Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: filip
IP: uživatel17962
 Delali se taky 250 policejni ? A dalsi otazka bili taky nejaky 5 rychlostni ci uz 250 nebo 350.. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2015 2:06
Jméno: jc3
IP: uživatel17821
 Jsou to krásný kousky, mě se líbí ta 627, klasický vzhled, šoupě, výkon 26k nebo 630 ve výkonnější variantě s 48k. Otázkou zůstává, jaké jízdní vlastnosti by od Jawy dostaly do vínku, na RD350 jsem se svezl a byl jsem nadšen z hladkého průběhu motoru bez citelných vibrací. Dokázala by to takhle zmáknout i Jawa?
Technicky je 640 bída, ale na druhou stranu je její design nadčasový, mě ani po více než 20 letech neuráží a motor 638 je svým způsobem rarita - vyrábí se přes 30 let víceméně beze změny. To překonává i všechny kulaté motory od péráka po Californii, které se 30-ti leté výroby nedočkaly. Pro rozvojové země perfektní řešení.
Náhrada 640 přišla celkem brzo v podobě 593, ale od té doby Jawa prostě nemá zájem prodávat cokoliv normálního a to trvá to dodnes - viz čekání na litr, náhradní díly, servisní síť. A na režim se dnes Jawa nevymluví...
Datum: 28. března 2015 2:06
Jméno: standa
IP: uživatel17964
 Moc pěkný. Ta dvoukarburátorová mi dostala. Hned jsem si ji přirovnal k japonské yamaze RD 250. Škoda že to bylo odpískaný,zrovna modelová řada přicházející po panelkách a kalifovi není ničím zajímavá... tohle mohli bejt motorky co by jawu posunuli dál,ale bohužel.... a nástupnický model 640 je zoufalost... prostě export do rozvojových zemí...
Datum: 27. března 2015 6:39
Jméno: jc3
IP: uživatel17821
Datum: 26. března 2015 1:45
Jméno: jc3
IP: uživatel17821
 Pětirychlostní motory byly, ale jen v rámci prototypů (např. celkem známé prototypy 627/637/630). Tady je 5ti-kvalt v 640 http://jenikovo.wz.cz/zajimavosti/tipy_jawa_11.htm. Výjimka je 250/593, tam je 5 rychlostí v sérii. Ještě mě napadá Jawa 500R s motorem Rotax, u nás využívané ministerstvem vnitra a československou televizí. Pokud míříš k policejním pětikvaltům a k zaplombovaným pětkám, tak to jsou jen pohádky. Jediný "policejní" pětikvalt je právě ten Rotax.
Datum: 26. března 2015 1:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevím o tom, že by je někdy někdo bil, ale možný je všechno..
Datum: 25. března 2015 18:04
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Cece rek bych ze posledni 250 ve sluzbach statu byl perak od prichodu kyvacek kupovali vzdy 350...a 5 kvalt mely jen 2 prototypy 634 ...takze taky nic proste krom nanuka seriove 350 a kalif s jinymi svetlomety
Datum: 25. března 2015 10:20
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Zdarec hoši předem se omlouvám že píšu na toto forum , ale nevím kam jinam s tímhle dotazem napsat. Povodí Labe chce na našem pozemku postavit protipovodňovou bariéru která zabere cca 320 m čtverečních , to znamená že pozemek bude patřit stále nám , ale stavba jim. Nám tím samozřejmě znehodnotí celý zbytek pozemku cca 1000m, protože pozemek s cizí stavbou by musel koupit jen hlupák. Projektanti co tu ted byli s papírem pro podpis už nám dávají ultimáta , že to jinak dají k soudu , když to nepodepíšem. Celý vtip je v tom , že náš pozemek při povodních není zcela zatopený , protože od břehu řeky už je tam nanesený taková val , přes který se voda nedostane. Ten ale chtějí odbagrovat a tudíš budeme mít při povodni celý pozemek komplet pod vodou ( dosud byla pod vodou pouze část) Máte někdo nějakou zkušenost jak se před tím bránit? Projektanti tvrdí že by se tou stavbou měla snižit hladina řeky při povodních o 30-40 cm ale kdo ví???co když taky ne? Tak budeme mít zkurvený pozemek a nic z toho. Máte s tím někdo nějakou zkušenost ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2015 14:37
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Něco podobného řeší táta. Na našem pozemku má být sjezd z obchvatu vesnice, který nám ho taky znehodnotí. Už to na něj taky zkoušeli, aby podepsal, ale poslal je s tím do patřičných míst. Měl bys od nich dostat odekvátní náhradu, za tvůj pozemek, který ti touto stavbou znehodnotí. A soudně by to, taky mělo takto být, ale nevím zatím jsme doma, tak daleko nedošli. Ale myslím, že takový případ už byl, když ta farmářka měla pozemky, na kterých měla stát dálnice. Taky se soudila a vyhrála to. Zkus se spíše poptat právníka, na internetu jsou i online poradny.
Datum: 25. března 2015 14:37
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Ahoj, jak se chová na fichtl s výfukem simson s 50 elektronik ???\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nVálí se mi v kůlně, tak že bych ho zkusil odškrtit, zaslepit díry na protikuželu a navřil výletovku a skryl do origo obalu místo klasiky tlumivky.\\\\Motor zatím v kupě nemám, je to jen "nápad"  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2015 10:28
Jméno: standa
IP: uživatel17963
 Já tomu dávam naději,mohlo by to fungovat.
Datum: 25. března 2015 10:28
 Ahoj , nevíte někdo kdo uděla komplet elektriku na simsona S51 12V , Ostrava, Karivná, Český Těšín okoli . Díky J.T
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2015 11:20
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Zdravím Draci, mám problém s pinckem, po zařazení 1 a rozjíždění mi nejde do otáček a jakoby se ulije, ale když už se rozjede, tak letí jak střela, jen ten rozjezd mě trápí. Mohlo by to třeba souviset s tím, že jsem dal staré pružinky do spojky, které tu má sesa 3,2 cm a dal ferodovou spojku? Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2015 19:29
Jméno: standa
IP: uživatel17963
 Přesná hodnota předstihu vůbec nehraje žádnou roli. Podstatný je mít vše v nějakym správnym výchozím bodu/stavu a vědět že vše je jak má být ...někde v rozumnejch mezích.... to a samý je hladina,karbec atd ... to že ti lícuje hladina neznamená nic ... zjevně je furt vysoká ... a teď je otázkou,jestli je opravdu vysoká ... falešné náznaky bohaté směsi na volnoběh s podobnými zahlceními při přechodu motoru do otáček mohou být předzvěst odcházejícího gufera pod primárem a nebo netěsnost skříně ... muže bejt moc uškrcenej filtrbox ... přicpanej volnoběžnej okruh v karbecu... a zajímavý je,že to zprvu dle barvy svíčky vůbec nepoznáš... mimojiné,jakej je objem motoru? Nemáš třeba 40mm vrtání či víc? Pak je třeba použít menší trysku volnoběhu a nebo provrtat vzdušník. Na průchodnost vzdušníku volnoběhu bych se já zaměřil jako první. Začína v hrdle karbecu tou mosaznou vložkou s minidirkou,vede k volnoběžný trysce a pak pokračuje šikmo nahoru za šoupátku. Spoustu lidí o tý dirce ani neví a přitom dělá hroznou neplechu ....
Datum: 25. března 2015 19:29
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Stando: tu trysku asi vyměním to je tak jedinný, co tam je původní. Hladina je přesně, aby lícovala s horejškem plováku když ho dám na dno. Volnoběh naplno dotaženej nemám. Každopádně zkusím to ještě jednou vše projít a zkontrolovat. Mě neurazíš, neříkám, že jsem v tom borec, to vůbec ne, nastavím to sice na setiny, ale stejně si potom ještě hraju se statorem, když motor slyším běžet. Každopádně člověk se pořád učí  já jsem to taky nastavoval podle těch výlisků, co jsou na motoru, tzv. od oka a pak ještě jen třeba kontrola podle měřáku
Datum: 25. března 2015 14:24
Jméno: standa
IP: uživatel17963
 Barva svíčky víceméně prozradí bohatost směsi při plném plynu,ale ne na volnoběh. Myslim si že se na volnoběh ulejvá. Buď je vysoko hladina a nebo zacpaný vzdušniky volnoběhu,taky muže bejt rozrejpaná tryska volnoběhu. Volnoběh to drží protože bude víc přitaženej. Když je dobře seřízenej karbec i zapalování tak motor skoro nechcípne na volnoběh i když úplně povolíš šroub volnoběhu... k předstihu - nechci tě urazit,ale znam i lidi,který to měřili na setiny,ale přitom zapalování nastavovali na úplný kraviny a vůbec nevěděli co nastavujou a tak jim to ani nebylo divný... proto řikam zlatý pravidlo - když vim co dělam,tak mi stačí šroubovák a oko vidí
Datum: 25. března 2015 13:58
Jméno: jikar
IP: uživatel17960
 Jawaři: Ptám se proto, že pincky už dělám nějakej ten čas a tohle se mi stalo poprvé, že takhle blbne prostě. To že jsem napsal s těma pružinkama jestli to nesouvisí , tak bylo myšleno, jestli po odmáčknutí spojkové páčky mají pružinky dostatečnou přítlačnou sílu, protože potom jede normálně. Vim asi blbej dotaz, ale mě to prostě tak připadalo. A když máš úchylkoměr a přípravek do kterého ho dáš, tak při sundané hlavě to svedeš  Otáčky drží v pohodě, neklesají když zastavím, dírky v airboxu jsem zaslepil takovými gumovými špunty(obě dvě)ale dělal to ikdyž tam nebyly, filtr jsem tam dal nově koupený.
Datum: 24. března 2015 12:10
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Připadá mi poněkud zvláštní, že člověk, který se ptá na to, jestli pružinky od spojky mohou mít vliv na ulívání, umí nastavit předstih na desetiny mm.  Nicméně bych chybu hledal v bohatosti volnoběžné směsi, tj. dírky v airboxu, čistota vzduch. filtru, hladina karbecu a čistota trysek. Jak se chová volnoběh např. po 10 km jízdy? Drží v pohodě nebo zpomaluje až chcípne?
Datum: 24. března 2015 12:01
Jméno: jikar
IP: uživatel17960
 To jsem nezkoušel, zkusím to dát na 2mm, obvykle dávám 1,7 mm
Datum: 24. března 2015 10:47
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Co malinko vetsi predstih okolo 2mm?
Datum: 24. března 2015 8:57
Jméno: jikar
IP: uživatel17959
 mam trysku 68 a jehlu mam na druhym zarezu zhora zkousel jsem i se 3 ale rozdil jsem nejak nevidel. hladina je sestelovana tak aby licovala s plovakem kdyz ho ponorim. podle stranek na jawa50
Datum: 24. března 2015 8:14
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Osobne bych skusil dat niz jehlu pojede to min ale nebide to kuckat....hladina je ok?
Datum: 23. března 2015 22:06
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Trisky mas jaky?
Datum: 23. března 2015 22:00
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Jasně, že přeplavím, ale on to dělá pořád ikdyž na něm hodinu třeba jezdím.
Datum: 23. března 2015 21:35
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 A než ho nastartuješ, přeplaviš plovakovku?
Datum: 23. března 2015 21:34
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Hele svíčka je cihlová prostě jak má být
Datum: 23. března 2015 20:58
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Tim to nebude ...jakou barvu ma svicka?
Datum: 23. března 2015 20:55
Jméno: Zdena
IP: uživatel17957
 Ahojte, prosím nevím jsi rady, jak na babettě 207 stáhnout z kliky spojkový buben. Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2015 21:00
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Bud na to primo urcenym srahovakem ..vyrabi ho tk moto...anebo nahulvata obyc stahovakem...nechast tam ten silnej buben a3 srouby a vytocist jen ten prostredni 8 s velkou hlavou ..a za buben trnes stahovakem
Datum: 23. března 2015 21:00
 Ahoj chlapi.Chystám se dělat motor na mé 350/639.A chtěl bych si tam dát písty značky Almet a křoužky značky Buzuluk.Jenže nevím kde je sehnat.Njejich stránkách obchod není.Pokud někdo víte kde se dají koupit napište mi odkaz díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2015 21:04
 Buzuluk Komárov u Hořovic vyrábělo do nedávna nevím co teť. Skus na internetu nebo ti to můžu zjistit. V případě zájmu dej vědět nebo se zeptám u nás v krámu na moto.
Datum: 28. března 2015 21:04
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Buzuluk normálně funguje a kroužky vyrábí. Bral jsem od nich minulej rok kroužky na Husaberg. Kroužky se poptávájí u Buzuluku po mailu nebo po telefonu, musíš ale znát přesně rozměry.
Datum: 24. března 2015 9:01
Datum: 23. března 2015 23:47
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Vzhledem k tomu ze tyto fabriky zkrachovaly do roku 95 tak asi jen pisty z ahry hradec kralove a krouzky ktere vubec sezenes ...ahra je nastupnicky podnik almetu
Datum: 23. března 2015 21:03
 Čau už je to celkem dlouho co jsem ze sousedem řešil použití tyrystoru z babetty 207 na pincka ale nějak sem se k tomu nedostal a teď bych chtěl vědět  ůjde to vážně použít a nakreslil by mi někdo nějaké schéma na zapojení ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2015 21:18
Jméno: standa
IP: uživatel17963
 Z čistě laického pohledu - ano - když to tam dobastlíš tak jak to má bejt (zapal.pól z babety) i se snímačem a asi nějaky magnetem (?) kterej bude na rotoru snímanej,tak už jen logicky dopojíš zapalovací cívku,snímač a kostru do tyristoru(GYT?),eventuelně z tyristoru na indučku jeden kabel a kostru tak jak to má bejt na tý či oný babetě (207?) Schémata najdeš na sesa-moto.cz v sekci minulost... ale asi moc možností zapojení nebude  zbytek jako pio...světla se nemění,kabel na chcípání se na indučce nemění,kdyby se dopojoval do tyristoru,tak asi logicky na živej vodič,takže asi na kontakt ze zapalovacího polu... nejsem odbornik,vim že na babetě je dvojí zapojení a to buď s indučkou a nebo bez,jestli sem to nějak pomíchal nějak dohromady tak soráč...
Datum: 25. března 2015 21:18
Jméno: kovariceek
IP: uživatel17958
 Ahoj ano jde to použít a není to až tak složité
Datum: 23. března 2015 21:53
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 Zdar draci mám dotaz k ČZ 175/477. Mám problém s převodovkou jednou mi spadl řetěz nacpall jse k přepážce u zapalování a tím se ohoblovala převodovka (ještě nevím jaké kolečko nerozdělával jsem to). A tak jse chci zeptat jestli je možné že to udělala nevymezená vůle převodovky. A také jse chci zeptat jestli bych v domácích podmínkách dokázal vyvrtat závit pro trysku oilmasteru do kartrů bez této díry.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2015 0:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Kdyz to radilo tak predloha az tak blbe vymezena nebyla....a zavit by mel jit v poho udelat....osobne bych dal vicko nad plovak z califa ale delej jak umis tusim ze tam je 7 zavit takze vybaveni pak uz moc nepouzijes .,,
Datum: 23. března 2015 0:30
 Zdravim draci , nevite nekdo nahodou jaka je matka na retezovem kolecku (jde mi o zavit) u yamahy xt 600 rv.1990 (posledni tip bez starteru) PS: omlouvam se ze to sem nepatri.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2015 15:54
Jméno: Patrik
IP: uživatel17653
 Zdravim, mam stadiona s11 a potýkam se s problémem zapalování.Mam nová kladívka, zapal. cívku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zapalovaci_civka_stadion.html ,fajfku,kondík,kabeláž..snad všechno.Odtrh a předstih seřízen.Ovšem staďák pořád škube.Znovu jsem nastavil odtrh, předstih,zkontroloval jestli se klínek co zajišťuje magneto neuvolnil ale vše bylo ok.Poté mě napadlo změřit odpor mezi rozepnutými kladívky. Naměřil jsem 1.2 ohmu tak mě napadlo jestli se kladívko nedotýká kostry.Opět vše bylo ok.Zjistil jsem že zap. cívka má tři vývody.Jeden na svíčku,druhej na kladívko a třetí byl ukostřenej.Tak mě napadlo že obvod se uzavírá krz ten třetí vývod.Odpájel jsem ho a připojil ho taky na kladívko.Jenže teď to jiskru nehodí úbec. Přitom když dam do fajfky prst a šlapnu tak to kopne hodně slušně.Zkoušel jsem jinou svíčku přesto že ta původní byla nová a nic se nezměnilo.A teď babo raď  ...já už fakt nevim...asi to budu muset předělat na vekou cívku,ale to se mi moc nechce....
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2015 3:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 A dokazes rict kolik je presne predstih ?
Datum: 23. března 2015 3:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Ta inducka nic moc logicky je ta zalita v plastu lepsi...asi jsi to zkousel ale co svicka pred smrti..jmenovite po ni kdyz to kope ...jinak na todle zapalko patri neodrusena fajfka
Datum: 23. března 2015 3:57
Jméno: Patrik
IP: uživatel17653
 Aha,díky dobře,vrhnu se na to
Datum: 22. března 2015 13:41
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 když chceš měřit odpor rozepnutého kladívka, musíš mít odpojenou cívku a můžeš mít odpojený i kondenzátor. ten odpájený vývod zase připájej zpět. zkus hledat i jinde, třeba v zásobování palivem,...
Datum: 22. března 2015 13:03
 zdar, potřebuju radu ohledně pincka (21) před rokem sem dělal generálku ale spíš jen ložiska a gufera klika byla vpohodě a na výbrus to ještě moc nebylo, jen sem vyměnil kroužky. všechno šlapalo jak má, ale po 2 měsících jako na potvoru mi spadla pružina co je u startovačky tak sem rozpulil a složil a motor táhl pěkně ale nechtělo to zaboha držet volnoběh ale neřešil sem to, tedka sem si tam udělal výbrus s tím že už to skoro nemělo tlak tak pomály zajíždím mám takm asi 65km ale motor mi jakoby vynechává, škube ale jen třeba při rozjezdu kdy má zápřah nebo když jedu do kopca (jeden škubanec za 3 metry) a navíc mi to nechce držet volnoběh taky a blbě startuje ale to vpohodě roztláčím. nevíte čím by to mohlo být že to škube a nedrží volnoběh? svíčka tmavě hnědá, jehla na druhém zářezu (na 3. se uchlastává) mažu 1:25
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2015 15:46
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 a co někde falešné přisávání vzduchu,mezi kartry,přes gufera,hlava válec blok, válec karburátor?
Datum: 28. března 2015 15:46
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Na karburaci jsi koukal? Zaměřil bych se proč to nechce držet volnoběh. Možná nízká hladina nebo karbec rozdělat a opatrně drátkem prošťourat všechny ty dírky co tam jsou
Datum: 26. března 2015 19:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Clovek by rek ze to mas chudy jen ta svicka klame
Datum: 23. března 2015 3:50
Jméno: drn
IP: uživatel13436
 Zdar, nemate nekdo foto mustanga 1970 v cervene barve? Nachazim jenom tu bilou, ja mam dle tp origo cervenou, par fotek jsem nasel ale potreboval bych detailnejsi. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2015 10:11
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Potřebuju poradit ohledně mazání(směs) Jawa 555.Koupil jsem 5l 100 oktan. benzínu a nevím kolik nalejt oleje.V těch poměrech se moc nevyznam,vždy jsem to míchal od oka.  Prosim vás kolik nalejt oleje do 5l benzínu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2015 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel17951
 Ááá pan stooktan ... a co z druhý strany na to jít ... když dáš decku oleje na 5L benzínu tak je to 1:50 ,do deseti litrů dvě deci a když dáš 3 deci na 10litrů tak je to 1:33 ... takže na 5L benzínu při poměru 1:33 vychází deci a půl oleje tzn150ml neboli 3 velký půldecový panáky ... to bych chtěl vidět kolik je ten poměr od oka ...
Datum: 20. března 2015 21:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 co nechápeš na poměru?? když chceš 1:33, tak to znamená, že dáš jeden díl oleje na 33 dílů benzínu... tzn. 1l oleje na 33l benzínu; 1ml oleje na 33ml benzínu; jedna decka oleje na 33 deci benzínu atakdálatakdál... tak zapoj hlavu a vypočti si, kolik oleje potřebuješ na 5l...
Datum: 20. března 2015 19:43
Jméno: Venca
IP: uživatel17953
 Zdravim prosim jak zmerim civky zapalovani jawa 21 a jake hodnoty by meli mit diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2015 13:56
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Jestli myslíš pól a ne indukční cívku... Začni tím že změříš zda nemají průraz na kostru... odletuješ přikostřený drát a změříš odpor mezi kostrou pólu a jedním z drátů vinutí. Pokud odpor není "nekonečný" je cívka kaput. Pokud je OK, tak přiletuj zpět
Datum: 23. března 2015 13:56
Jméno: david
IP: uživatel17952
 ahoj seso cez vikend som poslal obiednavku ale nič my na email neprišlo tak neviem ako som stím na tom či ste ju dostali
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2015 15:08
 Čest soudruzi,potřeboval bych poradit jak velkou vyvrtat do kovové tyčky díru abych do ní mohl udělat vnitřní závit pro šroubek M6 nejdes si jist jestli ta díra nemá být trošku menší  Díky za odpově´d
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2015 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel17951
 Pravdu má ten Pepa
Datum: 20. března 2015 16:03
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Vzdy se nasobi 0,8 a dostanes prumer vrtaku...pro tebe plati 6krat 0,8tj vrtak 4,8..kdyz das 5 prd se stane
Datum: 20. března 2015 13:57
 Zdar pioníři,prosím o radu nedávno jsem jel se svím strojem jawa 20 za jízdy mi vyskočila rychlost a už tam nešlo nic zařadit.Kvalty tam šly ale jako by tam byl furt neutrál.Prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2015 20:52
 Zdar chlapi tak to byla pružinka v automatu.
Datum: 23. března 2015 20:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Minuly rok jsem tu me 638 s odelenou spojkou od hridela prevodovky ....jinak zkouset ale vypada to na puleni tak zvaz zda to das sam anebo to radej das nekomu
Datum: 20. března 2015 14:03
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 To se mi taky jednou stalo.  Strhly se mi zuby řetězového kolečka co jdou na hřídel.
Datum: 20. března 2015 8:39
Jméno: standa
IP: uživatel17951
 A neutrhly se ti zuby pod rozetkou v motoru? Jinak půlit,to jinak nezjistíš.
Datum: 20. března 2015 6:45
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Ať tak jako tak, budeš to muset rozpůlit. myslím že bude vysypaná pružina automatu.
Datum: 19. března 2015 21:50
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Zdar, jaký bude lepší píst do teréního fíka při úpravě 2K dle jawy 05, (Výf. 28,5, Sání54,69) jednokruh či dvoukruh ??? Primár origo, sekundár bude 11 - 13/65. Radši bych tam nechal dvoukruh at to něco vydží, budu to mít na odreagování do lesa na drapákách.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2015 6:30
Jméno: standa
IP: uživatel17951
 Souhlasím. Bacha kde je druhej zámek ...
Datum: 20. března 2015 6:30
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Myslím, že jsi si odpověděl sám.
Datum: 19. března 2015 20:07
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Čau  jawa 555.Dnes jsem na zkoušku koupil 100 oktan,hned jsem natankoval a vyzazil,ale moc daleko jsem nedojel cca 150m a motorka začla chcípat.Jiskra je v pohodě ,ale vždy se uchčije svíčka,očistim a zese se po cca150m uchčije.Máte někdo nějakou radu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2015 4:10
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Jednu vyhodu ten benzin mel pokut to zas nezmenili a to ze v nem nebyli bio s.... takze tolik nerezla nadrz...ale mohlo se to zmenit porad patrim k lidem co zazili special ...stryc mi dal. 15 lety beno co vidojil ze skodovky kdyz presedlal na japonce a hle motorovka a cz 477 si jen vrni
Datum: 23. března 2015 4:10
Jméno: standa
IP: uživatel17951
 V tom případě ti to mužeme jen přát  a přeju ti,aby to nebylo jen placebo... tady ta teorie totiž platí víc než dobře.. to jedině že by to barvivo při hoření víc hřálo ...
Datum: 20. března 2015 18:38
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Tak jsem snížil hladinu na plováku a trochu změnil odtrh a motorka jede na 100%.A ještě k tomu 100 oktanu,teorie je sice dobrá,ale praxe je vždy lepší.
Datum: 20. března 2015 17:53
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Proste ti prestal tesnit plovak ve vicku ci se dostal bordel do plovakocky a drzi ti plovak dole...jinak k benzinu uvidis...
Datum: 20. března 2015 14:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 To víš Stando, spousta lidí si furt myslí že čím víc oktanů tím víc výkonu (čim víc pruhů tím víc adidas)
Datum: 20. března 2015 9:31
Jméno: standa
IP: uživatel17951
 Benzínem to nebude,je to furt jeden ten a samej benzín jen je sportovně obarven. Jinak stooktan na 555 je asi úplně maximální blbost,j555 má kompresní poměr tak 6,5:1 ... to by možná jelo ještě na dřevoplyn  stooktan je pro kompresní poměry nad 10,5 : 1 ... jinak nemá využití
Datum: 20. března 2015 6:39
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Co třeba ten 100 vypustit a nalejt normální 95?
Datum: 20. března 2015 6:27
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Karbec jsem 2x čistil a odtrh a předstih je ok.
Datum: 19. března 2015 21:37
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Čau nejprvé si vyčisťi karburátor.když to nepomůže,tak si zkontroluj odtrh+předstich
Datum: 19. března 2015 21:05
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Zkoušel jsem ho taky (tedy Vervu myslim 98oktanu) ale žádný rozdíl jsem nepoznal(výkonový). Mě to jelo vpoho. Ale myslím že to není to správný ořechový větší teplota, tudíš dříve nový výbrus. Měl jsem tam tedy (kalený) píst takže to teplo lépe snesl. Na normální bych to nezkoušel. Podle mého zbytečně vyhozený peníze ten benzín je do aut. Doufám že nebudu ukamenován
Datum: 19. března 2015 20:17
|



|