdy sem se s tim snad nesetkal potom sem se dozvěděl že motor nemá párovaní kartery ale jiní svíčka n15 oranžová a ted sem dal PAL super 14-8 a je bílá taky je víc oleje v benálu víc než je zdrávo co muže zlobit ? už si s tim nevim rady napadá mne jen už proházet karbec s mího mustanga jestli nejni někde chyba dík všem za odpovědi už mne nic nenapadá díky všem . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj nakonec to bylo na uplnej kravině vše mezi válcem a karterama v místě kde se to pulí chyběl tak 1 mm tesnění byla tam škvírka a tudy to bublalo tak nějak sem to utěsnil silikonem bez pulení a pionír ožil a už to nedělá všem moc dík za rady :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyměň gufera na klice
 
 
Datum: 14. dubna 2015 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Buďto je bohatej a nebo se vrklá kladívko v čepu a jak se tam hejbe,tak se mění odtrh a občas to takle kokrhá.... muže to bejt i moc skleplá svíčka... karterama to nebude
 
 
Datum: 14. dubna 2015 15:03
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
ješte sem zapomněl volnoběh drží ale je nepravidelnej ale nechcípne ani za studena ani za tepla a starty za studena na první max na 2 a za tepla trochu hůř někdy na 1 někdy 2 nebo 3 nebo taky chytí bez plynu někdy zas jedině s plynem a nechce se mu záleží jak jedu
 
 
Datum: 13. dubna 2015 23:11
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Čau, je lepší na babču standartní tyristor než gyt, nebo v tom neni moc rozdíl? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 6:48
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17581    
To by mě taky zajímalo, na který zapalko to jede líp, tedy u kterého je lepší krouťák, na který to má větší výkon, na který to má menší spotřebu, na kterej to líp chytá a tak.. prostě praktický zkušenosti. Dík
 
 
Datum: 15. dubna 2015 6:48
 
 
 
 
Jméno: hauktor      IP: uživatel18008    
ahoj mám jawu 21 a přez zimu mi vytek převoďák. jaký těsnění mám vyměnit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 20:36
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Měl jsi moto přez zimu na stojánku v rovině nebo jsi ho opřel (kde bylo místo)? Jestli jsi ho měl rovně tak tam nalej trochu oleje a uvidíš. Zbytek již popsal kolega
 
 
Datum: 14. dubna 2015 20:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
věštecká poradna?? Co třeba fibr pod výpustním šroubem oleje? Nebo že by těsnění pod víkem spojky? Co když to bude těsnění mezi karterama?
 
 
Datum: 13. dubna 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: Honza Volf      IP: uživatel17547    
Čau draci, mám problém s tím , že mi vačka nedrží na rotoru, protože se mi uštípnul ten klínek co ji tam drží ve správné poloze. Dalo by se to nějak opravit nebo musím koupit nový rotor ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 17:56
 
 
 
 
Jméno: Honza Volf      IP: uživatel17547    
A mohl by rotor z jawy 05 dělat neplechu ve 30V zapalování ? Ale je mi divný, že mi to dřív jezdilo v pohodě.
 
 
Datum: 14. dubna 2015 17:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18007    
Nektere pio tam meli klinek vw tvaru L. Tak si zapiluj
 
 
Datum: 14. dubna 2015 2:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na tu vačku v podstatě nic krom pertinaxu kladívka nepůsobí... v klid stačí vačku nasunout v takový poloze, aby byla drážkou tam, kde byl dřív aretační zub a stáhnout to společně s rotorem k čepu klikovky...
 
 
Datum: 13. dubna 2015 18:37
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
Zdravim mám dotaz...mám motor po GO (nový ložiska, gufera, klika, výbrus) a klikou kličem trošku ztuha ale ne silou otočím ale po složení nakopávačkou ne...je nečo špatně nebo po nalití oleje a roztlačení se to rozejde??? opravu jsem si nedělal sám....jde o ČZ 175/477...díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2015 14:43
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
tak vůle tam je...takže myslíš že ty ložiska budou špatně??
 
 
Datum: 16. dubna 2015 14:43
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
ok zítra zkusím...zatím děkuji
 
 
Datum: 16. dubna 2015 12:22
 
 
 
 
Jméno: dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prstama ji chytneš a musí mit vuli dopredu a dozadu
 
 
Datum: 15. dubna 2015 22:55
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
jak říkám nedělal jsem to já takže netuším jak je to poskládaný měl jsem jenom sundanej spojkovej koš a ten segment a ten je správně protože košem hýbe ale koš už neotočí primárnim kolečkem...a ty vůle to se pozná jak??
 
 
Datum: 15. dubna 2015 9:21
 
 
 
 
Jméno: dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatně nalisovaný ložiska,máš vymezenou vůli na předloze?(hnaná hřídel) je na ní šnek na tachometr.vůle myslim 2-3 mm teď z hlavy nevim
 
 
Datum: 14. dubna 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Že to jde trošku ztuha by až tolik vadit nemělo ale že nejde nakopávačka tak na to olej ani roztlačení nepomůže. Nehnul se ti ten nakopávací segment? Jak se vyosí tak to nejde. Rozdělat a uvidíš. Dávej to dohromady, než to sešroubuješ abys tu nakopávací hřídel měl připravenou na startování. Pak by to nemělo vypadnout
 
 
Datum: 14. dubna 2015 20:47
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, co je to vlastně indukčka u pionýra? Jaký je rozdíl mezi tím když se zapojí 15 na kostru a 1 na cívku a obráceně? Našel jsem totiž schémata s obojím zapojením. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 6:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17581    
proud zmenšuje, napětí zvyšuje (něco musíš ztratit abys jinou složku získal - není to perpetum mobile). Jedná se o tzv. autotransformátor (popis viz martin) 15 je vstup primárního napětí, 1 je společná kostra vinutí a VN vývoj sekundárního vinutí je jasnej :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2015 6:53
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Kolega má naprostou pravdu, jen to vezmu trochu sedlácky na dotaz. Indučka ti dělá z proudu ze zapalování větší proud(nebo napětí) aby jsi měl na svíčce jiskru. Skus to zapojit jednou tak a pak obráceně a uvidíš kde je lepší jiskra
 
 
Datum: 14. dubna 2015 20:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Indkučky u pionýra jsou v podstatě dvě cívky zapojený do série, s vyvedeným středem a navinuté na společném jádře. Jeden ten vývod je střed mezi nimi, a ten druhý je konec té "níkonapěťové" poloviny. Ten vysokopaněťový vývod je konec te druhé poloviny, která má podstatně více závitů(a také výšší odpor) než ta druhá. Pokud se nemýlím tak by cívka u magneta měla být přivedená na střed(Přiznám se že netuším jaké je to číslo), ale jestli někdo ví, jakže to má být podle inženýra, který tento božský zázrak vymyslel, rád si to připomenu. Můj mozek říká, že by měly fungovat obě zapojení, ale je možné, že tam bude nějaký rozdíl v síle výsledné jiskry.
 
 
Datum: 13. dubna 2015 17:26
 
 
 
 
Jméno: Daniel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravim hosi mam jawu 50 pionyra delal sem natom 2 vybrus mam tam 2 krouzkc pist a proste vula na krouzkaj je jak ma byt ale nemato tlak jak ma mit a proste to netahne 2 jede jak ma ale trojka je lina cimto muze byt uz su stracenej uplne vybrus je udelanej dobre timsu jistej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Dělal a zkoušel jsem vícero upravených i skoro seriových válců a někdy to po výbrusu nemělo kompresi skoro vůbec,ale vždy po 10-20km si to sedlo,oběhalo se to trochu a už to bylo cajk...takže říkám,že těch prvních 50km může být komprese slabší,ale jak si to sedne,musí to tlačit,jinak je někde chyba,třeba netěsní hlava atd...
 
 
Datum: 14. dubna 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: Daniel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale zeto nema tlak kterej to ma mit toje divny :-(
 
 
Datum: 13. dubna 2015 19:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18007    
Nejni to zajety!
 
 
Datum: 13. dubna 2015 2:52
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Čau, blbej dotaz ale vadí když na babettu 210ku dám místo 4v - 6v indukčku? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel18005    
Jedno je možná kolečko u trakaře. Jiskra bude v takovým případě mizerná. 6V cívka má podstatně větší indukčnost a menší převodní poměr. Strmost náběhu napětí a i jeho dosahovaná max. hodnosta bude horší než 4V cívkou a to o dost. Možná to pojede ale bude háklivý na svody apod.
 
 
Datum: 12. dubna 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
je to jedno :-)
 
 
Datum: 12. dubna 2015 20:20
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel18003    
Diky moc , zkusim teda a uvidim.
 
 
Datum: 12. dubna 2015 18:28
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Záleží na štěstí. Nic bys oddělat neměl, avšak může být problém se startama(cívka chce vyšší napětí aby hodila jiskru - hrozí oddělaní vlastních nohou a plic, případně infarkt) a taky by se mohl snížit výkon motoru. Zkus a uvidíš, buď to pojede nebo když by počet nadávek přesáhl počet ujetých kilometrů, tak bych sehnal tu 4 voltovou.
 
 
Datum: 12. dubna 2015 18:15
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdar draci, mám takovej problém s mojí babettou 210. Od výměny volnoběžky šlapacího řetězu se mi při jízdě furt dře kolo a ta volnoběžka o kyvku. Předtím to nikdy nedělalo. Už 3x komplet rozebrané a složené zda se někde nestala chyba.. a furt nic... kolo je přitom "vycentrované" a není nijak do strany.. nestalo se to už někomu? kdyby měl někdo nějakej nápad tak ho rád přivítám. Předem děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2015 16:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18000    
Dal jsi tam cca 15 mm vysokou trubicku na vymezeni vule ? Dava se do kola okolo osy
 
 
Datum: 12. dubna 2015 16:13
 
 
 
 
Jméno: ARCHAIX      IP: uživatel16213    
Čuste praskl mi na Mustangu primární řetěz což by nebylo tak strašné, ale od té doby mám nějaký špatný výkon a když mu trochu přidám začne ve válci pískat, můžou to dělat pístní kroužky nebo je vina někde úplně jinde ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: Dannys      IP: uživatel18001    
váže namaž filc na vačku
 
 
Datum: 14. dubna 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: ARCHAIX      IP: uživatel16213    
Každopádně děkuji za odpovědi. radši tam dám druhý motor který mám po GO a tady na ten se podívám
 
 
Datum: 13. dubna 2015 22:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
koukni se jestli máš namazanou vačku v zapalku, to taky rádo píská
 
 
Datum: 13. dubna 2015 12:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Nic takového jsem zatím neřešil, ale tipoval bych, že se někde dře ložisko(nebo péro ze simerinku). Jinak byl to opravdu primár? Pokud ano a po prasknutí se někam naštosoval může bejt hlej čep na klice, nebo načlý ložisko. Jinak kroužky spíš cinkaj, to samý vůle na všech možných čepech. Dále mě ještě napadlo, jestli se někde nekouslo ložisko a neprotáčí se v karteru.
 
 
Datum: 12. dubna 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel15632    
zdarec, u pionýra když trochu víc vytočím jedničku, chci hodit dvojku, dostanu se až na neutrál mezi dvojku a trojku, to bude asi ta přitláčecí pružina unavená, nebo to muže ještě neco zpusobovat? jinak rychlosti nevyskakují, jen tento problém, dík za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: pedrito      IP: uživatel19150    
Ahoj, mám také popisovaný problém, ale nerozumím navrhovanému řešení ("ještě mě napadlo, co kdybych shora ten tisícihran o jeden zub otočil, aby nebyla tak velká vule";-) - o co přesně se jedná, resp. co mám udělat? Děkuji předem
 
 
Datum: 14. června 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18004    
Ano,opatrně.
 
 
Datum: 12. dubna 2015 18:51
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel15632    
ještě mě napadlo, co kdybych shora ten tisícihran o jeden zub otočil, aby nebyla tak velká vule
 
 
Datum: 12. dubna 2015 15:14
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel15632    
byl sem se schválně podívat, šroub tam je, při vytočení jedničky tak napul normálně zařadí, ve vysokých točkách vždy přeskočí, a musím se vracet, to už nepřeskočí, ale vrátím se na dva
 
 
Datum: 12. dubna 2015 15:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18002    
Že ty tam nemáš dorazovej šroub?
 
 
Datum: 12. dubna 2015 11:47
 
 
 
 
Jméno: Robert      IP: uživatel11569    
Zdar draci,mám dotaz mustafa mi zvláštně prská a vyfukuje směs z karburátoru ven v nízkých otáčkách se udrží, ale vůbec nejde za plynem . Zapalování je seřízený správně kondík,svíčku jsem už zkoušel . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2015 19:35
 
 
 
 
Jméno: Robert      IP: uživatel11569    
Nejdřív střílel i od výfuku ... karbec je čistej, ale tu hladinu zkouknu možná bych moch přestavit jehlu nebo ? každopádně díky za radu
 
 
Datum: 12. dubna 2015 19:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18000    
Tim ze ti to prska benzin asi na zapalovani neseridis...mas roztelovany karbec...vycistit seridit hladinu project seridit volnobeh...
 
 
Datum: 12. dubna 2015 16:18
 
 
 
 
Jméno: marcek      IP: uživatel17345    
Zdarec draci,potřebuji od Vás poradit,jde doma nějak opravit Tachometr,ručička mi neukazuje rychlost co je tam spatně,nebo co by tam mohlo být opotřebované,jedná se o tachometr na 1 typ mustanga,ale je to uplně stejný tachometr jako má pionýr,za rady jak to opravit moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2015 20:27
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Než začneš něco dělat s tachometrem, tak nejdřív zkontroluj, jestli je v pořádku náhon tachometru (lanko) a taky jestli nejsou ustřřihnutý kolíky, co pohání šnek tachometru (to co je u zadního kola) ;-)
 
 
Datum: 11. dubna 2015 20:27
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel17557    
Zdarec, Chci repasovat zadní tlumiče na Jawu 50/21. Musí se vyměnit ty O kroužky 10x2 ( ty se dají celkem lehce sehnat ), ale co už je problém, je to těsnění/kroužek z kůže. Nevíte někdo čím by se dala lehce nahradit ? ( Nejlépe koupit ) - žádný bastlení se mi nechce dělat... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
on jakejkoliv repas tich tlumičů je víceméně na chvilku... jinak kloboučky do klasickejch čs pumpiček jsou velký... možná by se daly použít manžety z některejch brzdovejch prasátek, ty by měly ideální tvar, ale co sem našel doma, tak byly o cca 2mm větší a už tam nešly dát... nakonec sem si je vysekával z kusu kůže... jinak bacha na ty o-kr, protože mě rozměr udávanej v katalogu NESEDĚL! ... myslim, že sem nakonec použil 9x2, ale tim si nejsem jistej, každopadně si to pro jistotu oměř posuvkou, ať potom nemusíš někam zbytečně letět pro čtyři kroužky za dvěpadesát!
 
 
Datum: 10. dubna 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel17557    
také nad tím přemýšlím, koupit nové české, sice jsou designově jiné, ale zase se tam dá štelovat tuhost a opravdu fungují a hlavně fungují delší dobu...
 
 
Datum: 10. dubna 2015 13:54
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechat na zakázku vseknout, nebo pasuji z klasických ročních pumpicek na kola manzety které v nich tesni vzduch, ale životnost nic moc, ze strany funkce je nejlepší pořídit nove tlumice.
 
 
Datum: 10. dubna 2015 12:42
 
<  76  77  78  79  80  81  82  83  84  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 20:34:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu